Recommended Posts

    Κοριτσια καλησπερα ειμαι 5 μηνες μετα τον τοκετο κ παλευω να χασω τα κιλα που μου εμειναν..εσεις πως τα χασατε? Θελω να χασω 5-6 κιλα που μεινανε μεχρι τελος μαιου που ειναι η βαπτιση μας..θελω να επανελθω ξανα στα 60.. εχετε να μου προτεινεται κατι αποτελεσματικο?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Κοριτσια καλησπερα ειμαι 5 μηνες μετα τον τοκετο κ παλευω να χασω τα κιλα που μου εμειναν..εσεις πως τα χασατε? Θελω να χασω 5-6 κιλα που μεινανε μεχρι τελος μαιου που ειναι η βαπτιση μας..θελω να επανελθω ξανα στα 60.. εχετε να μου προτεινεται κατι αποτελεσματικο?

     

    Καλημέρα συνονοματη!! και με το καλο να βαπτισεις το μωρακι σου.:D...κοιτα..εγω ημουν απο τις τυχερες που δεν πηρα γραμμαριο στην εγκυμοσυνη :mrgreen::mrgreen:..πηρα ομως μετα 3-4 κιλα:evil::evil:..μεχρι στιγμης εχω χασει τα 3( και εγω κλεινω τους 5 μηνες μετα το τοκετο σε λιγες μερες)..αυτο που ακολουθω για να χασω και καποια άλλα ειναι το εξης....κομμενα ψωμιά, λιπαρα,τηγανιτα,φαγητα απο εξω οπως πιτσες-σουβλακια..και φυσικα τα γλυκα....αυτο που θα σε συμβουλευα ειναι το εξής, μη κανεις διαιτες με σκοπο το γρηγορο χασημο βαρους, αυτο που λεει η χαρουλα, με ολο το σεβασμο δε θα το συμβουλευα...τα πολλα και γρηγορα κιλα δεν ειναι ασφαλες να χαθουν γιατι μπορει πολυ γρηγορα παλι να τα παρεις..εγω εβαλα στη διατροφη μου πολλα φρουτα, λαχανικα, κοκκινο κρεας χωρις λιπος, κοτοπουλο στηθος,ψαρι και οσπρια...για γλυκο ( γιατι δεν υπαρχει περιπτωση να μη θες σε καποια φαση να φας!!!!) ετρωγα λιγη σοκολατα υγειας ή γιαουρτι με χαμηλα λιπαρα με λιγο μελακι μεσα...οσο για τη ζαχαρη την εχω κοψει τελειως. τωρα για το ψωμι...εαν τυχει και εχεις φαγητο που χρειαζεται ψωμι πχ λαδερο μπορεις να φας μια φετα ολικής ή πολυσπορο...γενικα τρως λιγο απο όλα εκτος απο αυτα που σου ειπα παραπανω....και γυμναστική φυσική ή οποια αλλη σκηση μπορεις να κανεις..ελπιζω να σε βοήθησα;);)


    Στη ζωή όλα γίνονται για κάποιο λόγο. Γι΄αυτό ποτέ μη το βάζεις κάτω για ΤΙΠΟΤΑ!

     

    rYmQp2.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    όλα τα παραπάνω.και μισή ώρα περπάτημα τη μέρα μπορείς? επίσης πέντε γεύματα, φρούτα, ξηρούς καρπούς, σαλάτες για βράδυ με ένα παξιμάδι ολικής.και οχτώ ποτήρια νερό τη μέρα.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Καλα αυτο το ξερω οτι εαν το ραψω θα τα χασω..κ αυτο ξεκινησα να κανω απο σημερα,κομμενο το ψωμι,τηγανιτα κ οτι παχαινει γενικοτερα..

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites




    Με το που γεννας φευγει κανενα κιλο η οχι? Ειμαι στο 9ο και εχω παρει 7κιλα. Και νομίζω οτι ο τελευταίος μηνας ειναι κ ο χειρότερος... μου ειπε ο γιατρός μου θα παιρνω περίπου 200gr τη βδομαδα...

    παντως συχνα υγιεινα γευματα βοηθουν πολυ στο χάσιμο κιλών.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    μόνο 7 πήρες; Μπράβο!!! Με το που γεννάς φευγουν πολλά κιλά, εγώ μια εβδομάδα αργότερα που ζυγίστηκα είχα χάσει 10

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Θα μπορούσες να πας και σε διαιτολόγο! Η αν θες να σου γράψω τη διατροφή μου! Αλλα τι ύψος εχεις; Εμενα μου έπαιρνε ο πρώτος 40? το μήνα και η δεύτερη 30? . Εχασα βεβαια παρα πολλα.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    βρε κορίτσια γιατί διατροφολόγο..αφού τα ξέρουμε όλες.πρωινό τοστ ολικης ή δημητριακά, δεκατιανό φρούτο ή γιαούρτι ή ένα κράκερ με τυρί ή λίγοι ξηροί καρποί, μεσημέρι ένα πιάτο φαγητό σκέτο, με σαλάτα πάντα, όχι τηγανητά, απόγ ένα φρούτο, βραδυ μια σαλάτα ή μπρόκολο με ένα παξιμάδι ολικής, 8 ποτήρια νερό, για γλυκό ένα κομματάκι μαύρη σοκολάτα, και γυμναστική

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Καλημέρα συνονοματη!! και με το καλο να βαπτισεις το μωρακι σου.:D...κοιτα..εγω ημουν απο τις τυχερες που δεν πηρα γραμμαριο στην εγκυμοσυνη :mrgreen::mrgreen:..πηρα ομως μετα 3-4 κιλα:evil::evil:..μεχρι στιγμης εχω χασει τα 3( και εγω κλεινω τους 5 μηνες μετα το τοκετο σε λιγες μερες)..αυτο που ακολουθω για να χασω και καποια άλλα ειναι το εξης....κομμενα ψωμιά, λιπαρα,τηγανιτα,φαγητα απο εξω οπως πιτσες-σουβλακια..και φυσικα τα γλυκα....αυτο που θα σε συμβουλευα ειναι το εξής, μη κανεις διαιτες με σκοπο το γρηγορο χασημο βαρους, αυτο που λεει η χαρουλα, με ολο το σεβασμο δε θα το συμβουλευα...τα πολλα και γρηγορα κιλα δεν ειναι ασφαλες να χαθουν γιατι μπορει πολυ γρηγορα παλι να τα παρεις..εγω εβαλα στη διατροφη μου πολλα φρουτα, λαχανικα, κοκκινο κρεας χωρις λιπος, κοτοπουλο στηθος,ψαρι και οσπρια...για γλυκο ( γιατι δεν υπαρχει περιπτωση να μη θες σε καποια φαση να φας!!!!) ετρωγα λιγη σοκολατα υγειας ή γιαουρτι με χαμηλα λιπαρα με λιγο μελακι μεσα...οσο για τη ζαχαρη την εχω κοψει τελειως. τωρα για το ψωμι...εαν τυχει και εχεις φαγητο που χρειαζεται ψωμι πχ λαδερο μπορεις να φας μια φετα ολικής ή πολυσπορο...γενικα τρως λιγο απο όλα εκτος απο αυτα που σου ειπα παραπανω....και γυμναστική φυσική ή οποια αλλη σκηση μπορεις να κανεις..ελπιζω να σε βοήθησα;);)

     

    Όταν λέω να το ράψει εννοώ ακριβώς αυτό που προτείνεις κι εσύ.Κομμένοι οι κακοί υδατάνθρακες και τα κορεσμένα λιπαρά και η ζάχαρη.Δε νομίζω να παχαίνει κανένας με φρούτα και λαχανικά :rolleyes: !

    Όσο για το γρήγορο χάσιμο , διαφωνώ κάθετα κι εγώ!Έλα όμως που έχω καλό μεταβολισμό και χάνω πολύ γρήγορα!!!

     

    Α! Ξέχασα να πω οτι νηστεύω κιόλας ,απο κρέας μόνο.Δεν ξέρω αν παιζει κάποιο ρόλο στο χάσιμο βάρους.

    Επίσης , απαραίτητο στοιχείο για το αδυνάτισμα είναι η λιπομέτρηση.Είναι η βάση για κάθε διατροφή/δίαιτα.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Όταν λέω να το ράψει εννοώ ακριβώς αυτό που προτείνεις κι εσύ.Κομμένοι οι κακοί υδατάνθρακες και τα κορεσμένα λιπαρά και η ζάχαρη.Δε νομίζω να παχαίνει κανένας με φρούτα και λαχανικά :rolleyes: !

    Όσο για το γρήγορο χάσιμο , διαφωνώ κάθετα κι εγώ!Έλα όμως που έχω καλό μεταβολισμό και χάνω πολύ γρήγορα!!!

     

    Α! Ξέχασα να πω οτι νηστεύω κιόλας ,απο κρέας μόνο.Δεν ξέρω αν παιζει κάποιο ρόλο στο χάσιμο βάρους.

    Επίσης , απαραίτητο στοιχείο για το αδυνάτισμα είναι η λιπομέτρηση.Είναι η βάση για κάθε διατροφή/δίαιτα.

     

    Συγγνωμη βρε χαρουλα μου που παρεξηγησα λαθος και δε καταλαβα καλα :(... απλα επειδη υπαρχουν πολλα ατομα που προτεινουν να τρωμε μονο σαλατες με κοτοπουλο και τιποτα αλλο θεωρησα σωστο να το αναφερω...και παλι συγγνωμη..τωρα για τη νηστεια που λες.....δε ξερω για το κρεας...αλλα οτι γενικα βοηθαει ως αποτοξινωση η νηστεια γενικα ισχυει( με τη προυποθεση οτι δε πλακωνομαστε στα ψωμια με ταραμοσαλατα και το χαλβα ετσι!!:D)...αλλα σιγουρα εχεις καλο μεταβολισμο και αυτο εναι το πιο καλο!!! εγω θυμαμαι πριν 2 χρονια ειχα κανει νηστεια....απο όλα μιλαμε ετσι..κρεας-γαλακτοκομικα-λαδι καποιες μερες....και ομως εχασα μισο κιλο:evil::evil::evil:...και δε καθομουν ετσι...ο μεταβολισμος μου εφταιγε και απο τοτε προσπαθω οσο μπορω να τρωω πολλα φρουτα και λαχανικα και γενικα μια ισορροπημενη διατροφη....στην εγκυμοσυνη δε πηρα κιλο γιατι με βοηθησε και η διατροφη που μου ειχε δωσει ο γιατρος μου(οχι οτι δεν εκανα τις ατασθαλιες μου καμια φορα χιχιχι) και μετα το μαιευτηριο που ζυγιστικα ειχα χασει 6 κιλα...αλλα τι να το κανεις...οπως αναφερα πηρα μετα απο καποιες μερες 3-4....εχω μπει ομως σε προγραμμα χαχαχα:D:D:D


    Στη ζωή όλα γίνονται για κάποιο λόγο. Γι΄αυτό ποτέ μη το βάζεις κάτω για ΤΙΠΟΤΑ!

     

    rYmQp2.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Συγγνωμη βρε χαρουλα μου που παρεξηγησα λαθος και δε καταλαβα καλα :(... απλα επειδη υπαρχουν πολλα ατομα που προτεινουν να τρωμε μονο σαλατες με κοτοπουλο και τιποτα αλλο θεωρησα σωστο να το αναφερω...και παλι συγγνωμη..τωρα για τη νηστεια που λες.....δε ξερω για το κρεας...αλλα οτι γενικα βοηθαει ως αποτοξινωση η νηστεια γενικα ισχυει( με τη προυποθεση οτι δε πλακωνομαστε στα ψωμια με ταραμοσαλατα και το χαλβα ετσι!!:D)...αλλα σιγουρα εχεις καλο μεταβολισμο και αυτο εναι το πιο καλο!!! εγω θυμαμαι πριν 2 χρονια ειχα κανει νηστεια....απο όλα μιλαμε ετσι..κρεας-γαλακτοκομικα-λαδι καποιες μερες....και ομως εχασα μισο κιλο:evil::evil::evil:...και δε καθομουν ετσι...ο μεταβολισμος μου εφταιγε και απο τοτε προσπαθω οσο μπορω να τρωω πολλα φρουτα και λαχανικα και γενικα μια ισορροπημενη διατροφη....στην εγκυμοσυνη δε πηρα κιλο γιατι με βοηθησε και η διατροφη που μου ειχε δωσει ο γιατρος μου(οχι οτι δεν εκανα τις ατασθαλιες μου καμια φορα χιχιχι) και μετα το μαιευτηριο που ζυγιστικα ειχα χασει 6 κιλα...αλλα τι να το κανεις...οπως αναφερα πηρα μετα απο καποιες μερες 3-4....εχω μπει ομως σε προγραμμα χαχαχα:D:D:D

     

    Άντε σε συγχωρώ....:P

    Εγώ στην εγκυμοσύνη ,πήρα 30 κιλά.Φυσικά κάποια 'φύγανε' με τη γέννα ,αλλά 10-12 μείνανε!Έχω χάσει ήδη τα 7 και συνεχίζω με δίαιτα και πιλάτες!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Κορίτσια υπαρχει κάποια κοπέλα που να γυμναζοταν πριν την εγκυμοσύνη, να συνέχισε συντηρητικά- με καθοδήγηση γιατρού και γυμναστή- κατα την διάρκεια της εγκυμοσύνης της και μετα την περίοδο της λοχείας της; Πραγματικά ψάχνω κάποιο θέμα στο φόρουμ για την καλη φυσική κατάσταση που πρεπει να εχει μια μέλλουσα μανούλα και δεν βρήκα κάτι .. Εγω ενώ γυμναζομουν συστηματικά,αλλα ήπια, ενα 6μηνο πριν μείνω έγκυος τα παράτησα..πιο πολυ απο διάφορες φοβίες.. το θέμα ειναι πως και μετα,ενω δεν πήρα κιλα,είχα έναν αρνητισμο να ξανά ξεκινήσω. Τώρα που ο μικρος ειναι 2 1/5,έβαλα ξανά τις φόρμες μπήκα σε προγραμμα και πραγματικά η διάθεση μου κάθε μέρα ειναι και καλυτερη..

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Κορίτσια υπαρχει κάποια κοπέλα που να γυμναζοταν πριν την εγκυμοσύνη, να συνέχισε συντηρητικά- με καθοδήγηση γιατρού και γυμναστή- κατα την διάρκεια της εγκυμοσύνης της και μετα την περίοδο της λοχείας της; Πραγματικά ψάχνω κάποιο θέμα στο φόρουμ για την καλη φυσική κατάσταση που πρεπει να εχει μια μέλλουσα μανούλα και δεν βρήκα κάτι .. Εγω ενώ γυμναζομουν συστηματικά,αλλα ήπια, ενα 6μηνο πριν μείνω έγκυος τα παράτησα..πιο πολυ απο διάφορες φοβίες.. το θέμα ειναι πως και μετα,ενω δεν πήρα κιλα,είχα έναν αρνητισμο να ξανά ξεκινήσω. Τώρα που ο μικρος ειναι 2 1/5,έβαλα ξανά τις φόρμες μπήκα σε προγραμμα και πραγματικά η διάθεση μου κάθε μέρα ειναι και καλυτερη..

     

    Να σου πω, πριν την εγκυμοσύνη έκανα ασκήσεις 4-5 φορές την εβδομάδα, έτρωγα υγιεινά και προσεκτικά, αλλα έιχα περιττά κιλά. Κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης μου όμως ο γιατρός μου είπε ότι θα είναι καλά να μην κάνω ασκήσεις κλπ, και τις σταμάτησα. Άρχισα να τρώω και περισσότερα. Έβαλα αρκετά κιλά, όμως πολύ εύκολα τα έχασα μετά την εγκυμοσύνι, αν και δεν έιχα χρόνο να πάω 4-5 φορές την εβδομάδα στο γυμναστήριο. Με βοήθησε ένα συμπλήρωαμ διατροφής - το Nidora, αλλά πιστευώ ότι χωρίς ασκήσεις και διατροφή δεν θα το κατέφερα. :roll::roll::roll:

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

    Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Σύνδεση

    Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα