Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Δημόσιο vs Ιδιωτικό


nikia

Recommended Posts

μόνο που, δυστυχώς, το σύνολο τη κοινωνίας μας είναι έτσι, όχι μόνο οι πολιτικοί (που τους ψηφίζουμε εμείς). κι αυτό δείχνει ότι τον κυρίαρχο ρόλο στην αγωγή και τις αξίες τον έχει η οικογένεια και δευτερευόντως το σχολείο.

 

Σαφώς και το κυρίαρχο ρόλο τον έχει η οικογένεια... το τι αξίες θα δώσει κάποιος στο παιδί του και ποιες αρχές εννοείται ότι το καθορίζει η οικογένεια γονείς... εμένα αυτό που μου την σπάει στο ιδιωτικό είναι το ελιτίστικο που μέχρι ένα σημείο όχι μόνο το καλλιεργούν αλλά και είναι άγραφος νόμος.. ενώ στο Δημόσιο μαθαίνεις να αποδέχεσαι τον δίπλα σου ότι και να είναι αυτός.. όχι μόνο τον αποδέχεσαι, αλλά συνεργάζεσαι μαζί του κλπ κλπ...

π.χ. ο κολλητός του μικρού μου γιου είναι από την Ρωσία... σε κάτι πάρτυ ψωνισμένων που πηγαίνω (δυστυχώς λόγω δουλειάς) όταν το λέω με κοιτάνε σαν ουφο!!!

Ζήτω η παιδική χαρά!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 116
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Σαφώς και το κυρίαρχο ρόλο τον έχει η οικογένεια... το τι αξίες θα δώσει κάποιος στο παιδί του και ποιες αρχές εννοείται ότι το καθορίζει η οικογένεια γονείς... εμένα αυτό που μου την σπάει στο ιδιωτικό είναι το ελιτίστικο που μέχρι ένα σημείο όχι μόνο το καλλιεργούν αλλά και είναι άγραφος νόμος.. ενώ στο Δημόσιο μαθαίνεις να αποδέχεσαι τον δίπλα σου ότι και να είναι αυτός.. όχι μόνο τον αποδέχεσαι, αλλά συνεργάζεσαι μαζί του κλπ κλπ...

π.χ. ο κολλητός του μικρού μου γιου είναι από την Ρωσία... σε κάτι πάρτυ ψωνισμένων που πηγαίνω (δυστυχώς λόγω δουλειάς) όταν το λέω με κοιτάνε σαν ουφο!!!

ίσως σε κάποια πανάκριβα ιδιωτικά να υπάρχει αυτό που λες. πάντως στο δικό μας υπάρχουν παιδιά με ξένους γονείς αλλά δεν έχω διαπιστώσει κάποιο κρόυσμα ελιτισμού ή ξενοφοβίας ή αποκλεισμού.

ας, μην ξεχνάμε πάντως και το θέμα του Bullying. δεν είναι όλα ρόδινα στα δημόσια σχολεία, ούτε όλοι αποδέχονται το διαφορετικό και μαθαίνουν να το σέβονται. εδώ παίζει ρόλο η οικογένεια.

Link to comment
Share on other sites

ίσως σε κάποια πανάκριβα ιδιωτικά να υπάρχει αυτό που λες. πάντως στο δικό μας υπάρχουν παιδιά με ξένους γονείς αλλά δεν έχω διαπιστώσει κάποιο κρόυσμα ελιτισμού ή ξενοφοβίας ή αποκλεισμού.

ας, μην ξεχνάμε πάντως και το θέμα του Bullying. δεν είναι όλα ρόδινα στα δημόσια σχολεία, ούτε όλοι αποδέχονται το διαφορετικό και μαθαίνουν να το σέβονται. εδώ παίζει ρόλο η οικογένεια.

 

εννοείται ότι δεν είναι όλα τα ιδιωτικά έτσι.. τώρα το bulling δυστυχώς δεν νομίζω ότι ασκείται μόνο σε παιδιά άλλων εθνικοτήτων.. αλλά σε παιδιά ψηλά - κοντά - αδύνατα - χοντρά - με γυαλιά - χωρίς γυαλιά - συνεσταλμένα - μη συνεσταλμένα... οπότε εκεί παίζει τον πρώτο και τον τελευταίο ρόλο η οικογένεια...

Ζήτω η παιδική χαρά!!!

Link to comment
Share on other sites

εννοείται ότι δεν είναι όλα τα ιδιωτικά έτσι.. τώρα το bulling δυστυχώς δεν νομίζω ότι ασκείται μόνο σε παιδιά άλλων εθνικοτήτων.. αλλά σε παιδιά ψηλά - κοντά - αδύνατα - χοντρά - με γυαλιά - χωρίς γυαλιά - συνεσταλμένα - μη συνεσταλμένα... οπότε εκεί παίζει τον πρώτο και τον τελευταίο ρόλο η οικογένεια...

μίλησα για τον σχολικό εκφοβισμό επειδή εσύ είπες ότι "στο Δημόσιο μαθαίνεις να αποδέχεσαι τον δίπλα σου ότι και να είναι αυτός.. όχι μόνο τον αποδέχεσαι, αλλά συνεργάζεσαι μαζί του κλπ κλπ...", κάτι που τελικά δεν ισχύει για κανένα είδος σχολείου.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μπορούμε να σεβαστούμε τις επιλογές του άλλου. Κάθε φορά που ανοίγει συζήτηση που αφορά τα (ή κάποια από τα) ιδιωτικά σχολεία, η συζήτηση καταλήγει στο σημείο αυτό, σε διαμάχη για τα δημόσια και τα ιδιωτικά σχολεία και σε εκατέρωθεν προσβολές.

Πραγματικά μένω άφωνη.

 

Για τις κυρίες (υποθέτω) που τάσσονται τόσο μαχητικά υπέρ της Δημόσιας εκπαίδευσης: Στο θέμα αυτό ζητήθηκαν γνώμες για συγκεκριμένο σχολείο. Δεν είπε κάτι για τα δημόσια σχολεία. Και μετά κάποιος ρώτησε τον γονιό που ζητούσε κάτι πολύ συγκεκριμένο, γιατί δεν εμπιστεύεται τη δημόσια εκπαίδευση, σαν να είναι ντροπή να επιλέγει κανείς την ιδιωτική εκπαίδευση για τα παιδιά του. Και αυτό φυσικά πυροδότησε τις αναμενόμενες αντιδράσεις.

 

Μα είναι ερώτηση αυτή? Έτσι θέλει και επιλέγει ιδιωτικό σχολείο. Για να ρωτά για συγκεκριμένο σχολείο έχει ήδη κάνει τις επιλογές του.

Δεν ξέρω, αλλά εμένα προσωπικά αυτή η συμπεριφορά μου φαίνεται πολύ κατευθυνόμενη για να χαλάσει το θέμα.

Πώς θα φαινόταν σε όλους μας αν κάποιος σε θέμα που αφορά τα δημόσια σχολεία (πχ. δεν λειτουργεί το ολοήμερο) παρενέβαινε και έλεγε 'ας το πηγαίνατε σε ιδιωτικό να μην έχετε τέτοια θέματα'?

Δεν θα ήταν μεγάλη αγένεια και έλλειψη σεβασμού?

 

Αν θέλετε μπορούμε να το συζητήσουμε το θέμα δημόσια- ιδιωτικά στο 'θέμα' του, όμως αν το ίδιο μοτίβο επαναφέρεται σε κάθε συζήτηση, στο τέλος θα ακυρωθεί κάθε διάλογος, κάθε δυνατότητα πληροφόρησης, και σε όλα τα θέματα θα λέμε τα ίδια και τα ίδια.

Αυτά!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πάντως εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μπορούμε να σεβαστούμε τις επιλογές του άλλου. Κάθε φορά που ανοίγει συζήτηση που αφορά τα (ή κάποια από τα) ιδιωτικά σχολεία, η συζήτηση καταλήγει στο σημείο αυτό, σε διαμάχη για τα δημόσια και τα ιδιωτικά σχολεία και σε εκατέρωθεν προσβολές.

Πραγματικά μένω άφωνη.

 

Για τις κυρίες (υποθέτω) που τάσσονται τόσο μαχητικά υπέρ της Δημόσιας εκπαίδευσης: Στο θέμα αυτό ζητήθηκαν γνώμες για συγκεκριμένο σχολείο. Δεν είπε κάτι για τα δημόσια σχολεία. Και μετά κάποιος ρώτησε τον γονιό που ζητούσε κάτι πολύ συγκεκριμένο, γιατί δεν εμπιστεύεται τη δημόσια εκπαίδευση, σαν να είναι ντροπή να επιλέγει κανείς την ιδιωτική εκπαίδευση για τα παιδιά του. Και αυτό φυσικά πυροδότησε τις αναμενόμενες αντιδράσεις.

 

Μα είναι ερώτηση αυτή? Έτσι θέλει και επιλέγει ιδιωτικό σχολείο. Για να ρωτά για συγκεκριμένο σχολείο έχει ήδη κάνει τις επιλογές του.

Δεν ξέρω, αλλά εμένα προσωπικά αυτή η συμπεριφορά μου φαίνεται πολύ κατευθυνόμενη για να χαλάσει το θέμα.

Πώς θα φαινόταν σε όλους μας αν κάποιος σε θέμα που αφορά τα δημόσια σχολεία (πχ. δεν λειτουργεί το ολοήμερο) παρενέβαινε και έλεγε 'ας το πηγαίνατε σε ιδιωτικό να μην έχετε τέτοια θέματα'?

Δεν θα ήταν μεγάλη αγένεια και έλλειψη σεβασμού?

 

Αν θέλετε μπορούμε να το συζητήσουμε το θέμα δημόσια- ιδιωτικά στο 'θέμα' του, όμως αν το ίδιο μοτίβο επαναφέρεται σε κάθε συζήτηση, στο τέλος θα ακυρωθεί κάθε διάλογος, κάθε δυνατότητα πληροφόρησης, και σε όλα τα θέματα θα λέμε τα ίδια και τα ίδια.

Αυτά!

 

κάνεις αυτό ακριβώς για το οποίο κατηγορείς τους άλλους :):)

είμαι και εγώ μία από τις "κυρίες"??

προσωπικά θεωρώ ότι ο καθένας έχει την άποψή του και την εκφράζει... είτε αυτή αρέσει είτε όχι... κάποια στιγμή ανάβουν και τα αίματα... θα συμφωνήσω ότι πολλές φορές ξεφεύγουν εκφράσεις που δεν αρμόζουν.. εγώ προσωπικά δεν έχω πρόθεση να προσβάλλω κανέναν και sorry αν κάποιος έχει παρεξηγηθεί ...

Ζήτω η παιδική χαρά!!!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μπορούμε να σεβαστούμε τις επιλογές του άλλου. Κάθε φορά που ανοίγει συζήτηση που αφορά τα (ή κάποια από τα) ιδιωτικά σχολεία, η συζήτηση καταλήγει στο σημείο αυτό, σε διαμάχη για τα δημόσια και τα ιδιωτικά σχολεία και σε εκατέρωθεν προσβολές.

Πραγματικά μένω άφωνη.

 

Για τις κυρίες (υποθέτω) που τάσσονται τόσο μαχητικά υπέρ της Δημόσιας εκπαίδευσης: Στο θέμα αυτό ζητήθηκαν γνώμες για συγκεκριμένο σχολείο. Δεν είπε κάτι για τα δημόσια σχολεία. Και μετά κάποιος ρώτησε τον γονιό που ζητούσε κάτι πολύ συγκεκριμένο, γιατί δεν εμπιστεύεται τη δημόσια εκπαίδευση, σαν να είναι ντροπή να επιλέγει κανείς την ιδιωτική εκπαίδευση για τα παιδιά του. Και αυτό φυσικά πυροδότησε τις αναμενόμενες αντιδράσεις.

 

Μα είναι ερώτηση αυτή? Έτσι θέλει και επιλέγει ιδιωτικό σχολείο. Για να ρωτά για συγκεκριμένο σχολείο έχει ήδη κάνει τις επιλογές του.

Δεν ξέρω, αλλά εμένα προσωπικά αυτή η συμπεριφορά μου φαίνεται πολύ κατευθυνόμενη για να χαλάσει το θέμα.

Πώς θα φαινόταν σε όλους μας αν κάποιος σε θέμα που αφορά τα δημόσια σχολεία (πχ. δεν λειτουργεί το ολοήμερο) παρενέβαινε και έλεγε 'ας το πηγαίνατε σε ιδιωτικό να μην έχετε τέτοια θέματα'?

Δεν θα ήταν μεγάλη αγένεια και έλλειψη σεβασμού?

 

Αν θέλετε μπορούμε να το συζητήσουμε το θέμα δημόσια- ιδιωτικά στο 'θέμα' του, όμως αν το ίδιο μοτίβο επαναφέρεται σε κάθε συζήτηση, στο τέλος θα ακυρωθεί κάθε διάλογος, κάθε δυνατότητα πληροφόρησης, και σε όλα τα θέματα θα λέμε τα ίδια και τα ίδια.

Αυτά!

 

:|

 

Μαλλον δε διαβασες καλα τις απαντησεις...κανενας δεν "μαχεται υπερ του δημοσιου", απλα απαντησαμε μερικες σε προσβλητικα σχολια εναντιον του δημοσιου. Καμμια σχεση το ενα με το αλλο, ας μην διαστρεβλωσουμε κι αλλο το θεμα.

 

ΟΚ, ας ανοιξει θεμα για το ιδιωτικο σχολειο, αλλα δεν χρειαζεται να γραφονται παραλληλα υβρεις για το δημοσιο-ειναι στο ελαχιστο, περιττο πιστευω.

 

Διαβασε τουλαχιστον το ποστ μου Νο45 οπου κανω quote σε μερικα απο τα μηνυματα στα οποια απαντουσαμε.

Link to comment
Share on other sites

κάνεις αυτό ακριβώς για το οποίο κατηγορείς τους άλλους :):)

 

Επέλεξα πολύ προσεκτικά να μην πω τη γνώμη μου (και τι γνώμη να πει κανείς στα επιχειρήματα τύπου: τα παιδιά των δημοσίων βγαίνουν αγράμματα, τα παιδιά των ιδιωτικών είναι ψώνια?:rolleyes:), απλά παρατήρησα ότι, ενώ το θέμα είναι ένα πολύ συγκεκριμένο ιδιωτικό σχολείο, η συζήτηση 'γυρίσε' όταν κάποιο/α ρώτησε (προκλητικά κατά τη γνώμη μου) γιατί η θεματοθέτρια δεν εμπιστεύεται το δημόσιο σχολείο.

Link to comment
Share on other sites

Επέλεξα πολύ προσεκτικά να μην πω τη γνώμη μου (και τι γνώμη να πει κανείς στα επιχειρήματα τύπου: τα παιδιά των δημοσίων βγαίνουν αγράμματα, τα παιδιά των ιδιωτικών είναι ψώνια?:rolleyes:), απλά παρατήρησα ότι, ενώ το θέμα είναι ένα πολύ συγκεκριμένο ιδιωτικό σχολείο, η συζήτηση 'γυρίσε' όταν κάποιο/α ρώτησε (προκλητικά κατά τη γνώμη μου) γιατί η θεματοθέτρια δεν εμπιστεύεται το δημόσιο σχολείο.

 

Η συζητηση δεν "γυρισε" οταν απλα ρωτησε καποιος γιατι δεν θεωρει η θεματοθετρια επαρκη την εκπαιδευση στο δημοσιο, μια ερωτηση εκανε.

 

Η συζητηση γυρισε, οταν καποια αλλη, απαντησε οτι "η εκπαιδευση στο δημοσιο, σαφεστατα, ΔΕΝ ειναι επαρκης". Και στη συνεχεια αρχισαν τα μηνυματα με διαφορα προσβλητικα σχολια, που μαλιστα γενικευτηκαν και καλυψαν ολο το φασμα...του δημοσιου τομεα.

 

Εξαλλου οπως προειπα, δεν χρειαζοταν να επιχειρηματολογησει η θεματοθετρια, να δηλωσει μαλλον οτι δε θελει το δημοσιο. Αρκουσε να ρωτησει πληροφοριες για το σχολειο για το οποιο ενδιαφερεται. Καλο θα ηταν να επανεκκινησει η συζητηση με θεμα το σχολειο αυτο...

 

Αυτα απο εμενα, καλη συνεχεια σε ολους στο θεμα.

Link to comment
Share on other sites

:|

 

Μαλλον δε διαβασες καλα τις απαντησεις...κανενας δεν "μαχεται υπερ του δημοσιου", απλα απαντησαμε μερικες σε προσβλητικα σχολια εναντιον του δημοσιου. Καμμια σχεση το ενα με το αλλο, ας μην διαστρεβλωσουμε κι αλλο το θεμα.

 

ΟΚ, ας ανοιξει θεμα για το ιδιωτικο σχολειο, αλλα δεν χρειαζεται να γραφονται παραλληλα υβρεις για το δημοσιο-ειναι στο ελαχιστο, περιττο πιστευω.

 

Διαβασε τουλαχιστον το ποστ μου Νο45 οπου κανω quote σε μερικα απο τα μηνυματα στα οποια απαντουσαμε.

για διάβασε καλύτερα για να δεις ποιός πρωτοξεκίνησε τις προσβολές!! οι οποίες έγιναν, στη συνέχεια, και προσωπικές, λες και γνωριζόμαστε!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μια ιδιωτική επιχείρηση επιλέγει εκπαιδευτικό προσωπικό.

Επιλέγει όμως και παιδιά! Ενώ το δημόσιο τα δέχεται όλα χωρίς διακρίσεις. Ποιος άλλωστε χαμηλόβαθμος, θα πήγαινε να σκάσει ένα σορό λεφτά για να πάει σε ιδιωτικό;

 

Επίσης το ιδιωτικό παίζει με αθέμιτα μέσα. Ένα παιδί που είναι αριστούχο και όλα του τα χρόνια ήταν σε δημόσιο, και τον Ιανουάριο της Γ' λυκείου του προσφέρει υποτροφία με το δέλεαρ πως μπορεί να βρίσκεται στο αναγνωστήριο, αντί για την τάξη του σχολείου, δε βλέπω το λόγο να πει όχι. Η επιτυχία αυτού του παιδιού σε ποιον οφείλεται πραγματικά; (Μιλάω για ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, όχι θεωρία). Επίσης, ποια η παιδεία που παρέχει ένα ιδιωτικό όταν του πάει τις λύσεις έτοιμες για τις εξετάσεις των δευτερευόντων μαθημάτων οπότε το παιδί απαλλάσσεται από αυτούς τους "μπελάδες".

 

Και ναι είναι υπαρκτά ιδιωτικά αυτά που λέω. Επίσης καμαρώνουν για τα "παιδιά τους". Είναι όμως δικά τους; Οφείλεται αυτή η επιτυχία στο ιδιωτικό;

 

 

Το καλό ή το κακό σχολείο το κάνουν οι εκπαιδευτικοί. Το αν είναι δημόσιο ή ιδιωτικό παίζει αλλού ρόλο:

-με τι άλλα παιδιά θα έρθει σε επαφή

-αν παρέχονται έξτρα δραστηριότητες π.χ. κολύμβηση, όμιλοι κτλ

-κτιριακές υποδομές.

 

Από εκεί και πέρα έχω συναντήσει και καλούς και κακούς εκπαιδευτικούς και σε ιδιωτικά και σε δημόσια. Έχω περάσει και από τα δύο και μιλώ από εμπειρία.

Εχουμε ξαναμιλησει Αlcyon και χαιρομαι που ξανακανουμε συζητηση μαζι.

Διαβεβαιωνω ακομα μια φορα οτι ποτε δεν εχω μιλησει για διαφορα ποιοτητας εκπαιδευτικων αναμεσα σε δημοσια και ιδιωτικα. Ενισταμαι μονο οταν κατηγορουν και ισχυρίζονται πραγματα που δεν ισχυουν γνωριζοντας εκ των εσω οτι λόγω αρκετων προσοντουχων εκπαιδευτικων γινονται πολυ αυστηρες επιλογες τουλάχιστον ως προς τα τυπικα προσοντα. Επιπλεον υπάρχει καθημερινος αγωνας για να σταθεροποιηθουν στη θεση τους τη στιγμη μαλιστα που εχουν απελευθερωθει οι απολυσεις στα ιδιωτικα σχολεια πλέον.

H ουσιαστικη διαφορα αναμεσα στους δημοσιους και ιδιωτικους εκπαιδευτικους ειναι οτι το ιδιο το συστημα αφηνει τους δημοσιους εκπαιδευτικους ανυποστηρικτους και επίσης στηριζεται πανω στην καλη διαθεση του εκπαιδευτικου οτι θα εργαστει με ευσυνειδησία.

Από την άλλη επειδη εχω περάσει και ως ωρομισθια και ως αναπληρωτρια εκπαιδευτικος απο τη δημοσια εκπαιδευση και ηταν επιλογη μου να παραμεινω στον ιδιωτικο τομεα για δικους μου προσωπικους λόγους. Σημειωτεον ημουν μαθητρια σε δημοσιο σχολειο και φοιτησα σε δημοσιο πανεπιστημιο για να μην υπάρξουν παρεξηγησεις. Επίσης την ανιψια μου την έγραψα σε ιδιωτικο σχολείο πολυ πριν εργαστω εγω στο ιδιωτικο κα;ι ενω εργαζομουν ηδη στο δημοσιο. Αυτο εγινε απο συνειδητη επιλογη γιατι θεωρω ότι διαχρονικα η ηγεσια του υπουργειου παιδειας ουτε επιθυμουσε να σπάσει αβγά και να κάνει αλλαγές σε βασικά θεματα στη δημοσια εκπαιδευση ουτε ειχε τις οικονομικες δυνατοτητες να βελτιωσει κάποια πραγματα.

Επειδη λοιπον οι συνθηκες παιδειας όπως επίσης και υγείας στη χώρα μας δεν ήταν και δεν ειναι αυτες που θα επρεπε θεωρω αναφαιρετο δικαιωμα μου να αποτανθω πληρωνοντας τις υπηρεσιες τις αντιστοιχες αν και εφοσον μπορω απο τη στιγμη που ζουμε σε ελευθερη αγορα. Εγω λοιπον που δεν εχω τιποτα με τους γιατρους του δημοσιου και τους εκτιμω ιδιαιτερα για τις συνθηκες που δουλευουν προτιμησα να πληρωνω ιδιωτικη ασφαλεια γιατι π.χ. στο δημοσιο νοσοκομειο εκαναν την επεμβαση μου με ανοιχτο χειρουργειο και εγω ηθελα να κανω λαπαροσκοπηση η επειδη επρεπε να να περιμενω τρεις μηνες για να κανω θεραπειες στο δημοσιο με οποιο κινδυνο μπορει να ειχε αυτο για την υγεια μου. Και ετσι μεσω της ιδ. ασφαλειας πηγα σε ιδιωτικο για να μην πεθανω περιμενοντας.

 

 

 

Οσον αφορά καποια ουσιαστικα θεματα που εθεσες σχετικα με τη νομιμοτητα των ιδιωτικων σχολειων. π.χ. για την τηρηση του ωρολογιου προγραμματος. Τα ιδιωτικα σχολεια ειναι υποχρεωμενα να τηρουν το βασικο ωραριο και απο εκει και περα να ζητουν τις επιπλεον ωρες διευρυμενου ωραριου. Οποιος δεν το τηρει αυτο παρανομει και η πρωτοβαθμια και η δευτεροβαθμια εκπαιδευση ειναι υποχρεωμενη να το ελεγχει. Ποιοι ελεγχουν τα ωρολογια προγραμματα και τα διοριστηρια. Οι διευθυντες εκπαιδευσης και οι σχολικοι συμβουλοι όπως και στα δημοσια. Γιατι δεν τα ελέγχουν; Δημοσιοι υπαλληλοι δεν ειναι; Γιατι δεν ελεγχουν τα ιδιωτικα;. Γιατι καταργηθηκε η διευθυνση ιδιωτικης εκπαιδευσης στο υπουργειο παιδειας; Ποιος λοιπον ευθυνεται για το μη ελεγχο των προγραμματων και των διοριστηριων αν καποια σχολεια παρανομουν. Δεν επιθυμουν τα ιδιωτικα σχολεια και οι εκπαιδευτικοι τους να γινονται αυτα γιατι δημιουργειται αθεμιτος ανταγωνισμος. Οσοι το κανουν και ξερουμε ποιοι ειναι οι μετρημενοι στα δακτυλα του ενος χεριου που το κανουν, το κανουν γιατι δεν ηταν ποτε σχολεια. Φροντιστηρια ηταν που μετατράπηκαν σε σχολεια εν μια νυκτι, δεν εχουν κουλτουρα σχολειου, συνηθως δεν εχουν πρωτοβαθμια εκπαιδευση και ειναι δημιουργημα των υπουργων που περνουσαν δικαιοδοσιες του υπουργειου παιδειας για τον ελεγχο των σχολειων στο υπουργειο εργασίας.

Τωρα για το θεμα της επιλογης των μαθητων αυτο γινεται σε συγκεκριμενα σχολεια που εχουν ιδιαιτερη ζητηση , δεν μπορουν να παρουν ολα τα παιδια και ετσι βρισκουν τροπους επιλογης. Αν σε περιοδους κρισης εχουν τοση ζητηση πυ δεν μπορουν να την καλυψουν προφανως κατι καλο θα κανουν για να τους προτιμουν τοσοι. Αρα σε αυτο δεν μπορω να εκφρασω αποψη . Παντως γενικα στα περισσοτερα σχολεια παιρνουν ολα τα παιδια τη στιγμη μαλιστα που διατυμπανιζουν κιολας οτι εχουν προβλεψει ειδικα και εχουν υπηρεσιες για τα παιδια με μαθησιακες δυσκολιες. Αυτο μπορεις να το δεις ακομα και σε site οπως π.χ. στο κολλεγιο ή τη φιλεκπαιδευτικη εταιρεία.

Για τις υποτροφίες στη Γ Λυκειου δεν ξερω πως δουλευει το συστημα για ορισμενους. Ομως αν εχεις 100 μαθητες και παρεις δυο υποτροφιες δεν ξερω ποσο σου αλλοιωνει το συνολο των επιδοσεων. Ισως επειδη εμεις λογω ιδιαιτερου καθεστωτος δινουμε υποτροφιες για κοινωνικους λογους π.χ. ορφανα ή μονογονεικες κ.λ.π.

 

Εγω επελεξα το ιδιωτικο για τους εξης λόγους:

-πιο προστατευμένο περιβάλλον (κυριως τωρα που εδιωξαν και τους σχολικους φυλακες στα δημοσια σχολεια)

-περισσοτερο και πιο συγχρονο εποπτικο υλικό - νεες τεχνολογιες κ.λ.π.

-ποιοτικες και ουσιαστικες δρασεις και καινοτομα προγραμματα (κανουν και στα δημοσια αλλα σε μεμονωμενες περιπτωσεις και όχι σε τέτοια έκταση)

-επιμορφωση και αξιολογηση εκπαιδευτικων

-καλύτερη συνεργασία λόγω οργάνωσης (και οχι λογω διαθεσης απο μερους του προσωπικου, το τονίζω)

-αντισταθμιστικα μέτρα σε ειδικες περιπτωσεις ( ενισχυτικη διδασκαλια, ψυχοπαιδαγωγικη στηριξη, συμβουλευτικη, μεντορινγκ, σχολες γονεων, ψυχολογος συνεχεια στο σχολείο για άμεση δράση)

-απώλεια ωρών στο ελάχιστο δυνατό

-ξενες γλωσσες , μουσικη, αθλητισμός (πιο οργανωμενα και φροντιστηριακά τμηματα)

 

Επίσης πρέπει να πω οτι δεν πιστευω στα αχανη σχολεια τυπου σουπερμαρκετ που ειναι απροσωπα και κανεις δεν ξερει τον άλλο. Πιστευω σε πιο προσωποπαγη σχολεια με οικογενειακο κλίμα και σχετικα σταθερό προσωπικο με συμμετοχη και δραση στην κοινοτητα και στην τοπικη κοινωνία.

Link to comment
Share on other sites

νομίζω ότι η γνώμη και οι εμπειρίες ενός εκπαιδευτικού μετρούν περισσότερο, για το συγκεκριμένο θέμα. Kel, δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με τους συλλογισμούς σου, σε όλα τα θέματα που έθιξες (και αυτό της υγείας, στο οποίο έχω εμπειρία)!

Link to comment
Share on other sites

Eπίσης για όλους εμάς που εχουμε τελειωσει ειτε δημοσιο ειτε ιδωτικο σχολειο και κρινουμε με βαση τις προσωπικες μας εμπειριες ως μαθητές-μαθητριες καλο ειναι να να λαμβανουμε υποψη μας οτι οι συνθηκες στα σχολεια γενικα εχουν αλλαξει πάρα πολυ τα τελευταια εικοσι-δεκα- πεντε ή ακομα και τρια χρονια. Ακομα και προ κρισης με μετα κρισης ειναι μεγαλες οι αλλαγες. Γι'αυτο δεν μπορουμε να βγαζουμε ασφαλή συμπεράσματα με βαση παλαιοτερα βιωματα και εμπειριες μας ως μαθητες.

Ουτε η κοινωνια ειναι ιδια ουτε οι αναπτυξιακες φασεις των παιδιων ειναι ιδιες ουτε τα προβληματα-απαιτησεις-ζητηματα ειναι ιδια. ειναι μερα με τη νυχτα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ηθελα να ξαναγραψω αλλα Kel, εργαζομαι στο Υπ Παιδειας, τα τελευταια 2 χρονια. Ειμαι ιδιωτικη υπαλληλος αλλα εχω συναδελφους κατα 70%, εκπαιδευτικους. Που περασαν και απο ιδιωτικα, και δημοσια σχολεια. Και συνεργαζομαστε με σχολεια και εκπαιδευτικους. Δεν εγραψα τα παραπανω βασιζομενη επομενως σε προσωπικα και μονο βιωματα.

 

Θα συμφωνησω σε αρκετα μαζι σου, κι ο συλλογισμος σου ειναι σωστος, αν και να μην εισαι σιγουρη

α) για το θεμα ασφαλειας πουθενα σημερα - και σε ιδιωτικα σχολεια και σε δημοσια υπαρχει πχ το bullying, δεν κανει διακρισεις και μαλιστα σε μερικα σχολεια καλυπτεται το παιδι που το κανει αλλα ας μην επεκταθω. και

β) για τις επιπλεον δραστηριοτητες. Σε πολλα δημοσια σχολεια γινεται υπεροχη δουλεια. Και στις ξενες γλωσσες, και σε ολα. Βεβαια εξαρταται εκει 100% στο δασκαλο...Ουτε ομως για το ιδιωτικο να μην εισαι σιγουρη, (παρα) πολλα παιδια πανε και σε ιδιωτικο σχολειο και σε φροντιστηριο ξενων γλωσσων, τα περισσοτερα κανουν ιδιαιτερα σπιτι.

 

Το ιδιωτικο εχει επιπλεον ευκαιριες σε εγκαταστασεις οπως λετε ολοι, νεες τεχνολογιες κλπ. Ενισχυτικη υπαρχει σε πολλα δημοσια σχολεια. Επισης δεν εχουμε απωλεια ωρων, αυτο ειναι σημαντικο.

 

Τωρα που γινεται ο διαλογος για την Παιδεια, θα ακουστουν πολλα. Μονη μου ανησυχια ειναι η διατηρηση ή μη της προσβασης στην παιδεια σε ολα τα παιδια. Απο εκει και περα η ελευθερη αγορα οπως λες, δινει επιλογες για ολους.

 

Ο φοβος μου συγκεκριμενα ειναι ο εξης:

Να πληρωνουμε ΚΑΙ το δημοσιο σχολειο. Και να μεινει ιδιο. Χωρις βελτιωση εγκαταστασεων, αντικαταστατες, πετρελαιο κλπ

Link to comment
Share on other sites

Τα τελευταία λόγια σου πραγματικα με βρισκουν απόλυτα συμφωνη.

Για τα δύο θεματα που έθεσες α) οσον αφορά την ασφάλεια επικεντρωθηκα κυριως στη φυλαξη από εξωσχολικούς αν και στο θέμα του bullying μπορω να πω ότι είναι τελειώς διαφορετικό να εχεις σταθερα ψυχολόγο για υποστηριξη στο σχολείο και εντελως διαφορετικο να περιμενεις να ερθει ο σχολικος συμβουλος που συνήθως ο άνθρωπος έχει πολλα σχολεία και δεν προλαβαίνει οπως επίσης ειναι σημαντικο να έχεις τη δυνατοτητα να κανεις ψυχοκοινωνικα προγράμματα με εξειδικευμένο επιστημονα γιατι κακα τα ψεματα οση διαθεση και να εχει ο εκπαιδευτικος δεν εχει τις ειδικες γνωσεις που απαιτουνται. Επίσης όσες πελατειακές σχεσεις υπάρχουν σε ενα σχολειο που δεν θελει να χαλασει το χατίρι του καθε πελατακου αλλο τόσο πελατειακες σχεσεις έχω δει να καλλιεργούνται σε δημοσια σχολεία στην επαρχία που κανείς δεν τολμά να θίξει το καλόπαιδο του δημάρχου ή του μεγαλεμπόρου . Αυτα συμβαίνουν παντού και έχει να κάνει με το αίσθημα ή οχι της προσωπικής ευθύνης του καθενός.

Τελος για τις ξένες γλώσσες λυπάμαι αλλα θεωρω ότι κανένας ποτε δεν εμαθε σε δημοσιο σχολείο ξενες γλώσσες για να αποκτησει διπλωμα ουτε και στο παρελθον ουτε και θα συμβεί στο μελλον για τους εξης λόγους.

α) Οι ώρες εβδομαδιαίως δεν φτάνουν

β)τα βιβλία του υπουργείου ειναι αθλια

γ) παχνίζουν ολα τα παιδια μαζί και με 30 μαθητες διδασκαλία δευτερης γλώσσας δεν γίνεται

δ) δεν υπάρχει υλικοτεχνική υποδομή

ε) δεν μπορεις να βάζεις παιδια με διαφορετικές βαθμιδες εξελιξης γλώσσας στην ίδια τάξη και να εχεις την απαιτηση να εξελίσσονται το ιδιο τη στιγμη μαλιστα που δεν υπάρχουν αντισταθμιστικά μέτρα.

Για το Λυκειο τι αποψη έχεις που τα παιδια κάνουν μονο δυο ωρες μια ξενη γλώσσα. Φτανουν για να πάρουν πιστοποίηση? Και αν εχουν ξεκινησει γαλλικα ή γερμανικά δεν θα συνεχίσουν?

Πάντως για την ενισχυτικη διδασκαλία λυπαμαι που θα σε στενοχωρησω αλλα επρεπε να γινεται σε κάθε σχολειο και δυστυχως δεν γινεται. Επίσης επρεπε να στελνουν τους εκπαιδευτικους πιο νωρις και οχι δυστυχως τα Χριστουγεννα γιατι μεχρι τοτε τα παιδια εχουν γραφτει στα φροντιστηρια. Επίση για τα τμηματα ενταξης και την παραλληλη στηριξη τι να πω... Τμηματα ενταξης με δεκα παιδια διαφορετικων ταξεων και διαφορετικων μαθησιακων δυσκολιων και παραλληλη στηριξη με το ζορι. Οι μισοι γονεις την πληρωνουν και για να πάρει ενα παιδι με ΔΕΠΥ παραλληλη στηριξη ειναι αθλος. Οσο υπάρχει υποχρηματοδοτηση αυτά θα συμβαινουν δυστυχως απλα δεν θεωρω οτι πρεπει να ζω ελπίζοντας οτι το παιδι μου θα πεσει σε φιλοτιμο και καλο συναδελφο που θα υπερβαλλει εαυτον παλευοντας μονος του με ενα σκληρο και απροσωπο συστημα.

 

Συμφωνω λοιπόν μαζι σου και εννοειται πως θεωρω την Παιδεία αγαθό που πρέπει να παρέχεται δωρεαν γι'αυτο και δεν εχω καμια αντίρρηση να συνεχισω να πληρωνω κανονικα τους φορους μου γι'αυτη γιατι θεωρω οτι προαγεται μεσω αυτης η κοινωνια γενικότερα. Και επιθυμω για καθε παιδι να δημιουργηθουν οι συνθηκες να εχει την Παιδεια που αξίζει . Οσο ομως ζουμε σε μια ελευθερη κοινωνια θα ηθελα αν εχω την δυνατοτητα και στερουμαι εγω προσωπικα και κανεις αλλος να παρεχω στο παιδι μου οτι θεωρω εγω οτι θα το βοηθησει.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κοίτα μια πληροφορία που θα σου πω!

ΚΑΙ τα παιδιά των ιδιωτικών σχολείων πηγαίνουν φροντιστήριο!

 

Έκπληξη; :rolleyes: Κι όμως!

Δηλαδή κι εκεί ανεπαρκής είναι η εκπαίδευση! (Σύμφωνα με το συλλογισμό σου).

 

....Σαν λαός που τελευταία χρόνια "πέφτουμε ομαδικώς από τα σύννεφα"....φοβάμαι πως πάλι πολλοί "θα πέφτουν από τα σύννεφα" για το γεγονός πως γονείς από ιδιωτικά σχολεία στέλνουν τα παιδιά τους φροντιστήρια....και όχι μόνο στα βασικά μαθήματα του σχολείου...αλλά και στις γλώσσες που υποτίθεται τόσο τέλεια μαθαίνουν εκεί...Είτε σε φροντιστήρια είτε σε ιδιαίτερα.Όπως επίσης και αθλήματα κάνουν εκτός ιδιωτικού και μουσική...γιατί πολύ απλά δεν μένουν όλα τα παιδιά στα extra των ιδιωτικών...γιατί επιβαρύνονται οικονομικά περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

Τα τελευταία λόγια σου πραγματικα με βρισκουν απόλυτα συμφωνη.

Για τα δύο θεματα που έθεσες α) οσον αφορά την ασφάλεια επικεντρωθηκα κυριως στη φυλαξη από εξωσχολικούς αν και στο θέμα του bullying μπορω να πω ότι είναι τελειώς διαφορετικό να εχεις σταθερα ψυχολόγο για υποστηριξη στο σχολείο και εντελως διαφορετικο να περιμενεις να ερθει ο σχολικος συμβουλος που συνήθως ο άνθρωπος έχει πολλα σχολεία και δεν προλαβαίνει οπως επίσης ειναι σημαντικο να έχεις τη δυνατοτητα να κανεις ψυχοκοινωνικα προγράμματα με εξειδικευμένο επιστημονα γιατι κακα τα ψεματα οση διαθεση και να εχει ο εκπαιδευτικος δεν εχει τις ειδικες γνωσεις που απαιτουνται. Επίσης όσες πελατειακές σχεσεις υπάρχουν σε ενα σχολειο που δεν θελει να χαλασει το χατίρι του καθε πελατακου αλλο τόσο πελατειακες σχεσεις έχω δει να καλλιεργούνται σε δημοσια σχολεία στην επαρχία που κανείς δεν τολμά να θίξει το καλόπαιδο του δημάρχου ή του μεγαλεμπόρου . Αυτα συμβαίνουν παντού και έχει να κάνει με το αίσθημα ή οχι της προσωπικής ευθύνης του καθενός.

Τελος για τις ξένες γλώσσες λυπάμαι αλλα θεωρω ότι κανένας ποτε δεν εμαθε σε δημοσιο σχολείο ξενες γλώσσες για να αποκτησει διπλωμα ουτε και στο παρελθον ουτε και θα συμβεί στο μελλον για τους εξης λόγους.

α) Οι ώρες εβδομαδιαίως δεν φτάνουν

β)τα βιβλία του υπουργείου ειναι αθλια

γ) παχνίζουν ολα τα παιδια μαζί και με 30 μαθητες διδασκαλία δευτερης γλώσσας δεν γίνεται

δ) δεν υπάρχει υλικοτεχνική υποδομή

ε) δεν μπορεις να βάζεις παιδια με διαφορετικές βαθμιδες εξελιξης γλώσσας στην ίδια τάξη και να εχεις την απαιτηση να εξελίσσονται το ιδιο τη στιγμη μαλιστα που δεν υπάρχουν αντισταθμιστικά μέτρα.

Για το Λυκειο τι αποψη έχεις που τα παιδια κάνουν μονο δυο ωρες μια ξενη γλώσσα. Φτανουν για να πάρουν πιστοποίηση? Και αν εχουν ξεκινησει γαλλικα ή γερμανικά δεν θα συνεχίσουν?

Πάντως για την ενισχυτικη διδασκαλία λυπαμαι που θα σε στενοχωρησω αλλα επρεπε να γινεται σε κάθε σχολειο και δυστυχως δεν γινεται. Επίσης επρεπε να στελνουν τους εκπαιδευτικους πιο νωρις και οχι δυστυχως τα Χριστουγεννα γιατι μεχρι τοτε τα παιδια εχουν γραφτει στα φροντιστηρια. Επίση για τα τμηματα ενταξης και την παραλληλη στηριξη τι να πω... Τμηματα ενταξης με δεκα παιδια διαφορετικων ταξεων και διαφορετικων μαθησιακων δυσκολιων και παραλληλη στηριξη με το ζορι. Οι μισοι γονεις την πληρωνουν και για να πάρει ενα παιδι με ΔΕΠΥ παραλληλη στηριξη ειναι αθλος. Οσο υπάρχει υποχρηματοδοτηση αυτά θα συμβαινουν δυστυχως απλα δεν θεωρω οτι πρεπει να ζω ελπίζοντας οτι το παιδι μου θα πεσει σε φιλοτιμο και καλο συναδελφο που θα υπερβαλλει εαυτον παλευοντας μονος του με ενα σκληρο και απροσωπο συστημα.

 

Συμφωνω λοιπόν μαζι σου και εννοειται πως θεωρω την Παιδεία αγαθό που πρέπει να παρέχεται δωρεαν γι'αυτο και δεν εχω καμια αντίρρηση να συνεχισω να πληρωνω κανονικα τους φορους μου γι'αυτη γιατι θεωρω οτι προαγεται μεσω αυτης η κοινωνια γενικότερα. Και επιθυμω για καθε παιδι να δημιουργηθουν οι συνθηκες να εχει την Παιδεια που αξίζει . Οσο ομως ζουμε σε μια ελευθερη κοινωνια θα ηθελα αν εχω την δυνατοτητα και στερουμαι εγω προσωπικα και κανεις αλλος να παρεχω στο παιδι μου οτι θεωρω εγω οτι θα το βοηθησει.

 

Εννοειται, το τελευταιο ισχυει. Ειπαμε, στο ιδιωτικο υπαρχουν επιπλεον "παροχες". Ειτε ειναι ο συμβουλος, ειτε οι εγκαταστασεις, ειτε η φυλαξη κλπ. Και γενικα επιλεγεις μεθοδο στο ιδιωτικο. Πολλες φορες που η μητερα εργαζεται, δεν γινεται να μην επιλεξει ιδιωτικο, με τις αδειες που απαιτουνται και τις ωρες του ολοημερου που δεν καλυπτουν στην ουσια το κλασικο ωραριο 9-5-εκτος αν προσλαβει γυναικα βεβαια.

 

Για το θεμα του bullying: ειναι τεραστιο προβλημα αυτη τη στιγμη σε ολα τα σχολεια και σε ολες τις κοιν ταξεις. Δεν το εχει επιλυσει απ οσο ξερω, κανενα σχολειο. Ακουμε συνεχεια περιστατικα, ακομα και σε σχολεια που δεν το περιμενεις. Και πολλα παιδια αλλαζουν σχολειο γιατι εξακολουθει η βια, δεν επιλυεται εντελως το θεμα ουτε με συμβουλους, ουτε με τιποτα. Αν ξερεις περισσοτερα θα με ενδιεφερε παρα πολυ.

 

Για τις ξενες γλωσσες πραγματικα δεν πιστευω οτι και στο ιδιωτικο, παιρνουν πτυχια με τα μαθηματα του σχολειου και μονο. Για την πλειοψηφια μιλαω βεβαια, οχι για ολους. Βασικα οσοι κανουν ιδιαιτερα στις μερες μας εχουν πελατες παιδια που πανε σε ιδιωτικα κυριως σχολεια, οι υπολοιποι ειτε δεν κανουν τιποτα γιατι δεν εχουν να πληρωσουν ειτε πανε σε φθηνα φροντιστηρια.

Link to comment
Share on other sites

Εννοειται, το τελευταιο ισχυει. Ειπαμε, στο ιδιωτικο υπαρχουν επιπλεον "παροχες". Ειτε ειναι ο συμβουλος, ειτε οι εγκαταστασεις, ειτε η φυλαξη κλπ. Και γενικα επιλεγεις μεθοδο στο ιδιωτικο. Πολλες φορες που η μητερα εργαζεται, δεν γινεται να μην επιλεξει ιδιωτικο, με τις αδειες που απαιτουνται και τις ωρες του ολοημερου που δεν καλυπτουν στην ουσια το κλασικο ωραριο 9-5-εκτος αν προσλαβει γυναικα βεβαια.

 

Για το θεμα του bullying: ειναι τεραστιο προβλημα αυτη τη στιγμη σε ολα τα σχολεια και σε ολες τις κοιν ταξεις. Δεν το εχει επιλυσει απ οσο ξερω, κανενα σχολειο. Ακουμε συνεχεια περιστατικα, ακομα και σε σχολεια που δεν το περιμενεις. Και πολλα παιδια αλλαζουν σχολειο γιατι εξακολουθει η βια, δεν επιλυεται εντελως το θεμα ουτε με συμβουλους, ουτε με τιποτα. Αν ξερεις περισσοτερα θα με ενδιεφερε παρα πολυ.

 

Για τις ξενες γλωσσες πραγματικα δεν πιστευω οτι και στο ιδιωτικο, παιρνουν πτυχια με τα μαθηματα του σχολειου και μονο. Για την πλειοψηφια μιλαω βεβαια, οχι για ολους. Βασικα οσοι κανουν ιδιαιτερα στις μερες μας εχουν πελατες παιδια που πανε σε ιδιωτικα κυριως σχολεια, οι υπολοιποι ειτε δεν κανουν τιποτα γιατι δεν εχουν να πληρωσουν ειτε πανε σε φθηνα φροντιστηρια.

 

Δυστυχώς ο σχολικός εκφοβισμός είναι γεγονός σε όλες τις σχολικές βαθμίδες.Δεν ξεχωρίζει δημόσιο ή ιδιωτικό σχολείο και αυτό πρέπει να μας προβληματίσει...Όπως και οι ουσίες, τα ναρκωτικά.Υφίστανται(φυσικά όχι στα δημοτικά) υπάρχουν στα περισσότερα σχολεία,είτε δημόσια είτε ιδιωτικά.Και μάλιστα είναι κοινώς γνωστό, και από παλαιότερα χρόνια πως στα ακριβά ιδιωτικά "παίζουν" περισσότερο"λόγω ευκολίας χρημάτων μεγαλύτερης.Ας μην κλείνουμε τα μάτια.

Link to comment
Share on other sites

οι υπόλοιποι υπουργοί, βουλευτές, ακόμη κι ο Πρωθυπουργός, γιατί δεν εμπιστεύονται το Δημόσιο σχολείο, αφού κάνει εξαιρετική δουλειά??

 

Για να είναι σίγουροι πως ...

ΑΝ το παιδί τους τα καταφέρνει θα έχει ένα μέλλον (θα μπορούσε να το επιτύχει και από το δημόσιο),

ΑΝ όμως το παιδί τους ΔΕΝ τα καταφέρνει, τότε θα μπορούσαν να του ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ένα μέλλον (αυτό ΔΕΝ θα μπορούσε να συμβεί σε ένα δημόσιο).

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Για να είναι σίγουροι πως ...

ΑΝ το παιδί τους τα καταφέρνει θα έχει ένα μέλλον (θα μπορούσε να το επιτύχει και από το δημόσιο),

ΑΝ όμως το παιδί τους ΔΕΝ τα καταφέρνει, τότε θα μπορούσαν να του ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ένα μέλλον (αυτό ΔΕΝ θα μπορούσε να συμβεί σε ένα δημόσιο).

 

Φυσικά αστειεύεσαι...

Link to comment
Share on other sites

kel κι εγώ χαίρομαι που σε ξανασυναντώ σε συζήτηση. Πραγματικά είναι απόλαυση ο διάλογος μαζί σου.

 

Οι συλλογισμοί σου σε γενικές γραμμές με βρίσκουν σύμφωνη. Έχω κάποιες διαφωνίες αλλά αγγίζουν τις προσωπικές επιλογές τις δικές σου και τις δικές μου, οπότε δε νομίζω πως υπάρχει λόγος να αναλύσουμε τη μία ή την άλλη εκδοχή.

 

Προανέφερα πως είτε ιδιωτικό, είτε δημόσιο, το σχολείο το κάνει ο εκπαιδευτικός εκείνη τη χρονική στιγμή. Οπότε η κρίση κάθε γονιού πρέπει να βασίζεται στη στιγμιαία φωτογραφία του εκπαιδευτικού προσωπικού τη δεδομένη χρονική στιγμή που θέλει να ενταχθεί στο ένα ή στο άλλο σχολείο.

 

Μια μικρή διευκρίνηση θέλω να κάνω ακόμα. Όταν λέω για επιλογή μαθητών και "υποτροφίες", το θέμα δεν είναι τόσο απλοϊκό. Γνωρίζω δημόσιο/-α λύκειο/-α που πραγματικά αποκορυφώθηκε/-αν από την ελιτ των μαθητών της γιατί ιδιωτικό έταξε του κόσμου τα "καλά". (Τα προανέφερα). Ο λόγος;! Για να μπορεί να διαφημιστεί και να λανσαριστεί ως το καλύτερο και να ανεβάζει τα ποσοστά του. ΠΟΙΟ σχολείο ή φροντιστήριο ή δάσκαλος ή καθηγητής δε θα ήθελε έναν αριστούχο έτοιμο;; Και μη μου πεις πως θα αναφέρουν πως επί 11,5 χρόνια ήταν στο δημόσιο και τον τελευταίο 0,5 ήταν στο δικό τους; Απλά θα διατυμπανίσουν την επιτυχία "τους".

 

Και φυσικά είναι εξοργιστικό πως ΟΛΟΙ οι υπεύθυνοι γνωρίζουν τι συμβαίνει, αλλά... δεν γίνεται τίποτα! Έχει να κάνει με την γενικότερη διάβρωση της ελληνικής μας κοινωνίας από εμάς τους ίδιους. Γιατί η γενικότερη νοοτροπία είναι "θέλω οι νόμοι να τηρούνται από όλους, εκτός από εμένα όταν δε με συμφέρει". Το έχω δει αυτό το τελευταίο σε όλα τα μήκη και πλάτη της κοινωνίας, ανεξάρτητα από οικονομική επιφάνεια, κοινωνική "τάξη", ηλικία κτλ. Είναι από τα πράγματα που με κάνουν να απογοητεύομαι ως κάτοικος αυτού του τόπου.

Γκρίνια θα μπορούσε να υπάρχει πολύ, αλλά δεν είναι ο τύπος μου. Οπότε πάμε παρακάτω.

 

Το ιδιωτικό μπορεί να καμαρώνει για τα επιτεύγματά του και να διαφημίζεται. Το δημόσιο όμως, μπορεί να έχει επιτεύγματα, αλλά δεν έχει δικαίωμα να διαφημιστεί. Ποιος να το κάνει και γιατί; (Αφού δε μπορεί κανένας να πάει όπου θέλει, παρά μόνο με τη διεύθυνση κατοικίας.)

Επίσης και το δημόσιο διαθέτει:

-ψυχολόγους,

-υποστηρικτικό υλικό για τη διδασκαλία (μόνο που δεν έχει δικαίωμα ο εκπαιδευτικός να το δείξει δημόσια στην τάξη για να μη θεωρηθεί διαφήμιση και βρει το μπελά του).

-συμβούλους, τους οποίους αν καλέσεις είναι διαθέσιμοι,

-εκπαιδευτικό προσωπικό που συνεχώς επιμορφώνεται,

-δράσεις εξωδιδακτικές (θεατρικές παραστάσεις, μουσικές παραστάσεις, αθλητικές συμμετοχές και διακρίσεις, προγράμματα Περιβαλλοντικά, Αγωγής Υγείας κτλ)

 

Με λίγα λόγια, η καλή διάθεση και όρεξη των εκπαιδευτικών κάνει θαύματα. Κι ένας εκπαιδευτικός με όρεξη, θα δουλέψει το ίδιο όπου κι αν βρεθεί.

 

Και μην ξεχνάτε:

Οι καθηγητές στο δημόσιο σχολείο είναι οι διορθωτές των πανελλαδικών εξετάσεων. Οδηγίες, διευκρινήσεις, κατευθυντήριες γραμμές... όλα γίνονται εργαλεία για καλύτερη εκπαίδευση.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά αστειεύεσαι...

Καθόλου. Το εννοώ σε κάθε του λέξη.

 

 

Και μην ξεχνάς:

Οι παλαιότεροι πολιτικοί, είναι παιδιά δημόσιας εκπαίδευσης.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Καθόλου. Το εννοώ σε κάθε του λέξη.

 

 

Και μην ξεχνάς:

Οι παλαιότεροι πολιτικοί, είναι παιδιά δημόσιας εκπαίδευσης.

Αδυνατώ να καταλάβω πώς με ένα απολυτήριο δημοτικού ή ακόμη και λυκείου, αγοράζεις το μέλλον του παιδιού σου. Ίσως τα πράγματα να είναι πιο απλά και να επιλέγουν το ιδιωτικό για τους ίδιους λόγους με μένα.

Θα μπορούσε πάντως κάποιος να ισχυριστεί ότι ο διεφθαρμένος πολιτικός (που θέλει να αγοράσει μέλλον για το παιδί του) θα έβρισκε τροπο να το κανει και με το δάσκαλο του δημοσίου, είτε εκβιάζοντας είτε τάζοντας..

Link to comment
Share on other sites

Άλλο να πρέπει να πληρώσεις έναν ιδιοκτήτη σχολείου (στο ιδιωτικό), οπότε με το φόβο της απόλυσης οι λοιποί εκπαιδευτικοί και χωρίς "λάδι" γίνεται το θέλημά σου.

Κι άλλο να πρέπει να πληρώσεις πολλούς (στο δημόσιο) κάτι που δε μπορεί να πραγματοποιηθεί, γιατί όλο και κάποιος/-οι ιδεολόγος θα βρεθεί να "κλωτσήσει" και να αρνηθεί.

 

Το ότι δεν το κατανοείς, δε σημαίνει πως δε συμβαίνει!

Επίσης, η εξαγορά του μέλλοντος δε σταματά στη δευτεροβάθμια. Κι αυτό σου είναι έκπληξη;

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Άλλο να πρέπει να πληρώσεις έναν ιδιοκτήτη σχολείου (στο ιδιωτικό), οπότε με το φόβο της απόλυσης οι λοιποί εκπαιδευτικοί και χωρίς "λάδι" γίνεται το θέλημά σου.

Κι άλλο να πρέπει να πληρώσεις πολλούς (στο δημόσιο) κάτι που δε μπορεί να πραγματοποιηθεί, γιατί όλο και κάποιος/-οι ιδεολόγος θα βρεθεί να "κλωτσήσει" και να αρνηθεί.

 

Το ότι δεν το κατανοείς, δε σημαίνει πως δε συμβαίνει!

Επίσης, η εξαγορά του μέλλοντος δε σταματά στη δευτεροβάθμια. Κι αυτό σου είναι έκπληξη;

Α, ναι μωρε...

Είχα ξεχάσει ότι το ποσοστό διαφθοράς στο δημόσιο είναι πολύ μικρό...

 

Επίσης, το ότι έχουμε μια άποψη για κάτι δεν είναι απαραίτητα και η απεικόνιση της πρΓματικοτητας. Εκτός αν έχουμε στοιχεία και ονόματα.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...