Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

38ετών και παλίνδρομη κύηση..πότε θα ξαναμείνω έγκυος??


Recommended Posts

Καλημέρα σας...καλή χρονιά καταρχήν εύχομαι σε όλους σας...και ελπίζω αυτή η χρονιά να είναι καλύτερη για όλους μας!! Θα ήθελα να μοιραστώ την ιστορία μου μαζί σας και θα ήθελα όσες κοπέλες έχουν μια παρόμοια περίπτωση να με βοηθήσουν...Μετά τον γάμο μου το 2012 ξεκινήσαμε να έχουμε ελεύθερες επαφές (όχι όμως συστηματικές) αλλά δεν κατάφερα να μείνω έγκυος...έτσι αποφασίσαμε να πάμε στο πιο διάσημο "ειδικό γιατρό" (τρομάρα του) που υπάρχει στο Ηράκλειο Κρήτης για να μας πει τι πρέπει να κάνουμε..μας έδωσε μια λίστα με εξετάσεις..βλέποντας τα αποτελέσματα των εξετάσεών μας βρίσκει το σπέρμα του άντρα μου πάρα πολύ καλό και εστιάζει στην μήτρα μου που ήταν τοξοειδής και στην ΑΜΙ μου που ήταν στο επίπεδο "χαμηλής υπογονιμότητας"...αμέσως λοιπόν πιάνει ένα χαρτί και ένα στυλό και γράφει τα εξής " (το θυμάμαι σαν σήμερα αυτό και τρελάινομαι....)

1% πιθανότητα για φυσιολογική σύλληψη

15% πιθανότητα για σπερματέγχυση

45% πιθανότητα για εξωσωματικη

Σοκ...δεν περιμέναμε τέτοια αποτελέσματα...μας είπε ότι δεν πρέπει να μας αγχώσει ο χρόνος αλλά να μην τον αφήσουμε να περάσει ετσι...Φεύγουμε απο εκεί κουρέλια, κυρίως εγώ, και μετά απο ένα ξέσπασμα με κλάμματα αποφασίζουμε να προσπαθήσουμε πιο προγραμματισμένα για 2 μήνες και αν δεν μείνω έγκυος να προχωρήσουμε στην σπερματέγχυση...ερχόμαστε την ίδια μέρα σε επαφή (γιατί έτυχε να είμαι και στις γόνιμες μέρες μου) και την μεθεπόμενη...και μένω ε γ κ υ ο ς!!! Το 1% που λέγαμε???!!! Πραγματικά μου ερχόταν να πάρω τηλέφωνο τον "περίφημο" αυτό γιατρό και να του πω αυτό είναι το 1%...??? Πώς σου στερούν έτσι εύκολα την ελπίδα για τα βρωμοχρήματα και μόνο???? Πανσύχαρη εγώ αφού ουσιαστικά με την πρώτη προγραμματισμένη προσπάθεια μένω έγκυος...αλλά το παίρνω και σαν σημάδι ότι δεν χρειάζομαι καμιά τεχνική υποστήριξη για να μείνω έγκυος...Μέσα στην τρελή χαρά λοιπον πηγαίνουμε στον γιατρό την 8η εβδομάδα για να ακούσουμε καρδούλα...αλλά δυστυχώς δεν ακούσαμε...οπότε το μωράκι μας είχε παλινδρομήσει και έκανα απόξεση...όλα αυτά πέρισυ τον Ιούλιο..Αδιαθετώ τον Αύγουστο κανονικά και ο γυναικολόγος μου μας δίνει το ελεύθερο να ξεκινήσουμε ξανά τις προσπάθειες...Είμαστε πλέον στον 6ο μήνα προσπαθειών και δεν έχει γίνει τίποτα..Ο γιατρός μου μου είπε ότι αφού έμεινα έγκυος θα ξαναμείνω!! Η παλίνδρομη μου κύηση ήταν ένα τυχαίο γεγονός (αφού έχω κάνει όλες τις εξετάσεις και δεν έχουν δείξει κάτι) και ότι δεν πρέπει να με ανησυχεί...θεώρησε και θετικό το ότι η κύηση παλινδρόμησε πριν ακούσουμε καρδούλα...αυτό λέει ότι κατά 90% ήταν χρωμοσωματική ανωμαλία του εμβρύου....Όλα καλά αλλά εγώ έχω αρχίσει και αγχώνομαι τώρα..είμαι στα 38 και θεωρώ ότι τα χρονικά μου περιθώρια στενεύουν...Κορίτσια για πείτε μου και εσείς σε πόσο καιρό μετά την παλίνδρομη κύηση μείνατε ξανά έγκυος???

(Μακρηγόρησα αλλά πραγματικά ένα μήνυμα που θέλω να περάσω μέσα από την δική μου ιστορία είναι ότι δεν πρέπει να εντάσσουν οι περίφημοι γιατροί τους ανθρώπους σε ποσοστά και αριθμούς...δεν μπορείς να στερείς το όνειρο από τον άνθρωπο τόσο απλά...τόσο εύκολα...μόνο και μόνο για δικό σου οικονομικό όφελος...δεν είναι όλα στην ζωή λεφτά!! είναι και ψυχές....ευάλωτες ψυχούλες που λαχταρούν όσο τίποτα άλλο να γίνουν μητέρες..) :)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Κοριτσι μου καλημερα και Καλη Χρονια!

Εχω βρεθει στην θεση σου (σε προχωρημενο μηνα κυησης αλλα σαν αιτιολογια ιδια,παλλινδρομη)και σε νιωθω απολυτα.

Δεν ξερω τι να σου πρωτογραψω και ποσο και αν μπορω να βοηθησω.

Θελω να σκεφτεις κυριως πως εφοσον συνεβει μια φορα εγκυμοσυνη και μαλιστα με φυσιολογικη συλληψη,τοτε θα ξανασυμβει!Ξερω ειναι προσφατο το δυσαρεστο γεγονος,ξερω σκεφτεσαι ποσ θα ηταν το μωρακι σου,ξερω ποσα και σε τι διασταση ειναι τα συναισθηματα σου!

Ομως πρεπει να συνεζισεις γιατι μονο οταν δεν εγκαταλειπουμε τις προσπαθειες αυξανουμετις πιθανοτητες μας!Το ποτε? ειναι κατι που κανεις δε μπορει να μας απαντησει.Αλλα εφοσον προσπαθουμε πιστευουμε πως καποτε θα συμβει!

Οσον αφορα τον γιατρο που σας μιλησε για τις πιθανοτητες ,να ξερεις ειναι "υποχρεωμενοι" να τα αναφερουν.Εσυ κρατησε την επιθυμια σου και το ονειροσου κοντα σου και θυμησου πως ειναι Θειο δωρο !

Εμας καθε φορα που μας ανεφεραν πιθανοτητες και στατιστικες αναφεραμε ενα "οκ",αλλωστε ειμασταν ενημεροι πριν καν μας ενημερωσουν.Κα σε οσυς επεμεναν περισσοτερο πεισμωναμε και σηκωναμε πιο ψηλα το κεφαλι στην προσπαθεια μας!

Πεισμα θελει,υπομοη,επιμονη και πιστη,και αισιοδοξια και χαμογελο και πολυ αγαπη απο το ζευγαρι!Δεν τα καταφενουμε ολα και παντα,ομως πεοσπαθουμε και καθε ημερα δεν ειναι ιδια!

Δεν ξερω αν και κατα ποσο βοηθησαν οσα διαβασες,θα μπορουσα να σου γραφω ατελειωτες ωρες!

Ευχομαι απονκαρδιας συντομα να μας ανακοινωνεις τα ευχαριστα σου!

Στηννδιαθεση σου αν θελεις κατι επιπλεον να μοιραστεις!

Φιλακια μκαλη επιτυχια στο ονειρο σας κοριτσι μου!

💖❤❤💖Focus on Smile and Rainbow Babies;):lol:💖❤❤💖Always believe💖

💜🌹🍼🍼🌹💙👑Πριγκίπισσά μας+Πρίγκιππά μας👑

🍼Λουκουμάκια μας 🍼Ζουζουνάκια μας🍼

🍼Μελισσάκια μας 🍼Αστεράκια μας🍼

🌹Σας περιμένουμε γλυκά μας πλασματάκια!!!💜🌹🍼🍼🌹💙

Link to comment
Share on other sites

annoula043 και μόνο που μιλάω με ένα άνθρωπο που έχει περάσει παρόμοια κατάσταση νοιώθω πολύ καλά!! Σε ευχαριστώ για αυτό...Νοιώθω ότι καταλαβαίνεις το άγχος μου και την επιθυμία μου...Προσπαθώ και ως επι το πλείστον τα καταφέρνω να είμαι αισιόδοξη...να σκέφτομαι θετικα...οτί αφού έμεινα μια φορά θα ξαναμείνω...η φύση γνωρίζει καλύτερα και οτι έγινε για καλό όλο αυτό..η αλήθεια ειναι ότι σαν άνθρωπος είμαι αρκετά λιγόψυχη...κακό αυτο....πρέπει να το δουλέψω...η στήριξη απο τον άντρα μου αλλά και η αγάπη του είναι απεριόριστη...είναι αρκετά θετικός και αισιόδοξος! Το πείσμα το έχω αλλά στην υπομονή υστερώ! Εσείς τελικά καταφέρατε να αποκτήσετε παιδάκι? και μετά απο πόσο καιρό??

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κι από εμένα. Αννουλιτα μου σε φιλώ!!!

 

Itzano κι εγώ βίωσα την παλλινδρομη στις 6μιση εβδομάδες τον Απρίλιο που μας πέρασε. Είμαι συνομηλικη σου κι εγώ με πολύ χαμηλή ΑΜΗ.

 

Τα ποσοστά να ξέρεις είναι μόνο αριθμοί και πάντα μπορούν να κάνουν λάθος. Ήταν υποχρεωμένος να σου τα αναφέρει ίσως όμως πιο κομψά για να μην σου κόψει τα φτερά.

 

Anyway όπως σου είπα κι εγώ με χαμηλή ΑΜΗ καί στην πρώτη προσπάθεια με τεστ ωορρηξιας έμεινα έγκυος φυσιολογικά δυστυχώς όμως παλλινδρομησε.

 

Μετά την αποβολή δεν έχω ξαναδεί θετικό τεστ μιας και ο κύκλος μου είχε διαταραχτει πολύ. Τον τελευταίο μήνα πάλι έστρωσε καίτηση ελπίζω για τα καλύτερα.

 

Σου εύχομαι ότι καλύτερο και όσο κλισέ κι αν ακούγεται προσπάθησε να μην το έχεις άγχος. Όπως και να χει μανούλες θα γίνουμε. Σε φιλώ.

 

Αννουλα μου χαθήκαμε ψυχή μου όμως σε σκέφτομαι.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κι από εμένα. Αννουλιτα μου σε φιλώ!!!

 

Itzano κι εγώ βίωσα την παλλινδρομη στις 6μιση εβδομάδες τον Απρίλιο που μας πέρασε. Είμαι συνομηλικη σου κι εγώ με πολύ χαμηλή ΑΜΗ.

 

Τα ποσοστά να ξέρεις είναι μόνο αριθμοί και πάντα μπορούν να κάνουν λάθος. Ήταν υποχρεωμένος να σου τα αναφέρει ίσως όμως πιο κομψά για να μην σου κόψει τα φτερά.

 

Anyway όπως σου είπα κι εγώ με χαμηλή ΑΜΗ καί στην πρώτη προσπάθεια με τεστ ωορρηξιας έμεινα έγκυος φυσιολογικά δυστυχώς όμως παλλινδρομησε.

 

Μετά την αποβολή δεν έχω ξαναδεί θετικό τεστ μιας και ο κύκλος μου είχε διαταραχτει πολύ. Τον τελευταίο μήνα πάλι έστρωσε καίτηση ελπίζω για τα καλύτερα.

 

Σου εύχομαι ότι καλύτερο και όσο κλισέ κι αν ακούγεται προσπάθησε να μην το έχεις άγχος. Όπως και να χει μανούλες θα γίνουμε. Σε φιλώ.

 

Αννουλα μου χαθήκαμε ψυχή μου όμως σε σκέφτομαι.

 

Γειά σου Dekoglo...θα μπορούσε ο γιατρός να μην πει 1% πιθανότητα...να βάλει ένα μεγαλύτερο ποσοστό...αλλά πως θα σε τρομάξει ώστε να μπεις στην διαδικασία που εκείνος θέλει ώστε να βγάλει και κάτι..? και να σου πω...προς Θεού δεν κατακρίνω τις κοπέλες που το κάνουν...και εγώ αν είχα πολύ μεγάλο πρόβλημα ίσως και να το έκανα...απλά θεωρώ οτι στην περίπτωση μας ¨έψαξε¨να βρει πρόβλημα γιατί ουσιαστικά δεν έχουμε...σταθηκε στην ΑΜΗ και στην τοξοειδή μήτρα που μετά απο δικό μου ψάξιμο και στο ιντερνετ αλλά και μέσω άλλων γιατρών διαπίστωσα ότι ούτε το ένα ούτε το άλλο είναι προβλήματα υπογονιμότητας...σε αυτό έχω ένσταση λοιπον..στο πόσο εύκολα και απλά με παρέπεμψε σε τεχνητούς τρόπους υποβοήθησης..

Πόσος καιρός είναι απο την αποβολή σου? Εμένα παρεπιπτόντως ο κύκλος μου έφτιαξε μετα την απόξεση...απο 20-25 μέρες κύκλος έγινε 25-27...οπότε μπορώ να βρω και ποιο εύκολα τις γονιμές μου μέρες αλλα και οι μέρες του κύκλου είναι περισσότερες ώστε το ωάριο να προλάβει να αναπτυχθεί καλύτερα..

Εύχομαι και στις δύο μας αλλά και όλες τις υποψήφιες μανούλες που προσπαθούν το 2016 να μας φέρει ότι επιθυμούμε!! Ένα μωράκι στην αγκαλία μας!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλησπέρα κι από εμένα. Αννουλιτα μου σε φιλώ!!!

 

Itzano κι εγώ βίωσα την παλλινδρομη στις 6μιση εβδομάδες τον Απρίλιο που μας πέρασε. Είμαι συνομηλικη σου κι εγώ με πολύ χαμηλή ΑΜΗ.

 

Τα ποσοστά να ξέρεις είναι μόνο αριθμοί και πάντα μπορούν να κάνουν λάθος. Ήταν υποχρεωμένος να σου τα αναφέρει ίσως όμως πιο κομψά για να μην σου κόψει τα φτερά.

 

Anyway όπως σου είπα κι εγώ με χαμηλή ΑΜΗ καί στην πρώτη προσπάθεια με τεστ ωορρηξιας έμεινα έγκυος φυσιολογικά δυστυχώς όμως παλλινδρομησε.

 

Μετά την αποβολή δεν έχω ξαναδεί θετικό τεστ μιας και ο κύκλος μου είχε διαταραχτει πολύ. Τον τελευταίο μήνα πάλι έστρωσε καίτηση ελπίζω για τα καλύτερα.

 

Σου εύχομαι ότι καλύτερο και όσο κλισέ κι αν ακούγεται προσπάθησε να μην το έχεις άγχος. Όπως και να χει μανούλες θα γίνουμε. Σε φιλώ.

 

Αννουλα μου χαθήκαμε ψυχή μου όμως σε σκέφτομαι.

 

Ντεκουλινη μου γλυκοοοοοοο!!!!!!!!

Ποσο μου εχεις λειψει κοπελουδα μου!!!!!!!!!!!!Ματς μουτς !!!!!!!!!!!

Σε σκεφτομαι να το ξερεις και ακομα και αν χαθηκαμε μονο πρακτικα,ψυχικα σε νιωθω και ειμαι κοντα σου στις ομορφες και στις λιγοτερο ομορφες στιγμες!Θελω σε παρακαλω να το θυμασαι ακομα και αν κανουμε καιρο ξανα να επικοινωνησουμε!!!!!!

Φιλακια πολλα πολλα ζουζουνιτσα μου!!!!!!!!!!Ολα μας τα ονειρα θα πραγματοποιηθουν,θα το δεις ,δεν αργουν!!!!!!!!!!!!!!β?Ολες μου οι ευχες απο καρδιας κοντα σου Ντεκουλινη μου γλυκο!!!!!!!!!β?

💖❤❤💖Focus on Smile and Rainbow Babies;):lol:💖❤❤💖Always believe💖

💜🌹🍼🍼🌹💙👑Πριγκίπισσά μας+Πρίγκιππά μας👑

🍼Λουκουμάκια μας 🍼Ζουζουνάκια μας🍼

🍼Μελισσάκια μας 🍼Αστεράκια μας🍼

🌹Σας περιμένουμε γλυκά μας πλασματάκια!!!💜🌹🍼🍼🌹💙

Link to comment
Share on other sites

annoula043 και μόνο που μιλάω με ένα άνθρωπο που έχει περάσει παρόμοια κατάσταση νοιώθω πολύ καλά!! Σε ευχαριστώ για αυτό...Νοιώθω ότι καταλαβαίνεις το άγχος μου και την επιθυμία μου...Προσπαθώ και ως επι το πλείστον τα καταφέρνω να είμαι αισιόδοξη...να σκέφτομαι θετικα...οτί αφού έμεινα μια φορά θα ξαναμείνω...η φύση γνωρίζει καλύτερα και οτι έγινε για καλό όλο αυτό..η αλήθεια ειναι ότι σαν άνθρωπος είμαι αρκετά λιγόψυχη...κακό αυτο....πρέπει να το δουλέψω...η στήριξη απο τον άντρα μου αλλά και η αγάπη του είναι απεριόριστη...είναι αρκετά θετικός και αισιόδοξος! Το πείσμα το έχω αλλά στην υπομονή υστερώ! Εσείς τελικά καταφέρατε να αποκτήσετε παιδάκι? και μετά απο πόσο καιρό??

 

Κοριτσι μου καταρχην χαιρομαι που νιωθεις ομορφα μιλωντας μαζι μας!

Δεν χρειαζεται να με ευχαριστεις κοριτσι μου!Δεν εκανα κατι περισσοτερο απο αυτο που θα εκανες και εσυ για καποιο κοριτσι που αισθανεσαι και νιωθεις!

Χαιρομαι που εχεις στηριξη απο τον συντροφο σου,και εχει οτι ακριβως χρειαζεται για να πετυχετε,αισιοδοξια!Ετσι μαζι θα τα καταφετε και θα μπεις να μας πεις τα ευχαριστα!

 

Εμεις δεν εχουμε παιδακι(ακομα)μετα απο την παλλινδρομη.

Ευχομαι για ολες μας συντομα μανουλες!!!!

💖❤❤💖Focus on Smile and Rainbow Babies;):lol:💖❤❤💖Always believe💖

💜🌹🍼🍼🌹💙👑Πριγκίπισσά μας+Πρίγκιππά μας👑

🍼Λουκουμάκια μας 🍼Ζουζουνάκια μας🍼

🍼Μελισσάκια μας 🍼Αστεράκια μας🍼

🌹Σας περιμένουμε γλυκά μας πλασματάκια!!!💜🌹🍼🍼🌹💙

Link to comment
Share on other sites

Κοριτσι μου καταρχην χαιρομαι που νιωθεις ομορφα μιλωντας μαζι μας!

Δεν χρειαζεται να με ευχαριστεις κοριτσι μου!Δεν εκανα κατι περισσοτερο απο αυτο που θα εκανες και εσυ για καποιο κοριτσι που αισθανεσαι και νιωθεις!

Χαιρομαι που εχεις στηριξη απο τον συντροφο σου,και εχει οτι ακριβως χρειαζεται για να πετυχετε,αισιοδοξια!Ετσι μαζι θα τα καταφετε και θα μπεις να μας πεις τα ευχαριστα!

 

Εμεις δεν εχουμε παιδακι(ακομα)μετα απο την παλλινδρομη.

Ευχομαι για ολες μας συντομα μανουλες!!!!

 

 

Αχ εύχομαι πραγματικά για όλες μας το 2016 να είναι το καλύτερο!! να μας φέρει ότι λαχταρά η ψυχούλα της καθεμιάς....το μωράκι μας!! Μην χαθούμε...ας στηρίζει η μια την άλλη από εδώ μέσα και ας μην γνωριζόμαστε!! Νομίζω ότι μας κάνει καλό...εμένα τουλάχιστον μου κάνει...και δεν ξέρω για ένα περίεργο τρόπο είμαι πολύ αισιόδοξη για όλες μας!!! :P:lol::wink:

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας...καλή χρονιά καταρχήν εύχομαι σε όλους σας...και ελπίζω αυτή η χρονιά να είναι καλύτερη για όλους μας!! Θα ήθελα να μοιραστώ την ιστορία μου μαζί σας και θα ήθελα όσες κοπέλες έχουν μια παρόμοια περίπτωση να με βοηθήσουν...Μετά τον γάμο μου το 2012 ξεκινήσαμε να έχουμε ελεύθερες επαφές (όχι όμως συστηματικές) αλλά δεν κατάφερα να μείνω έγκυος...έτσι αποφασίσαμε να πάμε στο πιο διάσημο "ειδικό γιατρό" (τρομάρα του) που υπάρχει στο Ηράκλειο Κρήτης για να μας πει τι πρέπει να κάνουμε..μας έδωσε μια λίστα με εξετάσεις..βλέποντας τα αποτελέσματα των εξετάσεών μας βρίσκει το σπέρμα του άντρα μου πάρα πολύ καλό και εστιάζει στην μήτρα μου που ήταν τοξοειδής και στην ΑΜΙ μου που ήταν στο επίπεδο "χαμηλής υπογονιμότητας"...αμέσως λοιπόν πιάνει ένα χαρτί και ένα στυλό και γράφει τα εξής " (το θυμάμαι σαν σήμερα αυτό και τρελάινομαι....)

1% πιθανότητα για φυσιολογική σύλληψη

15% πιθανότητα για σπερματέγχυση

45% πιθανότητα για εξωσωματικη

Σοκ...δεν περιμέναμε τέτοια αποτελέσματα...μας είπε ότι δεν πρέπει να μας αγχώσει ο χρόνος αλλά να μην τον αφήσουμε να περάσει ετσι...Φεύγουμε απο εκεί κουρέλια, κυρίως εγώ, και μετά απο ένα ξέσπασμα με κλάμματα αποφασίζουμε να προσπαθήσουμε πιο προγραμματισμένα για 2 μήνες και αν δεν μείνω έγκυος να προχωρήσουμε στην σπερματέγχυση...ερχόμαστε την ίδια μέρα σε επαφή (γιατί έτυχε να είμαι και στις γόνιμες μέρες μου) και την μεθεπόμενη...και μένω ε γ κ υ ο ς!!! Το 1% που λέγαμε???!!! Πραγματικά μου ερχόταν να πάρω τηλέφωνο τον "περίφημο" αυτό γιατρό και να του πω αυτό είναι το 1%...??? Πώς σου στερούν έτσι εύκολα την ελπίδα για τα βρωμοχρήματα και μόνο???? Πανσύχαρη εγώ αφού ουσιαστικά με την πρώτη προγραμματισμένη προσπάθεια μένω έγκυος...αλλά το παίρνω και σαν σημάδι ότι δεν χρειάζομαι καμιά τεχνική υποστήριξη για να μείνω έγκυος...Μέσα στην τρελή χαρά λοιπον πηγαίνουμε στον γιατρό την 8η εβδομάδα για να ακούσουμε καρδούλα...αλλά δυστυχώς δεν ακούσαμε...οπότε το μωράκι μας είχε παλινδρομήσει και έκανα απόξεση...όλα αυτά πέρισυ τον Ιούλιο..Αδιαθετώ τον Αύγουστο κανονικά και ο γυναικολόγος μου μας δίνει το ελεύθερο να ξεκινήσουμε ξανά τις προσπάθειες...Είμαστε πλέον στον 6ο μήνα προσπαθειών και δεν έχει γίνει τίποτα..Ο γιατρός μου μου είπε ότι αφού έμεινα έγκυος θα ξαναμείνω!! Η παλίνδρομη μου κύηση ήταν ένα τυχαίο γεγονός (αφού έχω κάνει όλες τις εξετάσεις και δεν έχουν δείξει κάτι) και ότι δεν πρέπει να με ανησυχεί...θεώρησε και θετικό το ότι η κύηση παλινδρόμησε πριν ακούσουμε καρδούλα...αυτό λέει ότι κατο 90% ήταν χρωμοσωματική ανωμαλία του εμβρύου....Όλα καλά αλλά εγώ έχω αρχίσει και αγχώνομαι τώρα..είμαι στα 38 και θεωρώ ότι τα χρονικά μου περιθώρια στενεύουν...Κορίτσια για πείτε μου και εσείς σε πόσο καιρό μετά την παλίνδρομη κύηση μείνατε ξανά έγκυος???

(Μακρηγόρησα αλλά πραγματικά ένα μήνυμα που θέλω να περάσω μέσα από την δική μου ιστορία είναι ότι δεν πρέπει να εντάσσουν οι περίφημοι γιατροί τους ανθρώπους σε ποσοστά και αριθμούς...δεν μπορείς να στερείς το όνειρο από τον άνθρωπο τόσο απλά...τόσο εύκολα...μόνο και μόνο για δικό σου οικονομικό όφελος...δεν είναι όλα στην ζωή λεφτά!! είναι και ψυχές....ευάλωτες ψυχούλες που λαχταρούν όσο τίποτα άλλο να γίνουν μητέρες..) :)

 

Καλησπέρα! Οτι έγινε έγινε. Να είσαι αισιόδοξη κ να κοιτάς μπροστά! Άλλωστε όπως βλέπεις όλα είναι πιθανά να συμβούν! Να σε ρωτήσω, όταν λες οτι έχεις κάνει όλες τις εξετάσεις μέσα σε αυτές είναι πχ. κ η θρομβοφιλία; Κ κάτι ακόμα. Εφόσον έμεινες μια φορά έγκυος, θα ξαναμείνεις! Ευχομαι όλα να πάνε κατευχην κ σύντομα να μας ανακοινώσεις τα ευχάριστα!

jTRQp2.png KPxIp3.png
Link to comment
Share on other sites

Αχ εύχομαι πραγματικά για όλες μας το 2016 να είναι το καλύτερο!! να μας φέρει ότι λαχταρά η ψυχούλα της καθεμιάς....το μωράκι μας!! Μην χαθούμε...ας στηρίζει η μια την άλλη από εδώ μέσα και ας μην γνωριζόμαστε!! Νομίζω ότι μας κάνει καλό...εμένα τουλάχιστον μου κάνει...και δεν ξέρω για ένα περίεργο τρόπο είμαι πολύ αισιόδοξη για όλες μας!!! :P:lol::wink:

 

Ευχομαι κοριτσι μου να μας δικαιωσει οοοολες μας το Νεο Ετος και θα μας δικαιωσει θα το δεις!

Μπορει να μην γνωριζομαστε αλλα εχουμε κοινα βιωματα και στοχους!Εγω τουλαχιστον γνωριζω απο τον περιγυρο μου ατομα που δε μπορω να πω την παραμικρη κουβεντα,κυριως γιατι δε μπορουν αλλα και γιατι δεν θελουν να καταλαβουν.Οποτε σε αυτο το θεμα αυτοματα γινονται "αγνωστοι" μου!

Εδω θα ειμαστε να τα λεμε,τα ευχαριστα αλλα και τα λιγοτερο ευχαριστα αν υπαρχουν(που δεν το ευχομαι με τιποτα).

Και πολυ καλα κανεις και εισαι αισιοδοξη για ολες μας γιατι οι ευχες μεταφερονται απο το ενα κοριτσι στο αλλο!;):mrgreen:

Φιλακια!Συντομα εγκυουλες!;):lol:

💖❤❤💖Focus on Smile and Rainbow Babies;):lol:💖❤❤💖Always believe💖

💜🌹🍼🍼🌹💙👑Πριγκίπισσά μας+Πρίγκιππά μας👑

🍼Λουκουμάκια μας 🍼Ζουζουνάκια μας🍼

🍼Μελισσάκια μας 🍼Αστεράκια μας🍼

🌹Σας περιμένουμε γλυκά μας πλασματάκια!!!💜🌹🍼🍼🌹💙

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλησπέρα! Οτι έγινε έγινε. Να είσαι αισιόδοξη κ να κοιτάς μπροστά! Άλλωστε όπως βλέπεις όλα είναι πιθανά να συμβούν! Να σε ρωτήσω, όταν λες οτι έχεις κάνει όλες τις εξετάσεις μέσα σε αυτές είναι πχ. κ η θρομβοφιλία; Κ κάτι ακόμα. Εφόσον έμεινες μια φορά έγκυος, θα ξαναμείνεις! Ευχομαι όλα να πάνε κατευχην κ σύντομα να μας ανακοινώσεις τα ευχάριστα!

 

Γεια σου! Ναι ηταν και η θρομβοφιλια την οποια δεν εχω...εκανα ορμονολογικες, θυροειδη,θρομβοφιλιας και υστεροσαλπιγγογραφια..ολες καλες..ετσι θελω και εγω να πιστευω...οτι αφου εμεινα θα ξαναμεινω...ωστοσο αποφασισαμε με τον αντρα μου να παρακολουθησουμε λιγο την ωορρηξια μου με την βοηθεια του γιατρου μεσω υπερηχου...και βλεπουμε..εσυ ειχες παλινδρομη κυηση? Εχεις παιδακι?

Link to comment
Share on other sites

Ευχομαι κοριτσι μου να μας δικαιωσει οοοολες μας το Νεο Ετος και θα μας δικαιωσει θα το δεις!

Μπορει να μην γνωριζομαστε αλλα εχουμε κοινα βιωματα και στοχους!Εγω τουλαχιστον γνωριζω απο τον περιγυρο μου ατομα που δε μπορω να πω την παραμικρη κουβεντα,κυριως γιατι δε μπορουν αλλα και γιατι δεν θελουν να καταλαβουν.Οποτε σε αυτο το θεμα αυτοματα γινονται "αγνωστοι" μου!

Εδω θα ειμαστε να τα λεμε,τα ευχαριστα αλλα και τα λιγοτερο ευχαριστα αν υπαρχουν(που δεν το ευχομαι με τιποτα).

Και πολυ καλα κανεις και εισαι αισιοδοξη για ολες μας γιατι οι ευχες μεταφερονται απο το ενα κοριτσι στο αλλο!;):mrgreen:

Φιλακια!Συντομα εγκυουλες!;):lol:

 

Ετσι Αννουλα...αισιοδοξια και ελπιδα! Εμεις ωστοσο αποφασισαμε με τον αντρα μου να παρακολουθησουμε λιγο την ωορρηξια μου με την βοηθεια του γιατρου μεσω υπερηχου...μηπως αυτο βοηθησει περισσοτερο!

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου! Ναι ηταν και η θρομβοφιλια την οποια δεν εχω...εκανα ορμονολογικες, θυροειδη,θρομβοφιλιας και υστεροσαλπιγγογραφια..ολες καλες..ετσι θελω και εγω να πιστευω...οτι αφου εμεινα θα ξαναμεινω...ωστοσο αποφασισαμε με τον αντρα μου να παρακολουθησουμε λιγο την ωορρηξια μου με την βοηθεια του γιατρου μεσω υπερηχου...και βλεπουμε..εσυ ειχες παλινδρομη κυηση? Εχεις παιδακι?

 

Είχα κανει κ εγώ παρακολούθηση ωορρηξίας στο παρελθόν. Αν γίνει σωστά πιστεύω οτι γρήγορα θα σας φέρει κ το επιθυμητό αποτέλεσμα. Εγώ τη σταμάτησα μετά από 2 κύκλους γιατί ήταν λιγάκι ψυχοφθόρο. Έχω διαβάσει εδώ κ για τεστακια ωορρηξίας που χρησιμοποιούν πολλά κορίτσια. Εφοςον οι εξετάςεις σου είναι οκ, μην ανηςυχεις. Έχω ένα γιο 2+ μηνών.

jTRQp2.png KPxIp3.png
Link to comment
Share on other sites

Είχα κανει κ εγώ παρακολούθηση ωορρηξίας στο παρελθόν. Αν γίνει σωστά πιστεύω οτι γρήγορα θα σας φέρει κ το επιθυμητό αποτέλεσμα. Εγώ τη σταμάτησα μετά από 2 κύκλους γιατί ήταν λιγάκι ψυχοφθόρο. Έχω διαβάσει εδώ κ για τεστακια ωορρηξίας που χρησιμοποιούν πολλά κορίτσια. Εφοςον οι εξετάςεις σου είναι οκ, μην ανηςυχεις. Έχω ένα γιο 2+ μηνών.

 

Να σου ζησει ο μικρουλης σου! Τεστ ωορρηξιας ειχα κανει παλιοτερα και δεν μου εδειχναν σωστα..εσυ ειχες εμπειρια παλινδρομης? Και αν ναι μετα απο οσο καιρο καταφερες να μεινεις εγκυος?

Link to comment
Share on other sites

Να σου ζησει ο μικρουλης σου! Τεστ ωορρηξιας ειχα κανει παλιοτερα και δεν μου εδειχναν σωστα..εσυ ειχες εμπειρια παλινδρομης? Και αν ναι μετα απο οσο καιρο καταφερες να μεινεις εγκυος?

 

Όχι, δεν είχα από όσο γνωρίζω όμως μια κ μόνον παλίνδρομη θεωρείται τυχαίο γεγονός.

jTRQp2.png KPxIp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλημέρα σας...καλή χρονιά καταρχήν εύχομαι σε όλους σας...και ελπίζω αυτή η χρονιά να είναι καλύτερη για όλους μας!! Θα ήθελα να μοιραστώ την ιστορία μου μαζί σας και θα ήθελα όσες κοπέλες έχουν μια παρόμοια περίπτωση να με βοηθήσουν...Μετά τον γάμο μου το 2012 ξεκινήσαμε να έχουμε ελεύθερες επαφές (όχι όμως συστηματικές) αλλά δεν κατάφερα να μείνω έγκυος...έτσι αποφασίσαμε να πάμε στο πιο διάσημο "ειδικό γιατρό" (τρομάρα του) που υπάρχει στο Ηράκλειο Κρήτης για να μας πει τι πρέπει να κάνουμε..μας έδωσε μια λίστα με εξετάσεις..βλέποντας τα αποτελέσματα των εξετάσεών μας βρίσκει το σπέρμα του άντρα μου πάρα πολύ καλό και εστιάζει στην μήτρα μου που ήταν τοξοειδής και στην ΑΜΙ μου που ήταν στο επίπεδο "χαμηλής υπογονιμότητας"...αμέσως λοιπόν πιάνει ένα χαρτί και ένα στυλό και γράφει τα εξής " (το θυμάμαι σαν σήμερα αυτό και τρελάινομαι....)

1% πιθανότητα για φυσιολογική σύλληψη

15% πιθανότητα για σπερματέγχυση

45% πιθανότητα για εξωσωματικη

Σοκ...δεν περιμέναμε τέτοια αποτελέσματα...μας είπε ότι δεν πρέπει να μας αγχώσει ο χρόνος αλλά να μην τον αφήσουμε να περάσει ετσι...Φεύγουμε απο εκεί κουρέλια, κυρίως εγώ, και μετά απο ένα ξέσπασμα με κλάμματα αποφασίζουμε να προσπαθήσουμε πιο προγραμματισμένα για 2 μήνες και αν δεν μείνω έγκυος να προχωρήσουμε στην σπερματέγχυση...ερχόμαστε την ίδια μέρα σε επαφή (γιατί έτυχε να είμαι και στις γόνιμες μέρες μου) και την μεθεπόμενη...και μένω ε γ κ υ ο ς!!! Το 1% που λέγαμε???!!! Πραγματικά μου ερχόταν να πάρω τηλέφωνο τον "περίφημο" αυτό γιατρό και να του πω αυτό είναι το 1%...??? Πώς σου στερούν έτσι εύκολα την ελπίδα για τα βρωμοχρήματα και μόνο???? Πανσύχαρη εγώ αφού ουσιαστικά με την πρώτη προγραμματισμένη προσπάθεια μένω έγκυος...αλλά το παίρνω και σαν σημάδι ότι δεν χρειάζομαι καμιά τεχνική υποστήριξη για να μείνω έγκυος...Μέσα στην τρελή χαρά λοιπον πηγαίνουμε στον γιατρό την 8η εβδομάδα για να ακούσουμε καρδούλα...αλλά δυστυχώς δεν ακούσαμε...οπότε το μωράκι μας είχε παλινδρομήσει και έκανα απόξεση...όλα αυτά πέρισυ τον Ιούλιο..Αδιαθετώ τον Αύγουστο κανονικά και ο γυναικολόγος μου μας δίνει το ελεύθερο να ξεκινήσουμε ξανά τις προσπάθειες...Είμαστε πλέον στον 6ο μήνα προσπαθειών και δεν έχει γίνει τίποτα..Ο γιατρός μου μου είπε ότι αφού έμεινα έγκυος θα ξαναμείνω!! Η παλίνδρομη μου κύηση ήταν ένα τυχαίο γεγονός (αφού έχω κάνει όλες τις εξετάσεις και δεν έχουν δείξει κάτι) και ότι δεν πρέπει να με ανησυχεί...θεώρησε και θετικό το ότι η κύηση παλινδρόμησε πριν ακούσουμε καρδούλα...αυτό λέει ότι κατά 90% ήταν χρωμοσωματική ανωμαλία του εμβρύου....Όλα καλά αλλά εγώ έχω αρχίσει και αγχώνομαι τώρα..είμαι στα 38 και θεωρώ ότι τα χρονικά μου περιθώρια στενεύουν...Κορίτσια για πείτε μου και εσείς σε πόσο καιρό μετά την παλίνδρομη κύηση μείνατε ξανά έγκυος???

(Μακρηγόρησα αλλά πραγματικά ένα μήνυμα που θέλω να περάσω μέσα από την δική μου ιστορία είναι ότι δεν πρέπει να εντάσσουν οι περίφημοι γιατροί τους ανθρώπους σε ποσοστά και αριθμούς...δεν μπορείς να στερείς το όνειρο από τον άνθρωπο τόσο απλά...τόσο εύκολα...μόνο και μόνο για δικό σου οικονομικό όφελος...δεν είναι όλα στην ζωή λεφτά!! είναι και ψυχές....ευάλωτες ψυχούλες που λαχταρούν όσο τίποτα άλλο να γίνουν μητέρες..) :)

Καλησπερα σ ολα τα κοριτσια!!!

Ειμαι και εγω προσφατα παθουσα...με παλλινδρομη...δυστυχως συμβαινει!

Εκανα και εγω τις εξετασεις μου....η ιστολογικη καθαρη....αλλα σε καταλαβαινω...ποναει!

Πρεπει να συνεχισουμε να ειμαστε θετικες και νομιζω θα ερθει παλι ενα γερο μωρακι αυτη την φορα!

Η ηλικια σου μια χαρα και εγω κοντα σου ειμαι λιγο πιο πισω....δεν ειναι παραγοντας οτι δεν θα μεινεις παλι!!! πολλες κοπελες τα καταφεραν και σε μεγαλυτερες ηλικιες!

Καλα θα κανεις και θα παρακολουθησεις ωορρηξια....αρκει να μην σε αγχωνει και εισαι αισιοδοξη!

Ολες θα τα καταφερουμε....που θα παει!!!

Φιλια σ ολες!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κι απο μένα,

Σχεδόν ίδιες ημερομηνίες έχουμε.

Εγω τον Αύγουστο εκανα απόξεση στο 2ο μήνα.και τωρα προσπαθούμε αλλα ακόμα δεν εχει γίνει κάτι.

Απλα ακόμα κι αν μερικές φορες πέφτουμε ψυχολογικά πρέπει να σηκωνόμαστε.

Το οφείλουμε σε εμάς και στους συζύγους μας που μας στηρίζουν.Μανουλες θα γίνουμε απλα ειμαστε ανυπομονες γτ το θελουμε πολυ.

Θα τα καταφέρουμε, θα δεις!!!!!!!!

Και οταν κρατάμε τα μωρά μας θα τα έχουμε ξεχάσει σχεδόν ολα..

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σ ολα τα κοριτσια!!!

Ειμαι και εγω προσφατα παθουσα...με παλλινδρομη...δυστυχως συμβαινει!

Εκανα και εγω τις εξετασεις μου....η ιστολογικη καθαρη....αλλα σε καταλαβαινω...ποναει!

Πρεπει να συνεχισουμε να ειμαστε θετικες και νομιζω θα ερθει παλι ενα γερο μωρακι αυτη την φορα!

Η ηλικια σου μια χαρα και εγω κοντα σου ειμαι λιγο πιο πισω....δεν ειναι παραγοντας οτι δεν θα μεινεις παλι!!! πολλες κοπελες τα καταφεραν και σε μεγαλυτερες ηλικιες!

Καλα θα κανεις και θα παρακολουθησεις ωορρηξια....αρκει να μην σε αγχωνει και εισαι αισιοδοξη!

Ολες θα τα καταφερουμε....που θα παει!!!

Φιλια σ ολες!

 

 

Καλημέρα....τελικά δυστυχώς είμαστε πολλές οι παθούσες!! Πονάει πολύ και αυτό που εμένα με πονάει περισσότερο είναι το γιατί??? γιατί να το περνάει αυτό μια γυναίκα? Να παίρνει την μεγαλυτερη χαρά ότι μεγαλώνει ένα παιδάκι μέσα της και τόσο απότομα να της στερείς αυτή την χαρά!! Αυτό το γιατί....Παρόλα αυτά θέλω να πιστεύω και να ελπίζω...ότι ήταν για καλό...Σκέφτομαι να ξεκινήσω να παρακολουθώ την ωορρηξία και αν δω οτι με αγχώνει θα το σταματήσω..Ευχομαι σε όλες μας να τα καταφέρουμε!! και να γίνει ένα απο τα ονειρά μας πραγματικότητα!!! :P;)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κι απο μένα,

Σχεδόν ίδιες ημερομηνίες έχουμε.

Εγω τον Αύγουστο εκανα απόξεση στο 2ο μήνα.και τωρα προσπαθούμε αλλα ακόμα δεν εχει γίνει κάτι.

Απλα ακόμα κι αν μερικές φορες πέφτουμε ψυχολογικά πρέπει να σηκωνόμαστε.

Το οφείλουμε σε εμάς και στους συζύγους μας που μας στηρίζουν.Μανουλες θα γίνουμε απλα ειμαστε ανυπομονες γτ το θελουμε πολυ.

Θα τα καταφέρουμε, θα δεις!!!!!!!!

Και οταν κρατάμε τα μωρά μας θα τα έχουμε ξεχάσει σχεδόν ολα..

 

Πολύυυυυυ ανυπόμονη είμαι εγω!!! και ειναι κάτι που πρέπει να διορθώσω! Τα καλά πράγματα αργούν να γίνουν ε?? Είμαστε και στην ίδια ηλικία??

Link to comment
Share on other sites

Πολύυυυυυ ανυπόμονη είμαι εγω!!! και ειναι κάτι που πρέπει να διορθώσω! Τα καλά πράγματα αργούν να γίνουν ε?? Είμαστε και στην ίδια ηλικία??

 

Δεν είμαστε στην ίδια ηλικία.ειμαι λιγο μικρότερη.στις άλλες είμαστε παρόμοια.

Εμεις προσπαθούμε τωρα 2.5 χρονια αλλα δε σταματώ να ελπιζω.

Ακριβως επειδή το καλό πράγμα αργεί να γίνει..;)

Αισιοδοξία πάνω απολα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα....τελικά δυστυχώς είμαστε πολλές οι παθούσες!! Πονάει πολύ και αυτό που εμένα με πονάει περισσότερο είναι το γιατί??? γιατί να το περνάει αυτό μια γυναίκα? Να παίρνει την μεγαλυτερη χαρά ότι μεγαλώνει ένα παιδάκι μέσα της και τόσο απότομα να της στερείς αυτή την χαρά!! Αυτό το γιατί....Παρόλα αυτά θέλω να πιστεύω και να ελπίζω...ότι ήταν για καλό...Σκέφτομαι να ξεκινήσω να παρακολουθώ την ωορρηξία και αν δω οτι με αγχώνει θα το σταματήσω..Ευχομαι σε όλες μας να τα καταφέρουμε!! και να γίνει ένα απο τα ονειρά μας πραγματικότητα!!! :P;)

Axxxx. αυτο το γιατι και εγω το λεω!!!!Ευχομαι να μην το περναει καμια!

Ας ελπισουμε στα καλυτερα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...