Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Γονείς δεν θέλουν να επιτρέψουν στα παιδιά προσφύγων/μεταναστών να πάνε σχολείο


Recommended Posts

Σε στερεοτύπων συνέχεια, να προσθέσω ότι στην Αμερική ο Έλληνας μετανάστης συνδέεται με έννοιες όπως απατεώνας, άντρας που κερατώνει και δέρνει τη γυναίκα του, τεμπέλης. Τη δεκαετία του 80, όταν φίλη μας Ελληνίδα 3ης γενιάς ήθελε να παντρευτεί Έλληνα (το μόνο αποδεκτό για την οικογένεια της) οι Αμερικάνες φίλες της της έλεγαν, είσαι τρελή; Θα δουλεύεις για να τον τρέφεις!

 

Γκέτο υπάρχουν και πορτορικάνικα και ρώσικα και μεξικάνικα. Δεν είναι θέμα θρησκείας αλλά καταπίεσης κοινωνικής ομάδας που ταμπουρώνεται ώστε να επιβιώσει.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 308
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Εγώ πάντως έχω μπερδευτεί λίγο με τα ποστ σου, πας από το ένα στο άλλο, βάζεις στον ίδιο κουβά διαφορετικά πράγματα και δεν είμαι σίγουρη ότι καταλαβαίνω πού το πας...Ξεκίνησες με τους Αλβανούς για να καταλήξεις πού, ότι είμαστε ρατσιστές (έστω στο μέσο όρο όπως είπες) και δε χωνεύουμε τους Σύριους εκ πεποιθήσεως?

Γενικό σχόλιο περί ρατσισμού το οποίο έγραψα και κάποια στιγμή νωρίτερα στο θρεντ, ρατσιστές, υπό συνθήκες, μπορούμε όλοι να γίνουμε. Εκ του ασφαλούς μπορούμε να πετάμε θεωρίες για τον ψεύτη το ντουνιά και την παλιοκοινωνία, όταν όμως το "προβληματάκι" μας χτυπήσει την πόρτα, εκεί φαίνεται who is who. Για καλή μας τύχη, κάποιοι δε θα μάθουμε ποτέ.

 

Ακριβώς στο τελευταίο που είπες το πάω :) Οι Έλληνες μεγαλωσαμε (νομίζω όχι πια τόσο τα παιδιά μας, οι προηγούμενες γενιές σίγουρα όμως) με το μύθο ότι είμαστε ένας λαός φιλόξενος και γενικά "καλός". Αυτό που λέω είναι ότι η πραγματικότητα μας διαψεύδει. Όλοι τα ίδια χάλια είμαστε. Οι λαοί που είχαν περισσότερο καιρό να συνηθίσουν την ιδέα της διαφορετικότητας, σήμερα είναι πιο ανεκτικοί. Από ανάγκη προφανώς, όχι από έμφυτη ανωτερότητα. Εμείς σα λαός τώρα τις τελευταίες δεκαετίες δίνουμε τις εξετάσεις μας ως προς το πώς συμπεριφερόμαστε στο διαφορετικό, και μέχρι στιγμης δεν αριστεύουμε κιόλας. Δεν ήμασταν ρατσιστές γιατί όλο γύρω μας ήταν ομοιόμορφοι, τώρα που είδαμε τις διαφορές στην πόρτα μας, δε μας αρέσει. Νομίζω με ενοχλει αυτό που θέλουμε να κρατήσουμε το "ηθικό πλεονέκτημα" παρολα αυτά.

 

Ως προς το διαφορετικα πράγματα τώρα που λες, δεν ξέρω να σου πω. Οι άνθρωποι που έχω γνωρίσει και ήταν πραγματικά χωρίς προκαταλήψεις, ήταν ελάχιστοι και γενικά χωρίς προκαταλήψεις. Ως προς θρησκεία, καταγωγή, γλώσσα, σεξουαλικό προσανατολισμό και δεν ξέρω τι άλλο. Γενικά, ως λαός, μεγαλώσαμε με προκαταλήψεις. Σε όλα τα θέματα. Δε νομίζω ότι μπορεί κανείς να είναι ανοιχτός στο Α αλλά όχι στο Β. Δεν εννοώ να συμφωνεί με όλα, εννοώ να ανέχεται.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δε μιλάμε όμως και για τους Κινέζους πχ, οι οποίοι επίσης άνοιξαν εστιατόρια, ψιλικατσίδικα, καταστήματα ρούχων και δεν τους πειράζει κανένας? Δε βλέπεις τη διαφορά των με από τους δε?

 

Μικρή σημείωση, οι Κινέζοι επιχειρούν, αλλά δεν ενσωματώνονται. Είναι εντελώς κλειστοί σε οποιαδήποτε προσπάθεια προσέγγισης, εκτός της επιχειρηματικής. Και παράλληλα είναι από τους πιο δύσκολους λαούς στο να ενσωματώσουν κάποιον ξένο στην κουλτούρα τους.

Επίσης εδώ μπορεί να μη δημιουργούν προβλήματα, αλλά δε συμβαίνει το ίδιο σε άλλες χώρες του εξωτερικού (όπου έχουν και δική τους μαφία, από τις χειρότερες μάλιστα).

 

Θα συμφωνήσω ότι όλες οι χώρες έχουν τους ρατσιστές τους, οι ταμπέλες το υποδεικνύουν άλλωστε. Η διαφορά είναι ότι ο Έλληνας αρέσκεται να πιστεύει ότι είναι φιλόξενος και αλληλέγγυος, ζόρμπα δε γκρηκ ένα πράμα, ενώ η πραγματικότητα τον διαψεύδει. Όποιος έχει ταξιδέψει σε διάφορες χώρες και πολιτισμούς, μπορεί εύκολα να διακρίνει τη διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς στο τελευταίο που είπες το πάω :-) Οι Έλληνες μεγαλωσαμε (νομίζω όχι πια τόσο τα παιδιά μας, οι προηγούμενες γενιές σίγουρα όμως) με το μύθο ότι είμαστε ένας λαός φιλόξενος και γενικά "καλός". Αυτό που λέω είναι ότι η πραγματικότητα μας διαψεύδει. Όλοι τα ίδια χάλια είμαστε. Οι λαοί που είχαν περισσότερο καιρό να συνηθίσουν την ιδέα της διαφορετικότητας, σήμερα είναι πιο ανεκτικοί. Από ανάγκη προφανώς, όχι από έμφυτη ανωτερότητα. Εμείς σα λαός τώρα τις τελευταίες δεκαετίες δίνουμε τις εξετάσεις μας ως προς το πώς συμπεριφερόμαστε στο διαφορετικό, και μέχρι στιγμης δεν αριστεύουμε κιόλας. Δεν ήμασταν ρατσιστές γιατί όλο γύρω μας ήταν ομοιόμορφοι, τώρα που είδαμε τις διαφορές στην πόρτα μας, δε μας αρέσει. Νομίζω με ενοχλει αυτό που θέλουμε να κρατήσουμε το "ηθικό πλεονέκτημα" παρολα αυτά.

 

Ως προς το διαφορετικα πράγματα τώρα που λες, δεν ξέρω να σου πω. Οι άνθρωποι που έχω γνωρίσει και ήταν πραγματικά χωρίς προκαταλήψεις, ήταν ελάχιστοι και γενικά χωρίς προκαταλήψεις. Ως προς θρησκεία, καταγωγή, γλώσσα, σεξουαλικό προσανατολισμό και δεν ξέρω τι άλλο. Γενικά, ως λαός, μεγαλώσαμε με προκαταλήψεις. Σε όλα τα θέματα. Δε νομίζω ότι μπορεί κανείς να είναι ανοιχτός στο Α αλλά όχι στο Β. Δεν εννοώ να συμφωνεί με όλα, εννοώ να ανέχεται.

Δες όμως τι γράφεις :

Οι Έλληνες εν αντιθέσει με ό,τι θα θέλαμε να πιστεύουμε, στις χώρες όπου πήγαμε ως "επαίτες", δεν γίναμε δεκτοί με ανοικτές αγκάλες. Δε θα πάω καν στην Αμερική 80-90 χρόνια πίσω όπου υπήρχαν καταστήματα όπου απαγορεύοταν η είσοδος σε Ελληνες, αλλά στη Γερμανία του σήμερα, όπου το τι ρατσιστικό ανέκδοτο έχω ακούσει εις βάρος των Ελλήνων τα τελευταία χρόνια, δεν περιγράφεται. ....................................

Το στερεότυπο για τον Ελληνα είναι αυτό του άξεστου τεμπέλη μικροκομπιναδόρου. Δε λέω πως έτσι έπρεπε να είναι, αλλά δεν έχουμε το προνόμιο στα ρατσιστικά στερεότυπα. Κάποιοι από εμάς βλέπουν στο πρόσωπο του ανήλικου πρόσφυγα ένα μελλοντικό τζιχαντιστή που θα κακοποιεί τις γυναίκες και θα σκοτώνει τους καλούς Χριστιανούς. Κάποιοι στην Ευρώπη βλέπουν στο πρόσωπο του Ελληνα ένα τύπο που κουτσομιλά Αγγλικά με άθλια προφορά για να ρίξει καμιά τουρίστρια, βρωμίζει γύρω του τον τόπο με τα σκουπίδια του και ζητιανεύει την εοκική επιδότηση για να φάει αραχτός στην παραλία με το φραπέ. Άδικο; Όσο το ένα, τόσο και το άλλο

 

και

Νομίζω ακριβώς το ίδιο λένε και οι Γάλλοι για τους Άραβες, οι Βέλγοι για τους Τούρκους και λευκοί Αμερικανοι για τους μαύρους. Από τις λίγες συζητήσεις με ανθρώπους σε αυτές τις χώρες που έχω κάνει

 

Και ταυτόχρονα λες ότι οι Έλληνες είναι "λιγότερο ανεκτικοί από τους άλλους" (περισσότερο ρατσιστές είπες), το οποίο έρχεται σε αντίθεση με όσα γράφεις παραπάνω. Αν αναφερόσουν σε πολύ μικρές μειοψηφίες, τότε δεν έχουν νόημα τα παραπάνω, προφανώς αυτά για σένα αντανακλούν αντιλήψεις που έχουν άνθρωποι ευρύτερα.

Νωρίτερα έγραψες:

 

Από εκεί και πέρα, ως λαός, οι Έλληνες κακά τα ψέματα, είμαστε ρατσιστες, τουλάχιστον στο μέσο όρο. Από τους πρόσφυγες από τη Μικρά Ασία και τον Πόντο, τους Αλβανούς, τους μετανάστες από πρώην Σοβιετικές δημοκρατίες, τους Πακιστανούς, τους Σύρους, η πρώτη αντίδραση ήταν και είναι πάντα κάτι μεταξύ καχυποψίας και αηδίας. Μη πούμε για τους Ρομά.(επιμένω ότι το παράδειγμα των Ρομά είναι άκυρο)

και αυτό:

Νομίζω ότι στην Ελλάδα είναι από τις κακές περιπτώσεις. Όχι σαν άκρα, ακραίες φωνές υπάρχουν παντού, αλλά σαν μέση νοοτροπία.

 

Οπότε τι ισχύει τελικά, είμαστε τα ίδια με τους υπόλοιπους ή χειρότεροι?

Το ότι μας αρέσει να παραμυθιαζόμαστε ότι είμαστε φιλόξενοι, ενώ δεν είμαστε ούτε και σε αυτό παραπάνω από τους υπόλοιπους, το δέχομαι 100%, εσύ όμως είπες άλλο πράγμα.

Link to comment
Share on other sites

Μικρή σημείωση, οι Κινέζοι επιχειρούν, αλλά δεν ενσωματώνονται. Είναι εντελώς κλειστοί σε οποιαδήποτε προσπάθεια προσέγγισης, εκτός της επιχειρηματικής. Και παράλληλα είναι από τους πιο δύσκολους λαούς στο να ενσωματώσουν κάποιον ξένο στην κουλτούρα τους.

Επίσης εδώ μπορεί να μη δημιουργούν προβλήματα, αλλά δε συμβαίνει το ίδιο σε άλλες χώρες του εξωτερικού (όπου έχουν και δική τους μαφία, από τις χειρότερες μάλιστα).

 

Θα συμφωνήσω ότι όλες οι χώρες έχουν τους ρατσιστές τους, οι ταμπέλες το υποδεικνύουν άλλωστε. Η διαφορά είναι ότι ο Έλληνας αρέσκεται να πιστεύει ότι είναι φιλόξενος και αλληλέγγυος, ζόρμπα δε γκρηκ ένα πράμα, ενώ η πραγματικότητα τον διαψεύδει. Όποιος έχει ταξιδέψει σε διάφορες χώρες και πολιτισμούς, μπορεί εύκολα να διακρίνει τη διαφορά.

Κι αν οι Κινέζοι δεν ενσωματώνονται (ειλικρινά δεν το γνωρίζω), σίγουρα συμβιώνουν αρμονικά με τους υπόλοιπους. Αυτό που είπα είναι ότι κανείς δε δείχνει να ενοχλείται από την παρουσία τους (στην Ελλάδα), δεν υπάρχει παραβατικότητα, ήρθαν σε μια ξένη χώρα να κερδίσουν τα προς το ζην με νόμιμο τρόπο και όλα πάνε καλά.

Αλλά βρε συ vtgian, μην αρχίσουμε να συζητάμε ΚΑΙ για τους Κινέζους ανά τον κόσμο τώρα, έχουμε ήδη αναλωθεί πολύ στην περιπτωσιολογία ....

Για το παραμύθι του φιλόξενου Έλληνα έγραψα λίγο πιο πάνω, απλώς δεν καταλαβαίνω πώς καταλήξαμε να τα βάζουμε όλα αυτά στο mix, σα να μπουρδουκλώθηκε λίγο η συζήτηση.

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δυστυχώς όχι poulxeria, δεν είναι όλα καλά με τους Κινέζους στη χώρα μας. Απλά δεν ακούγονται, και αυτό συμβαίνει και λόγω κουλτούρας τους.

Κατά τα άλλα, μπορεί να μην εγκληματούν φανερά αλλά είναι οι κύριοι υπεύθυνοι του παραεμπορίου, δεν αποδίδουν φόρους, σε κάποιες περιοχές στην Ελλάδα, έχουν "καθιερώσει" και μαύρη εργασία με όρους δουλείας (βλέπε μασεζ).

Μη κρυβόμαστε, οι Σύριοι, Πακιστανοί, Αφγανοί κλπ μας ενοχλούν κυρίως λόγω θρησκεύματος. Είμαστε σε μεγάλο ποσοστό φανατικοί Χριστιανοί, έχουμε μεγαλώσει από το σχολείο κιόλας με την ιδέα του άπαξ Μουσουλμάνος=κακός.

 

Για τα περί μπουρδουκλώματος, ε να το θέμα ήταν λίγο... νεκρό και του δώσαμε ένα twist :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

......

Μη κρυβόμαστε, οι Σύριοι, Πακιστανοί, Αφγανοί κλπ μας ενοχλούν κυρίως λόγω θρησκεύματος. Είμαστε σε μεγάλο ποσοστό φανατικοί Χριστιανοί, έχουμε μεγαλώσει από το σχολείο κιόλας με την ιδέα του άπαξ Μουσουλμάνος=κακός.

.....

 

Νομίζω ότι κάνεις μία απλούστευση στο συλλογισμό σου και θεωρείς ότι όσοι έχουν διαφορετική άποψη από αυτήν που διατυπώνεις εσύ είναι φανατικοί θρησκόληπτοι, οι οποίοι φέρονται από τα κηρύγματα ιερέων. Σαφώς και υπάρχουν γύρω μας τέτοιοι άνθρωποι, αλλά από τα σχόλια που έχουν γραφεί εδώ εγώ δεν διάβασα κάτι τέτοιο.

Νομίζω ότι πρέπει να προσπαθήσεις λίγο (δοκιμαστικά) να ακολουθήσεις έναν διαφορετικό συλλογισμό. Στους Σύριους, πακιστανούς κλπ κλπ αυτό που ενοχλεί εμένα προσωπικά είναι η συμπεριφορά τους. Εάν αυτή υπαγορεύεται από τη θρησκεία τους, τότε ναι με ενοχλεί αυτή η θρησκεία, η οποία προστάζει μαντήλες, κοινωνικούς ρατσισμούς, επεκτατισμό και άλλα πολλά. Κατά τον ίδιο ακριβώς τρόπο με ενοχλούν και οι φανατικοί Χριστιανοί. Δες το λίγο με αυτό το πρίσμα. Όλοι οι άνθρωποι οι οποίοι καθοδηγούν την συμπεριφορά τους αποκλειστικά βάσει θρησκείας είναι εξ' ορισμού ζηλωτές, ασχέτου της θρησκείας που ακολουθούν και της χώρας προέλευσης που αναγράφει το διαβατήριό τους.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς όχι poulxeria, δεν είναι όλα καλά με τους Κινέζους στη χώρα μας. Απλά δεν ακούγονται, και αυτό συμβαίνει και λόγω κουλτούρας τους.

Κατά τα άλλα, μπορεί να μην εγκληματούν φανερά αλλά είναι οι κύριοι υπεύθυνοι του παραεμπορίου, δεν αποδίδουν φόρους, σε κάποιες περιοχές στην Ελλάδα, έχουν "καθιερώσει" και μαύρη εργασία με όρους δουλείας (βλέπε μασεζ).

Μη κρυβόμαστε, οι Σύριοι, Πακιστανοί, Αφγανοί κλπ μας ενοχλούν κυρίως λόγω θρησκεύματος. Είμαστε σε μεγάλο ποσοστό φανατικοί Χριστιανοί, έχουμε μεγαλώσει από το σχολείο κιόλας με την ιδέα του άπαξ Μουσουλμάνος=κακός.

Θα το δεχτώ ΚΑΙ αυτό που λες, αν και τώρα δεν ξέρω αν το παρατήρησες, κρίνεις κι εσύ στερεοτυπικά (ΧΑ!). Bottom line, η πλειοψηφία των Ελλήνων δε διαμαρτύρεται για τους Κινέζους, οι οποίοι έχουν και άλλη θρησκεία και τελείως διαφορετική κουλτούρα.

 

Για τη θρησκεία ....Θέλεις τώρα να μου πεις ότι είμαστε "σε μεγάλο ποσοστό φανατικοί Χριστιανοί" (και όχι σε μεγάλο ποσοστό κάτι τύποι που θα πάνε εκκλησία σε περίπτωση γαμο-βαπτησίου και Ανάστασης) και οι Σύριοι, οι Πακιστανοί, οι Αφγανοί είναι cool και χαλαροί με τη θρησκεία τους? Really?

Να σου θυμίσω ότι οι περισσότεροι εκ των Αλβανών που ήρθαν στην Ελλάδα ήταν επίσης μουσουλμάνοι? Το πρόσεξε κανείς, έγινε ποτέ σοβαρό ζήτημα, εδώ στη σφηκοφωλιά του χριστιανισμού? Μήπως δεν έγινε γιατί κάποιοι εκδηλώνουν το φανατισμό τους και άλλοι όχι? Για όοοολα πια φταίνε οι Έλληνες? Οι Έλληνες είμαστε φανατικοί και οι άλλοι λατρεύουν το διαφορετικό και θέλουν να το γνωρίσουν? Τι μου λες τώρα...

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

Για τα περί μπουρδουκλώματος, ε να το θέμα ήταν λίγο... νεκρό και του δώσαμε ένα twist :mrgreen:

Άμα θέλεις πάντως να αναβιώσουμε κανένα νεκρό θέμα, έχω λίστα με πολύ πιο ωραία θέματα...................

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω πάντως που μένω κοντά στα 20 χρονια εξω δουλεύω σε πολυεθνική εχω να κανω με όλων των ειδών κλπ και δεν θεωρώ τον εαυτό μου ρατσίστρια η φανατική χριστιανό, έκανα περα φιλη μου μουσουλμάνα με το που έβαλε το τσεμπέρι (στα 45 της αποφάσισε οτι ηθελε να ειναι πιο πίστη).... Ειναι καλα business woman ανεξάρτητη κλπ και μετα βαζει τσεμπέρι, κανει οτι της λεει ο άντρας της και ειναι θύμα της δίκης της θρησκείας (η όποια της εχει καταστήσει θύμα οσο και να το παίζει οτι δεν ειναι!)... Πολυ off putting όλο αυτο.... Η κόρη της επαναστατεί και πολυ το χαίρομαι.....

 

Και κατι ακομα οι ελληνες κάνουν κλίκες! Πολλες!!! Και δεν εχει να κανει με θρησκεία.. Πανε εκκλησία για να πιούνε καφέ μετα παρέα! Κάνουν κλίκες γιατι ειναι ελληνες και ειναι καλύτεροι απο τους άλλους! :roll:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

(......)ΔΕΝ ΦΟΡΟΥΣΑΝ οι μαμάδες και οι γιαγιάδες τους στην ηλικία τους στις χώρες τους!

 

(.......) Αυτό που εκφράζει η μαντήλα δεν είναι απάνθρωπο και αντίθετο στο σύγχρονο δυτικό πολιτισμό;

 

Όλες οι γυναίκες στις βάρκες, ανεξαρτήτως θρησκεύματος, φορούσαν μαντήλες. Αναρωτήθηκε κανείς γιατί άραγε; Τι τις εμπόδιζε να μη φορέσουν μαντήλα σε μια βάρκα με μουσουλμάνους συμπατριώτες τους;

 

Σε έναν κόσμο που μαστίζεται από τη ριζοσπαστικοποίηση του Ισλάμ, δεν νομίζω ότι είναι καλό να αγνοούμε αυτό τον παράγοντα.(.....)

 

Δεν ξέρω από που προέρχονται οι πηγές σου και λες με τέτοια βεβαιότητα ότι δεν φορούσαν μαντήλα οι μαμάδες και οι γιαγιάδες τους, αλλά πρέπει να ξέρεις πως η μαντήλα δεν είναι αμιγώς μουσουλμανική. Είναι παράδοση της ευρύτερης ανατολής και η ορθόδοξη εκκλησία έχει στην παράδοσή της την μαντήλα εξίσου. Στις εκκλησίες ακόμη φοριούνται οι μαντίλες. Δεν είναι λοιπόν ένα σύμβολο του Ισλάμ. Είμαστε ανιστόρητοι και απομακρυσμένοι από την παράδοση μας, αλλιώς δεν θα νιώθαμε απειλή από την εικόνα της γυναίκας με μαντήλα.

 

Από που κι ως που η μαντήλα εκφράζει κάτι το απάνθρωπο?!?!?!:shock::shock:

Αντίθετο προς τον δυτικό πολιτισμό μπορεί να είναι αλλά αυτό δεν είναι μεμπτό θαρρώ. Πολλά στοιχεία της δικής μας κουλτούρας για τα οποία είμαστε υπερήφανοι, είναι αντίθετα με τον δυτικό πολιτισμό.

 

Τέλος, για τις μαντίλες στις βάρκες...συγνώμη αλλά θα σου πω πως δεν κατανοείς το πολιτισμικό χαρακτηριστικό της καλυμμένης κεφαλής, μέσω της μαντίλας και υπονοείς αυθαίρετα πράγματα που αν τα θέσεις ευθαρσώς, θα δεις ότι δε στέκουν.

 

Μπερδεύεται η πίστη με τον πολιτικό επεκτατισμό μέσω της θρησκείας.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που υποθέτετε πράγματα για τον συνομιλητή σας, που ουδέποτε έχει πει, πολύ με ενοχλεί αλλά τέλος πάντων.

 

mariab, μιλάω για την πλειοψηφία των ανθρώπων που αντιδρούν, και για να ξαναθυμηθούμε το θέμα, στην παρουσία αλλοδαπών παιδιών στις σχολικές αίθουσες μετά το πέρας του σχολικού προγράμματος. Οι περισσότερες αντιδράσεις αφορούν το θρήσκευμα αυτών των ανθρώπων. Μιλάς για τη συμπεριφορά τους που σε ενοχλεί, μετά την εξισώνεις με τη θρησκεία. Και γενικεύεις. Εγώ ουδέποτε είπα πας πρόσφυγας καλός και να τον υποδεχτούμε με ανοιχτές αγκάλες, μπορείς να το επιβεβαιώσεις σε όλα τα προηγούμενα μου σχόλια. Άλλα όσο σε ενοχλεί η δική μου απλούστευση άλλο τόσο με ενοχλεί η δική σου γενίκευση ότι Μουσουλμάνος=κακός.

 

poulxeria τι ακριβώς έκρινα στερεοτυπικά; Η σύνδεση των Κινέζων στη χώρα μας με το παραεμπόριο έχει βγει από τα επίσημα δελτία της ΕΛ.ΑΣ. δεν είναι δικό μου αυθαίρετο συμπέρασμα. Δεν είπα ότι μας ενοχλεί η όποια άλλη θρησκεία γενικά, είπα ότι μας ενοχλεί η Ισλαμική θρησκεία ειδικά. Και γιατί εκπαιδευόμαστε από το δημοτικό κιόλας μαθαίνοντας ιστορία υπό το πρίσμα του Χριστιανισμού. Δεν έχει να κάνει με το πόσο πάμε εκκλησία ο φανατισμός μας. Έχει να κάνει με το πόσο έχει περάσει στις πεποιθήσεις μας ότι όποιος δεν μας μοιάζει είναι εχθρός.

 

Οι Αλβανοί μιας και το ανέφερες από το 1923 επίσημα αποκόπηκαν από το χαλιφάτο και δεν ακολουθούν την γραμμή του. Επίσης έχουν δική τους ορθοδοξη εκκλησία. Το 1930 ξεκινούν καμπάνιες που ενημερώνουν ότι η θρησκεία διχάζει και ότι οι Αλβανοί είναι Αλβανοί, όχι Μουσουλμάνοι, Χριστιανοί Ορθόδοξοι, Καθολικοί κλπ Άρα όπως καταλαβαίνεις, οι Αλβανοί που ήρθαν στην Ελλάδα το 90 είχαν αποκτήσει ήδη μια άλλη άποψη για την θρησκεία.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω από που προέρχονται οι πηγές σου και λες με τέτοια βεβαιότητα ότι δεν φορούσαν μαντήλα οι μαμάδες και οι γιαγιάδες τους, αλλά πρέπει να ξέρεις πως η μαντήλα δεν είναι αμιγώς μουσουλμανική. Είναι παράδοση της ευρύτερης ανατολής και η ορθόδοξη εκκλησία έχει στην παράδοσή της την μαντήλα εξίσου. Στις εκκλησίες ακόμη φοριούνται οι μαντίλες. Δεν είναι λοιπόν ένα σύμβολο του Ισλάμ. Είμαστε ανιστόρητοι και απομακρυσμένοι από την παράδοση μας, αλλιώς δεν θα νιώθαμε απειλή από την εικόνα της γυναίκας με μαντήλα.

 

Από που κι ως που η μαντήλα εκφράζει κάτι το απάνθρωπο?!?!?!:shock::shock:

Αντίθετο προς τον δυτικό πολιτισμό μπορεί να είναι αλλά αυτό δεν είναι μεμπτό θαρρώ. Πολλά στοιχεία της δικής μας κουλτούρας για τα οποία είμαστε υπερήφανοι, είναι αντίθετα με τον δυτικό πολιτισμό.

 

Τέλος, για τις μαντίλες στις βάρκες...συγνώμη αλλά θα σου πω πως δεν κατανοείς το πολιτισμικό χαρακτηριστικό της καλυμμένης κεφαλής, μέσω της μαντίλας και υπονοείς αυθαίρετα πράγματα που αν τα θέσεις ευθαρσώς, θα δεις ότι δε στέκουν.

 

Μπερδεύεται η πίστη με τον πολιτικό επεκτατισμό μέσω της θρησκείας.

 

 

Σε παλαιότερα χρόνια σε όλη την Ευρώπη οι γυναίκες σκέπαζαν το κεφάλι τους. Βεβαίως, το έκαναν μέχρι σχετικά πρόσφατα και στην Ελλάδα. Αντικειμενικά μιλώντας δεν είχε να κάνει αυστηρά με την θρησκεία όσο με την γενικότερη αντίληψη του ότι η γυναίκα ηταν κτήμα του αντρός της και όφειλε να κρύβει το "ομορφότερο" σημείο της. Φυσικά και η Χριστιανική εκκλησία (δυτική και ανατολική) αυτό το υποστήριξε στο έπακρο. Οι γιαγιάδες μας ευτυχώς το ξεπέρασαν αυτό το στάδιο. Σίγουρα υπάρχουν κάποιες σκληροπυρηνικές που το κάνουν ακόμη, αλλά σαφώς και αποτελούν την ισχνή μειοψηφία. Εγώ πάντως τελευταία φορά που είδα μαντήλα ήταν πριν από πολλά χρόνια στο χωριό που οι γυναίκες το φόραγαν για τον ήλιο και τη σκόνη. Ενδεχομένως ακόμη να το κάνουν όσες δουλεύουν στα χωράφια για λόγους πρακτικούς.

 

Κατά την άποψή μου η μαντήλα εκφράζει κάτι απάνθρωπο εφόσον είναι υποχρεωτική. Εάν ήταν προαιρετική θα ήταν θεμα επιλογής και άρα σεβαστό. Από τη στιγμή που επιβάλεται δια νόμου (σαρία) είναι ρατσιστικό. Τόσο απλό.

 

Σε εμάς που εξ' ορισμού ανήκουμε στον δυτικό πολιτισμό είναι απολύτως φυσικό τετοιες πρακτικές να ξενίζουν. Πάμπολες γυναίκες πάλεψαν για να πάψουν να υπάρχουν τέτοιες πρακτικές διαχωρισμού, ώστε να μπορούμε εμείς σήμερα να είμαστε αυτές που είμαστε.

 

Παρεπιπτόντωε δεν μπερδεύουμε την πίστη με τον πολιτικο επεκτατισμό. Απλώς, η συγκεκριμένη πίστη προστάζει τον πολιτικό επεκτατισμό. Ο σωστός μουσουλμάνος έχει ως υποχρέωση αυτόν τον επεκτατισμό. Προφανώς και δεν είναι όλοι οι μουσουλμάνοι τόσο σωστοί απέναντι στη θρησκεία τους, αλλά αυτά τα δύο είναι αλληλένδετα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω από που προέρχονται οι πηγές σου και λες με τέτοια βεβαιότητα ότι δεν φορούσαν μαντήλα οι μαμάδες και οι γιαγιάδες τους, αλλά πρέπει να ξέρεις πως η μαντήλα δεν είναι αμιγώς μουσουλμανική. Είναι παράδοση της ευρύτερης ανατολής και η ορθόδοξη εκκλησία έχει στην παράδοσή της την μαντήλα εξίσου. Στις εκκλησίες ακόμη φοριούνται οι μαντίλες. Δεν είναι λοιπόν ένα σύμβολο του Ισλάμ. Είμαστε ανιστόρητοι και απομακρυσμένοι από την παράδοση μας, αλλιώς δεν θα νιώθαμε απειλή από την εικόνα της γυναίκας με μαντήλα.

 

Από που κι ως που η μαντήλα εκφράζει κάτι το απάνθρωπο?!?!?!:shock::shock:

Αντίθετο προς τον δυτικό πολιτισμό μπορεί να είναι αλλά αυτό δεν είναι μεμπτό θαρρώ. Πολλά στοιχεία της δικής μας κουλτούρας για τα οποία είμαστε υπερήφανοι, είναι αντίθετα με τον δυτικό πολιτισμό.

 

Τέλος, για τις μαντίλες στις βάρκες...συγνώμη αλλά θα σου πω πως δεν κατανοείς το πολιτισμικό χαρακτηριστικό της καλυμμένης κεφαλής, μέσω της μαντίλας και υπονοείς αυθαίρετα πράγματα που αν τα θέσεις ευθαρσώς, θα δεις ότι δε στέκουν.

 

Μπερδεύεται η πίστη με τον πολιτικό επεκτατισμό μέσω της θρησκείας.

 

Απο που έβγαλες το συμπεράσμα οτι νιώθουμε απειλή ; Νομίζεις οτι ειναι επιλογή τους (κατα το πλείστον); Ξέρεις τι styling 'κολπα' προσπαθούν να κάνουν ωστε να φαινεται πιο τρεντυ;

Προσωπικα δεν ξερω κανενα που απειλείται απο κατι τέτοιο... Αντιθέτως τις λυπάμαι ...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που υποθέτετε πράγματα για τον συνομιλητή σας, που ουδέποτε έχει πει, πολύ με ενοχλεί αλλά τέλος πάντων.

 

poulxeria τι ακριβώς έκρινα στερεοτυπικά; Η σύνδεση των Κινέζων στη χώρα μας με το παραεμπόριο έχει βγει από τα επίσημα δελτία της ΕΛ.ΑΣ. δεν είναι δικό μου αυθαίρετο συμπέρασμα. Δεν είπα ότι μας ενοχλεί η όποια άλλη θρησκεία γενικά, είπα ότι μας ενοχλεί η Ισλαμική θρησκεία ειδικά. Και γιατί εκπαιδευόμαστε από το δημοτικό κιόλας μαθαίνοντας ιστορία υπό το πρίσμα του Χριστιανισμού. Δεν έχει να κάνει με το πόσο πάμε εκκλησία ο φανατισμός μας. Έχει να κάνει με το πόσο έχει περάσει στις πεποιθήσεις μας ότι όποιος δεν μας μοιάζει είναι εχθρός.

 

Οι Αλβανοί μιας και το ανέφερες από το 1923 επίσημα αποκόπηκαν από το χαλιφάτο και δεν ακολουθούν την γραμμή του. Επίσης έχουν δική τους ορθοδοξη εκκλησία. Το 1930 ξεκινούν καμπάνιες που ενημερώνουν ότι η θρησκεία διχάζει και ότι οι Αλβανοί είναι Αλβανοί, όχι Μουσουλμάνοι, Χριστιανοί Ορθόδοξοι, Καθολικοί κλπ Άρα όπως καταλαβαίνεις, οι Αλβανοί που ήρθαν στην Ελλάδα το 90 είχαν αποκτήσει ήδη μια άλλη άποψη για την θρησκεία.

Κινέζοι:Αν πρέπει να κάνουμε σύνδεση των Κινέζων με παραεμπόριο, τότε γιατί να μην κάνουμε σύνδεση Αλβανών με διακίνηση ναρκωτικών, κλοπές και εγκλημάτων κατά της ζωής (ή μήπως αυτό είναι ρατσιστικό)? Είναι τόσο στάνταρντ πρακτική το παραεμπόριο, δεν υπάρχει κόσμος που εργάζεται σε γραφεία, σε φροντιστήρια ξένων γλωσσών, σε καταστήματα?

Το ζήτημα είναι σε τι βαθμό υπάρχει η παραβατικότητα και το είδος της παραβατικότητας (πχ άλλο το παραεμπόριο και άλλο ο βιασμός). Δεν έχω συγκεκριμένη εικόνα διότι δε διαβάζω τα δελτία της ΕΛ.ΑΣ, το ομολογώ. Εσύ που τα διαβάζεις έχεις?

 

Αλβανοί: λέμε το ίδιο πράγμα, οι Αλβανοί δεν είναι φανατικοί με τη θρησκεία τους, άρα η θρησκεία δεν αποτελεί θέμα.

 

Φανατικοί χριστιανοί: διαφωνώ ότι στην Ελλάδα είναι πολλοί οι φανατικοί. Μήπως εννοείς ότι υπάρχουν πολλοί εδώ που πιστεύουν βαθιά εν αντιθέσει με χώρες της Β. Ευρώπης ας πούμε, που η θρησκεία δεν αποτελεί καν μέρος της κουλτούρας και της παράδοσης των λαών τους? Διότι κατά τα άλλα δε βλέπω πώς εκδηλώνεται ο φανατισμός. Να μιλήσουμε για μεμονωμένες ομάδες ψυχάκηδων, για τη Λουκά, για τον Πρέκα? Πόσους αφορά αυτό?

 

Και τέλος, δεν υποθέτω πράγματα που δεν έχεις πει, σε κανένα σημείο της συζήτησης, μπορεί κάποια στιγμή να μην καταλάβω κάτι σωστά, αλλά πάντα φράσεις που χρησιμοποιείτε αξιοποιώ για να απαντήσω :shock:.

Αν σε παρερμήνευσα κάπου, ειλικρινά δεν έχω θέμα να ανακαλέσω!

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δεν κάνω σύνδεση των Κινέζων γενικά με το παραεμπόριο, λέω ότι αναλογικά με τον αριθμό των Κινέζων που ζουν στην Ελλάδα και των περιστατικών παραεμπορίου που έχουν σημειώθεί, υπάρχει σύνδεση που δικαιολογεί να λέμε ότι οι Κινέζοι στην Ελλάδα έχουν μεγάλη σχέση με το παραεμπόριο. Δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για τους Αλβανούς γιατί σύμφωνα με τα στοιχεία εγκληματικότητας, σε σύγκριση με τον πληθυσμό, δεν υπάρχουν στοιχεία που να δείχνουν ότι οι Αλβανοί έχουν, ας το πω απλά, περισσότερους κακοποιούς από τους Έλληνες. Η σελίδα της ΕΛ.ΑΣ συνέχεια δημοσιεύει στατιστικά στοιχεία έχει ενδιαφέρον να το παρακολουθεί κανείς.

 

Ακριβώς αυτό εννοώ. Αυτός που πιστεύει βαθιά, δεν έχει και μεγάλη διαφορά από τον φανατικό. Έχει ριζωμένες πεποιθήσεις και δεν αποκλίνει από αυτές. Πρέκες και Λουκές αυτά είναι γραφικότητες.

 

Εδώ δε δεχόμαστε τους ομοφυλόφιλους ως κοινωνία (που δε μας πειράζουν κιόλας), και θα γινόμασταν ποτέ ανεκτικοί στους μουσουλμάνους; Ως προς τους μετανάστες γενικότερα, η ένστασή μου είναι στο ότι τσουβαλιάζουμε κάτω από την ταμπέλα Ισλαμιστής, τα πάντα. Από τον φανατισμένο τρομοκράτη, μέχρι τον μετριοπαθή.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω από που προέρχονται οι πηγές σου και λες με τέτοια βεβαιότητα ότι δεν φορούσαν μαντήλα οι μαμάδες και οι γιαγιάδες τους, αλλά πρέπει να ξέρεις πως η μαντήλα δεν είναι αμιγώς μουσουλμανική. Είναι παράδοση της ευρύτερης ανατολής και η ορθόδοξη εκκλησία έχει στην παράδοσή της την μαντήλα εξίσου. Στις εκκλησίες ακόμη φοριούνται οι μαντίλες. Δεν είναι λοιπόν ένα σύμβολο του Ισλάμ. Είμαστε ανιστόρητοι και απομακρυσμένοι από την παράδοση μας, αλλιώς δεν θα νιώθαμε απειλή από την εικόνα της γυναίκας με μαντήλα.

 

Από που κι ως που η μαντήλα εκφράζει κάτι το απάνθρωπο?!?!?!:shock::shock:

Αντίθετο προς τον δυτικό πολιτισμό μπορεί να είναι αλλά αυτό δεν είναι μεμπτό θαρρώ. Πολλά στοιχεία της δικής μας κουλτούρας για τα οποία είμαστε υπερήφανοι, είναι αντίθετα με τον δυτικό πολιτισμό.

 

Τέλος, για τις μαντίλες στις βάρκες...συγνώμη αλλά θα σου πω πως δεν κατανοείς το πολιτισμικό χαρακτηριστικό της καλυμμένης κεφαλής, μέσω της μαντίλας και υπονοείς αυθαίρετα πράγματα που αν τα θέσεις ευθαρσώς, θα δεις ότι δε στέκουν.

 

Μπερδεύεται η πίστη με τον πολιτικό επεκτατισμό μέσω της θρησκείας.

 

Αρκεί μια αναζήτηση εικόνων για να φανεί αμέσως ότι στη Συρία μέχρι πριν λίγα χρόνια χρόνια οι γυναίκες οι νέες έδειχναν τα μαλλιά τους! Στη Συρία! Πριν λίγα χρόνια!

 

https://dustynomad.files.wordpress.com/2015/09/syria64.jpg

 

Όχι στην εποχή της Αστέρως, που και τότε στο κάτω κάτω δεν ήταν ταμπού να κρύβουν τα μαλλιά και τα αυτιά τους ακόμα. Επίσης, στις χώρες που έχουν μεταναστεύσει μουσουλμάνες και μουσουλμάνοι εξαπλώνεται αυτό που περιγράφει η BabyCute, γύρω στα 5 τελευταία χρόνια ξεκίνησε αυτό. Πιο πριν στις ευρωπαϊκές χώρες με πρώτης και δεύτερης γενιάς μετανάστες, μαντήλες σε νέες γυναίκες δεν βλέπαμε. Όλο αυτό συνέπεσε με το ριζοσπαστισμό του Ισλάμ.

 

Στο ξεκάρφωτο να υιοθετούν μαντήλες ενώ σε αρκετές περιπτώσεις δεν ήταν στο μενού ΤΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΤΟΥΣ η μαντήλα ποτέ! H μαντήλα ήταν άγνωστη λέξη σε αρκετές από τις χώρες καταγωγής τους. Η μαντήλα εξαπλώνεται, μια συνήθεια αναχρονιστική και ΑΓΝΩΣΤΗ στις κουλτούρες αρκετών λαών, πχ στους βρετανούς τους προερχόμενους από Μπαγκλαντές (αν θυμάμαι καλά τη χώρα, θα βρω λινκ), εξαπλώνεται!

 

Στην Ινδονησία οι γυναίκες ντύνονται σαν πιροσκί με τροπικό κλίμα ενώ η παραδοσιακή τους στολή έως πριν μερικά χρόνια είναι το παρεό! Και τρώνε δημόσια βουρδουλιές αν κάτσουν πολυ κοντά στο μνηστήρα τους. Οπότε η μαντήλα δεν είναι ντε και καλά παράδοση επειδή μοιάζει να μας φαίνεται έτσι.

 

https://singindo.files.wordpress.com/2015/01/a-balinese-woman-1930.jpg

http://blogs.reuters.com/faithworld/files/2014/09/aceh2.jpg

 

Για να μην πιάσουμε τι έκανε στη θέση της γυναίκας η ριζοσπαστικοποίηση του Ισλάμ στην υποσαχάρια Αφρική πρόσφατα. Κάτι για απαγωγές ολόκληρων μη μουσουλμανικών σχολείων θηλέων έχετε ακούσει; Μάλλον όχι, δεν συνάδει με το ποίημα που θέλουν να περάσουν κάποιοι.

 

Δεν αξίζει να αναφερθεί αυτό λοιπόν... Ας μην το συζητάμε, τζιζ. Ούτε καν το κοράνι δεν κάνει αναφορά στη μαντήλα ή το κάνει ελάχιστα, η μαντήλα έχει προωθηθεί πολιτισμικά, ακριβώς είναι λέξη κλειδί, είναι αναχρονισμός, προς τα πίσω που δεν δικαιολογείται ούτε καν από τα βιβλία τους!

 

Υπάρχει μια τάση στο τόπικ να ανακατεύονται και να εξομοιώνονται καταστάσεις, επειδή σου λέει οι Αλβανοί είχαν μπακγκράουντ μουσουλμάνων και δεν ενόχλησαν και αφομοιώθηκαν δεν πρέπει να προβληματιζόμαστε ουτε και για τους νεότερους και ας ήρθαν από χώρα που διαλύθηκε λόγω του Ισλάμ μέσα σε ελάχιστους μήνες. Και να ξεχνάμε και λίγο ότι δεν ήταν Αλβανοί όλοι αυτοί που δημιούργησαν χάος πριν λίγους μήνες σε διάφορες πόλεις ευρωπαϊκές.

Link to comment
Share on other sites

Σε παλαιότερα χρόνια σε όλη την Ευρώπη οι γυναίκες σκέπαζαν το κεφάλι τους. Βεβαίως, το έκαναν μέχρι σχετικά πρόσφατα και στην Ελλάδα. Αντικειμενικά μιλώντας δεν είχε να κάνει αυστηρά με την θρησκεία όσο με την γενικότερη αντίληψη του ότι η γυναίκα ηταν κτήμα του αντρός της και όφειλε να κρύβει το "ομορφότερο" σημείο της. Φυσικά και η Χριστιανική εκκλησία (δυτική και ανατολική) αυτό το υποστήριξε στο έπακρο. Οι γιαγιάδες μας ευτυχώς το ξεπέρασαν αυτό το στάδιο. Σίγουρα υπάρχουν κάποιες σκληροπυρηνικές που το κάνουν ακόμη, αλλά σαφώς και αποτελούν την ισχνή μειοψηφία. Εγώ πάντως τελευταία φορά που είδα μαντήλα ήταν πριν από πολλά χρόνια στο χωριό που οι γυναίκες το φόραγαν για τον ήλιο και τη σκόνη. Ενδεχομένως ακόμη να το κάνουν όσες δουλεύουν στα χωράφια για λόγους πρακτικούς.

 

Κατά την άποψή μου η μαντήλα εκφράζει κάτι απάνθρωπο εφόσον είναι υποχρεωτική. Εάν ήταν προαιρετική θα ήταν θεμα επιλογής και άρα σεβαστό. Από τη στιγμή που επιβάλεται δια νόμου (σαρία) είναι ρατσιστικό. Τόσο απλό.

 

Σε εμάς που εξ' ορισμού ανήκουμε στον δυτικό πολιτισμό είναι απολύτως φυσικό τετοιες πρακτικές να ξενίζουν. Πάμπολες γυναίκες πάλεψαν για να πάψουν να υπάρχουν τέτοιες πρακτικές διαχωρισμού, ώστε να μπορούμε εμείς σήμερα να είμαστε αυτές που είμαστε.

 

Παρεπιπτόντωε δεν μπερδεύουμε την πίστη με τον πολιτικο επεκτατισμό. Απλώς, η συγκεκριμένη πίστη προστάζει τον πολιτικό επεκτατισμό. Ο σωστός μουσουλμάνος έχει ως υποχρέωση αυτόν τον επεκτατισμό. Προφανώς και δεν είναι όλοι οι μουσουλμάνοι τόσο σωστοί απέναντι στη θρησκεία τους, αλλά αυτά τα δύο είναι αλληλένδετα.

 

Η συγκεκριμένη ερμηνεία είναι πολύ γενικευμένη πιστεύω και δε με βρίσκει σύμφωνη αλλά δεν αμφιβάλλω ότι θα είχε και τέτοιες προεκτάσεις (επιβολής του άνδρα στη γυναίκα). Ερχόμενη στο σήμερα όμως, θα σου πω πως όντως στην ελλάδα το κάνουν μόνο οι γιαγιάδες (όσες και όποιες) πια κι όχι για πρακτικούς λόγους όπως λες, αλλά γιατί είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ένδυσης τους και της κουλτούρας τους. Δεν είναι επιβολή αλλά παράδοση, η οποία χάνεται φυσικά. Μαντίλα θα δεις την ώρα της λειτουργείας στην εκκλησία και μάλιστα στις βαλκανικές, ορθόδοξες χώρες, το βλέπεις να το κρατούν και νεαρές κοπέλες.

 

Σε ότι αφορά την ελλάδα λοιπόν, δεν υπάρχει επιβολή αλλά επιλογή. Κι άρα δεν μπορεί να έχει όλους τους συμβολισμούς που προανέφερες. Στους μουσουλμάνους από την άλλη, πρέπει να αναλογιστείς πως δεν είναι όλοι το ίδιο και δεν εκφράζουν όλοι με τον ίδιο τρόπο την πίστη τους, η οποία όμως, θα συμφωνήσουμε, προστάζει τον επεκτατισμό μέσω της θρησκείας. Οπως και στην ελλάδα, στην συρία έχεις εξαιρετικά δυτικοποιημένους πολίτες, με την πρόσβαση στην τεχνολογία και τα λεφτά για να κάνουν μια ζωή καθ' όλα "δυτικού τύπου", ενώ ταυτόχρονα, προσθέτουν και το αξεσουάρ μαντίλα σε αυτήν την καθημερινότητα. Η σαρία δεν είναι επιβεβλημένη σε όλο τον μουλσουμανικό κόσμο.

Link to comment
Share on other sites

Απο που έβγαλες το συμπεράσμα οτι νιώθουμε απειλή ; Νομίζεις οτι ειναι επιλογή τους (κατα το πλείστον); Ξέρεις τι styling 'κολπα' προσπαθούν να κάνουν ωστε να φαινεται πιο τρεντυ;

Προσωπικα δεν ξερω κανενα που απειλείται απο κατι τέτοιο... Αντιθέτως τις λυπάμαι ...

 

Εσύ προσωπικά δεν ξέρω τι νιώθεις. Το συμπέρασμα το εξήγαγα από τον συλλογισμό της mariab. Δε νομίζω τίποτα, δεν κάνω γενικεύσεις κι απλώς προσθέτω σε μια απολυτότητα που θεωρεί την μαντίλα σύμβολο του ισλάμ και ρατσισμό κ.α. ότι είναι ένα χαρακτηριστικό ένδυμα που συμβολίζει πολλά περισσότερα απ' όσα ειπώθηκαν, ότι δεν είναι απαραίτητα επιβολη και κυρίως, δεν είναι τόσο μακρυά από την δική μας κουλτούρα (άρα δεν είναι και τόσο ξένο). Ξέρω αρκετές γιαγιάδες με πολύχρωμες μαντίλες που τις φορούν στην εκκλησία και δεν θεωρούν ότι κάνουν styling κόλπα, απλώς φορούν αυτό που τους είναι γνώριμο.

Προσωπικά ξέρω πολλούς που νιώθουν απειλή από τα όσα συμβολίζει η μαντίλα κι όχι από το αξεσουάρ αυτό καθ' εαυτό προφανώς και τέτοια ήταν και η προέκταση των λόγων της mariab με την οποία αναφερθήκαμε σε μουσουλμανικό επεκτατισμό.

Προσωπικά επίσης, βρίσκω ρατσιστικό να λυπάσαι κάποιον για την ένδυση του και μόνον, χωρίς να γνωρίζεις όντως τι εκφράζει αυτό , αλλά υποθέτοντας και γενικεύοντας από τις ιστορίες μουσουλμάνων φονταμενταλιστών που όλοι έχουμε ακούσει.

Link to comment
Share on other sites

Σοβαρά μιλάς τώρα Κίνε; Δεν πρόσεξες ότι ο ριζοσπαστισμός συνέπεσε ακριβώς με την εποχή που εξαπλώθηκαν οι μαντήλες στις δυτικές χώρες σε ανθρώπους που ήδη έμεναν εκεί δεκαετίες; Δηλαδή έμεναν εδώ ξέρω γω 50 χρόνια πες και όλα αυτά έγιναν τα τελευταία 5 χρόνια, εντελώς συμπτωματικά και τυχαία! ΟΚ, μια χαρά!

Link to comment
Share on other sites

'Εχω προσθέσει φωτό πάνω. Θα με ενδιέφερε η άποψή σου για την παραδοσιακή στολή της Ινδονησίας που έμεινε κιόλας απο την εποχή του Γκωγκέν μέχρι που ήρθαν οι Μουσουλμάνοι! 'Ανοιξε και τα δύο λινκ και σχολίασε! 'Ανοιξε και τον Γκωγκέν και τι φορουσαν στην Ινδονησία προ μουσουλμανισμού. Θα είναι πολύ ενδιαφέρον να σχολιάσεις. Και τα δύο λινκ όμως και όχι σάλτσες για τις γιαγιάδες μας!

Link to comment
Share on other sites

AthinaP

με παρεξήγησες και εξηγούμαι.

 

Δεν αμφισβητώ τα όσα λες και εν γένει την επεκτατική τάση του ισλάμ με δούρειο ίππο το κοράνι σε διάφορες παρερμηνείες κι ερμηνείες. Γνωρίζω τη χρήση της μαντίλας για αυτό το σκοπό και αυτές τις πρακτικές χαρακτηρίζω φονταμενταλιστικές.

 

Επισημαίνω πως επειδή υπάρχει όλη αυτή η τάση, δεν σημαίνει πως κάθε γυναίκα με καλυμμένη την κεφαλή (κι όχι μόνο), ασπάζεται ή της επιβάλλεται το Ισλάμ.

Link to comment
Share on other sites

Να γίνω και πιο σαφής;

 

Το Ισλάμ είναι απάνθρωπο και επιβάλλεται με χυδαίο τρόπο στις γυναίκες. Εχουν αγιοποιήσει την επιβολή, τον αυταρχισμό και τον θάνατο στο όνομα του θεου τους. οκ;

 

Από την άλλη όμως, το μεσαίωνα η καθολική εκκλησία είχε αντίστοιχες πρακτικές. Στην συνείδηση των περισσοτέρων, ο χριστιανισμός έχει διαπράξει αίσχη, στην πραγματικότητα όμως, ο χριστιανισμός ουδεμίαν σχέση έχει με αυτές τις πρακτικές και τις προθέσεις, παρόλο που στο όνομά του έγιναν όσα έγιναν. Και ως εκ τούτου, παρά τις βαρβαρότητες μεγάλου μέρους αυτοαποκαλούμενων χριστιανων, υπήρχαν και τότε, χριστιανοί που δεν δέχονταν και δεν ασπάζονταν αυτές τις πρακτικές χωρίς να αφήνουν την πίστη τους.

 

Γίνομαι αντιληπτή;

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω αντίρρηση σε αυτά, όμως κάποιοι έχουν θέμα με το ότι υπάρχουν άνθρωποι που ξαφνικά ανακαλύπτουν το μεσαίωνα και θέλουν να τον φέρουν πίσω! Τον έχουν φέρει δηλαδή, σε διάφορες περιοχές κοντά μας και πιο μακριά μας. Και στο φινάλε, όσες χώρες είχαν αποικίες έχουν διαφορετική "υποχρέωση" να βρουν άκρη με τους ανθρώπους που προέρχονται από αυτές. Το να είμαστε εμείς πιο πρόθυμοι από άλλες μουσουλμανικές χώρες να τακτοποιήσουμε τις εκκρεμότητες που συνέβησαν λόγω του φονταμενταλισμού, ενώ γύρω μας συμβαίνει ο μεσαίωνας, είναι κάπως τροφή για σκέψη.

 

Μιλώντας για τους ίδιους ανθρώπους που προβληματίζονταν για τους Αλβανούς, όχι προσωπικά δεν προβληματίστηκα μέχρι τώρα, ούτε η μεγάλη πλειονότητα των γηγενών, αν και αρκετοί από αυτούς πλήρωσαν με διάφορους τρόπους αν έτυχε να μένουν κοντά στα γκέτο.

 

Δεν είναι όμως σχεδόν οι ίδιοι άνθρωποι που έβρισκαν ότι τα μνημόνια προκαλούσαν λιποθυμίες στα σχολεία που τώρα σπεύδουν να χαρακτηρίσουν ανθρώπους που κάνουν πολλές ερωτήσεις όσον αφορά πού ξεκινάνε και πού σταματάνε οι υποχρεώσεις μας να καλύψουμε ανθρώπους που ήρθαν παράνομα;

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...