Έσπερος

Covid19 και επαναλειτουργία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

    Recommended Posts

    Όσοι έχετε παιδιά σε Γυμνάσιο και Λύκειο, έχετε ενημερωθεί για τον τρόπο λειτουργίας αυτές τις 4 εβδομάδες και τα μέτρα που ισχύουν; 

    Υπάρχουν ζητήματα που σας προβληματίζουν; ΘΕωρείτε ότι υπάρχουην κενά στις οδηγίες; 

    Θα στείλετε τα παιδιά σας στο σχολείο; 

     

    Εγώ προσωπικά θεωρώ ότι σε μέρη που δεν υπάρχει εκτεταμένη εξάπλωση στην κοινότητα, για τόσο λίγες μέρες και με ανοιχτά παράθυρα, ο κίνδυνος δεν είναι πολύ μεγάλος. Τα παιδιά που οι γονείς τους τα α΄φηνουν να κυκλοφορουν σε μεγάλες παρέες και συμπεριφέρονται ανεξέλεγκτα ανταλλάζοντας κινητά ή  μπουκάλια με ποτό, πιο πολύ κινδυνεύουν από αυτά παρά από το σχολείο (κι αυτό συμβαίνει κατά κόρον σε τέτοια μέρη).

     

    Ένα κενό που δεν έχει ληφθεί σοβαρά υπόψη κατά τη γνώμη μου είναι η μεταφορά μαθιητών με λεωφορεία του ΚΤΕΛ, είτε σε δρομολόγια αποκλειστικά για μαθητές, είτε σε δρομολόγια για το ευρύ κοινό. Εκεί θα μπαίνουν κάθε μέρα δεκάδες άνθρωποι, δεν νομίζω ότι θα γίνετια απολύμανση μετά από κάθε χρήση, δεν υπάρχουν ανοιχτά παράθυρα πλέον, και δεν ξέρω και σε μικρά μέρη αν θα απαγορευτούν οι όρθιοι και θα δέχονται μόνο τους μισούς επιβάτες. Δεν ξέρω αν οι οδηγοί θα μπορούν να επιτηρούν τη συμπεριφορά των μ αθητών, τις αποστάσεις, τη μάσκα κλπ.

     

    Η πλήρης απομόνωση του κάθε τμήματος στα διαλείμματα δεν είναι πολύ εφικτή και επίσης δεν υπολογίζουν τους καθηγητές που μπαίνουν σε όλα τα τμήματα και πηγαίνουν και σε πολλά σχολεία. Ελπίζω ότι σ αυτό θα βοηθήσουν τα ανοιχτά παράθυρα και οι αποστάσεις.

     

    Κατά τ άλλα είναι προφανές ότι δεν θα γίνει μάθημα και δεν ανοίγουν για να γίνει μάθημα. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αν γίνεται σαν δοκιμή για του χρόνου. Με ενοχλεί πολύ όμως η κοροϊδία.

     

    Εγώ προσωπικά αν είχα παιδί αυτής ηλικίας δεν θα ήθελα να το στείλω σχολείο, όχι τόσο μην κολλήσει (εξ άλλου οτιδήποτε μπορεί να το μεταφέρω εγώ η ίδια στο σπίτι). Αλλά δεν θέλω ούτε πειραματόζωο να γίνει, ούτε να πάρει μέρος σε μια επικοινωνιακή φιέστα. Πιο πολύ ιδεολογικά δηλαδή. Εννοείται βέβαια ότι αν είχε στο παρελθόν πνευμονία ή αν είχε περάσει άσχημα γρίπη φέτος κλπ, θα ρωτούσα τον παιδίατρο και θα είχα επιφυλάξεις και για λόγους υγείας. Δεν θα κατέθετα ψευδές δικαιολογητικό, οι απουσίες είναι τόσο λίγες για αυτές τις μέρες (64 μόνο) που αν ένα παιδί δεν έχει λείψει όλη τη χρονιά, δεν κινδυνεύει να κοπεί. 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    22 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

     

    Εγώ προσωπικά αν είχα παιδί αυτής ηλικίας δεν θα ήθελα να το στείλω σχολείο, όχι τόσο μην κολλήσει (εξ άλλου οτιδήποτε μπορεί να το μεταφέρω εγώ η ίδια στο σπίτι). Αλλά δεν θέλω ούτε πειραματόζωο να γίνει, ούτε να πάρει μέρος σε μια επικοινωνιακή φιέστα.

    Ο γιος μου είναι πολύ μικρος αλλά αν ήταν σε αυτή την ηλικία και έβγαινε καθημερινά με τους φίλους του, αν μαζεύονταν σε πλατείες, αν ανεβαίναν σε μηχανάκια, αν είχαν στενές επαφές εν τέλει εκτος τάξης όπως λες και όπως βλέπω να κάνουν παιδιά Λυκειου, γιατί να μην τον εστελνα στο σχολείο? !

        

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, Mama_Anesti_ είπε:

    Ο γιος μου είναι πολύ μικρος αλλά αν ήταν σε αυτή την ηλικία και έβγαινε καθημερινά με τους φίλους του, αν μαζεύονταν σε πλατείες, αν ανεβαίναν σε μηχανάκια, αν είχαν στενές επαφές εν τέλη εκτος τάξης όπως λες και όπως βλέπω να κάνουν παιδιά Λυκειου, γιατί να μην τον εστελνα στο σχολείο? !

        

    Δεν λέω μεγάλη κουβέντα, αλλά θα έκανα ό,τι ήταν δυνατό για να μην κάνει τίποτα από όλα αυτά όσο τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης είναι ακόμα ισχύ. Εμείς τουλάχιστον θεωρούμε ότι ακόμα ισχύουν και νομίζω ότι αυτή είναι η επίσημη γραμμή, άσχετο από το τι νομίζει ο κόσμος. Αν βέβαια όλοι οι φίλοι του έβγαιναν και γκρίνιαζε που είναι μόνος του, τότε θα τον έστελνα σχολείο όπου τουλάχιστον εκεί η κατάσταση θα είναι κάπως ελεγχόμενη. Γενικά δεν θα κρατούσα μεγάλο παιδί μακριά από το σχολείο παρά τη θέλησή του αν δεν υπήρχε σοβαρός κίνδυνος (όπως εδώ στο νησί που μέχρι να ανοίξουν τα δρομολόγια είμαστε αρκετά ασφαλείς), μόνο και μόνο επειδή ιδεολογικά διαφωνώ με τη διαχείριση της κατάστασης. Αλλά επειδή η όλη κατάσταση είναι κοροϊδία, πιστεύω ότι θα έκανα μια συζήτηση για τους λόγους που διαφωνώ. Βέβαια και συνάδελφοί μου και από άλλα μέρη, που δεν το θεωρούν ασφαλές, δεν έχουν πείσει τα παιδιά τους να μην πάνε, ακόμα κι όταν έχουν κάποιο πάτημα για θέματα υγείας πχ άσθμα, ιστορικό πνευμονίας. 

     

    Τα παιδιά της Γ Λυκείου τις δύο πρώτες μέρες κατά βαση πήγαν για να καταθέσουν τη δήλωση συμμετοχής στις πανελλήνιες. Έκατσαν τις πρώτες ώρες στα μαθήματα κατεύθυνσης και κάποιοι χαιρέτησαν από τώρα τους καθηγητές τους, κάποιοι άλλοι είπαν ότι θα πηγαίνουν πού και πού για να βλέπουν τους φίλους τους. Ούτως ή άλλως τα παιδιά αυτά τέτοια εποχή θα ήταν σπίτι και θα διάβαζαν εξαντλώντας κάθε όριο απουσιών. 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Εγώ θα τον εστελνα με το σκεπτικό πως εφόσον υπάρχουν οι ασφαλείς προϋποθέσεις να μπει ξανά στο πρόγραμμα του, στις υποχρεώσεις του, να αποχαιρετήσει τους καθηγητες, να κλείσει όμορφα και αυτό το κεφάλαιο της ζωής του. Δεν ξέρω τα βλέπω από απόσταση τα πράγματα. 

     

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, Mama_Anesti_ είπε:

    Εγώ θα τον εστελνα με το σκεπτικό πως εφόσον υπάρχουν οι ασφαλείς προϋποθέσεις να μπει ξανά στο πρόγραμμα του, στις υποχρεώσεις του, να αποχαιρετήσει τους καθηγητες, να κλείσει όμορφα και αυτό το κεφάλαιο της ζωής του. Δεν ξέρω τα βλέπω από απόσταση τα πράγματα. 

     

    Δεν είμαι σίγουρη οτι υπάρχουν ασφαλείς προϋποθέσεις σε μέρη όπου ακόμα υπάρχει διασπορά στην κοινότητα. Εκτός αν όντως τα παιδιά δεν μεταδίδουν τον ιό. Αλλιώς, αποκλείεται να μην κολλήσουν όταν πάνω από 100 άτομα χρησιμοποιούν πχ τις ίδιες τουαλέτες ή στην επαρχία πηγαινοέρχονται με το ίδιο λεωφορείο. Βέβαια τώρα μιλάμε για 4 εβδομάδες και καλοκαίρι με ανοιχτά παράθυρα και πόρτες. Αν είναι με αυτά τα μέτρα να περιμένουμε να περιοριστεί διασπορά επιπέδου αρχών Μαρτίου, προφανώς και δεν μπορεί να συμβεί αυτό. Τώρα για το πόσο όμορφα θα κλείσει η σχολική χρονιά, δεν ξέρω. Δεν μπορώ να μπω στην ψυχολογία ενός παιδιού για να σκεφτώ αν θα του φαίνεται ωραίο να του φωνάζουν να στέκεται 1.5 μακριά από τους συμμαθητές του και να μην μιλάει με παιδιά από άλλα τμήματα. Ίσως μετά από την τόση καταπίεση της καραντίνας, να τους φαίνεται παράδεισος, δεν ξέρω. Ή θα τους φαίνεται γελοίο το πρωί να απαγορεύεται κάτι που εκτός σχολείου κάνουν ελεύθερα εδώ και 15-20 μέρες τουλάχιστον. 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites




    Aπάντησα σε άλλο νήμα ή μάλλον έγραψα κάτι που απαντά στην ερώτησή σου. Όχι, μας έβγαλαν από το δίλημμα του να στείλουμε τα παιδιά ή μη, οι καθηγητές μας, που απλά στην πλειοψηφία τους δε θα πάνε. Και για πρώτη φορά, με έπεισαν ότι το δημόσιο σχολείο είναι χαμένη υπόθεση, ο καθηγητής του δημόσιου σχολείου είναι πρώτα δημόσιος υπάλληλος και μετά εκπαιδευτικός, και εμείς οι γονείς κορόιδα. Το ξέρω ότι δεν είστε όλοι έτσι, ειδικά εσύ δε μου έχεις δώσει αυτή την εντύπωση, αλλά αυτή τη στιγμή, πραγματικά νιώθω μία βαθειά αηδία. Και για μία φορά δεν φταίει το υπουργείο Παιδείας, δε φταίει ο ένας κακός δάσκαλος, φταίει όλη η συντεχνιακή νοοτροπία μαζί, γιατί η μαζική αποχή των εκπαιδευτικών από όλα τα σχολεία της περιοχής, δεν έτυχε. Ναι, έχουν παιδιά, καρδιοπαθείς στο σπίτι κλπ, αλλά όπως έχουν και όλοι οι άλλοι εργαζόμενοι, που έκαναν μία λελογισμένη χρήση αδειών και όχι ένα μαζικό "άντε γεια κορόιδα, τα λέμε από Σεπτέμβρη,ίσως". Συμβαίνει παντού αυτό ή πραγματικα είναι τόσο πιο υποβαθμισμένα τα σχολεία της περιοχής μου;

    • Μου αρέσει 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Πωπω @ΑΡΓΚ είσαι πραγματικά απηυδισμένη. Δεν γίνεται όμως να μην αλλάξουν τα πράγματα. Εννοώ αν όχι για την γενιά αυτή, για την νεοεισερχόμενη στην εκπαίδευση γενιά. Απλώς δεν γίνεται. Μέσα σε λίγο καιρό, λόγω ανωτέρας βίας βέβαια, ταρακουνήθηκε όλο το σύστημα. Έγιναν πράγματα που όχι δεν θα γίνονταν αλλιώς... ούτε που θα τα συζητούσαμε σήμερα (σε καμιά 10ετία μπορεί). Με λάθη και κενά βέβαια. Πως αλλιώς όπως έχει πει και η @Έσπερος και πολύ σωστά, οι εκπαιδευτικοί είναι παρατημένοι στην τύχη τους (και το φιλότιμο τους και την ατομική πρωτοβουλία του καθενός... και στις επιρροές των συνδικαλιστικών τους οργάνων...sorry προσωπική άποψη αυτή) εδώ και χρόόόνια. Άνευ σοβαρής επιμόρφωσης, άνευ κινήτρων, άνευ αναγνώρισης του έργου τους. Εννοείται πως τώρα θα υπήρχαν τα φαινόμενα που υπάρχουν. Αλλά πλέον έχει γίνει η αρχή. Αν το χειριστούν σωστά (πραγματικά το εύχομαι από καρδιάς) θα υπάρξει πρόοδος. Έχω ελπίδες...

     

    Υγ: @Έσπερος επειδή είσαι θεματοθέτρια, θα πρότεινα να τοποθετηθεί ετικέτα (tag) για σύνδεση του παρόντος topic με το "Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο δημόσιο σχολείο" για πιο ολοκληρωμένη εικόνα του αναγνώστη.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

    Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Σύνδεση

    Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα