Recommended Posts

    Ιδέες για προετοιμασία παιδιών που θα πάνε πρώτη δημοτικού! Γράφετε εδώ ιδέες καθώς και παραδείγματα! 

     

    Προγραφικές ασκήσεις

    Διαβάζουμε παραμύθια και μιλάμε πολυ για αυτά. Ποιος που πότε γιατί... 

    Ενίσχυση Οπτικής και ακουστικής μνήμης με κάρτες και ποιήματα

    Κατηγοριοποίηση και χωροχρονική τοποθέτηση

    Ξεμπέρδεμα στους χρόνους χθες σήμερα αύριο

    Αριθμοί να τους γράφουμε και να τους λέμε

    Αλλά και ανάποδα

    Σχήματα

    Αντίθετα

    Φωνούλες και Λέξεις που αρχίζουν από αυτές ή να ζωγραφίσουμε

    Τα νέα μας καθημερινά

    Το κομμάτι της συγκέντρωσης και της καρέκλας. Εδώ δεν είμαι πολύ σίγουρη στο πως: ακόμα το ψάχνω. Κάποια ιδέα? 

    Επίσκεψη στο σχολείο και στους χώρους του

    Συζητήσεις ξανά και ξανά ως προς το κομμάτι της υγιεινής,της τουαλέτας,του προσωπικού χώρου. 

     

    Αυτά προς το παρόν, θα επανέλθω και με καινούργια και όποια άλλη ιδέα έχετε be my guest! :)

     

     

    On 26/11/2007 at 11:11 ΜΜ, [email protected] είπε:

    ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ

     

    Πώς μπορώ να βοηθήσω; (για τους γονείς)

     

     

    Διαβάζουμε βιβλία μαζί του με πολλές εικόνες. Φαντάζεται τη συνέχεια των παραμυθιών και τη διηγείται με δικά του λόγια.

     

    Διορθώνω –επαναλαμβάνω σωστά που προφέρει λανθασμένα χωρίς να τονίζω το λάθος.

     

    Κάθομαι μαζί του συγκεκριμένο χρόνο για μια δραστηριότητα που του αρέσει (π.χ. ζωγραφιά) και του ζητώ να συνεχίσει μόνο του για περίπου το ίδιο διάστημα.

     

    Απομακρύνω τα πολλά παιχνίδια και ερεθίσματα διευκολύνοντας το παιδί να συγκεντρωθεί.

     

    Παίζουμε το παιχνίδι «αυτοκίνητο με φλας», δίνουμε εντολές για κίνηση, μπρος –πίσω, μέσα- έξω (από το γκαράζ),και ανάβουμε φλας για δεξιά ή αριστερά.

     

    Ζωγραφίζει με υπόδειξη σε πλαίσιο.

     

    Ενθαρρύνω το παιδί να προχωρά από τα ευκολότερα στα δυσκολότερα.

     

    Παίζουμε το παιχνίδι «είναι όμοια αλλά κάπου διαφέρουν».

     

    Παίζουμε το παιχνίδι «από το μικρό στο μεγαλύτερο» και «από το ψηλό στο ψηλότερο».

     

    Διοργανώνω πάρτυ.

     

    Του δίνω το ρόλο του μεγάλου.

     

    Διηγούμαι μικρές ιστορίες με ολοκληρωμένες προτάσεις.Το παιδί ζωγραφίζει και επαλαναμβάνει περίληψη ή τμημα της ιστορίας με σύνθετη πρόταση.

     

     

    Περιμένω να τελειώσει αυτό που θέλει να πει, αποφεύγοντας να του δείξω το άγχος ή τη δυσφορία μου «έχεις όλο το χρόνο να μου πεις αυτό που θέλεις».

     

    Αυξάνουμε σταδιακά το χρόνο συνεργασίας μαζί του(ζωγραφιά, άσκηση), επιβραβεύοντας το.

     

     

    Κάνουμε συμφωνίες που τηρούμε «θε περιμένεις 5 λεπτά να τελειώσω και μετά θα είμαι στη διάθεσή σου.»

     

    Χρησιμοποιούμε εικόνες με διαδοχή δραστηριοτήτων πρωί-μεσημέρι- βράδυ, μέρες –εποχές.

     

     

    Κόβει με ψαλίδι ευθεία, τετράγωνο, κύκλο.

     

    Δε σβήνω, διορθώνω αλλά προσπαθούμε σε μια άλλη λευκή σελίδα.

     

     

    Παίζουμε ντόμινο.

     

    Παίζουμε το παιχνίδι «μάζεψε τα περισσότερα», «βρες το ποτήρι με το λιγότερο χυμό».

     

     

    Πηγαίνουμε σε παιδικές χαρές.

     

    Δεν το μαλώνουμε σε «μικροατυχήματα».

     

     

    Πηγή: Ενημερωτικό φυλλάδιο του Κέντρου λόγου, γραφής και συμπεριφοράς «Παιδικό εργαστήρι».

     

    On 26/11/2007 at 11:13 ΜΜ, [email protected] είπε:

    ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ

     

    Μπορώ (για τα παιδιά)

     

     

    Μπορώ να περιγράφω μια καθημερινή δραστηριότητα (πώς πέρασα, τι θα ήθελα, τι φαντάζομαι).

     

    Προφέρω όλα τα σύμφωνα και τα συμπλέγματά τους (ξ,ψ,σ,ρ,τς,στ κλπ)

     

    Μιλάω με ευχέρεια και ευκρίνεια χωρίς να κάνω αντικαταστάσεις σε απλές ή σύνθετες λέξεις.

     

    Μπορώ να συγκεντρωθώ στην τάξη και στο γραπτό μου χωρίς να περιφέρομαι άσκοπα ή να σηκώνομαι χωρίς λόγο.

     

    Ολοκληρώνω μια δραστηριότητα και ένα παιχνίδι.

     

    Ξεχωρίζω «δεξί-αριστερό», «πάνω-κάτω», «μπρος-πίσω», μέσα-έξω», «πριν-μετά».

     

    Γνωρίζω ημέρες, εποχές και τη διαδοχή τους..

     

    Κόβω ικανοποιητικά κύκλο, χειρίζομαι με ευκολία το μολύβι και δένω τα κορδόνια μου.

     

    Γνωρίζω και αναπαράγω απλά γεωμετρικά σχήματα αλλά και πιο σύνθετα.

     

    Ταυτίζω τα όμοια και διαχωρίζω τα ανόμοια αλλά παρεμφερή σχήματα.

     

    Διακρίνω διαφορές μεγεθών και ποσοτήτων.

     

    Μιλάω σε παιδιά και σε ενήλικες έστω και με συστολή.

     

    Αυτοεξυπηρετούμαι-πηγαίνω εγκαίρως στην τουαλέτα.

     

    Δεν με παίρνει ο ύπνος στην τάξη.

     

    ΄Εχω αγωνία στο σχολείο, αλλά δεν πανικοβάλλομαι από την ιδέα.

     

     

    Πηγή: Ενημερωτικό φυλλάδιο του Κέντρου λόγου, γραφής και συμπεριφοράς «Παιδικό εργαστήρι».

    Βρηκα και αυτά σε ένα πολυ παλιο ποστ.

    Παρα πολυ ενδιαφέροντα!!!

     

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Eκ προσωπικής πείρας και ως μαμά 3 παιδιών, τίποτα από τα παραπάνω, πέραν της επίσκεψης στο σχολείο, εκτός αν το παιδί αντιμετωπίζει μαθησιακές δυσκολίες.

    Αν έχεις καλύψει ήδη την ύλη των πρώτων μηνών, απλά βαριέσαι ως παιδί, ή γίνεσαι ενοχλητικός, ή και τα δύο μαζί.

    • Μου αρέσει 3

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    κοριτσια κι εγώ που ασχολούμαι με παιδάκια δημοτικού και γ υμνασίου (έχω κέντρο μελέτης) σας λέω ότι αν το παιδάκι δεν έχει  μαθησιακά θεματα μην πολυασχολείστε γιατί μετα θα βαριέται και θα ενοχλεί την τάξη. κι εμένα η μικρή μου θα πάει πρώτη φέτος και θα ασχοληθώ λίγο...μόνο επειδή μου ζήτησε

    • Μου αρέσει 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, ΑΡΓΚ είπε:

    Eκ προσωπικής πείρας και ως μαμά 3 παιδιών, τίποτα από τα παραπάνω, πέραν της επίσκεψης στο σχολείο, εκτός αν το παιδί αντιμετωπίζει μαθησιακές δυσκολίες.

    Αν έχεις καλύψει ήδη την ύλη των πρώτων μηνών, απλά βαριέσαι ως παιδί, ή γίνεσαι ενοχλητικός, ή και τα δύο μαζί.

     

    Just now, teacher40 είπε:

    κοριτσια κι εγώ που ασχολούμαι με παιδάκια δημοτικού και γ υμνασίου (έχω κέντρο μελέτης) σας λέω ότι αν το παιδάκι δεν έχει  μαθησιακά θεματα μην πολυασχολείστε γιατί μετα θα βαριέται και θα ενοχλεί την τάξη. κι εμένα η μικρή μου θα πάει πρώτη φέτος και θα ασχοληθώ λίγο...μόνο επειδή μου ζήτησε

    Χαίρομαι που το λέτε γιατί προς το παρόν δεν βρίσκω τον χρόνο να της μάθω της κόρης μου όλα αυτά με δεδομένο ότι ο μικρός μου δεν έχει κλείσει καν τα 2. Του χρόνου που θα πάει νήπιο ελπίζω να τα καταφέρω λίγο

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, mama16 said:

     

    Χαίρομαι που το λέτε γιατί προς το παρόν δεν βρίσκω τον χρόνο να της μάθω της κόρης μου όλα αυτά με δεδομένο ότι ο μικρός μου δεν έχει κλείσει καν τα 2. Του χρόνου που θα πάει νήπιο ελπίζω να τα καταφέρω λίγο

     προνήπιο πάει; μην ανησυχείς καθόλου...οι δασκάλες συνήθως ξερουν...αν δε σου έχουμε επισημάνει κάτι να ανησυχείς δε χρειάζεται να αγχώνεσαι. εμένα πέρυσι προνήπιο ήξερε μόνο τα γράμματα του ονόματός της. φέτος νήπιο όλα τα γραμματάκια και συλλαβίζει...χωρίς να ασχοληθώ

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites




    Just now, teacher40 είπε:

     προνήπιο πάει; μην ανησυχείς καθόλου...οι δασκάλες συνήθως ξερουν...αν δε σου έχουμε επισημάνει κάτι να ανησυχείς δε χρειάζεται να αγχώνεσαι. εμένα πέρυσι προνήπιο ήξερε μόνο τα γράμματα του ονόματός της. φέτος νήπιο όλα τα γραμματάκια και συλλαβίζει...χωρίς να ασχοληθώ

    Με την κατάσταση αυτή που έχουμε τώρα δεν πήγε σχεδόν καθόλου σχολείο κ η δασκάλα απ' ότι έχω καταλάβει δεν μαθαίνει γραμματακια..

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, mama16 said:

    Με την κατάσταση αυτή που έχουμε τώρα δεν πήγε σχεδόν καθόλου σχολείο κ η δασκάλα απ' ότι έχω καταλάβει δεν μαθαίνει γραμματακια..

    στα προνήπια δεν πιέζουν...ό, τι μάθουν κι ό,τι μπορούν....ωστόσο υπάρχουν πολλα βιβλία για την ηλικία αυτή που μπορεί να ασχοληθεί λίγο. θα βρεις ένα σωρο με μια αναζήτηση...κι  αν θες σου λέω κι εγώ κάποια σε πμ που τα έχω δοκιμάσει

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, teacher40 είπε:

    στα προνήπια δεν πιέζουν...ό, τι μάθουν κι ό,τι μπορούν....ωστόσο υπάρχουν πολλα βιβλία για την ηλικία αυτή που μπορεί να ασχοληθεί λίγο. θα βρεις ένα σωρο με μια αναζήτηση...κι  αν θες σου λέω κι εγώ κάποια σε πμ που τα έχω δοκιμάσει

    Ευχαριστώ κοπέλα μου, ναι αν θες στείλε μου :)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, mama16 είπε:

    Ευχαριστώ κοπέλα μου, ναι αν θες στείλε μου :)

    Υπάρχει κ η σειρά ειναι 3 και μπορώ ,4 κτλ όπως και ο πινέλο.

    Θα ήταν χρήσιμο να μας πει κ για αλλα βιβλια η κοπελα.

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    πρίν από 4 λεπτά , teacher40 είπε:

    κοριτσια κι εγώ που ασχολούμαι με παιδάκια δημοτικού και γ υμνασίου (έχω κέντρο μελέτης) σας λέω ότι αν το παιδάκι δεν έχει  μαθησιακά θεματα μην πολυασχολείστε γιατί μετα θα βαριέται και θα ενοχλεί την τάξη. κι εμένα η μικρή μου θα πάει πρώτη φέτος και θα ασχοληθώ λίγο...μόνο επειδή μου ζήτησε

     Αν έχει μαθησιακα δεν το ξέρεις στο νήπιο. 

     

    Και διαφωνώ ως προς το να μην τα βοηθήσουμε να προετοιμαστούν με βασικές έννοιες έστω όταν μια χρόνια δε δούλεψαν σχεδόν τίποτα και την περασμένη την έκαναν μισή. Αλλά είναι απόψεις αυτες.εγω θα ήθελα στο θέμα αυτό να δίνονται ιδέες για προετοιμασια για το σχολείο.ευχαριστώ! 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Just now, μαγιοπουλας είπε:

    Υπάρχει κ η σειρά ειναι 3 και μπορώ ,4 κτλ όπως και ο πινέλο.

    Θα ήταν χρήσιμο να μας πει κ για αλλα βιβλια η κοπελα.

    Τέτοια βιβλία με προγραφικα υπάρχουν απειρα στο εμπόριο, αρκεί να πατήσετε : ασκησεις δραστηριότητες για νήπια κοκ. 

    Το συγκεκριμένο είναι μια σειρά που έχω τελειώσει αλλά δεν τα συγκαταλεγω στα καλυτερα. Είναι οκ όμως. Της χριστογερου θα προτεινα τις προγραφικες ασκήσεις κ λεπτής κινητικότητας, και γενικά ασκήσεις με ψαλίδια και κατασκευές επίσης

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, mama16 είπε:

     

    Χαίρομαι που το λέτε γιατί προς το παρόν δεν βρίσκω τον χρόνο να της μάθω της κόρης μου όλα αυτά με δεδομένο ότι ο μικρός μου δεν έχει κλείσει καν τα 2. Του χρόνου που θα πάει νήπιο ελπίζω να τα καταφέρω λίγο

    κ εγω θα συμφωνησω με την αργκ.οτι εμαθε η μεγαλη ηταν στο νηπιο,βεβαια ενα σχολειο που χωρις πιεση εκανε φοβερη προετοιμασια.κ μονη της ειχε ζητησει ενα βιβλιο με εργασιες προγραφης το οποιο δ τελειωσε κ ποτε,εκανε λιγο οποτε ηθελε

    οι ασκησεις προγραφης,οι αντιστοιχησεις πχ με σχηματα ,τα μοτιβα,ειναι ευκολα κ ενδιαφεροντα

    ενταξει τελειωνοντας το νηπιο καλο ειναι να αναγνωριζει εστω γραμματα κ αριθμους,αλλα ξερω αρκετα παιδακια που δυσκολευονταν κ με το ονομα τους πριν ξεκινησουν στο δημοτικο,μεχρι τα χριστουγεννα ολα εχουν προσαρμοστει

    η μεγαλη πχ που εγραφε καποια πραγματα κ ηξερε ελαχιστα να διαβαζει(χωρις πιεση,ειναι κτ που της αρεσει),ωρες ωρες βαριοταν το μαθημα,το ελεγε,κ τελειωνε γρηγορα.οποτε η εκανε κτ παραπανω,πχ μισο φυλλαδιο,η την αντιγραφη,η ζωγραφιζε.οσο να 'ναι,δημιουργει ενα προβλημα αυτο στην δασκαλα

    παρολο την μιση χρονια,κ τα πολλα παιδακια,βλεπω κ ο μικρος στο προνηπιο κανουν αρκετα πραγματα,απλα η κυρια επικεντρωνεται κυριως στα νηπια.γενικα ομως στην τηλεκπαιδευση βλεπω οτι ειναι αρκετα προχωρημενα,σχεδον ολα αντιγραφουν την ημερομηνια πχ

    κτ που δ ειχαμε δουλεψει με την μεγαλη κ βοηθαει στην πρωτη ειναι τα χρηματα.παιχνιδια με ζαρια κ τραπουλα

    κ εξασκηση με ψαλιδι.σαν παιχνιδια τα memory ειναι πολυ ωραια κ εκπαιδευτικα.κ εχουμε κ καποια απο τα νησακια της γνωσης,με διαφορα θεματα,για αντιθετα,να φτιαχνεις την εξελιξη μιας ιστοριας κλπ

    • Μου αρέσει 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    H δική μου άποψη είναι ότι πάνε στο σχολείο για να τους μάθουν εκεί ό,τι αρμόζει στην ηλικία τους. Γιατί να προετοιμάσουμε εμείς, που οι περισσότεροι δεν ξέρουμε καν τον σωστό τρόπο, για κάτι που είναι δουλειά των δασκάλων; Και δεν το λέω με την έννοια "ας κάνουν τη δουλειά τους", το λέω με την έννοια ότι τα παιδάκια θα τα μάθουν όλα στην ώρα τους. Με το να τα φορτώνουμε εμείς με πράγματα που θα έπρεπε να τα ακούνε από τις δασκάλες, μόνο αρνητικά μπορεί να λειτουργήσει. Όλα θα τα μάθουν στην ώρα τους, και αν θέλουν βοήθεια ή υποστήριξη κατά τη διάρκεια της χρονιάς, εννοείται να την παρέχουμε!

    • Μου αρέσει 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, irin είπε:

    H δική μου άποψη είναι ότι πάνε στο σχολείο για να τους μάθουν εκεί ό,τι αρμόζει στην ηλικία τους. Γιατί να προετοιμάσουμε εμείς, που οι περισσότεροι δεν ξέρουμε καν τον σωστό τρόπο, για κάτι που είναι δουλειά των δασκάλων; Και δεν το λέω με την έννοια "ας κάνουν τη δουλειά τους", το λέω με την έννοια ότι τα παιδάκια θα τα μάθουν όλα στην ώρα τους. Με το να τα φορτώνουμε εμείς με πράγματα που θα έπρεπε να τα ακούνε από τις δασκάλες, μόνο αρνητικά μπορεί να λειτουργήσει. Όλα θα τα μάθουν στην ώρα τους, και αν θέλουν βοήθεια ή υποστήριξη κατά τη διάρκεια της χρονιάς, εννοείται να την παρέχουμε!

    Γιατί στο νήπιο δε Διδαχτηκαν φέτος όσα έπρεπε... 

    Αλλά μπαίνουν εν τω μεταξυ στο μάθημα και αλλά όχι... 

    Το θέμα είναι ότι μετά το Νοέμβρη αρχίζουν και γίνονται πιο απαιτητικά τα πράγματα.. Δε γίνεται δηλαδή να πας σχολείο κ να μην ξέρεις να γράφεις το όνομα σου.. Αν και οι νηπιαγωγοί δεν κάνουν γράμματα θεωρουν πως δεν είναι ο στόχος αυτός του νηπιαγωγείου και συμφωνώ... Αλλά άλλες κάνουν! Και τελικά πας σε ένα σχολείο που δεν ξέρεις τι θα απαιτήσουν κ τι θα περιμενουν.. 

    Όποτε όσο θέλει το παιδακι του κανεις πράγματα και φυσικά χωρίς πιεση εννοείται μέσα από παιχνιδια! 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, vicky86 είπε:

    κ εγω θα συμφωνησω με την αργκ.οτι εμαθε η μεγαλη ηταν στο νηπιο,βεβαια ενα σχολειο που χωρις πιεση εκανε φοβερη προετοιμασια.κ μονη της ειχε ζητησει ενα βιβλιο με εργασιες προγραφης το οποιο δ τελειωσε κ ποτε,εκανε λιγο οποτε ηθελε

    οι ασκησεις προγραφης,οι αντιστοιχησεις πχ με σχηματα ,τα μοτιβα,ειναι ευκολα κ ενδιαφεροντα

    ενταξει τελειωνοντας το νηπιο καλο ειναι να αναγνωριζει εστω γραμματα κ αριθμους,αλλα ξερω αρκετα παιδακια που δυσκολευονταν κ με το ονομα τους πριν ξεκινησουν στο δημοτικο,μεχρι τα χριστουγεννα ολα εχουν προσαρμοστει

    η μεγαλη πχ που εγραφε καποια πραγματα κ ηξερε ελαχιστα να διαβαζει(χωρις πιεση,ειναι κτ που της αρεσει),ωρες ωρες βαριοταν το μαθημα,το ελεγε,κ τελειωνε γρηγορα.οποτε η εκανε κτ παραπανω,πχ μισο φυλλαδιο,η την αντιγραφη,η ζωγραφιζε.οσο να 'ναι,δημιουργει ενα προβλημα αυτο στην δασκαλα

    παρολο την μιση χρονια,κ τα πολλα παιδακια,βλεπω κ ο μικρος στο προνηπιο κανουν αρκετα πραγματα,απλα η κυρια επικεντρωνεται κυριως στα νηπια.γενικα ομως στην τηλεκπαιδευση βλεπω οτι ειναι αρκετα προχωρημενα,σχεδον ολα αντιγραφουν την ημερομηνια πχ

    κτ που δ ειχαμε δουλεψει με την μεγαλη κ βοηθαει στην πρωτη ειναι τα χρηματα.παιχνιδια με ζαρια κ τραπουλα

    κ εξασκηση με ψαλιδι.σαν παιχνιδια τα memory ειναι πολυ ωραια κ εκπαιδευτικα.κ εχουμε κ καποια απο τα νησακια της γνωσης,με διαφορα θεματα,για αντιθετα,να φτιαχνεις την εξελιξη μιας ιστοριας κλπ

    Ναι αυτό τον χρόνο θα ασχοληθώ καλύτερα, θα δοκιμάσω όλα αυτά. Πάντως αυτό με την τηλεκπαίδευση με ενοχλεί, το ότι δλδ λέει η δασκάλα γράψτε κ ζωγραφίστε το τάδε  κ μετά κόψτε το με τη βοήθεια της μαμάς. Όλα τα παιδάκια έχουν τις μαμάδες κ τα κάνουν τέλεια κ εγώ δίπλα κάθομαι στον καναπέ θηλάζοντας τον μικρό κ κοιμάται κ δεν μπορώ να βοηθάω τη μεγάλη!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Just now, diane2020 είπε:

    Γιατί στο νήπιο δε Διδαχτηκαν φέτος όσα έπρεπε... 

    Αλλά μπαίνουν εν τω μεταξυ στο μάθημα και αλλά όχι... 

    Το θέμα είναι ότι μετά το Νοέμβρη αρχίζουν και γίνονται πιο απαιτητικά τα πράγματα.. Δε γίνεται δηλαδή να πας σχολείο κ να μην ξέρεις να γράφεις το όνομα σου.. Αν και οι νηπιαγωγοί δεν κάνουν γράμματα θεωρουν πως δεν είναι ο στόχος αυτός του νηπιαγωγείου και συμφωνώ... Αλλά άλλες κάνουν! Και τελικά πας σε ένα σχολείο που δεν ξέρεις τι θα απαιτήσουν κ τι θα περιμενουν.. 

    Όποτε όσο θέλει το παιδακι του κανεις πράγματα και φυσικά χωρίς πιεση εννοείται μέσα από παιχνιδια! 

    Ναι, φυσικά μπορείς να του μάθεις το όνομά του ή κάποια άλλα πράγματα, αλλά δεν θα το έκανα τόσο οργανωμένα  όσο περιγράφεις, εφόσον ήδη έχετε  κάνει πολλά, απ'ότι λες.

    Σκέψου και ότι όλα τα παιδακια πάνω κάτω στην ίδια μοίρα είναι φέτος. Οπότε όλα με τα ίδια κενά θα πάνε α' δημοτικού

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, irin είπε:

    H δική μου άποψη είναι ότι πάνε στο σχολείο για να τους μάθουν εκεί ό,τι αρμόζει στην ηλικία τους. Γιατί να προετοιμάσουμε εμείς, που οι περισσότεροι δεν ξέρουμε καν τον σωστό τρόπο, για κάτι που είναι δουλειά των δασκάλων; Και δεν το λέω με την έννοια "ας κάνουν τη δουλειά τους", το λέω με την έννοια ότι τα παιδάκια θα τα μάθουν όλα στην ώρα τους. Με το να τα φορτώνουμε εμείς με πράγματα που θα έπρεπε να τα ακούνε από τις δασκάλες, μόνο αρνητικά μπορεί να λειτουργήσει. Όλα θα τα μάθουν στην ώρα τους, και αν θέλουν βοήθεια ή υποστήριξη κατά τη διάρκεια της χρονιάς, εννοείται να την παρέχουμε!

    συμφωνω.καλυτερα να μενουμε σε αυτα που ζηταει το παιδι

    πχ ο μικρος ζηταει που κ που,γτ βλεπει την αδερφη του να διαβαζει.οταν βαρεθει σταματαμε

    γενικα πιστευω το διαβασμα βιβλιων ειναι κτ που τα βοηθαει πολυ,μετα ας το συζηταμε μονο εφοσον εχουν ορεξη,να μην το βλεπουν σαν εξεταση

    η μεγαλη εκαναν κ δανειστικη βιβλιοθηκη στο νηπιο,διαβαζαμε το βιβλιο,αντεγραφε τον τιτλο κ εκανε μια ζωγραφια στο θεμα.φυσικα δ ηταν υποχρεωτικο,ειδικα αν δ μπορουσε καποιο παιδακι τον τιτλο.ακομη κ αν ηταν ασχετη η ζωγραφια

    επισης απο παιχνιδια εχουμε εκπαιδευτικα λαπτοπ παιδικα.δ ειναι πτι παιζουν καθε μερα,κ τους αρεσουν κ τα παιχνιδια-μουσικη που εχουν.αλλα εχει κ καποια εκπαιδευτικα με γραμματα κ πραξεις

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Αν με ρωτούσε κανείς πριν έναν χρόνο θα έλεγα ότι δεν έχει νόημα καμία προετοιμασία για την Α' Δημοτικού. Αλλά μετά από το χαμένο τελευταίο τρίμηνο της κόρης μου πέρυσι στο νηπιαγωγείο και την ατέλειωτη τηλεκπαίδευση φέτος, αρκετές φορές έχω σκεφτεί ότι καλά θα ήταν πχ το καλοκαίρι να της είχα δώσει να κάνει γραμματάκια και αριθμούς.

     

    Στο δικό μας νηπιαγωγείο (ιδιωτικό) κατά κανόνα όλος ο χρόνος από τον Μάρτιο και μετά αφιερώνεται στα γράμματα και στους αριθμούς, αυτό πέρυσι επί της ουσίας χάθηκε. Γινόταν το υλικό στην τηλεκπαίδευση αλλά εννοείται ότι δεν ήταν το ίδιο, ειδικά οι ασκήσεις γραφής γίνονταν από τα παιδιά στο σπίτι, αλλά εγώ - ευτυχώς ή δυστυχώς - δεν τις επέβλεπα, δεν καθόμουν να διορθώσω πχ την λάθος φορά στο "ε" ή στο "λ". Η κόρη μου όταν πήγε στην Α' Δημ. ήταν σαν να μην τα είχε κάνει ποτέ και επειδή έχω μέτρο σύγκρισης με το μεγαλύτερο παιδί που είχε κάνει κανονική προετοιμασία στο νηπιαγωγείο, η διαφορά ήταν εμφανής. Υπήρχαν σαφώς παιδιά πολύ πιο δουλεμένα, προφανώς με πρωτοβουλία των γονιών, αφού το 1/3 του νηπιαγωγείου είχε χαθεί. Να βαρέθηκαν δεν νομίζω, αν και ίσως αυτό έχει να κάνει ότι το συγκεκριμένο σχολείο εμπλουτίζει το πρόγραμμα με μια σειρά πραγμάτων, δεν κάθονται να γράφουν το α μέχρι τελικής πτώσεως.

     

    Η δικιά μου ζορίστηκε για να είμαι ειλικρινής και στην γραφή ζορίζεται ακόμα, είναι και αριστερόχειρας και δεν έχει βρει τα πατήματά της τελείως ακόμα, το άνοιξε - κλείσε των σχολείων δεν την έχει βοηθήσει, είναι και παιδί που θέλει γενικά τον χρόνο της, το ότι έμαθε τα μισά γράμματα μέσω οθόνης της έχει κάνει κακό. Έχω πάρει την σειρά ischool αλλά με το ζόρι προλαβαίνουμε να κάνουμε ιδιαίτερα πράγματα.

     

    Just now, μαγιοπουλας είπε:

    Βρε κορίτσι μου τι να σου πω.Εισαι για γέλια και για κλάματα Την προηγουμενη εβδομάδα με το θράσος που έχεις μου είχες πει ότι δεν θες διάλογο μαζί μου γιατί σε ρωτησα αν πατε σε ιδιωτικο τελικα γιατι είχες πει οτι πατε σε δημόσιο.Απαντησες αγενέστατα οτι πατε σε ιδιωτικό.Τωρα μου απευθύνεις το λογο.Χτες ξαναγράψες οτι πατε σε δημόσιο ακυρώνοντας για πολλοστή φορα τα λεγόμενα σου .Είχες πει οτι είσαι γενική διευθύντρια σε ιδιωτικό σχολειο(δεν υπάρχει τετοιος ορος) και δεν εχεις ξεμπερδέψει στο μυαλό σου ότι οι παιδικοί εντάσσονται στο υπουργείο εργασίας και η υποχρεωτική εκπαιδευση στο υπουργειο παιδειας  .Αν είναι δυνατόν...Κατέχεις τέτοια θέση και δεν το ξερεις?

     

    Άσχετο με τα υπόλοιπα για την θεματοθέτρια, αλλά τέτοια θέση υπάρχει στο δικό μας σχολείο.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Το όνομα τους πως πρέπει να το γράφουν? Με κεφαλαία η μικρά? Κ πρέπει να τα κάνουν μικρά σε μέγεθος? Όσες φορές πάει να γράψει κάτι το κάνει σε μέγεθος 3 εκατοστών περίπου!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, mama16 είπε:

    Ναι αυτό τον χρόνο θα ασχοληθώ καλύτερα, θα δοκιμάσω όλα αυτά. Πάντως αυτό με την τηλεκπαίδευση με ενοχλεί, το ότι δλδ λέει η δασκάλα γράψτε κ ζωγραφίστε το τάδε  κ μετά κόψτε το με τη βοήθεια της μαμάς. Όλα τα παιδάκια έχουν τις μαμάδες κ τα κάνουν τέλεια κ εγώ δίπλα κάθομαι στον καναπέ θηλάζοντας τον μικρό κ κοιμάται κ δεν μπορώ να βοηθάω τη μεγάλη!

    Ναι! κι εγώ πχ δουλεύω εκείνη την ώρα, και έχω και τον μικρό να τον ψιλοαπασχολω΄που βαριέται. Οπότε μόνη της και ότι κανει... αλλά δε στενοχωριέμαι, ίσα ίσα ξέρω ότι το αποτέλεσμα είναι πραγματικά δικό της, και δεν τα έχω κανει εγω.

    Βλέπω φωτογραφίες από ζωγραφιές 3χρονων συμμαθητών του γιού μου... όλα τέλεια χρωματισμένα, με ποικιλία  χρωμάτων, μέσα στις γραμμές κλπ. ο δικός μου μουντζουρώνει... ε το προτιμώ! έχει νόημα να στείλω στις δασκάλες κάτι που χρωμάτισα εγώ?

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, irin είπε:

    Ναι! κι εγώ πχ δουλεύω εκείνη την ώρα, και έχω και τον μικρό να τον ψιλοαπασχολω΄που βαριέται. Οπότε μόνη της και ότι κανει... αλλά δε στενοχωριέμαι, ίσα ίσα ξέρω ότι το αποτέλεσμα είναι πραγματικά δικό της, και δεν τα έχω κανει εγω.

    Βλέπω φωτογραφίες από ζωγραφιές 3χρονων συμμαθητών του γιού μου... όλα τέλεια χρωματισμένα, με ποικιλία  χρωμάτων, μέσα στις γραμμές κλπ. ο δικός μου μουντζουρώνει... ε το προτιμώ! έχει νόημα να στείλω στις δασκάλες κάτι που χρωμάτισα εγώ?

    Ναι συμφωνώ απόλυτα, καλό θα ήταν όλοι οι γονείς να ήταν πιο πέρα χωρίς να βοηθάνε κ να απαντάνε στα ερωτήματα της δασκάλας οι ίδιοι!

    Just now, diane2020 είπε:

    Ακυρα όλα... Χ... 

    Δε θα απαντησω σε τίποτα γιατί δε σε εκτιμώ,.. Επίσης όταν απάντησα εδώ δεν είδα ότι είχες εσυ γράψει αλλιώς πιστεψε με προσπερνάω... 

    Χμ δεν είναι όλα καθώς πολλα έχουν φοιτήσει σε ιδιωτικά νηπιαγωγεία η είναι πιο ώριμα πχ. Εγώ βλέπω κάποιες αδυναμίες και εκεί βοηθάω και το ψάχνω.. Σκοπός δεν είναι να είναι παραπάνω από το μέσο όρο αλλά τουλάχιστον να πανε κάπως προετοιμασμενα και ψυχολογικά

    Κεφάλαια σίγουρα, αν τα κάνει μικρά είναι πολυ καλη κατάκτηση! Πόσο είναι ο μικρός? Θα πάει δημοτικό? 

    Κοριτσάκι είναι η μεγάλη. Τον Δεκέμβριο έκλεισε τα 4. Προνήπια πάει, ευτυχώς έχω τα νήπια ακόμα για να την προετοιμάσω σε αυτά που βλέπω αδυναμία!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, mama16 είπε:

    Ναι αυτό τον χρόνο θα ασχοληθώ καλύτερα, θα δοκιμάσω όλα αυτά. Πάντως αυτό με την τηλεκπαίδευση με ενοχλεί, το ότι δλδ λέει η δασκάλα γράψτε κ ζωγραφίστε το τάδε  κ μετά κόψτε το με τη βοήθεια της μαμάς. Όλα τα παιδάκια έχουν τις μαμάδες κ τα κάνουν τέλεια κ εγώ δίπλα κάθομαι στον καναπέ θηλάζοντας τον μικρό κ κοιμάται κ δεν μπορώ να βοηθάω τη μεγάλη!

    μην το σκεφτεσαι ετσι.φυσικα ειναι πολυ καλυτερο να προσπαθει το καθε παιδακι να τα κανει μονο του,κ οσο τα καταφερνει

    εγω καθομαι διπλα αλλα προσπαθω να μην παρεμβαινω.

    εμενα εχει λιγο καιρο που αρχισε να βαφει μεσα στις γραμμες.γενικα η ζωγραφικη δ ειναι το δυνατο του σημειο

    οσο για κεφαλαια κ μικρα,τα κανουν κ τα δυο,απλα αλλες δασκαλες ξεκινανε με τα μικρα,αλλες με τα μεγαλα

    εγω τους ειχα δειξει τα κεφαλαια γτ συνηθως ειναι πιο απλα,αλλα στο σχολειο ο μικρος εμαθαν τα μικρα.ακομη δ το γραφει μονος απο εξω το ονομα,γτ ειναι τεραστιο

    κ οχι τα γραμματα του δ εχουν σωστο μεγεθος.ιδιο μεγεθος κεφαλαια κ μικρα,καμια φορα τα μικρα ειναι κ μεγαλυτερα:-Pτου εχω πει οτι τα γραμματακια πρεπει να ειμαι μεσα στις γραμμες,αλλα δ το κανει,κ φυσικα δ επιμενω.ετσι κ αλλιως συνηθως χρησιμοποιουμε χαρτια Α4 η μπλοκ,κ σπανιοτερα τετραδιο

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, mama16 είπε:

    Ναι συμφωνώ απόλυτα, καλό θα ήταν όλοι οι γονείς να ήταν πιο πέρα χωρίς να βοηθάνε κ να απαντάνε στα ερωτήματα της δασκάλας οι ίδιοι!

    Κοριτσάκι είναι η μεγάλη. Τον Δεκέμβριο έκλεισε τα 4. Προνήπια πάει, ευτυχώς έχω τα νήπια ακόμα για να την προετοιμάσω σε αυτά που βλέπω αδυναμία!

    Ειναι πολυ μικρή δε σε νοιάζει ακόμα το όνομα.... Ένας χρόνος είναι μετάλλαξη όχι απλώς μετάβαση! 

    1 ώρα πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

    Eκ προσωπικής πείρας και ως μαμά 3 παιδιών, τίποτα από τα παραπάνω, πέραν της επίσκεψης στο σχολείο, εκτός αν το παιδί αντιμετωπίζει μαθησιακές δυσκολίες.

    Αν έχεις καλύψει ήδη την ύλη των πρώτων μηνών, απλά βαριέσαι ως παιδί, ή γίνεσαι ενοχλητικός, ή και τα δύο μαζί.

    Μας τα χεις ξαναπεί αλλά διαφωνώ. Επίσης τα δικά σου παιδια είναι μεγάλα και τα πράγματα έχουν αλλάξει από τότε που πηγαινε ο μικρός σου δημοτικό. Στην πρωτη

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, ΑΡΓΚ είπε:

     

    Δεν ξέρω σε τι βαθμό τρολλάρεις ως συνήθως, αλλά αν το λες σοβαρά, καλό θα είναι ένας γονιός με παιδί που ήδη έχει προπονηθεί στην ύλη της Α Δημοτικού να είναι προετοιμασμένος και για τα αρνητικά, που έχουν να κάνουν με το χαρακτήρα του παιδιού: άλλο βγάζει την βαρεμάρα ως απογοήτευση, άλλο σαν αντίδραση.

    Διαφωνώ ειδικά σε μια χρόνια όπως η φετινή 

     

    Εδώ όμως το θέμα είναι να δώσουμε ιδέες σε όσους συμφωνούν! Δεν είναι συμφωνώ η διαφωνώ. Σε ευχαριστουμε για την άποψη σου αλλά δεν συζητάμε κάτι τέτοιο. Βέβαια αν θέλετε να ανοίξετε τέτοια κουβέντα κανένα θεμα άλλωστε είναι στάνταρ να ξεφευγουν οι συζητήσεις εδώ. Αλλά εγώ θα ήθελα να δω ιδέες!!!  και κυρίως παραδείγματα μέσα από παιχνιδι ίσως

     

    Ας πουμε αυτο με το φλας κ το αμάξι είναι τέλειο για το δεξί κ το αριστερα

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, diane2020 είπε:

    Διαφωνώ ειδικά σε μια χρόνια όπως η φετινή 

    Νομίζω ότι όντως σε αυτή τη χρονιά επιβάλεται η βοήθεια για τα παιδάκια του νηπίου. Κ τα πρωτακια τα σκέφτομαι πολύ γιατί απ' την τηλεκπαίδευση δεν γίνεται το ίδιο μάθημα με το δια ζώσης πιστεύω!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

    Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Σύνδεση

    Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα