Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Γονείς δεν θέλουν να επιτρέψουν στα παιδιά προσφύγων/μεταναστών να πάνε σχολείο


Recommended Posts

Δεν κάνω σύνδεση των Κινέζων γενικά με το παραεμπόριο, λέω ότι αναλογικά με τον αριθμό των Κινέζων που ζουν στην Ελλάδα και των περιστατικών παραεμπορίου που έχουν σημειώθεί, υπάρχει σύνδεση που δικαιολογεί να λέμε ότι οι Κινέζοι στην Ελλάδα έχουν μεγάλη σχέση με το παραεμπόριο. Δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για τους Αλβανούς γιατί σύμφωνα με τα στοιχεία εγκληματικότητας, σε σύγκριση με τον πληθυσμό, δεν υπάρχουν στοιχεία που να δείχνουν ότι οι Αλβανοί έχουν, ας το πω απλά, περισσότερους κακοποιούς από τους Έλληνες. Η σελίδα της ΕΛ.ΑΣ συνέχεια δημοσιεύει στατιστικά στοιχεία έχει ενδιαφέρον να το παρακολουθεί κανείς.

 

Ακριβώς αυτό εννοώ. Αυτός που πιστεύει βαθιά, δεν έχει και μεγάλη διαφορά από τον φανατικό. Έχει ριζωμένες πεποιθήσεις και δεν αποκλίνει από αυτές. Πρέκες και Λουκές αυτά είναι γραφικότητες.

 

Εδώ δε δεχόμαστε τους ομοφυλόφιλους ως κοινωνία (που δε μας πειράζουν κιόλας), και θα γινόμασταν ποτέ ανεκτικοί στους μουσουλμάνους; Ως προς τους μετανάστες γενικότερα, η ένστασή μου είναι στο ότι τσουβαλιάζουμε κάτω από την ταμπέλα Ισλαμιστής, τα πάντα. Από τον φανατισμένο τρομοκράτη, μέχρι τον μετριοπαθή.

To ίδιο δεν έκανες μόλις, αλλά και πιο πριν, κάτω από την ταμπέλα Χριστιανός? Το να τσουβαλιάζουμε χριστιανούς είναι "φιλελεύθερο" ας πούμε και το να τσουβαλιάζουμε μουσουλμάνους είναι ρατσιστικό-ξενοφοβικό? Δες πού σε πάει αυτό το μονοπάτι σκέψης:

Είναι σα να λες ότι και ο μουσουλμάνος που πιστεύει βαθιά, προφανώς είναι επίσης φανατικός (και άρα έτοιμος να κάνει πολλά στο όνομα της θρησκείας του, οπότε δικαιολογημένος ο φόβος, δεδομένου και ότι οι βαθιά θρησκευόμενοι, είναι πολλοί).

Επίσης είναι σα να λες ότι γενικώς όποιος είναι true και όχι ντεμέκ πιστός, λογικά είναι φανατικός. Να με διορθώσεις αν παρερμηνεύω, είπες : Αυτός που πιστεύει βαθιά, δεν έχει και μεγάλη διαφορά από τον φανατικό. Έχει ριζωμένες πεποιθήσεις και δεν αποκλίνει από αυτές.

Και μια τελευταία σκέψη που έκανα, ορμώμενη από την παραπάνω φράση σου (μου έκανε σημαντική εντύπωση όπως κατάλαβες), με βάση τα δεδομένα στην Ελλάδα και παγκοσμίως, λογικά θα πρέπει να προτιμήσω το φανατικό χριστιανό από το φανατικό μουσουλμάνο, διότι τουλάχιστον ο φανατικός χριστιανός λογικά δε θα μου "πάρει το κεφάλι" επειδή μου αρέσει να φοράω skinny jean.

Αντιλαμβάνεσαι πού οδηγούν το τσουβάλιασμα και οι υπεραπλουστεύσεις εκατέρωθεν, έτσι? Δε γίνεται συζήτηση, γίνεται μην πω τι.

 

Το ότι πέρασε επιτέλους το σύμφωνο συμβίωσης, δε σου λέει κάτι ότι σταδιακά η ελληνική κοινωνία (των πολλών φανατικών χριστιανών) γίνεται σταδιακά πιο έτοιμη να δεχθεί τους ομοφυλόφιλους? Έχεις την εντύπωση ότι οι νεοδημοκράτες βουλευτές θα το υπερψήφιζαν, αν δεν ήταν κοινώς αποδεκτό και εκτός βουλής ότι έπρεπε πια να γίνει? Θεωρείς ότι είμαστε το ίδιο τώρα με 40 χρόνια πριν?

Και μιας και το συζητάμε, να μην κάνουμε ειδική μνεία στις Ισλαμικές χώρες και πώς συμπεριφέρονται εκεί στους ομοφυλόφιλους? Θα γίνει ποτέ εκεί κάποιο gay parade, όπως γίνεται εδώ, πώς το βλέπεις?

 

Στην πρώτη παράγραφο (το προσωπικό μας off topic), λες αν κατάλαβα καλά ότι μένουν πχ 10.000 Κινέζοι στην Ελλάδα και το 10% αυτών εμφανίζει παραβατικότητα vs 1,5εκ Αλβανών και το 5% αυτών εμφανίζει παραβατικότητα. Σε απόλυτα νούμερα, επειδή οι Αλβανοί είναι πολύ περισσότεροι, θα παραβαίνουν και το νόμο πολύ περισσότεροι, ως ποσοστό στον πληθυσμό ΤΟΥΣ όμως, είναι χαμηλό. Αυτό εννοείς? Ε που'ναι το ντε, έχω φάει τα μάτια μου:

http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content〈=%27..%27&perform=view&id=62129&Itemid=1694〈=

Κι εδώ ο μόνος διαχωρισμός που γίνεται, είναι μεταξύ ημεδαπών και αλλοδαπών

http://www.astynomia.gr/images/stories/2015/statistics15/2015_epikrateia.pdf

Υπάρχει και άλλο στατιστικό? Για να το κλείσουμε επιτέλους, κουράστηκα με τους Κινέζους !:mad:

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 308
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

 

 

Για να μην πιάσουμε τι έκανε στη θέση της γυναίκας η ριζοσπαστικοποίηση του Ισλάμ στην υποσαχάρια Αφρική πρόσφατα. Κάτι για απαγωγές ολόκληρων μη μουσουλμανικών σχολείων θηλέων έχετε ακούσει; Μάλλον όχι, δεν συνάδει με το ποίημα που θέλουν να περάσουν κάποιοι.

Έχω ακούσει αλλά δεν έχω μάθει τι έγινε τελικά.

 

....θέλω να μάθω?

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

Να γίνω και πιο σαφής;

 

Το Ισλάμ είναι απάνθρωπο και επιβάλλεται με χυδαίο τρόπο στις γυναίκες. Εχουν αγιοποιήσει την επιβολή, τον αυταρχισμό και τον θάνατο στο όνομα του θεου τους. οκ;

 

Από την άλλη όμως, το μεσαίωνα η καθολική εκκλησία είχε αντίστοιχες πρακτικές. Στην συνείδηση των περισσοτέρων, ο χριστιανισμός έχει διαπράξει αίσχη, στην πραγματικότητα όμως, ο χριστιανισμός ουδεμίαν σχέση έχει με αυτές τις πρακτικές και τις προθέσεις, παρόλο που στο όνομά του έγιναν όσα έγιναν. Και ως εκ τούτου, παρά τις βαρβαρότητες μεγάλου μέρους αυτοαποκαλούμενων χριστιανων, υπήρχαν και τότε, χριστιανοί που δεν δέχονταν και δεν ασπάζονταν αυτές τις πρακτικές χωρίς να αφήνουν την πίστη τους.

 

Γίνομαι αντιληπτή;

 

Να θυμόμαστε όμως πάντα ότι αυτοί οι καλοί Χριστιανοί που δεν ασπάζονταν τις ακραίες πρακτικές καθόλου δεν εμπόδισαν τις πυρές των μαγισσών, την ιερά εξέταση, τις Σταυροφορίες και ένα σωρό άλλα αίσχη, τα οποία έγιναν στο όνομα της θρησκείας. Αυτοί οι καλοί Χριστιανοί κάθονταν και παρακολουθούσαν, ακολουθώντας πιστα τις προσταγές της Εκκλησίας, καθώς ήταν αμόρφωτοι και φοβισμένοι. Το παράδειγμά σου είναι μία επιβεβαίωση του τι συμβαίνει όταν παίρνουν κεφάλι οι φανατικοί. Ή μήπως όταν οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα ξεσηκώνουν τους φανατικούς; Αλλά αυτό είναι μία άλλη συζήτηση.

 

Ακολουθώντας λοιπόν το δικό σου παράδειγμα βάλε όπου Χριστιανός την λέξη Μουσουλμάνος και οραματίσου τις νέες πυρές, τις νέες σταυροφορίες και τις νέες μαντήλες, τις οποίες οι γυναίκες δεν τολμούν να αρνηθούν. Το ότι κάποτε το κάναμε και εμείς οι χριστιανοί δεν είναι λόγος για να το επιτρέψουμε να ξανασυμβεί. Ίσα ίσα. Πρέπει να διδασκόμαστε από την ιστορία. Δεν υπάρχει λόγος να επαναλαμβάνουμε τα ίδια λάθη, ούτε να αφήνουμε να δημιουργηθούν καταστάσεις οι οποίες γνωρίζουμε πού θα οδηγήσουν.

 

Το θέμα δεν είναι εάν υπάρχουν "καλοί" Μουσουλμάνοι. (Το ξέρω ότι η υπεραπλούστευση της λέξης καλός είναι αδόκιμη, αλλά χρησιμοποιώ την λέξη σχηματικά). Προφανώς υπάρχουν καλοί Μουσουλμάνοι. Στατιστικά να το δεις τουλάχιστον, δεν μπορεί να μην υπάρχουν. Το ερώτημα είναι "έχουν αυτοί οι καλοπροαίρετοι άνθρωποι την θέληση να επιβληθούν στους υπόλοιπους;" Η απάντηση είναι μάλλον προφανής. Όχι δεν την έχουν. Αυτό μας προβληματίζει. Κατά τα άλλα, καλοί πάντα υπάρχουν. Και Γερμανοί υπάρχουν καλοί, αλλά μια χαρά έκαναν δύο παγκόσμιους πολέμους.

Link to comment
Share on other sites

Να θυμόμαστε όμως πάντα ότι αυτοί οι καλοί Χριστιανοί που δεν ασπάζονταν τις ακραίες πρακτικές καθόλου δεν εμπόδισαν τις πυρές των μαγισσών, την ιερά εξέταση, τις Σταυροφορίες και ένα σωρό άλλα αίσχη, τα οποία έγιναν στο όνομα της θρησκείας. Αυτοί οι καλοί Χριστιανοί κάθονταν και παρακολουθούσαν, ακολουθώντας πιστα τις προσταγές της Εκκλησίας, καθώς ήταν αμόρφωτοι και φοβισμένοι. Το παράδειγμά σου είναι μία επιβεβαίωση του τι συμβαίνει όταν παίρνουν κεφάλι οι φανατικοί. Ή μήπως όταν οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα ξεσηκώνουν τους φανατικούς; Αλλά αυτό είναι μία άλλη συζήτηση.

 

Ακολουθώντας λοιπόν το δικό σου παράδειγμα βάλε όπου Χριστιανός την λέξη Μουσουλμάνος και οραματίσου τις νέες πυρές, τις νέες σταυροφορίες και τις νέες μαντήλες, τις οποίες οι γυναίκες δεν τολμούν να αρνηθούν. Το ότι κάποτε το κάναμε και εμείς οι χριστιανοί δεν είναι λόγος για να το επιτρέψουμε να ξανασυμβεί. Ίσα ίσα. Πρέπει να διδασκόμαστε από την ιστορία. Δεν υπάρχει λόγος να επαναλαμβάνουμε τα ίδια λάθη, ούτε να αφήνουμε να δημιουργηθούν καταστάσεις οι οποίες γνωρίζουμε πού θα οδηγήσουν.

 

Το θέμα δεν είναι εάν υπάρχουν "καλοί" Μουσουλμάνοι. (Το ξέρω ότι η υπεραπλούστευση της λέξης καλός είναι αδόκιμη, αλλά χρησιμοποιώ την λέξη σχηματικά). Προφανώς υπάρχουν καλοί Μουσουλμάνοι. Στατιστικά να το δεις τουλάχιστον, δεν μπορεί να μην υπάρχουν. Το ερώτημα είναι "έχουν αυτοί οι καλοπροαίρετοι άνθρωποι την θέληση να επιβληθούν στους υπόλοιπους;" Η απάντηση είναι μάλλον προφανής. Όχι δεν την έχουν. Αυτό μας προβληματίζει. Κατά τα άλλα, καλοί πάντα υπάρχουν. Και Γερμανοί υπάρχουν καλοί, αλλά μια χαρά έκαναν δύο παγκόσμιους πολέμους.

 

Η μάζα είναι μάζα και πάντοτε υπάρχει και καθιερώνει ότι θεωρείται "κανονικό" για κάθε εποχή. Αλλά τ' ότι οι "καλοί" χριστιανοί τίποτα δεν έκαναν δεν ισχύει. Πάντοτε υπήρχαν και υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ισχυρό φρόνημα και το υπερασπίζονται. Η bold φραση είναι κι αυτή που συμφωνούμε απόλυτα.

 

Την ιστορία την κρίνουμε εκ των υστέρων και βλέπουμε τα "λάθη" της.

 

Οσο για τους Γερμανούς, ο μόνος λόγος που θεωρείται "λάθος" το πάθος τους για παγκόσμια κυριαρχία, είναι επειδή έχασαν τον πόλεμο. Αν είχαν νικήσει, ως νικητές θα είχαν γράψει αλλιώς την ιστορία.

 

anyway επειδή ξεφύγαμε, για τους λόγους που αναφέρθηκαν, παρά τις διαφωνίες μας, δεν εγκρίνω και δεν επικροτώ τον μουσουλμανικό επεκτατισμό στην ελλάδα.

Ομως , και για να επαναφέρω την κουβέντα στην αρχή της, το να μην μπουν σε σχολεία, όλα τα παιδιά που έχουν ξεμείνει στην ελλάδα, πως ακριβώς βοηθάει είτε εμάς, είτε αυτούς;

Link to comment
Share on other sites

 

Η μάζα είναι μάζα

 

Την ιστορία την κρίνουμε εκ των υστέρων και βλέπουμε τα "λάθη" της.

 

Τότε γιατί μαθαίνουμε ιστορία, αν είναι να μη διαφέρουμε από τα κοπάδια αμόρφωτων ανθρώπων του μεσαίωνα, που χειραγωγούνται από τους μάγους, τους πολέμαρχους και τους κομιστές τους; Γιατί σήμερα που υπάρχει ιντερνετ να ακούγεται ως κάτι νέο τι έγινε πχ στην Αφρική; Τουλάχιστον η Μισέλ Ομπάμα το έμαθε και πήρε θέση.

 

Διάφορα συνέβαιναν όσο εμείς ασχολούμαστε με τις λιποθυμίες στα σχολεία και φτιάχναμε τηλεπαράθυρα που διάφοροι παρευρισκόμενοι τερμάτιζαν ένα θέμα λογοφέρνοντας για μισάωρα κάθε φορά. Πού χώρος να δοθεί για το τι συνέβαινε με τον εξτρεμισμό στον πλανήτη.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Chibok_schoolgirls_kidnapping

 

Λένε οι αντάρτες ότι τελικά τις εξισλάμισαν και τις πάντρεψαν με αντάρτες; Παραμένει όμως το γεγονός ότι έχουν χαθεί τι ίχνη τους, εκτός από κάποιες που απελευθερώθηκαν.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ομως , και για να επαναφέρω την κουβέντα στην αρχή της, το να μην μπουν σε σχολεία, όλα τα παιδιά που έχουν ξεμείνει στην ελλάδα, πως ακριβώς βοηθάει είτε εμάς, είτε αυτούς;

 

Προσωπικά δεν με πειράζει αν τηρηθεί ο αριθμός των 50.000 (περίπου, δεν θυμάμαι) σύνολο ανθρώπων που θα αναλάβουμε, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ προσφύγων, που έχει ήδη παραβιαστεί. Η παραβίασή του πρέπει να αναδειχτεί ως θέμα, δεν νομίζεις; ΠΟΤΕ θα έπρεπε να αναδειχτεί, όταν ξεπεραστεί ποιος αριθμός; Με αφορμή ποιο άλλο θέμα θα μπορούσε να αναδειχτεί; Γιατί δεν πρέπει να κάνουμε ερωτήσεις, για το κόστος πχ, όταν μας λένε την ίδια στιγμή για λιγότερη ελευθερία στην ενημέρωση με πρόφαση τα οικονομικά μεγέθη; Το κόστος για τους πρόσφυγες είναι πολλαπλάσιο σε σχέση με τα ποσά που παίζονται ως υποτιθέμενα κρατικά έσοδα στην ενημέρωση. Ρωτάω πολλά;

 

Και τέλος πάντων δεν βλέπω συνεπή στάση ανάμεσα σε αυτούς που μας έλεγαν πρόπερσι ότι τα παιδιά στα σχολεία λιποθυμάνε και το να κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε την ασυνέπεια δεν νομίζω ότι βοηθάει στο να υπάρξει λίγο περισσότερη υπευθυνότητα. Δεν πρέπει να υπάρχει υπευθυνότητα και οι πολίτες να ελέγχουν λίγο τι κάνουν αυτοί εκεί πέρα που παίρνουν αποφάσεις;

 

Δεν ισχυρίζομαι ότι ξέρω όλα τα επίπεδα αλήθειας ή διεθνών συσχετισμών. Όμως έτσι όπως το καταλαβαίνω, δεν δείξαμε ως χώρα αρκετά υπεύθυνη στάση, τουλάχιστον το 2015 όσον αφορά την προστασία του ενιαίου ευρωπαϊκού χώρου από την ανεξέλεγκτη διακίνηση ανθρώπων που δεν γνωρίζουμε ουσιαστικά ποιοι είναι, αρκετοί από αυτούς. Κατά συνέπεια δόθηκε τροφή και σε εθνικιστικό εξτρεμισμό και σε φωνές διασπαστικές, το Brexit πήρε ώθηση κυρίως λόγω την ελκυστικότητας της Βρετανίας ως χώρα προορισμού, διαφορετικά δεν θα είχε κερδίσει έδαφος. Η Βρετανία βρέθηκε να πρέπει να μαζέψει τις συνέπειες και για πολίτες άλλων χωρών ευρωπαϊκών και το θέμα δεν ήταν ρατσιστικό, είχε λιγότερο ή ελάχιστα ρατσιστική χροιά. Περισσότερο ειχαν μπει αρκετά θέματα μέσα και κυρίως αρκετοί φορολογούμενοι βρέθηκαν σε θέση άμυνας, βλέποντας μια σειρά από συνέπειες της ελεύθερης εγκατάστασης Ευρωπαίων πολιτών κυρίως, στα σχολεία τους, στο σύστημα πρόνοιας, στην υποβάθμιση των πόλεων. Τα καραβάνια που δημιουργήθηκαν στα Βαλκάνια το καλοκαίρι του 15 ήταν η αιχμή του δόρατος για την καμπάνια του Brexit, σου λέει είμαστε έρμαιο του καθενός που αποφασίζει να δώσει χαρτιά χωρίς έλεγχο. Η επίσημη στάση της Βρετανίας ήταν να πάρει κάποιους πρόσφυγες, όχι από τα καραβάνια, αλλά από τα πραγματικά χοτσποτ, αυτά που φτάνουν οι πρόσφυγες που είναι πραγματικά κυνηγημένοι, κοντά στις περιοχές εχθροπραξιών. Δεν ήταν ανάλγητοι λοιπόν, ήταν συνετοί και δεν ήθελαν να αναλάβουν περισσότερα με βάση τις δυνάμεις τους όπως εκείνοι τις λογάριαζαν.

 

Οπότε όχι, μπορεί να είμαι ρομαντική που μου άρεσε η Ευρώπη οπως την καταλαβαίνω την τελευταία εικοσαετία περίπου, σε σχέση πάντα με τη γενική εικόνα που επικρατεί σε άλλα σημεία του πλανήτη γύρω μας, ειτε είναι οικονομικά ανεπτυγμένα είτε όχι. Η οποία Ευρώπη είναι ελκυστική σε τόσους πληθυσμούς και αυτή την ελκυστικότητα που έχει δεν θέλω να κρατάω τη σημαία για ενέργειες που θα την καταστρέψουν.

Link to comment
Share on other sites

Έχω ακούσει αλλά δεν έχω μάθει τι έγινε τελικά.

 

....θέλω να μάθω?

Νομίζω ότι δεν έχουν βρεθεί τελικά ακόμα εκείνα τα κορίτσια που απήχθησαν από τη Μπόκο Χαράμ το 2014,

κάποια εξ αυτών απέδρασαν, αλλά τα υπόλοιπα ακόμα και σήμερα συνεχίζουν να αγνοούνται και δεν ξέρει κανείς την τύχη τους (αν ζουν, αν έγιναν σκλάβες του σεξ, αν προετοιμάζονται για καμικάζι αυτοκτονίας, κλπ.)

Link to comment
Share on other sites

Τότε γιατί μαθαίνουμε ιστορία, αν είναι να μη διαφέρουμε από τα κοπάδια αμόρφωτων ανθρώπων του μεσαίωνα, που χειραγωγούνται από τους μάγους, τους πολέμαρχους και τους κομιστές τους; Γιατί σήμερα που υπάρχει ιντερνετ να ακούγεται ως κάτι νέο τι έγινε πχ στην Αφρική; Τουλάχιστον η Μισέλ Ομπάμα το έμαθε και πήρε θέση.

 

Διάφορα συνέβαιναν όσο εμείς ασχολούμαστε με τις λιποθυμίες στα σχολεία και φτιάχναμε τηλεπαράθυρα που διάφοροι παρευρισκόμενοι τερμάτιζαν ένα θέμα λογοφέρνοντας για μισάωρα κάθε φορά. Πού χώρος να δοθεί για το τι συνέβαινε με τον εξτρεμισμό στον πλανήτη.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Chibok_schoolgirls_kidnapping

 

Λένε οι αντάρτες ότι τελικά τις εξισλάμισαν και τις πάντρεψαν με αντάρτες; Παραμένει όμως το γεγονός ότι έχουν χαθεί τι ίχνη τους, εκτός από κάποιες που απελευθερώθηκαν.

 

Δεν συμφωνώ με τις συσχετίσεις που κάνεις. Οχι γιατί είναι ασύνδετες μεταξύ τους αλλά γιατί δεν πιστεύω πως προσφέρω κάτι σε αυτές τις κοπέλες (δεχόμενη το παράδειγμα που έθεσες), κάνοντας google search για την ιστορία τους και την εξέλιξή της. Ηταν μια είδηση, όλοι σοκαριστηκαμε (!) και κάποιοι εξοργίστηκαν και κάποιοι "πήραν θέση". Και μετά τι; Τίποτα; Κοινωνικό κουτσομπολιό πάνω στον πόνο ανθρώπων μακρυά από μας.

 

Ο εξτρεμισμός στον πλανήτη δεν υπάρχει λόγο ελλειπούς ενημέρωσης όπως επίσης, εκεί που υπάρχει πληροφορία, δεν λείπει ο εξτρεμισμός.

 

Το αν μαθαίνουμε ιστορία είναι μια μεγάλη συζήτηση, όπως επίσης και το κατά πόσο διαφέρουμε από τα αμόρφωτα κοπάδια που ανέφερες. Κατ΄εμέ, είμαστε, στη Δύση, εκπαιδευμένα και εκπαιδεύσιμα κοπάδια...αλλά μορφωμένα ; όχι και τόσο. Χειραγωγούμαστε με πολύ πιο άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο από τον μεσαίωνα. Γι' αυτό και η ιστορία είναι διαφορετική από κράτος σε κράτος και έχει άλλη χροιά και άλλα συμφραζόμενα. Για να μάθεις ιστορία θέλει πολλές ώρες και πολύ ψάξιμο και πολλές αντιφατικές αφηγήσεις, ώστε να μπορέσεις να έχεις μια εικόνα του τι μπορεί να συνέβη έστω και 100 χρόνια πριν. Οι ρητορίες των τηλεοπτικών και άλλων "παραθύρων" δεν αποτελούν καλή απεικόνιση του τι θα έπρεπε να έχουμε μάθει από την ιστορία. Το αν ο ομπάμα πήρε ή δεν πήρε θέση, δεν αλλάζει την αλήθεια αυτών των κοριτσιών. Αλλάζει το δημόσιο status του ομπάμα.:mad::(

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν με πειράζει αν τηρηθεί ο αριθμός των 50.000 (περίπου, δεν θυμάμαι) σύνολο ανθρώπων που θα αναλάβουμε, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ προσφύγων, που έχει ήδη παραβιαστεί. Η παραβίασή του πρέπει να αναδειχτεί ως θέμα, δεν νομίζεις; ΠΟΤΕ θα έπρεπε να αναδειχτεί, όταν ξεπεραστεί ποιος αριθμός; Με αφορμή ποιο άλλο θέμα θα μπορούσε να αναδειχτεί; Γιατί δεν πρέπει να κάνουμε ερωτήσεις, για το κόστος πχ, όταν μας λένε την ίδια στιγμή για λιγότερη ελευθερία στην ενημέρωση με πρόφαση τα οικονομικά μεγέθη; Το κόστος για τους πρόσφυγες είναι πολλαπλάσιο σε σχέση με τα ποσά που παίζονται ως υποτιθέμενα κρατικά έσοδα στην ενημέρωση. Ρωτάω πολλά; (.............)

 

(........) Οπότε όχι, μπορεί να είμαι ρομαντική που μου άρεσε η Ευρώπη οπως την καταλαβαίνω την τελευταία εικοσαετία περίπου, σε σχέση πάντα με τη γενική εικόνα που επικρατεί σε άλλα σημεία του πλανήτη γύρω μας, ειτε είναι οικονομικά ανεπτυγμένα είτε όχι. Η οποία Ευρώπη είναι ελκυστική σε τόσους πληθυσμούς και αυτή την ελκυστικότητα που έχει δεν θέλω να κρατάω τη σημαία για ενέργειες που θα την καταστρέψουν.

 

Ελπίζω ότι δεν σε παραφράζω, συμφωνώντας στ' ότι η κυβέρνηση μας δεν έχει διαχειριστεί με σοβαρότητα το ζήτημα προσέλευσης όλων αυτών των ανθρώπων, ότι δεν έχει κάνει επαρκή οργάνωση αυτών σε μετανάστες, πρόσφυγες κτλ. σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο και να ασκήσει την πίεση που μπορούσε και μπορεί στα υπόλοιπα ευρωπαϊκά κράτη για να μοιραστεί το βάρος αυτό. Το σημαντικότερο για μένα είναι ότι δεν ενημερώνει τους πολίτες, δεν συνδιαλέγεται και απλώς ανακοινώνει και εφαρμόζει (μεσοβέζικα πάντα) ότι προχειρότητα θεωρείται λύση την δεδομένη στιγμή. Εχει ολιγαρχική διακυβέρνηση (δεν αναφέρομαι ειδικά στον Σύριζα, αλλά και σε όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις που έχουν αντιστοίχως αφήσει τέτοια ζητήματα, λίγο πολύ στην τύχη τους) και επιβάλλεται με δημαγωγία.

 

Ομως η αρνηση εισαγωγής των παιδιών στα σχολεία χωρίς περαιτέρω προτάσεις και απάιτηση για λύσεις διαφορετικές, δεν έχει να προσφέρει τίποτα και σίγουρα δεν αποτελεί "ερώτηση". Καλά κάνεις και ρωτάς και προβληματίζεσαι, συμφωνούμε σε αυτό. Είναι όμως τρόπος άσκησης πίεσης αυτή η άρνηση (για την περίπτωση του Ωραιοκαστρου) ή θέση ; Η θέση που βλέπω εγώ είναι η εξής: ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΜΑΣ κι όπου θελουν ας πάνε. Την κατανοώ βέβαια, αλλά δεν μπορώ να την επικροτώ ως κάποιας μορφής ερώτηση για τα όσα συμβαίνουν.

 

Αντίθετα, μια και είμαστε εδώ που είμαστε, βλέπω ως πολύ σημαντική την άμεση εγγραφή παιδιών στα σχολεία προκειμένου να υπάρχει μια κάποια ρουτίνα και έλεγχος των παιδιών αυτών, να έχουν μια υποχρέωση οι γονείς τους (που κατά τα άλλα κάθονται στα κέντρα κράτησης και κάνουν τι; ) , να υπάρχουν εκπαιδευτικοί να δώσουν feedback για την κατάσταση αυτών των ανθρώπων, να γνωρίσουν το πλαίσιο αναφοράς τους και να μπορούν να συνδιαλλαγούν μαζί τους. Παιδιά στα κέντρα κράτησης και στο δρόμο επί μήνες και χρόνια, είναι ο καταλληλότερος τρόπος για να έχεις όλες τις αναπιθύμητες συνέπειες που φοβάσαι ότι θα έχεις από τους αλλοδαπούς. Μακάρι να γινόταν και με σοβαρή οργάνωση και μακροπρόθεσμο προγραμματισμό.

Link to comment
Share on other sites

Οταν γίνοταν ο πόλεμος στη Σερβία, υπήρξε ένα κύμα μετανάστευσης, κυρίως από κατοίκους Αλβανικης καταγωγής, μουσουλμάνους. Τελικά δε βγήκαν φανατικοί τύποι με χαρέμια και όνειρο να σφάξουν τους Χριστιανούς, αλλά θυμάμαι να ακούστηκε και αυτό τότε, για να μην ξεχνιόμαστε ;)

 

Θυμάμαι επίσης ότι είχε πάρει ο μακαρίτης ο παππούς μου έναν φουκαρά από τους νεοαφιχθέντες να του κάνει κάποιες δουλειές και νόμιζαν οι συγγενείς και γείτονες ότι τρελάθηκε, καθότι ήταν ο ίδιος πρόσφυγας που χασε πατέρα και 4 αδέρφια από μουσουλμάνους, και με μάλιστα ιδιαίτερα βίαιο τροπο. Όταν του έκαναν τη σχετική κουβέντα, ο παππούς είχε γίνει έξω φρενών, γιατί "ο πρόσφυγας είναι πρόσφυγας και εγώ είμαι με τους πρόσφυγες, σιγά μην τους ρωτήσω και σε τι Θεο πιστεύουν". Τολμώ να πω ότι κάτι παραπάνω από τους περισσότερους από εμάς θα ήξερε περί μουσουλμάνων, φανατισμού και προσφυγιάς.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 3 months later...

Επαναφέρω το θέμα. Αν κ δεν έχω διαβάσει όλες τις σελίδες, θα ήθελα να σας ρωτήσω:

Διατυπώθηκαν διάφορες θεωρίες με αφορμή το (μακρινό για πολλούς) Ωραιόκαστρο. Ποια η γνώμη σας τώρα που, από τον Ιανουάριο, οι δομές εκπαίδευσης/ένταξης είναι πια κοντά μας/κοντά σας, εντός των δημοτικών σχολείων της περιοχής σας κ αν όχι της περιοχής σας αλλά της περιοχής του συγγενούς σας/φίλου σας/συνάδελφού σας ?

Θετικά συναισθήματα ? Αρνητικά ? Ανάμικτα ?

Link to comment
Share on other sites

Επαναφέρω το θέμα. Αν κ δεν έχω διαβάσει όλες τις σελίδες, θα ήθελα να σας ρωτήσω:

Διατυπώθηκαν διάφορες θεωρίες με αφορμή το (μακρινό για πολλούς) Ωραιόκαστρο. Ποια η γνώμη σας τώρα που, από τον Ιανουάριο, οι δομές εκπαίδευσης/ένταξης είναι πια κοντά μας/κοντά σας, εντός των δημοτικών σχολείων της περιοχής σας κ αν όχι της περιοχής σας αλλά της περιοχής του συγγενούς σας/φίλου σας/συνάδελφού σας ?

Θετικά συναισθήματα ? Αρνητικά ? Ανάμικτα ?

 

Εγώ έχω ανάμικτα συναισθήματα!

Σκέφτομαι: να τους βρίσω ή να μην τους βρίσω που μας δουλεύουν ψιλογαζί?

Για τους πολιτικούς μιλάω καλέ που όλα τα λύνουν και όλα άλυτα είναι στο προσφυγικό!

 

Σκέφτομαι: πόσο πρόβατα μας θεωρούν??

Για όλους τους αρμοδίους το λέω που μας παραμυθιάζουν ότι όλα είναι τέλεια και μόνο εμείς δεν το έχουμε καταλάβει!

 

Αυτό όμως που πραγματικά πιστεύω είναι ότι κανένας γονιός δεν θα έπρεπε να έχει οποιοδήποτε θέμα σε ότι αφορά παιδιά.

Από εκεί και πέρα όλα τα άλλα (καυγάδες, φασαρίες, αντιρρήσεις και καλά) είναι για να γεμίζουν τα τηλεοπτικά δελτία, οι εκπομπές, τα ενημερωτικά site κλπ κλπ.. έτσι να κινείται ο κόσμος βρε αδερφέ!!

Ζήτω η παιδική χαρά!!!

Link to comment
Share on other sites

 

Αυτό όμως που πραγματικά πιστεύω είναι ότι κανένας γονιός δεν θα έπρεπε να έχει οποιοδήποτε θέμα σε ότι αφορά παιδιά.

Από εκεί και πέρα όλα τα άλλα (καυγάδες, φασαρίες, αντιρρήσεις και καλά) είναι για να γεμίζουν τα τηλεοπτικά δελτία, οι εκπομπές, τα ενημερωτικά site κλπ κλπ.. έτσι να κινείται ο κόσμος βρε αδερφέ!!

 

Αυτό ακριβώς.

 

Τα ουγκανα του Ωραιοκάστρου και του κάθε Ωραιοκάστρου διαμορφώνουν αυτη τη στιγμή συνείδησεις στα δόλια τα παιδιά τους. Τα μαθαίνουν να διαφοροποοιύν τους ανθρώπους ανάλογα το χρώμα , το θρήσκευμα και την καταγωγή τους. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.

Τα φανατίζουν και τα κάνουν ρατσιστάκια του κερατά.

 

Αν αυριο μεθαύριο έρθουν αυτά τα παιδιά τα "Ελληνάκια" να βαρέσουν και να προγκάρουν άλλα Ελληνάκια να μην απορείτε από που το μάθανε.

 

Ετσι γιατί όλο βλεπουμε στις ειδήσεις τίτλους τους στυλ : ήταν καλός και ήσυχος άνθρωπος, δεν ενοχλουσε κανέναν, έχω πέσει από τα σύννεφα!!!!

 

Αμ δεν έπεσες από τα σύνεφφα, απλά φόραγες τις παρωπίδες σου.

 

 

Μη συζητησω τι μπορεί να κάνουν σε αλλοδαπους.

[B][SIZE="3"]Τα δικαιώματά μας συκοφαντήθηκαν ως προνόμια [/SIZE][/B](κλεμμένο το'χω, δεν είναι δική μου σοφία)
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ τις φίλες που απάντησαν αλλά εγώ θα πρότεινα να αφήσουμε το Ωραιόκαστρο.

Σε πολλά σχολεία, υπάρχει πολύ θετική αντιμετώπιση, ή τουλάχιστον έτσι την πρόβαλαν τα ΜΜΕ.

Εγώ επανέφερα το θέμα διότι πλέον έχουν οι δομές ένταξης λειτουργούν σε δημοτικά σχολεία ανά την Ελλάδα, και στην Αττική εννοείται.

Δηλαδή τα παιδιά αυτά θα είναι, κάποια στιγμή, άμεσα νομίζω, συμμαθητές με το παιδί πχ του αδελφού μου, του γείτονά μου κτλ.

Οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας που είναι εδώ, τι λένε ? Πότε θα γίνει αυτή η ένταξη στα πρωινά τμήματα ? Πως θα είναι η εκπαιδευτική διαδικασία αν λάβουμε υπόψιν ότι η γλώσσα μας είναι δύσκολη γλώσσα κ για να την μιλήσεις κ για να την γράψεις και για να διδαχθείς μαθήματα στα ελληνικά.....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αυτό ακριβώς.

 

Τα ουγκανα του Ωραιοκάστρου και του κάθε Ωραιοκάστρου διαμορφώνουν αυτη τη στιγμή συνείδησεις στα δόλια τα παιδιά τους. Τα μαθαίνουν να διαφοροποοιύν τους ανθρώπους ανάλογα το χρώμα , το θρήσκευμα και την καταγωγή τους. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.

Τα φανατίζουν και τα κάνουν ρατσιστάκια του κερατά.

 

Αν αυριο μεθαύριο έρθουν αυτά τα παιδιά τα "Ελληνάκια" να βαρέσουν και να προγκάρουν άλλα Ελληνάκια να μην απορείτε από που το μάθανε.

 

Ετσι γιατί όλο βλεπουμε στις ειδήσεις τίτλους τους στυλ : ήταν καλός και ήσυχος άνθρωπος, δεν ενοχλουσε κανέναν, έχω πέσει από τα σύννεφα!!!!

 

Αμ δεν έπεσες από τα σύνεφφα, απλά φόραγες τις παρωπίδες σου.

 

 

Μη συζητησω τι μπορεί να κάνουν σε αλλοδαπους.

 

 

Τώρα, για να λέμε την αλήθεια, οι γονείς που χειροδίκησαν δεν ήταν οι διαμαρτυρόμενοι, αλλά οι υποστηρίζοντες.

 

http://www.protothema.gr/greece/article/656010/video-sok-i-stigmi-tou-xulodarmou-exo-apo-to-1o-dimotiko-oraiokastrou/

 

Αυτοί χειροδίκησαν και μάλιστα άγρια εναντίον ενός εκ των διαμαρτυρόμενων, οπότε θα συμφωνήσω μαζί σου στο ότι καποια "Ελληνάκια" θα βαρέσουν και θα προγκήξουν, αλλά ποιανού παιδιά θα είναι αυτά, άραγε; Απλά, για να μην φοράμε παρωπίδες και να μην βαφτίζουμε εύκολα οι "καλοι" και οι "κακοί".

Link to comment
Share on other sites

Τώρα, για να λέμε την αλήθεια, οι γονείς που χειροδίκησαν δεν ήταν οι διαμαρτυρόμενοι, αλλά οι υποστηρίζοντες.

 

http://www.protothema.gr/greece/article/656010/video-sok-i-stigmi-tou-xulodarmou-exo-apo-to-1o-dimotiko-oraiokastrou/

 

Αυτοί χειροδίκησαν και μάλιστα άγρια εναντίον ενός εκ των διαμαρτυρόμενων, οπότε θα συμφωνήσω μαζί σου στο ότι καποια "Ελληνάκια" θα βαρέσουν και θα προγκήξουν, αλλά ποιανού παιδιά θα είναι αυτά, άραγε; Απλά, για να μην φοράμε παρωπίδες και να μην βαφτίζουμε εύκολα οι "καλοι" και οι "κακοί".

 

Συμφωνώ

οτι βλεπει το παιδί σου το αναπαράγει. ειτε Ελληνάκι είτε αλλοδαπό.

 

Τα ουγκανα που παρεμποδίζουν τα προσφυγόπουλα ΠΑΙΔΙΑ να μπαίνουν στα σχολεία μπας και τους μολυνθει το αμόλυντο Ελλάνιο αίμα τους, μετά από 400 χρόνια τουρκοκρατίας, παραμένουν ουγκανα, που κατά πάσα πιθανότητα πληρώνουν και συνδρομή στον Σώρρα.

Και οταν καποιο από αυτά τα παιδιά αυτά γινει Ανετοκουμπο, τότε το ουγκανο θα φωνάζει με την Ελληνική σημαία αγκαλιά... εμπαινε Γιαανναααρεεεε

[B][SIZE="3"]Τα δικαιώματά μας συκοφαντήθηκαν ως προνόμια [/SIZE][/B](κλεμμένο το'χω, δεν είναι δική μου σοφία)
Link to comment
Share on other sites

Λυπηρό να συμβαίνουν αυτά τα πράγματα και από τις δύο πλευρές.

Γι' αυτό καλό είναι να πάμε τα παιδιά μας από μικρά στους προσκόπους για να τους μαθαίνουν καλούς τρόπους.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ τις φίλες που απάντησαν αλλά εγώ θα πρότεινα να αφήσουμε το Ωραιόκαστρο.

Σε πολλά σχολεία, υπάρχει πολύ θετική αντιμετώπιση, ή τουλάχιστον έτσι την πρόβαλαν τα ΜΜΕ.

Εγώ επανέφερα το θέμα διότι πλέον έχουν οι δομές ένταξης λειτουργούν σε δημοτικά σχολεία ανά την Ελλάδα, και στην Αττική εννοείται.

Δηλαδή τα παιδιά αυτά θα είναι, κάποια στιγμή, άμεσα νομίζω, συμμαθητές με το παιδί πχ του αδελφού μου, του γείτονά μου κτλ.

Οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας που είναι εδώ, τι λένε ? Πότε θα γίνει αυτή η ένταξη στα πρωινά τμήματα ? Πως θα είναι η εκπαιδευτική διαδικασία αν λάβουμε υπόψιν ότι η γλώσσα μας είναι δύσκολη γλώσσα κ για να την μιλήσεις κ για να την γράψεις και για να διδαχθείς μαθήματα στα ελληνικά.....

 

Η αντίδραση θα είναι η ίδια που ήταν και με τα Αλβανάκια, και με τους μετανάστες από Αφρική και Ασία τα προηγόυμενα χρόνια (ζω σε περιοχή που υπήρχε πάντα μία μειοψηφία παιδιών διαφόρων εθνικοτήτων, συνήθως ασυνόδευτων,λόγω κοντινής απόστασης από δομή φιλοξενίας ανηλίκων): κάποιοι θα τα αγκαλιάσουν και θα κάνουν και το κάτι παραπάνω (εχω δει μαμάδες να προσφέρονται να τα πάρουν για φαγητό στο σπίτι ή να τα μεταφέρουν από και προς το σχολείο), άλλοι θα τα αντιμετωπίσουν ακριβώς σαν όλα τα άλλα παιδιά, άλλοι ακόμη και χρόνια μετά δε θα αφήνουν τα παιδιά τους ούτε να τους μιλήσουν (σήμερα πήρα το γιο μου από πάρτυ όπου διαπίστωσα ότι ήταν καλεσμένα όλα τα παιδιά της τάξης εκτός από τον "αλλοδαπό" συμμαθητή, που είναι σε αυτή την τάξη 6 χρόνια τώρα). Όσο για την εκπαιδευτική διαδικασία, τάξεις υποδοχής λειτουργόυσαν και λειτουργούν εδώ και χρόνια σε πολλά σχολεία (και στο δικό μας). Σε 1-2 χρόνια τα παιδιά δεν ξεχωρίζουν και συνήθως σε άλλα 1-2 χρόνια μιλάνε μέχρι και μεταξύ τους ελληνικά.

Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημα είναι κάνουμε σαν να μην υπάρχει το ρεύμα που σε χώρες που δέχτηκαν συγκεκριμένη μερίδα μεταναστών, αυτών που φόρεσαν πολύ πρόσφατα τις μαντήλες και συνδέθηκαν έμμεσα με πολύ βίαιες και μη διαλλακτικές δοξασίες ανατροπής της κουλτούρας που τους υποδέχτηκε και τώρα υπάρχει ρεύμα σε αυτές τις χώρες να έχουν πολύ προσεκτική στάση σε όλα αυτά; Θα κάνουμε σαν να μην ξέρουν αυτοί τι συνέπειες ήδη έχουν στη χώρα τους;

 

Δεν μπορώ να φανταστώ τι μπορεί να εξυπηρετεί να υποκρινόμαστε ότι είναι ακριβώς το ίδιο κάποιος που δικαιούται άσυλο, κάποιος που δεν δικαιούται, κάποιος που ήρθε πριν 20 χρόνια εξ Αλβανίας και ήταν πρόθυμος να ενταχθεί και να είναι παραγωγικός και σήμερα τα παιδιά του με το σπαθί τους να είναι σε παρόμοιο επίπεδο με ελληνάκια, κάποιος που έφυγε από χαμένες πατρίδες πριν 100 χρόνια, ότι όλοι αυτοί είναι το ίδιο πράγμα.

 

Έτσι ενημερωτικά, είχα γνώση της μικρής Συριακής κοινότητας πολιτικών προσφύγων της Αθήνας πριν 25 χρόνια, τώρα που ξαφνικά απέκτησαν ευαισθησίες αυτοί που τότε ξέραν από Μενεγάκη κυρίως και το είχαν για καμάρι. Τότε που δεν είχαν εξαπλωθεί οι μαντήλες κιόλας.

Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημα είναι κάνουμε σαν να μην υπάρχει το ρεύμα που σε χώρες που δέχτηκαν συγκεκριμένη μερίδα μεταναστών, αυτών που φόρεσαν πολύ πρόσφατα τις μαντήλες και συνδέθηκαν έμμεσα με πολύ βίαιες και μη διαλλακτικές δοξασίες ανατροπής της κουλτούρας που τους υποδέχτηκε και τώρα υπάρχει ρεύμα σε αυτές τις χώρες να έχουν πολύ προσεκτική στάση σε όλα αυτά; Θα κάνουμε σαν να μην ξέρουν αυτοί τι συνέπειες ήδη έχουν στη χώρα τους;

 

Μάλλον προς τα εκεί πάει το πράγμα.

 

Δεν μπορώ να φανταστώ τι μπορεί να εξυπηρετεί να υποκρινόμαστε ότι είναι ακριβώς το ίδιο κάποιος που δικαιούται άσυλο, κάποιος που δεν δικαιούται, κάποιος που ήρθε πριν 20 χρόνια εξ Αλβανίας και ήταν πρόθυμος να ενταχθεί και να είναι παραγωγικός και σήμερα τα παιδιά του με το σπαθί τους να είναι σε παρόμοιο επίπεδο με ελληνάκια, κάποιος που έφυγε από χαμένες πατρίδες πριν 100 χρόνια, ότι όλοι αυτοί είναι το ίδιο πράγμα.

 

Είναι βολικό. Και εύκολο. Όπως όλες οι καραμελίτσες. ;) Άλλωστε, τι άλλο να βρει κανείς να πει, για να υποστηρίξει αυτή την ανεύθυνη στάση;

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη που ρωτώ αλλά δεν μπόρεσα να καταλάβω, ποιά είναι η σύνδεση του επικίνδυνα ανερχόμενου επεκτατικού μουσουλμανισμού, με τα παιδιά των Σύριων που έχουν μπει στα σχολεία;

 

Είναι ανεύθυνο πολιτικά, να ξεκινήσουν το σχολείο; Υπάρχει κάποια καλύτερη πρόταση για να ενσωματωθούν στην ελληνική κοινωνία, να έρθουν σε επαφή με συνομήλικα ελληνάκια και να μπορέσουν να γίνουν ίσως κάποτε, αυτό που τώρα λέμε για τους αλβανούς; (που κάποτε ήταν ανεπιθύμητοι αλλά τώρα οι περισσότεροι έχουν γίνει ένα σώμα, χωρίς να χάνουν και την εθνική τους ταυτότητα).

Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημα είναι κάνουμε σαν να μην υπάρχει το ρεύμα που σε χώρες που δέχτηκαν συγκεκριμένη μερίδα μεταναστών, αυτών που φόρεσαν πολύ πρόσφατα τις μαντήλες και συνδέθηκαν έμμεσα με πολύ βίαιες και μη διαλλακτικές δοξασίες ανατροπής της κουλτούρας που τους υποδέχτηκε και τώρα υπάρχει ρεύμα σε αυτές τις χώρες να έχουν πολύ προσεκτική στάση σε όλα αυτά; Θα κάνουμε σαν να μην ξέρουν αυτοί τι συνέπειες ήδη έχουν στη χώρα τους;

 

Δεν μπορώ να φανταστώ τι μπορεί να εξυπηρετεί να υποκρινόμαστε ότι είναι ακριβώς το ίδιο κάποιος που δικαιούται άσυλο, κάποιος που δεν δικαιούται, κάποιος που ήρθε πριν 20 χρόνια εξ Αλβανίας και ήταν πρόθυμος να ενταχθεί και να είναι παραγωγικός και σήμερα τα παιδιά του με το σπαθί τους να είναι σε παρόμοιο επίπεδο με ελληνάκια, κάποιος που έφυγε από χαμένες πατρίδες πριν 100 χρόνια, ότι όλοι αυτοί είναι το ίδιο πράγμα.

 

Έτσι ενημερωτικά, είχα γνώση της μικρής Συριακής κοινότητας πολιτικών προσφύγων της Αθήνας πριν 25 χρόνια, τώρα που ξαφνικά απέκτησαν ευαισθησίες αυτοί που τότε ξέραν από Μενεγάκη κυρίως και το είχαν για καμάρι. Τότε που δεν είχαν εξαπλωθεί οι μαντήλες κιόλας.

 

Συγγνώμη, αλλά αυτό είναι διαστρέβλωση της αλήθειας. Αν δει κανείς πρωτοσέλιδα εφημερίδων 100 χρόνια πριν, αυτοί που σήμερα είναι οι πρόσφυγες από τις χαμένες πατρίδες, τότε ήταν εθνικός κίνδυνος, τουρκόσποροι, κουμουνιστές, θα αλλοίωναν το έθνος, αλήτες κλπ κλπ. Οι γιαγιάδες και παππούδες από εκείνα τα μέρη, δε θυμούνται καμιά θερμή υποδοχή ακριβώς και αν μη τι άλλο έχουν γραφτεί ουκ ολίγα βιβλία που παρουσιάζουν με πολύ πίκρα το τι συνέβη, για να ανατρέξει κανείς αν δεν έχει ακούσει από πρώτο χέρι ιστορίες.

 

Όταν ήρθαν δε οι Αλβανοί μαζικά, δε θυμάμαι να μιλάγαν οι περισσότεροι για ανθρώπους πρόθυμους να ενταχθούν, αλλά κυκλοφορούσαν ιστορίες τρομου για τους βαρυποινίτες/βιαστές/δολοφόνους/μαφιόζους που άδειασε ο Μπερίσα τις φυλακές και μας τους έστειλε να μας σφάξουν νύχτα στα σπίτια μας για ένα 500ρικο (δραχμές), και για τους φανατικούς του UCK που ήρθαν σαν τρομοκράτες. Θα καταλάβαινα να είναι κάποιοι πολυ νέοι για να θυμούνται, αλλά τι στο καλό, την ερώτηση μετά από κάθε ιστορία διάρρηξης "Αλβανός ήταν; " στα σοβαρά δεν την έχετε ακούσει;

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...