Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

πώς να ξυπνήσω το μεταβολισμό μου?


Recommended Posts

Είμαι μητέρα 3 παιδιών που πάτησα τα 40 και συνειδητοποίησα ότι κράτησα 2-3 κιλά από κάθε εγκυμοσύνη. Έκοψα λοιπόν εδώ και 2 βδομάδες σουβλάκια, παγωτά, ψωμιά, ζυμαρικά κλπ. Τρώω λαχανικά, φρούτα, κρέας και καμιά φορά γαλακτοκομικά χωρίς να έχω θυσιάσει τον καφέ και το ποτό μου. Για μένα όμως που έτρωγα διπλή μερίδα η προσπάθεια είναι σημαντική. Δεν έχει όμως αποδώσει. Δεν έχω χάσει γραμμάριο. Τι δεν κάνω σωστά? Πώς θα ξυπνήσω το μεταβολισμό μου?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


η ηλικια (μας) ειναι σημαντικος λογος....Καποτε μονο με υπολογισμο θερμιδων τα καταφερνα. Τωρα υπολογιζω ΚΑΙ θερμιδες ΚΑι υδατανθρακες...Με κανεναν αλλον τροπο δεν χανω κιλα.

Υπολογιζε οτι θες περιπου 27 θερμιδες ανα κιλο (αν κανεις γυμναστικη ισως θες και παραπανω) για να διατηρησεις το βαρος σου. Αν μειωσεις 1100 θερμιδες απο τις συνολικες (την ημερα) Θα χασεις 1 κιλο την εβδομαδα.

Δοκιμασε ετσι....αν δεν πιασει θα πρεπει να μειωσεις και τους υδατανθρακες....αυτα σε γενικες γραμμες απο καποια που καποτε ηταν ομοιοπαθουσα...Μονο με τη μειωση υδατανθρακων ξεκολλησε ο μεταβολισμος.

Link to comment
Share on other sites

Ο μεταβολισμος "ξυπναει" με την ασκηση και την αποκτηση μυικης μαζας (το δευτερο ειναι δυσκολο να επιτευχθει στις γυναικες λογω απουσιας τεστοστερόνης).

Βεβαια δεν αποκλειται να ξυπνησει και η ορεξη με την γυμναστικη,οποτε θελει προσοχη.

Προσωπικα δεν βλεπω το λογο να αποκλειονται συγκεκριμενες τροφες (εκτος εαν καποιος ειναι 200+ κιλα και στο χειλος του θανατου) ,στις σωστες δοσεις ολα ειναι επιθυμητα και ωφέλιμα,πχ οι υδατανθρακες ειναι η τροφη του εγκεφαλου άρα δεν χρειαζονται σε ενα μοντελο ή σε μια τηλεπερσόνα :lol: αλλα για τους υπολοιπους χρειαζονται,αρκει να προτιμας κατα βάση τους σύνθετους.

Βεβαιως και η ποιοτητα εχει σημασια,μπορει πχ να λεω οτι τρωω σοκολατα και πρακτικά να μιλαω για μια γκοφρέτα που της εχει αφαιρεθει σχεδον ολο το κακάο και εχει μονο ζαχαρη και χημικα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι ειδική αλλά ο μεταβολισμός ξυπνά με μικρά και συχνά γεύματα -ανά 2,5 με 3 ώρες. Υπάρχουν και κάποιες τροφές που βοηθούν την όλη κατάσταση, ψάξε τις στο internet. Και βέβαια μεγάλο ρόλο παίζει και η άσκηση, η οποία πρέπει να είναι όχι απαραίτητα πολύωρη αλλά συχνή.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Σας ευχαριστώ κορίτσια.

Ο θυροειδής μου δεν έχει πρόβλημα.

Όσο για τις θερμίδες σίγουρα έχω κόψει πάνω από 1000 την ημέρα.

Το θέμα με το τι τρώω είναι καθαρά πρακτικό. Μαγειρεύω για την οικογένεια, αν το φαγητό είναι πρωτείνη καθαρή (χωρίς σάλτσες κλπ.) θα φάω, αλλιώς μόνο σαλάτα. Αυτό που μπορώ να κάνω είναι κάθε τρεις ώρες να τσιμπάω κάτι σε φρούτο ή λαχανικό. Γενικά αν φάω έστω κι ένα κομματάκι σοκολάτας θα ξανακυλήσω (ξέρω ακούγεται περίεργο). Είναι έλλειψη αυτοπειθαρχίας. Ή του ύψους ή του βάθους.

Γυμναστική θα προσπαθήσω από Σεπτέμβρη. Από τα όργανα του γυμναστηρίου τι ενδείκνυται; Διάδρομος;

Link to comment
Share on other sites

Γενικά αν φάω έστω κι ένα κομματάκι σοκολάτας θα ξανακυλήσω (ξέρω ακούγεται περίεργο).
Δεν ειναι περιερο..και η ηλικια και οι τρεις εγκυμοσυνες συμβαλουν στο να υπαρχει το μεταβολικο συνδρομο...για αυτο σου μιλησα για τους υδατανθρακες (τους οποιους σαφως δεν κοβεις τελειως αλλα τους παιρνεις απο τις σαλατες).

Δυστυχως πρεπει να το παρουμε αποφαση πως οταν εχεις τετοια θεματα, χρειαζεται δατροφη ΜΟΝΙΜΑ.

Απο γυμναστικη εγω προτεινω γρηγορο περπατημα.

Link to comment
Share on other sites

Η ενδυναμωση με βαρη εχει παντα καλυτερα αποτελεσματα οπως εχει αποδειχθει.

Αλλα οπως και στο φαγητο,για να καταφερεις να ακολουθησεις ενα προγραμμα μακροχρόνια,σημασια εχει να ειναι κατι που σε ευχαριστει.Αν πχ σου αρεσει η κολυμβηση,κανε κολυμβηση.Αν σου αρεσει το zumba,κανε zumba.Αν λιωνεις πανω σε ενα διαδρομο εν είδει καταναγκαστικων εργων,θα ειναι πιο ευκολο να τα παρατησεις.

Link to comment
Share on other sites

Γενικώς τη γυμναστική τη θεωρώ αγγαρεία. Θα την κάνω όμως. Παλιά έπαιζα μπάσκετ και τώρα δεν υπάρχει περίπτωση να βρω ούτε χρόνο ούτε παρέα.

Το ενθαρρυντικό είναι ότι συνάντησα ένα γνωστό ο οποίος έχασε τα απίστευτα κιλά με νορμάλ διατροφή και μου είπε ότι τον πρώτο μήνα και πεινούσε και δεν έχανε. Οπότε Υπομονή!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πόσο διάστημα κάνεις δίαιτα; Ίσως χρειάζεσαι περισσότερο χρόνο για να ξυπνήσεις το μεταβολισμό σου. Όταν ξεκίνησα δίαιτα μετά από μία εγκυμοσύνη και ένα χρόνο θηλασμού, πέρασε ένας μήνας για να αρχίσω να χάνω. Σε ηλικία 38 ετών. Ευτυχώς δεν το έβαλα κάτω και μετά άρχισα να χάνω πολύ πιο γρήγορα. Σημειωτέον, ασκούμαι 2-3 φορές την εβδομάδα. Κάτι που είχε κάνει επίσης τότε η διαιτολόγος μου ήταν ότι μία από τις πρώτες εβδομάδες της δίαιτας μου είχε βάλει μία μέρα ολόκληρη να τρώω μόνο κοτόπουλο βραστό και αγγούρι (συνδυασμός πρωτεΐνης και ινσουλίνης) για να ξυπνήσουμε πιο γρήγορα το μεταβολισμό, το οποίο και πέτυχε. Πάντως σίγουρα χρειάζεσαι και κάποιο είδος άσκησης.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...