BLUBLU

Αντισυλληπτικά και απουσία περιόδου.

    Recommended Posts

    Κορίτσια ήθελα την γνώμη σας. Λοιπόν ξεκίνησα αντισυλληπτικά μετα την γέννα γιατί ειχα πολλές μέρες περίοδο. Τα αντισυλληπτικά είναι νεας γενιάς και δεν κάνεις διακοπή μιας εβδομάδαε για να αδιαθετησεις, οποτε συνεχιζεις το κουτι που έχει 28 χάπια ενω περιμενεις οτι στο 26 θα αδιαθετησεις.

    Να σημειώσω οτι είναι η πρώτη φορά αλλα κ ο πρώτος μήνας που πηρα αντισυλληπτικά και οτι ο κυκλος μου είναι ρολοι. Δεν έχω ποτε καθυστερηση.

    Τωρα το θέμα μου είναι οτι την 12η μέρα απο την λήψη του χαπιου είχα ελευθερη επαφη με τον αντρα μου και έως σημερα ! βδομάδα καθυστερηση) δεν έχω αδιαθετησει.

    Ξερω οτι με τα αντισυλληπτικά δε μενεις έγκυος αλλα μηπως ο πρώτος μήνας χρήσης του δε σε καλύπτει;

    Τι μπορει να συμβαίνει κ να μην αδιαθετω;:rolleyes:

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Πολλοί λόγοι , ορμονικοί ίσως αλλά αν πήρες σωστά τα αντισυλληπτικά δεν υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Πολλοί λόγοι , ορμονικοί ίσως αλλά αν πήρες σωστά τα αντισυλληπτικά δεν υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης.

     

     

    Ευχαριστώ για την απάντηση. Τα χάπια τα παίρνω σωστά απο την 1η μέρα, απλά δε ξέρω αν απο τον πρώτο κύκλο έχουν αντισυλληπτική δράση 100%. Γιατι ήρθα σε επαφη τη 12 μέρα του κύκλου μου, τον πρώτο μηνα χρησης τους.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Εγώ ξέρω από τον δικό μου γυναικολόγο που τα έπαιρνα ότι έχουν αντισυλληπτική δράση από την πρώτη ημέρα αρκεί να τα παίρνεις στην ώρα τους.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Ευχαριστώ για την απάντηση. Τα χάπια τα παίρνω σωστά απο την 1η μέρα, απλά δε ξέρω αν απο τον πρώτο κύκλο έχουν αντισυλληπτική δράση 100%. Γιατι ήρθα σε επαφη τη 12 μέρα του κύκλου μου, τον πρώτο μηνα χρησης τους.

     

    Aν αναφέρεσαι στα qlaira το είχα πάθει κι εγώ ! Παραλήφθηκε εντελώς μία περίοδος όταν ξεκίνησα να τα παίρνω και ο γιατρός μου είχε πει ότι μπορεί να συμβεί αυτό με τα συγκεκριμένα χάπια και να μην ανησυχώ καθόλου. Βέβαια, είχα κάνει τεστ εγκυμοσύνης γιατί είχα πανικοβληθεί και είχε βγει αρνητικό !

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites




    Aν αναφέρεσαι στα qlaira το είχα πάθει κι εγώ ! Παραλήφθηκε εντελώς μία περίοδος όταν ξεκίνησα να τα παίρνω και ο γιατρός μου είχε πει ότι μπορεί να συμβεί αυτό με τα συγκεκριμένα χάπια και να μην ανησυχώ καθόλου. Βέβαια, είχα κάνει τεστ εγκυμοσύνης γιατί είχα πανικοβληθεί και είχε βγει αρνητικό !

     

     

    Αχ αυτά παίρνω! Μιλησα τηλεφωνικα με τον δικο μου κ μου ειπε να παω να με δει σε λίγες μέρες που θα παω στον τόπο μου. Μετα τα σταμάτησες ή σου ήρθε στον επόμενο κύκλο;

    Μηπως να παω να παρω κανα τεστ εγκυμοσυνης γιατί εχω ταραχτει αρκετα.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Αχ αυτά παίρνω! Μιλησα τηλεφωνικα με τον δικο μου κ μου ειπε να παω να με δει σε λίγες μέρες που θα παω στον τόπο μου. Μετα τα σταμάτησες ή σου ήρθε στον επόμενο κύκλο;

    Μηπως να παω να παρω κανα τεστ εγκυμοσυνης γιατί εχω ταραχτει αρκετα.

     

    Όχι, δεν τα σταμάτησα καθόλου. Μου ήρθε τον μεθεπόμενο μήνα κανονικά. Θεωρώ ότι δεν είσαι έγκυος, σε καταλαβαίνω γιατί είχα περάσει κι εγώ την ίδια ανησυχία. Τώρα αν θες, για να ηρεμήσεις, κάνε ένα τεστ :wink:.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Να γρ'αψω επίσης ότι έχω πονους περιόδου και πόνο στην μέση, δε ξέρω αν αυτά τα προκαλούν τα χάπια, αφου τέτοια συμπτώματα δεν έχω οταν περιμένω να αδιαθετησω αλλά τα είχα σαν συμπτώματα εγκυμοσυνης....ουφ!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Όχι, δεν τα σταμάτησα καθόλου. Μου ήρθε τον μεθεπόμενο μήνα κανονικά. Θεωρώ ότι δεν είσαι έγκυος, σε καταλαβαίνω γιατί είχα περάσει κι εγώ την ίδια ανησυχία. Τώρα αν θες, για να ηρεμήσεις, κάνε ένα τεστ :wink:.

    Με καθησυχάζεις μεν, αλλά εχω αυτον τον πονο στη μέση που το ειχα στις εγκυμοσυνες κ γενικά έχω τσιμπηματα δεξια και αριστερ στις ωοθηκες. Εσυ ένιωθες κατι οταν περιμενες να αδιαθετησεις αλλα τελικά δεν έγινε?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Με καθησυχάζεις μεν, αλλά εχω αυτον τον πονο στη μέση που το ειχα στις εγκυμοσυνες κ γενικά έχω τσιμπηματα δεξια και αριστερ στις ωοθηκες. Εσυ ένιωθες κατι οταν περιμενες να αδιαθετησεις αλλα τελικά δεν έγινε?

     

    Aκριβώς έτσι ένοιωθα κι εγώ, γι'αυτο είχα ανησυχήσει για πιθανή εγκυμοσύνη. Από τη στιγμή που τα πήρες όλα τα χάπια κανονικά, θεωρώ ότι είναι απίθανο να είσαι έγκυος. Αν είναι όμως να το σκέφτεσαι συνέχεια και να πανικοβάλλεσαι, κάνε ένα τεστ να ηρεμήσεις.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Aκριβώς έτσι ένοιωθα κι εγώ, γι'αυτο είχα ανησυχήσει για πιθανή εγκυμοσύνη. Από τη στιγμή που τα πήρες όλα τα χάπια κανονικά, θεωρώ ότι είναι απίθανο να είσαι έγκυος. Αν είναι όμως να το σκέφτεσαι συνέχεια και να πανικοβάλλεσαι, κάνε ένα τεστ να ηρεμήσεις.

     

    Οποτε ειχες και συμπτωματα. Αυτά είναι που με τάραξαν περισσοτερο. Αν είμαι έγκυος θα ειναι το τέταρτο μέσα σε 3 χρόνια. Οι άλλες δυο γέννες ηταν με καισαρική κ μου ειπαν οτι πρέπει να περάσει μια 5ετια για να μεινω έγκυος. Κ αν ειμαι δε θελω να το ρίξω, αν κ 4 παιδια πλέον ειναι πολυυυυ δυσκολα!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Καλησπερα.

    Πηρα τα yasmin για πρωτη φορα. Εχουν περασει 3 μερες απο τοτε που πηρατο τελευταιο χαπι και ακα δεν εχω περιοδο. Ουτε ιδιαιτερα συμπτωματα. Μονπ τοο στηθος μου ποναει. Ανυσηχω? Υπαρχει περιπτωση εγκυμοσυνης? Τι να κανω?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Καλησπερα.

    Πηρα τα yasmin για πρωτη φορα. Εχουν περασει 3 μερες απο τοτε που πηρατο τελευταιο χαπι και ακα δεν εχω περιοδο. Ουτε ιδιαιτερα συμπτωματα. Μονπ τοο στηθος μου ποναει. Ανυσηχω? Υπαρχει περιπτωση εγκυμοσυνης? Τι να κανω?

     

    Μην ανησυχείς! Εμένα συνηθως μου ερχόταν περιοδος τη 4η μέρα μετά τη διακοπη. Αν πήρες ολα τα χάπια σωστά τότε δεν υπάρχει περίπτωση εγκυμοσυνης.


    I 'm a happy twin mom

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Μονο μια φορα αργησα να το παρω καποιες ωρες. Παιζει ρολο αυτο?

     

    Σε ευχαριστω παντως για την αμεση απαντηση σου.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Μονο μια φορα αργησα να το παρω καποιες ωρες. Παιζει ρολο αυτο?

     

    Όχι, δεν παίζει ρόλο, μην ανησυχείς.

    Μπορεί να κάνει και μια βδομάδα από το τελευταίο χαπάκι, μέχρι να σου έρθει, είναι θέμα οργανισμού.

    Για το αν υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης δεν ξέρω να σου πω, γιατί δεν θυμάμαι από πότε αρχίζει η προστασία των αντισυλληπτικών...από το πρώτο χάπι? Ή μετά τον πρώτο μήνα?

    Τι σου έχει πει ο γιατρός σου?

    (το στήθος μπορεί να πονάει και από τη λήψη των αντισυλληπτικών, ακόμα προσαρμόζεται ο οργανισμός σου)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Όχι, δεν παίζει ρόλο, μην ανησυχείς.

    Μπορεί να κάνει και μια βδομάδα από το τελευταίο χαπάκι, μέχρι να σου έρθει, είναι θέμα οργανισμού.

    Για το αν υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης δεν ξέρω να σου πω, γιατί δεν θυμάμαι από πότε αρχίζει η προστασία των αντισυλληπτικών...από το πρώτο χάπι? Ή μετά τον πρώτο μήνα?

    Τι σου έχει πει ο γιατρός σου?

    (το στήθος μπορεί να πονάει και από τη λήψη των αντισυλληπτικών, ακόμα προσαρμόζεται ο οργανισμός σου)

     

    Οι οδηγιες του κουτιου λενε οτι αν παρεις το χαπι την πρωτη μερα του κυκλου εχεις αμεσως προστασια.

    Επαιρνα σημερα το απογευμα το γιατρο μου γιατι ειχα αγχωθει πολυ και δεν μπορεσω να τον βρω. Θα προσπαθησω παλι αυριο το πρωι.

    Αν κανω αυριο τεστ εγκυμοσυνης θα ειναι εγκυρο?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Νομιζω τζαμπα αγχωνεσαι βρε κοριτσι...

    Εγω θα έλεγα να περιμένεις καμια βδομαδα ακομα, θα σου ερθει.

    Κι αν δεν, τότε κανεις τεστ.

    Νομιζω θα σου επιβεβαιωσει κι ο γιατρος σου οτι εχεις ακομα μερες περιθωριο να αδιαθετησεις.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

    Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Σύνδεση

    Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα