Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Να τον σταματήσω από τα αγγλικά?


Recommended Posts

Ο γιός μου πάει δευτέρα δημοτικού. Ξεκινήσαμε αγγλικά φέτος a junior. Πέρσι πήγαινε prejunior δεν κάνανε τίποτα δηλαδή, μόνο τραγουδάκια και τέτοια. Αφού πήγε έναν μήνα αγγλικά, τώρα ξεκίνησε η γκρίνια. Όταν έρθει η ώρα να πάει αγγλικά φωνάζει, κλαίει, λέει πως χάνει την ώρα του, και γενικά πηγαίνει με το ζόρι. Επίσης τις εργασίες του τις κάνει με το ζόρι κι αυτές. Μας πιάνουν περίπου μία ώρα την καθημερινή και μία ώρα το Σαββατοκύριακο. Όταν φεύγει όμως είναι ευχαριστημένος, λέει πως πέρασε καλά, και η γκρίνια ξαναξεκινάει την επόμενη φορά που είναι να πάει αγγλικά. Σκέφτομαι μήπως τον φορτώσαμε πολύ. Να αναφέρω πως στο σχολείο είναι πάρα πολύ καλός μαθητής, και κάνει τις εργασίες του με ευχαρίστηση. Σκεφτόμαστε να σταματήσουμε τα αγγλικά για φέτος και να τα ξεκινήσουμε του χρόνου. Τι λέτε?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Ο γιός μου πάει δευτέρα δημοτικού. Ξεκινήσαμε αγγλικά φέτος a junior. Πέρσι πήγαινε prejunior δεν κάνανε τίποτα δηλαδή, μόνο τραγουδάκια και τέτοια. Αφού πήγε έναν μήνα αγγλικά, τώρα ξεκίνησε η γκρίνια. Όταν έρθει η ώρα να πάει αγγλικά φωνάζει, κλαίει, λέει πως χάνει την ώρα του, και γενικά πηγαίνει με το ζόρι. Επίσης τις εργασίες του τις κάνει με το ζόρι κι αυτές. Μας πιάνουν περίπου μία ώρα την καθημερινή και μία ώρα το Σαββατοκύριακο. Όταν φεύγει όμως είναι ευχαριστημένος, λέει πως πέρασε καλά, και η γκρίνια ξαναξεκινάει την επόμενη φορά που είναι να πάει αγγλικά. Σκέφτομαι μήπως τον φορτώσαμε πολύ. Να αναφέρω πως στο σχολείο είναι πάρα πολύ καλός μαθητής, και κάνει τις εργασίες του με ευχαρίστηση. Σκεφτόμαστε να σταματήσουμε τα αγγλικά για φέτος και να τα ξεκινήσουμε του χρόνου. Τι λέτε?

 

 

Μεγάλο λάθος!! Μην το κάνετε. Κι εμένα γκρίνιαζε πολύ αλλά μετά τα βρήκε μπροστά του όλα και είναι ευχαριστημένος πολύ. Και του χρόνου τα ίδια θα κάνει. Μπορείς να του βρεις μία κοπέλα με 8-10 ευρώ και να κάνει λιγότερο στο σπίτι (δηλ. θα κάνει μία φορά μόνο 1,5ώρα) και ίσως νιώσει ξεκούραστος τότε. Αλλά μην τα εγκαταλείψετε, προς Θεού!

Link to comment
Share on other sites

Το να τον σταματήσεις επειδή γκρινιάζει δεν ειναι καλή ιδεα, βέβαια δεν χάνει κατι να αρχίσει αγγλικα μια χρόνια αργότερα γιαυτο θα σου πρότεινα να κάνετε μια συμφωνία είτε ότι θα Παει μέχρι τον Δεκέμβρη και μετα το ξαναςυζητατε, η ότι θα βρεις μια δασκάλα στο σπιτι -την θεωρώ καλύτερη επιλογή τουλάχιστον στην αρχη, αρκεί να ειναι πολυ καλή η δασκάλα, με σπουδές αγγλικής φιλολογίας, προφορά σωστή, υλικό και εμπειρια- ώστε να προσαρμόσει το μάθημα στις ανάγκες του και τις αντοχές του.Αληθεια τον έχεις ρωτήσει γιατι δεν θέλει να παει, και έχεις συζητήσει το θεμα με την δασκάλα του εκει(μπορει να μην του αρέσει πχ να διαβάζει δυνατά, η μπορει να κάνουν περσυνη ύλη και να βαριέται,η μπορει κάποιος να τον πειράζει κτλ)και τι ώρα ειναι τα αγγλικα, ποτε διαβαζει για το σχολειο(μηπως ειναι αργά η ειναι η ώρα παιχνιδιού? η οι φίλοι του δεν πηγαίνουν)

Επίσης εσυ που διαβάζεις μαζί του βλέπεις που δυσκολεύεται, γιατι κανει πολυ ώρα, εχει πολυ δουλειά τον δυσκολεύει κατι πχ η αναγνωση κτλ?και πάλι μπορει να ρωτήσεις την δασκάλα του τι απαιτήσεις εχει, πόση ώρα δηλ να διαβάζει στο σπιτι.

Link to comment
Share on other sites

Γνώμη μου είναι να μην το σταματήσετε. Το να εισπράττουν τα παιδιά ότι με το να γκρινιάζουν γίνεται τελικά αυτό που θέλουν είναι το χειρότερο μήνυμα που μπορούμε να τους δώσουμε.Το να τον σταματήσετε τώρα μπορεί να τον απομακρύνει για πάντα από τα αγγλικά. Καλό είναι να συζητήσετε μαζί του, να του δείξετε ότι τον ακούτε και προσπαθείτε να βρείτε λύση στο πρόβλημα του και εν συνέχεια να του εξηγήσετε και εσείς τους λόγους για τους οποίους καλό είναι να συνεχίσει. Δυστυχώς στην ηλικία αυτή δεν είναι έτοιμος να πάρει τις σωστές αποφάσεις για τον εαυτό του αλλά καλό είναι να αισθανθεί ότι τον ακούτε και υπολογίζεται την άποψή του.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Το έχουμε συζητήσει μαζί του και δεν μπορεί να καταλάβει πόσο χρήσιμα είναι τα αγγλικά για το μέλλον του. Ξέχασα να αναφερω πως πηγαίνει επίσης δύο φορές την εβδομάδα ποδόσφαιρο και μια μουσική με μεγάλη ευχαριστηση και έτσι δεν υπάρχει ελεύθερο απόγευμα εκτός από τα σαββατοκύριακα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μήπως το παιδί γκρινιάζει για κάποιο συγκεκριμένο λόγο; μήπως τα αγγλικά τα κάνει μια μέρα που έχει και αθλητικά μαζί (ή την επόμενη μιας κουραστικής μέρας) και αντιδράει επειδή νιώθει εξάντληση; αν πηγαίνει γκρινιάζοντας και γυρνάει χαρούμενος, δεν φταίνε τα ίδια τα αγγλικά αλλά ίσως το πρόγραμμά του δεν τον βολεύει. Μήπως να κοιτούσατε άλλες ώρες, άλλη συχνότητα, ή το ιδιαίτερο που πρότειναν κάποιες κοπέλες;

Link to comment
Share on other sites

Το A junior, αν δεν διδάσκεται με πολύ ειδικό τρόπο, είναι δύσκολο για τα 7 χρονα. Εγώ δεν υπήρχε περίπτωση να του κάνω αυτό το επίπεδο στην ηλικία αυτή σε ένα συμβατικό φροντιστήριο. Δες κατά τη γνώμη μου το φροντιστήριο που τον έχεις πάει, πώς το διδάσκει, αν έχει αρκετή κίνηση και δραστηριότητα, όπως πρέπει για την ηλικία αυτή. Το σύστημα με το δάσκαλο στον πίνακα και τους μαθητές στο θρανίο, δεν είναι κατάλληλο. Αντίθετα πρέπει να δίνεται έμφαση στα προφορικά και στο listening. Το να πηγαίνει το παιδί αγγλικά με το ζόρι, πάντως, το θεωρώ κι αυτό απαράδεκτο. Η μαθησιακή διαδικασία στην ηλικία αυτή πρέπει να είναι ευχάριστη και αυτό είναι αρμοδιότητα του δασκάλου και όχι του μαθητή. Η γνώμη μου λοιπόν είναι να μην το σταματήσεις το παιδί, αλλά να ψάξεις να βρεις ένα τρόπο μάθησης που να του ταιριάζει (το ιδιαίτερο δεν είναι και τόσο κακή ιδέα, άσε που θα κάνει και λιγότερες ώρες και μεγάλο μέρος των ασκήσεων με το δάσκαλο ή τη δασκάλα).

Link to comment
Share on other sites

Και τώρα έρχεται η τρελλή για τον αντίλογο...

Εμένα, το πρόγραμμα που περιγράφεις μου φαίνεται πολύ φορτωμένο για παιδάκι Β' δημοτικού...Και θεωρώ απόλυτα φυσιολογικό που αντιδρά. Ο ελεύθερος χρόνος για ΕΛΕΥΘΕΡΟ παιχνίδι είναι ακόμα ζωτικής σημασίας. Και σε αυτή τη βάση πρέπει να το συζητήσεις μαζί του.

Φυσικά και θα του εξηγήσεις την χρησιμότητα των ξένων γλωσσών κλπ κλπ αλλά κατά τη γνώμη μου η πίεση δεν μπορεί να λειτουργήσει θετικά. Υπάρχει πάντα ο κίνδυνος απλά να 'μισήσει' τα αγγλικά και να τα έχει για βραχνά σε όλη τη μαθητική ζωή του...

Πιθανότατα επίσης δεν έχει μια ιδαιτέρως καλή δασκάλα, ώστε να του κεντριζει το ενδιαφέρον. Ειδικά αφού λες ότι στο σχολείο είναι καλός μαθητής.

Πρακτικά, για τη ζωή του μικρή σημασία έχει αν θα ξεκινήσει τα αγγλικά στην Β' ή στην Γ' δηματικού. Μεγαλύτερη σημασία έχει να αγαπήσει την ξένη γλώσσα.

Κατά τη γνώμη μου μπορείτε να του δώσετε την επιλογή να σταματήσει φέτος και να ψάξετε τις εναλλακτικές σας για ένα καλύτερο ξεκίνημα του χρόνου.

KbCJp2.pngEYukp3.png
Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς φοβάμαι. Μήπως μισήσει τα αγγλικά επειδή θα πάει φέτος με το ζόρι. Η αλήθεια είναι ότι μελετάμε την Τρίτη αγγλικά αμέσως μετά το ποδόσφαιρο με μισή ώρα διάλειμμα. (Δευτέρα Τετάρτη αγγλικά, Τρίτη Πέμπτη ποδόσφαιρο) Δεν υπάρχει άλλη ώρα. Δεν παίζει αλλαγή προγράμματος, δεν θέλω να σταματήσει το ποδόσφαιρο με τους φίλους του, για να συνεχίσει αγγλικά σε αυτήν την ηλικία. Επίσης θεωρώ υπερβολικό να πάρουμε δασκάλα για ιδιαίτερα σε 7χρονο. Ευχαριστώ πολύ πάντως για τις απαντήσεις σας.

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα όμως ειναι πως και του χρόνου το ίδιο και πιο πιεσμένος θα ειναι,η καλή δασκάλα στο σπιτι σίγουρα θα έκανε το μάθημα λιγότερο μάθημα,ποιο άνετο για εκείνον και θα είχε την δυνατότητα να ειναι προσαρμοσμένο στις αντοχές του, το φροντιστήριο το θεωρώ ποιο βάρβαρο και χρονοβόρο.και πάλι ρωτά και την δασκάλα του εκει, υπαρχει κάποια συγκεκριμένη δυσκολία,τι γνώμη έχουν οι άλλοι γονείς...και βέβαια το να διαβάζει μετα το ποδόσφαιρο αντί να ξεκουράζεται ειναι πακέτο, πριν δεν γινεται?,γιΑυτο νομίζω η δασκάλα στο σπιτι, ίσως μαζί με έναν φίλο του,μπορούσε να διαπραγματευτεί καλύτερα το θεμα διαβαςματος,πλέον νομίζω υπάρχουν και οικονομικά ανεχτες ιδεες.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Και τώρα έρχεται η τρελλή για τον αντίλογο...

Εμένα, το πρόγραμμα που περιγράφεις μου φαίνεται πολύ φορτωμένο για παιδάκι Β' δημοτικού...Και θεωρώ απόλυτα φυσιολογικό που αντιδρά. Ο ελεύθερος χρόνος για ΕΛΕΥΘΕΡΟ παιχνίδι είναι ακόμα ζωτικής σημασίας. Και σε αυτή τη βάση πρέπει να το συζητήσεις μαζί του.

Φυσικά και θα του εξηγήσεις την χρησιμότητα των ξένων γλωσσών κλπ κλπ αλλά κατά τη γνώμη μου η πίεση δεν μπορεί να λειτουργήσει θετικά. Υπάρχει πάντα ο κίνδυνος απλά να 'μισήσει' τα αγγλικά και να τα έχει για βραχνά σε όλη τη μαθητική ζωή του...

Πιθανότατα επίσης δεν έχει μια ιδαιτέρως καλή δασκάλα, ώστε να του κεντριζει το ενδιαφέρον. Ειδικά αφού λες ότι στο σχολείο είναι καλός μαθητής.

Πρακτικά, για τη ζωή του μικρή σημασία έχει αν θα ξεκινήσει τα αγγλικά στην Β' ή στην Γ' δηματικού. Μεγαλύτερη σημασία έχει να αγαπήσει την ξένη γλώσσα.

Κατά τη γνώμη μου μπορείτε να του δώσετε την επιλογή να σταματήσει φέτος και να ψάξετε τις εναλλακτικές σας για ένα καλύτερο ξεκίνημα του χρόνου.

 

 

Συμφωνώ (αν και είμαι υπερ της ξενης γλώσσας από πολύ νωρίς αλλά όχι με αυτόν τον τρόπο). Θα τον σταματούσα αλλά προσπαθούσα να έχει επαφή με την γλώσσα αλιώς. Έχει σημασία να ''τήν αγαπήσει'' την γλώσσα θα κάνει πολύ διαφορά και στο τι θα μάθει και στο πως περνά.

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα όμως ειναι πως και του χρόνου το ίδιο και πιο πιεσμένος θα ειναι,η καλή δασκάλα στο σπιτι σίγουρα θα έκανε το μάθημα λιγότερο μάθημα,ποιο άνετο για εκείνον και θα είχε την δυνατότητα να ειναι προσαρμοσμένο στις αντοχές του

Ανεβαίνοντας όμως οι τάξεις ανεβαίνουν και οι αντοχές. ;)

Συμφωνώ ως προς τα ιδιαίτερα.

θεωρώ υπερβολικό να πάρουμε δασκάλα για ιδιαίτερα σε 7χρονο

Και δεν είναι ακριβώς θέμα ηλικίας το πότε ένα παιδί πρέπει ή όχι να κάνει ιδιαίτερο μάθημα. Δεν σημαίνει ότι κάτι πάει λάθος. Απλά το φροντιστήριο είναι δομημένο με διαφορετικό τρόπο και μπορεί να ζορίζει καποιους περισσότερο από άλλους. Επίσης παίζει πάντα το ενδεχόμενο της όχι πολύ καλής δασκάλας σε κάποια τάξη.

Συμφωνώ (αν και είμαι υπερ της ξενης γλώσσας από πολύ νωρίς αλλά όχι με αυτόν τον τρόπο). Θα τον σταματούσα αλλά προσπαθούσα να έχει επαφή με την γλώσσα αλιώς. Έχει σημασία να ''τήν αγαπήσει'' την γλώσσα θα κάνει πολύ διαφορά και στο τι θα μάθει και στο πως περνά.

Κι εγώ συμφωνώ! (και είμαι υπερ της ξενης γλώσσας από πολύ νωρίς αλλά όχι με αυτόν τον τρόπο) :cool:

KbCJp2.pngEYukp3.png
Link to comment
Share on other sites

Στο σχολείο κάνουν αγγλικά; Θα ήθελες να τσεκάρεις πρώτα τι γίνεται εκεί; ίσως αν κάνουν αγγλικά κι αν γίνεται καλή δουλειά να μη χρειάζεται να πιέζεται.

 

Εγώ αγγλικά ξεκίνησα στην Τετάρτη δημοτικού, πήρα λόουερ στην τρίτη γυμνασίου και προφίσιενσυ στην πρώτη λυκείου.Διαβάζω αγγλόφωνη βιβλιογραφία και μεταφράζω αγγλόφωνα βιβλία για την επιστήμη μου. Παρακολουθώ άνετα ταινίες και σειρές λίγο στο να μιλήσω δυσκολεύομαι,αλλά αυτό είναι καθαρά θέμα εξάσκησης. Θέλω να πω ότι δεν είναι απαραίτητο το ότι πρέπει να ξεκινήσει νωρίς φροντιστήριο.Δες τι γίνεται στο σχολείο.

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Τα junior επίπεδα είναι και τα πιο βασικά . Δυστυχώς πολλοί κάνουμε το λάθος και κοιτάμε τους καλούς δασκάλους στα μεγαλύτερα επίπεδα . Τα πρώτα επίπεδα είναι η βάση όμως πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στις επιλογές μας.

Link to comment
Share on other sites

Δύσκολο το δίλημμα...

Αν σταματήσει θα γκρινιάζει του χρόνου και θα λάβει το μήνυμα ότι με τη γκρίνια πετυχαίνει αυτό που θέλει, αν συνεχίσει θα γκρινιάζει φέτος...

Γνώμη μου, να μη σταματήσει.

Το έχεις συζητήσει με το ίδιο το παιδάκι; μήπως δεν του αρέσει η δασκάλα, μήπως είναι κάτι άλλο που τον ενοχλεί, οι εργασίες, ο διπλανός του, οι ώρες, οτιδήποτε;;

Εμένα ο γιος μου είναι Α΄δημοτικού. Κάθεται μέχρι τις 3:30 ολοήμερο (εκεί κάνει και τις εργασίες του), στο σπίτι δουλεύουμε μισή ωρίτσα το πολύ.

Δευτέρα & Τετάρτη έχει αγγλικά 5-6 και καράτε 7-8. Τρίτη-Πέμπτη ελεύθερες (αν και κάτι μπορεί να βάλουμε), Παρασκευή ή Σάββατο καράτε (όχι πάντα) και Κυριακή σκάκι.

Πριν ξεκινήσει η α΄δημοτικού του ξεκαθάρισα ότι το σχολείο, τα αγγλικά και ένα άθλημα είναι "υποχρεωτικά". Μπορεί να διαλέξει το άθλημα και, φυσικά, αν θέλει να κάνει κάτι άλλο.

Καμία φορά πάει με γκρίνια, αλλά φεύγει ενθουσιασμένος.

Τον ρωτάω κατά καιρούς αν του αρέσει το καράτε, αν κουράζεται, αν θέλει περισσότερο χρόνο σπίτι κλπ. Και πράτω ανάλογα.

Αγγλικά δεν έχουνε ακόμα ασκήσεις κλπ. Θα έχουνε μάλλον από τα Χριστούγεννα.

Νομίζω ότι το βασικότερο είναι να συζητήσεις με τον γιο σου, να σου πει την δική του άποψη. Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να τον πειράζει.

Επίσης, από προσωπική εμπειρία, μήπως κι εμείς δεν θα θέλαμε να μην κάνουμε όσα κάναμε κάποιες φορές; σχεδόν κάθε φορά πάω κι εγώ με γκρίνια στο καράτε και φεύγω ενθουσιασμένη...

ZS95p3.png  hcT0p3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κάθε μέρα απογευματινή εξωσχολική δραστηριότητα μου φαίνεται υπερβολή για την ηλικία του. Πότε παίζει ελεύθερα το 7χρονο; Δε νομίζω ότι το σαββατοκύριακο του είναι αρκετό.

3Wwep3.png

k8Q2p3.png

Link to comment
Share on other sites

εγω θα σας μιλησω εκ πειρας. Οταν ημουν πεμπτη δημοτικου πηγαινα σ ενα φροντιστηριο πολυ αυστηρο και με κακια δασκαλα, ολο εκλαιγα κι ελεγα δεν ηθελα να παω αλλα οι γονεις μου μ εστελναν. Η αποδοση μου εφτασε στον πατο και δεν μπορουσα ν ακολουθησω το τμημα, δεν μου ταιριαζε ολο αυτο. Με τον καιρο ειδαν οι γονεις μου οτι πραγματικα υπεφερα και τα σταματησα στη μεση της χρονιας, απο τοτε τα μισησα. Μου εφεραν δασκαλα στο σπιτι και τα πραγματα ηταν πολυ πολυ καλυτερα και τελικα οταν εφτασα γυμνασιο μ επεισε μια φιλη μου να παμε παρεα. Ακομα εχω στη μυτη μου το αρωμα που φοραγε η κακια δασκαλα, δεν θα το ξεχασω ποτε. Δες μηπως η δασκαλα του ειναι αυστηρη, μηπως τους πιεζει, χαλαρωσε τον λιγο εστω και με ιδιαιτερα γιατι πραγματικα θα τα μισησει. Αν του πεφτει βαρυ το προγραμμα δες πως μπορει ν αλλαξει αυτο και τελικα ξεκινα τον με ιδιαιτερα μετα απο λιγο καιρο αφου χαλαρωσει.

Link to comment
Share on other sites

Το A junior, αν δεν διδάσκεται με πολύ ειδικό τρόπο, είναι δύσκολο για τα 7 χρονα. Εγώ δεν υπήρχε περίπτωση να του κάνω αυτό το επίπεδο στην ηλικία αυτή σε ένα συμβατικό φροντιστήριο. Δες κατά τη γνώμη μου το φροντιστήριο που τον έχεις πάει, πώς το διδάσκει, αν έχει αρκετή κίνηση και δραστηριότητα, όπως πρέπει για την ηλικία αυτή. Το σύστημα με το δάσκαλο στον πίνακα και τους μαθητές στο θρανίο, δεν είναι κατάλληλο. Αντίθετα πρέπει να δίνεται έμφαση στα προφορικά και στο listening. Το να πηγαίνει το παιδί αγγλικά με το ζόρι, πάντως, το θεωρώ κι αυτό απαράδεκτο. Η μαθησιακή διαδικασία στην ηλικία αυτή πρέπει να είναι ευχάριστη και αυτό είναι αρμοδιότητα του δασκάλου και όχι του μαθητή. Η γνώμη μου λοιπόν είναι να μην το σταματήσεις το παιδί, αλλά να ψάξεις να βρεις ένα τρόπο μάθησης που να του ταιριάζει (το ιδιαίτερο δεν είναι και τόσο κακή ιδέα, άσε που θα κάνει και λιγότερες ώρες και μεγάλο μέρος των ασκήσεων με το δάσκαλο ή τη δασκάλα).

Θα συμφωνήσω με τη Βερενίκη. Τι εργασίες έχει στην Junior A που πιέζεται τόσο πολύ; Κανονικά τώρα πρέπει να κάνουν ακόμα γραμματάκια, άντε και καμιά λεξούλα. Μήπως το φροντιστήριο τα φορτώνει πολύ; Μήπως κάνει 2 τάξεις σε μία; Πόσα παιδάκια είναι στην τάξη; Εγώ θα ξεκινούσα μιλώντας με τη δασκάλα και μετά βλέποντας και κάνοντας. Αν το φροντιστήριο είναι λάθος, θα προτιμούσα να αλλάξω φροντιστήριο παρά να πάρω μια φτηνή δασκάλα για λιγότερες ώρες.

Link to comment
Share on other sites

Στο σχολείο κάνουν αγγλικά δύο φορές την εβδομάδα αλλά πηγαίνουν πάρα πολύ αργά. Είναι στα γράμματα ακόμη. Η δασκάλα των αγγλικών μου είπε πως όλα τα junior θα καλυφθούν από το σχολείο(δημόσιο), αλλά δεν την πολυπίστεψα. Είναι δυνατόν να βγάλουν ύλη χωρίς βιβλίο?

Η αλήθεια είναι πως στο φροντιστήριο τους τρέχουν λίγο. Δεν ξέρω πιο είναι το φυσιολογικό. Την προηγούμενη φορά είχαν 50 λέξεις αντιγραφή. (10 λέξεις επί 5 φορές την κάθε μία) και την άλλη Τετάρτη θα γράψουν τεστ.Κάθε φορά έχουν γύρω στις 5 λέξεις ορθογραφία. Βέβαια δεν μας παίρνει πάνω από μία ώρα το διάβασμα για τα αγγλικά. Ότι ξεκινήσαμε, το συζητήσαμε διεξοδικά στην αρχή της χρονιάς. Το πρόγραμμα το ήξερε και δεν είχε πρόβλημα με τις καθημερινές δραστηριότητες. Τώρα όπως δείχνουν τα πράγματα κάτι πρέπει να σταματήσουμε γιατί πιέστηκε και αυτό φυσικά δεν θα είναι ούτε το ποδόσφαιρο, ούτε η μουσική, γιατί ο ίδιος την ζήτησε, και του αρέσει πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Κάθε φυσιολογικό παιδί, που θα του ζητήσεις να σταματήσει μία δραστηριότητα ανάμεσα στα αγγλικά, τη μουσική και το ποδόσφαιρο, θα προτιμήσει να σταματήσει τα αγγλικά:lol::lol:. Οπότε είναι απολύτως φυσιολογική η γκρίνια. Αλήθεια όμως, γιατί το βρίσκεις υπερβολικό να κάνει το παιδί ιδιαίτερο στα 7? Εγώ νομίζω ακριβώς το αντίθετο. Στην ηλικία αυτή, το παιδί αποδίδει περισσότερο στο man to man. Θα κάνει μία ώρα την εβδομάδα, με ευχάριστο τρόπο, με το δικό του ρυθμό, στο χώρο του. Έχω παρακολουθήσει μέσω γνωστών μου φροντιστηριακά προγράμματα (ιδιαίτερα ένα γνωστής αλυσίδας φροντιστηρίων ξένων γλωσσών), που είναι τόσο εντατικά, που καταντάει μαρτύριο για τα παιδιά.

Η γνώμη μου είναι ότι, αν πιστεύεις ότι πρέπει να κάνει αγγλικά, τότε βρες έναν φιλικό προς το παιδί τρόπο. Αν νομίζεις ότι δεν είναι απαραίτητο, ας αρχίσει του χρόνου, δεν θα κάνει μεγάλη διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Στο σχολείο κάνουν αγγλικά δύο φορές την εβδομάδα αλλά πηγαίνουν πάρα πολύ αργά. Είναι στα γράμματα ακόμη. Η δασκάλα των αγγλικών μου είπε πως όλα τα junior θα καλυφθούν από το σχολείο(δημόσιο), αλλά δεν την πολυπίστεψα. Είναι δυνατόν να βγάλουν ύλη χωρίς βιβλίο?

Η αλήθεια είναι πως στο φροντιστήριο τους τρέχουν λίγο. Δεν ξέρω πιο είναι το φυσιολογικό. Την προηγούμενη φορά είχαν 50 λέξεις αντιγραφή. (10 λέξεις επί 5 φορές την κάθε μία) και την άλλη Τετάρτη θα γράψουν τεστ.Κάθε φορά έχουν γύρω στις 5 λέξεις ορθογραφία. Βέβαια δεν μας παίρνει πάνω από μία ώρα το διάβασμα για τα αγγλικά. Ότι ξεκινήσαμε, το συζητήσαμε διεξοδικά στην αρχή της χρονιάς. Το πρόγραμμα το ήξερε και δεν είχε πρόβλημα με τις καθημερινές δραστηριότητες. Τώρα όπως δείχνουν τα πράγματα κάτι πρέπει να σταματήσουμε γιατί πιέστηκε και αυτό φυσικά δεν θα είναι ούτε το ποδόσφαιρο, ούτε η μουσική, γιατί ο ίδιος την ζήτησε, και του αρέσει πολύ.

 

Το ότι το συζητήσατε, δε σημαίνει ότι κατανοούσε κιόλας τι σημαίνει ακριβώς από άποψη χρόνου, κούρασης κλπ. Ως παιδί είχα καθημερινά δραστηριότητες πέραν του σχολείου και πραγματικά κουραζόμουν πολύ, αλλά γούσταρα. Όταν έπαψε πια να μου αρέσει (π.χ. η μελέτη στο πιάνο έπρεπε πια να διαρκεί πολλές ώρες και προτιμούσα να τις αφιερώσω αλλού) σταμάτησα το πιάνο.

 

Συνεπώς άστον φέτος να στρώσει με το σχολείο και τα υπόλοιπα και αφού έχει μια επαφή με τη γλώσσα, το βλέπεις από του χρόνου πιο εντατικά αν είναι. Μπορεί εν τέλει και στο σχολείο να κάνουν δουλίτσα, χωρίς τρελλή πίεση.

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά δεν θεωρώ ότι πρέπει να τον σταματήσεις τα αγγλικά.Τότε ίσως εκλάβει το μήνυμα ότι όταν γκρινιάζει μπορεί να γίνεται το δικό του.Όμως άκουσέ τον.Κάποιος λόγος υπάρχει που γκρινιάζει.Μια ωρα ασκήσεις στο σπίτι είναι υπερβολικός χρόνος για την ηλικία και το επίπεδο του παιδιού.Εγώ στη θέση σου επειδή είμαι και στο χώρο θα έστρεφα περισσότερο την προσοχή μου στο πως γίνεται το μάθημα στην τάξη και τι γίνεται στην τάξη.Συμφωνώ απόλυτα με μια κοπέλα που είπε ότι πρέπει ο δάσκαλος σε αυτές τις ηλικίες να είναι πολύ καλός και πεπειραμένος ακριβώς λόγω της ηλικίας των παιδιών.Είναι η βάση που παίρνουν για να χτίσουν οι άλλοι δάσκαλοι αργότερα.Νομίζω εκεί πρέπει να εστιάσεις την προσοχή σου.Το μάθημα σε αυτές τις ηλικίες χρειάζεται κίνηση,πολύ προφορικό λόγο και φυσικά το καλύτερο είναι να υπάρχουν και τα τεχνολογικά μέσα που βοηθούν πολύ(π.χ. διαδραστικός πίνακας κλπ.).Έτσι όχι μόνο το ευχαριστιούνται περισσότερο,αλλά μαθαίνουν στην τάξη και αυτό είναι πολύ σημαντικό.Δηλαδή το παιδί να φεύγει από την τάξη έχοντας μάθει κάποια πράγματα και όχι να μαθαίνει στο σπίτι.Με την δασκάλα στο σπίτι διαφωνώ πάρα πολύ.Πρώτον γιατί δεν είναι εύκολο να ελέγξεις τι είδους δασκάλα είναι.Ακόμα και αν είναι πολύ καλή δεν μπορεί να διαθέτει εκ των πραγμάτων τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα ενός φροντιστηρίου(βέβαια εδώ απαραίτητη προυπόθεση είναι να τα διαθέτει και το φροντιστήριο και να έχει και εκπαιδευμένους δασκάλους γι'αυτά και δυστυχώς δεν τα διαθέτουν όλα).Και ο βασικότερος λόγος για μένα είναι ότι δεν υπάρχουν συμμαθητές.Η σύγχρονη μέθοδος διδασκαλίας στην ξένη γλώσσα βασίζεται στην επικοινωνία πια και όχι τόσο όπως μας μάθαιναν παλιά μόνο γραμματική κλπ.Επομένως το γεγονός ότι θα επικοινωνεί μόνο με τη δασκάλα και δεν θα έχει συμμαθητές για επικοινωνία το θεωρώ πολυ σημαντικό μειονέκτημα.Π.χ. όταν το παιδάκι σου με το καλό φτάσει στην ηλικία να δώσει εξετάσεις θα του ζητηθεί να μιλήσει μαζί με κάποιον άλλο συνομηλικό του και όχι με τον εξεταστή,όπως συνέβαινε με εμάς.Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να μπορεί και να ανταπεξέρχεται και στα τυχόν λάθη που θα κάνει ο συνεξεταζόμενός του μαθητής την ώρα που μιλάει αγγλικά και παρ'όλα αυτά να συννενοηθεί.Αυτό μόνο σε τάξη μπορεί να το πετύχει καθώς η δασκάλα στο σπίτι πάντα θα μιλά σωστά αγγλικά,οπότε μια τέτοιου είδους εξάσκηση δεν θα είναι εφικτή για το παιδί σου.Μπορεί να να σου φαίνεται πολύ μακρυνό όλο αυτό αλλά επειδή διδάσκω ξένη γλώσσα(όχι αγγλικά) πάντα λαμβάνω υπόψη μου την γενικότερη πορεία του μαθητή από την αρχή μέχρι το τέλος της εκπαίδευσής του.

Συγγνώμη για το μεγάλο ποστ.Ελπίζω να βοήθησα κάπως.

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως στο φροντιστήριο τους τρέχουν λίγο. Δεν ξέρω πιο είναι το φυσιολογικό. Την προηγούμενη φορά είχαν 50 λέξεις αντιγραφή. (10 λέξεις επί 5 φορές την κάθε μία) και την άλλη Τετάρτη θα γράψουν τεστ.Κάθε φορά έχουν γύρω στις 5 λέξεις ορθογραφία. Βέβαια δεν μας παίρνει πάνω από μία ώρα το διάβασμα για τα αγγλικά.

Πολλά μου φαίνονται αυτά. Και δεν είναι μόνο πόση ώρα παίρνει το διάβασμα των αγγλικών, είναι και πόσο τρέχει η δασκάλα για να βγει η ύλη αυτή στην τάξη. Με τις μαμάδες των άλλων παιδιών το έχεις συζητήσει;

Link to comment
Share on other sites

Και για να μην παρεξηγηθώ κιόλας η απόψή μου για το ιδιαίτερο μάθημα βασίζεται καθαρά σε παιδαγωγικούς λόγους όπως τους κρίνω εγώ προσωπικά.Δεν έχω δικό μου φροντιστήριο για να επωφελούμαι από μια τέτοια γνώμη.Το λέω γιατί οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι και δεν θα ήθελα να δημιουργηθούν παρεξηγήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Πολλά μου φαίνονται αυτά. Και δεν είναι μόνο πόση ώρα παίρνει το διάβασμα των αγγλικών, είναι και πόσο τρέχει η δασκάλα για να βγει η ύλη αυτή στην τάξη. Με τις μαμάδες των άλλων παιδιών το έχεις συζητήσει;

 

Και εγώ νομίζω ότι είναι πολλά.Βγαίνοντας από την τάξη τις ήξερε τις λέξεις αυτές ή τις έμαθε σπίτι???Είναι σημαντικό κατά τη γνώμη μου αυτό.Πρέπει να μαθαίνει μέσα στην τάξη,ώστε να μειώνεται η δουλειά του σπιτιού,αλλά και επειδή αυτός είναι ο ρόλος της δασκάλας μέσα στην τάξη.Να μαθαίνουν στην τάξη και όχι με την μαμα στο σπίτι.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...