arieta

Δημόσιο σχολείο - Βαρέθηκα... και θέλω βοήθεια...

    Recommended Posts

     

    Βαρέθηκα... να αντιμετωπίζω για άλλη μια χρονιά άχρηστους δημόσιους υπάλληλους που έχουν οριστεί ως δάσκαλοι και καθηγητάδες στα παιδιά... Που έρχονται απροετοίμαστοι...που δεν μεταδίδουν γνώσεις... που δεν τους φτάνουν οι άπειρες ώρες άδειας που τους δίνει το επάγγελμά τους , απουσιάζουν για ψύλλου πήδημα... Γυμναστές που δίνουν στα παιδιά μια μπάλα και όλη την ώρα παίζουν στο κινητό...Καθηγητές μουσικής που πηγαινοέρχονται και δεν μαθαίνουν στα παιδιά μια κλιμακα μουσικής... Καθηγητές πληροφορικής που αφήνουν τα παιδιά να παίζουν και αυτοί στη δική τους οθόνη είναι στο διαδίκτυο... Βαρέθηκα να δίνω ένα σωρό σε φροντιστήρια, ωδεία , εργαστήρια για να καλύπτεται ύλη που θα έπρεπε να γίνεται στο σχολείο...

     

    Αν το παιδί σας από 11 Σεπτ μέχρι 5 Οκτ στο φροντιστήριο γαλλικών είχε κάνει μόνο την αλφαβήτα δεν θα σας προβλημάτιζε? Γιατί στο ελληνικό σχολείο πρέπει να μας φαίνεται ΄τόσο κοινότυπο και συνηθισμένο που δεν αντιδρούμε?

     

    • Λυπημένη/-ος 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    πρίν από 42 λεπτά , arieta είπε:

     

    Βαρέθηκα... να αντιμετωπίζω για άλλη μια χρονιά άχρηστους δημόσιους υπάλληλους που έχουν οριστεί ως δάσκαλοι και καθηγητάδες στα παιδιά... Που έρχονται απροετοίμαστοι...που δεν μεταδίδουν γνώσεις... που δεν τους φτάνουν οι άπειρες ώρες άδειας που τους δίνει το επάγγελμά τους , απουσιάζουν για ψύλλου πήδημα... Γυμναστές που δίνουν στα παιδιά μια μπάλα και όλη την ώρα παίζουν στο κινητό...Καθηγητές μουσικής που πηγαινοέρχονται και δεν μαθαίνουν στα παιδιά μια κλιμακα μουσικής... Καθηγητές πληροφορικής που αφήνουν τα παιδιά να παίζουν και αυτοί στη δική τους οθόνη είναι στο διαδίκτυο... Βαρέθηκα να δίνω ένα σωρό σε φροντιστήρια, ωδεία , εργαστήρια για να καλύπτεται ύλη που θα έπρεπε να γίνεται στο σχολείο...

     

    Αν το παιδί σας από 11 Σεπτ μέχρι 5 Οκτ στο φροντιστήριο γαλλικών είχε κάνει μόνο την αλφαβήτα δεν θα σας προβλημάτιζε? Γιατί στο ελληνικό σχολείο πρέπει να μας φαίνεται ΄τόσο κοινότυπο και συνηθισμένο που δεν αντιδρούμε?

     

    Κατάρχας,Με τον θυμό δεν βγαίνει κάτι. Προσπάθησε να δεις ψύχραιμα τις οποίες δυσλειτουργίες όσο γίνεται. ..

    Αναλόγως την ηλικία και το επίπεδο που βρίσκεται το παιδί. Αν για παράδειγμα είναι 7-8 χρόνων με μηδενική επαφή με την γλώσσα, θέλει παραπάνω χρόνο. Γιατί όμως δεν αλλάζεις φροντιστήριο εφόσον δεν σε ικανοποιεί; Βοήθεια ως προς τι θα ήθελες με βάση τον τίτλο;

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Μιλάω για το ελληνικό δημόσιο σχολείο...Γιατί όταν πάμε τα παιδιά στα φροντιστήρια έχουμε απαιτήσεις, ενώ από τους δασκάλους στο δημόσιο σχολείο είμαστε μαλθακοί και υποχωρητικοί?

    Χρόνια τώρα βλέπω να εναλλάσσονται στην τάξη και στις ειδικότητες άνθρωποι που δεν μαθαίνουν σχεδόν τίποτα στα παιδιά...Βλέπω ότι το εκπαιδευτικό τους έργο δεν κρίνεται από κανένα, και όσο αναποτελεσματικοί και αν είναι δεν υπάρχει καμία επίπτωση .

    Θέλω να αντιδράσω σε αυτό, θέλω να το ανατρέψω αυτό, δεν θέλω και το παιδί μου να σέρνεται από τάξη σε τάξη χωρίς να μαθαίνει τίποτα ουσιαστικό και το απόγευμα να το περιμένουν ένα σωρό φροντιστήρια για να καλύπτουν την ύλη που δεν έμαθε...

    Νιώθει κανείς άλλος έτσι? Υπάρχει τρόπος να αντιδράσω/ουμε αποτελεσματικά?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Όχι :|, αλλά αν βρεις τον τρόπο μπορείς να γινεις ο επόμενος υπουργός Παιδείας. 

    • Χαχαχα 1

    ofbHp2.png
     
     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Πρέπει να είσαι υπουργός Παιδείας λοιπόν για να αντιδράσεις? Μήπως τελικά και εμείς οι γονείς έχουμε τις ευθύνες μας?

     

    Σκεπτόμουν πχ, αν θεωρώ ότι σε ένα μάθημα δεν γίνεται δουλειά να ζητώ εξηγήσεις. Πχ , έλα εδώ κε Μουσικέ, τι στόχους έχει η μουσική παιδεία στην Δδημοτικού? 'Εχει διδαχθεί η ύλη αυτή? Έχει ελεγχθεί ? Αν δεν λάβω ικανοποιητικές απαντήσεις να απευθύνομαι στον αμέσως ανώτερο, τον Διευθυντή. Αν και πάλι δεν λάβω απάντηση, στο σχολικού σύμβουλο κτλ

    Το ξέρετε ότι στο μάθημα τις γυμναστικής θα έπρεπε να διδάσκονται και παραδοσιακούς χορούς? Δεν έχουμε κάνει ποτέ...Γιατί λοιπόν να πρέπει να πληρώσω ένα σύλλογο για να μάθει , αν το θέλει? Γιατί Αγγλικά και Γαλλικά να πρέπει να πηγαίνει παράλληλα και φροντιστήρια για να τα μάθει ενώ διδάσκονται τόσες ώρες σε Δημοτικά και Γυμνάσια?

    Εφόσον κατά σειρά  τα υπουργεία Παιδείας χαϊδεύουν αυτιά (ψηφοφόρων?), αν δεν αντιδράσουμε εμείς οι γονείς, τότε ποιοι θα το κάνουν?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites




    Έχεις κάθε δίκιο να αισθάνεσαι έτσι. Σε ιδιωτικά γιατί μπορούν και στα δημόσια όχι; είναι μόνο θέμα υποδομών; σαφώς όχι. Δυστυχώς τα ελληνικά δημόσια σχολεία είναι όπου πέσεις και σε ποιον δάσκαλο θα κάτσεις. Βλέπεις κάποια που κάνουν παπάδες και άλλα μηδέν. 

    Δυστυχώς προβλέπω ότι μετά από μερικά χρόνια τα ίδια θα λέω (γειτονιά). Πάντως αυτός που γράφεις είναι ένας τρόπος αντίδρασης (δάσκαλος - - >διευθυντής - - >σύμβουλος - - >περ. διεύθυνση) αν είναι μαζικό το αίτημα ακόμα καλύτερα. 

    • Μου αρέσει 2

    ndgFp3.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    8 ώρες πρίν, arieta είπε:

    Πρέπει να είσαι υπουργός Παιδείας λοιπόν για να αντιδράσεις? Μήπως τελικά και εμείς οι γονείς έχουμε τις ευθύνες μας?

     

    Σκεπτόμουν πχ, αν θεωρώ ότι σε ένα μάθημα δεν γίνεται δουλειά να ζητώ εξηγήσεις. Πχ , έλα εδώ κε Μουσικέ, τι στόχους έχει η μουσική παιδεία στην Δδημοτικού? 'Εχει διδαχθεί η ύλη αυτή? Έχει ελεγχθεί ? Αν δεν λάβω ικανοποιητικές απαντήσεις να απευθύνομαι στον αμέσως ανώτερο, τον Διευθυντή. Αν και πάλι δεν λάβω απάντηση, στο σχολικού σύμβουλο κτλ

    Το ξέρετε ότι στο μάθημα τις γυμναστικής θα έπρεπε να διδάσκονται και παραδοσιακούς χορούς? Δεν έχουμε κάνει ποτέ...Γιατί λοιπόν να πρέπει να πληρώσω ένα σύλλογο για να μάθει , αν το θέλει? Γιατί Αγγλικά και Γαλλικά να πρέπει να πηγαίνει παράλληλα και φροντιστήρια για να τα μάθει ενώ διδάσκονται τόσες ώρες σε Δημοτικά και Γυμνάσια?

    Εφόσον κατά σειρά  τα υπουργεία Παιδείας χαϊδεύουν αυτιά (ψηφοφόρων?), αν δεν αντιδράσουμε εμείς οι γονείς, τότε ποιοι θα το κάνουν?

     

    Tις εξηγήσεις που λες τις έχω ζητήσει. Σε μάθημα βασικό - μαθηματικά - υπήρξε παρέμβαση, μπήκε η διευθυντρια, πήρε τα τετράδια των μαθητών, έφριξε, μπήκε αυτοπροσώπως μερικές ώρες να αναπληρώσει και να διορθώσει, ήρθε ο σχολικός σύμβουλος να δώσει οδηγίες και διορθωτικά φυλλάδια, αλλά φυσικά κυρώσεις κανενός είδους δεν υπήρξαν, η ίδια δασκάλα συνεχίζει να διδάσκει, στο ίδιο σχολείο, με φοβερό ύφος, έβαλε το παιδί μου στόχο την υπόλοιπη χρονιά, με απείλησε τηλεφωνικά και άλλα ευχάριστα.

    Σε Γαλλικά, που έγινε φασαρία (άλλη τάξη και άλλη διευθύντρια πάντως) μέχρι και από τα ίδια τα παιδιά που είχαν απηυδήσει γιατί ένα χρόνο δεν ακούστηκε μία γαλλική λέξη σε αυτή την τάξη, εννοείται ότι αντιμετωπίστηκαν και παιδιά και γονείς σαν εξωγήινοι. 

    Οι ξένες γλώσσες στο δημόσιο σχολείο (και πολλά ιδιωτικά) συνήθως είναι χαμένες ώρες. Σαφώς και υπάρχουν εκπαιδευτικοί με όρεξη και παιδιά που πήραν μέχρι και διπλώματα με τα Γαλλικά ή Γερμανικά του σχολείου, αλλά είναι η εξαίρεση. 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Καλώς την αγαπημένη! :)!

     

    Ναι , το να πέσεις σε καλό δάσκαλο ( γιατί υπάρχουν και αυτοί) είναι ρώσικη ρουλέτα! Πραγματικά βγάζω το καπέλο σε όλους τους φιλότιμους δασκάλους και καθηγητές που προσπαθούν παρά τη γενική παρακμή να κάνουν αυτό που πρέπει..

    Και παράλληλα εξοργίζομαι με όλους αυτούς τους αργόμισθους που κάνουν παρέλαση από τα ελληνικά σχολεία...για τους οποίους δεν υπάρχει κανένας έλεγχος... Για όλες τις υπηρεσίες υπάρχουν έλεγχοι ποιότητας , πλην της διδασκαλίας...

     

    Και αντί να βγει κανένας υπουργός να καθαρίσει όλο αυτόν τον κόπρο του Αυγεία, κάθονται και ασχολούνται με μηδαμινά ζητήματα..

    Αναρωτιέμαι , μόνο εγώ νιώθω έτσι? Ναι , όχι? Και αν ναι, γιατί δεν κάνουμε τίποτα βρε παιδιά, γιατί καθόμαστε απαθείς? Πώς αντιμετωπίζετε τον δάσκαλο/καθηγητή ο οποίος αντιλαμβάνεστε ότι  εμφανίζεται παντελώς απροετοίμαστος για το μάθημα, δεν κάνει κάνει προσπάθεια να μορφώσει τα παιδιά, να τους κεντρίσει το ενδιαφέρον, το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι αβίαστα / αβάδιστα να περάσουν οι (λίγες) εργασιακές του ώρες?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Πολύ καλά τα λέτε , για να μην πω «άριστα» . Λοιπόν σας πληροφορώ ότι εγώ πήγαινα σε ιδιωτικό και υπήρχαν πολλοί γονείς που

    α) γκρίνιαζαν στον καθηγητή μουσικής που μας μάθαινε νότες, μεγάλους συνθέτες και μας έβαζε και τεστ γιατί το μάθημα ήταν «δευτερεύον» και έπρεπε να υποχρεωτικά να είναι πανεύκολο ώστε τα παιδιά τους να έχουν παντού άριστα 

    β) γκρίνιαζαν αντίστοιχα και στον γυμναστή γιατί «εξαντλούσε» τα παιδιά και ήταν αυστηρός στη βαθμολογία (δηλαδή έβαζε ως χειρότερο βαθμό το 17 σε όποιον ήταν απείθαρχος η απουσίαζε αδικαιολογητα συνέχεια) 

    γ) εξίσου γκρίνιαζαν στον δάσκαλο καλλιτεχνικών που ήταν αυστηρός και μας επέβαλλε να μαθαίνουμε από μικροί γραμμικό και ελεύθερο σχέδιο καθώς και βιους μεγάλων ζωγράφων . 

    Δ) γκρίνιαζαν στους δασκάλους δεύτερων γλωσσών γιατί επίσης ήταν αυστηροί στις βαθμολογίες και δεν υπήρχε λόγος να χάνουν τα παιδιά το άριστα , αφού ξένες γλώσσες έκαναν σε φροντιστήριο . 

     

    Συμπερασμα : μάλλον εμείς που τα βλέπουμε με κοινό νου και μας ενοχλεί η τεμπελιά και η κουτοπονηριά , είμαστε «μειοψηφια» . 

    Το αναφέρω γιατί μετά την Τρίτη γυμνασίου όλοι οι ως άνω καθηγητές «αναγκάστηκαν» με τις υποδείξεις της Διοίκησης να συμμορφωθούν με τους άνω γονείς μιας και ήταν οι «πελάτες» και η άποψη τους ήταν πλειοψηφική . O tempora , o mores !

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Όχι , δεν νιώθεις μόνο εσύ έτσι πάρα πολλοί γονείς έχουν τα ίδια με εσένα συναισθήματα. Άλλοι λιγότερο άλλοι περισσότερο. Η αναφορά σε προϊστάμενους είναι μια ,κάποια λύση ,άνευ αποτελέσματος όμως ορισμένες φορές." Η κόπρος του Αυγεία "  δεν συναντάται μόνο στην εκπαίδευση αλλά σε όλο το φάσμα του δημοσίου...είτε λέγεται σχολείο ,είτε υπηρεσία είτε νοσοκομείο. Γιατί για παράδειγμα ,να υπολειτουργεί το νοσοκομείο και να πρέπει να τα "σκάσω"στον ιδιώτη; 

    Για μένα το λογικότερο είναι η επιλογή. Δεν μου κάνει το δημόσιο σύστημα ; Πάω στο ιδιωτικό. Δεν θέλω να ταλαιπωρηθω στο δημόσιο νοσοκομείο για μια επέμβαση; Πάω στο ιδιωτικό. Δεν μου αρέσει το σχολείο και ο τρόπος που λειτουργεί; Βρίσκω ένα στα μέτρα μου ,χωρίς ημίμετρα και επί χρήμασι. Δεν θέλω να πω ότι αυτό είναι το σωστό αλλά η κατάσταση έτσι έχει. Περιθώρια αλλαγών είναι ελάχιστα. 

    Το εκπαιδευτικό σύστημα τα τελευταία 50-60 χρόνια έτσι λειτουργεί... Μην παίρνετε ως παράδειγμα την γενιά των γονιών και παππούδων,για εκείνους η ακαδημαϊκή μόρφωση δεν είχε μεγάλη σημασία...σκοπός ήταν να χωθούν εύκολα σε μια θέση (κυρίως δημόσιο) . Το πτυχίο ήταν πολυτέλεια...για να φτάσουν όμως στην εισαγωγή στα ΑΕΙ έκαναν και τότε φροντιστήριο. Στα αγγλικά τα ίδια,η λήψη πτυχίου (γιατί μεταξύ μας ,για αυτά στέλνουμε αγγλικά και ξένες γλώσσες τα παιδιά μας) κρίνει απαραίτητο το φροντιστήριο γιατί αυτό κάνει την σύμβαση με τα γνωστά πανεπιστήμια/πτυχία...  Μια μέση οικογένεια του 50' δεν είχε ως στόχο να βγάλει παιδί επιστήμονα και να το στείλει φροντιστήριο. Οι εποχές άλλαξαν και τα στάνταρ τα δικά μας επίσης ... Για αυτό τον λόγο είναι πιο έκδηλη η κατάσταση και το πρόβλημα.

    @Macgyver έχεις δίκιο . Ισχύει ακόμη αυτή η γκρίνια των γονιών...  Αλλά αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις στεντόρειες φωνές περί ορθής λειτουργίας της εκπαίδευσης.

     

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Η Πολιτεία ξοδεύει τεράστια κονδύλια για την Παιδεία που δεν συνάδουν με την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης... Θεωρώ καθήκον μου , ως γονιού αλλά και ως πολίτη, να απαιτώ να γίνεται σωστή δουλειά στα σχολεία.   Να μην κάνω τα στραβά μάτια. Να μην πω και εγώ, ωχ αδερφέ....Θέλω να ξέρω τους σκοπούς κάθε μαθήματος... Θέλω να ξέρω αν έχουν επιτευχθεί... Εαν όχι, ποιος είναι ο λόγος... Να μπορώ να έχω πρόσβαση σε όλους τους διδάσκοντες συγκεκριμένες ώρες που θα ορίζονται από το ωρολόγιο πρόγραμμα. Αν θεωρώ ότι κάτι δεν γίνεται σωστά, να υπάρχει μια καταγεγραμμένη διαδικασία που θα μπορώ να ακολουθήσω για να το καταγγείλω και να υπάρχει απάντηση.

     

    Ναι, για ορισμένους είναι επιλογή η ιδιωτική εκπαίδευση, για άλλους όμως όχι και σίγουρα δεν είναι η λύση του προβλήματος.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    πρίν από 2 λεπτά , arieta είπε:

    Η Πολιτεία ξοδεύει τεράστια κονδύλια για την Παιδεία που δεν συνάδουν με την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης... Θεωρώ καθήκον μου , ως γονιού αλλά και ως πολίτη, να απαιτώ να γίνεται σωστή δουλειά στα σχολεία.   Να μην κάνω τα στραβά μάτια. Να μην πω και εγώ, ωχ αδερφέ....Θέλω να ξέρω τους σκοπούς κάθε μαθήματος... Θέλω να ξέρω αν έχουν επιτευχθεί... Εαν όχι, ποιος είναι ο λόγος... Να μπορώ να έχω πρόσβαση σε όλους τους διδάσκοντες συγκεκριμένες ώρες που θα ορίζονται από το ωρολόγιο πρόγραμμα. Αν θεωρώ ότι κάτι δεν γίνεται σωστά, να υπάρχει μια καταγεγραμμένη διαδικασία που θα μπορώ να ακολουθήσω για να το καταγγείλω και να υπάρχει απάντηση.

     

    Ναι, για ορισμένους είναι επιλογή η ιδιωτική εκπαίδευση, για άλλους όμως όχι και σίγουρα δεν είναι η λύση του προβλήματος.

    Ώρες και μέρες υποδοχής κηδεμόνων από τους διδάσκοντες , παρέχονται από το πρόγραμμα. Τουλάχιστον, γυμνάσιο και λύκειο έτσι γίνεται.Μοορεις να επικοινωνήσεις τηλεφωνικός με το σχολείο για το πότε δέχονται.

    Θα διαφωνήσω ως προς τα τεραστια κονδύλια που ξοδεύονται για την παιδεία σε όλο το φάσμα τής. Από την έλλειψη βιβλίων στο δημοτικό μέχρι την περικοπή τους στο πανεπιστήμιο. Και μιλάμε για βιβλία ( σημαντικότερα μέσα). Για να μην πω για τα νηπιαγωγεια και τις έλλειψεις τούς... Είναι πολλά τα δημόσια σχολεία της χώρας και τα χρήματα δεν φτάνουν ούτε για τα βασικά. Παλαιότερα ,την εποχή των ευτραφων αγελάδων υπήρχε παραπάνω χρηματοδότηση αλλά και μεγάλη κατάχρηση (βλ. Πέταμα σχολικών βιβλίων κάθε τέλους χρονιάς στα σκουπίδια....η ακόμη και σκισιμο η κάψιμο τούς).

    Θεωρητικά , υπάρχει διαδικασία που ακολουθείς και είναι η αλυσίδα που προανέφερες. 

    Για τους σκοπούς ,ορθως επιθυμείς την γνώση και την επίτευξη τους. Πώς θα το μάθεις; Από την συνολική άποψη παιδιού και συμμαθητών ,αν δεν εμπιστεύεσαι (πιθανώς) τον δάσκαλο. Τα παιδιά όμως , αν είσαι και εκτός χώρου, αρκετές φορές και δικαιολογημένα δεν είναι σε θέση να κρίνουν το εκπαιδευτικό έργο. Για παράδειγμα, ένας μουσικός διδάσκει,το παιδί μου επειδη δεν βρίσκει ενδιαφέρον στο μάθημα (για δικούς του λόγους) είναι αφηρημένο και αδιαφορεί, εκείνος συνεχίζει την παράδοση όπως ορίζει η ύλη τού. Τέλος της χρονιάς το παιδί δεν ξέρει ούτε το κλειδί του σολ... Ποιος φταίει;; 

    Άλλο παράδειγμα, μουσικός για μια ολόκληρη χρονιά μπαίνει στην τάξη και αντί να διδάξει μουσική μιλάει για την ζωή του. Το ποιος φταίει είναι αυτονόητο. 

    Για την κατάντια αυτή οι ευθύνες βαρύνουν όλο το σύνολο. 

    Επειδή ομως ο παρόν σύστημα είναι γενικής παιδείας. Από την μουσική του δημοσίου σχολείου δεν θα βγει βιρτουόζος. Δεν είναι αυτός ο στόχος . Στόχος είναι να έχει μια σχετικως ικανοποιητική γνώση βασικών κανόνων μουσικής.

    Στο θέμα των παραδοσιακών χορών, Η άποψη να θέλει να μάθει το παιδί παραδοσιακό χορό αφορά το μυαλό ενηλίκων και μια μειοψηφία μαθητών. Αν επισκεφτείς σχολείο εν ώρα γυμναστικής και ιδίως παραδοσιακών χορών θα εκπλαγεις από την "καζουρα" των μαθητών . Τους θεωρούν βλάχιες.. όπως και εμείς σαν μαθητές τους θεωρούσαμε και τους παίρναμε στην πλάκα και το χαβαλε. Δεν αναιρώ αυτά που λες ,τα λες από την σκοπιά του γονιού ,τα ίδια πάνω κάτω πιστεύουμε ολοι. Σχολείο ομως δεν πάει ο ενήλικας γονιός αλλά το ανήλικο παιδί του που σκέφτεται διαφορετικά από εκείνον δίνοντας σημασία σε πράγματα που για την ηλικία του θεωρεί σημαντικά. Αυτά τα πράγματα αρκετές φορές είναι εκ διαμέτρου αντίθετα από αυτά που η μαμά του η ο μπαμπάς του θεωρεί ως σημαντικά. 

    Με όλο αυτό θέλω να δώσω και μια άλλη σκοπιά του πράγματος,οι δυσλειτουργίες του δημοσίου κατεστημένου είναι γνωστές και κατακριτέες από όλους.

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Αν είσαι μόνη σου και δεν έχεις στήριξη (επίσημη) και άλλων γονέων , δεν θα σου συνιστούσα να αρχίσεις να κυνηγάς τον δημόσιο υπάλληλο να κάνει σωστά η δουλειά του . Ο λόγος ένας : θα σου στοχοποιήσουν το παιδί . Δεν είναι σωστό , ούτε δίκαιο , αλλά ο κόσμος κάθε άλλο παρά αγγελικά πλασμένος είναι . Ίσως θα ήταν καλύτερα για εσένα να επιλέξεις ιδιωτικό που να ταιριάζει με τη νοοτροπία σου .

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

     

    Dust pink, ολίγον διαφωνώ στο ότι δεν ξοδεύονται χρήματα για την εκπαίδευση...Ένας τεράστιος αριθμός εργάζεται στην εκπαίδευση... στις αίθουσες , σε γραφεία.. ( Μην ξεχνάμε ένα μεγάλο αριθμό εγκύων, που σαν γνήσιοι δημόσιοι υπάλληλοι παίρνουν επαπειλούμενη από τότε που μαθαίνουν την εγκυμοσύνη και γυρνάνε σε 2 χρόνια + μετά , πληρωμένα όλα)..Πόσοι φοιτούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, σε πτυχιακά, μεταπτυχιακά, διδακτορικά και όλα σχεδόν δωρεάν... Κτήρια , συντήρηση , θέρμανση,.. Δωρεάν βιβλία που πολλά από αυτά δεν διδάσκονται( των εικαστικών τα δικά μας είναι άθικτα) , σε μας δίνονται όλα από νωρίς...

    Μην παίρνεις τοις μετρητοίς αυτό που λέω για παραδοσιακούς χορούς, το λέω επειδή από περιέργεια ασχολήθηκα τι ύλη πρέπει να ακολουθεί ένας γυμναστής και είδα ότι βάσει του εγκεκριμένου προγράμματος, όφειλε να μάθει στα παιδιά ανά διδακτικές ώρες κάποια αθλήματα και παραδοσιακούς χορούς και όχι να δίνει στα παιδιά μπάλες να παίζουν ποδόσφαιρο και μήλα χωρίς ο ίδιος να συμμετέχει σε τίποτα. όπως γίνεται στο δικό μας σχολείο..

     

    Μαcgyver, σωστά τα λες...Και στην ουσία αυτό θα ήθελα , να είχα την στήριξη και των υπολοίπων γονέων.. γιατί έτσι θα ήταν πιο ηχηρό το μήνυμα...Ιδανικά , θα ήθελα ο Σύλλογος Γονέων να απευθύνεται για τέτοια θέματα στο διδακτικό προσωπικό, για να μην θεωρείται προσωπικό το θέμα... Πραγματικά , όμως, αν δεν γίνεται αυτό, ακόμα και μόνη μου σκοπεύω σε ζητήματα που βγάζουν μάτι να λαμβάνω θέση.

    Δεν θεωρώ ότι η λύση είναι το ιδιωτικό, γιατί δεν θα είναι επιλογή μου. θα είναι εξαναγκασμός και δεν το θέλω.. Και όπως είπα και παραπάνω το θέμα με απασχολεί όχι μόνο ως γονιό αλλά και ως πολίτη άρα είναι ανεξάρτητο από τις επιλογές μου...

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Οι αναφορές συνηθως καταλήγουν στα σκουπίδια. Το ξερω γιατι ειχε χρειαστει ως συλλογος διδασκόντων να κανουμε αναφορά σε διευθυντη και μονο που δεν βρεθήκαμε κατηγορούμενοι για συκοφαντική δυσφήμιση και να μπλεξουμε και εξωϋπηρεσιακα, κι αυτο προ καποιων ετων που και για μια αστική υποθεση εμπαθές σε διαθεσιμότητα μεχρι να αθωωθείς. Οποτε δυστυχως τετοιες ενέργειες δεν βγαζουν πουθενα. 

     

    Απο κει και περα ομως, με τις υπάρχουσες συνθηκες, μαθηματα οπως καλλιτεχνικά, μουσικη, γυμναστικη κ ξένες γλωσσες δεν γινεται να διδαχτούν στο πλαισιο σχολικής ταξης οπως η γλωσσα κ τα μαθηματικά. το σχολικό πλαισιο ειναι ανεπαρκές εδω που τα κεμε ακομα και για τα πιο "ακαδημαϊκα" αντικειμενα. Ποσο μαλλον για τα πιο ελευθερα και βιωματικά. Ξένες γλωσσες στο φροντιστηριο φανταζομαι δεν κανετε δυο σαρανταπεντάλεπτα την εβδομαδα με 20 και βαλε παιδια. Ουτε πηγαινοέρχονται τα απαρχαιωμένα cdplayers απο τη μια αιθουσα στην αλλη γιατι υπαρχει μια συσκευή για να τη μοιραστεί η αγγλικού, η γαλλικού, η γερμανικού και ο μουσικος. Παραδοσιακοί χοροι δεν γινονται με 25 παιδια εκνευρισμένα απο το υποχρεωτικό καθισιο και την παθητικότητα, και ισως κ την κλεισουρα σ' ενα διαμερισμα, που θελουν απλα να παίξουν ή να τρέξουν για εκτόνωση. Εκει ποιο προγραμμα σπουδων να ακολουθήσεις; και για ποιον λογο; τι εχουν αναγκη εκεινη την ωρα τα παιδια; που κανονικα γυμναστικη επρεπε βα εχουν μια ωρα τη μερα και όχι δυο φορές την εβδομάδα; θα μπορούσα να πω και για την πληροφορικη, ότι δεν πληρώνετε εξω ιδιώτη οπου θα μοιράζονται 25 παιδια 10 υπολογιστές που τρεχουν με Ubuntu γιατι δεν σηκώνουν τα windows. Αυτά τα προγραμματα σπουδων με τα τοσα προσφερόμενα αντικειμενα ειναι μια κοροϊδια. Κιροϊδια για ολες τις ειδικότητες που το κρατος ξοδεύει να εκπαιδεύσει και παριστάνει μετα οτι ειναι χρήσιμες σε κατι. κοροϊδια για τον γονιο διπλη: ολες αυτες οι ωρες χρησιμεύουν στο να καλύπτουν τις ελλείψεις των δασκάλων, να μη φαινεται οτι τα παιδια κανουν ωρες κενο. και να νομιζει κι ο γονιος οτι τα δημοτικα εγιναν ξαφνικα κολέγια. 

    • Μου αρέσει 3

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Θεωρώ ότι μόνοι μάς δεν μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο . Για αυτό και σου προτείνω ιδιωτική εκπαίδευση . Αν είσαι μόνη σου , θέλει πολλή προσοχή και εξαιρετικα καλό ζύγισμα στις μαχες που θα δώσεις . Εκ των πραγμάτων , αν στοχοποιηθεις θα οδηγήθεις σε ιδιωτική εκπαίδευση και πάλι διότι θα είναι αδύνατον να αλλάξεις απλά σχολείο . Να θυμάσαι ότι κοραξ κορακου μάτι δε βγάζει και ισχύει 100% και στην εκπαίδευση . Κατανοώ και σέβομαι απόλυτα την αγανάκτηση σου , μην παρεξηγηθώ . Απλά έχω δει Διευθύντρια σχολείου να φέρνει την αστυνομία για μαμά δηλώνοντας ψευδώς ότι της επιτέθηκε . Κι ας μην επεκταθώ σε αλλά περιστατικά . Ζύγισε πολύ καλά τα υπέρ και τα κατά .

    Επεξεργάστηκαν by Macgyver

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Έσπερε, διαφωνώ,

     

    Όταν λες κάτι, κάτι μένει. Τίποτα γραπτό δεν πετιέται πλέον στα σκουπίδια και μπορεί να ανασυρθεί και είκοσι χρόνια μετά, αν χρειαστεί, αν ορισμένοι αδιαφορούν γι αυτό , τόσο το χειρότερο γι αυτούς...

     

    Στα δημόσια σχολεία δεν είναι 20+ μαθητές ,αλλά 20 - στις περισσότερες τάξεις. Αγγλικά διδάσκονται 3 45 λεπτα τη βδομάδα από την Α δημοτικού μέχρι να τελειώσουν το Λύκειο. Αν στην Ολλανδία μαθαίνουν την ξένη γλώσσα τέλεια στο σχολείο και μόνο , τότε άρα γίνεται...Σοβαρά τώρα , θέλουν να διδάξουν και δεν έχουν cdplayer? Aκόμα και αν το υπουργείο αρνιόταν να το πάρει , είμαι σίγουρη ότι ο Συλλογος γονέων θα το πρόσέφερε. Εν ανάγκη, ας φέρουν κι από το σπίτι τους, αν πραγματικά έχουν όρεξη να δουλέψουν και τους λείπει το cdplayer!

    Δεν γίνονται παραδοσιακοί χοροί και αθλήματα με 20 παιδιά , γιατί τα παιδιά είναι εκνευρισμένα από την κλεισούρα των διαμερισμάτων τους? Τότε γιατί σε συλλόγους μαθαίνουν μια χαρά το μπασκετάκι τους ,το βόλλευ τους χορούς τους... Θέλουν να παίξουν και να τρέξουν για εκτόνωση??  Γι αυτό υπάρχει ο χρόνος εκτός σχολείου, μέσα στο σχολείο όμως πρέπει να γίνεται διδασκαλία, δεν είναι παιδική χαρά.. και ο διδάσκων έχει υποχρεώσεις και ύλη να βγάλει..

    Στο δικό μας σχολείο οι υπολογιστές είναι 2 ανά μαθητή, καθόλου λίγους δεν τους βρίσκω και σε αυτό το άκρως ενδιαφέρον και χρήσιμο μάθημα θα έπρεπε να είχαν μάθει ένα σωρό πράγματα... Όποτε ρωτάω το παιδί μου τι έμαθε στην πληροφορική η απάντηση είναι η ίδια: μας έβαλε παιχνίδια, ο ίδιος τι έκανε? Καθόταν στον υπολογιστή του... Ξεφτίλα δηλαδή, τι άλλο να πω...

     

    Macgyver , δεν συγκαταλέγομαι στους φαν του Καζαντζάκη, αλλά αγαπώ τη φράση του  : " Να αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω. "

    Ti θέλω να πω, δεν είναι εύκολο για μένα να είμαι απαθής, όταν αισθάνομαι ότι κάτι δεν γίνεται σωστά... Και επιπλέον δεν έχω σκοπό ούτε να συκοφαντήσω, ούτε να αλλάξω γεγονότα . ούτε να υπερβάλλω...Και για αυτό το λόγο , πραγματικά δεν έχω να φοβηθώ κάτι... Από κει και πέρα όμως, ναι , θα ήθελα να είχα συμμάχους σε οποιαδήποτε ενέργεια κάνω..

     

    Επεξεργάστηκαν by arieta
    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    @arieta Αν το πρόβλημα εστιάζεται σε συγκεκριμένες ειδικότητες ,αν δηλαδή υπάρχει πρόβλημα με τον μουσικό η τον πληροφορικαριο πχ μπορείς να θέσεις θέμα στους ανώτερους του καθώς και στον σύλλογο γονέων. Αν νιώθεις ότι αυτοί οι άνθρωποι έρχονται για να κοροϊδέψουν και να σκοτώσουν την ώρα τούς. Το παιδί υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να στοχοποιήθει και να έρθει σε δυσκολη θεση. Βέβαια εσύ θα έχεις κάνει το χρέος σου απέναντι στον οποίο αργοσχολο.Αν το πρόβλημα είναι η συνολική εικόνα του συστήματος ,δεν μπορείς να κάνεις κάτι γιατί αυτό το χάλι δεν καλύπτει μόνο την εκπαίδευση αλλά όλο το δημόσιο σύστημα της χώρας. Πρέπει δηλαδή να εναντιωθούμε όλοι απέναντι στο δημόσιο. Στην αδιάφορη υπάλληλο του ληξιαρχείου που με αφήνει και περιμένω για να μιλήσει στο τηλ με την φίλη τής, Στον αγενή ταμία της ΔΕΗ,Στον ανενημερωτο διοικητικό υπάλληλο του Δήμου που το μόνο που ξέρει είναι το καλό καφέ της γωνίας , στον αδιάφορο γιατρό του νοσοκομείου που σκοπός του είναι να περάσουν οι μήνες για να δώσει για την ειδικότητα, στον προϊστάμενο του που ζητά φακελάκι για να με κάνει καλά αν με κάνει και σε πολλούς άλλους.Ειναι ολόκληρη νοοτροπία που κυλάει στο DNA μας ,ο δάσκαλος η ο καθηγητής γιατί να διαφέρουν; Και δεν δέχομαι πως όλα /όλοι λειτουργούν  ρολόι στο δημόσιο και το μαύρο πρόβατο είναι ο εκπαιδευτικός. Παντού επικρατεί βολεμα και επαναπαυση. Αξιολογήσεις δεν υπάρχουν και όπου υπάρχουν είναι για γέλια γιατί δεν ισχύουν.  Υπάρχουν φυσικά και εξαιρέσεις σε όλα αυτα με ευσυνειδητους εργαζόμενους. 

    Μόνο μαζικά μπορείς να εναντιωθείς απέναντι σε αυτό αλλάζοντας αρχικά νοοτροπία, με το να μονολογεις, ξέσπας αλλά πρακτικά αποτυγχανεις.

     

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Το ξαναλέω, καταλαβαίνω ότι ο λόγος μου θα έχει μεγαλύτερο αντίκρισμα αν είμαστε πολλοί. Κι αν δεν είμαστε και πάλι και μόνη μου μόνο πιστεύω ότι μπορώ να βάλω ένα λιθαράκι, ξέρετε γιατί? Γιατί έχω το δίκιο με το μέρος μου.

    Αν στοχοποιηθεί το παιδί μου , γιατί ζήτησα από το δάσκαλο να εφαρμόσει αυτά που περιγράφονται ως καθήκοντα του? Τότε είμαι ικανή πρωί πρωί να πάω στο Υπουργείο να κλείσω ραντεβού με το Γιαβρόγλου, να κινηθώ δικαστικώς , δεν ξέρω, να είστε σίγουρη μόνο ότι άπραγη δεν θα μείνω να το βλέπω αυτό, τότε να δείτε πώς θα ξυπνήσει η λέαινα μέσα μου...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    πρίν από 7 λεπτά , arieta είπε:

    Το ξαναλέω, καταλαβαίνω ότι ο λόγος μου θα έχει μεγαλύτερο αντίκρισμα αν είμαστε πολλοί. Κι αν δεν είμαστε και πάλι και μόνη μου μόνο πιστεύω ότι μπορώ να βάλω ένα λιθαράκι, ξέρετε γιατί? Γιατί έχω το δίκιο με το μέρος μου.

    Αν στοχοποιηθεί το παιδί μου , γιατί ζήτησα από το δάσκαλο να εφαρμόσει αυτά που περιγράφονται ως καθήκοντα του? Τότε είμαι ικανή πρωί πρωί να πάω στο Υπουργείο να κλείσω ραντεβού με το Γιαβρόγλου, να κινηθώ δικαστικώς , δεν ξέρω, να είστε σίγουρη μόνο ότι άπραγη δεν θα μείνω να το βλέπω αυτό, τότε να δείτε πώς θα ξυπνήσει η λέαινα μέσα μου...

    Τι τάξη πάει το παιδάκι σου αν επιτρέπεται; Εύχομαι να βρεις το δίκιο σου αλλά μου φαίνεται εξωφρενικά εύκολο και καλό για να είναι αληθινό! 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    πρίν από 19 λεπτά , arieta είπε:

    Το ξαναλέω, καταλαβαίνω ότι ο λόγος μου θα έχει μεγαλύτερο αντίκρισμα αν είμαστε πολλοί. Κι αν δεν είμαστε και πάλι και μόνη μου μόνο πιστεύω ότι μπορώ να βάλω ένα λιθαράκι, ξέρετε γιατί? Γιατί έχω το δίκιο με το μέρος μου.

    Αν στοχοποιηθεί το παιδί μου , γιατί ζήτησα από το δάσκαλο να εφαρμόσει αυτά που περιγράφονται ως καθήκοντα του? Τότε είμαι ικανή πρωί πρωί να πάω στο Υπουργείο να κλείσω ραντεβού με το Γιαβρόγλου, να κινηθώ δικαστικώς , δεν ξέρω, να είστε σίγουρη μόνο ότι άπραγη δεν θα μείνω να το βλέπω αυτό, τότε να δείτε πώς θα ξυπνήσει η λέαινα μέσα μου...

    Ο Καζαντζακης όμως δεν είχε παιδιά ;) όποτε το τίμημα των λεγόμενων του το πληρώσε αποκλειστικά ο ίδιος ... 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Δεν είναι εύκολο, αλλά το βρίσκω γλοιώδες έως και ποινικά κολάσιμο από δάσκαλο να στοχοποιεί ένα παιδάκι για οποιονδήποτε λόγο και δεν θα το αφήσω έτσι..

    Τώρα η ερώτηση είναι , γιατί πας και μπλέκεις? Γιατί με ενοχλεί, γιατί θεωρώ παράλογο τα παιδιά να έχουν διπλοβάρδια σχολεία φροντιστήρια, οι γονείς να πληρώνουν ένα κάρο λεφτά τη δωρεάν εκπαίδευση, και επειδή κατά βάθος δεν πιστεύω ότι είμαι η μόνη σε αυτό.

    Επιπλέον πιστεύω ότι ο ρόλος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων στα σχολεία είναι αρκετά υποτονικός, περιορίζεται στην οργάνωση εκδηλώσεων , ενώ θα έπρεπε να εκπροσωπεί τους γονείς και σε διδακτικά θέματα..

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Όχι η ερώτηση δεν είναι που πως και μπλέκεις . Συμβουλή είναι : πρόσεχε που πας να μπλέξεις . 

    Ειναι σαν να σε αδικήσει δικαστής και να κανεις εφετείο αναφέροντας ότι ο προηγούμενος σε αδίκησε . Δεν θα βγάλεις άκρη . Θα στοχοποιηθεί το παιδί σου όχι μόνο από τον δάσκαλο , αλλά και από τον διευθυντή και από τους υπόλοιπους γονείς κ παιδιά. Θα διαστρεβλώσουν τα επιχειρήματα και τα λόγια σου και θα κουτσομπολεύουν . Μόνο αν έχεις γονείς συμμάχους ενεργούς θα είσαι πιο ασφαλής . Το λέω γιατί δεν θες να επιλέξεις ιδιωτική εκπαίδευση - αν όμως σου στοχοποιήσουν το παιδί , η ιδιωτική εκπαίδευση θα είναι μονόδρομος . Στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να πας , πάλι με το που λήξει η θητεία του , θα είσαι το μαύρο πρόβατο. Η αλλαγή θέλει πολλούς , όχι μόνο ένα . Ένα καλάμι σπάει από τον αέρα , πολλά μαζί ποτέ :) καλή Κυριακή να έχεις ! 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    13 ώρες πρίν, Dust pink είπε:

    Όχι , δεν νιώθεις μόνο εσύ έτσι πάρα πολλοί γονείς έχουν τα ίδια με εσένα συναισθήματα. Άλλοι λιγότερο άλλοι περισσότερο. Η αναφορά σε προϊστάμενους είναι μια ,κάποια λύση ,άνευ αποτελέσματος όμως ορισμένες φορές." Η κόπρος του Αυγεία "  δεν συναντάται μόνο στην εκπαίδευση αλλά σε όλο το φάσμα του δημοσίου...είτε λέγεται σχολείο ,είτε υπηρεσία είτε νοσοκομείο. Γιατί για παράδειγμα ,να υπολειτουργεί το νοσοκομείο και να πρέπει να τα "σκάσω"στον ιδιώτη; 

    Για μένα το λογικότερο είναι η επιλογή. Δεν μου κάνει το δημόσιο σύστημα ; Πάω στο ιδιωτικό. Δεν θέλω να ταλαιπωρηθω στο δημόσιο νοσοκομείο για μια επέμβαση; Πάω στο ιδιωτικό. Δεν μου αρέσει το σχολείο και ο τρόπος που λειτουργεί; Βρίσκω ένα στα μέτρα μου ,χωρίς ημίμετρα και επί χρήμασι. Δεν θέλω να πω ότι αυτό είναι το σωστό αλλά η κατάσταση έτσι έχει. Περιθώρια αλλαγών είναι ελάχιστα. 

    Το εκπαιδευτικό σύστημα τα τελευταία 50-60 χρόνια έτσι λειτουργεί... Μην παίρνετε ως παράδειγμα την γενιά των γονιών και παππούδων,για εκείνους η ακαδημαϊκή μόρφωση δεν είχε μεγάλη σημασία...σκοπός ήταν να χωθούν εύκολα σε μια θέση (κυρίως δημόσιο) . Το πτυχίο ήταν πολυτέλεια...για να φτάσουν όμως στην εισαγωγή στα ΑΕΙ έκαναν και τότε φροντιστήριο. Στα αγγλικά τα ίδια,η λήψη πτυχίου (γιατί μεταξύ μας ,για αυτά στέλνουμε αγγλικά και ξένες γλώσσες τα παιδιά μας) κρίνει απαραίτητο το φροντιστήριο γιατί αυτό κάνει την σύμβαση με τα γνωστά πανεπιστήμια/πτυχία...  Μια μέση οικογένεια του 50' δεν είχε ως στόχο να βγάλει παιδί επιστήμονα και να το στείλει φροντιστήριο. Οι εποχές άλλαξαν και τα στάνταρ τα δικά μας επίσης ... Για αυτό τον λόγο είναι πιο έκδηλη η κατάσταση και το πρόβλημα.

    @Macgyver έχεις δίκιο . Ισχύει ακόμη αυτή η γκρίνια των γονιών...  Αλλά αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις στεντόρειες φωνές περί ορθής λειτουργίας της εκπαίδευσης.

     

     

    Γιατί; Ήδη πληρώνω ένα τεράστιο ποσοστό του μισθού μου σε φόρους για να υπάρχει μεταξύ άλλων το δημόσιο νοσοκομείο και σχολείο. Γιατί αντί να απαιτώ να λειτουργήσουν πρέπει να βρω τα διπλά από όσα ήδη δίνω για να έχω τα πάντα ιδιωτικά; 

     

    Από εκεί και πέρα, δεν ξέρω αν είμαι η μειοψηφία, αλλά τα παιδιά μου περιμένω να μορφωθούν, και να πάρουν, αν χρειάζεται, το πτυχίο που θα τα βοηθήσει στη ζωή τους, όχι να συλλέξουν κενά περιεχομένου πτυχία. Και πολύ φοβάμαι ότι η προσκόλληση στο χαρτί και μόνο, από τους περισσότερους γονείς, είναι και το βαθύτερο αίτιο πίσω από την κατάντια της παιδείας, και όχι απλά η τεμπελιά του δημόσιου υπαλλήλου. Γιατί τελικά ο γονιός συχνά θέλει το 20 που μπαίνει χωρίς κόπο και όχι το παιδί να μάθει κάτι.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    9 ώρες πρίν, arieta είπε:

    Το ξαναλέω, καταλαβαίνω ότι ο λόγος μου θα έχει μεγαλύτερο αντίκρισμα αν είμαστε πολλοί. Κι αν δεν είμαστε και πάλι και μόνη μου μόνο πιστεύω ότι μπορώ να βάλω ένα λιθαράκι, ξέρετε γιατί? Γιατί έχω το δίκιο με το μέρος μου.

    Αν στοχοποιηθεί το παιδί μου , γιατί ζήτησα από το δάσκαλο να εφαρμόσει αυτά που περιγράφονται ως καθήκοντα του? Τότε είμαι ικανή πρωί πρωί να πάω στο Υπουργείο να κλείσω ραντεβού με το Γιαβρόγλου, να κινηθώ δικαστικώς , δεν ξέρω, να είστε σίγουρη μόνο ότι άπραγη δεν θα μείνω να το βλέπω αυτό, τότε να δείτε πώς θα ξυπνήσει η λέαινα μέσα μου...

     

    Επειδή το έζησα αυτό που λες, και το ζω ακόμη. Καταρχήν,  συμφωνώ,  δεν είναι λόγος να "το βουλώσεις" αν κάτι πάει στραβά, γιατί μαθαίνεις και στο παιδί να τρέμει να έχει άποψη, αυτό είναι το δικό μου σκεπτικό. Αλλά, πρέπει γενικότερα να έχει μεγαλώσει το παιδί με ένα τρόπο που να του δίνει την αυτοπεποίθηση να το υποστηρίξει. Η να το υποστηρίζει και ο χαρακτήρας του αν θες. Δεν μπορείς δηλαδή να ξεκινήσεις κάτι που θα χαλάσει τη σχολική ζωή του παιδιού, αν ο χαρακτήρας του είναι τέτοιος που θα πληγωθεί.

    Η κόρη μου είναι ένας άνθρωπος που δε θέλει αντιπαραθέσεις, που τη νοιάζει η γνώμη των άλλων. Δε θα μπορούσε να σταθεί σε μία τάξη που θα έπρεπε να μπει απέναντι στη δασκάλα, και σίγουρα όχι όσο ήταν μικρούλα, και ήταν κάτι που έπρεπε να το λάβω υπόψη. Ο μικρός μου γιος είναι το ανάποδο και πρώτος γύρευε το λόγο, από πρωτάκι, αν κάτι τον χάλαγε. Είναι το παιδί που εφόσον πιστεύει ότι έχει δίκιο, μπορεί να ακούσει τα επιχειρήματά σου αλλά όχι την ειρωνεία ή την απειλή (αγαπημένα "όπλα" ενός πραγματικά κακού εκπαιδευτικού από όσο έχω δει). 

    Επί της ουσίας τώρα, γιατί τα έχω ζήσει όλα τα σενάρια:

    Εχεις εσύ σαν άνθρωπος θέμα με το κακό μάθημα: πας ευγενικά να μιλήσεις στη δασκάλα, μήπως έχεις παρεξηγήσει και καλά, δε γίνεται τίποτα, εκτός αν όντως έχεις παρεξηγήσει και σου εξηγήσει κάτι που βγάζει νόημα.

    - Πας στη διεύθυνση του σχολείου. Αν βρεις κατανόηση, μπορεί κάτι να ψιλογίνει, αλλά για ακραία πράγματα, δεν έχει εξουσία πέραν του διοικητικού η διεύθυνση. Δεν μπορεί καν να μπει στην Αγγλικού που ένα χρόνο διδάσκει Α-Β-C από CD ότι πρέπει να κάνει και μάθημα. Και να το πει, γιατί η άλλη να την ακούσει;

    - Πας στη διεύθυνση και δεν βρίσκεις κατανόηση. Είσαι πλέον μόνη. Μπορείς να βρεις το σχολικό σύμβουλο, που είναι ένας για ούτε ξέρω πόσα σχολεία, και ακόμη χειρότερα αν είναι σύμβουλος ειδικότητας. Και πάλι, είναι σύμβουλος, όχι ανώτερος που ο λόγος του πρέπει να ακουστεί. Αν η δασκάλα δε θέλει, την καλεί σε συνάντηση και δεν πάει καν, το έχω ζήσει, να περιμένουμε γονείς, διευθύντρια, σύμβουλος και η δασκάλα απλά να στείλει ένα παιδί να πει ότι δεν θα έρθει!). Αλλά καταρχήν πάλι εξαρτάται από τον σύμβουλο το αν έστω θα γίνει μία υπόδειξη, από το πόσο θέλει και μπορεί να ασχοληθεί. Και κακά τα ψέματα, άλλο το "η δασκάλα έβρισε το παιδί", άλλο το "δε μαθαίνουν Αγγλικά τα παιδιά" σε προτεραιότητα.

    Αν αποτύχουν όλα αυτά, αρχίζεις αναφορές έγγραφες στην αντιστοιχη πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια διεύθυνση. Αν είσαι μόνη και εναντίον σου η διεύθυνση του σχολείου, απλά θα χαρείς την ελληνική γραφειοκρατία στο μεγαλείο της και θα παίρνεις πίσω επιστολές με αριθμούς πρωτοκολλου κλπ που θα λένε ότι όλα πάνε τέλεια.

    Οπότε μετά, και αν συντρέχει σοβαρό πρόβλημα, πέραν του να βρεις δικηγόρο αν π.χ. το παιδί απειλείται ή υπάρχει άλλος κίνδυνος, δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Που βέβαια μέχρι την όποια δίκη, το παιδί θα έχει αποφοιτήσει.

    Εχεις πιο πολλές πιθανότητες αν είστε πολλοί γονείς. Οι πολλές γραπτές αναφορές τρομάζουν, γιατί εκεί μπορεί όντως να συγκινηθεί κανείς, να γίνει ΕΔΕ , να υπάρξει διαθεσιμότητα του εκπαιδευτικού κλπ. Αν υπάρξει κίνηση από πολλούς γονείς, καταρχήν προς τη διεύθυνση, το πιο πιθανό είναι διακριτικά το θέμα να μπει κάτω από το χαλί και την επόμενη χρονιά να αλλάξει δάσκαλο αυτό το τμήμα, ή αν ήταν εκπαιδευτικός χωρίς οργανική θέση να πάει σε άλλο σχολείο και απλά να πάει το πρόβλημα αλλού.

    Αλλά, το μεγάλο σου πρόβλημα αν θες να γίνει κάτι στα σοβαρά, θα είναι να βρεις έστω και 2-3 γονείς, από τους 50 που στα λόγια θα συμφωνήσουν μαζί σου, να βάλει υπογραφή. Γιατί η υπογραφή σημαίνει "το παιδί μου θα στιγματιστεί".

    Αυτά :) 

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

    Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Σύνδεση

    Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα