Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

ποια είναι η κατάλληλη μέρα για να γίνει η εμβρυομεταφορά;


Recommended Posts

Κορίτσια καλησπέρα.Θα ήθελα να θίξω ένα θέμα σχετικά με την εμβρυομεταφορά.Ποια νομίζετε είναι η κατάλληλη μέρα μετά την ωολληψία για να γίνει η εμβρυομεταφορά,η δεύτερη ή τρίτη;(εκτός βλαστοκύστης).Για παράδειγμα όταν λέω δεύτερη εννοώ αν έχεις κάνει ωολληψία τη Δευτέρα την Τετάρτη να γίνει η εμβρυομεταφορά(2η μέρα,ή τη Πέμπτη,3η μέρα;).Ξέρω βέβαια ότι εξαρτάται και από το πώς θα εξελιχθούν τα ωάρια,αλλά μια φίλη μου κατέβηκε Αθήνα και γνωστός γιατρός της είπε ότι δε κάνει ποτέ εμβρυομεταφορά τη δεύτερη μέρα γιατί η μήτρα δεν είναι έτοιμη.Έχετε κάποιες εμπειρίες;Α και μία φίλη μου που έκανε πρόσφατα εξωσωματική πήγε σε εμβρυομεταφορά με ένα ωάριο,της το βάλανε την τρίτη μέρα και της είπαν ότι ήταν καλό,δεδεκακύτταρο,δεν έμεινε έγκυος και μετά από δύο μήνες η άλλη εμβρυολόγος του νοσοκομείου της είπε ότι δεν ήταν καλό γιατί αναπτύχθηκε γρήγορα.Θα έπρεπε να ήταν 8κύτταρο.Είναι δυνατόν να γνωρίζουμε τώρα και τις διαιρέσεις;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Κορίτσια καλησπέρα.Θα ήθελα να θίξω ένα θέμα σχετικά με την εμβρυομεταφορά.Ποια νομίζετε είναι η κατάλληλη μέρα μετά την ωολληψία για να γίνει η εμβρυομεταφορά,η δεύτερη ή τρίτη;(εκτός βλαστοκύστης).Για παράδειγμα όταν λέω δεύτερη εννοώ αν έχεις κάνει ωολληψία τη Δευτέρα την Τετάρτη να γίνει η εμβρυομεταφορά(2η μέρα,ή τη Πέμπτη,3η μέρα;).Ξέρω βέβαια ότι εξαρτάται και από το πώς θα εξελιχθούν τα ωάρια,αλλά μια φίλη μου κατέβηκε Αθήνα και γνωστός γιατρός της είπε ότι δε κάνει ποτέ εμβρυομεταφορά τη δεύτερη μέρα γιατί η μήτρα δεν είναι έτοιμη.Έχετε κάποιες εμπειρίες;Α και μία φίλη μου που έκανε πρόσφατα εξωσωματική πήγε σε εμβρυομεταφορά με ένα ωάριο,της το βάλανε την τρίτη μέρα και της είπαν ότι ήταν καλό,δεδεκακύτταρο,δεν έμεινε έγκυος και μετά από δύο μήνες η άλλη εμβρυολόγος του νοσοκομείου της είπε ότι δεν ήταν καλό γιατί αναπτύχθηκε γρήγορα.Θα έπρεπε να ήταν 8κύτταρο.Είναι δυνατόν να γνωρίζουμε τώρα και τις διαιρέσεις;

 

2η ημέρα 2-4 βλαστομερίδια. Καλύτερα θεωρούνται τα έμβρυα των 4 ενώ των 2 θεωρούνται ως αργά αναπτυσσόμενα.

3η ημέρα 5-8 βλαστομερίδια. Καλύτερα θεωρούνται τα έμβρυα με 8 βλαστομερίδια και οριακά αυτά των 5 κυττάρων.

Άλλοι υποστηρίζουν οτι όσο νωρίτερα μπουν στο φυσικό τους περιβάλλον τόσο το καλύτερο, άλλοι πάλι όχι καθώς είναι υπέρμαχοι των βλαστό κύστεως. Οι απόψεις όπως καταλαβαίνεις διίστανται όποτε καλύτερα μην το ψάχνεις γιατί άκρη δε θα βγάλεις!

Όσο αφορά την ποιότητα τα επίπεδα είναι 4. Άριστο, καλό, μέτριο κ κακό.

Εγώ προσωπικά πέτυχα με ένα μόλις ωάριο, αρίστης ποιότητας, 2 ημερών κ 5 διαιρέσεων.

Προτείνω να μην το πολυψαξετε, οι εμβρυολόγοι ξέρουν να κάνουν καλα τη δουλειά τους. Ωστόσο, συμφωνώ πως οκ πρέπει να έχετε μια γενική ιδέα για το πως λειτουργεί όλο αυτό. Απο εκεί κ πέρα η γνώμη μου είναι πως μερικά πράγματα ακόμα κ στην εξωσωματική είναι κ θέμα τύχης!

jTRQp2.png KPxIp3.png
Link to comment
Share on other sites

2η ημέρα 2-4 βλαστομερίδια. Καλύτερα θεωρούνται τα έμβρυα των 4 ενώ των 2 θεωρούνται ως αργά αναπτυσσόμενα.

3η ημέρα 5-8 βλαστομερίδια. Καλύτερα θεωρούνται τα έμβρυα με 8 βλαστομερίδια και οριακά αυτά των 5 κυττάρων.

Άλλοι υποστηρίζουν οτι όσο νωρίτερα μπουν στο φυσικό τους περιβάλλον τόσο το καλύτερο, άλλοι πάλι όχι καθώς είναι υπέρμαχοι των βλαστό κύστεως. Οι απόψεις όπως καταλαβαίνεις διίστανται όποτε καλύτερα μην το ψάχνεις γιατί άκρη δε θα βγάλεις!

Όσο αφορά την ποιότητα τα επίπεδα είναι 4. Άριστο, καλό, μέτριο κ κακό.

Εγώ προσωπικά πέτυχα με ένα μόλις ωάριο, αρίστης ποιότητας, 2 ημερών κ 5 διαιρέσεων.

Προτείνω να μην το πολυψαξετε, οι εμβρυολόγοι ξέρουν να κάνουν καλα τη δουλειά τους. Ωστόσο, συμφωνώ πως οκ πρέπει να έχετε μια γενική ιδέα για το πως λειτουργεί όλο αυτό. Απο εκεί κ πέρα η γνώμη μου είναι πως μερικά πράγματα ακόμα κ στην εξωσωματική είναι κ θέμα τύχης!

Σ'ευχαριστώ κορίτσι.Συμφωνώ μαζί σου ότι είναι και θέμα τύχης.

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια καλησπέρα.Θα ήθελα να θίξω ένα θέμα σχετικά με την εμβρυομεταφορά.Ποια νομίζετε είναι η κατάλληλη μέρα μετά την ωολληψία για να γίνει η εμβρυομεταφορά,η δεύτερη ή τρίτη;(εκτός βλαστοκύστης).Για παράδειγμα όταν λέω δεύτερη εννοώ αν έχεις κάνει ωολληψία τη Δευτέρα την Τετάρτη να γίνει η εμβρυομεταφορά(2η μέρα,ή τη Πέμπτη,3η μέρα;).Ξέρω βέβαια ότι εξαρτάται και από το πώς θα εξελιχθούν τα ωάρια,αλλά μια φίλη μου κατέβηκε Αθήνα και γνωστός γιατρός της είπε ότι δε κάνει ποτέ εμβρυομεταφορά τη δεύτερη μέρα γιατί η μήτρα δεν είναι έτοιμη.Έχετε κάποιες εμπειρίες;Α και μία φίλη μου που έκανε πρόσφατα εξωσωματική πήγε σε εμβρυομεταφορά με ένα ωάριο,της το βάλανε την τρίτη μέρα και της είπαν ότι ήταν καλό,δεδεκακύτταρο,δεν έμεινε έγκυος και μετά από δύο μήνες η άλλη εμβρυολόγος του νοσοκομείου της είπε ότι δεν ήταν καλό γιατί αναπτύχθηκε γρήγορα.Θα έπρεπε να ήταν 8κύτταρο.Είναι δυνατόν να γνωρίζουμε τώρα και τις διαιρέσεις;

 

 

Πολυ ωραίο θέμα άνοιξες!

Στην πρώτη προσπάθεια κι εγω τα έβαλα 2η μερα και δεν έπιασε κανένα.

Για ποιο λόγο παραλείπεις να αναφέρεις την 4η μερα? νομίζω ότι απο 5η και πάνω γίνονται βλαστοκυστες.

Αυτήν την φορά θα το βάλουμε 4η μερα και ο εμβρυολογος μου ειπε ότι αν έχω πάνω απο δυο έμβρυα θα ήθελε να το ρισκάρει να γίνουν βλαστοκυστες ή μοριδια.

Τις διαιρέσεις φυσικά και τις γνωρίζουν. Αλλιώς πως θα ήξεραν πως αναπτύσσονται και τι ποιότητας ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέρον το θέμα που άνοιξες.

Δεν υπάρχουν πλέον αρκετά στατιστικά που να συνηγορούν προς μία συγκεκριμένη μέρα?

Σε στάδιο δηλαδή βλαστοκύστης ή νωρίτερα εμφυτεύονται πιο εύκολα?

Γιατρός που ρώτησα μου απάντησα ότι εκείνος και με ένα ωάριο,αυτό του φυαικού κύκλου,το αφήνει να δει αν θα φτάσει να γίνει βλαστοκύστη και τότε μόνο κάνει εμβρυομεταφορά.Αν δε φτάσει σ αυτό το στάδιο,το πιθανότερο είναι ότι δε θα εμφυτευόταν.

Ας απαντησουν όμως και οι πιο έμπειρες.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κορίτσια καλησπέρα.Θα ήθελα να θίξω ένα θέμα σχετικά με την εμβρυομεταφορά.Ποια νομίζετε είναι η κατάλληλη μέρα μετά την ωολληψία για να γίνει η εμβρυομεταφορά,η δεύτερη ή τρίτη;(εκτός βλαστοκύστης).Για παράδειγμα όταν λέω δεύτερη εννοώ αν έχεις κάνει ωολληψία τη Δευτέρα την Τετάρτη να γίνει η εμβρυομεταφορά(2η μέρα,ή τη Πέμπτη,3η μέρα;).Ξέρω βέβαια ότι εξαρτάται και από το πώς θα εξελιχθούν τα ωάρια,αλλά μια φίλη μου κατέβηκε Αθήνα και γνωστός γιατρός της είπε ότι δε κάνει ποτέ εμβρυομεταφορά τη δεύτερη μέρα γιατί η μήτρα δεν είναι έτοιμη.Έχετε κάποιες εμπειρίες;Α και μία φίλη μου που έκανε πρόσφατα εξωσωματική πήγε σε εμβρυομεταφορά με ένα ωάριο,της το βάλανε την τρίτη μέρα και της είπαν ότι ήταν καλό,δεδεκακύτταρο,δεν έμεινε έγκυος και μετά από δύο μήνες η άλλη εμβρυολόγος του νοσοκομείου της είπε ότι δεν ήταν καλό γιατί αναπτύχθηκε γρήγορα.Θα έπρεπε να ήταν 8κύτταρο.Είναι δυνατόν να γνωρίζουμε τώρα και τις διαιρέσεις;

 

Ολυ μου καλησπερα και απονεδω!

Ωραιο θεματακι ανοιξες!

Ειχα και εχω καιεγω αποριες επι του θεματος!

Λοιπον εμπειρικα,στην εγκυμοσυνη μας που προχωρησε αλλα παλλινδρομησε εμεινα με 2ης ημερας και ενα!Στη βιοχημικη με 3ης ημερας και 2 εμβρυακια!Και στις δυο περιπτωσεις ολα αριστης διαιρεσεις για τις ημερες τους.

Για 3ης ημερας δωδεκακυτταρο δεν εχω ακουσει,ξερω πως το καλυτερο που μπορει να δωσει η 3η ημερα ειναι 8 κυτταρων,εμας ετσι μας χαρακτηριζαν τα 3ης ημερας αριστα διαιρεμενα.

Πιστευω περα απο το θεμα τυχης,αν μιλησουμε καθαρα "τεχνικα" ειναι θεμα διαιρεσης ,εργαστηριου,και περιβαλλοντος που θα συναντησει το εμβρυακι!

 

Να ρωτησω παραλληλα και εγω κατι?

Ποια ημερα γνετα εμβρυομεταφορα για παγωτακια και αν γινεται προετοιμασια για την εμβρυμεταφορα.

Ευχαρισω και συγγνωμη Ολυ μου που εβαλα σφηνα στο θεματακι σου και την δικη μκυ ερωτηση.

 

Κοριτσια πολυ καλη μας επιτυχια και συντομα εγκυουλες!Φιλακια!

💖❤❤💖Focus on Smile and Rainbow Babies;):lol:💖❤❤💖Always believe💖

💜🌹🍼🍼🌹💙👑Πριγκίπισσά μας+Πρίγκιππά μας👑

🍼Λουκουμάκια μας 🍼Ζουζουνάκια μας🍼

🍼Μελισσάκια μας 🍼Αστεράκια μας🍼

🌹Σας περιμένουμε γλυκά μας πλασματάκια!!!💜🌹🍼🍼🌹💙

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέρον το θέμα που άνοιξες.

Δεν υπάρχουν πλέον αρκετά στατιστικά που να συνηγορούν προς μία συγκεκριμένη μέρα?

Σε στάδιο δηλαδή βλαστοκύστης ή νωρίτερα εμφυτεύονται πιο εύκολα?

Γιατρός που ρώτησα μου απάντησα ότι εκείνος και με ένα ωάριο,αυτό του φυαικού κύκλου,το αφήνει να δει αν θα φτάσει να γίνει βλαστοκύστη και τότε μόνο κάνει εμβρυομεταφορά.Αν δε φτάσει σ αυτό το στάδιο,το πιθανότερο είναι ότι δε θα εμφυτευόταν.

Ας απαντησουν όμως και οι πιο έμπειρες.

 

Αυτο με τις βλαστοκυστες ,εχω αρκετα κενα!

Εμες προσπαθουμε πρωτη φορα με παγωτακια,μαζευουμε απο εξωσωμ. και φ.κ

Το πλανο του ντοκ ειν βλαστοκυστες αλλα θελει ποσοτητα γιατι στις βλαστοκυστες μενουν στατιστικα περιπου οι μισες.

Βεβαια ολα ειναι ενα ρισκο,και αλλο να παρεις 1 του φκ και να ρισκαρεις να το βαλεις για βλαστοκυστη και αλλο να κανεις μηνς προσπαθειες(με εξωσ. ή και φκ) και να ρισκαρεις να τα βαλεις οοολα για βλαστοκυστες.Παντα μιλαω που συνολο ειναι για παραδεγμα κατω απο 6 γονιμοποιημενα ωαρια.Και αν κανενα δεν προχωρησει σε βλαστοκυστη?Πανε ακυρες ολοι οι μηνες προσπαθειων!Δεν ξερω,πιστευω ειναι λαχειο!

💖❤❤💖Focus on Smile and Rainbow Babies;):lol:💖❤❤💖Always believe💖

💜🌹🍼🍼🌹💙👑Πριγκίπισσά μας+Πρίγκιππά μας👑

🍼Λουκουμάκια μας 🍼Ζουζουνάκια μας🍼

🍼Μελισσάκια μας 🍼Αστεράκια μας🍼

🌹Σας περιμένουμε γλυκά μας πλασματάκια!!!💜🌹🍼🍼🌹💙

Link to comment
Share on other sites

Miss sunshine αυτό πιστεύω κι εγω αν δεν προχωρήσουν στο εργαστήριο, δεν θα προχωρούσαν ούτε στο σώμα μας.

 

Αννουλα ποια μερα γίνεται δεν ξέρω,θα φανταζόμουν μετα την ωορηξια?

προετοιμασία σίγουρα χρειάζεται utrogestan ίσως cyclacur?

 

Αλήθεια 4η μερα δεν τα βάζουμε?

Link to comment
Share on other sites

Miss sunshine αυτό πιστεύω κι εγω αν δεν προχωρήσουν στο εργαστήριο, δεν θα προχωρούσαν ούτε στο σώμα μας.

 

Αννουλα ποια μερα γίνεται δεν ξέρω,θα φανταζόμουν μετα την ωορηξια?

προετοιμασία σίγουρα χρειάζεται utrogestan ίσως cyclacur?

 

Αλήθεια 4η μερα δεν τα βάζουμε?

 

Καλησπερα Καντι μου,ευχαριστω πολυ για τις διευκρινισεις και καλη σου επιτυχια !

 

Λογικα καθαρα αν το δουμε ,το περιβαλλον του εργαστηριου ειναι "ξενο" σε σχεση με της μητρας.

Αλλα για ενα περιεργο λογο και εγω θεωρω αν ειναι να προχωρησουν σε διαιρεσεις στο εργαστηριο τοτε θα γινει και στη μητρα.

 

Οντω αυτο με την 4η ημερα δεν ξερω,δεν το εχω ακουσει και ειχα και εγω αναρωτηθει.

Ή θα ειναι 2ης ή 3ης ή 5ης ημερας.

💖❤❤💖Focus on Smile and Rainbow Babies;):lol:💖❤❤💖Always believe💖

💜🌹🍼🍼🌹💙👑Πριγκίπισσά μας+Πρίγκιππά μας👑

🍼Λουκουμάκια μας 🍼Ζουζουνάκια μας🍼

🍼Μελισσάκια μας 🍼Αστεράκια μας🍼

🌹Σας περιμένουμε γλυκά μας πλασματάκια!!!💜🌹🍼🍼🌹💙

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Annoula με μπέρδεψες με το τελευταίο μήνυμα. Ποια ειναι η ερώτηση σου?οτι εχεις μαζέψει το αφήνεις να γίνει βλαστοκύστη?

 

Ειμαστε ακομα σε προσπαθειες συλλογης.

Θελουμε ακομα ποσοτητα και μετα ναι σκεφτομαστε για βλαστοκυστες.Ειδωμεν.

💖❤❤💖Focus on Smile and Rainbow Babies;):lol:💖❤❤💖Always believe💖

💜🌹🍼🍼🌹💙👑Πριγκίπισσά μας+Πρίγκιππά μας👑

🍼Λουκουμάκια μας 🍼Ζουζουνάκια μας🍼

🍼Μελισσάκια μας 🍼Αστεράκια μας🍼

🌹Σας περιμένουμε γλυκά μας πλασματάκια!!!💜🌹🍼🍼🌹💙

Link to comment
Share on other sites

Εμένα ο γιατρός μου είπε ότι βάζει βλαστοκύστη 5ης η μέρας.

Το ένα και μοναδικό ωάριο του φυσικού κύκλου!:confused:

 

Εγω δε μπορω να σε βοηθησω κοριτσι μου στο θεμα βλαστοκυστες.

Αλλα οπως προανεφερα ,πιο ευκολα θα εβαζα του φκ για βλαστοκυστη παρα θα ρισκαρα να μαζευω για μηνες να τα βαλω και να μην εχω για παραδειγμα καλο αποτελεσμα.

Ξερει καποιο κοριτσι να μας διαφωτισει για τις βλαστοκυστες?

Μπορει για πααδειγμ να μπουν 4-5-6 και τι μπορει να μεινει αραγε?στατιστικα παντα.

Εχω και εγω πολλα κενα.

Για να στο προτεινει σαφως ξερει και λειτουργει για το καλο σου κοριτσακι μου!

Για πες κοριτσακι μου,τι σε προβληματιζει?

💖❤❤💖Focus on Smile and Rainbow Babies;):lol:💖❤❤💖Always believe💖

💜🌹🍼🍼🌹💙👑Πριγκίπισσά μας+Πρίγκιππά μας👑

🍼Λουκουμάκια μας 🍼Ζουζουνάκια μας🍼

🍼Μελισσάκια μας 🍼Αστεράκια μας🍼

🌹Σας περιμένουμε γλυκά μας πλασματάκια!!!💜🌹🍼🍼🌹💙

Link to comment
Share on other sites

Καλή ερώτηση αλλα δεν νομιζω πως υπαρχει σωστο και λαθος!!!!

Εγω εχω βαλει φρέσκα εμβρυα 3ης μερες 8 κυτταρων, και 2ης μέρας 4 κυτταρων! Και τιιιιιιιποτα.....

Στα κατεψυγμένα αν κανεις προετοιμασία ενδομητριου με σικλακουρ δεν νομιζω πως εχει σημασια η μερα διότι το ενδομητριο παραμένει καλο με την βοήθεια των σικλακουρ για οσο τα παίρνεις! Σκεψου ας πουμε οτι όσες περιμένουν να παρουν τα δανεικά απο την δότρια μπορει να ειναι μερες στην αναμονη και η εμβρυομεταφορα να γινει σε οποιαδηποτε μερα!!!! Τωρα αν πας για εμβρυομεταφορα κατεψυγμένων σε φυσικό κυκλο λογικα θελει προσοχή ποτε θα γινει η εμβρυομεταφορα!!!!

Εγω παντως πιστευω οτι αν ειναι να σου κάτσει θα σου κάτσει οποια μερα και αν τα βαλεις!!!

Link to comment
Share on other sites

Miss sunshine αυτό πιστεύω κι εγω αν δεν προχωρήσουν στο εργαστήριο, δεν θα προχωρούσαν ούτε στο σώμα μας.

 

Αννουλα ποια μερα γίνεται δεν ξέρω,θα φανταζόμουν μετα την ωορηξια?

προετοιμασία σίγουρα χρειάζεται utrogestan ίσως cyclacur?

 

Αλήθεια 4η μερα δεν τα βάζουμε?

 

 

 

Εγω εβαλα 4ης ημερας. Ειναι στο σταδιο μοριδιο ενα σταδιο πριν την βλαστοκυστη δλδ! Το κανουν σπανια αλλα στην περιπτωση μας την 3ημερα που. Ηταν να τα βαλω η εμβρυολογος δεν ηταν σιγουρη κ ηθελε να τα παρακολουθησει μια μερα ακομη! Οποτε κ τα βαλαμε την επομενη μερα κ μαλιστα μας ειπε οτι επελεξε αλλα απ οτι θα επελεγε μια μερα πριν! Ειχα 4 βαλαμε τα δυο κ τα αλλα δυο προχωρησαν μια μερα ακομη κι εγιναν βλαστοκυστες κ μας περιμενουν :cool:

z4WZp2.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κορίτσια καλημέρα.Σας ευχαριστώ όλες για τις απαντήσεις που δώσατε.Βλέπετε εγώ δεν έχω καταφέρει να πάω ακόμα σε εμβρυομεταφορά και έχω απορίες.Ας ελπίσουμε αυτή τη φορά να τα καταφέρω.Απλά από φίλες μου που έχουν κάνει μου έχουν δημιουργηθεί αυτά τα ερωτήματα.Annoula δε πειράζει που έθεσες και εσύ το ερώτημά σου γι'αυτό είμαστε εδώ για να τα συζητάμε και να λύνουμε τις απορίες μας.Τώρα τί να πω παίζει ρόλο και η τύχη μου φαίνεται.Εύχομαι καλή επιτυχία στα κορίτσια που ετοιμάζονται για εμβρυομεταφορά και σε όσες περιμένουν αποτελέσματα.Εγώ προχθές τελικά αδιαθέτησα και στον επόμενο κύκλο τελειώσαν τα ψέματα,ξεκινάω.Με έχει πιάσει ένα άγχος άστα να πάνε.

Link to comment
Share on other sites

Εγω εβαλα 4ης ημερας. Ειναι στο σταδιο μοριδιο ενα σταδιο πριν την βλαστοκυστη δλδ! Το κανουν σπανια αλλα στην περιπτωση μας την 3ημερα που. Ηταν να τα βαλω η εμβρυολογος δεν ηταν σιγουρη κ ηθελε να τα παρακολουθησει μια μερα ακομη! Οποτε κ τα βαλαμε την επομενη μερα κ μαλιστα μας ειπε οτι επελεξε αλλα απ οτι θα επελεγε μια μερα πριν! Ειχα 4 βαλαμε τα δυο κ τα αλλα δυο προχωρησαν μια μερα ακομη κι εγιναν βλαστοκυστες κ μας περιμενουν :cool:

 

Σε υπέρ ευχαριστώ για την απάντηση γιατι αυτήν την στιγμή η ψυχολογία μας ειναι εύθραυστη και μόνο η ιδέα που μου μπήκε οτι της 4η μέρας δεν τα βάζουμε αρκεί για να αγχωθώ. Και μπράβο σου που ενώ εχεις τα διδυμάκια πας και για τα επόμενα!!! Να σου ζήσουν τα παιδάκια σου και με το καλό να γίνεις μια πολύτεκνη μανούλα!!!

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια καλημέρα.Σας ευχαριστώ όλες για τις απαντήσεις που δώσατε.Βλέπετε εγώ δεν έχω καταφέρει να πάω ακόμα σε εμβρυομεταφορά και έχω απορίες.Ας ελπίσουμε αυτή τη φορά να τα καταφέρω.Απλά από φίλες μου που έχουν κάνει μου έχουν δημιουργηθεί αυτά τα ερωτήματα.Annoula δε πειράζει που έθεσες και εσύ το ερώτημά σου γι'αυτό είμαστε εδώ για να τα συζητάμε και να λύνουμε τις απορίες μας.Τώρα τί να πω παίζει ρόλο και η τύχη μου φαίνεται.Εύχομαι καλή επιτυχία στα κορίτσια που ετοιμάζονται για εμβρυομεταφορά και σε όσες περιμένουν αποτελέσματα.Εγώ προχθές τελικά αδιαθέτησα και στον επόμενο κύκλο τελειώσαν τα ψέματα,ξεκινάω.Με έχει πιάσει ένα άγχος άστα να πάνε.

 

Καλε μην αγχώνεσαι απο τωρα, ξεκινάμε με χαμόγελο και αισιοδοξία!

Link to comment
Share on other sites

Καλή ερώτηση αλλα δεν νομιζω πως υπαρχει σωστο και λαθος!!!!

Εγω εχω βαλει φρέσκα εμβρυα 3ης μερες 8 κυτταρων, και 2ης μέρας 4 κυτταρων! Και τιιιιιιιποτα.....

Στα κατεψυγμένα αν κανεις προετοιμασία ενδομητριου με σικλακουρ δεν νομιζω πως εχει σημασια η μερα διότι το ενδομητριο παραμένει καλο με την βοήθεια των σικλακουρ για οσο τα παίρνεις! Σκεψου ας πουμε οτι όσες περιμένουν να παρουν τα δανεικά απο την δότρια μπορει να ειναι μερες στην αναμονη και η εμβρυομεταφορα να γινει σε οποιαδηποτε μερα!!!! Τωρα αν πας για εμβρυομεταφορα κατεψυγμένων σε φυσικό κυκλο λογικα θελει προσοχή ποτε θα γινει η εμβρυομεταφορα!!!!

Εγω παντως πιστευω οτι αν ειναι να σου κάτσει θα σου κάτσει οποια μερα και αν τα βαλεις!!!

 

Μαγισσακι μου καλημερα!

Εσυ ειπαμε πας για την ρεβανς!:mrgreen:;)

Σε τι φαση βρισκεσαι?Εγινε το σκρατσιν?Ολα με το καλο κοριτσι μου,τελευταια προσπαθεια και τυχερη ευχομαι!

Βαση λογικης εχω σκεφτει πως τα παγωτακια μεταφερονται σε συγκεκριμενη μερα,πιο καταλληλη εννοω,αν υπαρχει!

Τι διαφορα εχει η προετοιμασια απο ε.τ σε φυσικο κυκλο με ε.τ σε παγωτακια?

Φανταζομαι και στις δυο περιπτωσεις υπαρχει καταλληλοτερη μερα.

Συμφωνω απολυτα αν ειναι να σου κατσει,θα κατσει,περα απο ετ σε παγωτακια ,γενικοτρα μιλωντας!

Εχω ακουσει κουφες περιπτωσεις,Κοπελα με 1 και πολυ μετρια διαιρεση πετυχε και κοπελα με 3 αριστης διαιρεσης και νεαροτερης ηλικιας και δεν πετυχε.

Θεμα τυχης πιστευω και αν σε θελει.

💖❤❤💖Focus on Smile and Rainbow Babies;):lol:💖❤❤💖Always believe💖

💜🌹🍼🍼🌹💙👑Πριγκίπισσά μας+Πρίγκιππά μας👑

🍼Λουκουμάκια μας 🍼Ζουζουνάκια μας🍼

🍼Μελισσάκια μας 🍼Αστεράκια μας🍼

🌹Σας περιμένουμε γλυκά μας πλασματάκια!!!💜🌹🍼🍼🌹💙

Link to comment
Share on other sites

:-)

Κορίτσια καλημέρα.Σας ευχαριστώ όλες για τις απαντήσεις που δώσατε.Βλέπετε εγώ δεν έχω καταφέρει να πάω ακόμα σε εμβρυομεταφορά και έχω απορίες.Ας ελπίσουμε αυτή τη φορά να τα καταφέρω.Απλά από φίλες μου που έχουν κάνει μου έχουν δημιουργηθεί αυτά τα ερωτήματα.Annoula δε πειράζει που έθεσες και εσύ το ερώτημά σου γι'αυτό είμαστε εδώ για να τα συζητάμε και να λύνουμε τις απορίες μας.Τώρα τί να πω παίζει ρόλο και η τύχη μου φαίνεται.Εύχομαι καλή επιτυχία στα κορίτσια που ετοιμάζονται για εμβρυομεταφορά και σε όσες περιμένουν αποτελέσματα.Εγώ προχθές τελικά αδιαθέτησα και στον επόμενο κύκλο τελειώσαν τα ψέματα,ξεκινάω.Με έχει πιάσει ένα άγχος άστα να πάνε.

 

Ολυ μκυ καλημερα.

Αν θελεις θυμησε μου γιατι δεν εχεις φτασει ως ε.τ ως τωρα?

Απο εμπειρια θα σου πω ,εχοντας κανει αρκετες προσπαθειες,καθε φορα που ξεκιναω ειναι σαν να ειναι η πρωτη φορα.

Εχω ξεκινησει προσπαθεια μονο με χαμογελο και προσπαθεια μονο μ αγχος και προσπαθεια και με τα δυο μαζι και και και

Σε οοολες ομως κραταμε την αισιοδοξια μας και την ελπιδα πως θα ειναι η τυχερη μας φορα!

Αλλωστε τοσα κορισια τα εχουν καταφερει γιατι οχι και εμεις!;):mrgreen:

Ειναι ανθρωπινο οτι και αν αισθανεσαι,απλα να σκεφτεσαι πως κανει ςοτι καλυτερο μπορεις και να διατηρεις την πιστη σου ζωντανη!Εναι πολυ βοηθητικο ναμοιραζεσαι τις ανησυχιες σου,να σκεφτεσαι πως δεν εισαι μονη,ειμαστε τοοοοοσα πολλα κοριτσια ,και οσες τα καταφεραν και οσες ειμαστε ακομα στις προσπαθειες!Εγω τουλαχιστον εχω εισπραξει πολυ αγαπη τελευταια και μου δινει πολυ δυναμη και ευχαριστω πολυ ολες τις κοπελες!

Καλη επιτυχια κοριτσακι μου,ολα θ πανευπεροχα,θα το δεις!:mrgreen:

💖❤❤💖Focus on Smile and Rainbow Babies;):lol:💖❤❤💖Always believe💖

💜🌹🍼🍼🌹💙👑Πριγκίπισσά μας+Πρίγκιππά μας👑

🍼Λουκουμάκια μας 🍼Ζουζουνάκια μας🍼

🍼Μελισσάκια μας 🍼Αστεράκια μας🍼

🌹Σας περιμένουμε γλυκά μας πλασματάκια!!!💜🌹🍼🍼🌹💙

Link to comment
Share on other sites

:-)

 

Ολυ μκυ καλημερα.

Αν θελεις θυμησε μου γιατι δεν εχεις φτασει ως ε.τ ως τωρα?

Απο εμπειρια θα σου πω ,εχοντας κανει αρκετες προσπαθειες,καθε φορα που ξεκιναω ειναι σαν να ειναι η πρωτη φορα.

Εχω ξεκινησει προσπαθεια μονο με χαμογελο και προσπαθεια μονο μ αγχος και προσπαθεια και με τα δυο μαζι και και και

Σε οοολες ομως κραταμε την αισιοδοξια μας και την ελπιδα πως θα ειναι η τυχερη μας φορα!

Αλλωστε τοσα κοριτσια τα εχουν καταφερει γιατι οχι και εμεις!;):mrgreen:

Ειναι ανθρωπινο οτι και αν αισθανεσαι,απλα να σκεφτεσαι πως κανει ςοτι καλυτερο μπορεις και να διατηρεις την πιστη σου ζωντανη!Εναι πολυ βοηθητικο ναμοιραζεσαι τις ανησυχιες σου,να σκεφτεσαι πως δεν εισαι μονη,ειμαστε τοοοοοσα πολλα κοριτσια ,και οσες τα καταφεραν και οσες ειμαστε ακομα στις προσπαθειες!Εγω τουλαχιστον εχω εισπραξει πολυ αγαπη τελευταια και μου δινει πολυ δυναμη και ευχαριστω πολυ ολες τις κοπελες!

Καλη επιτυχια κοριτσακι μου,ολα θ πανευπεροχα,θα το δεις!:mrgreen:

 

Annoula μου καλησπέρα.Στη πρώτη εξωσωματική πήγα με ένα ωάριο από τα 4 που είχα,το οποίο δε διαιρέθηκε και δε μου το βάλανε,κακής ποιότητας είπανε.Χάλια εγώ.Τώρα στη δεύτερη από τα 5 που πήρανε τα 3 ήταν ώριμα μου είπανε αλλά δε γονιμοποιήθηκε ούτε ένα.Έγινα κουρέλι.Δε ξέρω τί έφταιξε μπορεί και το σπέρμα λόγω ολιγοασθενοσπερμίας,ή και τυχαίο γεγονός μου είπαν.Εμείς έχουμε και υψηλό κατακερματισμό dna σπέρματος και παίρνει ο σύζυγος τα profertil για αγωγή.Βλέπεις λοιπόν γιατί τρέμω τώρα στη τρίτη εξωσωματική που θα πάω?Φοβάμαι μη πάθω τα ίδια.Εκεί που είπα μπορώ να κάνω παραπάνω από ένα ωάριο τη πάτησα αλλιώς.Δε το περίμενα.Παίρνω και σχεδόν όλα τα φάρμακα με τη μία προσπάθεια και δεν έχω και περιθώρια για πολλές εξωσωματικές ούτε για να καταψύξω.Αυτό που ξέρω είναι ότι κουράστηκα τρία χρόνια,και νομίζω ότι αν ξαναπάθω τα ίδια δε θα το αντέξω.

Link to comment
Share on other sites

Oly μου με μικρογονομοποιηση και δεν γονιμοποιειται κανένα?

Εμένα στο σύζυγο την προηγούμενη φορά έδωσαν sepafar για 2 μήνες 1 χάπι μερα παρά μερα. Η εξέταση σπέρματος βγήκε σούπερ πολυ πάνω απο τα φυσιολογικά όρια. Μήπως να ρωτούσες τον γιατρό σου?

Link to comment
Share on other sites

Μαγισσακι μου καλημερα!

Εσυ ειπαμε πας για την ρεβανς!:mrgreen:;)

Σε τι φαση βρισκεσαι?Εγινε το σκρατσιν?Ολα με το καλο κοριτσι μου,τελευταια προσπαθεια και τυχερη ευχομαι!

Βαση λογικης εχω σκεφτει πως τα παγωτακια μεταφερονται σε συγκεκριμενη μερα,πιο καταλληλη εννοω,αν υπαρχει!

Τι διαφορα εχει η προετοιμασια απο ε.τ σε φυσικο κυκλο με ε.τ σε παγωτακια?

Φανταζομαι και στις δυο περιπτωσεις υπαρχει καταλληλοτερη μερα.

Συμφωνω απολυτα αν ειναι να σου κατσει,θα κατσει,περα απο ετ σε παγωτακια ,γενικοτρα μιλωντας!

Εχω ακουσει κουφες περιπτωσεις,Κοπελα με 1 και πολυ μετρια διαιρεση πετυχε και κοπελα με 3 αριστης διαιρεσης και νεαροτερης ηλικιας και δεν πετυχε.

Θεμα τυχης πιστευω και αν σε θελει.

 

Καλά είμαι.... Έκανα σκρατσιν και περιμενω την κατάλληλη μερα!!!!

Αν κανεις εμβρυομεταφορα με κατεψυγμένα εμβρυα εχεις δυο επιλογές!! 1) να παρεις φαρμακα για να φτιάξεις ενδομητριο κλπ και απο την στιγμη που μεγαλωσει το ενδομητριο ξεπαγωσεις και βαζεις τα εμβρυα! Σε αυτη την πετιπτωση μπορει να γινει ετ και με καποιε μερες καθυστέρηση! Δεν εχει θεμα!!! Αρκει να ξεπαγωσεις την σωστή στιγμη τα εμβρυα!!!! Αλλα και να καθυστερήσει λιγο η ετ δεν εγινε κατι! Αφου παίρνεις φαρμακα το ενδομητριο μενει σε καλο επιπεδο! 2) να περιμένεις να φτιάξει μονο του το ενδομητριο χωρις φαρμακα, οπως γινεται στον φυσικό κυκλο και να τα βαλεις την σωστή στιγμη! Την στιγμη δηλαδη που και με φυσική σύλληψη θα γινοταν η εμφυτευση! Αυτη η στιγμη ειναι συγκεκρημενη και δεν χωράει καθυστερήσεις και αναβολές!!!!

Τωρα αν κανεις εμβρυομεταφορα μετα απο διεγερση, με φρέσκα εμβρυα δηλαδη, θα τα βαλεις οταν ειναι η καταλληλότερη στιγμη των εμβρυων!!! Για το ενδομητριο ισχυει το ιδιο οπως στην παραπανω περιπτωςη με φαρμακα με την διαφορα οτι τα εμβρυα δεν μπορούν να περιμένουν!!!

Το βασικο ομως ειναι να φανείς τυχερός γαμωτο μου......

Link to comment
Share on other sites

Oly μου με μικρογονομοποιηση και δεν γονιμοποιειται κανένα?

Εμένα στο σύζυγο την προηγούμενη φορά έδωσαν sepafar για 2 μήνες 1 χάπι μερα παρά μερα. Η εξέταση σπέρματος βγήκε σούπερ πολυ πάνω απο τα φυσιολογικά όρια. Μήπως να ρωτούσες τον γιατρό σου?

 

Κάντι μου καλημέρα.Και εγώ παραξενεύτηκα όταν μου είπαν ότι δε γονιμοποιήθηκε ούτε ένα.Στη πρώτη προσπάθεια που είχα μόνο ένα είχε γονιμοποιηθεί δε διαιρέθηκε και γι'αυτό δε μου το βάλανε,κακής ποιότητας είπανε.Τί να πω,μήπως η εμβρυολόγος ήταν ότι νάναι?Ευτυχώς λείπει γιατί γέννησε και είναι η άλλη που είναι πιο καλή.Δε ξέρω Κάντι ποιο να εμπιστευτώ.Είπα το γιατρό ότι θέλω μίξη gonal με menopur να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό.Έχω πλακωθεί στις βιταμίνες,πολτό και πήρα και τα inofert που έχουν και ινοσιτόλη και βοηθάνε στα ωάρια.Για να δούμε.Καλή επιτυχία σου εύχομαι να πάνε όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

Annoula μου καλησπέρα.Στη πρώτη εξωσωματική πήγα με ένα ωάριο από τα 4 που είχα,το οποίο δε διαιρέθηκε και δε μου το βάλανε,κακής ποιότητας είπανε.Χάλια εγώ.Τώρα στη δεύτερη από τα 5 που πήρανε τα 3 ήταν ώριμα μου είπανε αλλά δε γονιμοποιήθηκε ούτε ένα.Έγινα κουρέλι.Δε ξέρω τί έφταιξε μπορεί και το σπέρμα λόγω ολιγοασθενοσπερμίας,ή και τυχαίο γεγονός μου είπαν.Εμείς έχουμε και υψηλό κατακερματισμό dna σπέρματος και παίρνει ο σύζυγος τα profertil για αγωγή.Βλέπεις λοιπόν γιατί τρέμω τώρα στη τρίτη εξωσωματική που θα πάω?Φοβάμαι μη πάθω τα ίδια.Εκεί που είπα μπορώ να κάνω παραπάνω από ένα ωάριο τη πάτησα αλλιώς.Δε το περίμενα.Παίρνω και σχεδόν όλα τα φάρμακα με τη μία προσπάθεια και δεν έχω και περιθώρια για πολλές εξωσωματικές ούτε για να καταψύξω.Αυτό που ξέρω είναι ότι κουράστηκα τρία χρόνια,και νομίζω ότι αν ξαναπάθω τα ίδια δε θα το αντέξω.

 

Καλησπερα και απο εδω Ολυ μου.

Καταλαβαινω απολυτα τις ανησυχιες σου.

Δυστυχως δε μπορει να μας προετοιμασει-εγγυηθει κανεις για τα αποτελεσματα καθε προσπαθειας.

Μονο αν συνεχισουμε τις προσπαθειες αυξανουμε τις πιθανοτητες μαα να πετυχουμε τον σκοπο μας.

Ευχομαι απο καρδιας τα καλυτερα κοριτσι μου!

💖❤❤💖Focus on Smile and Rainbow Babies;):lol:💖❤❤💖Always believe💖

💜🌹🍼🍼🌹💙👑Πριγκίπισσά μας+Πρίγκιππά μας👑

🍼Λουκουμάκια μας 🍼Ζουζουνάκια μας🍼

🍼Μελισσάκια μας 🍼Αστεράκια μας🍼

🌹Σας περιμένουμε γλυκά μας πλασματάκια!!!💜🌹🍼🍼🌹💙

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...