Nilos

παράπονα για φασαρία ΕΚΤΟΣ ωρών κοινής ησυχίας [ΠΡΌΒΛΗΜ]

Recommended Posts

Χαιρετώ τους γονείς και το υπόλοιπο φόρουμ!! Συνήθως δεν κάνω ποστς στο φόρουμ, προτιμώ να διαβάζω, αλλά τώρα έχω κάποιο πρόβλημα και θέλω τη γνώμη σας.

Λοιπόν, είμαι φοιτητής (2ο έτος) και φέτος το καλοκαίρι ξενοίκιασα το διαμέρισμα που εμένα και βρήκα ένα άλλο. Στο καινούριο λοιπόν διαμέρισμα υπάρχει μια διαχειρίστρια (60 ετών γεροντοκόρη, υστερική) η οποία είναι ΚΑΙ καθαρίστρια της πολυκατοικίας!!

Δεν είμαι σίγουρος αν αμοιβέται για αυτό (αλλά πιθανότατα το κάνει οικειοθελώς), είναι νόμιμο αυτό; Δηλαδή το ότι κάνει μια εργασία χωρίς ασφάλιση;;

Αν αναρωτιέστε "Τι με νοιάζει εμένα", η απάντηση είναι ότι μένει από κάτω μας και έρχεται και βδομάδα και κάνει παράπονα (φωνάζοντας) ότι κάνουμε φασαρία!!

Εγώ μένω με την αδερφούλα μου (4 ετών) η οποία είναι ζωηρή και όσο να 'ναι μωρό είναι. Και θα τρέξει και θα κλάψει και το παιχνίδι θα του πέσει απ τα χέρια (όχι όμως τις ώρες κοινής ησυχίας, τότε βλέπουμε DVD και δεν κάνει ούτε κιχ)

Και επίσης εγώ είμαι σε καρότσι και το καθιστικό είναι όλο με παρκέ και ακούγεται όταν κινούμε... Τι δηλαδή θα πρέπει όλη μέρα να είμαι σε ένα μέρος;!

Να σημειώσω ότι μένω με τον παππού, τη γιαγιά, τι μικρή και τον άλλο αδερφό μου (κι αυτός ΑμεΑ, 24 ετών και φοιτητής). Οι γονείς μου μένουν άλλου επειδή δουλεύουν και δε θέλω ούτε να τους προσθέτω κι αλλά προβλήματα ούτε να αναγκασω τη μητέρα μου να σταματήσει απ τη δουλειά για να πάρει τη μικρή και να την κρατάει αυτή

Εεε και ψάχνω τρόπο να την "εκδικηθώ". Δεκτές πάσης φύσεως ιδέες! Ακούω... :-)

Διαφημίσεις

ιδεες εκδικησης σιγουρα δεν θα σου δωσω...θα προτεινα εναν καλοπροαιρετο διαλλογο με τη γεοτονισσα σου για αρχη...εξηγησε της τι ακριβως συμβαινει οπως τα περιγραφεις και σε εμας...

Χαιρετώ τους γονείς και το υπόλοιπο φόρουμ!! Συνήθως δεν κάνω ποστς στο φόρουμ, προτιμώ να διαβάζω, αλλά τώρα έχω κάποιο πρόβλημα και θέλω τη γνώμη σας.