Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Pregnyl..& διαρκεια ωορρηξιας...


Recommended Posts

Κοριτσια καλησπερα.Καλη χρονια με υγεια πανω απο ολα & σιγουρα ενα υγιες μωρο..καλο θα ηταν!!!!λοιπον.μετα απο παρακολουθηση με υπερηχο για εναν ακομη μηνα,ο γυναικολογος μολις εκρινε οτι το ενδομητριο & τα ωοθυλακια ηταν ωριμα πλεον,τσουπ,ενεσουλα prevnyl...μου εξηγησε οτι την επομενη & την μεθεπομενη της ενεσης,κανω οσες προσπαθειες μπορω,χωρις καταναγκαστικα εργα & αγχος.μου εδωσε επισης να παιρνω απο την τριτη ημερα μετα την ενεση ενδοκολπικα 2 χαπια utrogestan & θα με παρακολουθει παλι απο την πεμπτη ημερα μετα την ενεση...Απορια νουμερο ενα▪ εγω ειχα επαφη στις 34 ωρες μετα την ενεση.αυριο που θα ειναι η δευτερη μερα απο την ενεση,εγω θα μπορεσω να ερθω σε επαφη στις 56 ωρες υπολογιζω περιπου...αρα η δευτερη προσπαθεια παει για χασιμο...ετσι δεν ειναι; εχω αγχωθει με αυτες τις ωρες...απορια νουμερο 2▪τα utrogestan πρεπει να τα ξεκινησω τοσο νωρις;εννοω χωρις να ξερουμε εαν επιασε τοπο η προσπαθεια;πρεπει να φουσκωνομαστε με τοσες ορμόνες απο τωρα;;;

Εχει καμια κανει το αντιστοιχο σχημα;serpafar-glucophage,cyclacur,pregnyl & utrogestan; αρχιζω & αγχωνομαι...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Κοριτσια καλησπερα.Καλη χρονια με υγεια πανω απο ολα & σιγουρα ενα υγιες μωρο..καλο θα ηταν!!!!λοιπον.μετα απο παρακολουθηση με υπερηχο για εναν ακομη μηνα,ο γυναικολογος μολις εκρινε οτι το ενδομητριο & τα ωοθυλακια ηταν ωριμα πλεον,τσουπ,ενεσουλα prevnyl...μου εξηγησε οτι την επομενη & την μεθεπομενη της ενεσης,κανω οσες προσπαθειες μπορω,χωρις καταναγκαστικα εργα & αγχος.μου εδωσε επισης να παιρνω απο την τριτη ημερα μετα την ενεση ενδοκολπικα 2 χαπια utrogestan & θα με παρακολουθει παλι απο την πεμπτη ημερα μετα την ενεση...Απορια νουμερο ενα▪ εγω ειχα επαφη στις 34 ωρες μετα την ενεση.αυριο που θα ειναι η δευτερη μερα απο την ενεση,εγω θα μπορεσω να ερθω σε επαφη στις 56 ωρες υπολογιζω περιπου...αρα η δευτερη προσπαθεια παει για χασιμο...ετσι δεν ειναι; εχω αγχωθει με αυτες τις ωρες...απορια νουμερο 2▪τα utrogestan πρεπει να τα ξεκινησω τοσο νωρις;εννοω χωρις να ξερουμε εαν επιασε τοπο η προσπαθεια;πρεπει να φουσκωνομαστε με τοσες ορμόνες απο τωρα;;;

Εχει καμια κανει το αντιστοιχο σχημα;serpafar-glucophage,cyclacur,pregnyl & utrogestan; αρχιζω & αγχωνομαι...

 

Καλησπέρα και καλή χρονια.

Στις 34 ώρες που κάνατε ήταν το ιδανικό.

Τωρα στις 56 μάλλον δεν ειναι και το καλύτερο αλλά δεν έχεις κΑι τιποτα να χάσεις..

Όσο για τ ουτροτζεσταν στα δίνει γιατι η αύξηση της προγεστερονης ειναι απαραίτητη για να γίνει η σύλληψη και αργότερα για να κρατηθεί το μωρο.

Πάρτα άφοβα.βοηθανε πολύ.

Καλή επιτυχία.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλή χρονια.

Στις 34 ώρες που κάνατε ήταν το ιδανικό.

Τωρα στις 56 μάλλον δεν ειναι και το καλύτερο αλλά δεν έχεις κΑι τιποτα να χάσεις..

Όσο για τ ουτροτζεσταν στα δίνει γιατι η αύξηση της προγεστερονης ειναι απαραίτητη για να γίνει η σύλληψη και αργότερα για να κρατηθεί το μωρο.

Πάρτα άφοβα.βοηθανε πολύ.

Καλή επιτυχία.

 

Σε ευχαριστω παρα πολυ.απλα η απορια μου ειναι οτι εαν η ωορρηξι γινει στις 48 ωρες ας πουμε,η επαφη απο τις 34 ωρες παει χαμενη γιατι παλι ειναι μακρυα...ειχαμε το αγχος μας εχουμε να μετραμε & ωρες τωρα..πφφφ...σε ευχαριστω παρα πολυ παντως,ησουν σαφεστατη.:wink:

Link to comment
Share on other sites

Κοριτσια καλησπερα.Καλη χρονια με υγεια πανω απο ολα & σιγουρα ενα υγιες μωρο..καλο θα ηταν!!!!λοιπον.μετα απο παρακολουθηση με υπερηχο για εναν ακομη μηνα,ο γυναικολογος μολις εκρινε οτι το ενδομητριο & τα ωοθυλακια ηταν ωριμα πλεον,τσουπ,ενεσουλα prevnyl...μου εξηγησε οτι την επομενη & την μεθεπομενη της ενεσης,κανω οσες προσπαθειες μπορω,χωρις καταναγκαστικα εργα & αγχος.μου εδωσε επισης να παιρνω απο την τριτη ημερα μετα την ενεση ενδοκολπικα 2 χαπια utrogestan & θα με παρακολουθει παλι απο την πεμπτη ημερα μετα την ενεση...Απορια νουμερο ενα▪ εγω ειχα επαφη στις 34 ωρες μετα την ενεση.αυριο που θα ειναι η δευτερη μερα απο την ενεση,εγω θα μπορεσω να ερθω σε επαφη στις 56 ωρες υπολογιζω περιπου...αρα η δευτερη προσπαθεια παει για χασιμο...ετσι δεν ειναι; εχω αγχωθει με αυτες τις ωρες...απορια νουμερο 2▪τα utrogestan πρεπει να τα ξεκινησω τοσο νωρις;εννοω χωρις να ξερουμε εαν επιασε τοπο η προσπαθεια;πρεπει να φουσκωνομαστε με τοσες ορμόνες απο τωρα;;;

Εχει καμια κανει το αντιστοιχο σχημα;serpafar-glucophage,cyclacur,pregnyl & utrogestan; αρχιζω & αγχωνομαι...

 

Καλησπερα εγω επαιρνα serpafar glucophage και pregnyl..εγω εκανα την ενεση απόγευμα ηρθα σε επαφη την επομενη το απογευμα κ την μεθεπομενη το βραδυ κ το αποτελεσμα ειναι να μαθω πριν δυο μερες οτι ειμαι εγκυος!!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα εγω επαιρνα serpafar glucophage και pregnyl..εγω εκανα την ενεση απόγευμα ηρθα σε επαφη την επομενη το απογευμα κ την μεθεπομενη το βραδυ κ το αποτελεσμα ειναι να μαθω πριν δυο μερες οτι ειμαι εγκυος!!!!

:shock::shock: κοπελα μου 1.000.000 μπραβο!!!!συγχαρητηρια!καλη & γερη εγκυμοσυνη σου ευχομαι..αχ ποσο ευχαριστα νεα.& παλι μπραβο!επιασαν τοπο οι "κοποι" σου!σε ευχαριστω παρα πολυ!δε μπορεις να φανταστεις ποσο κουραγιο παιρνω...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλησπερα εγω επαιρνα serpafar glucophage και pregnyl..εγω εκανα την ενεση απόγευμα ηρθα σε επαφη την επομενη το απογευμα κ την μεθεπομενη το βραδυ κ το αποτελεσμα ειναι να μαθω πριν δυο μερες οτι ειμαι εγκυος!!!!

Να σε ρωτησω κατι,εαν επιτρεπεται βεβαια.ποσο καιρο μετα την ενεση επιβεβαιωσες την εγκυμοσυνη;;

Link to comment
Share on other sites

Να σε ρωτησω κατι,εαν επιτρεπεται βεβαια.ποσο καιρο μετα την ενεση επιβεβαιωσες την εγκυμοσυνη;;

13 μερες χωρις να εχω καθυστερηση..κανονικα εγω αυριο περιμενα περιοδο αλλα προεκυψε μια γριπη κ αναγκαστικα εκανα χοριακη κ βγηκε θετικη..κ ξανακανα κ σημερα κ εχει τριπλασιαστει!!βοηθαει πολυ η ενεση...θα δεις οτι θα τα καταφερεις..

Link to comment
Share on other sites

Περαστικα..να ξεκουραστεις για να μην επιβαρυνεις τον οργανισμο σου με την γριπη τωρα...μπραβο & παλι.εγω δεν ειμαι πολυ αισιοδοξη γιατι μονο μια φορα προσπαθησαμε λογω δουλειας....δε πιστευω να ειμαι τοσο τυχερη...

Link to comment
Share on other sites

13 μερες χωρις να εχω καθυστερηση..κανονικα εγω αυριο περιμενα περιοδο αλλα προεκυψε μια γριπη κ αναγκαστικα εκανα χοριακη κ βγηκε θετικη..κ ξανακανα κ σημερα κ εχει τριπλασιαστει!!βοηθαει πολυ η ενεση...θα δεις οτι θα τα καταφερεις..

Περαστικα..να ξεκουραστεις για να μην επιβαρυνεις τον οργανισμο σου με την γριπη τωρα...μπραβο & παλι.εγω δεν ειμαι πολυ αισιοδοξη γιατι μονο μια φορα προσπαθησαμε λογω δουλειας....δε πιστευω να ειμαι τοσο τυχερη...

Link to comment
Share on other sites

Περαστικα..να ξεκουραστεις για να μην επιβαρυνεις τον οργανισμο σου με την γριπη τωρα...μπραβο & παλι.εγω δεν ειμαι πολυ αισιοδοξη γιατι μονο μια φορα προσπαθησαμε λογω δουλειας....δε πιστευω να ειμαι τοσο τυχερη...

Εμας μας ειχε πει να εχουμε 4 μερες συνεχομενα επαφη κ εμεις ειχαμε μονο δυο..κ αυτος ο μηνας ηταν η πρωτη φορα που πιστευα οτι δν ειμαι.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εμας μας ειχε πει να εχουμε 4 μερες συνεχομενα επαφη κ εμεις ειχαμε μονο δυο..κ αυτος ο μηνας ηταν η πρωτη φορα που πιστευα οτι δν ειμαι.

Θυμασαι σε ποσες ωρες μετα την ενεση ηταν οι επαφες;εμενα μετα απο 34..ας ελπισουμε να γινει ενα θαυμα & να επεσα μεσα στην ωρα.....

Link to comment
Share on other sites

Θυμασαι σε ποσες ωρες μετα την ενεση ηταν οι επαφες;εμενα μετα απο 34..ας ελπισουμε να γινει ενα θαυμα & να επεσα μεσα στην ωρα.....

 

Καλησπέρα!

Την φορά που έμεινα έγκυος με αυτή τη θεραπεία είχαμε κάνει μια φορά στις 34 ώρες ακριβώς μετά την ένεση.Η κύηση ήταν παλινδρομη αλλά δεν έχει σχέση αυτό.

Αν ειναι να πιαστεί θα πιαστεί.

Μια και καλή χρειάζεται.

Εύχομαι να εισαι τυχερή.

Link to comment
Share on other sites

Θυμασαι σε ποσες ωρες μετα την ενεση ηταν οι επαφες;εμενα μετα απο 34..ας ελπισουμε να γινει ενα θαυμα & να επεσα μεσα στην ωρα.....

Η μια επαφη ηταν σε 26 ωρες κ η αλλη σε 52 οποτε οπως καταλαβαινεις δν εχει να κανει κ ακριβως ποτε θα γινουν..

Link to comment
Share on other sites

Αχ βρε κοριτσια σας ευχαριστω πολυ για την στηριξη...γιατι στηριγμα ειναι αυτα που μου λετε...οι αντρες δε καταλαβαινουν...λενε πως κανεις ετσι & μην αγχωνεσαι & θα ερθει οταν θελει & ολο τετοια...δε λεω,καλα τα λενε αλλα εδω εμεις μετραμε ωρες για να ειμαστε πιο σιγουρες....

Link to comment
Share on other sites

Πηγα σημερα για υπερηχο να δουμε εαν εχουν σπασει τα αυγα..τα 2 εχουν σπασει,ολα καλα.στην αριστερη ωοθηκη υπαρχει αλλο ενα που ειναι ετοιμο & αυτο.η απορια μου ειναι γιατι αυτο δεν εσπασε με την pregnyl;;;;η γιατρος μου ειπε οτι δεν ηταν ακομη στο καταλληλο μεγεθος,αλλα καναμε την ενεση για τα αλλα 2 που ηταν ωριμα πλεον...& μου ειπε να εχω σημερα & αυριο το απογευμα επαφη παλι για να "προλαβουμε" & αυτο γιατι θα σπασει σημερα-αυριο...

& διερωτομαι εγω τωρα...ισχυουν αυτα η κατι δ παει καλα;;;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κατά την ταπεινή μου γνώμη ισχύουν όσα λέει ο γιατρός σου. Και εμείς βρισκόμαστε περίπου στην ίδια φάση σήμερα άρχισα για δεύτερη φορά clomiphene και από Δευτέρα ξεκινάμε υπέρηχους και ανάλογα την παραγωγή και την ανάπτυξη των ωοθηλάκιων θα κάνουμε pregnyl .... και είδομεν... ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ!!!

Link to comment
Share on other sites

Κατά την ταπεινή μου γνώμη ισχύουν όσα λέει ο γιατρός σου. Και εμείς βρισκόμαστε περίπου στην ίδια φάση σήμερα άρχισα για δεύτερη φορά clomiphene και από Δευτέρα ξεκινάμε υπέρηχους και ανάλογα την παραγωγή και την ανάπτυξη των ωοθηλάκιων θα κάνουμε pregnyl .... και είδομεν... ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ!!!

 

Καλη επιτυχια & σε σενα κοπελα μου!μακαρι να ειναι η τυχερη μας χρονια,γ ολες εμας που προσπαθουμε...που θα παει...!!!:P

Link to comment
Share on other sites

Καλη επιτυχια & σε σενα κοπελα μου!μακαρι να ειναι η τυχερη μας χρονια,γ ολες εμας που προσπαθουμε...που θα παει...!!!:P

 

Απ' το στόμα σου και στου Θεού το αφτί!!!...Μα πραγματικά που θα πάει θα τα τσακώσουμε τα ατιμούτσικα μας!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα κορίτσια, σήμερα ήταν η μέρα για τον υπέρηχο.Μετά απο clomiphene έκανα λοιπόν 3 ωοθηλάκια και μου είπε να κάνω ένεση pregnyl Δευτέρα βράδυ και επαφές να έχω Τετάρτη πρωί-βράδυ.Μου είπε οτι η επαφή πρέπει να είναι οπωσδήποτε απο τις 36 ώρες και μετά γιατι πρέπει να έχει σπάσει το ωοθηλάκιο και νωρίτερα δεν θα είχε αποτέλεσμα.Βλέπω όμως οτι πολλές είχατε πολύ νωρίτερα επαφή τελικά τι είναι πιο σωστό??

rhIYp3.png
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κορίτσια, σήμερα ήταν η μέρα για τον υπέρηχο.Μετά απο clomiphene έκανα λοιπόν 3 ωοθηλάκια και μου είπε να κάνω ένεση pregnyl Δευτέρα βράδυ και επαφές να έχω Τετάρτη πρωί-βράδυ.Μου είπε οτι η επαφή πρέπει να είναι οπωσδήποτε απο τις 36 ώρες και μετά γιατι πρέπει να έχει σπάσει το ωοθηλάκιο και νωρίτερα δεν θα είχε αποτέλεσμα.Βλέπω όμως οτι πολλές είχατε πολύ νωρίτερα επαφή τελικά τι είναι πιο σωστό??

 

Καλημέρα!Σιγουρα δε μπορει κάποιος να σου απαντήσει με σιγουριά.

Ο δικός μου γιατρός στηρίζει οτι πρεπει να γίνει οπωσδήποτε μια επαφή στις 24 ώρες και μια στις 34 και μετα οποτε θες.αλλα αυτές οι δυο στάνταρ πρεπει να γίνουν για να προλάβεις σιγουρα.τωρα ειναι θεμα και γιατρού.

Μου κανει εντύπωση ομως που σου πε για ένεση Δευτέρα βράδυ.κανονικα πρεπει να κανεις κ έναν υπερηχο.

Απο Παρασκευή μεχρι Δευτέρα πως ξέρει ποσό εχει μεγαλώσει;;

 

Καλη επιτυχια ευχομαι οπως κ να χει.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!Σιγουρα δε μπορει κάποιος να σου απαντήσει με σιγουριά.

Ο δικός μου γιατρός στηρίζει οτι πρεπει να γίνει οπωσδήποτε μια επαφή στις 24 ώρες και μια στις 34 και μετα οποτε θες.αλλα αυτές οι δυο στάνταρ πρεπει να γίνουν για να προλάβεις σιγουρα.τωρα ειναι θεμα και γιατρού.

Μου κανει εντύπωση ομως που σου πε για ένεση Δευτέρα βράδυ.κανονικα πρεπει να κανεις κ έναν υπερηχο.

Απο Παρασκευή μεχρι Δευτέρα πως ξέρει ποσό εχει μεγαλώσει;;

 

Καλη επιτυχια ευχομαι οπως κ να χει.

 

Καλημέρα,υπέρηχο έκανα χθές Σάββατο το πρωί και βάση των μεγεθών τους μου είπε για την ένεση δευτέρα βράδυ.Τελικά είναι δύσκολο να βγάλεις άκρη πιο είναι το σωστό και πιο το λάθος.Πάντως επαφή νωρίτερα των 36 ωρών μου είπε οτι δεν βοηθάει σε κάτι ίσα ισα που αδυνατίζει και το σπέρμα με τόσες επάφες πριν την ωορηξία που την προκαλούμε ουσιαστικά εμείς με την ένεση.Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου!!!

rhIYp3.png
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,υπέρηχο έκανα χθές Σάββατο το πρωί και βάση των μεγεθών τους μου είπε για την ένεση δευτέρα βράδυ.Τελικά είναι δύσκολο να βγάλεις άκρη πιο είναι το σωστό και πιο το λάθος.Πάντως επαφή νωρίτερα των 36 ωρών μου είπε οτι δεν βοηθάει σε κάτι ίσα ισα που αδυνατίζει και το σπέρμα με τόσες επάφες πριν την ωορηξία που την προκαλούμε ουσιαστικά εμείς με την ένεση.Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου!!!

 

Τι να σου πω,

Οπως γράφω κ πιο κάτω εμεις πιάσαμε με επαφή στις 34 ώρες.

Καλη επιτυχια.

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω,

Οπως γράφω κ πιο κάτω εμεις πιάσαμε με επαφή στις 34 ώρες.

Καλη επιτυχια.

 

Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την απάντηση.

Τελικά όλα να είναι θέμα τύχης τι να πώ!!! Συγχαρητήρια άντε να σταθώ και εγώ τυχέρη αυτήν την φορά!!!! Να'σαι καλά!!!!:-)

rhIYp3.png
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την απάντηση.

Τελικά όλα να είναι θέμα τύχης τι να πώ!!! Συγχαρητήρια άντε να σταθώ και εγώ τυχέρη αυτήν την φορά!!!! Να'σαι καλά!!!!:-)

 

Δυστυχώς το εχω χάσει το μωράκι μου.

Στο ευχομαι να εισαι τυχερή και να αποκτήσεις σύντομα το μωράκι σου.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς το εχω χάσει το μωράκι μου.

Στο ευχομαι να εισαι τυχερή και να αποκτήσεις σύντομα το μωράκι σου.

 

Λυπάμαι πολύ δεν ήθελα να σε στεναχωρήσω,συγνώμη! Μακάρι να το αποκτήσεις σύντομα το μωράκι σου.Μακάρι να σταθούμε και οι 2 μας τυχερές!!!

rhIYp3.png
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...