Recommended Posts

    Καλησπέρα

    Πρώτη φορά γράφω και είμαι πολύ προβληματισμενη .

    Έχω 2 παιδιά 8 και 2 ετών. Η κόρη μου (8ετων ) θα πάει αύριο τριτη δημοτικού. Στην πρώτη ήταν από τις καλύτερες στην τάξη της και την δευτερα την ξεκινήσαμε μια χαρά αλλά μετά τα Χριστούγεννα ή δασκάλα της μας ενημέρωσε πως η μικρή δεν ήταν όπως παλιά. Έκανε πολλά λάθη ορθογραφικά και παρελειπε γράμματα από λέξεις , πράγμα που το είχα προσέξει και η ίδια. Προσπάθησα όσο μπορούσα να την βοηθήσω και υπήρξε βελτίωση και παρατήρησα ότι και όταν έκανε την αντιγραφή της έκανε λάθη αλλά όταν της έλεγα ότι έχει πολλά λάθη και ξανά έκανε την αντιγραφή δεν έκανε ξανά. Και στην ορθογραφία βελτιώθηκε αρκετά. Πάλι όμως η δασκάλα δεν ήταν ικανοποιημενη . Στο τέλος της χρονιάς μου είπε να ρωτήσω στον δήμο όπου ανήκω για πληροφορίες για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Πράγματι πήγα στο δήμο και με ενημέρωσαν για το ΚΕΔΔΥ. Πήγα να κάνω την αίτηση και στην μικρή συνέντευξη που μου πήραν μου έκαναν εντύπωση 2 πράγματα. Με ρώτησαν αν το παιδί το είχε δει ο σύμβουλος του σχολείου και αν έχει κάνει παράλληλη παρακολουθηση .Πρώτη φορά τα άκουγα δεν ήξερα τι να απαντήσω. Η δασκάλα της πότε δεν μου ανάφερε κάτι τέτοιο. Εκεί με ενημέρωσαν πως αυτά ήταν τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν από το σχολείο και μετά αν δεν βρουν λύση τότε έπρεπε να μου πουν για το ΚΕΔΔΥ. Παρόλα αυτά εγώ την αίτηση την έκανα και περιμένουμε τη σειρά μας. Θα ήθελα την βοήθεια σας αν έχετε εμπειρία το σχολείο έπρεπε να ασχοληθεί παραπάνω με το παιδί? Μέχρι να έρθει η σειρά μας (1 χρόνο περίπου ) να πάρω μια δασκάλα για ιδιαίτερα στο παιδί μου? Μπορεί εγώ να μην έχω τα κατάλληλα εφόδια για να την βοηθήσω ή μπορεί κάτι να μην κάνω σωστά ή ο τρόπος μου να μην είναι κατάλληλος τι να πω. Πιστεύετε ότι θα βοηθηθεί περισσότερο? Η κόρη μου είναι ένα υπερευαισθητο παιδί. Όλα αυτά έγιναν μπροστά της συν ότι τα άλλα παιδιά ακούγοντας την δασκάλα να λέει στην μικρή ότι δεν πάει καλά στα μαθήματα άρχισαν να την κοροϊδεύουν. Η μικρή είναι πολύ αγχωμένη και δεν θέλει πια να είναι "κακο παιδί " στην τάξη όπως λέει. Δεν ξέρω τι να κάνω είμαι πολύ αγχωμένη. Συγνώμη για το πολύ μεγάλο μήνυμα αλλά ήθελα να καταλάβετε όλη την κατάσταση έτσι ώστε να με βοηθήσετε όσο μπορείτε περισσότερο. ;);)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Καταρχ'ην καλημέρα!

     

    Σε κάθε νομό έχουν συσταθεί ομάδες σχολέιων, τα σχολικά δ'υκτυα (ΣΔΕΥ), τα οποία ανήκουν σε κάποιο είδικό πλαίσιο και εξυπηρετούνται από τις ομάδες του πλαισίου αυτού. Π.χ. (Τα ονόματα είναι τελείως ενδεικτικά) Το ειδικό σχολείο της Μάκρης έχει το 1ο, το 3ο, το 5ο και το 6ο δημοτικό Μάκρης. Το Ειδικό Γυμνάσιο Α' Αθήνας έχει το 30, το 12ο και το 46ο Γυμνάσιο Αθήνας (Τα σχολεία είναι αυτά που έχουν τμήματα ένεταξης).

    Όταν ο δάσκαλος διαπιστώσει ότι ένα παιδί δυσκολέυεται κάπου, ενημερώνει το σύλλογο διδασκόντων και το γονέα. Παίρνεται απόφαση από το σύλλογο διδασκόντων με επίσημο πρακτικό, μετά την έγγραφη συνεναιση του γονέα, και καλείται στο σχολείο ο σ'υμβουλος ΄γενικής αγωγής και η ΕΔΕΑΥ (που είναι μια ομάδα από το ειδικό πλαίσιο που αποτελείται από κοινωνικό λειτουργό και ψυχολόγο). Αυτοί, μαζί με τον εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής του σχολείου (γι' αυτό είπα ότι τα σχολεία είναι αυτ'α που έχουντμήμα ένταξης) και τον εκπαιδευτικό της τάξης. αφού κάνουν μια αρχική αξιολόγηση του παιδιού, καταρτίζουν ένα βραχύχρονο πρόγραμμα παρέμβασης. Δηλάδή αλλάζουν κάποια πράγματα στον τρόπο διδασκαλίας και βλέπουν τα αποτελέσματα. Αν μετά το τέλος της εφαρμογής του προγράμματος δεν υπάρχουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα, τότε πάλι ο σύλλογος διδασκόντων με πρακτικό αποφασίζει να ενημερώσει το γονέα για το ΚΕΔΔΥ (δεν μπορεί ο δάσκαλος μόνος του να στείλει παιδί στο ΚΕΔΔΥ, πρέπει να το θέλει ο γονιός).

    Έτσι γίνεται η παραπομπή πλέον στα ΚΕΔΔΥ.

     

    Τα σχολεία που δεν ανήκουν σε ΣΔΕΥ, γίνεται ότι και παλιότερα, χωρίς εφαρμογή προγράμματος.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Καλημέρα

    Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας. Από ότι ενημερώθηκα από το ΚΕΔΔΥ αλλά και από την ίδια την δασκάλα σήμερα το σχολείο μας ανήκει σε αυτό το πλαίσιο νόμου. Δεν μου δόθηκε καμία απάντηση γιατί δεν ακολουθήθηκε αυτή η διαδικασία στην περίπτωση μας γιατί ήταν και ο αγιασμός σήμερα και γινόταν χαμός. Παρόλα αυτά αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι να βοηθηθεί το παιδί όσο το δυνατό καλύτερα. Όπως κταλαβαινετε δεν μπορώ να περιμένω 1 χρόνο να έρθει η σειρά μας και το πρόβλημα να μεγαλώσει και άλλο αλλά και το παιδί να αισθάνεσαι μειονεκτικα απέναντι στα άλλα.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Η διαδικασία μπορεί (και κατά τη γνώμξ μου πρέπει) να γίνει και τώρα.

     

    Η δασκάλα της τάξης που γνωρίζει τις δυσκολίες του παιδιού, σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό του τμήματος ένταξης μπορούν να καταρτίσουν ένα π0ρόγραμμα.

    Επίσης, από τη στιγμ΄'η που βρίσκεστε σε αναμονή για ΚΕΔΔΥ,μπορεί το παιδί να φοιτήσει άτυπα στο τμήμα ένταξης, ώστε να μην χάνεται αυτό ο πολύτιμός χρόνος που πολύ σωστά αναφέρατε.

     

    Κάντε μια αίτηση/υπεύθυνη δήλωση στο σχολείο, όπου θα αναφέρετε ότι είστε σε λίστα ναμονής για αξιολόγηση στο ΚΕΔΥΥ του Χ Νομού και ότι επιθυμείτε το παιδί σαας να φοιτά μέχρι να γίνει η αξιολόγηση στο ΤΕ του σχολείου.

     

    (Το προβλέπει ο νόμος, αν σας πουν μα και μου)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    emmaki ευχαριστώ πολύ. Αυτό θα κάνω. Δεν ξέρω γιατί η δασκάλα που είχε μέχρι πέρσι μου φάνηκε αρνητική αλλά αφού μου το δίνει ο νόμος το δικαίωμα θα το κάνω. Πάλι ευχαριστώ πολύ

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites




    Συγχαρητήρια για το ποστ, emmaki, είμαι βέβαιη πως θα φανεί χρήσιμο σε πάρα πολύ κόσμο. Έχω γνωστή με παρόμοιο θέμα κι είμαι βέβαιη πως δεν έχει ιδέα για όλα αυτά.

     

    orik, εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να σας πάνε όλα καλά! Καλή χρονιά σε όλους, παιδιά, γονείς κι εκπαιδευτικούς!


    sK6ep3.pngEnQrp3.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Αγγελινα_2, ευχαριστώ πολύ. Οι απαντήσεις της emmaki πράγματι με βοήθησαν πολύ. Σας ευχαριστώ πολύ και καλή σχολική χρονιά να έχουμε όλοι μας 😜😜😜

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Συγχαρητήρια για το ποστ, emmaki, είμαι βέβαιη πως θα φανεί χρήσιμο σε πάρα πολύ κόσμο. Έχω γνωστή με παρόμοιο θέμα κι είμαι βέβαιη πως δεν έχει ιδέα για όλα αυτά.

     

    orik, εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να σας πάνε όλα καλά! Καλή χρονιά σε όλους, παιδιά, γονείς κι εκπαιδευτικούς!

     

    Να εισαι καλα, αλλα δεν λεω κατι τρομερο..... Τη διαδικασια που προβλεπεται απο το νομο παρουσιαζω.... Εναν νομο που μπορει να εχει πολλα στραβα, παρα πολλα, αλλα με αυτο τον τροπο εμπλεκει το σχολειο στην αξιολογηση του παιδιου και συμβαλλει στην αποσυμφορηση των ΚΕΔΔΥ. Κακα τα ψεματα, πολλα παιδια ερχοταν για αξιολογηση χωρις καμια δυσκολια, απλα επειδη δεν ανταποκρινοταν στα στανταρ της μαμας ή στη μεση διδασκαλια της ταξης.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    emmaki, αυτά τα βήματα που περιγράφεις ισχύουν δηλαδή και για τα Γυμνάσια και για τα Λύκεια; Απ' ό,τι κατάλαβα, στα σχολεία που δεν εντάσσονται σε αυτά με τμήμα ένταξης, μόνο ο γονιός μπορεί να ζητήσει να πάει στο παιδί του στο ΚΕΔΔΥ, έτσι;

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    emmaki, όταν αυτόν τον νόμο δεν τον γνωστοποιούν (κι αμφιβάλλω αν τον ξέρουν κιόλας) στους γονείς οι αρμόδιοι, αλλά μια "ξένη" από το διαδίκτυο, τότε ναι, είναι και φοβερό και τρομερό! :D


    sK6ep3.pngEnQrp3.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    emmaki, αυτά τα βήματα που περιγράφεις ισχύουν δηλαδή και για τα Γυμνάσια και για τα Λύκεια; Απ' ό,τι κατάλαβα, στα σχολεία που δεν εντάσσονται σε αυτά με τμήμα ένταξης, μόνο ο γονιός μπορεί να ζητήσει να πάει στο παιδί του στο ΚΕΔΔΥ, έτσι;

     

     

    Αυτά ισχύουν για όλα τα σχολεία, όλων των βαθμίδων, που ανήκουν σε σχολικά δίκτυα (ΣΔΕΥ).

     

    Τα σχολεια που ανήκουν σε ΣΔΕΥ είναι σχολεία με Τμήμα Ένταξης, γιατί στην ομάδα πρέπει να συμμετέχει και ειδικός παιδαγωγός μαζί με το δάσκαλο της τάξης, τον ψυχολόγο και τον κοινωνικό λειοτυργό.

     

    Δεν είναι όλα τα σχολεία με ΤΕ στα ΣΔΕΥ, καθώς δεν υπάρχουν αρκετά πλαίσια για να τα υποστηρίξουν. Κάθε ΣΔΕΥ, έχει ως "αρχηγό" ένα ειδικό πλαίσιο (ειδικό δημοτικό/γυμνάσιο, ΤΕΕ ειδικής αγωγής, ΕΕΕΕΚ). Κάθε ΣΔΕΥ επίσης έχει υπο την ευθύνη του σχολεία με συνολικό αριθμό μαθητ'ων πε΄ριπου 1200. Οπότε, καταλαβαίνετε ότι δεν ανήκουν όλα τα σχολεία με ΤΕ στα ΣΔΕΥ.

     

    Εάν κάποιος γονιός θεωρεί ότι το παιδί του δυσκολέυεται κάπου που δεν πρέπει να δυσκολέυεται, τότε καλό είναι να απευθυνθεί στον εκπαιδυετικό του παιδιού ή και στο διευθυντή του σχολείου. Να κάνει μια κουβέντα μαζί τους και μετά να δουν τα επόμενα βήματα. Πολλές φορές, αυτό που ένας γονιός θεωρεί δυσκολία δεν είναι πραγματική δυσκολία, αλλά παραπάνω απαιτήσεις του γονιού από το παιδί (π.χ. στην Α δημοτικού μπορεί το παιδί της γειτόνισσας τα Χριστούγεννα να μπορεί να διαβάζει τα πάντα και το Χ παιδί να διαβάζει μόνο 2συλλαβες λέξεις. Δε σημαίνει αυτό ότι τοι Χ παιδί έχει κάποια μαθησιακή δυσκολία....)

     

    * Επίσης για τις απαιτήσεις της κάθε τάξης και για το τι πρέπει να ξέρει το κάθε παιδί και πότε (χρονικά) απευθυνθείτε στο δάσκαλο της τάξης.

     

    *Στο λύκειο είναι λίγο δύσκολο να υπάρχει κάποια μαθησικαή δυσκολία η οποία δεν θα έχει εντοπιστεί όλα τα προηγούμενα χρόνια.... Όχι απίθανο, αλλά δύσκολο!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Καλησπέρα

    Πρώτη φορά γράφω και είμαι πολύ προβληματισμενη .

    Έχω 2 παιδιά 8 και 2 ετών. Η κόρη μου (8ετων ) θα πάει αύριο τριτη δημοτικού. Στην πρώτη ήταν από τις καλύτερες στην τάξη της και την δευτερα την ξεκινήσαμε μια χαρά αλλά μετά τα Χριστούγεννα ή δασκάλα της μας ενημέρωσε πως η μικρή δεν ήταν όπως παλιά. Έκανε πολλά λάθη ορθογραφικά και παρελειπε γράμματα από λέξεις , πράγμα που το είχα προσέξει και η ίδια. Προσπάθησα όσο μπορούσα να την βοηθήσω και υπήρξε βελτίωση και παρατήρησα ότι και όταν έκανε την αντιγραφή της έκανε λάθη αλλά όταν της έλεγα ότι έχει πολλά λάθη και ξανά έκανε την αντιγραφή δεν έκανε ξανά. Και στην ορθογραφία βελτιώθηκε αρκετά. Πάλι όμως η δασκάλα δεν ήταν ικανοποιημενη . Στο τέλος της χρονιάς μου είπε να ρωτήσω στον δήμο όπου ανήκω για πληροφορίες για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Πράγματι πήγα στο δήμο και με ενημέρωσαν για το ΚΕΔΔΥ. Πήγα να κάνω την αίτηση και στην μικρή συνέντευξη που μου πήραν μου έκαναν εντύπωση 2 πράγματα. Με ρώτησαν αν το παιδί το είχε δει ο σύμβουλος του σχολείου και αν έχει κάνει παράλληλη παρακολουθηση .Πρώτη φορά τα άκουγα δεν ήξερα τι να απαντήσω. Η δασκάλα της πότε δεν μου ανάφερε κάτι τέτοιο. Εκεί με ενημέρωσαν πως αυτά ήταν τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν από το σχολείο και μετά αν δεν βρουν λύση τότε έπρεπε να μου πουν για το ΚΕΔΔΥ. Παρόλα αυτά εγώ την αίτηση την έκανα και περιμένουμε τη σειρά μας. Θα ήθελα την βοήθεια σας αν έχετε εμπειρία το σχολείο έπρεπε να ασχοληθεί παραπάνω με το παιδί? Μέχρι να έρθει η σειρά μας (1 χρόνο περίπου ) να πάρω μια δασκάλα για ιδιαίτερα στο παιδί μου? Μπορεί εγώ να μην έχω τα κατάλληλα εφόδια για να την βοηθήσω ή μπορεί κάτι να μην κάνω σωστά ή ο τρόπος μου να μην είναι κατάλληλος τι να πω. Πιστεύετε ότι θα βοηθηθεί περισσότερο? Η κόρη μου είναι ένα υπερευαισθητο παιδί. Όλα αυτά έγιναν μπροστά της συν ότι τα άλλα παιδιά ακούγοντας την δασκάλα να λέει στην μικρή ότι δεν πάει καλά στα μαθήματα άρχισαν να την κοροϊδεύουν. Η μικρή είναι πολύ αγχωμένη και δεν θέλει πια να είναι "κακο παιδί " στην τάξη όπως λέει. Δεν ξέρω τι να κάνω είμαι πολύ αγχωμένη. Συγνώμη για το πολύ μεγάλο μήνυμα αλλά ήθελα να καταλάβετε όλη την κατάσταση έτσι ώστε να με βοηθήσετε όσο μπορείτε περισσότερο. ;);)

     

     

    Καταρχήν, βαθειά αναπνοή και ψυχραιμία.

    Κατά δεύτερον, έχεις επικεντρώσει σε λάθος πρόβλημα. Η δασκάλα σε αυτή την περίπτωση εχει κάνει μεγαλύτερη ζημιά από οτιδήποτε πρόβλημα πιθανόν και να έχει το παιδί. Η το παιδί δεν εχει τίποτα και όλη η κουβέντα μπροστά στην τάξη ήταν μια απαράδεκτη προσπάθεια για τιμωρία αυτού που κατα βάση η δασκάλα έβλεπε ως "απειθαρχία", ή η δασκάλα αντιμετωπίζει τη μαθησιακή δυσκολία ως ντροπή.

    Οπότε, αν έχετε ακόμη την ίδια δασκάλα, ζητάς μία συνάντηση με τη διεύθυνση του σχολείου, εξηγείς ήρεμα αλλά αποφασιστικά το πρόβλημα (της συμπεροφοράς της δασκάλας, όχι το πιθανό πρόβλημα του παιδιού) και ζητάς να διορθωθεί η κατάσταση.

    Αν εχετε νέα δασκάλα, ζητάς μία συνάντηση, εξηγείς την ψυχολογική κατάσταση του παιδιού και ζητάς βοήθεια να ξαναβρεί την αυτοπεποιθηση του.

    Αν σε αγνοήσουν, προχωράς στο σχολικό σύμβουλο.

    Το "Η Αννούλα είναι κακή μαθήτρια, απρόσεκτη, άτακτή κλπ κλπ" σε αυτές τις ηλικίες είναι συχνά αυτοεκπληρούμενη προφητεία, και πολλοί εκπαιδευτικοί μόνο παιδαγωγοί δε θα έπρεπε να είναι.

    Ενώ λοιπόν δουλεύεις για να τονώσεις την αυτοπεποίθηση του παιδιού, αν πιστεύεις ότι υπάρχει θέμα, ζητάς από τη διεύθυνση του σχολείου μία αξιολόγηση από την αρμόδια εκπαιδευτικό που ασχολείται με αυτά τα θέματα. Παρατηρεί το παιδί στην τάξη, συζητάει μαζί σας, και βλέπετε αν χρειάζεται κάτι, όπως έξτρα βοήθεια, διαφορετικό τρόπο μελέτης, ή αν υπάρχει υποψία για μαθησιακή δυσκολία.

    Το ότι το παιδάκι κάνει κάποια λάθη σαν αυτά που περιγράφεις, έχοντας 3 παιδιά, δε θα με ανησυχούσε. Δε λέω να το αγνοήσεις, αλλά είναι πολύ πιθανό να είναι μία απλή φάση, λόγω κούρασης, ή απλής βαρεμάρας και τίποτε πιο περίεργο.

    Προσωπικά, δε θα το πίεζα, θα το ενθάρρυνα σε ο,τι κάνει σωστά, να νιώσει καλά με τον εαυτό του, θα πίεζα το σχολείο να πάψει να υπάρχει θέμα με τους συμμαθητές, και θα περίμενα την αξιολόγηση από το ίδιο το σχολείο καταρχήν, που είναι και πολύ πιο "ήπια" για το παιδί και δεν μπάνει σε υποψίες ότι μπορεί να υπάρχει κάποιο θέμα.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Καλησπέρα

    ΑγγεΚ σε ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα. Η αλήθεια είναι ότι και εγώ το είχα παρατηρήσει πως η αυτοπεποιθηση της μικρής είναι χαμηλή όσον αφορά το θέμα αυτό. Σήμερα βέβαια βεβαιωθηκα. Σαν πρώτη μέρα στο σχολείο η καινούργια δασκάλα τους έβαλε να κάνουν χειροτεχνία και είχε πει μπράβο και άριστα στην μικρή για την πιο ωραία χειροτεχνία. Οοο δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο χαρούμενη γύρισε. Ήταν το πρώτο πράγμα που μου είπε. Μου είπε ακόμα πως η καινούργια δασκάλα είναι πολύ δίκαιη και όλο αυτό μόνο για ένα μπράβο. Αν και χάρηκα για το ότι ήταν τόσο χαρούμενη και ευτυχισμένη μπορώ να πω όλο αυτό με έβαλε σε σκέψεις. Έχω ζητήσει από την παλιά δασκάλα ήδη μια αξιολόγηση γιατί μου το είπαν από το ΚΕΔΔΥ και επίσης αποφασίσαμε με τον σύζυγό να κάνουμε μερικά ιδιαίτερα στο παιδί. Η δασκάλα που θα την βοηθήσει είναι ιδική για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και ζήτησε την αξιολόγηση της δασκάλας για να δει που πιστεύει η δασκάλα ότι δυσκολεύεται η μικρή. Πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά όποιο κι αν είναι το πρόβλημα. Σας ευχαριστώ πολύ όλες για το ενδιαφέρον 😍😍😍

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Καλησπέρα.

    Ερωτηση προς όποιον προσωπικά γνωρίζει ανεπιφύλακτα.

    Οταν ένα παιδί περάσει απο ,τα πρωην πια ,ΚΕΔΔΥ η αξιολόγηση σε καθε περίπτωση στελνεται υπηρεσιακά και στο σχολειο του?

    Εχουν δικαιωμα οι γονεις να εμποδισουν το σχολείο να ενημερωθεί επικαλουμενοι το νόμο προστασίας προσωπικών δεδομένων??

    Επεξεργάστηκαν by Miss sunshine

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    1 ώρα πρίν, Miss sunshine είπε:

    Καλησπέρα.

    Ερωτηση προς όποιον προσωπικά γνωρίζει ανεπιφύλακτα.

    Οταν ένα παιδί περάσει απο ,τα πρωην πια ,ΚΕΔΔΥ η αξιολόγηση σε καθε περίπτωση στελνεται υπηρεσιακά και στο σχολειο του?

    Εχουν δικαιωμα οι γονεις να εμποδισουν το σχολείο να ενημερωθεί επικαλουμενοι το νόμο προστασίας προσωπικών δεδομένων??

    Το σχολειο ενηνερωνεται εαν το επιθυμουν οι γονεις.

     

    Γενικα γινετα ο,τι επιθυμουν οι γονεις.

     

    (εργαζομαι σε κεδδυ που ακομα δεν ειναι πρωην γιατι παραταθηκε η λειτουργια τπυς)

    Επεξεργάστηκαν by emmaki
    • Λυπημένη/-ος 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Καλησπέρα και από μένα, πολύ ενδιαφέρουσα η πληροφορία, emmaki, έχω μια απορία, ποιο νόημα έχει η παραπομπή ενός παιδιού στα ΚΕΔΔΥ, τότε; Μόνο την ενημέρωση του γονιού; Οι εκπαιδευτικοί από ποιον θα ενημερωθούν; Από αυτή την άποψη, γιατί να πάει το παιδί σε ΚΕΔΔΥ; Ας πάει σε ιατροπαιδαγωγικό κέντρο. Και μια απορία μου. Τα ΚΕΔΔΥ μέχρι πότε πήραν παράταση; Μετά πώς θα λέγονται; 

    Και κάτι άλλο: Έχω μαθητή σε Γυμνάσιο, ο οποίος πήγε σε ιατροπαιδαγωγικό κέντρο πέρυσι τον Μάρτιο για να πάρει διάγνωση. Εκεί τον είδαν και είπαν ότι θα μας στείλουν την διάγνωση, την οποία ακόμη περιμένουμε. Δηλαδή πρέπει να μας την φέρει η ίδια η μητέρα, αν θέλει; 

    Επεξεργάστηκαν by popi76
    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    3 ώρες πρίν, Miss sunshine είπε:

    Καλησπέρα.

    Ερωτηση προς όποιον προσωπικά γνωρίζει ανεπιφύλακτα.

    Οταν ένα παιδί περάσει απο ,τα πρωην πια ,ΚΕΔΔΥ η αξιολόγηση σε καθε περίπτωση στελνεται υπηρεσιακά και στο σχολειο του?

    Εχουν δικαιωμα οι γονεις να εμποδισουν το σχολείο να ενημερωθεί επικαλουμενοι το νόμο προστασίας προσωπικών δεδομένων??

    Υπηρεσιακά δεν στέλνεται τίποτα, το χαρτί θα το πάρετε στα χέρια σας οταν οι γονείς αποφασίσουν να σας το φέρουν.

    • Λυπημένη/-ος 1

    4vrkp2.png]qRG5p2.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Αυτά είναι τραγικά πράγματα!!

    Αφήνουν τα δόλια τα παιδάκια τους αβοήθητα,εφόσον αρνούνται να τους δοθεί υποστήριξη μέσω του τμήματος ένταξης,ή παραλληλη στήριξη κι εμείς ως σχολείο δεν μπορούμε να κάνουμε απολύτως τίποτα γι αυτό!!

    Και για ποιό λόγο??Για να μην πληγωθεί η δική τους περηφάνεια κι ο εγωισμός.

    Θυμωνω πολύ γιατί με αυτα όπως και με όλα τα παιδάκια δενόμαστε και λόγω αυτων των απαράδεκτων στρεβλώσεων το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να τα βλέπουμε να ταλαιπωρούνται και να πληγώνονται!!!

    Τί πρεπει επιτέλους να γίνει για να αλλάξει?

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    @Kanti

    εμείς που περάσαμε ΚΕΔΔΥ μας δωσανε να υπογραψουμε τρια αντιγραφα. Το ένα μένει στο ΚΕΔΔΥ, το άλλο το κρατήσαμε εμείς και το τρίτο πήγε υπηρεσιακά στο σχολείο.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    13 ώρες πρίν, popi76 είπε:

    Καλησπέρα και από μένα, πολύ ενδιαφέρουσα η πληροφορία, emmaki, έχω μια απορία, ποιο νόημα έχει η παραπομπή ενός παιδιού στα ΚΕΔΔΥ, τότε; Μόνο την ενημέρωση του γονιού; Οι εκπαιδευτικοί από ποιον θα ενημερωθούν; Από αυτή την άποψη, γιατί να πάει το παιδί σε ΚΕΔΔΥ; Ας πάει σε ιατροπαιδαγωγικό κέντρο. Και μια απορία μου. Τα ΚΕΔΔΥ μέχρι πότε πήραν παράταση; Μετά πώς θα λέγονται; 

    Και κάτι άλλο: Έχω μαθητή σε Γυμνάσιο, ο οποίος πήγε σε ιατροπαιδαγωγικό κέντρο πέρυσι τον Μάρτιο για να πάρει διάγνωση. Εκεί τον είδαν και είπαν ότι θα μας στείλουν την διάγνωση, την οποία ακόμη περιμένουμε. Δηλαδή πρέπει να μας την φέρει η ίδια η μητέρα, αν θέλει; 

     Το σχολείο ενημερώνεται εάν το επιθυμούν οι γονείς. Δυστυχώς, χωρίς την έγκριση των γονέων δεν γίνεται τίποτα.

    Συνήθως οι γονείς συμφωνούν (πολύ λίγες είναι οι περιπτώσεις γονέων που δεν έχουν δεχτεί τη γνωμάτευση των ΚΕΔΔΥ, όχι ότι δεν υπάρχουν) οπότε υπογράφουν τη γνωμάτευση και αυτή μετά στέλνεται στο σχολείο.

    Αν πάει σε ΙΠ το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα το δει εκπαιδευτικός (όσες γνωματεύσεις απο ΙΠ έχω δει είναι μόνο από παιδοψυχίατρο και λογοθεραπευτή) και σίγουρα δεν θα έχει το εξατομικευμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης. Επίσης, με γωμάτευση ΙΠ δεν μπορεί να μπει στο τμήμα ένταξης ή να πάρει παράλληλη στήριξη,καθώς μόνο το ΚΕΔΔΥ μπορεί να καθορίζει εκπαιδευτικό πλαίσιο.

     

    Τα ΚΕΔΔΥ θα λέγονται ΚΕΣΥ και θα αρχίζουν να λειτουργούν ως ΚΕΣΥ μάλλον από τη νέα χρονια. 

     

    Όσο για τη γνωμάτευση του ΙΠ, έχωτην εντύπωση ότι δίνεται μόνο στους γονείς και δεν στέλνεται στο σχολείο. Αλλά ρωτήστε τους γονείς.

    12 ώρες πρίν, Κάντι είπε:

    Υπηρεσιακά δεν στέλνεται τίποτα, το χαρτί θα το πάρετε στα χέρια σας οταν οι γονείς αποφασίσουν να σας το φέρουν.

     

     

    Υπηρεσιακά στέλνεται γιατί είναι επίσημο έγγραφο. 

    Απλά κάποιες φορές αν επείγει το θέμα (π.χ. λήγει η προθεσμία για υποβολή χαρτιών για παράλληλη) δίνεται στους γονείς και πηγαίνει χέρι με χέρι. Αλλιώς ή στέλνεται ταχυδρομικά στο σχολείο, ή δίνεται από το ΚΕΔΔΥ στο διευθυντή του σχολείου ή τοποθετείται σε σφραγισμένο φάκελο στη θυρίδα των σχολείων στη διεύθυνση εκπαίδευσης.

     

    Όλα αυτά, βέβαια, με την προϋπόθεση ότι ο γονιός δέχεται να πάει η γνωμάτευση στο σχολείο

    12 ώρες πρίν, Miss sunshine είπε:

    Αυτά είναι τραγικά πράγματα!!

    Αφήνουν τα δόλια τα παιδάκια τους αβοήθητα,εφόσον αρνούνται να τους δοθεί υποστήριξη μέσω του τμήματος ένταξης,ή παραλληλη στήριξη κι εμείς ως σχολείο δεν μπορούμε να κάνουμε απολύτως τίποτα γι αυτό!!

    Και για ποιό λόγο??Για να μην πληγωθεί η δική τους περηφάνεια κι ο εγωισμός.

    Θυμωνω πολύ γιατί με αυτα όπως και με όλα τα παιδάκια δενόμαστε και λόγω αυτων των απαράδεκτων στρεβλώσεων το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να τα βλέπουμε να ταλαιπωρούνται και να πληγώνονται!!!

    Τί πρεπει επιτέλους να γίνει για να αλλάξει?

     

    Να αλλάξει το σύνταγμα! Εκεί προσκρούει τοόλο θέμα. Ο γονιός είναι αυτός που αποφασίζει το χολικό πλαίσιο που θα εκπαιδεύεται το παιδί.

    1 ώρα πρίν, Yorgos35 είπε:

    @Kanti

    εμείς που περάσαμε ΚΕΔΔΥ μας δωσανε να υπογραψουμε τρια αντιγραφα. Το ένα μένει στο ΚΕΔΔΥ, το άλλο το κρατήσαμε εμείς και το τρίτο πήγε υπηρεσιακά στο σχολείο.

     

    Η γνωμάτευση βγαίνει σε 4 αντίγραφα. 2 μένουν στο ΚΕΔΔΥ (ένα στο φάκελο του παιδιού καιένα στο αρχείο της υπηρεσίας), ένα παίρνουν οι γονείς και ένα πάει στο σχολείο. 

    Το εκπ[αιδευτικό πρόγραμμα βγαίνει σε 3 αντόγραφα (1 στο φάκελο του παιδού, ένα στους γονείς και ένα στο σχολείο)

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    @Emmaki

    επειδή δουλεύεις σε ΚΕΔΔΥ θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:

    Στο φάκελο του παιδιού υπάρχει η έκθεση του ιδιωτικού νηπιαγωγείου και της παράλληλης στήριξης που πηγαίναμε πέρυσι. Το ιδιωτικό νηπιαγωγείο μας είπε ότι την έκθεση την είχε στείλει υπηρεσιακά στο ΚΕΔΔΥ και δεν μπορέσαμε να την δουμε (μας την απέκρυψαν). Στο ΚΕΔΔΥ μας ειπαν ότι δεν μπορούν να μας την δείξουν παρά μόνο ότι είχε πολύ κακή αξιολόγηση και παραυτα στους αξιολογητές του ΚΕΔΔΥ δεν φάνηκε ότι αυτό ισχύει (κοινώς η εικόνα του παιδιού στο ΚΕΔΔΥ ήταν μέρα με τη νύκτα που εγραφε η εκθεση του νηπιαγωγειου). Είναι νόμιμο να μην μπορεί το ΚΕΔΔΥ να μας δειξει την έκθεση του νηπιαγωγείου; Πιστεύουμε ότι το νηπιαγωγείο θέλησε να μας 'ξεφορτωθεί' και γιαυτό έγραψε μια κακή έκθεση. Κι επειδη δεν συνεχιζουμε εκει φέτος, δεν θελουμε να παρακαλάμε να μας την δειξουν. Το ίδιο απαραδεκτη βέβαια ηταν και η παράλληλη στηριξη (ο θεός να την κάνει) που την πληρωναμε εμείς και δεν μας έδωσε την εκθεση της!

    Εν ολίγοις, μπορεί το ΚΕΔΔΥ να αρνηθεί προσβαση στον φακελο του παιδιου στους ιδιους τους γονείς;      

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    πρίν από 12 λεπτά , Yorgos35 είπε:

    @Emmaki

    επειδή δουλεύεις σε ΚΕΔΔΥ θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:

    Στο φάκελο του παιδιού υπάρχει η έκθεση του ιδιωτικού νηπιαγωγείου και της παράλληλης στήριξης που πηγαίναμε πέρυσι. Το ιδιωτικό νηπιαγωγείο μας είπε ότι την έκθεση την είχε στείλει υπηρεσιακά στο ΚΕΔΔΥ και δεν μπορέσαμε να την δουμε (μας την απέκρυψαν). Στο ΚΕΔΔΥ μας ειπαν ότι δεν μπορούν να μας την δείξουν παρά μόνο ότι είχε πολύ κακή αξιολόγηση και παραυτα στους αξιολογητές του ΚΕΔΔΥ δεν φάνηκε ότι αυτό ισχύει (κοινώς η εικόνα του παιδιού στο ΚΕΔΔΥ ήταν μέρα με τη νύκτα που εγραφε η εκθεση του νηπιαγωγειου). Είναι νόμιμο να μην μπορεί το ΚΕΔΔΥ να μας δειξει την έκθεση του νηπιαγωγείου; Πιστεύουμε ότι το νηπιαγωγείο θέλησε να μας 'ξεφορτωθεί' και γιαυτό έγραψε μια κακή έκθεση. Κι επειδη δεν συνεχιζουμε εκει φέτος, δεν θελουμε να παρακαλάμε να μας την δειξουν. Το ίδιο απαραδεκτη βέβαια ηταν και η παράλληλη στηριξη (ο θεός να την κάνει) που την πληρωναμε εμείς και δεν μας έδωσε την εκθεση της!

    Εν ολίγοις, μπορεί το ΚΕΔΔΥ να αρνηθεί προσβαση στον φακελο του παιδιου στους ιδιους τους γονείς;      

     

    Ναι! Όλα τα υπηρεσιακά έγγραφα είναι απόρρητα και μένουν μέσα στο φάκελο του ΚΕΔΔΥ. Κανένας δεν έχει πρόσβαση, ούτε ο γονιός. 

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Κι όμως εγώ πολύ συχνά συναντώ γονείς που αρνουνται να ακολουθησουν τη γνωματευση του ΚΕΔΔΥ ακόμα κι όταν αυτή αφορα τη φοίτηση του παιδιού σε ειδικό σχολείο όπως επισης και γονείς οι οποίοι αρνούνται να ενημερωσουν το σχολείο για το σχετικο ιστορικο του παιδιου με αποτέλεσμα το σχολειο να μη μπορεί να κάνει καμία απολύτως εκπαιδευτική παρέμβαση.

    Τότε τί γίνεται??

    Ο σχετικός νόμος πρέπει να αλλάξει άμεσα και μετά τη γνωμάτευση του αρμόδιου επίσημου φορέα του κρατους η περαιτερω μαθησιακη πορεία του παιδιού να καθορίζεται αποκλειστικα και μόνο από την κάθε (επίσημη) διάγνωση....

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    πρίν από 6 λεπτά , Miss sunshine είπε:

    Κι όμως εγώ πολύ συχνά συναντώ γονείς που αρνουνται να ακολουθησουν τη γνωματευση του ΚΕΔΔΥ ακόμα κι όταν αυτή αφορα τη φοίτηση του παιδιού σε ειδικό σχολείο όπως επισης και γονείς οι οποίοι αρνούνται να ενημερωσουν το σχολείο για το σχετικο ιστορικο του παιδιου με αποτέλεσμα το σχολειο να μη μπορεί να κάνει καμία απολύτως εκπαιδευτική παρέμβαση.

    Τότε τί γίνεται??

    Ο σχετικός νόμος πρέπει να αλλάξει άμεσα και μετά τη γνωμάτευση του αρμόδιου επίσημου φορέα του κρατους η περαιτερω μαθησιακη πορεία του παιδιού να καθορίζεται αποκλειστικα και μόνο από την κάθε (επίσημη) διάγνωση....

    Οπως ανεφερα, ειναι θεμα του συνταγματος. Αν αλλαξει το συνταγμα.....

     

    Παντως εγω 11 χρονια στο κεδδυ (απο το 2007) δυο φορες οι γονεις αρνηθηκαν εντελως τη γνωματευση (μια αφορουσε φοιτηση σε ειδικο νηπιαγωγειο και στο τελος δεχτηκαν αφου ειδαν οτι πραγματικα δεν μπορουσε το παιδι στο γενικο σχολειο και μια αφορουσε ειδικο δημοτικο που οι γονεις εχουν ιδιωτικη παραλληλη στηριξη που απλα κανει baby sitting στο γενικο σχολειο και το παιδι δεν μπαινει στην ταξη γιατι δεν μπορει). Αλλες τρεις φορες δεν δεχτηκαν τη γνωματευση μας και πηγαν σε δευτεροβαθμια επιτροπη (ΕΔΕΑ) οπου και εβγακαν το ιδιο πορισμα με το κεδδυ αφου εξετασαν και το φακελο και το παιδι. Μετα οι γονεις δεχτηκαν την προταση του κεδδυ.

    Τι να πω;;; Ισως εχουμε καλες διαγνωστικες ομαδες!!! (Αν δεν παινεψω το σπιτι μου...)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

    Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Σύνδεση

    Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα