erin0000

Τρόπος διδασκαλίας ξένων γλωσσών στο δημοτικό

    Recommended Posts

    Υπάρχει ένα ζήτημα με τη δασκάλα των αγγλικών στο σχολείο και θα ήθελα τη γνώμη σας.

    Δεν ακολουθεί την ύλη του βιβλίου, δεν υπάρχει μια συνοχή στη διδασκαλία της, πολλές φορές δεν ξέρω καν τι κάνουν μέσα στην τάξη γιατί ούτε φωτοτυπίες κάνουν, ούτε τα βιβλία χρησιμοποιούν, ούτε τίποτα. Σαν διάβασμα για το σπίτι, βάζει συνέχεια αποστήθιση (πολλών) λέξεων...  Ταυτόχρονα στη βαθμολογία είναι πολύ αυστηρή, κτλ.

    Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα να απογοητεύονται τα παιδιά, να νιώθουν πως ό,τι κάνουν είναι μάταιο και στην ουσία ό,τι μαθαίνουν το μαθαίνουν από το φροντιστήριο.

    Έχετε αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο; Δεν έχω μιλήσει μαζί της γιατί προφανώς δεν μπορώ να της υποδείξω πως θα κάνει την παράδοση του μαθήματος... ή μήπως μπορώ; υποχρεούνται οι δάσκαλοι των αγγλικών-γαλλικών κτλ να ακολουθούν συγκεκριμένη ύλη; (του βιβλίου; ) Επηρρεάζει πολύ την ψυχολογία του παιδιού και δεν ξέρω τι να κάνω...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    23 ώρες πρίν, erin0000 είπε:

    Υπάρχει ένα ζήτημα με τη δασκάλα των αγγλικών στο σχολείο και θα ήθελα τη γνώμη σας.

    Δεν ακολουθεί την ύλη του βιβλίου, δεν υπάρχει μια συνοχή στη διδασκαλία της, πολλές φορές δεν ξέρω καν τι κάνουν μέσα στην τάξη γιατί ούτε φωτοτυπίες κάνουν, ούτε τα βιβλία χρησιμοποιούν, ούτε τίποτα. Σαν διάβασμα για το σπίτι, βάζει συνέχεια αποστήθιση (πολλών) λέξεων...  Ταυτόχρονα στη βαθμολογία είναι πολύ αυστηρή, κτλ.

    Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα να απογοητεύονται τα παιδιά, να νιώθουν πως ό,τι κάνουν είναι μάταιο και στην ουσία ό,τι μαθαίνουν το μαθαίνουν από το φροντιστήριο.

    Έχετε αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο; Δεν έχω μιλήσει μαζί της γιατί προφανώς δεν μπορώ να της υποδείξω πως θα κάνει την παράδοση του μαθήματος... ή μήπως μπορώ; υποχρεούνται οι δάσκαλοι των αγγλικών-γαλλικών κτλ να ακολουθούν συγκεκριμένη ύλη; (του βιβλίου; ) Επηρρεάζει πολύ την ψυχολογία του παιδιού και δεν ξέρω τι να κάνω...

    Aν βρεις έναν εκπαιδευτικό που ακολουθώντας το προγραμμα του σχολείου (για δημόσιο μιλάω) έμαθε στα παιδιά που δεν ήξεραν Αγγλικά, πραγματικά του/της αξίζει βραβείο. Εχω περάσει τη διαδικασία με 3 παιδιά. Στην καλύτερη ο εκπαιδευτικός λίγο αυτοσχεδιάζει μπας και διδάξει κάτι, στη χειρότερη και πιο συνηθισμένη, απλά δεν κάνει καν μάθημα. Ειναι από τα πιο απαξιωμένα μαθήματα του σχολείου, σε βαθμό να αναρωτιέται κανείς γιατί υπάρχει. Υλη χωρίς καμία συνοχή, βιβλία χωρίς καμία συνέχεια και πολλά από αυτά πολύ κακογραμμένα.

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    On 2/2/2018 at 2:07 PM, erin0000 said:

    Υπάρχει ένα ζήτημα με τη δασκάλα των αγγλικών στο σχολείο και θα ήθελα τη γνώμη σας.

    Δεν ακολουθεί την ύλη του βιβλίου, δεν υπάρχει μια συνοχή στη διδασκαλία της, πολλές φορές δεν ξέρω καν τι κάνουν μέσα στην τάξη γιατί ούτε φωτοτυπίες κάνουν, ούτε τα βιβλία χρησιμοποιούν, ούτε τίποτα. Σαν διάβασμα για το σπίτι, βάζει συνέχεια αποστήθιση (πολλών) λέξεων...  Ταυτόχρονα στη βαθμολογία είναι πολύ αυστηρή, κτλ.

    Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα να απογοητεύονται τα παιδιά, να νιώθουν πως ό,τι κάνουν είναι μάταιο και στην ουσία ό,τι μαθαίνουν το μαθαίνουν από το φροντιστήριο.

    Έχετε αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο; Δεν έχω μιλήσει μαζί της γιατί προφανώς δεν μπορώ να της υποδείξω πως θα κάνει την παράδοση του μαθήματος... ή μήπως μπορώ; υποχρεούνται οι δάσκαλοι των αγγλικών-γαλλικών κτλ να ακολουθούν συγκεκριμένη ύλη; (του βιβλίου; ) Επηρρεάζει πολύ την ψυχολογία του παιδιού και δεν ξέρω τι να κάνω...

     

    Καλησπέρα σας,

    η πρώτη μου εξαδέρφη διδάσκει Αγγλικά σε δημόσιο σχολείο, δεν ξέρω σε ποια τάξη αναφέρεστε αλλά να ξέρετε ότι από τη τρίτη Δημοτικού και μετά δίδεται βιβλίο Αγγλικών με συγκεκριμένη ύλη, αυτό που περιγράφετε εσείς μοιάζει λίγο αλλοπρόσαλλο και εκτός προγράμματος. Στην αρχή της χρονιάς μιλήσατε με την συγκεκριμένη δασκάλα? στην μηνιαία ενημέρωση το έχετε συζητήσει το θέμα μαζί της? Αν η ίδια δεν ακολουθεί το πρόγραμμα του Υπουργείου μπορείτε να απευθυνθείτε στην διεύθυνση του σχολείου και να υποβάλλετε τα ερωτήματά σας, σίγουρα θα σας κατατοπίσουν.

    Είναι λίγο αφοριστικά αυτά που σας απάντησαν ως προς την διδασκαλία των Αγγλικών στο σχολείο και σίγουρα δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Υπάρχουν πολλές φτωχιές οικογένειες που δεν έχουν χρήματα να πληρώσουν για φροντιστήρια, οπότε ότι μαθαίνουν τα παιδιά στο σχολείο υπέρ τους είναι. Και είναι και πολύ θετικό ότι υπάρχει και δεύτερη γλώσσα πια!

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Η άποψή μου είναι πως θα ήταν καλό να μιλήσεις στην εκπαιδευτικό. Όλοι οι εκπαιδευτικοί δέχονται γονείς μια μέρα που έχουν ορίσει μέσα στο μήνα ή κατόπιν ραντεβού. Με τρόπο ευγενικό και όχι επικριτικό, να εκφράσεις τις απορίες και τους προβληματισμούς σου. Αυτό δεν είναι υπόδειξη ( που δεν είσαι σε θέση να κάνεις). Θα σου εξηγήσει φαντάζομαι. Από την άλλη, οι δάσκαλοι δεν είναι θεοί, μπορεί να κάνει κάποια πράγματα που δεν λειτουργούν στα παιδιά, δεν πρέπει να τα ακούσει; Γενικότερα η άποψή μου είναι πως με τους εκπαιδευτικούς πρέπει να υπάρχει μια σχέση εμπιστοσύνης και συνεργασίας. 

    14 hours ago, ponemeni said:

    Είναι λίγο αφοριστικά αυτά που σας απάντησαν ως προς την διδασκαλία των Αγγλικών στο σχολείο και σίγουρα δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

    Προφανώς συμφωνώ. 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Πιστεύω ότι δεν θα βγει κάτι ουσιαστικό από την όποια επαφή με την δασκάλα δυστυχώς.

    Γιατί:

    Με δεδομένο ότι είναι δασκάλα Αγγλικών (έχει σπουδάσει Αγγλική φιλολογία)  η δουλειά της για να αμείβεται είναι να διδάσκει Αγγλικά! Τα βιβλία δεν είναι το θέμα...

    Αν δεν διδάσκει δεν θα αμείβεται! Εαν λοιπόν δεν ήταν στο δημόσιο αλλα στον ιδιωτικό τομέα αν ήθελε να έχει δουλειά θα δίδασκε με πολύ συγκεκριμένο τρόπο για να έχει αποτέλεσμα. Διαφορετικά θα την έδιωχναν.Γιατί λοιπόν δεν κάνουν το ίδιο μάθημα στο δημόσιο? ....τόσο χρόνια  οι δσκάλες αγγλικών δεν κάνουν, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, εως και  τίποτα !

    Με λίγα λόγια είναι θέμα θέλησης της κάθε δασκάλας  να κάνει σωστά μάθημα και όχι της ύλης του υπουργείου. Τώρα βαριούνται ? Σαμποτάρουν το μαζικό δωρεάν μάθημα για να έχουν δουλειά και στα φροντιστήρια μετα , οι ίδιες αλλα και ο κλάδος τους που η πληοψηφία δεν είναι στο δημόσιο ? Δεν ξέρω....ίσως απλά και να παρα-σκέφτομαι....   

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites




    On 2/3/2018 at 1:56 PM, ΑΡΓΚ said:

    Aν βρεις έναν εκπαιδευτικό που ακολουθώντας το προγραμμα του σχολείου (για δημόσιο μιλάω) έμαθε στα παιδιά που δεν ήξεραν Αγγλικά, πραγματικά του/της αξίζει βραβείο. Εχω περάσει τη διαδικασία με 3 παιδιά. Στην καλύτερη ο εκπαιδευτικός λίγο αυτοσχεδιάζει μπας και διδάξει κάτι, στη χειρότερη και πιο συνηθισμένη, απλά δεν κάνει καν μάθημα. Ειναι από τα πιο απαξιωμένα μαθήματα του σχολείου, σε βαθμό να αναρωτιέται κανείς γιατί υπάρχει. Υλη χωρίς καμία συνοχή, βιβλία χωρίς καμία συνέχεια και πολλά από αυτά πολύ κακογραμμένα.

     

    Μία φορά να απαντήσουμε σε αυτό που μας ρωτάνε δηλαδή, και τι στον κόσμο! :?

     

    Επί του αρχικού ερωτήματος: στα Αγγλικά όπως και στα λοιπά μαθήματα του δημόσιου σχολείου υπάρχει συγκεκριμένη ύλη η οποία είναι από το Υπουργείο και πρέπει να ακολουθείται από τους εκπαιδευτικούς, εάν αυτή δεν ακολουθείται γι' αυτό υπάρχει και ο Σύμβουλος όπου ο γονιός μπορεί να απευθυνθεί όταν δεν τηρείται το πρόγραμμα αυτό:

     

    Επί του τρόπου διδασκαλίας: εάν υπήρχε αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με όσους δεν έκαναν καλά / σωστά την δουλειά τους να πηγαίνουν σπιτάκι τους και όχι να τους ζούμε με τους φόρους μας, τότε τα πράγματα θα ήτο πολύ διαφορετικά!


    "Λευτεριά στο zaxaroulini!!!"

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    16 ώρες πρίν, ponemeni είπε:

    Στην αρχή της χρονιάς μιλήσατε με την συγκεκριμένη δασκάλα? στην μηνιαία ενημέρωση το έχετε συζητήσει το θέμα μαζί της? Αν η ίδια δεν ακολουθεί το πρόγραμμα του Υπουργείου μπορείτε να απευθυνθείτε στην διεύθυνση του σχολείου και να υποβάλλετε τα ερωτήματά σας, σίγουρα θα σας κατατοπίσουν.

    Είναι λίγο αφοριστικά αυτά που σας απάντησαν ως προς την διδασκαλία των Αγγλικών στο σχολείο και σίγουρα δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Υπάρχουν πολλές φτωχιές οικογένειες που δεν έχουν χρήματα να πληρώσουν για φροντιστήρια, οπότε ότι μαθαίνουν τα παιδιά στο σχολείο υπέρ τους είναι. Και είναι και πολύ θετικό ότι υπάρχει και δεύτερη γλώσσα πια!

    Δεν έχω μιλήσει μαζί της, γιατί ανήκει και σε άλλα σχολεία και πηγαινοέρχεται. Πρέπει να κλείσω ειδικό ραντεβού και το οποίο θα είναι σίγουρα στη μέση του ωραρίου. Αλλά δεν ξέρω και τι να της πω. Να αλλάξει τρόπο διδασκαλίας; Προφανώς θα υπερασπιστεί αυτό που κάνει. Και δεν μπορώ και να αποδείξω και το τι κάνει, γιατί εγώ βλέπω μόνο τις εργασίες (αποστήθιση λέξεων) που έρχονται στο σπίτι. Δεν μπορώ να αποδείξω το τι ακριβώς κάνει μέσα στην τάξη. Και κατά πόσο αυτό που κάνει αποδίδει...

    Να της πω ότι το παιδί έχει αποθαρρυνθεί τελείως; Δεν με νοιάζει αν θα κάνει μάθημα από το βιβλίο ή από φωτοτυπία, αρκεί να υπάρχει κάποια συνέχεια σε αυτό που κάνει. Αρκεί να μην στηρίζεται μόνο σε αποστήθιση. Αρκεί να ενθαρρύνει λίγο τα παιδιά.

    Δεν ξέρω, ίσως τελικά πρέπει πράγματι να κανονίσω να τη συναντήσω. Και βλέπουμε.

     

     

    1 ώρα πρίν, Gkely είπε:

    Η άποψή μου είναι πως θα ήταν καλό να μιλήσεις στην εκπαιδευτικό. Όλοι οι εκπαιδευτικοί δέχονται γονείς μια μέρα που έχουν ορίσει μέσα στο μήνα ή κατόπιν ραντεβού. Με τρόπο ευγενικό και όχι επικριτικό, να εκφράσεις τις απορίες και τους προβληματισμούς σου. Αυτό δεν είναι υπόδειξη ( που δεν είσαι σε θέση να κάνεις). Θα σου εξηγήσει φαντάζομαι.

    Θα προσπαθήσω. Δεν βλέπω άλλη λύση σε πρώτο στάδιο.

     

    Με το παιδί όμως τι να κάνω; Πως να του τονώσω την αυτοπεποίθηση που ξαφνικά νιώθει τελείως άχρηστο;

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    πρίν από 1 λεπτό , erin0000 είπε:

    Δεν έχω μιλήσει μαζί της, γιατί ανήκει και σε άλλα σχολεία και πηγαινοέρχεται. Πρέπει να κλείσω ειδικό ραντεβού και το οποίο θα είναι σίγουρα στη μέση του ωραρίου. Αλλά δεν ξέρω και τι να της πω. Να αλλάξει τρόπο διδασκαλίας; Προφανώς θα υπερασπιστεί αυτό που κάνει. Και δεν μπορώ και να αποδείξω και το τι κάνει, γιατί εγώ βλέπω μόνο τις εργασίες (αποστήθιση λέξεων) που έρχονται στο σπίτι. Δεν μπορώ να αποδείξω το τι ακριβώς κάνει μέσα στην τάξη. Και κατά πόσο αυτό που κάνει αποδίδει...

    Να της πω ότι το παιδί έχει αποθαρρυνθεί τελείως; Δεν με νοιάζει αν θα κάνει μάθημα από το βιβλίο ή από φωτοτυπία, αρκεί να υπάρχει κάποια συνέχεια σε αυτό που κάνει. Αρκεί να μην στηρίζεται μόνο σε αποστήθιση. Αρκεί να ενθαρρύνει λίγο τα παιδιά.

    Δεν ξέρω, ίσως τελικά πρέπει πράγματι να κανονίσω να τη συναντήσω. Και βλέπουμε.

     

     

    Κ εγώ ειμαι της άποψης ότι πρέπει να τη συναντήσεις κ να μιλήσετε.Ίσως να ρωτούσες πως τα πάει ο μικρός και πώς συμπεριφέρεται στην τάξη αν δλδ είναι ενεργητικός κλπ κ εκεί πάνω να της αναφέρεις ότι έχει αποθαρρυνθει και απο εκεί να ανοίξετε κουβέντα.Όχι ότι θα αλλάξεις κάτι ιδιαίτερα άλλα τουλάχιστον θα δεις τις απόψεις της κ θα μάθεις αν ακολουθεί το πρόγραμμα διδασκαλίας.Από εκεί κ πέρα θα αποφασίσεις αν πρέπει να απευθυνθείς σε σύμβουλο.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    19 minutes ago, erin0000 said:

    Δεν έχω μιλήσει μαζί της, γιατί ανήκει και σε άλλα σχολεία και πηγαινοέρχεται. Πρέπει να κλείσω ειδικό ραντεβού και το οποίο θα είναι σίγουρα στη μέση του ωραρίου. Αλλά δεν ξέρω και τι να της πω. Να αλλάξει τρόπο διδασκαλίας; Προφανώς θα υπερασπιστεί αυτό που κάνει. Και δεν μπορώ και να αποδείξω και το τι κάνει, γιατί εγώ βλέπω μόνο τις εργασίες (αποστήθιση λέξεων) που έρχονται στο σπίτι. Δεν μπορώ να αποδείξω το τι ακριβώς κάνει μέσα στην τάξη. Και κατά πόσο αυτό που κάνει αποδίδει...

    Να της πω ότι το παιδί έχει αποθαρρυνθεί τελείως; Δεν με νοιάζει αν θα κάνει μάθημα από το βιβλίο ή από φωτοτυπία, αρκεί να υπάρχει κάποια συνέχεια σε αυτό που κάνει. Αρκεί να μην στηρίζεται μόνο σε αποστήθιση. Αρκεί να ενθαρρύνει λίγο τα παιδιά.

    Δεν ξέρω, ίσως τελικά πρέπει πράγματι να κανονίσω να τη συναντήσω. Και βλέπουμε.

     

     

    Θα προσπαθήσω. Δεν βλέπω άλλη λύση σε πρώτο στάδιο.

     

    Με το παιδί όμως τι να κάνω; Πως να του τονώσω την αυτοπεποίθηση που ξαφνικά νιώθει τελείως άχρηστο;

     

    Τι εννοείς να κλείσεις ειδικό ραντεβού? ακόμη και οι ειδικότητες δέχονται συγκεκριμένη μέρα για να δουν τους γονείς! δηλαδή αν η συγκεκριμένη έχει 250 παιδιά θα κλείνει ραντεβού με τον καθένα?? :confused:

     

    Το παιδί το κάνει αυτό μόνο στο μάθημα των Αγγλικών? ή και στα άλλα μαθήματα απογοητεύεται εύκολα?


    "Λευτεριά στο zaxaroulini!!!"

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    πρίν από 41 λεπτά , stevoulini είπε:

     

    Τι εννοείς να κλείσεις ειδικό ραντεβού? ακόμη και οι ειδικότητες δέχονται συγκεκριμένη μέρα για να δουν τους γονείς! δηλαδή αν η συγκεκριμένη έχει 250 παιδιά θα κλείνει ραντεβού με τον καθένα?? :confused:

     

    Το παιδί το κάνει αυτό μόνο στο μάθημα των Αγγλικών? ή και στα άλλα μαθήματα απογοητεύεται εύκολα?

     

    Δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη μέρα για όλο τον χρόνο... Ανακοινώνονται κάποιες μέρες και ώρες όταν είναι να πάρουμε ελέγχους τριμήνου... Τον υπόλοιπο χρόνο πρέπει να ζητήσω να τη δω.

     

    Το παιδί μέχρι τώρα αντιμετώπιζε τα πράγματα πιο ψύχραιμα. Ξεκίνησε η απογοήτευση με τα αγγλικά σχολείου και βλέπω ότι τώρα πλέον έχουν μειωθεί οι αντοχές του γενικότερα...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Για όλα τα σχολεία υπάρχει καθορισμένή μέρα και ώρα που ο εκπαιδευτικός δέχεται γονείς,μία μέρα το μήνα από το νόμο.

    Τωρα όσον αφορά εκπαιδευτικούς που πηγαίνουν σε πολλά σχολεία,την ημέρα που ξέρεις ότι η καθηγήτρια είναι στο σχολείο σας τη ζητας τηλεφωνικώς και κανονίζετε ραντεβού,αν πηγαινει και σε άλλα σχολεία η σε ενημερώνει και τηλεφωνικώς αν είναι αδύνατο στη διαρκεια μιας ολόκληρης σχολικής χρονιάς να τη συναντήσεις(!!!)

     

     

    Επεξεργάστηκαν by Miss sunshine
    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    32 minutes ago, Miss sunshine said:

    Για όλα τα σχολεία υπάρχει καθορισμένή μέρα και ώρα που ο εκπαιδευτικός δέχεται γονείς,μία μέρα το μήνα από το νόμο.

    Τωρα όσον αφορά εκπαιδευτικούς που πηγαίνουν σε πολλά σχολεία,την ημέρα που ξέρεις ότι η καθηγήτρια είναι στο σχολείο σας τη ζητας τηλεφωνικώς και κανονίζετε ραντεβού,αν πηγαινει και σε άλλα σχολεία η σε ενημερώνει και τηλεφωνικώς αν είναι αδύνατο στη διαρκεια μιας ολόκληρης σχολικής χρονιάς να τη συναντήσεις(!!!)

    Υποδείξεις για το πώς θα κάνει τη δουλειά της προφανώς δεν έχει δικαίωμα να της κάνεις,όπως δεν έχει κάποιος άσχετος με το επάγγελμά σου δικαίωμα να κάνει και σε σένα.

    Είναι όμως υποχρέωση του γονέα να βρει και να γνωρίσει τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν το παιδί του,διότι το να κατηγορείς κάποιον εκπαιδευτικό χωρίς να τον εχεις γνωρίσει ώστε να σου εξηγησει και κάποια πράγματα για τα οποία αναρωτιέσαι σε φόρουμ είναι τουλάχιστον απρεπές κατά τη γνώμη μου.

    Τέλος,επειδή την αποτυχία την αποδίδεις άμεσα στη δασκάλα,το παιδί σου μελετάει στο σπίτι?Προσέχει την ώρα του μαθήματος?

     

     

    Θα συμφωνήσω μαζί σας, στην έναρξη του σχολικού έτους οι εκπαιδευτικοί κάνουν συναντήσεις με τους γονείς προκειμένου να ενημερώσουν για την κατεύθυνση που θα ακολουθήσουν, μιλάω κυρίως για Δημοτικό. Από εκεί και πέρα, εφόσον ο γονιός εντοπίσει οιοδήποτε πρόβλημα στην απόδοση ή και στην ψυχολογία του παιδιού, οφείλει να συναντήσει τον εκπαιδευτικό και να ενημερωθεί. Πολλά ζητήματα μπορούν να επιλυθούν αλλά κυρίως να μην γιγαντωθούν από μία έγκαιρη συνάντηση και συνεργασία γονιού και εκπαιδευτικού!

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    14 ώρες πρίν, Miss sunshine είπε:

    Για όλα τα σχολεία υπάρχει καθορισμένή μέρα και ώρα που ο εκπαιδευτικός δέχεται γονείς,μία μέρα το μήνα από το νόμο.

    Τωρα όσον αφορά εκπαιδευτικούς που πηγαίνουν σε πολλά σχολεία,την ημέρα που ξέρεις ότι η καθηγήτρια είναι στο σχολείο σας τη ζητας τηλεφωνικώς και κανονίζετε ραντεβού,αν πηγαινει και σε άλλα σχολεία η σε ενημερώνει και τηλεφωνικώς αν είναι αδύνατο στη διαρκεια μιας ολόκληρης σχολικής χρονιάς να τη συναντήσεις(!!!)

     

     

     

    Αν υπήρχε καθορισμένη μέρα και ώρα για 1 φορά το μήνα για κάθε εκπαιδευτικό, αυτό δεν θα είχε ανακοινωθεί κάπου;; προφανώς και δεν υπάρχει στην πράξη... 

     

    Εντάξει δεν είπα ότι είναι αδύνατο να τη συναντήσω. Είπα ότι για να γίνω αυτό, πρώτον πρέπει να γίνει τηλεφωνική συνεννόηση (δεν υπάρχει καθορισμένη μέρα) και δεύτερον θα είναι σίγουρα στη μέση του ωραρίου και μου είναι πολύ δύσκολο να πάρω άδεια. Γιατί συνήθως η συγκεκριμένη δεν συγχρονίζεται με τους υπόλοιπους δασκάλους. Και δεν ξέρω κατά πόσο θα βγει άκρη αν τελικά τη συναντήσω.

    13 ώρες πρίν, ponemeni είπε:

     

    Θα συμφωνήσω μαζί σας, στην έναρξη του σχολικού έτους οι εκπαιδευτικοί κάνουν συναντήσεις με τους γονείς προκειμένου να ενημερώσουν για την κατεύθυνση που θα ακολουθήσουν, μιλάω κυρίως για Δημοτικό. Από εκεί και πέρα, εφόσον ο γονιός εντοπίσει οιοδήποτε πρόβλημα στην απόδοση ή και στην ψυχολογία του παιδιού, οφείλει να συναντήσει τον εκπαιδευτικό και να ενημερωθεί. Πολλά ζητήματα μπορούν να επιλυθούν αλλά κυρίως να μην γιγαντωθούν από μία έγκαιρη συνάντηση και συνεργασία γονιού και εκπαιδευτικού!

     

    Συμφωνώ αλλά αυτά ισχύουν για τους βασικούς δασκάλους. Τους δασκάλους ειδικοτήτων είναι πιο δύσκολο να τους βρεις.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Αν μετά από τηλεφωνική επικοινωνία είναι αδύνατο να ευρεθεί κοινός χρόνος που να βολεύει για να συναντηθείτε,επαναλαμβανω ότι μπορεις και τηλεφωνικώς να μιλησεις μαζί της,σε κάποιο διάλειμμα.

    Εγώ όμως αυτό που διαπιστώνω είναι ότι ακόμα και στους βαθμούς που είναι παρόντες όλοι οι εκπαιδευτικοί,στους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων ελάχιστοι απευθυνονται,κι αυτό συνήθως για να κάνουν παράπονα...

    Παρεπιπτόντως,ο θεσμός του σχολικού συμβούλου το καλοκαιρι καταργείται οριστικά.

    Αντιλαμβάνομαι ωστόσο ότι είσαι ήδη αρνητικά προκατειλημμένη απέναντί της,χωρίς μαλιστα να την έχεις γνωρίσει,όταν λες ''πιστεύω ότι δε θα βγει άκρη.''Τί άκρη θέλεις ακριβώς να βγει???

    Ίσως κι εκείνη να επιθυμεί να μιλήσει μαζί σου,όσον αφορά το γιο σου.

    Οι εκπαιδευτικοί επιδιώκουν τη συνεργασία με τους γονείς,προκειμένου να κανουν τη δουλειά τους καλύτερα.

    Αλήθεια,επειδή δεν το αναφέρεις πουθενά,ο γιος σου μελετάει στο σπίτι?Προσέχει την ώρα του μαθήματος?Στα άλλα μαθηματα τα πηγαινει καλά και μονο στα Αγγλικά έχει αποθαρρυνθεί??

    Επεξεργάστηκαν by Miss sunshine

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Πάντως, αν ένα παιδί κάνει φροντιστήριο ξένων γλωσσών και απογοητεύεται γιατί δεν τα καταφέρνει στο σχολείο στην ίδια ξένη γλώσσα, με εξαίρεση την περίπτωση το παιδί μολις να άρχισε το φροντιστήριο, θα ασχολιόμουν με το τι κάνει στο φροντιστήριο και αν απλά εκεί τα παιδιά δε μαθαίνουν τίποτα. Που για να μη λέμε και τα κακά μόνο του σχολείου, υπάρχουν αρκετά φροντιστήρια ξένων γλωσσών όπου και στο δέκατο χρόνο, το παιδί ούτε καταλαβαίνει την ξένη γλώσσα, ούτε τη μιλάει, απλά περνά τις τάξεις τυπικά.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    56 minutes ago, Miss sunshine said:

    Αν μετά από τηλεφωνική επικοινωνία είναι αδύνατο να ευρεθεί κοινός χρόνος που να βολεύει για να συναντηθείτε,επαναλαμβανω ότι μπορεις και τηλεφωνικώς να μιλησεις μαζί της,σε κάποιο διάλειμμα.

    Εγώ όμως αυτό που διαπιστώνω είναι ότι ακόμα και στους βαθμούς που είναι παρόντες όλοι οι εκπαιδευτικοί,στους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων ελάχιστοι απευθυνονται,κι αυτό συνήθως για να κάνουν παράπονα...

    Παρεπιπτόντως,ο θεσμός του σχολικού συμβούλου το καλοκαιρι καταργείται οριστικά.

    Αντιλαμβάνομαι ωστόσο ότι είσαι ήδη αρνητικά προκατειλημμένη απέναντί της,χωρίς μαλιστα να την έχεις γνωρίσει,όταν λες ''πιστεύω ότι δε θα βγει άκρη.''Τί άκρη θέλεις ακριβώς να βγει???

    Ίσως κι εκείνη να επιθυμεί να μιλήσει μαζί σου,όσον αφορά το γιο σου.

    Οι εκπαιδευτικοί επιδιώκουν τη συνεργασία με τους γονείς,προκειμένου να κανουν τη δουλειά τους καλύτερα.

    Αλήθεια,επειδή δεν το αναφέρεις πουθενά,ο γιος σου μελετάει στο σπίτι?Προσέχει την ώρα του μαθήματος?Στα άλλα μαθηματα τα πηγαινει καλά και μονο στα Αγγλικά έχει αποθαρρυνθεί??

     

    Εικάζω ότι θα είστε εκπαιδευτικός για να γνωρίζετε τόσα πολλά, συγνώμη για την παρένθεση αλλά ο σχολικός σύμβουλος καταργείται? θα αντικατασταθεί με κάποιο άλλο όργανο?

    Για την κοπέλα που άνοιξε το θέμα να πω ότι, όπως λέτε και εσείς, καλή θέληση να υπάρχει και χρόνος θα βρεθεί να γίνει η συνάντηση της μητέρας και της εκπαιδευτικού!

    Εμένα στο όλο θέμα με προβληματίζει περισσότερο η αντίδραση του παιδιού, όπως λέει η μητέρα έχει επηρεασατεί η ψυχολογία του, κάτι που ξεκίνησε με τα Αγγλικά αλλά επεκτείνεται και αλλού, μήπως να το δει το θέμα με την διεύθυνση του σχολείου? μήπως το παιδί υφίσταται κάποια πίεση από τους συμμαθητές? 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    16 ώρες πρίν, Miss sunshine είπε:

    Αν μετά από τηλεφωνική επικοινωνία είναι αδύνατο να ευρεθεί κοινός χρόνος που να βολεύει για να συναντηθείτε,επαναλαμβανω ότι μπορεις και τηλεφωνικώς να μιλησεις μαζί της,σε κάποιο διάλειμμα.

    Εγώ όμως αυτό που διαπιστώνω είναι ότι ακόμα και στους βαθμούς που είναι παρόντες όλοι οι εκπαιδευτικοί,στους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων ελάχιστοι απευθυνονται,κι αυτό συνήθως για να κάνουν παράπονα...

    Παρεπιπτόντως,ο θεσμός του σχολικού συμβούλου το καλοκαιρι καταργείται οριστικά.

    Αντιλαμβάνομαι ωστόσο ότι είσαι ήδη αρνητικά προκατειλημμένη απέναντί της,χωρίς μαλιστα να την έχεις γνωρίσει,όταν λες ''πιστεύω ότι δε θα βγει άκρη.''Τί άκρη θέλεις ακριβώς να βγει???

    Ίσως κι εκείνη να επιθυμεί να μιλήσει μαζί σου,όσον αφορά το γιο σου.

    Οι εκπαιδευτικοί επιδιώκουν τη συνεργασία με τους γονείς,προκειμένου να κανουν τη δουλειά τους καλύτερα.

    Αλήθεια,επειδή δεν το αναφέρεις πουθενά,ο γιος σου μελετάει στο σπίτι?Προσέχει την ώρα του μαθήματος?Στα άλλα μαθηματα τα πηγαινει καλά και μονο στα Αγγλικά έχει αποθαρρυνθεί??

     

    Αρνητικά προκατειλλημένη απέναντι στους δασκάλους ειδικοτήτων γενικώς ή στο μάθημα των αγγλικών δεν είμαι... Ούτε ήμουν τόσα χρόνια. Αρνητικά διακείμενη προς τη συγκεκριμένη δασκάλα είμαι, για τον τρόπο που κάνει το μάθημα όπως σας το περιέγραψα (παπαγαλία λέξεων, πολύ χαμηλές-αυστηρές βαθμολογίες σε τεστ γενικότερα, κτλ). Δεν θα βρω άκρη, γιατί στην ουσία τα παράπονά μου έχουν να κάνουν με τον τρόπο που κάνει το μάθημα, τον τρόπο που βαθμολογεί, τον τρόπο που απογοητεύει τα παιδιά (όχι μόνο τα δικά μου).

    Εσύ αν ερχόταν ένας γονιός και σου έλεγε ότι δεν συμφωνεί με τον τρόπο που κάνεις το μάθημα, που βαθμολογείς, που μιλάς στα παιδιά, τι θα έκανες; θα λάμβανες τα σχόλιά του υπόψη;

    Ναι, η κόρη μου (όχι γιος) είναι καλή μαθήτρια, μελετάει, προσέχει κτλ. Το θέμα το χει στα Αγγλικά, φέτος.

    16 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

    Πάντως, αν ένα παιδί κάνει φροντιστήριο ξένων γλωσσών και απογοητεύεται γιατί δεν τα καταφέρνει στο σχολείο στην ίδια ξένη γλώσσα, με εξαίρεση την περίπτωση το παιδί μολις να άρχισε το φροντιστήριο, θα ασχολιόμουν με το τι κάνει στο φροντιστήριο και αν απλά εκεί τα παιδιά δε μαθαίνουν τίποτα. Που για να μη λέμε και τα κακά μόνο του σχολείου, υπάρχουν αρκετά φροντιστήρια ξένων γλωσσών όπου και στο δέκατο χρόνο, το παιδί ούτε καταλαβαίνει την ξένη γλώσσα, ούτε τη μιλάει, απλά περνά τις τάξεις τυπικά.

     

    Το συγκεκριμένο φροντιστήριο δεν έχει θέμα. Μια χαρά μαθαίνει, κατανοεί, κτλ.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    16 hours ago, Miss sunshine said:

    Αν μετά από τηλεφωνική επικοινωνία είναι αδύνατο να ευρεθεί κοινός χρόνος που να βολεύει για να συναντηθείτε,επαναλαμβανω ότι μπορεις και τηλεφωνικώς να μιλησεις μαζί της,σε κάποιο διάλειμμα.

    Εγώ όμως αυτό που διαπιστώνω είναι ότι ακόμα και στους βαθμούς που είναι παρόντες όλοι οι εκπαιδευτικοί,στους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων ελάχιστοι απευθυνονται,κι αυτό συνήθως για να κάνουν παράπονα...

    Παρεπιπτόντως,ο θεσμός του σχολικού συμβούλου το καλοκαιρι καταργείται οριστικά.

    Αντιλαμβάνομαι ωστόσο ότι είσαι ήδη αρνητικά προκατειλημμένη απέναντί της,χωρίς μαλιστα να την έχεις γνωρίσει,όταν λες ''πιστεύω ότι δε θα βγει άκρη.''Τί άκρη θέλεις ακριβώς να βγει???

    Ίσως κι εκείνη να επιθυμεί να μιλήσει μαζί σου,όσον αφορά το γιο σου.

    Οι εκπαιδευτικοί επιδιώκουν τη συνεργασία με τους γονείς,προκειμένου να κανουν τη δουλειά τους καλύτερα.

    Αλήθεια,επειδή δεν το αναφέρεις πουθενά,ο γιος σου μελετάει στο σπίτι?Προσέχει την ώρα του μαθήματος?Στα άλλα μαθηματα τα πηγαινει καλά και μονο στα Αγγλικά έχει αποθαρρυνθεί??

     

    Επίτρεψέ μου να σου πω ότι τις ειδικότητες τις ψάχνουν γενικά στο σχολείο οι γονείς. Ο γονιός που εργάζεται πρέπει να πάρει άδεια ούτε ξέρει πόσες μέρες για να μπορέσει να τους βρει όλους! από εκεί και πέρα σε συγκεκριμένα σχολεία όταν γίνεται η πρώτη ενημέρωση στους γονείς υπάρχουν κάποιες ειδικότητες που μπαίνουν μετά την δασκάλα, συστήνονται στους γονείς και λένε 5 πράγματα για το δικό τους μάθημα. Σε πάμπολα σχολεία όμως σου λέει η δασκάλα ότι άμα θέλετε να μιλήσετε με τις ειδικότητες είναι έξω και ο γονιός πρέπει να ρωτά όποιον βλέπει απέξω μήπως είναι αυτός! νομίζω ότι οι ειδικότητες μόνοι τους υποβαθμίζουν το μάθημά τους!

    • Μου αρέσει 1

    "Λευτεριά στο zaxaroulini!!!"

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    15 ώρες πρίν, ponemeni είπε:

     

    Για την κοπέλα που άνοιξε το θέμα να πω ότι, όπως λέτε και εσείς, καλή θέληση να υπάρχει και χρόνος θα βρεθεί να γίνει η συνάντηση της μητέρας και της εκπαιδευτικού!

    Εμένα στο όλο θέμα με προβληματίζει περισσότερο η αντίδραση του παιδιού, όπως λέει η μητέρα έχει επηρεασατεί η ψυχολογία του, κάτι που ξεκίνησε με τα Αγγλικά αλλά επεκτείνεται και αλλού, μήπως να το δει το θέμα με την διεύθυνση του σχολείου? μήπως το παιδί υφίσταται κάποια πίεση από τους συμμαθητές? 

     

    Και εμένα αυτό είναι το θέμα μου και όχι τόσο αν θα καταφέρει να θυμηθεί όλες τις λέξεις που πρέπει να μάθει.

     

    Ξεκίνησε το θέμα με τα Αγγλικά και ξαφνικά νιώθει μειονεκτικά ότι δεν μπορεί να αποστηθίσει εύκολα. Από όσο ξέρω και συμμαθητές της που πηγαίνουν μεγαλύτερη τάξη σε αγγλικά φροντιστηρίου από την ίδια, πάλι έχουν θέμα και παίρνουν χαμηλούς βαθμούς.

     

     

    πρίν από 7 λεπτά , stevoulini είπε:

     

    Επίτρεψέ μου να σου πω ότι τις ειδικότητες τις ψάχνουν γενικά στο σχολείο οι γονείς. Ο γονιός που εργάζεται πρέπει να πάρει άδεια ούτε ξέρει πόσες μέρες για να μπορέσει να τους βρει όλους! από εκεί και πέρα σε συγκεκριμένα σχολεία όταν γίνεται η πρώτη ενημέρωση στους γονείς υπάρχουν κάποιες ειδικότητες που μπαίνουν μετά την δασκάλα, συστήνονται στους γονείς και λένε 5 πράγματα για το δικό τους μάθημα. Σε πάμπολα σχολεία όμως σου λέει η δασκάλα ότι άμα θέλετε να μιλήσετε με τις ειδικότητες είναι έξω και ο γονιός πρέπει να ρωτά όποιον βλέπει απέξω μήπως είναι αυτός! νομίζω ότι οι ειδικότητες μόνοι τους υποβαθμίζουν το μάθημά τους!

     

    Σε αυτό έχει δίκιο το Stevoulini. Όταν γίνεται ενημέρωση γονέων, σου λέει έλα 12:30 να μιλήσεις με τη βασική δασκάλα και όποιον δάσκαλο ειδικότητας τύχει να βρεις, αλλά αν θέλεις πχ αγγλικά έλα την επόμενη μέρα στις 11. Αν θέλεις Γαλλικά έλα την άλλη βδομάδα στις 12, αν θέλεις εικαστικά έλα την παράλλη μέρα στη μία...

     

    Την τελευταία φορά σκόπευα να δω και το δάσκαλο πληροφορικής, αλλά όταν τελείωσα με τις ουρές για τις δασκάλες των παιδιών, αυτός είχε φύγει... 

     

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    1 hour ago, stevoulini είπε:

     

    Επίτρεψέ μου να σου πω ότι τις ειδικότητες τις ψάχνουν γενικά στο σχολείο οι γονείς. Ο γονιός που εργάζεται πρέπει να πάρει άδεια ούτε ξέρει πόσες μέρες για να μπορέσει να τους βρει όλους! από εκεί και πέρα σε συγκεκριμένα σχολεία όταν γίνεται η πρώτη ενημέρωση στους γονείς υπάρχουν κάποιες ειδικότητες που μπαίνουν μετά την δασκάλα, συστήνονται στους γονείς και λένε 5 πράγματα για το δικό τους μάθημα. Σε πάμπολα σχολεία όμως σου λέει η δασκάλα ότι άμα θέλετε να μιλήσετε με τις ειδικότητες είναι έξω και ο γονιός πρέπει να ρωτά όποιον βλέπει απέξω μήπως είναι αυτός! νομίζω ότι οι ειδικότητες μόνοι τους υποβαθμίζουν το μάθημά τους!

    Δηλαδή για το ότι τρέχουν να κανουν μάθημα σε 2-5 σχολεία ακόμα και μεσα στην ιδια μερα ή επειδή δεν έχουν δική τους τάξη όπως οι δάσκαλοι φταινε οι ίδιοι και υποβαθμιζουν μαλιστα και το μαθημα τους???

    Είμαστε στα καλά μας???

    Τις ημερες που είναι ο εκπαιδευτικός στο κάθε σχολείο στην αρχη ή στο τέλος δηλαδη των μαθηματων μεσα σε μία ολόκληρη χρονιά είναι αδύνατο καποιος που θέλει να τους συναντησει?

    Τηλεφωνικά να επικοινωνησει στο σχολείο με τον εκπαιδευτικό της ειδικότητας για μια ενημέρωση είναι αδύνατο???

    Όποιος θελει να επικοινωνησει επικοινωνεί,ακόμα και με γραπτά σημειώματα.

    Είναι μόνο θέμα καλής θέλησης,όπως πολύ σωστά επισημαίνει η ponemeni.

    Τις ημέρες που δίνονται οι έλεγχοι οι εκπαιδευτικοί των ειδικοτητων βρίσκονται στο γραφείο των δασκάλων κι εκεί έρχονται οι γονείς συνήθως να τους βρουν,

    Ελαχιστοι γονείς δυστυχώς και συνηθως όταν οι εκπαιδευτικοι βάλουν βαθμό που δεν τους ικανοποιεί.

    Θλιβερό αλλά αληθινο...

     

    Επεξεργάστηκαν by Miss sunshine

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    57 minutes ago, Miss sunshine said:

    Δηλαδή για το ότι τρέχουν να κανουν μάθημα σε 2-5 σχολεία ακόμα και μεσα στην ιδια μερα ή επειδή δεν έχουν δική τους τάξη όπως οι δάσκαλοι φταινε οι ίδιοι και υποβαθμιζουν μαλιστα και το μαθημα τους???

    Είμαστε στα καλά μας???

    Τις ημερες που είναι ο εκπαιδευτικός στο κάθε σχολείο στην αρχη ή στο τέλος δηλαδη των μαθηματων μεσα σε μία ολόκληρη χρονιά είναι αδύνατο καποιος που θέλει να τους συναντησει?

    Τηλεφωνικά να επικοινωνησει στο σχολείο με τον εκπαιδευτικό της ειδικότητας για μια ενημέρωση είναι αδύνατο???

    Όποιος θελει να επικοινωνησει επικοινωνεί,ακόμα και με γραπτά σημειώματα.

    Είναι μόνο θέμα καλής θέλησης,όπως πολύ σωστά επισημαίνει η ponemeni.

    Τις ημέρες που δίνονται οι έλεγχοι οι εκπαιδευτικοί των ειδικοτητων βρίσκονται στο γραφείο των δασκάλων κι εκεί έρχονται οι γονείς συνήθως να τους βρουν,

    Ελαχιστοι γονείς δυστυχώς και συνηθως όταν οι εκπαιδευτικοι βάλουν βαθμό που δεν τους ικανοποιεί.

    Θλιβερό αλλά αληθινο...

     

     

    Αυτό που συμβαίνει στο δικό σας σχολείο δεν αντικατοπτρίζει αυτό που συμβαίνει γενικότερα! Μία ειδικότητα μπορεί να πηγαίνει να συμπληρώνει ώρες σε 2 -3 σχολεία (συνήθως στην περιοχή που μένει) αλλά μπορεί και να συμπληρώνει τις ώρες που εργάζεται και στο ίδιο σχολείο!

    Μιλώντας για Δημοτικό, οι δασκάλες βλέπουν συγκεκριμένες ημέρες και ώρες τους γονείς, π.χ κάθε Δευτέρα 13:15 με 14:00 (αυστηρά, το αυστηρά συνήθως το έχουν με bold). Εάν ο γονιός είναι τυχερός και πετύχει ΌΛΕΣ τις ειδικότητες μαζί (που δεν παίζει με την καμία) έχει καλώς, αλλιώς θα πρέπει να τους κυνηγά! Τηλέφωνο σαφώς και μπορεί να πάρει, σε αυτή την περίπτωση ο εργαζόμενος γονιός θα πρέπει να είναι συνεχώς με το ρολόι στο χέρι πότε είναι το διάλλειμα. Και φυσικά να μην έχει εφημερία η ειδικότητα, να μην λείπει εκτάκτως εκείνη την ημέρα, να μην ......

    Η επικοινωνία με γραπτά σημειώματα εν έτη 2018 είναι απλώς αστεία. Πως θα γίνει επικοινωνία ουσιαστική με ραβασάκια??

    Από εκεί και πέρα η κοπέλα που άνοιξε το θέμα, θα πρέπει να προσπαθήσει να βρει την δασκάλα των Αγγλικών, μπορεί να βρεις άκρη μπορεί και να μην βρεις όμως και να πάει να στα ρίξει ότι φταίει το παιδί, πολύ συνηθισμένο!

    Το θέμα είναι ότι πρέπει να εστιάσεις στην ψυχολογία του παιδιού, δίκιο άδικο να έχει η δασκάλα, αυτό να μην επηρεάζεται γιατί αδικίες συναντά και θα συναντήσει πολλά στο δρόμο της.

    Αυτό στο λέω γιατί αν πέσεις σε καμία περίεργη / άσχετη δεν θα κάνεις και πολλά, οπότε εστίαζε στο παιδί!


    "Λευτεριά στο zaxaroulini!!!"

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    1 hour ago, Miss sunshine είπε:

    Δηλαδή για το ότι τρέχουν να κανουν μάθημα σε 2-5 σχολεία ακόμα και μεσα στην ιδια μερα ή επειδή δεν έχουν δική τους τάξη όπως οι δάσκαλοι φταινε οι ίδιοι και υποβαθμιζουν μαλιστα και το μαθημα τους???

    Είμαστε στα καλά μας???

    Τις ημερες που είναι ο εκπαιδευτικός στο κάθε σχολείο στην αρχη ή στο τέλος δηλαδη των μαθηματων μεσα σε μία ολόκληρη χρονιά είναι αδύνατο καποιος που θέλει να τους συναντησει?

    Τηλεφωνικά να επικοινωνησει στο σχολείο με τον εκπαιδευτικό της ειδικότητας για μια ενημέρωση είναι αδύνατο???

    Όποιος θελει να επικοινωνησει επικοινωνεί,ακόμα και με γραπτά σημειώματα.

    Είναι μόνο θέμα καλής θέλησης,όπως πολύ σωστά επισημαίνει η ponemeni.

    Τις ημέρες που δίνονται οι έλεγχοι οι εκπαιδευτικοί των ειδικοτητων βρίσκονται στο γραφείο των δασκάλων κι εκεί έρχονται οι γονείς συνήθως να τους βρουν,

    Ελαχιστοι γονείς δυστυχώς και συνηθως όταν οι εκπαιδευτικοι βάλουν βαθμό που δεν τους ικανοποιεί.

    Θλιβερό αλλά αληθινο...

     

     

    Μιλώντας για το δικό μας σχολείο, όπως είπα και πριν, την ώρα της βασικής ενημέρωσης μπορεί να υπάρχουν κάποιοι (λίγοι) από τους δασκάλους ειδικοτήτων στο γραφείο των δασκάλων, εκ των οποίων, ορισμένοι θα βιαστούν να φύγουν (έχοντας το λόγο τους) οπότε δεν τους προλαβαίνεις (ειδικά αν έχεις πάνω από ένα παιδί). Πριν την έναρξη του σχολικού ωραρίου, δύσκολο να βρεις κάποιον και να σε ενημερώσει μέσα σε 10λεπτά που ανοίγουν οι πόρτες για προσέλευση. Στο σχόλασμα πάλι δεν μπορείς εάν δουλεύεις.Τηλέφωνο πάλι δεν επιτρέπεται να πάρεις για ενημέρωση. Σε αυτό υπάρχουν σαφείς γραπτές οδηγίες, ότι παίρνεις τηλ μόνο για ανάγκη, ή για να κλείσεις ραντεβού. Όχι για να πιάσεις την κουβέντα και να απασχολείς το τηλέφωνο του σχολείου. 

     

    Δεν είπα πουθενά ότι είναι αδύνατο να τους συναντήσεις. Δύσκολο ναι. Τώρα ποιος φταίει για αυτό είναι άλλη κουβέντα.

     

    Να μην γενικεύουμε όμως. Το θέμα το ξεκίνησα για έναν συγκεκριμένο σκοπό και για συγκεκριμένο πρόβλημα. Έχω πάρει τις απαντήσεις που ήθελα, ευχαριστώ.

    (Επίσης, στις ειδικότητες πηγαίνουν γονείς από όολες τις τάξεις του σχολείου και οι ουρές μπορεί και να είναι ατελείωτες... )

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Μα δεν θα συναντήσεις τη δασκάλα των αγγλικών για να της κάνεις παράπονα αλλά για να την ρωτήσεις πώς τα πάει η κόρη σου στο  μάθημά της, αν έχει κάποιο πρόβλημα μαζί της και αν έχει πέσει η απόδοση της τον τελευταίο καιρό γιατί στο σπίτι βγάζει μια άρνηση με την αποστήθιση. Μέσα από αυτά θα καταλάβει η δασκάλα ότι κάτι συμβαίνει με την κόρη σου χωρίς να την κατηγορήσεις άμεσα και ίσως να δει και μόνη της ότι είναι λάθος η προσέγγιση του μαθήματος. Ίσως και να μη καταλάβει τίποτα αλλά εσύ θα έχεις κάνει την προσπάθεια σου  και θα έχεις βγάλει τα συμπεράσματά σου.

    Εννοείται ότι δε θα πας να της ζητήσεις το λόγο, την βοήθειά της θα ζητήσεις για να δεις πώς θα βοηθήσεις τον κόρη σου.

     

    Το ότι θα είναι στη μέση του μαθήματος είναι λογικό αφού έχουν περίεργο ωράριο αλλά νομίζω πως αξίζει τον κόπο μια μέρα να την θυσιάσεις και να δεις τι γίνεται.

    Επεξεργάστηκαν by ΜΑΡΙΤΑ
    • Μου αρέσει 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    πρίν από 14 λεπτά , ΜΑΡΙΤΑ είπε:

    Μα δεν θα συναντήσεις τη δασκάλα των αγγλικών για να της κάνεις παράπονα αλλά για να την ρωτήσεις πώς τα πάει η κόρη σου στο  μάθημά της, αν έχει κάποιο πρόβλημα μαζί της και αν έχει πέσει η απόδοση της τον τελευταίο καιρό γιατί στο σπίτι βγάζει μια άρνηση με την αποστήθιση. Μέσα από αυτά θα καταλάβει η δασκάλα ότι κάτι συμβαίνει με την κόρη σου χωρίς να την κατηγορήσεις άμεσα και ίσως να δει και μόνη της ότι είναι λάθος η προσέγγιση του μαθήματος. Ίσως και να μη καταλάβει τίποτα αλλά εσύ θα έχεις κάνει την προσπάθεια σου  και θα έχεις βγάλει τα συμπεράσματά σου.

    Εννοείται ότι θα πας να της ζητήσεις το λόγο, την βοήθειά της θα ζητήσεις για να δεις πώς θα βοηθήσεις τον κόρη σου.

     

    Το ότι θα είναι στη μέση του μαθήματος είναι λογικό αφού έχουν περίεργο ωράριο αλλά νομίζω πως αξίζει τον κόπο μια μέρα να την θυσιάσεις και να δεις τι γίνεται.

     

    Ναι, κάτι τέτοιο θα κάνω. 

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    18 ώρες πρίν, ponemeni είπε:

     

    Εικάζω ότι θα είστε εκπαιδευτικός για να γνωρίζετε τόσα πολλά, συγνώμη για την παρένθεση αλλά ο σχολικός σύμβουλος καταργείται? θα αντικατασταθεί με κάποιο άλλο όργανο?

    Για την κοπέλα που άνοιξε το θέμα να πω ότι, όπως λέτε και εσείς, καλή θέληση να υπάρχει και χρόνος θα βρεθεί να γίνει η συνάντηση της μητέρας και της εκπαιδευτικού!

    Εμένα στο όλο θέμα με προβληματίζει περισσότερο η αντίδραση του παιδιού, όπως λέει η μητέρα έχει επηρεασατεί η ψυχολογία του, κάτι που ξεκίνησε με τα Αγγλικά αλλά επεκτείνεται και αλλού, μήπως να το δει το θέμα με την διεύθυνση του σχολείου? μήπως το παιδί υφίσταται κάποια πίεση από τους συμμαθητές? 

    O θεσμός του σχολικού συμβουλου καταργείται διότι αντί να υπηρετεί τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς,μετακύλησε σχεδόν αποκλειστικά σε δέκτη παραπόνων των γονέων,γεγονός το οποίο και οι ίδιοι οι σύμβουλοι ομολογούν...

    Επεξεργάστηκαν by Miss sunshine

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

    Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Σύνδεση

    Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

    • Σύνδεση/Εγγραφή

      Για να μπορέσετε να απαντήσετε σε ερωτήματα ή να ρωτήσετε τα μέλη κάποιο νέο ερώτημα είναι απαραίτητο να εγγραφείτε! Είναι εύκολο & δωρεάν! 

    • Similar Content

      • Από Συντονιστής Περιεχομένου,
        Αγαπητά μέλη
        που βρίσκεστε σε προσπάθεια ή ήδη έχετε εγκυμοσύνη & παιδάκια με την βοήθεια της ιατρικής επιστήμης, 
         
        Θα θέλαμε (και ελπίζουμε να βρεί ανταπόκριση αυτή η πρωτοβουλία) να δημιουργηθεί ένα θέμα στο οποίο να αναφέρονται τα κριτήρια (και όχι οι επωνυμίες) & ενδείξεις καλής πρακτικής, 
        και από την άλλη ενδείξεις κακής πρακτικής, από επαγγελματίες του κλάδου της υπογονιμότητας & υποβοηθούμενης αναπαραγωγής ( εξωσωματική, σπερματεγχύσεις κλπ )
         
        Δυστυχώς εδώ και αρκετά χρόνια, είμαστε αναγκασμένοι να απομακρύνουμε τις αρνητικές κρίσεις που αφορούν επωνυμίες, εξαιτίας του νομικού πλαισίου περί δυσφήμισης δια του τύπου. 
         
        Παράλληλα, εδώ και χρόνια, οι ίδιοι οι επαγγελματίες, δεν διστάζουν να δηλώνουν πρόθεση για νομικές κινήσεις προς γονείς-μέλη τα οποία φωτογραφίζουν ή φωτογραφίζονται σε συνδυασμό με αρνητικές κρίσεις με αυτούς, ή να προβούν σε νομικές κινήσεις ενάντια στην εταιρεία/σελίδα parents.org.gr  - ακόμα και εάν τα περιστατικά είναι απολύτως πραγματικά. 
        Φυσικά κάποιες φορές μπορεί να έχει λανθασμένη εντύπωση ο γονέας εξαιτίας του ότι ο γιατρός δεν εξήγησε επακριβώς κάποιες διαδικασίες ή την αιτία που δεν επέλεξε κάποια άλλη εξέταση ή μέθοδο - κάτι που επίσης θεωρούμε ότι είναι κακή πρακτική και δημιουργεί παρεξηγήσεις. 
         
        Όπως και να έχει το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι ότι η εικόνα που δημιουργείται για τον κλάδο είναι μια εντελώς ψεύτικη, καθώς φαίνονται μόνο τα θετικά σχόλια για τον εκάστοτε επαγγελματία, ενώ δεν είναι ορατά  (εάν αυτά υπάρχουν και έχουν αναρτηθεί) πραγματικά, αρνητικά σχόλια και κρίσεις, ή λεπτομερή περιστατικά καθώς το νομικό πλαίσιο δεν μας επιτρέπει κάτι τέτοιο, εκτός και εάν έχει υπάρξει καταδίκη.
         
        Το μόνο που μένει να πραγματοποιηθεί είναι λίστα κριτηρίων με τα οποία παρατηρήσατε ότι υπήρξε όχι καλή αντιμετώπιση και από την άλλη λίστα κριτηρίων που σας έκανε να συνειδητοποιήσετε ότι ο χ γιατρός πράττει σωστότερα, 
        και να υπάρξει ευαισθητοποίηση των μελών μεταξύ τους (δηλαδή να διαδίδεται αυτή η λίστα) για την ύπαρξη αυτής της λίστας, αμέσως με την έναρξη αυτών των προσπαθειών.
         
        Από πλευράς διαχείρισης θα μπορεί να υπάρχει αυτόματο μήνυμα με το που γράφει κάποιο μέλος στην ενότητα, που θα περιέχει αυτόν τον σύνδεσμο. 
         
        Ακριβώς επειδή η διαδικασία της διερεύνησης της υπογονιμότητας ή της υποβοηθούμενης /εξωσωματικής γονιμοποίησης,  είναι εξαιρετικά χρονοβόρα και ακριβή, για την τσέπη αλλά και στον ψυχολογικό κόσμο της γυναίκας, του άντρα και του ζεύγους,
        σε εποχές ήδη δύσκολες σε όλα τα επίπεδα, πιστεύουμε ότι είναι υψίστης σημασίας να υπάρξει μια τέτοια λίστα. 
         
        Θα θέλαμε να σημειώσουμε εδώ και να ζητήσουμε την προσοχή σας - πολλές φορές διαπιστώνουμε ότι τα μέλη μεταξύ τους ανταλλάσσουν πληροφορίες μέσω πμ και ξεχνούν ότι οι λογαριασμοί είναι ανώνυμοι  -  πίσω από τον οποιονδήποτε λογαριασμό μπορεί να κρύβεται ο οποιοσδήποτε και να αναζητεί επαγγελματικές πληροφορίες που δυσφημούν κάποιον. 
         
        Ακριβως επειδή ο κλάδος αυτός περιέχει μεγάλες χρηματικές αμοιβές, υπάρχει μεγάλο οικονομικό κίνητρο για όσους βρίσκονται στον κλάδο, να αναζητούν όσους τους δυσφημούν και ενδεχομένως να προβαίνουν σε κινήσεις εξακρίβωσης στοιχείων για να μπορούν μετά να κινηθούν νομικά. 
         
        Το νομικό πλαίσιο περι Δυσφήμισης ισχύει ΚΑΙ για μυνήματα που διαδίδονται ΜΕΣΩ ΠΜ !  
         
        Μην δυσφημείτε ούτε μέσω πμ, & μην ανταλλάζετε μεταξύ σας στοιχεία που σας ταυτοποιούν  (όνομα, τηλέφωνο ) ή σας φωτογραφίζουν, είτε τηλέφωνα είτε λεπτομέρειες για το πότε κάνατε ραντεβού ή εξετάσεις και σε ποιόν γιατρό,  σε άτομα που δεν έχετε δεί ποτέ σας/δεν έχετε γνωρίσει, εάν πρόσφατα έχετε κρίνει αρνητικά δημόσια είτε σε πμ, άτομα του κλάδου, γιατί μπορεί να βρεθείτε στο στόχαστρο αυτών των ατόμων - και αντίστοιχα μην εμπιστεύεστε όλα όσα μπορεί να σας γράφει κάποιος που επίσης δεν γνωρίζετε. 
         
        Όταν σας ρωτά κάποια/-ος επίμονα για αρνητικές ή γενικά εμπειρίες που είχατε με τον γιατρό σας, παραπέμπετέ την/τον στην λίστα αυτή.
        Τα δεδομένα αυτά είναι δικά σας προσωπικά ιατρικά δεδομένα.
        Αναρρωτηθείτε - θα τα λέγατε σε κάποιον άγνωστο στον δρόμο;
        Το διαδίκτυο πολλές φορές δημιουργεί την ψευδή αίσθηση ότι γνωρίζουμε το άτομο με το οποίο "συνομιλούμε" κάτι που όμως δεν ισχύει!
         
        Σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν, προσπαθούμε για την έναρξη αυτής της λίστας.
         
        Είμαι επαγγελματίας, ή μή εγγεγραμμένο μέλος που απλώς διαβάζει - μπορώ να στείλω και εγώ; 
         
        ΝΑΙ. Θα ζητηθεί και από έμπιστους επαγγελματίες του χώρου να μας στείλουν ενδείξεις κακής πρακτικής & είναι ευπρόσδεκτοι οι επαγγελματίες που θα θελήσουν να μας στείλουν δικές τους εκδοχές του τι σημαίνει κακή πρακτική στον κλάδο της υποβοηθούμενης αναπαραγωγής, τις οποίες μπορούμε κάλλιστα να δημοσιεύσουμε και ανώνυμα.   
        Αυτά τα κείμενα θα μπορούν να σταλούν στο εμαιλ  editor(at)parents.org.gr
        Φυσικά μπορούν να στείλουν και όσοι αναγνώστες επιθυμούν, κείμενα ή λίστα, στο ίδιο email, δεν είναι απαραίτητο να είναι κάποιος εγγεγραμμένο μέλος για να μας στείλει κάτι! 
         
        Ποιά είναι τα πράγματα που σας έκαναν να καταλάβετε ότι ο γιατρός σας είχε καλή/δεν είχε καλή πρακτική;
        Πχ
        Εξετάσεις τάδε  χωρίς να έχει πρίν γίνει τάδε  και τάδε 
        προσπάθειες επαναλαμβανόμενες χωρίς περεταίρω διερεύνηση άλλων παραγόντων. 
         
        Κριτήρια καλής πρακτικής  που γνωρίζω ότι συμβαίνουν ή βίωσα
        1.
        2.
        3.
        4.
        5.
        6.
         
        Κριτήρια κακής πρακτικής που γνωρίζω ότι συμβαίνουν ή βίωσα
        1. 
        2.
        3.
        4.
        5.
        6.
         
        Απαγορευτικά κριτήρια που γνωρίζω ότι συμβαίνουν ή βίωσα
         
        1.  
        2.
        3.
        4.
        5.
         
         ευχαριστούμε 
      • Από Katepina,
        EDIT ADMIN .... Για κριτήρια επιλογής παιδικού σταθμού δείτε εδώ!!http://parents.org.gr/forum/showthread.php?t=19378
         
         
         
        Αγαπητές μαμάδες γειά σας,
         
        Μόλις τελείωσα με την 6η και τελευταία επίσκεψή μου στους παιδικούς σταθμούς που αξιολογώ για να επιλέξω που θα πάει το κοριτσάκι μου του χρόνου. Δυστυχώς, δεν βρήκα ένα σταθμό που να τα έχει "όλα", δηλαδή καλαίσθητους, καθαρούς και φωτεινούς χώρους & κήπο σε ό,τι αφορά το περιβάλλον, και πλούσιο πρόγραμμα από έμπειρες νηπιαγωγούς με εκδρομές και ποικιλία δραστηριοτήτων. Συνεπώς, πρέπει να διαλέξω τι θεωρώ πιο σημαντικό. Και ζητώ τη γνώμη σας:
        Ένα σταθμό με συμπαθητικούς χώρους, χωρίς κήπο, με πλούσιο πρόγραμμα αλλά με μη έμπειρο προσωπικό που φαίνεται (αλλά δεν ξέρω αν είναι, αποδεδειγμένα και σε βάθος χρόνου) αποτελεσματικό?
        Ένα σταθμό με εξαιρετικές εγκαταστάσεις αλλά φτωχό πρόγραμμα, σα να βρίσκεται το παιδί σε ένα ωραίο σπίτι με απλή φύλαξη, χωρίς εκδρομές/ξένες γλώσσες?
        Ένα σταθμό με καταπληκτικό πρόγραμμα και έμπειρο προσωπικό, σε στριμωγμένες, κουρασμένες εγκαταστάσεις?
        Ένα σταθμό με φοβερές εγκαταστάσεις, φοβερό πρόγραμμα, φοβερό προσωπικό, αλλά με 28 παιδιά σε κάθε τμήμα?!
        Μπερδεύτηκα... Μπορείτε να μου δώσετε τα φώτα σας?
      • Από Συντονιστής Περιεχομένου,
        Αγαπητα μέλη
        σύμφωνα με αυτό το κείμενο που αναφέρεται στο ότι πρέπει να απομακρύνονται δημοσιεύσεις που είναι ασαφής και δεν περιέχουν χρήσιμα κριτήρια αξιολόγησης :
        http://parents.org.gr/forum/showthread.php?p=2911267#post2911267
         
        θα θέλαμε να δημιουργήσουμε το έναυσμα για μια λίστα κριτηρίων σύμφωνα με τα οποία θα χαρακτηρίζατε έναν γυναικολόγο/μαιευτήρα καλό, ΧΩΡΙΣ αναφορά στην επωνυμία. Κάθε αναφορά σε επωνυμία θα μεταφέρεται εκτός ορατού φόρουμ.
         
        Σκοπός δημιουργίας της λίστας είναι το να μπορούν οι ίδιοι οι αναγνώστες
        να μπορούν να αξιολογήσουν καλύτερα τις υπηρεσίες του εκάστοτε ειδικού έχοντας αυτό το "check list".
         
        Ένα παράδειγμα λίστας κριτηρίων
        Τεχνικά χαρακτηριστικά του ραντεβού
        Διαθέσιμο ραντεβού σε χ ημέρες,
        Κόστος επισκεψης με απόδειξη απλό, 60 ευρώ
        Κόστος επίσκεψης με απόδειξη μαζί ή με τεστ παπ ....ευρώ
        Διάρκεια επίσκεψης + μου έδωσε χρόνο να τον ρωτήσω κάτι;
        Στην εξέταση είναι παρόν βοηθός,
        Υπάρχει παραβάν για ντύσιμο,
        Έχει υπέρηχο
        Στέλνει/δέχεται εξετάσεις με εμαιλ
        Πάργκινκ
        Συγκοινωνίες
         
        Ακολουθεί πρωτόκολλο τάδε
        Κόστος γέννας ,......
        Μόρφωση - πτυχίο & πιστοποίηση, μεταπτυχιακά, ειδίκευση............
         
        Συμπεριφορά:
        Δεν πιέζει για χειρουργείο εάν δεν εξηγήσει τον λόγο επακριβώς εάν υπάρχει βιασύνη
        Δίνει εναλλακτικές
        Είναι προσεκτικός στις διατυπώσεις του μετά από απώλεια
        Επεξηγηματικός -δεν με αφήνει με απορίες
        Καθησυχάζει - έχει ενσυναίσθηση.
         
         
        Θα θέλατε να συνεχίσετε / εμπλουτίσετε αυτή τη λίστα ?
        Σημείωση - ίδιου τύπου λίστα θα είναι σκοπιμο να δημιουργηθεί και στην ενότητα παιδιάτρων.