Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

6 μηνών πρόβλημα ύπνου κυρίως την ημερα


Katerinamama

Recommended Posts

Μανούλες καλησπέρα.ηθελα να καταθέσω κι εγώ την εμπειρία μου.εχω μια μπεμπουλα 5,5 μηνών με την οποία από την αρχή είχαμε θέμα με τον ύπνο, όπου κοιμάται μόνο αγκαλιά και τρέμω να την αφήσω κάτω.εμαθε;είναι στο μωρό;δεν ξέρω...το βράδυ μετά από 3-4 ανεπιτυχείς προσπάθειες δυο ωρών συνήθως,εντέλει κοιμάται στην κούνια της.βεβαια δεν έχει σταθερότητα.δηλαδη μπορεί να κάνει ένα σερί 7ωρο ή στο 2ωρο να ξυπνάει.αφου όμως τελικά κοιμάται στην κούνια της δε με πειράζει τόσο.την ημέρα όμως όταν πάω να την αφήσω στην κούνια ή στο καρότσι-αν είμαι τυχερή και δεν ξυπνήσει-κοιμάται το πολύ μισή ώρα.το θέμα είναι ότι δε χορταίνει γιατί γκρινιάζει όποτε πάλι μπαίνουμε στη ίδια διαδικασία( 5-6 φορές μέσα στην ημέρα) κούνημα όρθια και πάλι μεταφορά για να κοιμηθεί μισή ώρα.εννοειται ότι έχω δοκιμάσει θεωρώ τα πάντα...κούνημα στο καρότσι,ριλαξ,λευκούς ήχους,κλασσικη μουσική,φασκιωμα,υπνόσακο,κλειστά πατζουρια κλπ κλπ...τι άλλο να κάνω ρε κορίτσια;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Η πρωινή γκρίνια μπορεί να είναι δείγμα πως "βαριέται". Οπότε δοκίμασε: Βόλτα, έξοδο, παιδική χαρά, ψώνια στην αγορά κτλ

 

Γενικώς συνδύασε δουλείες με έξοδο μαζί της. Τα νέα ερεθίσματα κουράζουν τα παιδιά και μετά κοιμούνται σαν πουλάκια! Πρόσεξε μόνο μην φτάσεις στο αντίθετο άκρο -το να έχει δηλαδή υπερπροσφορά ερεθισματων οπότε τότε θα φτάσει να έχει υπερένταση άρα περισσότερη γκρίνια. Αν το παρατηρήσεις, το παιδί θα σου δείξει μόνο του πότε είναι κουρασμένο. Μπορεί να το "χάσεις" κάποιες φορές στην αρχή, μα μετά θα το αντιληφθείς.

 

Επίσης μην ξεχνάς πως όσο αυξάνεται η ηλικία τους, τόσο θα κόβει ο ύπνος στη διάρκεια της ημέρας.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

An και συμφωνώ με την αλκ δοκίμασε και την ώρα που τη βλέπεις ότι πάει να ξυπνήσει, να την κουνήσεις εκεί που βρίσκεται και να παρατείνει τον ύπνο της.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν πιστεύω ότι αξίζει η προσπάθεια, γιατί αν μάθει από τώρα, θα εδραιώσει από νωρίς αυτή τη συνήθεια, δηλαδή να κοιμάται στην κούνια της και θα αποφύγεις αργότερα μεγαλύτερη ταλαιπωρία.

 

Τώρα, από αυτά που γράφεις έχω να σε ρωτήσω πόσο καιρό προσπαθείτε. Ίσως είναι ζήτημα ημερών, δεδομένου ότι συνεχίζεις την προσπάθεια.

 

Εγώ να σου πω την αλήθεια, ξεκίνησα κατά τους 10 μήνες την προσπάθεια να κοιμάται μόνη της και ο λόγος ήταν ότι έπρεπε να τη θηλάζω προκειμένου να αποκοιμιέται κι αυτό με είχε εξαντλήσει, είχα βρυκολακιάσει και δεν είχα ενέργεια ούτε να την πηγαίνω βόλτα ούτε να παίζω μαζί της την ημέρα. Μια ημέρα απλά την άφησα να κλαίει γιατί κοιμόμουν (αν και ήμουν δίπλα της) γιατί ένιωθα εξαντλημένη. Κάποια στιγμή απλά το πήρε απόφαση και σταμάτησε. Το εφάρμοσα αυτό και ναι μεν είχαμε 2-3 ημέρες κλάματα και φωνές, αλλά από τότε τέλος, απλά νανουριζόταν μόνη της και κοιμόταν. Έχουμε κάπου κάπου πισωγυρίσματα, αλλά προσωρινά μόνο.

 

Βέβαια, δεν την έβαζα στην κούνια, αλλά στο στρώμα του κρεβατιού της, το οποίο είχα αφήσει χύμα στο πάτωμα (χωρίς το σκελετό του κρεβατιού) κι αυτό νομίζω βοήθησε, γιατί το δεχόταν πολύ καλύτερα από όταν την έβαζα μέσα στην κούνια. Κάποιες φορές κοιμόμουν κι εγώ δίπλα της, ιδίως τις πρώτες ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

Η πρωινή γκρίνια μπορεί να είναι δείγμα πως "βαριέται". Οπότε δοκίμασε: Βόλτα, έξοδο, παιδική χαρά, ψώνια στην αγορά κτλ

 

Γενικώς συνδύασε δουλείες με έξοδο μαζί της. Τα νέα ερεθίσματα κουράζουν τα παιδιά και μετά κοιμούνται σαν πουλάκια! Πρόσεξε μόνο μην φτάσεις στο αντίθετο άκρο -το να έχει δηλαδή υπερπροσφορά ερεθισματων οπότε τότε θα φτάσει να έχει υπερένταση άρα περισσότερη γκρίνια. Αν το παρατηρήσεις, το παιδί θα σου δείξει μόνο του πότε είναι κουρασμένο. Μπορεί να το "χάσεις" κάποιες φορές στην αρχή, μα μετά θα το αντιληφθείς.

 

Επίσης μην ξεχνάς πως όσο αυξάνεται η ηλικία τους, τόσο θα κόβει ο ύπνος στη διάρκεια της ημέρας.

 

 

Alkyon γενικά μέσα στην ημέρα της δίνω διαφορά ερέθισματα για να μη βαριεται.Συνεχώς μετακινουμαστε από την κουνια, στο ριλαξ,γυμναστηριο,τραγουδακια,καροτσι,βόλτα στη γιαγιά κλπ..Προσπαθώ να την πηγαίνω βόλτα με το καροτσι πάντα όταν έχει καλή μέρα επειδή μόνο στη βόλτα κοιμάται συνεχόμενα όση ώρα και να ειναι κι έτσι ξεκουραζεται κι αυτο.Όμως τις τελευταίες 3,4 φορές που την έβγαλα δεν κοιμήθηκε και δε σταματούσε να γκρινιαζει,οπότε γυρίσαμε αρων αρων!δεν ξέρω τι έφταιξε ή τι αλλαξε...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

An και συμφωνώ με την αλκ δοκίμασε και την ώρα που τη βλέπεις ότι πάει να ξυπνήσει, να την κουνήσεις εκεί που βρίσκεται και να παρατείνει τον ύπνο της.

 

Η αλήθεια είναι ότι αυτό δε το έχω δοκιμάσει να την κούνησω όταν πάει να ξυπνησει..θα το κάνω κι αυτο..βέβαια σε λίγο δε θα χωράει στο πορτ μπεμπε οπότε να δω τι θα κανω!

Link to comment
Share on other sites

Xristas προσπαθώ από την ημέρα που γεννηθηκε!γενικά πάντα την κοιμιζω αγκαλιά και μετά την μεταφέρω στην κούνια ή στο καροτσι.τώρα εάν ξυπνήσει πάλι ακολουθώ την ίδια διαδικασία(να την κοιμιζω και να τη μεταφερω) γεγονός που είναι πολύ κουραστικό.

 

Την εκπαίδευση την εφαρμοσες ημέρα ή νυχτα;τώρα δηλαδή την βάζεις ξυπνια στη κούνια και κοιμάται μόνη της; εγω προσπάθησα πριν ένα μήνα να το κάνω αυτό με τη εκπαίδευση έπειτα από μια νυχτα όπου την είχα βάλει στην κούνια οκτώ φορές και συνέχεια ξυπνουσε...την πρώτη μερα λοιπόν έκλαψε 40 λεπτά και μετά κοιμηθηκε.την δεύτερη 20 και την τριτη 10.από εκεί και μετά όμως όσες φορές την ξαναδοκιμασα έκλαιγε ασταμάτητα με αποτέλεσμα να μη το συνεχισω...

Link to comment
Share on other sites

Κατερίνα, αν θες και έχεις χρόνο, μας γράφεις ένα ενδεικτικό ημερήσιο πρόγραμμα της μικρής (γεύματα - ύπνοι - δραστηριότητες)?

 

Ως μια πρώτη γνώμη θα σου έλεγα να αφήσεις τα κουνήματα, νανουρίσματα κ.λπ. αφού βλέπεις ότι δεν πιάνουν και να αρχίσεις συστηματικά την προσπάθεια να την μάθεις να αποκοιμιέται μόνη στην κούνια της.

 

Το γεγονός ότι δεν κοιμάται στο καρότσι στην βόλτα δείχνει παιδί που είναι πολύ ευαίσθητο στα εξωτερικά ερεθίσματα και δεν μπορεί να τα απομονώσει για να κοιμηθεί...έτσι είναι και η κόρη μου, πρέπει να έχει κοιμηθεί στο καρότσι 2-3 φορές όλες κι όλες και αυτές το πρώτο δίμηνο.

 

Σε αυτά τα παιδιά πρέπει την ώρα του ύπνου να αφαιρείς κατά το δυνατόν τα περισσότερα εξωτερικά ερεθίσματα, π.χ. κοίμισμα σε σκοτεινό δωμάτιο, όχι κρεμαστά παιχνίδια στην κούνια, πάντα γύρω - γύρω στην κούνια, white noise στο δωμάτιο, όχι κοίμισμα σε ένα μέρος (π.χ. καρότσι) και μετά μεταφορά στην κούνια κ.λπ.

 

Εμένα η κόρη μου όταν ήταν περίπου 6 μηνών και ενώ μέχρι τότε (από 2 μηνών και μετά) κοιμόταν μόνη της στην κούνια, άρχισε να γκρινιάζει έντονα αν και νύσταζε, περνούσε η ώρα και δεν κοιμόταν. Παρατήρησα ότι είχε αρχίσει να προσπαθεί να συρθεί - μπουσουλήσει, σήκωνε πολύ το σώμα της στηριζόμενη στα χέρια, πιανόταν από τα κάγκελα και τα κουνούσε κ.λπ. Υπέθεσα (τελικά ορθά) ότι της προκαλούσε πολύ ενδιαφέρον το εξωτερικό περιβάλλον, πράγμα πολύ καλό κατά τα άλλα, απλώς όχι για την ώρα του ύπνου! Με το που έσβησα το φωτάκι νυχτός και έβαλα ψηλή πάντα γύρω-γύρω στην κούνια, ηρέμησε αμέσως!

Link to comment
Share on other sites

Κατερίνα, αν θες και έχεις χρόνο, μας γράφεις ένα ενδεικτικό ημερήσιο πρόγραμμα της μικρής (γεύματα - ύπνοι - δραστηριότητες)?

 

Ως μια πρώτη γνώμη θα σου έλεγα να αφήσεις τα κουνήματα, νανουρίσματα κ.λπ. αφού βλέπεις ότι δεν πιάνουν και να αρχίσεις συστηματικά την προσπάθεια να την μάθεις να αποκοιμιέται μόνη στην κούνια της.

 

Το γεγονός ότι δεν κοιμάται στο καρότσι στην βόλτα δείχνει παιδί που είναι πολύ ευαίσθητο στα εξωτερικά ερεθίσματα και δεν μπορεί να τα απομονώσει για να κοιμηθεί...έτσι είναι και η κόρη μου, πρέπει να έχει κοιμηθεί στο καρότσι 2-3 φορές όλες κι όλες και αυτές το πρώτο δίμηνο.

 

Σε αυτά τα παιδιά πρέπει την ώρα του ύπνου να αφαιρείς κατά το δυνατόν τα περισσότερα εξωτερικά ερεθίσματα, π.χ. κοίμισμα σε σκοτεινό δωμάτιο, όχι κρεμαστά παιχνίδια στην κούνια, πάντα γύρω - γύρω στην κούνια, white noise στο δωμάτιο, όχι κοίμισμα σε ένα μέρος (π.χ. καρότσι) και μετά μεταφορά στην κούνια κ.λπ.

 

Εμένα η κόρη μου όταν ήταν περίπου 6 μηνών και ενώ μέχρι τότε (από 2 μηνών και μετά) κοιμόταν μόνη της στην κούνια, άρχισε να γκρινιάζει έντονα αν και νύσταζε, περνούσε η ώρα και δεν κοιμόταν. Παρατήρησα ότι είχε αρχίσει να προσπαθεί να συρθεί - μπουσουλήσει, σήκωνε πολύ το σώμα της στηριζόμενη στα χέρια, πιανόταν από τα κάγκελα και τα κουνούσε κ.λπ. Υπέθεσα (τελικά ορθά) ότι της προκαλούσε πολύ ενδιαφέρον το εξωτερικό περιβάλλον, πράγμα πολύ καλό κατά τα άλλα, απλώς όχι για την ώρα του ύπνου! Με το που έσβησα το φωτάκι νυχτός και έβαλα ψηλή πάντα γύρω-γύρω στην κούνια, ηρέμησε αμέσως!

 

Deena καλησπέρα!λοιπον η μικρή ξυπνάει κάθε μέρα 9-9:30.

10:00-10:30 έχουμε τη φρουτόκρεμα

Στη συνέχεια τραγουδάμε και παίζουμε στο γυμναστήριο

11:30-12:00 πάμε βόλτα στη γιαγιά για καμία ώρα ή αν έχει καλό καιρό πάμε βόλτα με το καρότσι όπου μπορεί να κοιμηθει

13:00 τη θηλάζω και την κοιμίζω

Τώρα από εδώ και πέρα δεν είναι σταθερό το προγράμμα γιατί εξαρτάται από το πόση ώρα θα κοιμηθεί όταν την αφήσω.συνηθως πάνω στο μισάωρο ξυπνάει όποτε την κοιμίζω πάλι και την ξαναβαζω στην κούνια.επισης συνήθως στη δεύτερη προσπάθεια κατα τη μεταφορά στην κούνια ή καρότσι μου ξυπνάει και μετά δυσκολεύομαι πολύ να την ξανακοιμησω όποτε πάλι μένει ξύπνια και παίζουμε.

Εάν δεν κοιμηθεί τη δεύτερη φορά μετά από μισή ώρα που θα είναι ξύπνια θα γκρινιάζει όποτε πάλι θα προσπαθήσω να την κοιμησω.γενικα οτι προσπάθεια κανω με τον ύπνο είναι μέχρι τις 18:00.(στις 15:00 τη θηλάζω πάλι)

18:00 τρώμε την κρέμα μας

19:00-20:00 πάμε στη γιαγια(είναι από κάτω)

20:00 κάνουμε μπανάκι τρώμε και μέχρι τις 21:00 έχει κοιμηθει(για πρώτη φορά)

Ποτέ βέβαια δεν κοιμάται με την πρώτη!

Μετά από μισή ώρα το πολύ ξυπνάει όποτε την ξανακοιμιζω.αυτο γίνεται συνήθως 2-3 φορές μέχρι να κοιμηθεί τελικά έως τις 23:00.

Από εκεί και πέρα πάλι δεν έχουμε σταθερότητα.μπορει να κάνει ένα σερί 5ωρων,7 στις καλές μέρες ή να ξυπνάει ανα δυωρο.

Τα γεύματα το βράδυ εξαρτώνται από το πόσες φορές θα ξυπνήσει.παντως εάν ξυπνάει ανα δυωρο δεν την ταΐζω κάθε φορά.

Αυτά...!τη δεύτερη φορά την κοιμησε ο μπαμπάς σήμερα και πρόλαβα να γράψω!

White noise χρησιμοποιείς και το βράδυ;

Αν τη βάλω στην κούνια χωρίς να την κουνήσω όταν νυστάζει θα χαλάσει τον κόσμο!το είχα δοκιμάσει πριν κανένα μήνα 1 ώρα της τραγούδαγα και τίποτα.απο τότε δεν ξαναδοκιμασα..

Τωρα όσον αφορά το μπουσουλημα ακόμα δεν έχει ξεκινήσει αλλά θα της ήταν και δύσκολο νομίζω να το κάνει στον υπνο της γιατι την έχω στον υπνόσακο.

Link to comment
Share on other sites

Kατερίνα καλημέρα.

 

Το μωρό κοιμάται πολύ λίγο μέσα στην ημέρα, μένει ξύπνια πολλές ώρες, πράγμα που την δυσκολεύει τόσο να αποκοιμηθεί όσο και να μείνει κοιμισμένη.

 

Σε αυτή την ηλικία - από όσα έχω διαβάσει, αλλά και από όσα έχω παρατηρήσει η ίδια στα δικά μου παιδιά- ο μέσος χρόνος που ένα μωρό μπορεί να μείνει ξύπνιο χωρίς να φτάσει σε κατάσταση υπερέντασης και υπερκούρασης είναι 2-2,5 ώρες. Ο χρονος αυτός είναι μικρότερος το πρωί και τείνει να παρατείνεται όσο περνάει η μέρα.

 

Θα σε συμβούλευα επομένως να την κοιμίζεις το πρωί γύρω στις 2 ώρες αφού ξυπνήσει (κατά τις 11.00 - 11.30 δηλαδή), έστω κι αν αυτό σημαίνει ότι θα χάσετε την βόλτα. Μετά κινείσαι αναλόγως με το πότε θα ξυπνήσει. Ιδανικά χρειάζεσαι 3 ημερήσιους ύπνους, με διάρκεια τουλάχιστον 1 ώρας οι δύο πρώτοι και με μικρότερη διάρκεια ο τελευταίος, ο οποίος μπορεί να γίνει γύρω στις 18.00. Μην φοβάσαι να την κοιμίσεις εκείνη την ώρα ανησυχώντας μήπως δεν κοιμάται μετά. Αντιθέτως, ένα μισάωρο ύπνου εκείνη την ώρα θα την διευκολύνει να κοιμηθεί πιο ήρεμα το βράδυ.

 

Ενδεικτικά δηλαδή θα έβλεπα ένα πρόγραμμα κάπως έτσι :

 

9.00 - 9.30 : Πρωινό ξύπνημα

11.00 - 11.30 : Έναρξη πρώτου ύπνου

14.30 - 15.00 : Έναρξη δεύτερου ύπνου

18.00 : Έναρξη τρίτου ύπνου (διάρκειας 30'-40')

21.00 : Βραδυνός ύπνος

 

Να την κοιμίζεις πάντα στην κούνια της, με χαμηλό φως (εγώ θα έλεγα σκοτάδι, αλλά πολλοί γονείς δεν το δέχονται) και white noise, εκτός κι αν έχετε απόλυτη ησυχία. Αυτό θα βοηθήσει να παραταθεί η διάρκεια του κάθε ύπνου. Ωστόσο, ο Νο1 παράγοντας ώστε να μην ξυπνάει στο μισάωρο είναι να μην είναι ήδη πολύ κουρασμένη την ώρα που την βάζεις για ύπνο ΚΑΙ να αποκοιμιέται μόνη της.

 

Πρέπει να σταματήσεις να την κουνάς και μετά να την βάζεις στην κούνια, βλέπεις ότι μετά από λίγο ξυπνάει, δεν γίνεται δουλειά έτσι. Μόλις την δεις ότι είναι κουρασμένη, μπείτε στο δωμάτιο, σβήσε φώτα, βάλε white noise κλπ, και βάλε την στην κούνια. Εννοείται ότι στην αρχή θα κλάψει, μπορείς να την αφήσεις λίγο, μετά να την σηκώσεις αγκαλιά, να την ηρεμήσεις, να την ξαναβάλεις κ.ο.κ. Μην την αφήνεις με τη μία μισή ώρα χωρίς να την παρηγορείς ενδιάμεσα, θέλει σιγά - σιγά. Επίσης, μην της τραγουδάς, από όσα γράφεις, εξακολουθώ να πιστεύω ότι και η δικά σου κορούλα (σαν την δίκη μου) είναι εξαιρετικά ευαίσθητη στα εξωτερικά ερεθίσματα. Θα ταλαιπωρηθείτε λίγες μέρες, αλλά αν είσαι συνεπής κι έχεις στο νου σου να μην μένει πολλές ώρες ξύπνιο το παιδί, θα δεις μεγάλη βελτίωση.

 

Υ.Γ. : Σε αυτό που με ρώτησες, ναι εγώ της έχω white noise και τη νύχτα. Στην αρχή του ύπνου της το έχω στην πιο υψηλή ένταση ήχου, κυρίως γιατί κοιμάται 1,5 ώρα πριν τον μεγαλύτερο αδερφό της, ο οποίος κάνει αρκετό θόρυβο. Συνήθως της αφήνω αυτή την ένταση με κλειστή την πόρτα της μέχρι να κοιμηθούμε κι εμείς, μετά χαμηλώνω αρκετά την ένταση και της ανοίγω την πόρτα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μανούλες καλησπέρα.ηθελα να καταθέσω κι εγώ την εμπειρία μου.εχω μια μπεμπουλα 5,5 μηνών με την οποία από την αρχή είχαμε θέμα με τον ύπνο, όπου κοιμάται μόνο αγκαλιά και τρέμω να την αφήσω κάτω.εμαθε;είναι στο μωρό;δεν ξέρω...το βράδυ μετά από 3-4 ανεπιτυχείς προσπάθειες δυο ωρών συνήθως,εντέλει κοιμάται στην κούνια της.βεβαια δεν έχει σταθερότητα.δηλαδη μπορεί να κάνει ένα σερί 7ωρο ή στο 2ωρο να ξυπνάει.αφου όμως τελικά κοιμάται στην κούνια της δε με πειράζει τόσο.την ημέρα όμως όταν πάω να την αφήσω στην κούνια ή στο καρότσι-αν είμαι τυχερή και δεν ξυπνήσει-κοιμάται το πολύ μισή ώρα.το θέμα είναι ότι δε χορταίνει γιατί γκρινιάζει όποτε πάλι μπαίνουμε στη ίδια διαδικασία( 5-6 φορές μέσα στην ημέρα) κούνημα όρθια και πάλι μεταφορά για να κοιμηθεί μισή ώρα.εννοειται ότι έχω δοκιμάσει θεωρώ τα πάντα...κούνημα στο καρότσι,ριλαξ,λευκούς ήχους,κλασσικη μουσική,φασκιωμα,υπνόσακο,κλειστά πατζουρια κλπ κλπ...τι άλλο να κάνω ρε κορίτσια;

 

Καλησπέρα και από μένα. Να ξέρεις ότι σε νιώθω. Έχω έναν μπεμπάκο 5,5 μηνών, ο οποίος από την μέρα που γεννήθηκε έχει μαλώσει με τον ύπνο κατά τη διάρκεια της ημέρας. Δεν τον θυμάμαι ποτέ ως νεογέννητο να κοιμάται με τις ώρες όπως υποτίθεται ότι κάνουν. Πιο πολύ τον θυμάμαι να είναι ξύπνιος από το πρωί ως το βράδυ και αν κατάφερνα να τον κοιμίσω, κοιμόταν πολύ ελαφρά και για πολύ λίγο. Το βράδυ ευτυχώς έχουμε βάλει ένα πρόγραμμα όπου κάνει μπάνιο κατά τις 7 και μέχρι τις 7:30-8:45 έχει κοιμηθεί. Θα ξυπνήσει κατά τις 2 για να φάει και μέτα το πρωί. Το θέμα μου είναι ότι ενω μετά τις γιορτές είχαμε επιτέλους μπεί σε μια σειρά και το πρωί ξυπνουσε κατά τις 06:30 και μετά ανά 2,5-3 ώρες κοιμόταν στην κούνια του για 1-1,5 ώρα, είναι εδώ και 10 μέρες που το μωρό ξυπνάει 5-5:15 και μετά κοιμάται μόνο στην αγκαλιά μου. Αν τον βάλω στο καρότσι ή στην κούνια, μετά από 5 λεπτά ξυπνάει και φτού και από την αρχή. Να σημειώσω ότι τον μικρό δυστυχώς από νεογέννητο τον μάθαμε να κοιμάται στην αγκαλιά μας με κούνημα, επομένως οσες φορές χρειαστεί να κοιμηθεί στην διάρκεια της ημέρας, γίνεται πάντα η ίδια διαδικασία, η οποία επειδή είμαι και ολομόναχη όλη μέρα στο σπίτι χωρίς βοήθεια, με έχει κουράσει κυρίως ψυχολογικά. Όταν λέω στον άντρα μου ότι πρέπει σιγα σιγά το μωρό να μάθει να κοιμάται μόνο του, μου λέει ότι αυτό δεν το κατάφερε ποτέ κανείς γιατί τα μωρά δεν είναι ρομποτάκια. Αν μπορείτε, βοηθήστε με κι εμένα. Κυρίως ευχαριστώ για την συμπαράσταση εκ των προτέρων :-(

Link to comment
Share on other sites

Kατερίνα καλημέρα.

 

Το μωρό κοιμάται πολύ λίγο μέσα στην ημέρα, μένει ξύπνια πολλές ώρες, πράγμα που την δυσκολεύει τόσο να αποκοιμηθεί όσο και να μείνει κοιμισμένη.

 

Σε αυτή την ηλικία - από όσα έχω διαβάσει, αλλά και από όσα έχω παρατηρήσει η ίδια στα δικά μου παιδιά- ο μέσος χρόνος που ένα μωρό μπορεί να μείνει ξύπνιο χωρίς να φτάσει σε κατάσταση υπερέντασης και υπερκούρασης είναι 2-2,5 ώρες. Ο χρονος αυτός είναι μικρότερος το πρωί και τείνει να παρατείνεται όσο περνάει η μέρα.

 

Θα σε συμβούλευα επομένως να την κοιμίζεις το πρωί γύρω στις 2 ώρες αφού ξυπνήσει (κατά τις 11.00 - 11.30 δηλαδή), έστω κι αν αυτό σημαίνει ότι θα χάσετε την βόλτα. Μετά κινείσαι αναλόγως με το πότε θα ξυπνήσει. Ιδανικά χρειάζεσαι 3 ημερήσιους ύπνους, με διάρκεια τουλάχιστον 1 ώρας οι δύο πρώτοι και με μικρότερη διάρκεια ο τελευταίος, ο οποίος μπορεί να γίνει γύρω στις 18.00. Μην φοβάσαι να την κοιμίσεις εκείνη την ώρα ανησυχώντας μήπως δεν κοιμάται μετά. Αντιθέτως, ένα μισάωρο ύπνου εκείνη την ώρα θα την διευκολύνει να κοιμηθεί πιο ήρεμα το βράδυ.

 

Ενδεικτικά δηλαδή θα έβλεπα ένα πρόγραμμα κάπως έτσι :

 

9.00 - 9.30 : Πρωινό ξύπνημα

11.00 - 11.30 : Έναρξη πρώτου ύπνου

14.30 - 15.00 : Έναρξη δεύτερου ύπνου

18.00 : Έναρξη τρίτου ύπνου (διάρκειας 30'-40')

21.00 : Βραδυνός ύπνος

 

Να την κοιμίζεις πάντα στην κούνια της, με χαμηλό φως (εγώ θα έλεγα σκοτάδι, αλλά πολλοί γονείς δεν το δέχονται) και white noise, εκτός κι αν έχετε απόλυτη ησυχία. Αυτό θα βοηθήσει να παραταθεί η διάρκεια του κάθε ύπνου. Ωστόσο, ο Νο1 παράγοντας ώστε να μην ξυπνάει στο μισάωρο είναι να μην είναι ήδη πολύ κουρασμένη την ώρα που την βάζεις για ύπνο ΚΑΙ να αποκοιμιέται μόνη της.

 

Πρέπει να σταματήσεις να την κουνάς και μετά να την βάζεις στην κούνια, βλέπεις ότι μετά από λίγο ξυπνάει, δεν γίνεται δουλειά έτσι. Μόλις την δεις ότι είναι κουρασμένη, μπείτε στο δωμάτιο, σβήσε φώτα, βάλε white noise κλπ, και βάλε την στην κούνια. Εννοείται ότι στην αρχή θα κλάψει, μπορείς να την αφήσεις λίγο, μετά να την σηκώσεις αγκαλιά, να την ηρεμήσεις, να την ξαναβάλεις κ.ο.κ. Μην την αφήνεις με τη μία μισή ώρα χωρίς να την παρηγορείς ενδιάμεσα, θέλει σιγά - σιγά. Επίσης, μην της τραγουδάς, από όσα γράφεις, εξακολουθώ να πιστεύω ότι και η δικά σου κορούλα (σαν την δίκη μου) είναι εξαιρετικά ευαίσθητη στα εξωτερικά ερεθίσματα. Θα ταλαιπωρηθείτε λίγες μέρες, αλλά αν είσαι συνεπής κι έχεις στο νου σου να μην μένει πολλές ώρες ξύπνιο το παιδί, θα δεις μεγάλη βελτίωση.

 

Υ.Γ. : Σε αυτό που με ρώτησες, ναι εγώ της έχω white noise και τη νύχτα. Στην αρχή του ύπνου της το έχω στην πιο υψηλή ένταση ήχου, κυρίως γιατί κοιμάται 1,5 ώρα πριν τον μεγαλύτερο αδερφό της, ο οποίος κάνει αρκετό θόρυβο. Συνήθως της αφήνω αυτή την ένταση με κλειστή την πόρτα της μέχρι να κοιμηθούμε κι εμείς, μετά χαμηλώνω αρκετά την ένταση και της ανοίγω την πόρτα.

 

Deena μου καλησπερα.Καταρχην να πω ότι όταν βλέπω ότι το μωρο ξεκινάει να κουράζεται (τρίβει τα ματάκια ή ξεκινάει να γκρινιαζει)προσπαθώ να την κοιμησω.εδω τώρα υπάρχουν δύο ενδεχομενα.να την κοιμησω και μετά από αρκετή προσπάθεια να τη βάλω στην κούνια όπου ή θα ξυπνήσει αμέσως ή θα κοιμηθεί μισή ώρα μονο.γι'αυτο προτιμώ να την πηγαίνω βόλτα γιατί τις περισσότερες φορές κοιμάται όση ώρα κάνουμε βολτα.τωρα αυτό με την εκπαίδευση ακούγεται πολύ ωραίο ως αποτέλεσμα αλλά όλο το αναβαλλω...έλεγα πως αν ξεκινούσαμε τις κρέμες θα έστρωνε λίγο αλλά δεν είδα διαφορα.την εκπαίδευση προτείνεις να την ξεκινήσω το βράδυ ή δεν έχει διαφορα;γενικά εάν ξυπνάει για να ξανακοιμηθει να τη βάζω πάντα μόνη της;και κάτι τελευταίο. Να είμαι δίπλα της όταν προσπαθεί να κοιμηθεί ή να βγαίνω από το δωμάτιο και να μπαίνω κατά διαστηματα;σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα. Να ξέρεις ότι σε νιώθω. Έχω έναν μπεμπάκο 5,5 μηνών, ο οποίος από την μέρα που γεννήθηκε έχει μαλώσει με τον ύπνο κατά τη διάρκεια της ημέρας. Δεν τον θυμάμαι ποτέ ως νεογέννητο να κοιμάται με τις ώρες όπως υποτίθεται ότι κάνουν. Πιο πολύ τον θυμάμαι να είναι ξύπνιος από το πρωί ως το βράδυ και αν κατάφερνα να τον κοιμίσω, κοιμόταν πολύ ελαφρά και για πολύ λίγο. Το βράδυ ευτυχώς έχουμε βάλει ένα πρόγραμμα όπου κάνει μπάνιο κατά τις 7 και μέχρι τις 7:30-8:45 έχει κοιμηθεί. Θα ξυπνήσει κατά τις 2 για να φάει και μέτα το πρωί. Το θέμα μου είναι ότι ενω μετά τις γιορτές είχαμε επιτέλους μπεί σε μια σειρά και το πρωί ξυπνουσε κατά τις 06:30 και μετά ανά 2,5-3 ώρες κοιμόταν στην κούνια του για 1-1,5 ώρα, είναι εδώ και 10 μέρες που το μωρό ξυπνάει 5-5:15 και μετά κοιμάται μόνο στην αγκαλιά μου. Αν τον βάλω στο καρότσι ή στην κούνια, μετά από 5 λεπτά ξυπνάει και φτού και από την αρχή. Να σημειώσω ότι τον μικρό δυστυχώς από νεογέννητο τον μάθαμε να κοιμάται στην αγκαλιά μας με κούνημα, επομένως οσες φορές χρειαστεί να κοιμηθεί στην διάρκεια της ημέρας, γίνεται πάντα η ίδια διαδικασία, η οποία επειδή είμαι και ολομόναχη όλη μέρα στο σπίτι χωρίς βοήθεια, με έχει κουράσει κυρίως ψυχολογικά. Όταν λέω στον άντρα μου ότι πρέπει σιγα σιγά το μωρό να μάθει να κοιμάται μόνο του, μου λέει ότι αυτό δεν το κατάφερε ποτέ κανείς γιατί τα μωρά δεν είναι ρομποτάκια. Αν μπορείτε, βοηθήστε με κι εμένα. Κυρίως ευχαριστώ για την συμπαράσταση εκ των προτέρων :-(

 

Καλησπερα!θα σου πω αυτά που έχω δοκιμάσει εγώ και κατά καιρούς πιανουνε.τη φασκιωνω ελαφρά όταν την κοιμιζω ώστε όταν την βάλω στην κούνια να έχω περισσότερες πιθανότητες να μη το καταλαβει.κλεινω τα πατζουρια,βάζω λευκούς ηχους (έχει διαφορα στο youtube).επίσης κάποια στιγμή την έβαζα μπρουμυτα και κοιμόταν αρκετή ωρα.ολα αυτά σε μένα ποτέ πιάνουνε ποτέ οχι..δεν ειμαι και η πιο ειδικη στις συμβουλες ως ομοιοπαθουσα αλλα τώρα αν θες κάνε μια δοκιμή κι εσύ!το καλύτερο μάλλον είναι αυτό που λέει και η deena να μάθουν να κοιμούνται μόνα τους,αλλιώς υπομονή τα πρώτα 10 χρόνια λένε είναι δυσκολα!!!:D:D

Link to comment
Share on other sites

Deena μου καλησπερα.Καταρχην να πω ότι όταν βλέπω ότι το μωρο ξεκινάει να κουράζεται (τρίβει τα ματάκια ή ξεκινάει να γκρινιαζει)προσπαθώ να την κοιμησω.εδω τώρα υπάρχουν δύο ενδεχομενα.να την κοιμησω και μετά από αρκετή προσπάθεια να τη βάλω στην κούνια όπου ή θα ξυπνήσει αμέσως ή θα κοιμηθεί μισή ώρα μονο.γι'αυτο προτιμώ να την πηγαίνω βόλτα γιατί τις περισσότερες φορές κοιμάται όση ώρα κάνουμε βολτα.τωρα αυτό με την εκπαίδευση ακούγεται πολύ ωραίο ως αποτέλεσμα αλλά όλο το αναβαλλω...έλεγα πως αν ξεκινούσαμε τις κρέμες θα έστρωνε λίγο αλλά δεν είδα διαφορα.την εκπαίδευση προτείνεις να την ξεκινήσω το βράδυ ή δεν έχει διαφορα;γενικά εάν ξυπνάει για να ξανακοιμηθει να τη βάζω πάντα μόνη της;και κάτι τελευταίο. Να είμαι δίπλα της όταν προσπαθεί να κοιμηθεί ή να βγαίνω από το δωμάτιο και να μπαίνω κατά διαστηματα;σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου.

 

Καλημέρα!

 

Ένα βήμα την φορά, μικροί στόχοι για να μην πελαγώσεις! Βάλε αρχικά στόχο το παιδί να αποκοιμιέται μόνο του στην κούνια, σε όλους τους ύπνους (ημερήσιους & βραδυνό). Άν έχεις δει ότι μπρούμυτα κοιμάται καλύτερα, δοκίμασέ το κι αυτό, έχει μεγαλώσει άλλωστε, σε λίγο θα μπορεί έτσι κι αλλιώς (αν δεν μπορεί ήδη) να γυρνάει από ανάσκελα μπρούμυτα μόνη της.

 

Το πιθανότερο είναι ότι όταν καταφέρει να αποκοιμιέται μόνη της και εφόσον κοιμάται την "σωστή" ώρα, δηλαδή πριν εξαντληθεί, θα μειωθεί το φαινόμενο να ξυπνάει στο μισάωρο. Αν το κάνει αξίζει τον κόπο να μην τρέξεις αμέσως με το πρώτο κλάμα, πολλά παιδιά καταφέρνουν να "νιαουρίσουν" για 1' και να ξανακοιμηθούν. Εμένα η κόρη μου τον πρώτο καιρό που έμαθε να κοιμάται μόνη της, στο τέταρτο ακριβώς έβαζε μια μεγάλη τσιρίδα, με το ζόρι κρατούσα τον άντρα μου να μην τρέξει να μπει στο δωμάτιο. Και να πας όμως κοντά της, μην πας με την λογική "Ξύπνησε, πρέπει να την ξανακοιμίσω", αλλά μπες ήσυχα χωρίς να ανάψεις φως, χάιδεψέ την λίγο και άφησέ την πάλι.

 

Γενικά αν είσαι δεκτική σε λίγο κλάμα και έχεις υπομονή, θα είναι πιο γρήγορη η διαδικασία. Φυσικά, αν δεν θες να την αφήσεις να κλάψει, υπάρχει επίσης τρόπος, δηλαδή την σηκώνεις κάθε φορά που κλαίει, την παρηγορείς και μετά την ξαναβάζεις στην κούνια ΞΥΠΝΙΑ κ.ο.κ., το ίδιο όσες φορές κι αν χρειαστεί μέχρι να κοιμηθεί. Παίρνει περισσότερο χρόνο αλλά γίνεται και ταιριάζει ίσως περισσότερο σε γονείς που πιστεύουν ότι το παιδί δεν πρέπει να αφήνεται να κλαίει καθόλου για να κοιμηθεί.

 

Ως προς το αν θα είσαι στο δωμάτιο ή όχι, θα έλεγα να κινηθείς προς το παρόν ανάλογα με το πως αισθάνεσαι. Το σημαντικό είναι να μην παρεμβαίνεις όσο το παιδί προσπαθεί να κοιμηθεί και αυτό μπορείς να το κάνεις και μέσα στο δωμάτιο, όχι φυσικά στεκόμενη όρθια πάνω από την κούνια του μωρού, αλλά ξαπλωμένη π.χ. σε ένα κρεβατάκι ή στο πάτωμα κ.λπ. Προσωπικά με βόλεψε τον πρώτο καιρό της εκπαίδευσης να είμαι μέσα στο δωμάτιό της, ώστε να ακούω και να καταλαβαίνω καλύτερα τις διακυμάνσεις του κλάματός της, πότε δηλαδή γύριζε από κλάμα-φωνές σε κλάμα - νιαούρισμα, οπότε σήμαινε ότι πλησίαζε η ώρα που θα κοιμόταν. Όταν μεγάλωσε λίγο και μπορούσε να στηριχθεί στα χέρια της, να κατεβάσει την πάντα και να με βλέπει, άρχισα να φεύγω, αλλά έτσι κι αλλιώς μέχρι τότε είχε μάθει, το πολύ πολύ να παραπονιόταν λίγο τα πρώτα 2-3 λεπτά με το που την άφηνα και μετά κοιμόταν.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα. Να ξέρεις ότι σε νιώθω. Έχω έναν μπεμπάκο 5,5 μηνών, ο οποίος από την μέρα που γεννήθηκε έχει μαλώσει με τον ύπνο κατά τη διάρκεια της ημέρας. Δεν τον θυμάμαι ποτέ ως νεογέννητο να κοιμάται με τις ώρες όπως υποτίθεται ότι κάνουν. Πιο πολύ τον θυμάμαι να είναι ξύπνιος από το πρωί ως το βράδυ και αν κατάφερνα να τον κοιμίσω, κοιμόταν πολύ ελαφρά και για πολύ λίγο. Το βράδυ ευτυχώς έχουμε βάλει ένα πρόγραμμα όπου κάνει μπάνιο κατά τις 7 και μέχρι τις 7:30-8:45 έχει κοιμηθεί. Θα ξυπνήσει κατά τις 2 για να φάει και μέτα το πρωί. Το θέμα μου είναι ότι ενω μετά τις γιορτές είχαμε επιτέλους μπεί σε μια σειρά και το πρωί ξυπνουσε κατά τις 06:30 και μετά ανά 2,5-3 ώρες κοιμόταν στην κούνια του για 1-1,5 ώρα, είναι εδώ και 10 μέρες που το μωρό ξυπνάει 5-5:15 και μετά κοιμάται μόνο στην αγκαλιά μου. Αν τον βάλω στο καρότσι ή στην κούνια, μετά από 5 λεπτά ξυπνάει και φτού και από την αρχή. Να σημειώσω ότι τον μικρό δυστυχώς από νεογέννητο τον μάθαμε να κοιμάται στην αγκαλιά μας με κούνημα, επομένως οσες φορές χρειαστεί να κοιμηθεί στην διάρκεια της ημέρας, γίνεται πάντα η ίδια διαδικασία, η οποία επειδή είμαι και ολομόναχη όλη μέρα στο σπίτι χωρίς βοήθεια, με έχει κουράσει κυρίως ψυχολογικά. Όταν λέω στον άντρα μου ότι πρέπει σιγα σιγά το μωρό να μάθει να κοιμάται μόνο του, μου λέει ότι αυτό δεν το κατάφερε ποτέ κανείς γιατί τα μωρά δεν είναι ρομποτάκια. Αν μπορείτε, βοηθήστε με κι εμένα. Κυρίως ευχαριστώ για την συμπαράσταση εκ των προτέρων :-(

 

Καλημέρα και σε σένα!

 

Τα μωρά δεν είναι ρομποτάκια σε καμία περίπτωση, μπορούν όμως να μάθουν να αποκοιμιούνται μόνα τους, τις περισσότερες φορές πολύ πιο εύκολα από ό,τι φανταζόμαστε, τις περισσότερες φορές αυτό που λείπει είναι να πάρουμε απόφαση να δοκιμάσουμε.

 

Το έχω γράψει πολλές φορές εδώ στο φόρουμ, είναι λίγο αστείο που οι γονείς δοκιμάζουμε χίλια δύο πράγματα για να κοιμηθεί ένα μωρό, π.χ. μάρσιπους, καρότσια, αγκαλιά, απορροφητήρες, ηλεκτρικές σκούπες, πιστολάκια, κουνιστά ρηλάξ με ήχους της φύσης και τον ήχο της καρδιάς και ένα σωρό άλλα πράγματα και "φοβόμαστε" να κάνουμε το πιο απλό πράγμα από όλα, δηλαδή όταν το μωρό νυστάξει να το βάλουμε στο κρεβάτι του, να χαμηλώσουμε το φως, να κάνουμε ησυχία και να του δώσουμε την ευκαιρία να κοιμηθεί μόνο του.

 

Φυσικά το μωρό δεν γεννιέται με την ικανότητα αυτή, πρέπει να την μάθει, αλλά κάποιος πρέπει να του την "διδάξει". Εννοείται ότι το κάθε παιδί θα το κάνει στον χρόνο του, αλλά στο ενδιάμεσο ο γονιός "οφείλει" να δημιουργεί τις συνθήκες και να δίνει τις απαραίτητες ευκαιρίες. Τέσπα, αυτά είναι και λίγο φιλοσοφίες, αυτό που θέλω να πω είναι ότι ναι, είναι δυνατόν ένα μωρό 5,5 μηνών σαν το δικό σου να μάθει να αποκοιμιέται μόνο του χωρίς να περάσει βασανιστήρια και χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν σέβεσαι τις ανάγκες του!

 

Ως προς την τεχνική θα σου πρότεινα αυτά που λέω και στην Κατερίνα, ως προς το πρόγραμμα επίσης. Το πολύ πρωινό ξύπνημα οφείλεται στο ότι νωρίς το πρωί ο οργανισμός μπαίνει σε ελαφρύ κύκλο ύπνου, αλλά αυτό στα μωρά ξεκινά μετά τους 4 μήνες, εξ 'ου και το παρατήρησες τώρα. Η "λύση" και σε αυτό είναι να μάθει να κοιμάται μόνος του, ώστε όταν ψιλοξυπνήσει τα ξημερώματα λόγω μετάβασης στον ελαφρύ κύκλο ύπνου, να μπορεί να ξανακοιμηθεί χωρίς να χρειάζεται πάλι κούνημα και αγκαλιά.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Xristas προσπαθώ από την ημέρα που γεννηθηκε!γενικά πάντα την κοιμιζω αγκαλιά και μετά την μεταφέρω στην κούνια ή στο καροτσι.τώρα εάν ξυπνήσει πάλι ακολουθώ την ίδια διαδικασία(να την κοιμιζω και να τη μεταφερω) γεγονός που είναι πολύ κουραστικό.

 

Την εκπαίδευση την εφαρμοσες ημέρα ή νυχτα;τώρα δηλαδή την βάζεις ξυπνια στη κούνια και κοιμάται μόνη της;

 

Όπως σου έγραψα παραπάνω, η δικιά μου πήγε κοντά 10 μηνών μέχρι να της αρχίσω την εκπαίδευση - όταν ήταν νεογέννητο δεν ήθελα να την εκπαιδεύσω γιατί δεν ήξερα πότε κλαίει επειδή έχει κάτι σοβαρό και πότε κλαίει γιατί απλά θέλει να γίνει το δικό της. Επίσης, όταν ήταν μικρή, αμέσως μετά από το θηλασμό αποκοιμιόταν στο στήθος και τότε την έβαζα απαλά - απαλά στην κούνια της. Τα προβλήματα σε μας άρχισαν όταν μειώθηκαν οι θηλασμοί κι έτσι δεν γινόταν να αποκοιμιέται στο στήθος - έπρεπε να μάθει να αποκοιμιέται μόνη της.

 

Την εκπαίδευση την ξεκίνησα νύχτα, αλλά τη συνέχισα και στους πρωινούς ύπνους.

 

Τώρα ναι, τη βάζω στο στρώμα της - μπρούμυτα συνήθως - και κοιμάται. Μπορεί να της χαϊδέψω την πλάτη 2-3 φορές, αλλά ως εκεί.

 

εγω προσπάθησα πριν ένα μήνα να το κάνω αυτό με τη εκπαίδευση έπειτα από μια νυχτα όπου την είχα βάλει στην κούνια οκτώ φορές και συνέχεια ξυπνουσε...την πρώτη μερα λοιπόν έκλαψε 40 λεπτά και μετά κοιμηθηκε.την δεύτερη 20 και την τριτη 10.από εκεί και μετά όμως όσες φορές την ξαναδοκιμασα έκλαιγε ασταμάτητα με αποτέλεσμα να μη το συνεχισω...

 

Αυτό είναι το λεγόμενο πισωγύρισμα και είναι το χειρότερο που μπορείς να κάνεις, γιατί δίνεις στο μωρό να καταλάβει ότι αν κλάψει πολύ, θα τη σηκώσεις κι έτσι θα κοιμηθεί στην αγκαλιά σου κι όχι στο στρώμα.

 

Οπότε, αν αποφασίσεις να ξαναξεκινήσεις εκπαίδευση στον ύπνο, πρέπει να το έχεις πάρει απόφαση και να μη λυγίσεις. Και την ώρα της εκπαίδευσης εννοείται μιλάς γλυκά και χαϊδεύεις το μωρό, αλλά έπειτα το βάζεις απαλά κάτω και του δείχνεις ότι "τώρα κοιμόμαστε".

 

Τέλος, να πω ότι υπάρχει και το βιβλίο Sleep: What Every Parent Needs to Know της Αμερικάνικης Παιδιατρικής Ακαδημίας (The American Academy of Pediatrics)στην ιστοσελίδα bookzz.org . Δεν το έχω βρει μεταφρασμένο, αλλά θεωρώ πως δε χρειάζεται να ξέρεις άψογα τα αγγλικά για να το καταλάβεις. Αν είναι σε mobi μορφή μπορείς να το ανοίξεις με το πρόγραμμα Calibre (είναι δωρεάν).

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια καλησπερα...σήμερα έμαθα ότι επιστρέφω δουλειά σε ένα μήνα δυστυχώς κι έχω αγχωθει αρκετα...Πρώτον γιατί τη μπεμπα τη θηλάζω οπότε πρέπει να το κόψουμε και να μάθει μπιμπερό που δε το θέλει καθολου και δεύτερον να μάθουμε να κοιμομαστε γιατί οι γιαγιάδες θα τα βρουν σκούρα και η μπεμπα θα μένει αυπνη.Το βασικό σίγουρα είναι να μάθει να πίνει γάλα με το μπιμπερο.Πιστευετε ότι μπορώ να της ξεκινήσω εκπαίδευση για τον ύπνο και να μάθει το γάλα ταυτοχρονα;Θα προλαβω;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και σε σένα!

 

Τα μωρά δεν είναι ρομποτάκια σε καμία περίπτωση, μπορούν όμως να μάθουν να αποκοιμιούνται μόνα τους, τις περισσότερες φορές πολύ πιο εύκολα από ό,τι φανταζόμαστε, τις περισσότερες φορές αυτό που λείπει είναι να πάρουμε απόφαση να δοκιμάσουμε.

 

Το έχω γράψει πολλές φορές εδώ στο φόρουμ, είναι λίγο αστείο που οι γονείς δοκιμάζουμε χίλια δύο πράγματα για να κοιμηθεί ένα μωρό, π.χ. μάρσιπους, καρότσια, αγκαλιά, απορροφητήρες, ηλεκτρικές σκούπες, πιστολάκια, κουνιστά ρηλάξ με ήχους της φύσης και τον ήχο της καρδιάς και ένα σωρό άλλα πράγματα και "φοβόμαστε" να κάνουμε το πιο απλό πράγμα από όλα, δηλαδή όταν το μωρό νυστάξει να το βάλουμε στο κρεβάτι του, να χαμηλώσουμε το φως, να κάνουμε ησυχία και να του δώσουμε την ευκαιρία να κοιμηθεί μόνο του.

 

Φυσικά το μωρό δεν γεννιέται με την ικανότητα αυτή, πρέπει να την μάθει, αλλά κάποιος πρέπει να του την "διδάξει". Εννοείται ότι το κάθε παιδί θα το κάνει στον χρόνο του, αλλά στο ενδιάμεσο ο γονιός "οφείλει" να δημιουργεί τις συνθήκες και να δίνει τις απαραίτητες ευκαιρίες. Τέσπα, αυτά είναι και λίγο φιλοσοφίες, αυτό που θέλω να πω είναι ότι ναι, είναι δυνατόν ένα μωρό 5,5 μηνών σαν το δικό σου να μάθει να αποκοιμιέται μόνο του χωρίς να περάσει βασανιστήρια και χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν σέβεσαι τις ανάγκες του!

 

Ως προς την τεχνική θα σου πρότεινα αυτά που λέω και στην Κατερίνα, ως προς το πρόγραμμα επίσης. Το πολύ πρωινό ξύπνημα οφείλεται στο ότι νωρίς το πρωί ο οργανισμός μπαίνει σε ελαφρύ κύκλο ύπνου, αλλά αυτό στα μωρά ξεκινά μετά τους 4 μήνες, εξ 'ου και το παρατήρησες τώρα. Η "λύση" και σε αυτό είναι να μάθει να κοιμάται μόνος του, ώστε όταν ψιλοξυπνήσει τα ξημερώματα λόγω μετάβασης στον ελαφρύ κύκλο ύπνου, να μπορεί να ξανακοιμηθεί χωρίς να χρειάζεται πάλι κούνημα και αγκαλιά.

 

Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου και κυρίως για την συμπαράσταση. Απόψε κάναμε μπανακι, τον έβαλα στην κούνια, έκατσα δίπλα του χωρίς να μιλάω, γκρινιάξει 10 λεπτα και μετά αποκοιμήθηκε. Συγκλονιστικό! Θα το συνεχίσω. Ελπίζω να μην ήταν τυχαίο γεγονός

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια καλησπερα...σήμερα έμαθα ότι επιστρέφω δουλειά σε ένα μήνα δυστυχώς κι έχω αγχωθει αρκετα...Πρώτον γιατί τη μπεμπα τη θηλάζω οπότε πρέπει να το κόψουμε και να μάθει μπιμπερό που δε το θέλει καθολου και δεύτερον να μάθουμε να κοιμομαστε γιατί οι γιαγιάδες θα τα βρουν σκούρα και η μπεμπα θα μένει αυπνη.Το βασικό σίγουρα είναι να μάθει να πίνει γάλα με το μπιμπερο.Πιστευετε ότι μπορώ να της ξεκινήσω εκπαίδευση για τον ύπνο και να μάθει το γάλα ταυτοχρονα;Θα προλαβω;

 

Καλησπερα.στο θεμα υπνος δεν μπορω να σε βοηθησω.το μπιμπερο μπορει πολυ πιο ευκολα να το παρει απο τη γιαγια παρα απο εσενα.εχεις θηλαστρο;θα σε ενδιεφερε να βγαζεις για να δινεις μητρικο;τι ωρες θα δουλευεις;ισως να ειναι πιο ευκολο αφου λογικα θα αρχισετε κ τις στερεες.η αληθεια ειναι οτι ειναι αρκετες αλλαγες μαζεμενες.ισως με τις γιαγιαδες να αναπτυξει μια αλλη ρουτινα υπνου κ να ειναι πολυ πιο ευκολα απο οσο νομιζεις.ευχομαι να πανε ολα καλα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.στο θεμα υπνος δεν μπορω να σε βοηθησω.το μπιμπερο μπορει πολυ πιο ευκολα να το παρει απο τη γιαγια παρα απο εσενα.εχεις θηλαστρο;θα σε ενδιεφερε να βγαζεις για να δινεις μητρικο;τι ωρες θα δουλευεις;ισως να ειναι πιο ευκολο αφου λογικα θα αρχισετε κ τις στερεες.η αληθεια ειναι οτι ειναι αρκετες αλλαγες μαζεμενες.ισως με τις γιαγιαδες να αναπτυξει μια αλλη ρουτινα υπνου κ να ειναι πολυ πιο ευκολα απο οσο νομιζεις.ευχομαι να πανε ολα καλα

 

Θηλαστρο δεν έχω αλλά μάλλον δε θα προλαβαινα κιόλας γιατί θα φεύγω από το σπίτι στις 7 το πρωί και θα γυρίζω 8 το βραδυ.η δουλειά μου είναι σε άλλη πολη.τωρα σε ένα μήνα πόσο γάλα να εβγαζα;μάλλον ξένο θα ξεκινησω.να δω και πως θα πάει γιατί όταν είχα ξαναδοκιμασει το μπιμπερο τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικα....προς το παρών τρώμε φρουτοκρεμα το πρωί και ριζαλευρο το απογευμα,όμως την άλλη εβδομάδα θα έχουμε και μεσημεριανο.τουλαχιστον τα γεύματα του γάλακτος θα είναι λιγοτερα.οντως είναι πολλές αλλαγές μαζεμενες...

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου και κυρίως για την συμπαράσταση. Απόψε κάναμε μπανακι, τον έβαλα στην κούνια, έκατσα δίπλα του χωρίς να μιλάω, γκρινιάξει 10 λεπτα και μετά αποκοιμήθηκε. Συγκλονιστικό! Θα το συνεχίσω. Ελπίζω να μην ήταν τυχαίο γεγονός

 

Τελειο!μακάρι να συνεχιστει!η δικιά μου είναι πολύ πεισματαρα για 10 λεπτά μονο.

Link to comment
Share on other sites

Θηλαστρο δεν έχω αλλά μάλλον δε θα προλαβαινα κιόλας γιατί θα φεύγω από το σπίτι στις 7 το πρωί και θα γυρίζω 8 το βραδυ.η δουλειά μου είναι σε άλλη πολη.τωρα σε ένα μήνα πόσο γάλα να εβγαζα;μάλλον ξένο θα ξεκινησω.να δω και πως θα πάει γιατί όταν είχα ξαναδοκιμασει το μπιμπερο τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικα....προς το παρών τρώμε φρουτοκρεμα το πρωί και ριζαλευρο το απογευμα,όμως την άλλη εβδομάδα θα έχουμε και μεσημεριανο.τουλαχιστον τα γεύματα του γάλακτος θα είναι λιγοτερα.οντως είναι πολλές αλλαγές μαζεμενες...

 

Αν θηλαζεις πριν φυγεις κ αφου γυρισεις δεν ειναι ακατορθωτο.ισως στην αρχη να αφηνεις 1-2μπουκαλια για σιγουρια.σε κανενα διμηνο ισως αρκουν οι στερεες για οσο λειπεις αν τρωει κ καλες ποσοτητες.αν νοικιασεις νοσοκομειακο θηλαστρο ισως κ να μαζεψεις αρκετο γαλα.στη δουλεια εχεις τη δυνατοτητα αντλησης;δοκιμασε κανενα εκπαιδευτικο ποτηρακι για να πιει γαλα.ισως το μητρικο να το δεχτει πιο καλα.η κανουν μιξη μητρικο-σκονη σιγα-σιγα αυξανεται η σκονη.αν θελεις γραψε κ στην κατηγορια υου θηλασμου για βοηθεια

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια καλησπερα...σήμερα έμαθα ότι επιστρέφω δουλειά σε ένα μήνα δυστυχώς κι έχω αγχωθει αρκετα...Πρώτον γιατί τη μπεμπα τη θηλάζω οπότε πρέπει να το κόψουμε και να μάθει μπιμπερό που δε το θέλει καθολου και δεύτερον να μάθουμε να κοιμομαστε γιατί οι γιαγιάδες θα τα βρουν σκούρα και η μπεμπα θα μένει αυπνη.Το βασικό σίγουρα είναι να μάθει να πίνει γάλα με το μπιμπερο.Πιστευετε ότι μπορώ να της ξεκινήσω εκπαίδευση για τον ύπνο και να μάθει το γάλα ταυτοχρονα;Θα προλαβω;

 

Για τον αποθηλασμό δεν μπορώ να σε βοηθήσω δυστυχώς, κάνε μια ερώτηση στο σχετικό θέμα. Δεν νομίζω ότι δεν μπορεί να γινει ταυτόχρονα πάντως, από την στιγμή που το παιδί έτσι κι αλλιώς δεν αποκοιμιέται στο στήθος.

 

Εξάλλου, ένα ξεκούραστο παιδί είναι πιο πιθανό να είναι δεκτικό σε νέο τρόπο ταϊσματος. Άσε που οι γιαγιάδες είναι πολύ πιθανόν να αφήσουν την μικρή άυπνη αν δυσκολευτουν στο κοίμισμα, ενώ νηστική δεν θα την αφήσουν με τίποτα!:):)

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου και κυρίως για την συμπαράσταση. Απόψε κάναμε μπανακι, τον έβαλα στην κούνια, έκατσα δίπλα του χωρίς να μιλάω, γκρινιάξει 10 λεπτα και μετά αποκοιμήθηκε. Συγκλονιστικό! Θα το συνεχίσω. Ελπίζω να μην ήταν τυχαίο γεγονός

 

Αυτή η πρώτη φορά που συμβαίνει η αλήθεια είναι ότι δεν ξεχνιέται με τίποτα!!!

 

Καλή συνέχεια!:):):)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα!Κορίτσια δε τα κατάφερα με την εκπαιδευση...Προχθές τη δοκίμασα να την αφήσω στην κούνια μόνη της να κοιμηθει.Δεν ξέρω αν τα δικά σας απλά γκρινιαζαν αλλά το μωρο μου βαλαντωσε στο κλάμα μέχρι που της έκλεινε η φωνη.Μιση ώρα άντεξα κοριτσια.Χθες την έβαλα σε ένα κρεβάτι που έχω στο δωμάτιο της και ξαπλωσα κι εγώ δίπλα μήπως κοιμηθεί και τα ιδια...Δε το μπορώ τόσο κλαμα...Υπομονή μόνο θα μεγαλωσει τι να πω...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...