Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Αλλαγή τμήματος στον παιδικό λογω συμπεριφοράς...


Recommended Posts

Ο γιος μου 3 ετών σχεδόν πήγε φέτος για πρώτη φορά παιδικό... ήταν λίγο επιθετικός με τα άλλα παιδάκια, χτύπαγε , δάγκωνε.... του μίλαγε η δασκάλα, του μίλαγα κι εγώ, αλλά τίποτα.... η δασκάλα μου έλεγε ότι είναι φυσιολογικό μέχρι να προσαρμοστεί... ότι είναι΄λίγο άγαρμπος... θέλει να παίξει με τα παιδιά και τα τραβάει...

 

τελικά για να στρώσει τον έβαλε στην τάξη με τα προνήπια... δηλαδή στο τμήμα αυτό είναι παιδιά 11-15 μήνες μεγαλύτερα... βέβαια προσαρμόστηκε μια χαρα και συμμετέχει σε αφήγηση, παιχνίδια, αγγλικά!!!! όταν είναι για ζωγραφική και ψαλίδι τον πάνε στα μικρά και αυτός μόλις τελειώνει λέει πότε θα πάω στην τάξη μου??

 

Πολλές φορές δε απαντάει πρώτος σε ερωτήσεις της δασκάλας... θυμάται αυτά που είπαν την προηγούμενη μέρα...

 

Αλλά δεν ξέρω όλο αυτό είναι σωστό εκπαιδευτικά??? να είναι με μεγαλυτερα παιδάκια και να πηγαίνει στο τμήμα του για ζωγραφική και ψαλίδι???

ayTFp3.pngivwvp2.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Δεν ξέρω να σου πω αν είναι σωστό εκπαιδευτικά. Δεν είμαι αρμόδια. Αλλά έτσι που το ακούω εμένα δε θα μου άρεσε να ήμουν στη θέση του. Τώρα ελα εδώ και μετά πήγαινε εκεί. Μικρό παιδί είναι. Μήπως έπρεπε να κάνουν λίγο παραπάνω υπομονή πριν καταλήξουν σε αυτή τη λύση.

Εγώ έχω ένα πολύ καλό παιδίατρο που τον ρωτάω θέματα συμπεριφοράς και ότι μου έχει ως τώρα ήταν κάλο και στην πράξη. Αυτό που σου λέω είναι να ρωτήσεις κάποιον πιο ειδικό. εγώ δε θα το άφηνα.και έχεις δίκιο που προβληματίζεσαι.

ΔΑΦΝΗ2

Link to comment
Share on other sites

Όταν τον πάνε στα μικρά πώς συμπεριφέρεται; Αν είναι συνεργάσιμος θα μπορούσε να περνάει τώρα περισσότερη ώρα με τους συνομήλικους και να σταματήσει σιγά σιγά να πηγαίνει στα προνήπια. Πάντως, δεν νομίζω να είναι πρόβλημα. Στα μονοθέσια δημοτικά οι διαφορές ηλικίας μπορούν να φτάσουν και τα 5 χρόνια. Αν ο παιδιάτρος δεν έχει αντίρρηση, γιατί οχι;

Link to comment
Share on other sites

όταν πάει στα μικρά μια χαρά τώρα συμπεριφέρεται... απλά όταν τελειώσει την εργασία του θέλει να γυρίσει στα προνήπια... εντωμεταξύ έχει γνωρίσει και τη δασκάλα του τώρα και την άλλα δεν την πολυθέλει...

 

κάνανε υπομονή αλλά δάγκωνε στα ξαφνικά και χωρίς λόγο... φοβήθηκα κι εγώ και συμφώνησα να πάει στο άλλο τμήμα αφού είδαν ότι καθεται...

 

χτες μου είπε ότι σταδιακά θα προσπαθεί να τον βάζει πιο πολύ ώρα στα μικρά μέχρι να συνηθίσει και να ενταχθεί στην ομάδα... να δούμε πως θα αντιδράσει... αν δεν θέλει ανησυχώ που θα είναι με τα προνήπια...

ayTFp3.pngivwvp2.png
Link to comment
Share on other sites

Πέρυση στον παιδικό σταθμό της κόρης μου γύρω στον Νοέμβριο η μικρή άρχισε να φοβάται τον Γιάννη όπως μου έλεγε. Πήγα και τους ρωτησα μιά και Γιάννης δεν ύπήρχε στο τμήμα και μου είπαν ότι είναι ένα παιδάκι ένα έτος μεγαλύτερο και επειδή ήταν ιδιαίτερα επιθετικό και μη συνεργάσιμο το έβαλαν με τα μικρότερα μήπως ανταποκριθεί καλύτερα. Το παιδάκι φέτος είναι με τα παιδάκια της ηλικίας του και έιναι όπως το βλέπω πιό πειθαρχημένο. Αρα μάλλον είναι μία πρακτική συνηθισμένη και το συγκεκριμένο παιδί το ωφέλησε. Το δικό σου αν κατάλαβα σωστά το έβαλαν με τα μεγαλύτερα πράγμα που μου φαίνεται σωστότερο δίοτι στην δική μας περίπτωση το μεγαλύτερο παιδάκι αντιλαμβανόταν την σωματική υπεροχή του έναντι στα υπόλοιπα και είχαμε παρατραγουδάκια πχ γρατζουνιές, σπρωξιές και φόβο από την πλευρά μας, οπότε θεωρώ ότι τον απομόνωναν τα μικρά διότι το φοβόντουσαν.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

αυτή η πρακτική γίνεται στην Ελλάδα γιατί οι παιδαγωγοί δεν ξέρουν πως να χειριστούν αυτές τις περιπτώσεις

ο εύκολος τρόπος ειναι λοιπόν να πάει το παιδί σε ένα άλλο περιβάλλον όπου δεν θα του επιτραπεί αυτή η συμπεριφορά εκ των πραγμάτων.

ειναι μια οριοθέτηση διαφορετική.

 

όμως, στην πραγματικότητα, πίσω απο ένα παιδί το οποίο σπρώχνει και δαγκώνει μπορεί να κρύβονται άλλοι λόγοι οι οποίοι με αυτή την αλλαγή,

δεν ασχολείται κανείς μαζί τους.

 

με την πραγματική αιτία δηλαδή που το παιδί αυτό έχει κάπως επιθετική συμπεριφορά.

 

συνήθως σε ηλικίες όπως το δικό σου δεν ονομάζεται καν επιθετική συμπεριφορά,

είναι μια συμπεριφορά στην οποία το παιδί έχει μαθει να διεκδικεί με σωματικό τρόπο και απλώς δεν εχει κοινωνικοποιηθεί ακομα, δηλ δεν εχει μαθει να διεκδικει και να υπερασπιζει τα συμφεροντα του με λεκτικο ή με άλλο τρόπο πχ νοηματα, βλεμματική επαφή έστω φωνή χωρίς δάγκωμα.

 

το παιδί λοιπόν αυτό τι χρειάζεται - ? κάποιον να του δείξει ποιος ειναι ο σωστός τρόπος, ...

εγώ δεν εχω βιώσει στα 8 χρόνια να γινεται αυτη η αλλαγη επειδη δεν υπηρχε ποτέ τετοια αδυναμια συνεργασιας παιδαγωγου ψυχολογου για ναβρουν τι χρειάζεται το παιδί αυτο. είναι θεμα λοιπον ικανοτητων και φιλοσοφίας του παιδικού.

 

είναι εύκολη λύση να μεταφέρεται το παιδί σε άλλη τάξη και χρησιμοποιώντας την σωματική ανωτερότητα των άλλων παιδιών αλλα και την ίσως λιγο πιο ήρεμη ατμόσφαιρα το παιδί να αισθάνεται οτι ο τρόπος του δεν εχει "πέραση" εκεί.

 

έχει αποτέλεσμα?

ειναι σαφώς καλύτερα, πολύ καλύτερα απο το να είναι το παιδί σε μια τάξη στην οποία τιμωρείται διαρκώς για αυτή του την δυσκολία να έχει ενσυναίσθηση για την σωματική ακεραιότητα των άλλων παιδιών.

 

τιμωρία = αγχος, ενοχές θυμός και ακόμα μεγαλύτερος φαύλος κύκλος έκφρασης θυμού = σπρωξίματα δαγκώματα,

το παιδί φτάνει να μην μπορεί να αισθανθεί πλέον χωρίς θυμό.

 

άρα λοιπον, εφ όσον η παιδαγωγός όντως δε μπορεί να χειριστεί,

το time out χωρίς τιμωρητικό τρόπο, και απλώς τιμωρεί και θυμωνει με το παιδί αυτό, δε μπορεί δηλαδή να το διδάξει πως να κοινωνικοποιηθεί,

 

τότε καλύτερα να παει σε άλλη τάξη μεχρι να αισθανθεί τους κανόνες που υπάρχουν εκεί, ... και μετά απο λίγο διάστημα να επιστρέψει.

 

αυτή ειναι προσωπική μου άποψη, δε βασίζεται σε κάποια έρευνα.

 

θεωρώ οτι τιποτα δεν ειναι χειρότερο απο το να προκαλείται σε ενα παιδί η ενοχή οτι φταίει οτι κατι κανει λαθος, οταν η ευθύνη είναι στους ενήλικες να δουλέψουν σταδιακά σιγά σιγά για να διορθωθεί η συμπεριφορά του.

 

άρα, ακόμα και να νιωσει περιεργα, να δεθεί με άλλα παιδιά αντι αυτά της τάξης του ή την άλλη δασκάλα, για ένα διάστημα, οκ θα βιώσει περιεργα συναισθήματα, θα την αποχωριστεί , αλλα αν γινουν σταδιακά,

 

το θεωρώ καλύτερο απο το να περάσει ενα ολόκληρο εξάμηνο στην τιμωρία, και στο φαυλο αυτο κυκλο που γραφω παραπάνω...

 

όχι ομως να μεινει ολη τη χρονιά εκεί στην νέα τάξη με μεγαλύτερα παιδιά,.... και πραγματικά για λίγο καιρό... το πολύ για κανά δυο μήνες...

γιατί εάν συνεχεια πηγαινοέρχεται θα του είναι δυσκολο να καταλαβει γιατι δεν το αφήνουν να βρίσκεται συνεχεια με τα ίδια παιδιά με την δασκάλα που του αρέσει, αλλος φαυλος κύκλος λοιπόν.

 

Γενικά κάποια παιδιά τους αρέσει πολύ να είναι ενεργά συνεχεια, να εχουν πρωτοβουλίες - δεν θελουν να ειναι σε παθητική θέση, οπότε μια τάξη με συνομήλικα παιδιά τα οποία δεν έχουν τετοιους ρόλους ή δεν τους βαζει η δασκάλα τέτοιους ρόλους, πολύ εύκολα θα κυλίσουν σε ανεπιθυμητες συμπεριφορές απλώς και μόνο απο βαρεμάρα....

 

και εκεί συνήθως κάνουν αυτή την αλλαγή σε παιδικούς απο ότι έχω καταλάβει,

 

απλώς επειδή δεν υπάρχει κανονικό πρόγραμμα και ικανότητα της παιδαγωγού να βαλει αυτό το παιδί σε άλλο ρόλο, ρόλο βοηθού κτλ κτλ κτλ....

 

...

 

όπως και να εχει καλύτερα να πηγαινουν σε αλλη ταξη για κάποιο καιρο παρα να υπαρχει διαρκης τιμωρια για κατι που δεν φταιει το ιδιο το παιδί.

 

το σωστό βεβαια ειναι να μαθουν οι παιδαγωγοί να χειριζονται αυτο το πράγμα,

δεν ειναι και κατι καινουριο κιολας, στην ψυχολογία ουτε στην παιδαγωγική... για κάποιο λόγο όμως.... δεν.....

 

κανονικά η αλλαγή σε άλλη τάξη θεωρείται μια απορριψη για το παιδί και μια μεγάλη αλλαγή.

δεν θα έπρεπε να ειναι ετσι δηλαδή τα πράγματα.

θα επρεπε να μπορουν να τα φέρνουν πέρα, χωρις το παιδί να αισθανεται οτι το βαζουν τιμωρια συνεχεια,

χωρις να χρειαστεί να του αλλαξουν ταξη, χωρις η δασκάλα να του δειχνει το θυμο της ,....

 

αυτά ειναι και κριτήρια για το τι φιλοσοφία εχει ενας παιδικός.

απο όσα διαβαζω πάντως εδω τοσο καιρό,

οι περισσότεροι παιδικοί, δεν εχουν αυτές τις ικανότητες, ... δυστυχώς.

 

θεωρώ οτι ειναι θεμα γνωσεων,...και ικανοτητων της δασκάλας πρώτα από όλα.

 

εκείνη δίνει την εντολή να φύγει ενα παιδακι απο την τάξη της επειδή δεν ξερει τι να κανει και ξερει πως να το αντιμετωπίσει.

 

πρώτα απο όλα δηλαδή θα προσπαθούσα να υποστηρίξω την ίδια την δασκάλα δίνοντάς της το εντυπο για το time out. ... το πως γινεται σωστά κτλ. ...

 

όπως θα διαβασετε και σε αλλα θεματα σε σχεση με το δαγκωμα, είναι κατι συχνό, και όχι σπάνιο και άρα θα πρέπει να ανήκει στο ρεπερτόριο μιας παιδαγωγού, στο τι κανει και το πως φέρεται, αν εχει τουλαχιστον καποια εμπειρία.

 

αν ειναι εντελώς καινούρια θεωρώ λογικό να μη ξερει τι να κανει εφ όσον δεν εχει και υποστήριξη απο εμπειρες παιδαγωγους την διευθύντρια ή την ψυχολόγο

 

κάτι που και αυτό φυσικά θα έπρεπε να υπάρχει...υποχρεωτικά.

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...