litsar

Ο δάσκαλος δεν διορθώνει τα τετράδια και τις φωτοτυπίες

    Recommended Posts

    Φέτος ο μικρός μου γιος είναι τρίτη δημοτικού και έχουμε δάσκαλο, που δεν ξαναήταν στο σχολείο μας για να τον ξέρουμε. Να σημειώσω ότι έχω και έναν γιο στην Πέμπτη δημοτικού.

    Ο συγκεκριμένος δάσκαλος δεν διορθώνει καθόλου τις εργασίες των παιδιών (εννοώ δεν σημειώνει κάτι με στυλό πάνω στη φωτοτυπία ή στο τετράδιο). Δεν διορθώνει την αντιγραφή αλλά ούτε τις φωτοτυπίες που κάνουμε στο σπίτι (μόνο την ορθογραφία διορθώνει). Δεν ξέρω αν τα ελέγχει έτσι... Επίσης σηκώνει ένα παιδί στον πίνακα να λύσει τις ασκήσεις και λέει στους υπόλοιπους να διορθώσουν τις ασκήσεις μόνοι τους....οι δασκάλες του μεγάλου μου γιου ποτέ δεν τα κάνανε αυτά....εσείς τα βλέπετε σωστά??? εχουν συμβεί και σε σας???


    ayTFp3.pngivwvp2.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    και εμας εδω στο Βελγιο στην τριτη μας τα δινει να τα διορθωσουμε στο σπιτι. Ο στοχος της δασκαλας ειναι να κανει τα παιδια πιο αυτονομα. Βεβαια ετσι πεταει το μπαλακι στους γονεις.

    βασικα και στον μικρο μας δινουν τις εργασιες καθε παρασκευη για να τις διορθωσουμε αλλα εχουν επισημανει τουλαχιστον τα λαθη.


    wQjhp2.png f6fAp2.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Εμάς (επίσης Γ' δημοτικού) η δασκάλα υπογραμμίζει τα λάθη και τα επιστρέφει στα παιδιά να τα διορθώσουν. Διορθώνει η ίδια μόνο αυτά που θέλει να τονίσει. Τότε μπορεί να γράψει και κάποια πολύ σύντομη παρατήρηση.

     

    Δεν τους δίνει όμως τελείως αδιόρθωτες κόλες. Ξέρουν τι πρέπει να διορθώσουν. Ή δασκάλα επιμένει να τα διορθώνουν μόνα τους και ας είναι πάλι λάθος. Αυτό δεν το βρίσκω κακό. Δεν κάνει όμως στους γονείς μπαλάκι την διόρθωση των γραπτών.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Είναι διαφορετικό ο δάσκαλος να επισημαίνει τα λάθη και να ζητάει να διορθωθούν και είναι άλλο να λέει απλά διορθώστε. Κάποια παιδιά στο απλά διορθώστε μπορούν να καταλάβουν το λάθος και οκ να μάθουν από αυτό, αμφιβάλω όμως αν αυτό είναι εφικτό από τα αδύναμα παιδιά ή τα παιδιά που δεν έχουν υποστήριξη από το σπίτι λόγω ωραρίου των γονιών ή άλλων θεμάτων. Δεν πρέπει αυτά τα παιδιά να αφήνονται στην τύχη τους. Ο δάσκαλος είναι εκεί όχι μόνο για να διδάσκει το καινούργιο αλλά και για να φροντίζει ότι όλα τα παιδιά διατηρούν το ρυθμό και βελτιώνονται στα σημεία που το έχουν ανάγκη.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Θα πρέπει να το συζητήσετε μαζί του. Τι μέθοδο χρησιμοποιεί, τι απαιτήσεις έχει ή δεν έχει από τους γονείς, τι εργασία θα πρέπει να γίνεται στο σπίτι κτλ...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites




    Θα κάνει συνάντηση γνωριμίας αυτός ο δάσκαλος; Και μάλιστα σύντομα, όπως πρέπει; Πήγαινε στο σχολείο και να μάθεις κι αν όχι, ρώτησέ τον για τη διόρθωση.


    sK6ep3.pngEnQrp3.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Περιμένω κι εγώ όπως και άλλες μαμάδες από παιδιά της τάξης να μας καλέσει για ενημέρωση...δεν μπορώ να καταλάβω τη μέθοδο αυτή...λύνουν τις ασκήσεις στο τετράδιο της γλώσσας και ο μικρός κάνει ορθογραφικά λάθη...ποιος θα τα διορθώσει??? η φωτοτυπία που κάναμε χτες μαζί με τον μικρό ήρθε πίσω όπως έφυγε χτες χωρίς καμία σημείωση πάνω...ούτε ένα τσεκ να ξέρω ότι την είδε....


    ayTFp3.pngivwvp2.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Νομίζω καλύτερα είναι να συζητήσετε με το δάσκαλο και να δείτε το σκεπτικό του, πάντως αυτή η τακτική του δεν διορθώνω μου φαίνεται κάπως παρακινδυνευμένη. Έτσι δηλαδή και καταλάβουν τα παιδιά ότι ο κύριος δεν ασχολείται με τα λάθη τους, τι κίνητρο έχουν να κάνουν τις εργασίες τους όπως πρέπει? Θα συμφωνήσω επίσης με τη naina ότι δεν πρέπει τα παιδιά να αφήνονται να "διορθώσουν" μόνα τους τα λάθη τους. Στην τελική αν μπορούσαν να διορθώσουν τα λάθη τους χωρίς βοήθεια, δεν θα τα είχαν κάνει εξαρχής...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Νομίζω καλύτερα είναι να συζητήσετε με το δάσκαλο και να δείτε το σκεπτικό του, πάντως αυτή η τακτική του δεν διορθώνω μου φαίνεται κάπως παρακινδυνευμένη. Έτσι δηλαδή και καταλάβουν τα παιδιά ότι ο κύριος δεν ασχολείται με τα λάθη τους, τι κίνητρο έχουν να κάνουν τις εργασίες τους όπως πρέπει? Θα συμφωνήσω επίσης με τη naina ότι δεν πρέπει τα παιδιά να αφήνονται να "διορθώσουν" μόνα τους τα λάθη τους. Στην τελική αν μπορούσαν να διορθώσουν τα λάθη τους χωρίς βοήθεια, δεν θα τα είχαν κάνει εξαρχής...

     

    Ακριβώς αυτό που λες Little Monkey... χάνεται το κίνητρο να κάνει καλά γράμματα, να λύνει τις ασκήσεις , να, να να....έχω απογοητευθεί......


    ayTFp3.pngivwvp2.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Οι ασκήσεις είναι για να διορθώνονται .... κάπως. Είτε με ομαδική διόρθωση, είτε ατομικά από το δάσκαλο, σίγουρα πρέπει να διορθώνονται και μάλιστα σχολαστικά.

     

    Σου μιλάω από προσωπική εμπειρία: Όταν ο διάλογος δεν διορθώνει, αλλοιώνεται η 'επικοινωνία' με το παιδί, το οποίο σταδιακά αρχίζει να είναι πιο απρόσεκτο, λιγότερο πρόθυμο να καταβάλει προσπάθεια, πιο αδιάφορο για το αποτέλεσμα της δουλειάς του.

     

    Επίσης από προσωπική εμπειρία: Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Ό,τι και να πεις, ο εκπαιδευτικός δεν θα αλλάξει το σύστημά του. Απλά πρέπει να είσαι πιο κοντά στο παιδί για φέτος.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Τελικά έγινε χτες η συνάντηση με τους γονείς...ο δάσκαλος πολύ χαλαρός είπε ότι τα παιδιά πρέπει να μάθουν την αυτοδιόρθωση...εμείς συμφωνήσαμε αλλά αυτό θέλει χρόνο...τον ρωτήσαμε γιατί δεν υπογράφει την αντιγραφή, τις φωτοτυπίες, το τετράδιο μαθηματικών κτλ...μας είπε ότι είναι αδύνατον να ελέγξει τόσα τετράδια....και αν κάνουν ενα λάθος λέει κάποια στιγμή θα το διορθώσουν...δεν θέλει λέει να γεμίζει με κοκκινάδια τα τετράδια των παιδιών για να μην πληγώνονται ψυχολογικά και άλλα τέτοια μας έλεγε...Εμένα που επέμενα με τη διόρθωση μου είπε ότι αγχώνομαι άδικα!!!!!

     

    Εντωμεταξύ για σήμερα είχαμε ιστορία και μίλησα με τρεις μαμάδες τηλεφωνικά, τα τρία παιδιά διαφορετικό μάθημα είπαν ότι έχουμε για διάβασμα...κάτι πάει στραβά εκεί μέσα...

     

    Έχω απογοητευθεί...μας περιμένει πολύ δύσκολη χρονιά!!!


    ayTFp3.pngivwvp2.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Σας είπε πώς θα μάθουν την αυτοδιόρθωση; Ας πούμε ότι κάτι δεν το ξέρεις, δεν το έχεις διαβάσει ή δεν το θυμάσαι. Πώς ακριβώς το αυτοδιορθώνεις; Το ψυχανεμίζεσαι;

     

    Ο λόγος που δεν διορθώνει είναι ότι έχει πολλά τετράδια να ελέγξει ή ότι κατέχει το μεγάλο μυστικό της εκμάθησης της αυτοδιόρθωσης; Αν είναι το πρώτο, θα μπορούσε να ελέγχει δειγματοληπτικά π.χ. το 1/3 των τετραδίων κάθε φορά. Ή να τα παίρνει στο σπίτι και να τα ελέγχει με την ησυχία του. Αν είναι το δεύτερο, ελπίζω να σας εξηγήσει πώς ακριβώς μαθαίνεται η αυτοδιόρθωση - όχι τίποτα άλλο, να μας πεις κι εμάς.

     

    Μην δείξεις στο παιδί την απογοήτευσή σου, μείνε κοντά του, επέβλεπε τις εργασίες σου εσύ αφού δεν ασχολείται ο δάσκαλος - και καλή δύναμη!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Γράφει στον πίνακα λέει τις απαντήσεις και τα μικρά θα σβήνουν και θα διορθώνουν μόνα τους...εμένα ο μικρός δεν τα καταφέρνει...φέρνει τα βιβλία σπίτι με πολλά ορθογραφικά λάθη... εγώ δεν είπα να μουτζουρώνει...έστω να υπογραμμίζει τα λάθη και μετά να κάνουν την αυτοδιόρθωση....

     

    δεν προλαβαίνει να τα διορθώσει λέει...εχει 16 παιδιά!!!

     

    τα παιδάκια όμως αλλιώς έχουν μάθει...τώρα λένε γιατί να κάνω καλά γράμματα???γιατί να γράψω αντιγραφή???αφού ο κύριος δεν τα κοιτάει...δεν είναι χαζά καταλαβαίνουν την διαφορά από την προηγούμενη δασκάλα....


    ayTFp3.pngivwvp2.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    δεν προλαβαίνει να τα διορθώσει λέει...εχει 16 παιδιά!!!

     

    Εμ πνίγεται ο άνθρωπος...:rolleyes:

     

    Δεν ξέρω δεν μου αρέσει καθόλου η στάση του δασκάλου... Εγώ δεν θα το άφηνα έτσι...

     

    Από το να γεμίζει κοκκινάδια τα τετράδια, μέχρι να μην διορθώνει τίποτα υπάρχουν ένα σωρό λύσεις ενδιάμεσα... Άκου είναι αδύνατον να ελέγξει τόσα τετράδια...:shock::shock:

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Σιγά πες του πνίγεται...Εγώ θα το έκανα θέμα στον διευθυντή. Προφανώς δεν είσαι η μόνη, οι περισσότεροι γονείς αγωνιούν όπως εσύ. Πτυχίο αυτός ο άνθρωπος έχει;

    Ρε τι τραβάμε...


    pJO3p2.pngB6Ndp2.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Λυπάμαι που θα το πω, αλλά απλώς βαριέται. Φυσικά και μπορεί να διορθώσει τα τετράδια 16 παιδιών. Στο τμήμα της κόρης μου υπάρχουν 23 παιδιά. Της δασκάλας άντε να της ξεφύγει κάποιος τόνος. ΟΚ, αυτό συμβαίνει σε όλους.

     

    Αυτό για το ότι τα γράφει στον πίνακα και τα παιδιά τα διορθώνουν μόνα τους θα μπορούσε ίσως να το κάνει μια στις τόσες, δίνοντας όμως αρκετό χρόνο στα παιδιά και ελέγχοντας ότι όντως έχουν διορθώσει τα λάθη τους. Τότε θα ήταν διδακτικό. Έτσι όπως το κάνει είναι απλώς αγχωτικό για όποιον είναι φιλότιμος και η χαρά του παιδιού για όποιον είναι λίγο τεμπελάκος, που τα περισσότερα παιδιά σε αυτήν την ηλικία μάλλον προς το δεύτερο κλίνουν.

     

    Νομίζω ότι πρέπει να οργανωθείτε οι γονείς και να τον πιάσετε όλοι μαζί. Επίσης, καλό θα ήταν να το συζητήσετε με τον διευθυντή.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Λυπάμαι που θα το πω, αλλά απλώς βαριέται. Φυσικά και μπορεί να διορθώσει τα τετράδια 16 παιδιών. Στο τμήμα της κόρης μου υπάρχουν 23 παιδιά. Της δασκάλας άντε να της ξεφύγει κάποιος τόνος. ΟΚ, αυτό συμβαίνει σε όλους.

     

    Αυτό για το ότι τα γράφει στον πίνακα και τα παιδιά τα διορθώνουν μόνα τους θα μπορούσε ίσως να το κάνει μια στις τόσες, δίνοντας όμως αρκετό χρόνο στα παιδιά και ελέγχοντας ότι όντως έχουν διορθώσει τα λάθη τους. Τότε θα ήταν διδακτικό. Έτσι όπως το κάνει είναι απλώς αγχωτικό για όποιον είναι φιλότιμος και η χαρά του παιδιού για όποιον είναι λίγο τεμπελάκος, που τα περισσότερα παιδιά σε αυτήν την ηλικία μάλλον προς το δεύτερο κλίνουν.

     

    Νομίζω ότι πρέπει να οργανωθείτε οι γονείς και να τον πιάσετε όλοι μαζί. Επίσης, καλό θα ήταν να το συζητήσετε με τον διευθυντή.

    a

     

    Το αυτό!!!

    Απορίας άξιο αν αυτός λέγεται δάσκαλος!!!και ποιοι γονείς να διορθώσουν?Υπάρχουν και ανορθόγραφοι ενήλικες (δεν τους μέμφομαι ουτε τους ψέγω) οι οποίοι προσβλέπουν στη δουλειά που (θα έπρεπε να) γίνεται στο σχολείο!Άκου αυτοδιόρθωση!!!Είναι που είναι τα βιβλία σαν περιοδικά, οι δάσκαλοι δεν διορθώνουν, κι άλλοι εν δυνάμει αγράμματοι ενήλικες λοιπόν!

     

    Εγώ θα τον ρωτούσα (λέμε τώρα):"Συγνώμη κύριε, ποιος είστε;Και γιατί πληρώνεστε είπαμε;"

     

    Και στανταράκι κουβέντα με το δ/ντη. Και όχι, μην δεχτείτε την αυτοδιόρθωση.


    Φιλικά,

    Ελίνα

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Αν ειναι ακριβως οπως τα περιγραφεις (δεν εννοω οτι εισαι κακοπροαιρετη, αλλα αν εχεις αντιληφθει επακριβως τη μεθοδο του- η μηπως να πω την ελλειψη της), ο ανθρωπος ειναι τραγικος. Συζητησε το θεμα με τους αλλους γονεις και σκεφτειτε μαζι πως θα τον προσεγγισετε, τα παιδια δεν προκειται να ωφεληθουν οταν δεν βλεπουν ακριβως ποιο ειναι το λαθος και ποιο το σωστο. Ο δασκαλος σας μαλλον βαριεται του θανατα...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    ορθογραφια,αντιγραφη,εργασιες τετραδιων που ερχονται απο το σπιτι και φυσικα σκεφτομαι και γραφω παντα τα διορθωνω,ομως εργασιες στα βιβλια που τα γραφουμε στην ταξη και μαλιστα στον πινακα δεν προλαβαινω παντα.μηπως αυτο εννοεις?


    7Ggjp2.png

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Εμας τα κοιταει αλλα δεν τα διορθωνει. και παλι οχι ολα. πχ την ορθογραφια που την πρωτη φορα τους την γραφει στον πινακα και την αντιγραφουν φυσικα και την διορθωνει (με πρασσινο) για να μην την μαθουν λαθος. Ομς τις εργασιες που εχουν να κανουν σπιτι και τις τελειωνουν στην μελετη ζηταει να τις διορθωσουμε στο σπιτι. Εγω εχω προβλημα γιατι ειναι στα γαλλικα (καλα και στα ελληνικα θα ειχα). Παντως εχουμε παρει ηδη ενα λεξικο και ψαχνουμε...


    wQjhp2.png f6fAp2.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Εμας τα κοιταει αλλα δεν τα διορθωνει. και παλι οχι ολα. πχ την ορθογραφια που την πρωτη φορα τους την γραφει στον πινακα και την αντιγραφουν φυσικα και την διορθωνει (με πρασσινο) για να μην την μαθουν λαθος.

    Πόσα παιδιά είναι στην τάξη;

     

    Επίσης να ρωτήσω κάτι, τι εννοείς ότι την ορθογραφία τη γράφει στον πίνακα και την αντιγράφουν?!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Από 3 διαφορετικούς δασκάλους, έχω δει τα εξής:

    Φωτοτυπίες, αν εξαιρέσει κανείς αυτές τις α δημοτικού, οι άλλες συνήθως έχουν αρκετη δουλειά και ενώ υπογράφουν, δεν τις διορθώνει ο/η δάσκαλος/α μόνη της. Συνήθως τις διαβάζουν, σημειώνουν στον πίνακα τις λέξεις και τα παιδιά ελέγχουν και διορθώνουν μόνα τους. Σε αυτή την περίπτωση δεν έχει κάποιο σημάδι ή υπογραφή. Άλλες φορές έχει σημάδι ελέγχου -αλλά δεν ξέρω αν πράγματι διορθώνονται. Άλλες φορές απλά τις παίνει για να δει αν έγιναν οι ασκήσεις.

     

    Από τα μέσα της γ' δημοτικού και τώρα στη δ', τους υπογραμμίζει τα λάθη και τους λέει να αναζητήσουν τις λέξεις για να τις διορθώσουν ή απλά να τις ξανασκεφτούν (π.χ. κάποιο ρήμα που τους ξέφυγε ή κάτι χοντρό). Αν και όσο αυξάνεται η τάξη, τόσο προχωράνε στην ορθογραφία του θέματος των λέξεων και όχι μόνο των καταλήξεων.

     

    Επίσης επιμένει στο ότι τα παιδιά πρέπει να αντιλαμβάνονται τι κάνουν και να βρίσκουν μόνα τους τη σειρά στο βιβλίο. Πέρυσι, κάθε παιδί διάβαζε διαφορετικό κομμάτι στην Ιστορία. Μεταξύ μας οι μαμάδες δε βγάζαμε άκρη. Κάθε παιδί έκανε διαφορετικά πράγματα γιατί απλά καταλάβαινε διαφορετικά το δάσκαλο. Ο ίδιος δεν τα μάλωνε για αυτές τις παρανοήσεις. Το θέμα όμως είναι πως εκείνος επέμεινε στο σύστημα αυτό, και τελικα τα παιδιά συντονίστηκαν μια χαρά. Ήταν ένας τρόπος για να τα κάνει να "έχουν το νου τους" και να είναι πιο υπεύθυνα, αφού θα έπρεπε να προσέξουν στο μάθημα για να καταλάβουν σε ποια σελίδα είναι και αν χρειαστεί να ρωτήσουν μόνα τους κάποια διευκρίνηση για το τι ακριβώς να διαβάσουν.

     

    Έτσι, τώρα δε χρειάζεται να ελέγχω εγώ την τσάντα τους για τα μαθήματα, αλλά μόνα τους ολοκληρώνουν τον έλεγχο.

     

    Ζητήστε με κάποιο τρόπο να επισημαίνονται τα λάθη -κι ας μη διορθώνονται από τον ίδιο. Δίνει την ευκαιρία στο παιδί να σκεφτεί και να ασχοληθεί με τη λέξη.


    Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

    "... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Πόσα παιδιά είναι στην τάξη;

     

    Επίσης να ρωτήσω κάτι, τι εννοείς ότι την ορθογραφία τη γράφει στον πίνακα και την αντιγράφουν?!

     

    Ειναι 20-22 και μιλαω για την ορθογραφια που εχουν να προετοιμασουν


    wQjhp2.png f6fAp2.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

    Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Σύνδεση

    Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα