Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Greekddl υπάρχει κάτι αντίστοιχο?

Recommended Posts

Για οσους ηξεραν το αναφερόμενο σαιτ στο ιτνερνετ .... θα θερμο παρακαλουσα και λιγα λεω να μου προτεινουν ενα αλλο σαιτ σαν και αυτο. Οχι μονο μας εφτιαχνε τα σαβατοκυριακα απο ταινιες αλλα και την καθημερινότητα με βιβλια για εμας και παιδικα τραγουδακια για τα πιτσιρικια.

Σας ευχαριστώ εκ των προτερων

Διαφημίσεις

Κορίτσια με αφορμή το θέμα σας μπήκα και είδα το συγκεκριμένο σάιτ και μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον. Καθ΄ότι όμως είμαι λίγο άσχετη από τεχνικά θέματα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Πρέπει να πληρώσω την συνδρομή που λέει το σάιτ για να κατεβάσω ταινίες κτλ ή υπάρχει και άλλος τρόπος? Και αν πρέπει να πληρώσω αξίζει τον κόπο? Από το να τα δίνω στο βίντεο κλαμπ δεν θα με πείραζε να τα δώσω εκεί που είναι πολύ φθηνότερο. Περιμένω οδηγίες προς ναυτιλομένους!Ευχαριστώ εκ των προτέρων:P

Διαφημίσεις

Δε χρειάζεται να πληρώσεις. Απλά πρέπει να κάνεις sign in, για να δεις τα λινκς και να μπορέσεις να τα κατεβάσεις. Έχει και μέλη που είναι επί πληρωμή. Δεν ξέρω τι παραπάνω έχουν... φαντάζομαι πως κάπου θα το λέει.

Τώρα πια έχει μόνο ταινίες. Ενώ παλιά είχε και βιβλία. Πάντως από ταινίες έχει μεγάλη ποικιλία και δε χρειάζεται να τρέχεις για υπότιτλους! ;)

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Δε χρειάζεται να πληρώσεις. Απλά πρέπει να κάνεις sign in, για να δεις τα λινκς και να μπορέσεις να τα κατεβάσεις. Έχει και μέλη που είναι επί πληρωμή. Δεν ξέρω τι παραπάνω έχουν... φαντάζομαι πως κάπου θα το λέει.

Τώρα πια έχει μόνο ταινίες. Ενώ παλιά είχε και βιβλία. Πάντως από ταινίες έχει μεγάλη ποικιλία και δε χρειάζεται να τρέχεις για υπότιτλους! ;)

Ευχαριστώ πολύ ! πάω να το δοκιμάσω!

:-P

• 1 month later...

καλησπέρα.

να σας πω τα εξής λοιπόν.

to greekddl .com που ειχε κλείσει, ξανανοιγει αύριο.