Recommended Posts

    Κορίτσια σήμερα ο γιος μου (3) μού είπε ότι στο σχολείο του είναι είναι 2 κορίτσια που το ένα τον χτυπάει στην πλάτη και το άλλο το τσιμπάει. Όταν τον ρώτησα τι κάνει η δασκάλα γι αυτό μού είπε ότι απλά τούς λέει να μην το κάνουν. Αλλά αυτά συνεχίζουν. 

    Αν ήταν πιο μεγάλα, τύπου δημοτικό, να πιάσω τους γονείς να μιλήσουμε, αλλά τώρα είναι ευαίσθητη ηλικία και πολλές φορές κάνουν πράγματα ανσκσλυπτοντας τη δύναμή τους. Όμως ο γιος μου είναι πάρα πολύ ευαίσθητος και στεναχωριεται και δε θέλει να πηγαίνει γιατί λέει ότι δεν τον θέλουν τα παιδάκια. 

    Έχω στραβώσει με τη δασκάλα. Δε θα έπρεπε να κάνει κάτι να το σταματήσει αυτό ; δεν ξέρω τι...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Δεν είναι δικό σου θέμα να της βρεις τη λύση στο τι πρέπει να κάνει. Είναι δική της ευθύνη. Της μίλησες; Αν ναι, τι σου είπε;

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Και στο δημοτικό ευαίσθητη ηλικία είναι... Και στο γυμνάσιο κοκ... Για αρχή κάνε μια κουβέντα με τη δασκάλα.. Και με τον γιο γιατί δες το σα μια ευκαιρία να μάθει να διαχειρίζεται... Αλλά τους λέει να μην το κάνουν... Τι άλλο να κάνει και σε αυτή την ηλικία να τα βάλει τιμωρία? Μόνο αν της μιλησεις ώστε να κάνει εκείνη μια κουβέντα με τους γονείς τους... 

    Γιατί όμως τον πειράζουν? Η πειράζουν κι άλλους? 

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, Ilaeira είπε:

    Δεν είναι δικό σου θέμα να της βρεις τη λύση στο τι πρέπει να κάνει. Είναι δική της ευθύνη. Της μίλησες; Αν ναι, τι σου είπε;

    Δεν τής μίλησα γιατί είναι κλειστά τώρα τα σχολεία. Τής έστειλα mail αλλά δεν έχω πάρει απάντηση. Ναι σίγουρα είναι δική της δουλειά, αλλά δεν είναι λογικό να με παραξενεψει; 

    Just now, diane2020 είπε:

    Και στο δημοτικό ευαίσθητη ηλικία είναι... Και στο γυμνάσιο κοκ... Για αρχή κάνε μια κουβέντα με τη δασκάλα.. Και με τον γιο γιατί δες το σα μια ευκαιρία να μάθει να διαχειρίζεται... 

    Τον γιο μου τον ρώτησα αν έκανε κάτι και μού είπε απλά το σκηνικό πώς έγινε. Σίγουρα η κάθε ηλικία είναι ευαίσθητη, το λέω με την άποψη ότι στο δημοτικο ή στο γυμνασιο υπάρχει και το ενδεχόμενο μπόουλινγκ που δεν πιστεύω να υφίσταται σε τόσο μικρή ηλικία. Δεν ξέρω, ίσως αγχώνομαι και παραπάνω από το κανονικό 

    Ίσως φταίω εγώ που είναι έτσι ευαίσθητος... 

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ναι προφανώς! Το έγραψα αυτό επειδή είπες ότι κάτι πρέπει να κάνει, αλλά δεν ξέρεις τι. Δεν είναι δική σου υποχρέωση να πας να της προσφέρεις μια λύση, είναι δική της ευθύνη να βρει τη λύση. 

    • Ευχαριστώ! 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites




    Ψυχραιμία παντως έτσι είναι τα παιδακια... 

    Και που σαι ακόμα λέω... 

    Εμένα μου πε η δασκάλα στο παιδικό ότι πάει και πειραζει η δικιά μου δυο παιδακια που είναι λίγο κλαψιάρικα, τη ρώτησα γιατί πθστεθει ότι το κάνει και εκείνημου είπε ότι το κάνει κυρίως για να επικοινωνήσει. Πως εκείνα κλαίνε κι εκείνη συνεχιζει. Εκείνη βέβαια το κάνει και φευγει μετά το χει δει παιχνιρι κι επικοινωνια. Προφανώς κ δεν αντιλαμβάνεται οτι ενοχλεί. Εντάξει είναι το άλλο άκρο η κόρη μου από αυτά οπότε η διαφορά τους κάπως της κάνει εντυπωση. Κι εμενα 2,5 είναι , δεν ξέρω πως ακριβώς κι εγώ να το χειριστω περαν να της μιλάω να της δινω παραδειγματα. Είναι λίγο πειραχτηρι γενικά ελεγχόμενα βέβαια. Η δασκάλα μου είπε πως της κανει εντυπωση και η διαφορετικότητα, της φαίνεται παράξενο να κλαίει γτ εκείνη δεν κλαίει στα πειραγματα άλλων. Αντίθετα, γελαει το βλέπει σα παιχνιδι. Αυτό εμάς έγινε το σεπτεμβρη τώρα που ξανά πήγαν ήταν πιλυ πιο ώριμη! Μάλιστα κανουν και λίγο παρεα δηλαδή εκεί που ο ένας όταν την έβλεπε έστριβε γωνία(καημενούλης) τώρα παιζουν μαζί. :)

    Ελα να κάνουν παρεα τα παιδια μας να παρει μαθήματα ο ένας από  τον άλλον :D

    εν τω μεταξυ η μεγάλη μου η κόρη καμμια σχέση. Θέλω να πω μη σου περάσει από το μυαλό, μπορεί κιόλας βεβαια να συμβαίνει, ότι φταινε οι γονείς...  Μεγαλώνω τα παιδια μου με τον ίδιο τρόπο και είναι εντελώς διαφορετικά στη συμπεριφορά τους!! 

     

    εμένα δε τσιμπάει έτσι ουτε χτυπάει , αλλά παει του παιρνει τα παιχνίδια και του τσιμπάει τα μαγουλα κι αυτός στεναχωριέται. Της εξήγησα κι εγώ πιλλες φορές ότι δεν πειράζουμε τα παιδακια γιατί στεναχωριούνται κλπ κλπ. 

     

    τωρα ολα καλα. Εμένα ήταν κ η πρώτη της επαφή με το σχολείο που γενικά είναι πολυ Αγαπητη αλλά οκ παιδι είναι... Οχι απλά αγαπητη, είναι ηγετική προσωπικότητα πολυ έντονη και ιδιαίτερα ευφυής! Χαριτωμένη όσο δεν πάει οποίος τη γνωρίζει τρελαίνεται! Αλλά... Εκεί λίγο το χάσαμε! Και το βρήκαμε και ίσως το ξανά χάσουμε! 

     

    κουβέντα θέλουν.... 

     

     

    κουβέντα και οι δυο πλευρες και όχι εγωισμοι και σίγουρα βοήθεια της δασκάλας εννοείται!  Εκείνη ειναι μαζί τους εκείνη τη στιγμή δεν είμαστε εμείς!!!  Να διδαξεις με τρόπο στο γιο σου με παραδειγνατα τι να επιτρέπει τι να μην επιτρέπει και πως να αμυνεται. Πως έχει αυτοεκτίμηση, να του τη δυναμώσεις!! 

    υπάρχουν πιλλα βιβλιαρακια να διαβάσετε!! 

     

    το ίδιο θα πρεπει να κάνει και η άλλη μαμά. Οι άλλες δυο μαμάδες. 

     

    αλλά για αρχή μιλά στη δασκάλα να βοηθήσει!! 

    • Μου αρέσει 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, ΧρύσαΜ είπε:

    Κορίτσια σήμερα ο γιος μου (3) μού είπε ότι στο σχολείο του είναι είναι 2 κορίτσια που το ένα τον χτυπάει στην πλάτη και το άλλο το τσιμπάει. Όταν τον ρώτησα τι κάνει η δασκάλα γι αυτό μού είπε ότι απλά τούς λέει να μην το κάνουν. Αλλά αυτά συνεχίζουν. 

    Αν ήταν πιο μεγάλα, τύπου δημοτικό, να πιάσω τους γονείς να μιλήσουμε, αλλά τώρα είναι ευαίσθητη ηλικία και πολλές φορές κάνουν πράγματα ανσκσλυπτοντας τη δύναμή τους. Όμως ο γιος μου είναι πάρα πολύ ευαίσθητος και στεναχωριεται και δε θέλει να πηγαίνει γιατί λέει ότι δεν τον θέλουν τα παιδάκια. 

    Έχω στραβώσει με τη δασκάλα. Δε θα έπρεπε να κάνει κάτι να το σταματήσει αυτό ; δεν ξέρω τι...

    Ειναι ανσπτυξιακο στάδιο.Δεμ γίνεται επίτηδες.Η αμύγδαλα τους δεν μπορεί να το επεξεργαστεί.Κανε παιχνίδι ρολων κ λεγε του να τους λεει:στοπ.αυτο εμενα δεν μου αρέσει.Το ιδιο πρέπει να λέει κ η δασκαλα.Να κατεβαίνει στο ύψος τους κ να τους λέει να σταματήσουν να επαναλαμβανουν την κίνηση περιγράφονται στην συμπεριφορά.

    Επίσης στο γιοβσου πρέπει να τονίσεις την αυτοεκτίμηση και να του δείχνεις οτο αξίζει.Μην λες ανούσια μπράβο.Ανεθεσε του πραγματα που μπορει να κανει για να δει ότι μπορεί.Εχει σχεση ολο αυτο μεψτην στάση που κρατά.

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, μαγιοπουλας είπε:

    Ειναι ανσπτυξιακο στάδιο.Δεμ γίνεται επίτηδες.Η αμύγδαλα τους δεν μπορεί να το επεξεργαστεί.Κανε παιχνίδι ρολων κ λεγε του να τους λεει:στοπ.αυτο εμενα δεν μου αρέσει.Το ιδιο πρέπει να λέει κ η δασκαλα.Να κατεβαίνει στο ύψος τους κ να τους λέει να σταματήσουν να επαναλαμβανουν την κίνηση περιγράφονται στην συμπεριφορά.

    Επίσης στο γιοβσου πρέπει να τονίσεις την αυτοεκτίμηση και να του δείχνεις οτο αξίζει.Μην λες ανούσια μπράβο.Ανεθεσε του πραγματα που μπορει να κανει για να δει ότι μπορεί.Εχει σχεση ολο αυτο μεψτην στάση που κρατά.

    Η αμυγδαλα? :lol: ε αμα ειναι η αμυγδαλα!!! :lol::lol::lol:

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, μαγιοπουλας είπε:

    Ειναι ανσπτυξιακο στάδιο.Δεμ γίνεται επίτηδες.Η αμύγδαλα τους δεν μπορεί να το επεξεργαστεί.Κανε παιχνίδι ρολων κ λεγε του να τους λεει:στοπ.αυτο εμενα δεν μου αρέσει.Το ιδιο πρέπει να λέει κ η δασκαλα.Να κατεβαίνει στο ύψος τους κ να τους λέει να σταματήσουν να επαναλαμβανουν την κίνηση περιγράφονται στην συμπεριφορά.

    Επίσης στο γιοβσου πρέπει να τονίσεις την αυτοεκτίμηση και να του δείχνεις οτο αξίζει.Μην λες ανούσια μπράβο.Ανεθεσε του πραγματα που μπορει να κανει για να δει ότι μπορεί.Εχει σχεση ολο αυτο μεψτην στάση που κρατά.

    Φοβαται γενικά... Το κάνω αυτό με το μπράβο, δηλαδή τού αφήνω να κάνει πράγματα και αν τα καταφέρει τού λέω μπράβο. Τώρα βέβαια κάποιες φορές τον πιάνει ο εγωισμός του, η ξεροκεφαλια του και θέλει ντε και σονι να κάνει κάτι που αποδεδειγμένα δε μπορεί και γίνονται όλα μπάχαλο.. Εεε εκεί θα τον μαλώσω. Όταν πχ θέλει να μεταφέρει μόνος του το πιάτο με τη σούπα στο τραπέζι και τού πέφτει, σπάει, γεμίζει ο τόπος ή όταν θέλει να πλύνει μόνος του τα χέρια του και τού έρχεται να παίξει με τη βρύση, γεμίζει παντού νερά, γλιστράει και χτυπάει το κεφάλι του πάλι θα τού φωνάξω. Καλώς ή κακώς (μάλλον το 2ο εν τέλει) το κάνω. Γι αυτό λέω ότι μάλλον φταίω εγώ.

    Τού είπα ότι αυτό που τού κάνουν δεν είναι σωστό κι άλλη φορά να τούς πει "όχι μην το κάνεις αυτό".

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, Ilaeira είπε:

    Ναι προφανώς! Το έγραψα αυτό επειδή είπες ότι κάτι πρέπει να κάνει, αλλά δεν ξέρεις τι. Δεν είναι δική σου υποχρέωση να πας να της προσφέρεις μια λύση, είναι δική της ευθύνη να βρει τη λύση. 

    Καλά βρε παιδι μου δική της ευθυνη κι εσυ... Ευθυνη κυρίως των γονέων είναι... Αλλά οκ ας μη ρίχνουμε σώνει κ ντε κάπου το μπαλάκι, συνεργασία χρειάζεται και Θωρακιση του παιδιου μας αυτό θέλει λίγο χρόνο να διδάχτει και θέλει και συζήτηση με τη δασκαλα παραλληλα.. 

    Just now, ΧρύσαΜ είπε:

    Φοβαται γενικά... Το κάνω αυτό με το μπράβο, δηλαδή τού αφήνω να κάνει πράγματα και αν τα καταφέρει τού λέω μπράβο. Τώρα βέβαια κάποιες φορές τον πιάνει ο εγωισμός του, η ξεροκεφαλια του και θέλει ντε και σονι να κάνει κάτι που αποδεδειγμένα δε μπορεί και γίνονται όλα μπάχαλο.. Εεε εκεί θα τον μαλώσω. Όταν πχ θέλει να μεταφέρει μόνος του το πιάτο με τη σούπα στο τραπέζι και τού πέφτει, σπάει, γεμίζει ο τόπος ή όταν θέλει να πλύνει μόνος του τα χέρια του και τού έρχεται να παίξει με τη βρύση, γεμίζει παντού νερά, γλιστράει και χτυπάει το κεφάλι του πάλι θα τού φωνάξω. Καλώς ή κακώς (μάλλον το 2ο εν τέλει) το κάνω. Γι αυτό λέω ότι μάλλον φταίω εγώ.

    Τού είπα ότι αυτό που τού κάνουν δεν είναι σωστό κι άλλη φορά να τούς πει "όχι μην το κάνεις αυτό".

    Και να τους κατεβάσει το χέρι κάτω. 

    Αυτο ξέχασες! 

    Γιατί θεωρείς πως είναι λάθος που τον μαλωνεις? Εμένα αυτό δε μου φαίνεται λάθος και δεν ξέρω αν σχετίζεται με τον φόβο του. Εννοείς ότι μπορεί να σε φοβάται? Καλά ποσο φωνάζεις?γιατι κιν εγώ φωνάζω αλλά γραμμένη με έχουν συνήθως. Μόνο όταν πάρω σοβαρό υφος με παιρνουν στα σοβαρά.Γιατί αν όντως τον έχεις τρομάξει,αυτό ναι ειναι όντως κακό... 

    Ξέρεις οι πολυ αυστηροί γονεις νομίζω βγάζουν πολυ φοβισμένα παιδια !!! 

     

    Αλλά εντάξει ας μην το χοντραινουμε εμβαθύνουμε τόσο πτοφανως και είναι στάδιο ανάπτυξης κι'αυτό και θέλει τον τρόπο του! Συμβουλέυσου άρθρα βιβλία.. Εσυ ξέρεις ενστικτωδώς τι μπορεί να βοηθήσει!! Σκοπός είναι να του τονώσει την αυτοπεποίθηση θεωρώ πως τουλάχιστον 5 φορές τη μέρα πρεοει να του βγάζεις τα θετικά του κ γενικά μην τονίζεις τα αρνητικά καθόλου μείνε μόνο στα θετικά του παιδιου

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Just now, ΧρύσαΜ είπε:

    Φοβαται γενικά... Το κάνω αυτό με το μπράβο, δηλαδή τού αφήνω να κάνει πράγματα και αν τα καταφέρει τού λέω μπράβο. Τώρα βέβαια κάποιες φορές τον πιάνει ο εγωισμός του, η ξεροκεφαλια του και θέλει ντε και σονι να κάνει κάτι που αποδεδειγμένα δε μπορεί και γίνονται όλα μπάχαλο.. Εεε εκεί θα τον μαλώσω. Όταν πχ θέλει να μεταφέρει μόνος του το πιάτο με τη σούπα στο τραπέζι και τού πέφτει, σπάει, γεμίζει ο τόπος ή όταν θέλει να πλύνει μόνος του τα χέρια του και τού έρχεται να παίξει με τη βρύση, γεμίζει παντού νερά, γλιστράει και χτυπάει το κεφάλι του πάλι θα τού φωνάξω. Καλώς ή κακώς (μάλλον το 2ο εν τέλει) το κάνω. Γι αυτό λέω ότι μάλλον φταίω εγώ.

    Τού είπα ότι αυτό που τού κάνουν δεν είναι σωστό κι άλλη φορά να τούς πει "όχι μην το κάνεις αυτό".

    Δεν σου είπα να του λες μπράβο.να αφήνεις να ολοκληρώνει πραγματα που μπορει σου είπα.Δεν το χειρίζεσαι σωστά αν του φωνάζεις μονίμως.Πως θα μάθει να πλένει τα χερια του αν δεν τα βρέξει όλα πρώτα?Να βάζεις λιγότερη σούπα σε βαθύ μπολ κ να βοηθάς διακριτικά Αν θες να μαθει να τη μεταφέρει θα πρέπει να τον αφήσεις.Δικη σου ευθύνη είναι αν σπάει το πιάτο.

    Ζει τη ματαίωση κ το χάος με αυτό που του διδάσκεις και δεν τολμα.

    • Μου αρέσει 4

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, μαγιοπουλας είπε:

    Δεν σου είπα να του λες μπράβο.να αφήνεις να ολοκληρώνει πραγματα που μπορει σου είπα.Δεν το χειρίζεσαι σωστά αν του φωνάζεις μονίμως.Πως θα μάθει να πλένει τα χερια του αν δεν τα βρέξει όλα πρώτα?Να βάζεις λιγότερη σούπα σε βαθύ μπολ κ να βοηθάς διακριτικά Αν θες να μαθει να τη μεταφέρει θα πρέπει να τον αφήσεις.Δικη σου ευθύνη είναι αν σπάει το πιάτο.

    Ζει τη ματαίωση κ το χάος με αυτό που του διδάσκεις και δεν τολμα.

    Ολα κι όλα, συμφωνώ! 

    Οχι σοβαρά. :)

    ,...... 

     

     

    Επίσης! Εγωισμός και ξεροκεφαλια σε ένα τρίχρονο που μαθαίνει.... Και τώρα βγήκε στον κόσμο ας μη του Βαζεις τέτοιες ταμπελες καλυτερα!!! ΓΝΩΜΗ μου.... 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Είναι αναπτυξιακό στάδιο αυτό, τέτοιες φάσεις περνάνε όλα τα παιδιά κ κάνουν πράγματα χωρίς να καταλαβαίνουν τον λόγο νομίζουν πως έτσι τραβούν τη προσοχή, θυμάμαι όταν ο μεγάλος μου γιος πήγε παιδικό 3 χρόνων μια μέρα που πήγα να τον πάρω ερχετε ένα κορίτσι κ μου λέει πως ο γιος μου της τράβηξε τα μαλλιά κ μετά ερχετε η δασκάλα κ μου λέει υπερβάλει το κορίτσι ο μικρός πηγε να την πλησιάσει κ μπέρδεψαν τα χέρια του στα μαλλιά της ( εινσι λίγο απότομος στις κινήσεις του ο γιος μου) 

    Η γνώμη μου πάντα σε ευαίσθητα παιδιά να τους δίνουμε χώρο κ χρόνο να κάνουν πράγματα που θέλουν κ ας πιστεύουμε εμείς πως δε μπορούν κ ειδικά σε παιδιά που φαίνεται πως παραδίδουν τα όπλα εύκολα κ νιώθουν πως δεν μπορούν.. Ο μεγάλος μου γιος κ ο μικρός έχουν ρίξει πολλά ποτήρια με νερο χυμό κάτω είτε γιατι δε το κρατάνε καλά είτε γιατί τους έπεσε κατά λαθως, εντάξει έρχονται φορές που χάνω κ εγώ την υπομονή μου άνθρωποι είμαστε αλίμονο να μη τη χάναμε, αλλά σε γενικές γραμμές δε θα τα μαλώσω θα τους υπενθυμίσω πως πρέπει να κρατάνε το ποτήρι κ θα ζητήσω βοήθεια στο καθάρισμα.. (άσχετα πως τις ποιο πολλές φορές ακούω να τα καθαρίσεις μόνη σου μαμά :lol:) τώρα για τα νερά όταν πλένουν τα χέρια τους πονεμένη ιστορία γιατί έχουν αδυναμία κ οι δύο στο νέρο κ ξεχνάνε να κλείσουν τη βρύση...

    Νομίζω πως το παιδί σου δείχνει το δρόμο ότι έχει τη δύναμη κ τη θεληση να κάνει πράγματα μόνος του κας τα κάνει λάθος, χρειάζεται απλά να του δείξεις εμπιστοσύνη κ να τον ενθαρρυνεις ότι θα τα καταφέρει κ πόσο δύσκολο είναι αυτό που κάνει κ όμως τα καταφέρνει πάρα πολύ καλά..... 

    • Μου αρέσει 4

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, diane2020 είπε:

    Ολα κι όλα, συμφωνώ! 

    Οχι σοβαρά. :)

    ,...... 

     

     

    Επίσης! Εγωισμός και ξεροκεφαλια σε ένα τρίχρονο που μαθαίνει.... Και τώρα βγήκε στον κόσμο ας μη του Βαζεις τέτοιες ταμπελες καλυτερα!!! ΓΝΩΜΗ μου.... 

    Ταμπέλα σημαίνει χαρακτηρισμός με ένα επίθετο.Αυτα που λέω δεν τα έβγαλα από το κεφάλι μου.Τα λεει ο Gordon,η Filiozat ο Άντλερ και διάφοροι αλλοι.

    Εκτός κι αν τα έχεις μπλέξει κ δεν αναφέρεσαι σε μένα.Δεν είπα πουθενά για εγωισμό κ ξεροκέφαλος.

    • Μου αρέσει 1
    • Χαχαχα 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, μαγιοπουλας είπε:

    Ταμπέλα σημαίνει χαρακτηρισμός με ένα επίθετο.Αυτα που λέω δεν τα έβγαλα από το κεφάλι μου.Τα λεει ο Gordon,η Filiozat ο Άντλερ και διάφοροι αλλοι.

    Εκτός κι αν τα έχεις μπλέξει κ δεν αναφέρεσαι σε μένα.Δεν είπα πουθενά για εγωισμό κ ξεροκέφαλος.

    Συμφωνησα μαζί σου στο πρωτο σκέλος του ποστ  στο δευτερο στη θεματοθετρια αναφέρθηκα , άλλαξα και "παραγραφο " Έβαλα τελιτσες να εκφράσω την αλλαγή (!)αλλά δεν πειράζει, η αμυγδαλα θα φταιει.. :mrgreen::mrgreen:

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    11 ώρες πρίν, ΧρύσαΜ είπε:

    Κορίτσια σήμερα ο γιος μου (3) μού είπε ότι στο σχολείο του είναι είναι 2 κορίτσια που το ένα τον χτυπάει στην πλάτη και το άλλο το τσιμπάει. Όταν τον ρώτησα τι κάνει η δασκάλα γι αυτό μού είπε ότι απλά τούς λέει να μην το κάνουν. Αλλά αυτά συνεχίζουν. 

    Αν ήταν πιο μεγάλα, τύπου δημοτικό, να πιάσω τους γονείς να μιλήσουμε, αλλά τώρα είναι ευαίσθητη ηλικία και πολλές φορές κάνουν πράγματα ανσκσλυπτοντας τη δύναμή τους. Όμως ο γιος μου είναι πάρα πολύ ευαίσθητος και στεναχωριεται και δε θέλει να πηγαίνει γιατί λέει ότι δεν τον θέλουν τα παιδάκια. 

    Έχω στραβώσει με τη δασκάλα. Δε θα έπρεπε να κάνει κάτι να το σταματήσει αυτό ; δεν ξέρω τι...

    Θα συμφωνήσω κι εγώ πως μέσα από παιχνίδια ρόλων μπορείς να του διδάξεις τον τρόπο να αμύνεται ή να αποτρέπει συμπεριφορές παρόμοιες στο μέλλον. 

      

    Με τα mails δεν ξέρω αν θα βγάλεις άκρη. Όταν ανοίξουν οι σταθμοί (ειπες πως είναι τρία άρα μάλλον τον παιδικό εννοείς) μιλά αυτοπροσώπως με την δασκάλα για να δεις και την εικόνα που έχει εκείνη. Εφόσον αυτο το γεγονός τον επιρρεαζει τόσο ώστε δεν θέλει να πάει είναι πολύ σημαντικό ζήτημα και πρέπει να λυθεί. Εγώ δεν θα έδινα πολύ έμφαση στο γεγονός αυτές τις μέρες, μόνο στα θετικά του σχολείου, στις εργασίες που θα καναμε για να τις πάει στο σχολείο, σε ό,τι έχουν μάθει μέχρι τώρα κτλ. Αν ανέφερε το παιδί κατι θα του έλεγα πως όλα θα πάνε καλά, θα τους λέει να σταματήσουν και θα μιλήσουμε με την δασκάλα. Λίγα πράγματα ώστε να μην μεγαλοποιηθει παραπάνω στο μυαλό του. 

     

    Όσο αφορά την δασκάλα σίγουρα πρέπει να έχει την εμπειρία να εξομαλύνει τις διαφορές των παιδιών οπότε αν της μιλήσεις από κοντά θα σε βοηθήσει πιστεύω. 

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    @ΧρύσαΜ μου συγνωμη είπα να μην ανοίγω καινούργιο θέμα.. ο γιος μου άλλαξε σχολείο πρόσφατα και άρχισε να παραπονιέται ότι του παίρνει τα πράγματα ένα συγκεκριμένο παιδί και ότι τον ενοχλεί τον κοροϊδεύει κτλ. Αναφέρθηκε μάλιστα σε πολύ συγκεκριμένα περιστατικά και όχι γενικώς και αορίστως.. Το είπα στη δασκάλα του από το τηλέφωνο, και άρχισε να κατηγορεί το παιδί, ότι είναι αφηρημένος, ανοργάνωτος, έχει σοβαρό θέμα, ότι τον άλλαξε και κάθεται μόνος του μπροστά στην εδρα κτλ. Της είπα ότι γνωρίζω ότι το παιδί μου είναι ζωηρό και αφηρημένο και κάνουμε εργοθεραπείες για αυτό, αλλά επίσης γνωρίζω ότι δε μου λέει ψέματα. Ρε παιδιά απογοητεύτηκα παρά πολύ με τη στάση της. Δηλαδή ήταν τόσο δύσκολο να πιάσει τα δύο παιδιά και να ρωτήσει τι έγινε πχ? Ή θα πρέπει για ο, τι συμβαίνει να φταίει ο γιος μου, που έχει κάποια συγκεκριμένα θέματα ( τα οποία δουλεύονται συστηματικά) σε συγκεκριμένους αναπτυξιακούς τομείς? Τι να κάνω? Θέλω να νιώθει ασφαλής στο σχολείο και όχι να είναι το μαύρο πρόβατο που τρώει και μπουλινγκ από πάνω. 

    Τόσο στο νηπιαγωγείο όσο και στο άλλο σχολείο που πηγαίναμε μέχρι τα Χριστούγεννα, δεν αντιμετώπισα τέτοια κατάσταση, μόνο να δώσω έμφαση στους τομείς που υστερούμε μου έλεγαν.

    Επεξεργάστηκαν by jellyfishch
    • Μου αρέσει 1
    • Λυπημένη/-ος 2

    2t7wp3.png
     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, jellyfishch είπε:

    @ΧρύσαΜ μου συγνωμη είπα να μην ανοίγω καινούργιο θέμα.. ο γιος μου άλλαξε σχολείο πρόσφατα και άρχισε να παραπονιέται ότι του παίρνει τα πράγματα ένα συγκεκριμένο παιδί και ότι τον ενοχλεί τον κοροϊδεύει κτλ. Αναφέρθηκε μάλιστα σε πολύ συγκεκριμένα περιστατικά και όχι γενικώς και αορίστως.. Το είπα στη δασκάλα του από το τηλέφωνο, και άρχισε να κατηγορεί το παιδί, ότι είναι αφηρημένος, ανοργάνωτος, έχει σοβαρό θέμα, ότι τον άλλαξε και κάθεται μόνος του μπροστά στην εδρα κτλ. Της είπα ότι γνωρίζω ότι το παιδί μου είναι ζωηρό και αφηρημένο και κάνουμε εργοθεραπείες για αυτό, αλλά επίσης γνωρίζω ότι δε μου λέει ψέματα. Ρε παιδιά απογοητεύτηκα παρά πολύ με τη στάση της. Δηλαδή ήταν τόσο δύσκολο να πιάσει τα δύο παιδιά και να ρωτήσει τι έγινε πχ? Ή θα πρέπει για ο, τι συμβαίνει να φταίει ο γιος μου, που έχει κάποια συγκεκριμένα θέματα ( τα οποία δουλεύονται συστηματικά) σε συγκεκριμένους αναπτυξιακούς τομείς? Τι να κάνω? Θέλω να νιώθει ασφαλής στο σχολείο και όχι να είναι το μαύρο πρόβατο που τρώει και μπουλινγκ από πάνω. 

    Τόσο στο νηπιαγωγείο όσο και στο άλλο σχολείο που πηγαίναμε μέχρι τα Χριστούγεννα, δεν αντιμετώπισα τέτοια κατάσταση, μόνο να δώσω έμφαση στους τομείς που υστερούμε μου έλεγαν.

    Μπορείς να μιλήσεις με τη διεύθυνση του σχολείου; Δε θα το άφηνα έτσι. Επίσης, τον απομόνωσε στο πρώτο θρανίο ; Εντάξει ,για το θέμα με την διάσπαση προσοχής που έχει ,να είναι μπροστά στην έδρα αλλά να είναι μόνος του δε μου αρέσει. Είναι όντως σαν τιμωρία. Το παιδί πώς περνά γενικά στην τάξη; Νιώθει άσχημα;

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, Annitamik είπε:

    Μπορείς να μιλήσεις με τη διεύθυνση του σχολείου; Δε θα το άφηνα έτσι. Επίσης, τον απομόνωσε στο πρώτο θρανίο ; Εντάξει ,για το θέμα με την διάσπαση προσοχής που έχει ,να είναι μπροστά στην έδρα αλλά να είναι μόνος του δε μου αρέσει. Είναι όντως σαν τιμωρία. Το παιδί πώς περνά γενικά στην τάξη; Νιώθει άσχημα;

    Ναι ίσως πάρω ένα τηλέφωνο, οστωσο ξέρω ότι η διεύθυνση θα υποστηρίξει το δάσκαλο ως είθισται. Μου είπε ο γιος μου ότι τη μέρα που πήρα τηλεφωνο, πήγε η διευθύντρια και τους  είπε ένα παραμύθι για το τι πρέπει να κάνουν για να είναι καλά παιδιά(η διευθύντρια ήταν η δασκαλα μου στην πρώτη δημοτικού και έχουμε καλές σχεσεις) Το να κάθεται μόνος του μου είπε η δασκάλα του  ότι το έκανε γιατί τον είχε βάλει με το παιδί για το οποίο παραπονιέται ο γιος μου και του μιλούσε συνέχεια. Οπότε τον έβαλε μόνο του στο πρώτο θρανίο για να τον ελέγχει. Δεν ξέρω πως περνάει, έχει γνωρίσει ένα δύο παιδάκια και παίζουνε στο διάλειμμα (το ένα έχει έρθει και σπίτι μας δύο απογεύματα και παίξανε πολυ καλά) . Επίσης μου είπε ο γιος μου ότι η συγκεκριμένη κυρία τον έχει βάλει και τιμωρία χωρίς να μου πει λεπτομέρειες.

    Απλά αισθάνομαι ότι αντί να υποδεχτεί το παιδί και να το βοηθήσει να ενσωματωθεί, έκανε ο, τι ήταν πιο εύκολο για την ίδια. Επίσης άκουσα από συγγενή ως συμβουλή να μην το τραβήξω γιατί μετά μπορεί να τον βάλει στο μάτι, και ότι μέσα στην τάξη έχει αυτή την εξουσία.. δηλαδή να τη φοβάμαι κιόλας και απλά να κάνω υπομονή , εγώ και το παιδί...

    Ειλικρινά δεν ξέρω πως να το χειριστώ. Ούτε να κάτσω με σταυρωμένα χέρια αντέχω.. σκέφτομαι και πως θα αντιδρούσα εγώ σαν παιδαγωγός, να με πάρει δηλαδή η μάνα για ένα παράπονο που εξέφρασε το παιδί κι εγώ να αρχίσω να κατηγορώ το παιδί της? Τι να πω.


    2t7wp3.png
     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Να πιασεις ήρεμα και ωραία και τη δασκάλα και τη διευθυβτρια και να τους μιλήσεις.. Να μην το αφήσεις να Διαιωνιζεται... 

    • Μου αρέσει 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    14 hours ago, ΧρύσαΜ said:

    Κορίτσια σήμερα ο γιος μου (3) μού είπε ότι στο σχολείο του είναι είναι 2 κορίτσια που το ένα τον χτυπάει στην πλάτη και το άλλο το τσιμπάει. Όταν τον ρώτησα τι κάνει η δασκάλα γι αυτό μού είπε ότι απλά τούς λέει να μην το κάνουν. Αλλά αυτά συνεχίζουν. 

    Αν ήταν πιο μεγάλα, τύπου δημοτικό, να πιάσω τους γονείς να μιλήσουμε, αλλά τώρα είναι ευαίσθητη ηλικία και πολλές φορές κάνουν πράγματα ανσκσλυπτοντας τη δύναμή τους. Όμως ο γιος μου είναι πάρα πολύ ευαίσθητος και στεναχωριεται και δε θέλει να πηγαίνει γιατί λέει ότι δεν τον θέλουν τα παιδάκια. 

    Έχω στραβώσει με τη δασκάλα. Δε θα έπρεπε να κάνει κάτι να το σταματήσει αυτό ; δεν ξέρω τι...

    Σε αυτή την ηλικία αυτά γίνονται, πέρα από το να το συζητήσει η δασκάλα δεν νομίζω να μπορεί να κάνει κάτι άλλο σε αυτή την ηλικία.

    Αυτό που εσύ μπορείς να κάνεις είναι αυτό που πρότιεινε και η μαγιοπούλας πιο πάνω, σηκώνει το χέρι του και λέει ''σταμάτα, αυτό που κάνεις δεν μου αρέσει'', εγώ αυτό του είχα μάθει να κάνει, φυσικά και δεν έπιανε πάντα όμως ήταν μία καλή αρχή.

    Μία συμβουλή που θα σου δώσω είναι να αφήσεις να κάνει ζημιές το παιδί (φυσικά χωρίς να απειλείται η ασφάλεια και η ζωή του), αν δεν προσπαθήσει δνε θα μάθει, επίσης αν δεν μαθαίνει πως με την αποτυχία έρχεται η επιτυχία θα ζοριστεί πολυ στην ζωή του, δεν πειράζει αν γεμίσει τον τόπο νερά, ξέρεις τι μεγάλη προσπάθεια ασκεί προκειμένου να το πετύχει αυτό? Αν φοβάσαι μην σπάσει κάτι δίνε του πλαστικά, βάλε πχ τα ποτήρια του σε ένα σημείο που να φτάνει και πες του πως όταν θέλει να πιει νερό μπορεί να βάζει μόνος του. Όταν εσύ θα του δείξεις πως το εμπιστεύεσαι και του αναθέτεις να κάνει πράγματα θα τον βοηθήσεις πάρα πολυ΄και θα τονωθεί η αυτοπεποίθηση του.

    33 minutes ago, jellyfishch said:

    @ΧρύσαΜ μου συγνωμη είπα να μην ανοίγω καινούργιο θέμα.. ο γιος μου άλλαξε σχολείο πρόσφατα και άρχισε να παραπονιέται ότι του παίρνει τα πράγματα ένα συγκεκριμένο παιδί και ότι τον ενοχλεί τον κοροϊδεύει κτλ. Αναφέρθηκε μάλιστα σε πολύ συγκεκριμένα περιστατικά και όχι γενικώς και αορίστως.. Το είπα στη δασκάλα του από το τηλέφωνο, και άρχισε να κατηγορεί το παιδί, ότι είναι αφηρημένος, ανοργάνωτος, έχει σοβαρό θέμα, ότι τον άλλαξε και κάθεται μόνος του μπροστά στην εδρα κτλ. Της είπα ότι γνωρίζω ότι το παιδί μου είναι ζωηρό και αφηρημένο και κάνουμε εργοθεραπείες για αυτό, αλλά επίσης γνωρίζω ότι δε μου λέει ψέματα. Ρε παιδιά απογοητεύτηκα παρά πολύ με τη στάση της. Δηλαδή ήταν τόσο δύσκολο να πιάσει τα δύο παιδιά και να ρωτήσει τι έγινε πχ? Ή θα πρέπει για ο, τι συμβαίνει να φταίει ο γιος μου, που έχει κάποια συγκεκριμένα θέματα ( τα οποία δουλεύονται συστηματικά) σε συγκεκριμένους αναπτυξιακούς τομείς? Τι να κάνω? Θέλω να νιώθει ασφαλής στο σχολείο και όχι να είναι το μαύρο πρόβατο που τρώει και μπουλινγκ από πάνω. 

    Τόσο στο νηπιαγωγείο όσο και στο άλλο σχολείο που πηγαίναμε μέχρι τα Χριστούγεννα, δεν αντιμετώπισα τέτοια κατάσταση, μόνο να δώσω έμφαση στους τομείς που υστερούμε μου έλεγαν.

    Εντελώς λάθος η στάση της δασκάλας, φυσικά και θα κατηγορήσει το παιδί που έχει κάποια θέματα  είναι ο εύκολος δρόμος, ο δύσκολος είναι να μπει στην διαδικασία να βρει λύση για το θέμα και να το διαχειριστεί σωστά. Την επόμενη φορά μην της δώσεις την απάντηση στο πιάτο (για να μην παρεξηγηθώ δεν υπονοώ ότι φταις εσύ αλίμονο) , μην σταθείς στις ιδιαιτερότητες του παιδιού σου, που ακόμα και αν οφείλεται σε αυτό θα έπρεπε η δασκάλα, εφόσον το βλέπει, να λάβει τα μέτρα της, με το να περιθωριοποιεί έναν μαθητή με αυτόν τον τρόπο κάνει τα πράγματα χειρότερα. Φυσικά και πρέπει να ξαναπάρεις τηλέφωνο, ή ακόμα καλύτερα να ζητήσεις μία συνάντηση μαζί της.

     

    1 minute ago, jellyfishch said:

     δηλαδή να τη φοβάμαι κιόλας και απλά να κάνω υπομονή , εγώ και το παιδί...

     

    Εγώ διαφωνώ με αυτό, στο κάτω κάτω αφορά τα παιδιά μας, φυσικά και θα χρησιμοποιήσεις ότι μέσα έχει ώστε να η κατάσταση να ισορροπήσει. Δεν πιστεύω ότι το 2021 υπάρχουν γονείς που αφήνουν τα παιδιά τους να υπομένουν κακή συμπεριφορά από τον εκπαιδευτικό επειδή φοβούνται ότι θα στοχοποιηθεί μετά, δηλαδή αυτό από μόνο του δεν κάνει κακό στο παιδί? και εμείς αν το αφήσουμε έτσι και του ζητήσουμε απλά να κάνει υπομονή τι παράδειγμα του δίνουμε, ότι στην ζωή του θα πρέπει αν υπομένει αυτές τις συμπεριφορές?

    • Μου αρέσει 3
    • Ευχαριστώ! 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Βασικά και εγώ τα σκέφτομαι αυτά , επειδή σαν άτομο είμαι πιο εσωστρεφής και δε θέλω να λέω κάτι ή να κάνω θέμα, άλλα μετά σκέφτομαι ότι αν δεν υπερασπιστώ εγώ που είμαι γονιός το παιδί μου, ποιος θα το κάνει. Από μας περιμένουν προστασία . Γενικά μιλώντας, όχι μόνο για το σχολείο. 

    • Μου αρέσει 4

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω τι να της πω... Της είπα ήδη το περιστατικό, της είπα ότι γνωρίζω τα θέματα του, και μου είπε ότι τα πράγματα τα χάνει μόνος του και ότι αυτός είναι που δημιουργεί τα προβλήματα και όχι οι συμμαθητές του. Ειλικρινά νομίζω ότι δε θα βγει κάτι και να της μιλήσω. Ίσως εάν μιλούσα στη διευθύντρια αλλά τι θα μπορούσε να γίνει? Αφού μέσα στην τάξη είναι η δασκάλα και όχι η διευθύντρια. Μόνο ίσως για να ακούσω τη γνώμη της σχετικά με το πώς βλέπει το γιο μου σε διαλείμματα κτλ. 

     


    2t7wp3.png
     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, jellyfishch said:

    Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω τι να της πω... Της είπα ήδη το περιστατικό, της είπα ότι γνωρίζω τα θέματα του, και μου είπε ότι τα πράγματα τα χάνει μόνος του και ότι αυτός είναι που δημιουργεί τα προβλήματα και όχι οι συμμαθητές του. Ειλικρινά νομίζω ότι δε θα βγει κάτι και να της μιλήσω. Ίσως εάν μιλούσα στη διευθύντρια αλλά τι θα μπορούσε να γίνει? Αφού μέσα στην τάξη είναι η δασκάλα και όχι η διευθύντρια. Μόνο ίσως για να ακούσω τη γνώμη της σχετικά με το πώς βλέπει το γιο μου σε διαλείμματα κτλ. 

     

     

    Θα της έκανα μια συζήτηση και θα τη ρωτούσα τί θα πρότεινε εκείνη ως εκπαιδευτικός ώστε να βοηθήσει το παιδί και τί κάνει στην τάξη ήδη ώστε να το βελτιώσει. 

    • Μου αρέσει 3

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    18 ώρες πρίν, μαγιοπουλας είπε:

    Δεν σου είπα να του λες μπράβο.να αφήνεις να ολοκληρώνει πραγματα που μπορει σου είπα.Δεν το χειρίζεσαι σωστά αν του φωνάζεις μονίμως.Πως θα μάθει να πλένει τα χερια του αν δεν τα βρέξει όλα πρώτα?Να βάζεις λιγότερη σούπα σε βαθύ μπολ κ να βοηθάς διακριτικά Αν θες να μαθει να τη μεταφέρει θα πρέπει να τον αφήσεις.Δικη σου ευθύνη είναι αν σπάει το πιάτο.

    Ζει τη ματαίωση κ το χάος με αυτό που του διδάσκεις και δεν τολμα.

    Κατάλαβα τι μού πρότεινες. Βρε κορίτσια μη με στήσετε στον τοίχο, τέλεια μαμά δεν είμαι κάνω λάθη.. Μέσα από αυτά μαθαίνω γιατί δυστυχώς δεν έχω εμπειρία. Δεν το τρομοκρατώ το παιδί. Δε θεωρώ ότι με φοβάται πιο πολύ οτι με σέβεται. Διότι μέσα στη μέρα μια χαρά είμαστε αλλά αν σοβαρεψω με ακούει. 

    18 ώρες πρίν, diane2020 είπε:

    Ολα κι όλα, συμφωνώ! 

    Οχι σοβαρά. :)

    ,...... 

     

     

    Επίσης! Εγωισμός και ξεροκεφαλια σε ένα τρίχρονο που μαθαίνει.... Και τώρα βγήκε στον κόσμο ας μη του Βαζεις τέτοιες ταμπελες καλυτερα!!! ΓΝΩΜΗ μου.... 

    Αυτό με τις ταμπέλες με έκαψε λίγο δεν το κατάλαβα 

    5 ώρες πρίν, jellyfishch είπε:

    @ΧρύσαΜ μου συγνωμη είπα να μην ανοίγω καινούργιο θέμα.. ο γιος μου άλλαξε σχολείο πρόσφατα και άρχισε να παραπονιέται ότι του παίρνει τα πράγματα ένα συγκεκριμένο παιδί και ότι τον ενοχλεί τον κοροϊδεύει κτλ. Αναφέρθηκε μάλιστα σε πολύ συγκεκριμένα περιστατικά και όχι γενικώς και αορίστως.. Το είπα στη δασκάλα του από το τηλέφωνο, και άρχισε να κατηγορεί το παιδί, ότι είναι αφηρημένος, ανοργάνωτος, έχει σοβαρό θέμα, ότι τον άλλαξε και κάθεται μόνος του μπροστά στην εδρα κτλ. Της είπα ότι γνωρίζω ότι το παιδί μου είναι ζωηρό και αφηρημένο και κάνουμε εργοθεραπείες για αυτό, αλλά επίσης γνωρίζω ότι δε μου λέει ψέματα. Ρε παιδιά απογοητεύτηκα παρά πολύ με τη στάση της. Δηλαδή ήταν τόσο δύσκολο να πιάσει τα δύο παιδιά και να ρωτήσει τι έγινε πχ? Ή θα πρέπει για ο, τι συμβαίνει να φταίει ο γιος μου, που έχει κάποια συγκεκριμένα θέματα ( τα οποία δουλεύονται συστηματικά) σε συγκεκριμένους αναπτυξιακούς τομείς? Τι να κάνω? Θέλω να νιώθει ασφαλής στο σχολείο και όχι να είναι το μαύρο πρόβατο που τρώει και μπουλινγκ από πάνω. 

    Τόσο στο νηπιαγωγείο όσο και στο άλλο σχολείο που πηγαίναμε μέχρι τα Χριστούγεννα, δεν αντιμετώπισα τέτοια κατάσταση, μόνο να δώσω έμφαση στους τομείς που υστερούμε μου έλεγαν.

    Πω πω σε καταλαβαίνω. Καλά έκανες και έγραψες εδώ. Εχεις κι εσύ ένα άγχος για το παιδί σου. Ο εργοθεραπευτης τι λέει για το συγκεκριμένο περιστατικό; 

    2 ώρες πρίν, kotsifikos είπε:

    Σε αυτή την ηλικία αυτά γίνονται, πέρα από το να το συζητήσει η δασκάλα δεν νομίζω να μπορεί να κάνει κάτι άλλο σε αυτή την ηλικία.

    Αυτό που εσύ μπορείς να κάνεις είναι αυτό που πρότιεινε και η μαγιοπούλας πιο πάνω, σηκώνει το χέρι του και λέει ''σταμάτα, αυτό που κάνεις δεν μου αρέσει'', εγώ αυτό του είχα μάθει να κάνει, φυσικά και δεν έπιανε πάντα όμως ήταν μία καλή αρχή.

    Μία συμβουλή που θα σου δώσω είναι να αφήσεις να κάνει ζημιές το παιδί (φυσικά χωρίς να απειλείται η ασφάλεια και η ζωή του), αν δεν προσπαθήσει δνε θα μάθει, επίσης αν δεν μαθαίνει πως με την αποτυχία έρχεται η επιτυχία θα ζοριστεί πολυ στην ζωή του, δεν πειράζει αν γεμίσει τον τόπο νερά, ξέρεις τι μεγάλη προσπάθεια ασκεί προκειμένου να το πετύχει αυτό? Αν φοβάσαι μην σπάσει κάτι δίνε του πλαστικά, βάλε πχ τα ποτήρια του σε ένα σημείο που να φτάνει και πες του πως όταν θέλει να πιει νερό μπορεί να βάζει μόνος του. Όταν εσύ θα του δείξεις πως το εμπιστεύεσαι και του αναθέτεις να κάνει πράγματα θα τον βοηθήσεις πάρα πολυ΄και θα τονωθεί η αυτοπεποίθηση του.

    Εντελώς λάθος η στάση της δασκάλας, φυσικά και θα κατηγορήσει το παιδί που έχει κάποια θέματα  είναι ο εύκολος δρόμος, ο δύσκολος είναι να μπει στην διαδικασία να βρει λύση για το θέμα και να το διαχειριστεί σωστά. Την επόμενη φορά μην της δώσεις την απάντηση στο πιάτο (για να μην παρεξηγηθώ δεν υπονοώ ότι φταις εσύ αλίμονο) , μην σταθείς στις ιδιαιτερότητες του παιδιού σου, που ακόμα και αν οφείλεται σε αυτό θα έπρεπε η δασκάλα, εφόσον το βλέπει, να λάβει τα μέτρα της, με το να περιθωριοποιεί έναν μαθητή με αυτόν τον τρόπο κάνει τα πράγματα χειρότερα. Φυσικά και πρέπει να ξαναπάρεις τηλέφωνο, ή ακόμα καλύτερα να ζητήσεις μία συνάντηση μαζί της.

     

    Μα το θέμα είναι ότι τρομάζω επειδή πχ με τα νερά, δεν το πήρα χαμπάρι και γλίστρησε η μικρή. Σήμερα που ήθελε να βάλει γάλα με κορνφλέικς πχ μόνος του και τα έριξε όλα στο χαλί δεν τού είπα να τον μαλώσω. Γενικά τού λέω να με ρωτάει όταν θέλει κάτι γιατί δεν είναι όλα ίδια. 

    Επεξεργάστηκαν by ΧρύσαΜ
    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

    Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Σύνδεση

    Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα