Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΕΡΑΣΜΕΙΟΣ ή I.M. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ??


Recommended Posts

τί να επιλέξω??

 

η Εράσμειος είναι δίπλα στο σπίτι, με πολύ ωραίες εγκαταστάσεις, συμπαθητικό πρόγραμμα, έμφαση στα Γερμανικά.

ο Παναγιωτόπουλος πιό μακριά, κακοδιατηρημένες/μουντές εγκαταστάσεις αλλά το πρόγραμμά τους μου φάνηκε πιό άρτιο εκπαιδευτικά και πιό ευέλικτο, περισσότερα projects, έμφαση στα Αγγλικά και πρόγραμμα ΙΒ.

από τιμή, σε αυτά που θέλω είναι περίπου 1000 ευρώ διαφορά (για τα 2 παιδιά).

 

έχετε καμμιά εμπειρία?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 115
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Χτες εγινε η αξιολογηση του γιου μου στην Ερασμειο. Ολα ηταν πολυ ομορφα κα σωστα οργανωμενα. Οι δασκαλες πολυ καλες και ανω των 30. Ο γιος μου ενθουσιαστηκε. Κρατησε συνολικα 2 ωρες. Αν ηταν πιο φθηνη η απογευματινη τους ζωνη θα ημουν πιο σιγουρη για την επιλογη μου. Βεβαια οι υπολοιποι γονεις, οχι ολοι αλλα οι περισσοτεροι, μου φανηκαν καπως διαφορετικοι απο εμας...

Αυριο εχουμε την αξιολογηση στον ΙΜ. Περιμενω να δω πως θα χειριστουν κι εκεινοι το θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Σόρρυ, είμαι άσχετη: τι εννοούμε αξιολόγηση; Σαν γνωριμία;

Γνωριμια κατα την οποια γινεται μια αξιολογηση των παιδιων. Τους εβαλαν πρωτα να παιξουν στην παιδικη χαρα για 1 ωρα και μετα τους πηγαν σε αιθουσες που εκαναν παζλ, ζωγραφισαν, εκαναν ελευθερο παιχνιδι, μιλουσαν και στο τελος τους εδωσαν μπαλονια. Μετα το τελος, εμεις μειναμε για διευκρινισεις και ειδα τις δασκαλες να εχουν μαζευτει σε αιθουσες να συζητανε και να συμπληρωνουν χαρτια.

τωρα, μεταξυ μας, δεν νομιζω να εχουν απορριψει ποτε καποιο παιδι.

Παντως ο γιος μου περασε τελεια, οπως ειπε και εγω, ενω πηγα επιφυλακτικη για τη διαδικασια, εφυγα με τις καλυτερες εντυπωσεις.

Link to comment
Share on other sites

τωρα, μεταξυ μας, δεν νομιζω να εχουν απορριψει ποτε καποιο παιδι.

.

 

Eχουν απορίψει παιδιά που βλέπουν μέσα από αυτό το παιχνίδι στην παιδική χαρά και από την ομαδική συνεργασία με τα άλλα παιδιά, ότι δεν μπορούν να συνεργαστούν γιατί είναι επιθετικά και κτητικά προς τα υπόλοιπα. Τα παιδιά που έχουν κάποιο θέμα.... φαίνονται. Αυτό προσπαθούν να διαβλέψουν αυτό το 2ωρο. Αλλά γενικά ένας γονιός που έχει προβληματικό παιδί δεν θα απευθυνθεί σε ένα απαιτητικό σχολείο όπως η Εράσμειος, γιατί ξέρει ότι δεν θα επιβιώσει...

Γι'αυτό το λόγο το επίπεδο διατηρείται υψηλό σε όλες τις τάξεις. Αλλωστε με τι δυνατότητες ένα παιδί που έχει πρόβλημα, να μπορέσει να ανταπεξέλθει σε μία γλώσσα βαριά όπως τα γερμανικά και ταυτόχρονα να κάνει από τη Γ΄δημ. και αγγλικά? Και φυσικά στα ελληνικά, τα οποία "δουλεύονται" πολύ??

Επιθετικά παιδιά έχουν εκδιωχθεί και από μεγαλύτερες τάξεις. Στη δική μας τάξη συνέβη αυτό πέρυσι. Ουσιαστικά οι ίδιοι οι γονείς εξαναγκάζονται εκ των πραγμάτων να φύγουν αφού το παιδί δεν μπορεί να σταθεί.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Eχουν απορίψει παιδιά που βλέπουν μέσα από αυτό το παιχνίδι στην παιδική χαρά και από την ομαδική συνεργασία με τα άλλα παιδιά, ότι δεν μπορούν να συνεργαστούν γιατί είναι επιθετικά και κτητικά προς τα υπόλοιπα. Τα παιδιά που έχουν κάποιο θέμα.... φαίνονται. Αυτό προσπαθούν να διαβλέψουν αυτό το 2ωρο. Αλλά γενικά ένας γονιός που έχει προβληματικό παιδί δεν θα απευθυνθεί σε ένα απαιτητικό σχολείο όπως η Εράσμειος, γιατί ξέρει ότι δεν θα επιβιώσει...

Γι'αυτό το λόγο το επίπεδο διατηρείται υψηλό σε όλες τις τάξεις. Αλλωστε με τι δυνατότητες ένα παιδί που έχει πρόβλημα, να μπορέσει να ανταπεξέλθει σε μία γλώσσα βαριά όπως τα γερμανικά και ταυτόχρονα να κάνει από τη Γ΄δημ. και αγγλικά? Και φυσικά στα ελληνικά, τα οποία "δουλεύονται" πολύ??

Επιθετικά παιδιά έχουν εκδιωχθεί και από μεγαλύτερες τάξεις. Στη δική μας τάξη συνέβη αυτό πέρυσι. Ουσιαστικά οι ίδιοι οι γονείς εξαναγκάζονται εκ των πραγμάτων να φύγουν αφού το παιδί δεν μπορεί να σταθεί.

 

καλημέρα Βοbonela. σε παρακαλώ, μήπως μπορείς να μου πεις πόσο περίπου ανεβαίνουν τα δίδακτρα ανά τάξη? δηλαδή στην έκτη πόσα σου έχουν ζητήσει?

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα Βοbonela. σε παρακαλώ, μήπως μπορείς να μου πεις πόσο περίπου ανεβαίνουν τα δίδακτρα ανά τάξη? δηλαδή στην έκτη πόσα σου έχουν ζητήσει?

 

Kαλέ.... τι λές??? Τα δίδακτρα πέφτουν ανά τάξη! Εμείς δίνουμε 6280. Πέρυσι δίναμε 6450. Πρόπερσυ 6800. Παλιότερα 7200. Μόνο οι όμιλοι και η απογευματινή ζώνη παραμένουν σταθερά.

 

Κάνε μία ερώτηση στο λογιστήριο γιατί δεν ξέρω επειδή εσείς είστε νέοι εισερχόμενοι, μήπως η τιμή παραμένει σταθερή ή υπόκειται σε αυξήσεις? Ρώτησέ το. Αυτό είναι βασική ερώτηση.

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν, σήμερα πήγαμε και από τον Ι.Μ. Παναγιωτόπουλο για την αξιολόγηση. η κυρία/αξιολογήτρια ήρθε να πάρει το παιδί για να "το πάει βόλτα και να του δείξει το σχολείο". ο μικρός δεν πήγαινε με τίποτα μόνος του, οπότε μου είπε να πάμε όλοι μαζί. στη διαδρομή του μιλούσε και τον ρωτούσε διάφορα. του έδειξε το προαύλιο, τις τάξεις, την αίθουσα για τα παραμύθια και του έδινε κάποιες εντολές για να δει αν θα τις εκτελέσει (πχ "ακολούθησε τα βέλη και όταν δεις μια πόρτα, άνοιξέ την").

μετά πήγαμε σε ένα γραφείο και του έδωσε ένα φυλλάδιο με ασκήσεις. του είπε να γράψει το όνομά του, του έδειξε να αναγνωρίσει γράμματα και αριθμούς, να βάλει σε κύκλο ένα αντικείμενο που διαφέρει από κάποια ομάδα, να αντιγράψει κάποια σχήματα και να ζωγραφίσει ένα σπίτι, ένα δέντρο και έναν άνθρωπο.

 

ήταν φιλική μεν, αλλά δεν μου πολυάρεσε αυτού του τύπου η αξιολόγηση. βέβαια, ήταν επί της ουσίας. ίσως αν συμμετείχαν και άλλα παιδάκια να ήταν πιό φιλική προς ένα πρωτάκι.

Link to comment
Share on other sites

Kαλέ.... τι λές??? Τα δίδακτρα πέφτουν ανά τάξη! Εμείς δίνουμε 6280. Πέρυσι δίναμε 6450. Πρόπερσυ 6800. Παλιότερα 7200. Μόνο οι όμιλοι και η απογευματινή ζώνη παραμένουν σταθερά.

 

Κάνε μία ερώτηση στο λογιστήριο γιατί δεν ξέρω επειδή εσείς είστε νέοι εισερχόμενοι, μήπως η τιμή παραμένει σταθερή ή υπόκειται σε αυξήσεις? Ρώτησέ το. Αυτό είναι βασική ερώτηση.

 

Σε όλα τα ιδιωτικά πέφτουν, μόνο στο Αρσάκειο σε κάποιες τάξεις ανεβαίνουν...:?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

τελικά απορρίψαμε τον Παναγιωτόπουλο για διάφορους λόγους. θα τους αναφέρω, σε περίπτωση που κάποιος γονιός θέλει να έχει μία άποψη.

 

-και στα 2 ραντεβού που κάναμε μας "έστησαν" κάνα τέταρτο. μάλιστα την πρώτη φορά που πήγα, μπαίνοντας στη γραμματεία, που είχε ήδη ειδοποιηθεί από την πύλη, δεν μου έδωσε κανείς σημασία. 2 κοπέλες αστιεύονταν με κάτι τύπους (γυμναστές?) και μία άλλη έγραφε κάτι στον υπολογιστή. αφού περίμενα όρθια κάνα λεπτό, αναρωτώμενη αν μπήκα σε δημόσια υπηρεσία, με ρώτησαν τί θέλω και μου είπαν να περιμένω έξω.

-η κοπέλα που μας έκανε την ξενάγηση των χώρων απλά μας έδειχνε τους χώρους και ήταν φανερό πως το έκανε ως αγγαρεία.

-ο υπεύθυνος του Δημοτικού, αρκετά απλός, φιλικός και προσιτός, μόλις είπε αυτά που είχε να μας πεί σηκώθηκε όρθιος και μας είπε ότι θα μας ξεναγήσουν στο χώρο. ούτε καν ρώτησε αν έχουμε κάποια απορία ή αν θέλουμε κάποια διευκρίνιση.

-οι δασκάλες της Α' δημοτικού, πολύ μικρές. όλες γύρω στα 25-30. όσο ο γιος μου περνούσε την αξιολόγηση κι εγώ περίμενα, άκουσα μια από τις δασκάλες να φωνάζει σε κάποιο παιδάκι, νευριασμένη, "τώρα θα περάσω να δω την αντιγραφή. και τί θα δω από σένα? τίποτα!!!"

-στην βιβλιοθήκη τους (ωραίος χώρος) υπήρχαν 4-5 παιδάκια Ε'-Στ' Δημοτικού που έτρωγαν τοστ και κρουασάν. ένας δάσκαλος μπήκε μέσα και τους φώναζε να βγουν έξω και ότι το έχουν πει χίλιες φορές ότι δεν φέρνουμε φαγητό στη βιβλιοθήκη. συγγνώμη αλλά αν μέχρι τα 11-12 δεν έχουν μάθει να σέβονται τους κανονισμούς (και την κοινή λογική), πότε περιμένουν να το κάνουν???

-η αξιολόγηση του παιδιού μου ήταν μεν επί της ουσίας αλλά "βάρβαρη" διαδικασία για ένα παιδάκι 6 χρονών. καθισμένο σε ένα γραφείο να λύνει 5 σελίδες ασκήσεις. το έβλεπα σκυμμένο να γράφει, κάτω από το βλέμμα της υπεύθυνης και ένιωσα ότι πρόδωσα την αθώα του ψυχούλα.

-οι εγκαταστάσεις επιεικώς απαράδεκτες, ειδικά οι αίθουσες του υπογείου. σκοτεινές και μικρές. σαν κελιά.

-στο θέατρο γινόταν πρόβα για την γιορτή των νηπίων και η μουσική ακουγόταν ενοχλητικά δυνατά στι τάξεις της Α' δημοτικού. απορώ πώς έκαναν μάθημα τα παιδιά με τόσο θόρυβο.

-το κορυφαίο: όταν έκανα το πρώτο ραντεβού, ο υπεύθυνος μου είπε ότι πρέπει να δουν και το παιδί και πως έπρεπε να κλείσω κι άλλο ραντεβού. μάλιστα μου ειπε ότι θα μπορούσε να γίνει και απόγευμα ώστε να μη χρειαστεί να παίρνουμε άδεια από τη δουλειά μας και το παιδί να μη χάσει το σχολείο του. παίρνοντας τηλέφωνο, μετά από λίγες μέρες, για να κλείσω το ραντεβού, μια αγενέστατη υπάλληλος μου είπε ότι δεν γίνονται απογευματινά ραντεβού αξιολόγησης και όταν της είπα ότι ο υπεύθυνος μου το πρότεινε, για να μη χάνει το παιδί το σχολείο του, μου απάντησε με απαξίωση : ε, καλά, δεν πάει και στο Πανεπιστήμιο!!

 

πρέπει πάντως να σημειώσω ότι η υπάλληλος του λογιστηρίου ήταν φιλική, ευγενέστατη, χαμογελαστή και εξυπηρετικότατη.

επίσης το εκπαιδευτικό τους πρόγραμμα φαίνεται καλό αλλά αρκετά βαρύ, στις επόμενες τάξεις του Δημοτικού (εκτός Α΄)

η συμπεριφορά τους, πάντως, είναι συμπεριφορά δημοσίου υπαλλήλου του 1980.

Link to comment
Share on other sites

Σοφία, διαβάζοντας το ποστ, μου γεννήθηκε η διάθεση να παίξω λίγο τον "δικηγόρο του διαβόλου".

Τις δύο τελευταίες παρατηρήσεις σου τις αξιολογώ ως πολύ σοβαρές και νομίζω ότι έχεις 100% δίκιο.

Τώρα για τα υπόλοιπα, νομίζω ότι δείχνουν έλλειμα σε management και όχι σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που κανονικά αυτό είναι το μείζον θέμα όταν επιλέγουμε ιδιωτικό σχολείο. Θα σου πρότεινα λοιπόν, πριν απορρίψεις τελεσίδικα αυτό το σχολείο, να ζητήσεις να δεις τα τετράδια των παιδιών της Α Δημοτικού, της Γ ή Δ Δημοτικού και της ΣΤ Δημοτικού. Γιατί μπορεί να βρεθείς προ (ευχάριστων) εκπλήξεων.

 

Εσύ έχεις ξεκάθαρη ιδέα για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα και τη μέθοδο διδασκαλίας που θέλεις να έχουν τα παιδιά σου;

π.χ. Μου φάνηκε πολύ πολύ καλό ότι η αντιγραφή γίνεται στο σχολείο. (ασχέτως αν η δασκάλα βάζει καμιά φωνή. Αυτό είναι μέσα στο παιχνίδι. Μιλάμε για παιδιά και όχι για αγγελούδια...).

Ποιο θεωρείς ότι πρέπει να είναι το ενδεδειγμένο homework; Να περιλαμβάνει αντιγραφή; Πόση ώρα να διαθέτουν τα παιδιά;

Ποια πρέπει να είναι η ορθογραφία; Επιθυμείς τα παιδιά να γράφουν κάθε μέρα και γνωστή και άγνωστη ορθογραφία από την Α Δημοτικού (από τα πιο καλά points του δικού μας σχολείου);

Πώς διδάσκονται στις μεγάλες τάξεις την Φυσική;

Γίνονται projects; Τι ύφους (με συμμετοχή γονέων ή χωρίς...);

 

Και βέβαια, ΤΙ γίνεται στο διάλειμμα; Η επιτυχία ενός σχολείου στη μεταλαμπάδευση αξιών και αγωγής κρίνεται από τη συμπεριφορά των παιδιών στο διάλειμμα.

 

*** Για το περιστατικό στη βιβλιοθήκη: Συνήθως, στέλνουν στη Βιβλιοθήκη τα "άτακτα" παιδιά, που κάνουν φασαρία ή που δεν έχουν έρθει διαβασμένα στο σχολείο. Συνήθως αυτά τα παιδιά, δεν ακολουθούν τους κανόνες... Το ότι είδες μόνο μια φούχτα παιδιά στη βιβλιοθήκη είναι για μένα ΠΟΛΥ καλό σημάδι.

*** Γιατί ένιωσες ότι πρόδωσες την ψυχούλα του παιδιού; Τα τεστς είναι μέσα στο πρόγραμμα. Ακόμα και για τα πρότυπα δημόσια σχολείο, σιγά σιγά θα εισαχθούν τεστς.

Γενικότερα, ως προς την αξιολόγηση, τα ιδιωτικά σχολεία ακολουθούν δύο πρακτικές:

Η α' πρακτική είναι η light, στα πρότυπα του Α ΤΕΣΤ. Απλώς αξιολογείται η ετοιμότητα του παιδιού. Οπότε όποιο είναι έτοιμο, το κάνουν δεκτό. Κοινώς, η αξιολόγηση έχει ως μόνο στόχο να "κόψει" τα ανέτοιμα παιδιά.

Η β' πρακτική είναι πιο βαριά. Αυτή φαίνεται να ακολουθεί ο Παναγιωτόπουλος (αλλά και άλλα ιδιωτικά σχολεία). Ο στόχος είναι να εξακριβωθεί όχι μόνο η ετοιμότητα αλλά και το επίπεδο του μαθητή. Γιατί, στα σχολεία αυτά, όταν γίνεται η κατανομή των μαθητών στα τμήματα δεν ακολουθούν λογική αλφαβητικής σειράς ή φιλιών ή επαγγελματικών ομάδων. Προσπαθούν κάθε τμήμα να έχει ένα "ικανό" ποσοστό από έτοιμους μαθητές όλων των επιπέδων. Έτσι, δεν υπάρχει "δυνατό" τμήμα και "λιγότερο δυνατό". Αυτό έχει μια κάποια αξία για όσους πιστεύουν ότι πρέπει όλοι να ξεκινούν από μία κατά το δυνατόν "ίση βάση", ώστε και στο μέλλον να έχουν την ευκαιρία (= χρόνο) να κάνουν παρόμοια πράγματα.

 

Και οι δύο πρακτικές είναι σωστές. Προφανώς ως μαμά μπορεί να θεωρείς ότι σας ταιριάζει η πρώτη πρακτική. Απλώς ήθελα να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου και να πω ότι και η δεύτερη πρακτική δεν είναι αντιπαιδαγωγική ή άσκοπη, σε σημείο να λες ότι ένιωθες να προδίδεις το παιδί σου....

 

Καλή επιλογή, όπως και να έχει!

Link to comment
Share on other sites

Σοφία, διαβάζοντας το ποστ, μου γεννήθηκε η διάθεση να παίξω λίγο τον "δικηγόρο του διαβόλου".

Τις δύο τελευταίες παρατηρήσεις σου τις αξιολογώ ως πολύ σοβαρές και νομίζω ότι έχεις 100% δίκιο.

Τώρα για τα υπόλοιπα, νομίζω ότι δείχνουν έλλειμα σε management και όχι σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που κανονικά αυτό είναι το μείζον θέμα όταν επιλέγουμε ιδιωτικό σχολείο. Θα σου πρότεινα λοιπόν, πριν απορρίψεις τελεσίδικα αυτό το σχολείο, να ζητήσεις να δεις τα τετράδια των παιδιών της Α Δημοτικού, της Γ ή Δ Δημοτικού και της ΣΤ Δημοτικού. Γιατί μπορεί να βρεθείς προ (ευχάριστων) εκπλήξεων.

γενικά μου εδωσαν την εντύπωση του ανοργάνωτου και του λίγο "χύμα" κατάσταση. και για μένα η οργάνωση είναι σημαντική. είμαι σίγουρη ότι το εκπαιδευτικό κομμάτι είναι σωστό και βαρύ, όπως είπα, αλλά αυτή η ανοργανωσιά δεν μου εμπνέει σταθερότητα και ασφάλεια.

 

Εσύ έχεις ξεκάθαρη ιδέα για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα και τη μέθοδο διδασκαλίας που θέλεις να έχουν τα παιδιά σου;

π.χ. Μου φάνηκε πολύ πολύ καλό ότι η αντιγραφή γίνεται στο σχολείο. (ασχέτως αν η δασκάλα βάζει καμιά φωνή. Αυτό είναι μέσα στο παιχνίδι. Μιλάμε για παιδιά και όχι για αγγελούδια...).

Ποιο θεωρείς ότι πρέπει να είναι το ενδεδειγμένο homework; Να περιλαμβάνει αντιγραφή; Πόση ώρα να διαθέτουν τα παιδιά;

Ποια πρέπει να είναι η ορθογραφία; Επιθυμείς τα παιδιά να γράφουν κάθε μέρα και γνωστή και άγνωστη ορθογραφία από την Α Δημοτικού (από τα πιο καλά points του δικού μας σχολείου);

Πώς διδάσκονται στις μεγάλες τάξεις την Φυσική;

Γίνονται projects; Τι ύφους (με συμμετοχή γονέων ή χωρίς...);

δεν είμαι ειδικός στο εκπαιδευτικό κομμάτι ούτε ξέρω πώς γίνεται η δουλειά στο κάθε σχολείο, ούτε μπορώ να την κρίνω. εγώ κρίνω εκ του αποτελέσματος. τώρα, αν η αντιγραφή θα γίνει στο βασικό πρόγραμμα, στην απογευματινή ζώνη ή στο σπίτι δεν με πολυνοιάζει. εξάλλου κι εγώ στο σπίτι θα ασχολούμαι με το παιδί.

 

Και βέβαια, ΤΙ γίνεται στο διάλειμμα; Η επιτυχία ενός σχολείου στη μεταλαμπάδευση αξιών και αγωγής κρίνεται από τη συμπεριφορά των παιδιών στο διάλειμμα.

στο διάλειμμα δεν είδα ούτε ένα δάσκαλο στην εσωτερική βεράντα και στο προαύλιο

 

*** Για το περιστατικό στη βιβλιοθήκη: Συνήθως, στέλνουν στη Βιβλιοθήκη τα "άτακτα" παιδιά, που κάνουν φασαρία ή που δεν έχουν έρθει διαβασμένα στο σχολείο. Συνήθως αυτά τα παιδιά, δεν ακολουθούν τους κανόνες... Το ότι είδες μόνο μια φούχτα παιδιά στη βιβλιοθήκη είναι για μένα ΠΟΛΥ καλό σημάδι.

αυτά τα παιδάκια ήταν εκεί στο διάλειμμα

*** Γιατί ένιωσες ότι πρόδωσες την ψυχούλα του παιδιού; Τα τεστς είναι μέσα στο πρόγραμμα. Ακόμα και για τα πρότυπα δημόσια σχολείο, σιγά σιγά θα εισαχθούν τεστς.

γιατί το παιδάκι μου πήγε εκεί για να δει το πιθανό νέο του σχολείο ενώ εγώ ήξερα ότι θα περάσει αξιολόγηση. απλά περίμενα να είναι πιό ήπια. μόλις κάθησε στο γραφείο του είπε η αξιολογήτρια: λοιπόν, γράψε το όνομά σου σε αυτό το χαρτί!

Γενικότερα, ως προς την αξιολόγηση, τα ιδιωτικά σχολεία ακολουθούν δύο πρακτικές:

Η α' πρακτική είναι η light, στα πρότυπα του Α ΤΕΣΤ. Απλώς αξιολογείται η ετοιμότητα του παιδιού. Οπότε όποιο είναι έτοιμο, το κάνουν δεκτό. Κοινώς, η αξιολόγηση έχει ως μόνο στόχο να "κόψει" τα ανέτοιμα παιδιά.

Η β' πρακτική είναι πιο βαριά. Αυτή φαίνεται να ακολουθεί ο Παναγιωτόπουλος (αλλά και άλλα ιδιωτικά σχολεία). Ο στόχος είναι να εξακριβωθεί όχι μόνο η ετοιμότητα αλλά και το επίπεδο του μαθητή. Γιατί, στα σχολεία αυτά, όταν γίνεται η κατανομή των μαθητών στα τμήματα δεν ακολουθούν λογική αλφαβητικής σειράς ή φιλιών ή επαγγελματικών ομάδων. Προσπαθούν κάθε τμήμα να έχει ένα "ικανό" ποσοστό από έτοιμους μαθητές όλων των επιπέδων. Έτσι, δεν υπάρχει "δυνατό" τμήμα και "λιγότερο δυνατό". Αυτό έχει μια κάποια αξία για όσους πιστεύουν ότι πρέπει όλοι να ξεκινούν από μία κατά το δυνατόν "ίση βάση", ώστε και στο μέλλον να έχουν την ευκαιρία (= χρόνο) να κάνουν παρόμοια πράγματα.

συμφωνώ μαζί σου. πάντως μου είπαν ότι ένα κριτήριο για το διαχωρισμό των τάξεων είναι και η περιοχή που μένεις. βάζουν τα γειτονάκια μαζί για να υπάρχει δυνατότητα επαφής και εκτός σχολείου (προσωπικά συμφωνώ).

 

Και οι δύο πρακτικές είναι σωστές. Προφανώς ως μαμά μπορεί να θεωρείς ότι σας ταιριάζει η πρώτη πρακτική. Απλώς ήθελα να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου και να πω ότι και η δεύτερη πρακτική δεν είναι αντιπαιδαγωγική ή άσκοπη, σε σημείο να λες ότι ένιωθες να προδίδεις το παιδί σου....

 

Καλή επιλογή, όπως και να έχει!

 

τελικά το παιδάκι μου κρίθηε έτοιμο για το δημοτικό.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ χρήσιμες οι διευκρινίσεις σου Σόφη!

Σίγουρα, η οργάνωση βοηθάει σημαντικά.

Ψιλοέμεινα, να σου πω, με το ότι δεν υπήρχε κανένας δάσκαλος...

 

Για το εκπαιδευτικό κομμάτι, κανείς μας δεν είναι ειδικός. Όπως δεν είμαστε ειδικοί ούτε στα θέματα υγείας, οικοδομών, αυτοκινήτων. Άλλα, όπως ενημερωνόμαστε όσο το δυνατόν καλύτερα για αυτά και προσπαθούμε να συγκεντρώσουμε αρκετά δεδομένα για να διαμορφώσουμε μία "ασφαλή" γνώμη, είναι δικαίωμά σου να σου εξηγήσουν πλήρως την εκπαιδευτική τους πολιτική.

'Αλλωστε, τα ιδιωτικά σχολεία ακολουθούν 2-3 προσεγγίσεις και προσθέτουν το δικό τους στίγμα. Υπάρχουν σχολεία που είναι "γαλλόφωνα", "αγγλόφωνα" ή "γερμανόφωνα" και όμως μοιράζονται την ίδια φιλοσοφία.

Πιστεύω ότι αν επιμείνεις σε αναλυτική παρουσίαση του εκπαιδευτικού πλάνου και του παιδαγωγικού προφίλ από κάθε σχολείο που σε ενδιαφέρει και ΑΝ βεβαίως σου παρασχεθούν αυτές οι πληροφορίες από τους σχολάρχες / διευθυντές, τότε θα μπορέσεις να διαμορφώσεις άποψη για το ποιο πλάνο ταιριάζει καλύτερα στο δικό ΣΟΥ παιδί και τις οικογενειακές σας ανάγκες και δυνατότητες.

 

Καλή τύχη!

 

 

υγ: Το συγκεκριμένο σχολείο δεν το ξέρω.

Link to comment
Share on other sites

Σοφία συγχαρητήρια :-P (αστειεύομαι προφανώς).

 

Και μένα με εκνευρίζει αυτή η διαδικασία για διάφορους λόγους (αλλά δεν θα επεκταθώ σε αυτούς). Απλώς επειδή την περάσαμε σήμερα τη διαδικασία σε άλλο ιδιωτικό, να πω ότι ήταν αρκετά ήπια και μπορώ να πω ότι τα ευρήματα τους ήταν και ακριβή. Αυτό δεν σημαίνει ότι μου αρέσει ή συμφωνώ βέβαια.

 

Οπότε Σοφία θα επιλέξετε Εράσμειο;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πολύ χρήσιμες οι διευκρινίσεις σου Σόφη!

Σίγουρα, η οργάνωση βοηθάει σημαντικά.

Ψιλοέμεινα, να σου πω, με το ότι δεν υπήρχε κανένας δάσκαλος...

 

Για το εκπαιδευτικό κομμάτι, κανείς μας δεν είναι ειδικός. Όπως δεν είμαστε ειδικοί ούτε στα θέματα υγείας, οικοδομών, αυτοκινήτων. Άλλα, όπως ενημερωνόμαστε όσο το δυνατόν καλύτερα για αυτά και προσπαθούμε να συγκεντρώσουμε αρκετά δεδομένα για να διαμορφώσουμε μία "ασφαλή" γνώμη, είναι δικαίωμά σου να σου εξηγήσουν πλήρως την εκπαιδευτική τους πολιτική.

'Αλλωστε, τα ιδιωτικά σχολεία ακολουθούν 2-3 προσεγγίσεις και προσθέτουν το δικό τους στίγμα. Υπάρχουν σχολεία που είναι "γαλλόφωνα", "αγγλόφωνα" ή "γερμανόφωνα" και όμως μοιράζονται την ίδια φιλοσοφία.

Πιστεύω ότι αν επιμείνεις σε αναλυτική παρουσίαση του εκπαιδευτικού πλάνου και του παιδαγωγικού προφίλ από κάθε σχολείο που σε ενδιαφέρει και ΑΝ βεβαίως σου παρασχεθούν αυτές οι πληροφορίες από τους σχολάρχες / διευθυντές, τότε θα μπορέσεις να διαμορφώσεις άποψη για το ποιο πλάνο ταιριάζει καλύτερα στο δικό ΣΟΥ παιδί και τις οικογενειακές σας ανάγκες και δυνατότητες.

 

Καλή τύχη!

 

 

υγ: Το συγκεκριμένο σχολείο δεν το ξέρω.

πήγα σε 3 ιδιωτικά σχολεία. σε όλα μου είπαν ότι το διάβασμα γίνεται με τέτοιον τρόπο που στο σπίτι δεν χρειάζεται κάτι παρά μόνο μια επανάληψη. η αλήθεια είναι ότι δεν ρώτησα με ποιά μεθοδολογία το πετυχαίνουν αυτό. κάποιος μου είπε με βιωματικό τρόπο, άλλος με συχνή επανάληψη κλπ. δεν ξέρω ποιό είναι το σωστό και΄αν υπάρχει ένα σωστό για όλα τα παιδιά.

 

εμένα με νοιάζει να μην πιεστεί υπερβολικά το παιδί μου, χωρίς λόγο, κι όλα να γίνουν με μέθοδο και σύστημα κατάλληλα για την ηλικία του.

Link to comment
Share on other sites

Σοφία συγχαρητήρια :-P (αστειεύομαι προφανώς).

 

Και μένα με εκνευρίζει αυτή η διαδικασία για διάφορους λόγους (αλλά δεν θα επεκταθώ σε αυτούς). Απλώς επειδή την περάσαμε σήμερα τη διαδικασία σε άλλο ιδιωτικό, να πω ότι ήταν αρκετά ήπια και μπορώ να πω ότι τα ευρήματα τους ήταν και ακριβή. Αυτό δεν σημαίνει ότι μου αρέσει ή συμφωνώ βέβαια.

 

Οπότε Σοφία θα επιλέξετε Εράσμειο;

 

Ελένη σε ευχαριστούμε!!!:P:p

ήμουν σίγουρη για το καμάρι μου :mrgreen: να δούμε, βέβαια, τί θα πει και το Harvard....

 

 

για δώσε λεπτομέρειες για τη δική σας αξιολόγηση.

 

λέμε να δοκιμάσσουμε την Εράσμειο για φέτος και βλέπουμε... μόλις μετακομίσουμε, θα ψάξουμε τρόπους μείωσης του κόστους (να γλυτώσουμε την απογευματινή ζώνη κλπ). η αλήθεια είναι ότι για το βασικό πρόγραμμα η τιμή είναι πολύ καλή. η απογευματινή ζώνη είναι που ανεβάζει πολύ το κόστος!! και δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο. δεν βρήκα ούτε έναν που να στέλνει τα παιδιά του σε αυτή.

πήρα πληροφορίες και από συνάδελφο που στέλενι το παιδί του στην Εράσμειο από το νήπιο (τώρα τελειώνει Α' γυμνασίου) και συμπίπτουν με αυτά που διαβάζω εδώ μέσα. το μόνο που με κολλάει είναι το ετήσιο κόστος για τα 2 παιδιά στα 14.800.

Link to comment
Share on other sites

Όντως, η απογευματινή ζώνη είναι που ανεβάζει το κόστος - αλλιώς θα την σκεφτόμουν και εγώ την Εράσμειο.

 

Εμάς μας υποδέχθηκε η ψυχολόγος του σχολείου και πήρε τη μικρή σε ένα δωματιάκι δίπλα - ψιλοάκουγα και τι έλεγαν αλλά δεν πολυπρόσεχα. Γενικά της ζήτησε να γράψει γράμματα και αριθμούς, κοιτούσε το αν κρατάει καλά το μολύβι, της ζήτησε να διαβάσει μια λέξη - αν μπορούσε, την ρώτησε πώς λένε κάποια χρώματα, τα σχήματα, της είπε να τα αντιγράψει... κάτι τέτοια. Η μικρή ήταν πολύ ήρεμη και άνετη, δεν της προκλήθηκε κανένα άγχος. Παράλληλα μου έδωσε να συμπληρώσω ένα ερωτηματολόγιο για το ιστορικό του παιδιού.

Μετά κάθησε μαζί μου και μου είπε τα συμπεράσματά της - και μένα έτοιμο το παιδί...

Φεύγοντας, μας ξενάγησε μια άλλη κυρία στο σχολείο, κυρίως για να το δει η μικρή. Της άρεσε πολύ της κόρης μου. Ειδικά της άρεσε που είδε κι ένα άλλο κοριτσάκι (μάλλον νηπιαγωγείου) να κρατάει κι αυτό το κουκλάκι του, όπως κι η ίδια.

Link to comment
Share on other sites

Όντως, η απογευματινή ζώνη είναι που ανεβάζει το κόστος - αλλιώς θα την σκεφτόμουν και εγώ την Εράσμειο.

 

Εμάς μας υποδέχθηκε η ψυχολόγος του σχολείου και πήρε τη μικρή σε ένα δωματιάκι δίπλα - ψιλοάκουγα και τι έλεγαν αλλά δεν πολυπρόσεχα. Γενικά της ζήτησε να γράψει γράμματα και αριθμούς, κοιτούσε το αν κρατάει καλά το μολύβι, της ζήτησε να διαβάσει μια λέξη - αν μπορούσε, την ρώτησε πώς λένε κάποια χρώματα, τα σχήματα, της είπε να τα αντιγράψει... κάτι τέτοια. Η μικρή ήταν πολύ ήρεμη και άνετη, δεν της προκλήθηκε κανένα άγχος. Παράλληλα μου έδωσε να συμπληρώσω ένα ερωτηματολόγιο για το ιστορικό του παιδιού.

Μετά κάθησε μαζί μου και μου είπε τα συμπεράσματά της - και μένα έτοιμο το παιδί...

Φεύγοντας, μας ξενάγησε μια άλλη κυρία στο σχολείο, κυρίως για να το δει η μικρή. Της άρεσε πολύ της κόρης μου. Ειδικά της άρεσε που είδε κι ένα άλλο κοριτσάκι (μάλλον νηπιαγωγείου) να κρατάει κι αυτό το κουκλάκι του, όπως κι η ίδια.

ωραία, οπότε κι εσείς το αποφασίσατε, έτσι?

καλή αρχή να έχουμε!!

 

ούτε στο γιο μου προκλήθηκε άγχος κατά την "αξιολόγηση". απλά εγώ το πήρα κατάκαρδα, έτσι όπως έβλεπα από πίσω το κεφαλάκι και την πλατούλα του, να προσπαθεί να γράψει και να ζωγραφίσει. αυτό να νομίζει ότι παίζει κι εγώ να ξέρω ότι αξιολογείται. του είπα ψέμματα.....:-(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

σήμερα κάναμε την εγγραφή μας στην Εράσμειο (μάλιστα προπλήρωσα και για όλη τη χρονιά). ελπίζω να έκανα τη σωστή επιλογή. με αγχώνει λίγο το θέμα των Γερμανικών. ελπίζω να μην έχουμε θέματα...

Link to comment
Share on other sites

Καλή αρχή! Μια χαρά θα πάνε όλα.

Σκέφτομαι ότι εμείς από το άγχος μας τείνουμε να υπεραναλύουμε κάποια πράγματα αλλά τελικά βλέπουμε ότι τζάμπα ανησυχούμε.

Link to comment
Share on other sites

Καλή αρχή! Μια χαρά θα πάνε όλα.

Σκέφτομαι ότι εμείς από το άγχος μας τείνουμε να υπεραναλύουμε κάποια πράγματα αλλά τελικά βλέπουμε ότι τζάμπα ανησυχούμε.

τζάμπα, ε? εγώ από την εγγραφή και μετά αγχώθηκα πιό πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...