Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Παραλογισμοί γονέων...


aglaia

Recommended Posts

Σας μεταφέρω μερικά στιγμιότυπα που κατά καιρούς έχω δει και ακούσει...

 

Στιγμιότυπο 1.

Η μητέρα κάνει μπάνιο στο νεογέννητο πρόωρο βρέφος που ζυγίζει 2200. Η γιαγιά το κρατάει στον αέρα πάνω από το μπανάκι...

Η μητέρα παίρνει μια τεράστια ποσότητα σαμπουάν, σαπουνίζει το κεφάλι και μετά αρχίζει και πετάει νερό στο κεφάλι και το σώμα με ένα ταπεράκι :shock:

Το βρέφος σε κάθε πέταγμα νερού τρομάζει και τινάζει χέρια πόδια, έχει πάθει τέτοιο σοκ που δεν μπορεί ούτε να κλάψει...

 

Ο μπαμπάς: το μωρό τρομάζει έτσι που του πετάς το νερό!

Η μαμά: δεν πειράζει! να μαθαίνει!

 

:shock:

 

Στιγμιότυπο 2

Η μαμά θηλάζει το 4 μηνών μωρό της αλλά του δίνει και ρυζάλευρο, μια γνωστή τη ρωτάει αν ο παιδίατρος το πρότεινε.

 

Η μαμά:Όχι, ο παιδίατρος είπε να ξεκινήσουμε μετά τον 5ο μήνα αλλά ο σύζυγός μου κι εγώ αποφασίσαμε ότι πρέπει να μάθει να τρώει και στερεές τροφές.

Η γνωστή: Και δεν είχε προβλήματα που το ξεκινήσατε τόσο νωρίς;

Η μαμά: Είχε προβλήματα, εμφάνισε δυσκοιλιότητα, είχε δυσπεψία, μάλλον πονούσε γιατί έκλαιγε αλλά τελικά το συνήθισε.

Η γνωστή: σε πόσο καιρό;

Η μαμά: Σε δύο μήνες

Η γνωστή: :shock::shock::shock: Μα καλά δεν μπορούσατε να περιμένετε 2 μήνες;

Η μαμά: έπρεπε να μάθει και το κουτάλι

Η γνωστή: :shock::shock::shock::shock::shock: Δηλαδή αν δεν μάθαινε το κουτάλι στον 4ο μήνα δεν θα μπορούσε να το μάθει στον 6ο ή στον 8ο ή αργότερα όπως θα μάθει τόσα και τόσα;

Η μαμά:....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Αυτο το έχω ακούσει και από την κομμώτριά μου. Από 4 μηνών το μωρό της το ξεκίνησε κρέμες και έπαψε να αποστειρώνει τα μπιμπερό του. Επισης σταμάτησε να έχει πάρε δώσε με τον παιδίατρο. Πηγαίνει μόνο για τα εμβόλια, όπως μου έχει πει και είναι ευχαριστημένη γιατί δεν της άρρωστήσει ποτέ το παιδί. Εγώ πάλι δεν μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο. Ακολουθώ κατά γράμμα τον παιδίατρο και μάλιστα αν έχω και κάποια αμφισβήτηση το ψάχνω να το διασταυρώσω, μα σε εγκυκλοπαίδειες, στο ίντερνετ, από άλλους παιδιάτρους.

Τι να πει κανείς....

sL7ap2.png

Link to comment
Share on other sites

Αγλαία,

:shock::shock::shock::shock:

πιστεύω ότι τέτοια περιστατικά συμβαίνουν γιατί είμαστε υπέρμετρα εγωιστές και "παρτάκιες" την εποχή που ζούμε.

Δεν ξέρω αν φταίει η εποχή ή το πως γαλουχηθήκαμε (ή κυριολεκτικά ΔΕΝ γαλουχηθήκαμε :lol: ), αλλά υπάρχει μία τάση να θεωρούμε το παιδί υποσυνείδητα ή συνειδητά "αντίπαλο", κάτι που πάει να μας φάει από τη ζωή, τον ελευθερο χρόνο , τη σκέψη, τον εαυτό και είναι πολλοί εκείνοι που το αντιμετωπίζουν έτσι.... Θεωρούν ότι αν ανεξαρτητοποιηθεί πολύ γρήγορα (κάτι που πιστεύω ότι με τέτοιες πρακτικές μάλλον θα αργήσει....) θα είναι πρώτα καλύτερα γι'αυτούς (ένας μπελάς λιγότερος) και μετά καλύτερο και για το παιδί (θα είναι αυτάρκες!?! Θα είναι όμως???Πρέπει να είναι?)

 

Τι να πω.... Κρίμα τα παιδάκια μόνο :cry::cry::cry: .... Αυτά την πληρώνουνε πάντα!!!! :cry:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Θα μπορούσα άνετα να χαρακτηρίσω αυτή την μάνα ως "σκύλα" αλλά βλέπετε ακόμα και τα σκυλιά φέρονται με μεγαλύτερη στοργή στα μωρά τους και θα ήταν λάθος να τα υποβιβάσουμε έτσι.

Κρίμα για τα κακόμοιρα που υποφέρουν χωρίς να μπορούν να κάνουν τίποτα :cry:

Φιλικά

Γιάννης

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Άλλες ιστορίες (η πρώτη συνέβη σε εμένα προσωπικά):

1) Εχω επιλέξει να θηλάσω αποκλειστίκά το μωρό μου. Συναντάω πολλά εμπόδια (ανήσυχες ορμόνες, γιαγιάδες που επιμένουν στο μπουκάλι, μια αργή στην επούλωση τομή από την καισαρική κτλ) και συν τοις άλλοις φιλικό ζευγάρι που με "συμβουλεύει" ότι το γάλα που ποτέ δεν πρόκειται να είναι αρκετό για το παιδί μου διότι γεννήθηκε μεγάλο οπότε πάντα θα πεινάει... μονόδρομος είναι το ξένο και "εμείς έτσι κάναμε και σωθήκαμε" κοκ...

2) Το ίδιο ζευγάρι σήμερα και μετά από επιτυχημένο 10μηνο θηλασμό από εμένα (εκ των οποίων οι 7 1/2 μήνες ήταν με αποκλειστικά δικό μου γάλα) αφενώς δεν κάνει κανένα σχόλιο επι του θέματος, αφετέρου άκουσα συμβουλή τους πριν απο λίγες μέρες σε πατέρα αγοριού που μόλις έχει ξεκινήσει ρυζάλευρο (το μωράκι είναι περίπου 5 μηνών) να του δώσει λίγη από την πάστα που έτρωγε ο μπαμπάς "να δοκιμάσει, να συνιθίζει σε όλα βρε παιδί μου"... "και εμείς τους δίναμε (έχουν 2 παιδάκια) από 6 μηνών και ψωμί και μπισκότα και τσουρέκι και τίποτα δεν έπαθαν..." αγνοώντας προφανώς αν εκείνοι ήταν απλά τυχεροί και τα παιδάκια δεν εμφάνισαν καμία αλλεργία ή οτιδήποτε άλλο

...όταν δε, εκφράσεις στο εν λόγω ζευγάρι τις αντιρρήσεις σου, θεωρούν απλά τους εαυτούς τους χαλαρούς και "ξεψάρωτους" και στην τελική αν πάθει και κάτι το παιδάκι απλά το... ξεπαθαίνει... για παράδειγμα πνίγηκε με το μπισκότο; Ε, θα ξεπνιγεί που θα πάει!

Τα σχόλιά σας δεκτά....

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω ειμαι της αποψης οτι τα παιδια μας δεν πρεπει να τα μεγαλωνουμε "μεσα σε αποστειρωμενη γυαλα" αλλα οχι και να φτανουμε στα ακρα!!!! :shock:

yHVLp3.png G2Hmp3.png
Link to comment
Share on other sites

Και ξερεις τι σου λενε αμα τους ρωτησεις?

"Εμεις που μεγαλωσαμε ετσι παθαμαι τιποτα?"

 

Αλλα ελα ντε που εμεις δεν μεγαλωσαμε σε τοσο επιβαρυμενο περιβαλλον και ουτε τρωγαμε ολα αυτα τα μεταλλαγμενα παλιοπραγματα που μας σερβιρουν τωρα!!!!!

yHVLp3.png G2Hmp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Είναι απίστευτο. Και δυστυχώς πολλοί είναι αυτοί που συμπεριφέρονται με αυτό τον τρόπο! Λες και τα παιδιά τα φέρνουμε στον κόσμο για να τα τυραννήσουμε!

Και βέβαια αυτή η κατάσταση διαιωνίζεται, γιατί όπως μάθει κανείς θα πράξει. Αν δεν βρεθεί κάποιος στον δρόμο τους να τους δείξει και κάτι άλλο αυτά τα παιδιά θα γίνουν όπως οι γονείς τους...

Βλέπω συνεχώς διάφορα παραδείγματα, όπου με τον ίδιο τρόπο συμπεριφέρεται πχ παππούς, μπαμπάς και μετά και το παδί!

 

Ήρθες και έγινες το νόημα της ζωής μου...

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω ειμαι της αποψης οτι τα παιδια μας δεν πρεπει να τα μεγαλωνουμε "μεσα σε αποστειρωμενη γυαλα" αλλα οχι και να φτανουμε στα ακρα!!!! :shock:

 

Ναι, το θέμα είναι να αφήνουμε το παιδί να πειραματίζεται και να το ενθαρρύνουμε στα πλαίσια των δυνατοτήτων του. Όχι να το βάζουμε να κάνει ότι εμείς θα θέλαμε! Επίσης τώρα τελευταία έχω ακούσει ακραία πράγματα για το κόψιμο της πάνας. Το τελευταίο: τώρα που μπορεί να κάθεται το παιδί (7 1/2 μηνών), να το βάλεις στο γιο γιο να μάθει να τα κάνει εκεί!!Μα τί να μάθει το βρέφος;;;;

Link to comment
Share on other sites

Άλλο παράλογο....

 

μου τηλεφωνεί η γυναίκα ενός φίλου του άντρα μου (είναι γιατρός αυτή) και αρχίζει να μου λέει για το μωρό τους που είναι 3 μηνών (τέταρτο παιδί), πόσο καλό είναι κλπ....την ρωτάω για θηλασμό και μου λέει ότι το θηλάζει αποκλειστικά...και ξαφνικά μου λέει..σήμερα του έδωσα και για πρώτη φορά φρουτόκρεμα έτσι για να πειραματιστώ!!!!! :shock::shock:

 

της λέω δεν είναι νωρίς απο τώρα??????? και μου λέει ότι ο παιδίατρος δεν την αφήνει απο τώρα αλλά εκείνη αποφάσισε να του δώσει για να δει αν θα το αντέξει το μωρό, αλλά το μωρό στούμπωσε πολύ και μετά είχε συνεχή διάρροια... :shock::shock:

 

εγώ είχα μείνει κόκκαλο...και συνεχίζει αλλά δεν πειράζει θα του περάσει η διάρροια και θα συνηθίσει που θα πάει!!!

 

Το παιδί το έκανε πειραματόζωο !!!

Link to comment
Share on other sites

Μήπως της την έδωσε με το στήθος συνέχεια έξω (γιατί όπως και να το κανουμε τα έχει αυτά ο θηλασμός και όσες θηλάσαμε αποκλειστικά το ξέρουμε πολύ καλά) και είπε να του χώσει και κανά κουτάλι, έτσι για ξεκούραση; Αν ήθελε βέβαια το παιδάκι απλά να χορτάσει και εκείνη να ηρεμήσει χίλιες φορές να του άρχιζε το μπιμπερό... Μα καλά δεν τα λυπούνται τα μικρά; Άμα είναι 3 μηνών, ακόμα καλά καλά από την περίοδο των κολικών δεν έχει φύγει το καημένο... Και όσο θυμάμαι ότι πέρασαν 7 μήνες για να φάω σαλάτα μην τυχόν και πειράξει το μικρό που θήλαζε... τρελλαίνομαι περισσότερο με αυτά που ακούω!!!!

Link to comment
Share on other sites

annastasia καλησπέρα ,

άσχετο με το θέμα , αλλά επειδή το ανέφερες , η σαλάτα επηρεάζει τους κολικούς αν θηλάζεις ? Επειδή δεν το έχω ξανακούσει , να το έχω υπόψη μου !!! :o

Link to comment
Share on other sites

η σαλάτα επηρεάζει τους κολικούς αν θηλάζεις ? Επειδή δεν το έχω ξανακούσει , να το έχω υπόψη μου !!! :o

 

Γενικά δεν ισχύει κανένας διατροφικός περιορισμός στη μαμά που θηλάζει. Μόνο αν διαπιστωθεί συγκεκριμένο πρόβλημα λαμβάνονται μέτρα...

 

Οι διατροφικοί περιορισμοί που ακούγονται γενικά, έχουν διαδοθει από όσου δεν υποστηρίζουν το θηλασμό, προσπαθούν όσο γίνεται να κάνουν δύσκολη τη ζωή της μαμάς που θηλάζει για να μην αντέξει πολύ καιρό... :?

Link to comment
Share on other sites

Ναι, το θέμα είναι να αφήνουμε το παιδί να πειραματίζεται και να το ενθαρρύνουμε στα πλαίσια των δυνατοτήτων του. Όχι να το βάζουμε να κάνει ότι εμείς θα θέλαμε! Επίσης τώρα τελευταία έχω ακούσει ακραία πράγματα για το κόψιμο της πάνας. Το τελευταίο: τώρα που μπορεί να κάθεται το παιδί (7 1/2 μηνών), να το βάλεις στο γιο γιο να μάθει να τα κάνει εκεί!!Μα τί να μάθει το βρέφος;;;;

 

 

7 1/2 μηνών είναι πολύ μικρό, αλλά αφού χρόνισε και μετά η μαμά μου πιυ την κρατάει την έβαζε πότε πότε στο γιογιο να μαθαίνει... Τώρα που έιναι 15 μηνών ολλές φορές τα λέει (ιδίως τα κακά) και αν την βάλουμε με σύστημα στο γιογιο μπορεί να βρέξει 1-2 πάνες όλη μέρα :) ... 'Αρα κάτι έμαθε από τη διαδικασία... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου Έλενα

Προσωπικά, επειδή είχα ζήσει από πολύ κοντά την περίπτωση της ανηψιάς μου η οποία είχε απίστευτους κολικούς ως βρέφος, καλού κακού ήμουνα ιδιαίτερα προσεκτική με το τι έτρωγα... και σε καμία περίπτωση δε με αποθάρυνε όλο αυτό στο να θηλάσω... απεναντίας ένιωθα ότι έκανα το σωστό και να σου πω και το άλλο; Όταν ο μικρός είχε δυσφορία ή γκρίνια, ήμουνα σίγουρη αν μη τι άλλο ότι δεν οφειλόταν σε κάτι που εγώ έφαγα....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...