Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

''Ζωηρή'' γ δημοτικού!


Recommended Posts

Εξάσκηση στο γραπτό λόγο, διαιρέσεις, κλάσματα, και υπάρχει και η ιστορία που είναι κάτι καινούριο.

 

Σε ευχαριστώ πολύ!

 

Αρα δεν εχουμε καινούρια γραμματικά φαινόμενα. Αυτά τα κάνει η δασκάλα τώρα οπότε ίσως δε πρέπει να αγχώνομαι τόσο.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Να επανέλθω στο θέμα μιας και κάναμε σήμερα συνάντηση γονέων με τη δασκάλα μας. Μας μίλησε και η διευθύντρια (ναι είναι σοβαρά τα πράγματα όπως βλέπετε) και η δασκάλα μας.

Ούτε λίγο ή πολύ μας έβγαλαν ένα προβληματικό τμήμα. Η δασκάλα μετά από τα πολλά μας είπε ότι το πρόβλημα το δημιουγούν 6-7 παιδιά, προσπαθεί να μιλήσει με τους γονείς αλλά δεν ανταποκρίνονται και δεν προχωράει η ύλη όσο θα ήθελε.

Η διευθύντρια μας είπε ότι υπάρχουν παράπονα και από τις άλλες ειδικότητες και να βοηθήσουμε και εμείς όσο μπορούμε την κατάσταση. Πώς; δε ξέρω αλλά το μπαλάκι πέφτει σε εμάς.

 

Μαθησιακά μας είπε ότι είναι πανέξυπνα και το επίπεδο είναι ανεβασμένο αλλά δεν την αφήνουν να κάνει όλα όσα θέλει για να ανεβάσει και άλλο το επίπεδο.

 

Και ερωτώ εγώ: τι να κάνουμε πια και εμείς οι γονείς των ''ησυχων'' παιδιών αφού τα παιδιά μας από ότι η ίδια λέει δεν δημιουργούν προβλήματα;

Εμείς θα της προτείνουμε λύσεις για το πως θα τιθασεύεσει τα τριτάκια της;

 

Από την μία δεν θέλω να την στήνω στον τοίχο γιατί και αυτή είναι απελπισμένη αλλά τι άλλο μπορώ να κάνω εγώ για να βοηθήσω την κατάσταση;;;Εγώ μιλάω στο παιδί μου καθημερινα....η άλλη μάνα το κάνει;Και πώς να το ελέγξω εγώ;

 

Δε ξέρω....η ύλη σιγά σιγά προχωράει και τουλάχιστον το παιδί μου από ότι βλέπω και από τα τεστάκια της πάει πολύ καλά αλλά δεν είναι μόνο αυτό το θέμα.

 

Με μια μητέρα φίλη που μίλησα μου είπε ότι πλέον μιλάμε για μαθησιακές δυσκολίες πχ υπερκινητικότητα και χρειάζονται άλλοι μεθοδοι πχ κάποια παιδιά είναι οπτικά οπότε μπορεί να φτιάξει ταμπέλες με κανόνες ή κάνουμε ησυχία κλπ. Μου έδωσε ιδέες και θα της προτεινει και στη δασκάλα αλλά φυσικά η θέση της ειναι λεπτή γιατί είναι μητέρα εκτός από επιστήμονας και δε θελει να κατηγορηθεί από άλλους.

 

Εσείς ως τρίτο μάτι πώς σας φαίνονται όλα αυτά;

Οτι εχει χαθεί το όριο απο την δασκάλα είναι προφανές αλλά κατά τα άλλα;

Link to comment
Share on other sites

Ως μητέρα ενός παιδιού που βρέθηκε σε "δυσκολο" τμήμα στο δημοτικό, η εμπειρία σου μου θυμιζει πολλά και δυστυχώς όχι καλά... Αυτό που εισέπραξα εγώ από το σχολείο είναί ότι από τη στιγμη που θα χαθεί η μπάλα με ένα τμημα (στη δική μας περιπτωση επροκειτο για ενα τμημα 17 παιδιων μόνο!!) από τις πρωτες τάξεις, οι δάσκαλοι, το σχολειο κλπ εχουν ετοιμη τη δικαιολογία: Το τμημα είναι δυσκολο, κάθε χρονιά το αφήνουν για τον "νεο", τον αναπληρωτή, αυτον που θα έρθει με απόσπαση και δεν γνωριζει τι τον περιμένει (εμεις είχαμε κάθε χρονο και άλλο δάσκαλο, κανεις ποτέ δεν πηρε το τμημα 2η χρονια...). Αυτο βέβαια - το ότι ήταν το ανεπιθύμητο τμημα του σχολειου - το αντιλαμβάνονταν και τα ίδια τα παιδιά.

Σε εμάς τότε, η λύση ηρθε στην ΣΤ πια, όταν ο δάσκαλος σε συνεργασια με τον διευθυντη και με σχολική συμβουλο που ηρθε για πρωτη φορά μεσα σε τοσα χρονια άλλαξαν τμημα σε ενα απο τα παιδια. Το συγκεκριμενο, άριστη μαθητρια αλλά ζωηρη, δημιουργουσε θεματα μονο οταν ηταν μαζι με συγκεκριμενους συμμαθητες. Μόλις "Εσπασε' η ομαδα, ολα πήγαν καλά μεχρι το τέλος της χρονιας.

Προφανως δεν λέω ότι αυτη είναι η λύση και για εσας, κάθε τμημα έχει τα δικά του θέματα.

Αλλα αν η δασκάλα δεν μπορει να διαχειριστεί μια δυσκολη τάξη παρόλο που ειναι και αυτο μερος της εκπαίδευσης που έχει πάρει και της δουλειάς της, ας καλέσει Σχολικό Συμβουλο. Το έχει κάνει το σχολείο σας? Ο συμβουλος τι είπε? Εδωσε κάποιες κατευθυνσεις? Πρότεινε κάτι?

Link to comment
Share on other sites

Αυτη ηταν και η επόμενη ερώτηση απορια μου: ποτέ καλείται ο σύμβουλος, από ποιον και ποια η αρμοδιότητα του.

 

Μπορούμε δηλαδη να τον καλέσουμε εμεις; Και αν οι γονείς των ζωηρων παιδιών δεν κανουν κατι το μπορω να κάνω εγω;

 

Συμφωνώ μαζι σου, αυτα τα τμηματα δε πρέπει να τα παίρνουν αναπληρωτές αλλα μόνιμοι και να τα βάζουν σε μια τάξη. Αν είχαμε την περσινή δασκάλα ολα θα ήταν διαφορετικα.

 

Ξερεις τι μου ειπε η δασκάλα για ενα απο τα ζωηρά παιδιά; Τι να του πω του χ οταν τελειωνει τις ασκήσεις πρωτος, ολοσωστα και μετα αρχιζει να μιλαει και να κουνιέται;

Link to comment
Share on other sites

Μη το λες αυτό, πολλές φορές ο αναπληρωτής επειδή έχει όρεξη για δουλειά, είναι πιο πρόσφατα στο μυαλό του όσα έμαθε, ξέρει από νέες τάσεις και μπορεί να κάνει θαύματα σε σχέση με έναν έμπειρο αλλά συμβιβασμένο δάσκαλο.

 

Ο σύμβουλος πηγαίνει όπως και να έχει μέσα στο χρόνο σε κάθε σχολείο και μπαίνει σε όλες τις τάξεις. Αξιολογεί τόσο το επίπεδο των παιδιών όσο και το διδακτικό έργο του δασκάλου. Δίνει λύσεις. Δε νομίζω ότι μπορείτε εσείς να τον καλέσετε αλλά είμαι σχεδόν σίγουρη ότι μπορεί είτε η δασκάλα είτε η διευθύντρια να ζητήσει τη βοήθειά του και κατευθύνσεις. Βέβαια και εκεί είναι λίγο που θα πέσεις, αλλά δε γενικές γραμμές οι σύμβουλοι βοηθούν.

 

Για τους γονιούς των άλλων παιδιών δε νομίζω ότι μπορείς να κάνεις κάτι.

 

Αυτό που σου είπε η δασκάλα είναι απαράδεκτο. Να βρει αυτή τι να κάνει. Η αδελφή μου σε τμήμα με αντίστοιχο παιδάκι, είχε φτιάξει από την τσέπη της γωνιά παιχνιδιού και όποιο παιδάκι τελείωσε πρώτο μπορούσε να πάει εκεί με την προϋπόθεση να είναι ήσυχο. Αλλιώς του έβρισκε άλλη απασχόληση. Άμα θέλουν βρίσκουν τρόπους...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Σε σχέση με τον Συμβουλο, δεν ξέρω εάν μπορουν να τον καλέσουν γονείς και οχι ο διευθυντης, ίσως ο Συλλογος Γονέων του σχολειου σας να έχει απάντηση.

Για να μην παρεξηγηθώμ τους αναπληρωτές κλπ δεν τους υποτιμώ, η ποιοτητα της δουλειάς που θα κανει ο δάσκαλος δεν έχει να κανει με τη σχέση εργασίας του. Απλά συνηθως αλλάζουν σχολεία κάθε χρόνο ανάλογα με τις ανάγκες οπότε ειναι πιο πιθανο να εχουν τα παιδια για ενα μονο χρονο...

Όσο για το σχόλιο της δασκαλας για το ζωηρο παιδι που τελειωνει τις εργασίες - είμαστε σοβαροι; Δεν ξέρει τι να πει σε ένα παιδι Γ δημοτικου που εχει τελειωσει την εργασια του και δεν κάθεται ήσυχο;

Link to comment
Share on other sites

Ξερω οτι ο σύμβουλος εχει παει καποια στιγμη μου το εχει παει η κορη μου. Πηγαινει καθε χρονο σε όλες τις τάξεις ή τον καλουν οταν υπάρχει πρόβλημα;

 

Συμφωνώ μαζι σας, θελουν αλλη προσέγγιση κατι πρεπει να σκεφτει, αυτη ειναι η δασκάλα εμείς τι να πούμε αλλο;

 

Αλλα η διευθύντρια μας ειπε οτι εχουν πρόβλημα και οι ειδικότητες. Δεν ειναι μονο η δασκάλα ή μήπως απο εκει ξεκινάνε όλα;

Link to comment
Share on other sites

Το ότι υπάρχει πρόβλημα και στις ωρες των ειδικοτητων (οπου βεβαια γενικά τα παιδια είναι πιο "χαλαρά" και ζωηρά) δείχνει ισως οτι υπάρχει θέμα με την τάξη αλλά δεν απαλάσσει τη δασκάλα από τη δική της ευθύνη. Αλήθεια, θα έλεγε ποτέ αυτο που είπε σε εσένα, και στον Σχολικό Συμβουλο; Δεν νομιζω....

Θα μπορουσατε ίσως οι γονείς να πατε στον διευθυντη και να ρωτησετε πιο συγκεκριμένα ποιό είναι το πλάνο του, τι σκοπεύει να κάνει;

Απο τη στιγμη που υπάρχει προβλημα, ειναι προφανές οτι ο τρόπος με τον οποιο δουλευει η δασκάλα μεσα στην τάξη δεν λειτουργει. Άρα κάτι πρεπει να αλλάξει. Έχουν σκεφτει οτιδηποτε Πχ. συνέπειες στους ταραξιες/επιβραβευσεις/να αλλάξουν θεσεις κάποια παιδια/κλπ κλπ; Εχει προτεινει κατι ο Συμβουλος; Εχει μπει και ο Συμβουλος στην τάξη σε ωρα μαθηματος; Εχουν κατσει στο ίδιο τραπεζι ολοι οι εκπαιδευτικοι που μπαινουν στο τμημα για να μιλησουν για κάθε παιδι ξεχωριστα και για εκεινες τις παρεουλες που δημιουργουν την αναστάτωση;

Το να κάνεις μια συνάντηση και να πετάξεις το μπαλάκι στους γονεις (οι οποίοι σαφως και πρέπει να συνεργαστουν αλλά δεν αρκεί αυτο) δεν είναι η λύση..

Link to comment
Share on other sites

Το ότι υπάρχει πρόβλημα και στις ωρες των ειδικοτητων (οπου βεβαια γενικά τα παιδια είναι πιο "χαλαρά" και ζωηρά) δείχνει ισως οτι υπάρχει θέμα με την τάξη αλλά δεν απαλάσσει τη δασκάλα από τη δική της ευθύνη. Αλήθεια, θα έλεγε ποτέ αυτο που είπε σε εσένα, και στον Σχολικό Συμβουλο; Δεν νομιζω....

Θα μπορουσατε ίσως οι γονείς να πατε στον διευθυντη και να ρωτησετε πιο συγκεκριμένα ποιό είναι το πλάνο του, τι σκοπεύει να κάνει;

Απο τη στιγμη που υπάρχει προβλημα, ειναι προφανές οτι ο τρόπος με τον οποιο δουλευει η δασκάλα μεσα στην τάξη δεν λειτουργει. Άρα κάτι πρεπει να αλλάξει. Έχουν σκεφτει οτιδηποτε Πχ. συνέπειες στους ταραξιες/επιβραβευσεις/να αλλάξουν θεσεις κάποια παιδια/κλπ κλπ; Εχει προτεινει κατι ο Συμβουλος; Εχει μπει και ο Συμβουλος στην τάξη σε ωρα μαθηματος; Εχουν κατσει στο ίδιο τραπεζι ολοι οι εκπαιδευτικοι που μπαινουν στο τμημα για να μιλησουν για κάθε παιδι ξεχωριστα και για εκεινες τις παρεουλες που δημιουργουν την αναστάτωση;

Το να κάνεις μια συνάντηση και να πετάξεις το μπαλάκι στους γονεις (οι οποίοι σαφως και πρέπει να συνεργαστουν αλλά δεν αρκεί αυτο) δεν είναι η λύση..

 

Σε ευχαριστώ τοσο πολυ, με βοηθάς πολύ να ξεμπλοκάρει η σκέψη μου. Αυριο κιόλας θα παω να μιλήσω με την διευθύντρια κατά ιδίαν να δω τι θα μου πει.

 

Τους εχεις αλλαξει θεση και αλλάζει και την διαρρύθμιση των θρανιων για να βρει τι θα την βολέψει. Φαινεται να εχει ορεξη η κοπέλα απλα λιγο το εχει χασει. Σήμερα ήταν ολα καλα παιδια μου ειπε η κορη μου και κανανε αρκετες ασκήσεις στο σχολείο.

 

Εχει σκεφτει επιβραβεύσεις με δωράκια γιατι οι τιμωρίες δεν πιάσανε απο ο, τι μας είπε. Παντως εξαιρετική η ιδεα σας να υπαρχει ενας χωρος με παζλ και διαφορά ως επιβράβευση για οποιον τελειώνει νωριτερα!

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...