Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

οδηγίες για αγορές μέσω του Amazon.co.uk ! (Αγγλίας)


Recommended Posts

Amazon.co.uk (Αγγλίας όχι Αμερικής)

 

Οδηγίες για αγορές στο αγγλικό amazon

 

Το Amazon έχει σε διάφορες χώρες σελίδα όπως Ηνωμένες Πολιτείες, Γερμανία, Γαλλία κ Αγγλία ,Κίνα ,Καναδά, Ιταλία κ Ισπανία. Το Γερμανικό Amazon χρεώνει 13-16ευρώ για μεταφορικά αναλόγως τα προϊόντα κ το Γαλλικό έχω δει από 8ευρώ έως κ 16ευρώ.

Συνηθίζεται να αγοράζουμε από την αγγλική www.amazon.co.uk γιατί δίνει ένα μεγάλο πλεονέκτημα που οι άλλες σελίδες του Amazon δεν δίνουν, το αγγλικό Amazon δίνει δωρεάν μεταφορικά για Ελλάδα αν η παραγγελία σας πλησιάζει ή είναι πάνω από 25λίρες.

 

Και οι υπόλοιποι σημαντικοί όμως λόγοι που επιλέγουμε να αγοράσουμε από το Amazon εν γένει είναι ότι προσφέρει τα παρακάτω:

 

1. Σίγουρη κ έγκαιρη παράδοση της παραγγελίας μου

 

2. Ασφάλεια της γνησιότητας του προϊόντος που πήραμε

 

3. Ασφάλεια κ σεβασμός προς τον καταναλωτή του ότι αν χαθεί το δέμα μας θα μας γίνει επιστροφή χρημάτων χωρίς επιπρόσθετη ταλαιπωρία ή θα γίνει αντικατάσταση παραγγελίας εκ νέου δωρεάν .

 

Θα πρέπει όμως να ξέρουμε κ πώς να επιλέγουμε το Amazon ως πωλητή γιατί στο Amazon πουλάνε κ άλλοι πωλητές πέρα από το ίδιο το Amazon Οι οποίοι είναι ελεύθεροι να πουλάνε ότι θέλουν σε όποια τιμή θέλουν, αλλά το Amazon δεν τους ελέγχει, δηλαδή αν κάτι πάει στραβά το Amazon δεν θα εμπλακεί για να αποδώσει το ποιος έχει δίκιο ή άδικο. Ούτε κ θα ασχοληθεί αν έχετε ένα πρόβλημα παράδοσης δέματος. Έτσι για να επωφεληθούμε των θετικών χαρακτηριστικών του Amazon ως πωλητή θα πρέπει να ξέρουμε κ πώς να τον διαλέγουμε ως πωλητή.

Τώρα πάμε στη σελίδα του αγγλικού Amazon να μάθουμε τα κουμπάκια του.

 

 

Περιήγηση στη πρώτη σελίδα του Amazon

 

Με το που ανοίγει η σελίδα έχει πάνω μια μπάρα αναζήτησης Search εκεί βάζουμε το προϊόν που ψάχνουμε ή με την εμπορική του ονομασία πχ Lego ή με την κατηγορία του πχ feeding bottles.

 

Άπαξ κ πατήσετε το Lego πχ θα σας βγάλει σε αποτελέσματα βάση της λέξης που βάλατε που τα βρίσκει σε ποιες κατηγορίες κ υποκατηγορίες προϊόντων –Department-, φαίνεται αριστερά αυτό στην κάθετη μπάρα.

Εκεί θα διαλέξετε την ενότητα που πιστεύετε ότι ανήκει το προϊόν που ψάχνετε πχ για τα Lego σίγουρα ανήκει στην κατηγορία toys and games . Άρα πατάμε εκείνη την κατηγορία κ μπαίνουμε μέσα. Τώρα βρίσκεστε μέσα στην ενότητα των παιχνιδιών.

 

Δίνουμε λίγο προσοχή/βάση στην αριστερή κάθετη μπάρα όπου αναγράφονται/χωρίζονται τα εξής με την σειρά

 

By age πχ ανά ηλικία τα παιχνίδια

 

Department πχ χωρισμένα ανά κατηγορία δράσης, κατασκευών κτλπ

 

Characters πχ Disney κτλπ

 

Delivery option πχ επιλογή αν έρχονται με δωρεάν μεταφορικά

 

Brand πχ μάρκα Disney,Mattel κτλπ

 

Avg. Customer Review πχ τα ριβιους για τα παιχνίδια

 

Price πχ τιμές

 

Seller Πωλητές

 

Availability διαθεσιμότητα προϊόντων

 

Και φτάνουμε στο προκείμενο

Η διαδικασία είναι η εξής , έχοντας φτάσει στα προαναφερόμενα όπου θα βλέπετε τις κατηγορίες κ όλα αυτά που έγραψα στην αριστερή μπάρα εκεί που θα έχει το seller εσείς θα επιλέξετε το Amazon.co.uk κ όπου υπάρχει κ το Amazon Warehouse deals (όπου είναι η αποθήκη με τις ευκαιρίες στοκ)

Άρα όταν θα μπαίνετε στην σελίδα περιγραφής ενός προϊόντος κάτω από την τιμή που αναγράφεται σε λίρες Αγγλίας θα λέει κάτι από τα τρία παρακάτω:

In stock (διαθέσιμο) ή Out of stock (μη διαθέσιμο άμεσα)

 

Sold and dispatched by Amazon.co.uk Όπου σημαίνει ότι απευθείας σας το στέλνει κ πουλάει το Amazon Αγγλίας.

Sold and dispatched by Amazons preferred merchant Όπου κ σημαίνει ότι το παίρνει από άλλον συνεργάτη του το Amazon κ το πουλάει

Sold and fulfilled by Amazon όπου πάλι σημαίνει ότι ναι μεν το πουλάει άλλος έμπορος αλλά για Ελλάδα στο πουλάει κ το αναλαμβάνει το Amazon

 

Καλύψαμε κ το πώς βρίσκω στα προϊόντα πωλητή το Amazon

 

Τώρα ας μιλήσουμε για τους τρίτους πωλητές/εμπόρους.

Ίσως κατά λάθος βρεθείτε μπροστά σε ένα προϊόν που θα λέει πχ

In stock.

Dispatched from and sold by FireStar Toys. Αυτό σημαίνει πως ΔΕΝ πωλείται από το Amazon αλλά από τρίτο έμπορο.

 

Επίσης πάνω δεξιά εκεί που αναγράφει πάλι την τιμή θα λέει πχ £19.95 + FREE SHIPPING, μη γελιέστε το δωρεάν μεταφορικά εννοεί με αγοραστή κ διεύθυνση αποστολής στην Αγγλία κ ΟΧΙ για Ελλάδα. Το σύστημα ενώ έχετε λογκάρει παρόλα αυτά δεν αναγνωρίζει αν είστε από Ελλάδα ή από το Τσιμπουντί για να σας εμφανίζει τα μεταφορικά για Ελλάδα.

Κάποιοι πωλητές/έμποροι στέλνουν Ελλάδα κάποιοι όχι.

 

Εκείνοι που στέλνουν Ελλάδα θα το ανακαλύψετε αν τοποθετήσετε το προϊόν στο καλάθι σας κ προχωρήσετε την παραγγελία μέχρι το τελικά στάδιο πριν πατήσετε το place your order κ εκεί θα αναφέρονται κ τα μεταφορικά για Ελλάδα από τον εν λόγω πωλητή.

Αν δεν στέλνει Ελλάδα ο πωλητής αυτός θα σας βγάλει το εν λόγο μήνυμα

«We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below. Learn more»

Από εκεί κ πέρα το ρίσκο του να αγοράσετε από τρίτο πωλητή/έμπορο είναι δικό σας.

 

Ολοκληρώνοντας μια παραγγελία στο Amazon

 

Τώρα πάμε να ολοκληρώσουμε μια παραγγελία

 

Διαλέγω το προϊόν , πατάω add to basket κ μπαίνει στο καλάθι μου.

Με πετάει στην σελίδα όπου κ λέει proceed to checkout Το πατάω προχωρώ κ μου λέει να λογκάρω με το user name μου κ το password μου.

Και βρίσκομαι στο καλάθι μου όπου κ ελέγχω την ποσότητα των αντικειμένων που έχω στο quantity κ μετά πατάω δεξιά το proceed to check out.

Εκεί πια με πετάει στην τελική σελίδα όπου λέει Review Your Order Επιθεώρησε την παραγγελία σου

 

Και φτάνουμε στο σημαντικό , στη πάνω μπάρα θα λέει

το delivery address διεύθυνση παράδοσης ,

θα λέει payment information πληροφορίες πληρωμής (θα έχει το είδος της κάρτας σας πχ Visa κ τα τελευταία 4 ψηφία της κάρτας)

κ διπλα θα λεει Gift Cards & Promotional Codes οπου κ σημαίνει αν έχουμε κάποιο εκπτωτικό κωδικό (voucher code) εδώ είναι που το πληκτρολογείται κ πατάτε το apply για να γίνει και η έκπτωση.

Από κάτω θα έχει μια επισκόπηση των προϊόντων της παραγγελίας σας κ δίπλα θα λέει

 

Choose a delivery speed:

FREE Super Saver Delivery (3-10 business days) Εμείς διαλέγουμε την πρώτη επιλογή για να μας γίνουν δωρεάν τα μεταφορικά, άπαξ κ το διαλέξετε θα ξαναφορτώσει τη σελίδα κ θα έχουν αφαιρεθεί τα μεταφορικά από το σύνολο των λιρών που αναγράφονται πάνω δεξιά στη σελίδα. Πληροφορίες για τα μεταφορικά για το FREE Super Saver Delivery και Διάφορες ερωτήσεις/απαντήσεις για το FREE Super Saver Delivery

 

Standard (3-7 business days) Αν διαλέξετε αυτή την αποστολή, θα σας χρεώσει τα ανάλογα μεταφορικά.Κ αν έχετε πάνω από ένα προϊόν στο καλάθι σας θα πρέπει να επιλέξετε επίσης από κάτω που αναφέρει Choose a delivery preference: θα διαλέξετε το Group my items into as few deliveries as possible για να ομαδοποιήσει τα προϊόντα σας σε όσο λιγότερες αποστολές μπορεί αλλιως μπορεί να σας χωρίσει κ την παραγγελία στα 7 πχ. Αν διαλέξετε το I want my items faster. Dispatch items as they become available. Τότε θα υπάρξει μια εξτρά χρέωση οπως κ το αναφέρει από δίπλα (at additional cost).Αλλά ακόμη κ άν τη διαλέξετε για να σας έρθουν ποιο γρήγορα πάλι τις ίδιες μέρες θα κάνει αφού εμπλέκονται μέσα κ τα ελληνικά μας ΕΛΤΑ. Δεν σημαίνει πως θα σας το στείλει με κουριερ ή εξπρες.

Τώρα κάτω από το κίτρινο κουμπί που αναγράφει Place your order Τοποθέτησε την παραγγελία σου έχει αναλυτικά την χρέωση σας πχ

 

Order Summary

Items: £22.42

Postage & Packing: £0.00<-εδώ φαίνεται οτι δεν έχει μεταφορικά

Order Total: £22.42

Order Totals includes VAT.

See details.

 

Τα προϊόντα σας κοστίζουν 22.42λιρες κ τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Αν πατήσετε το See details θα σας ανοίξει πινακάκι αναλυτικό όπου θα αναφέρονται τα προϊόντα προ ΦΠΑ κ μετά με υποσύνολο ΦΠΑ κ τελικό σύνολο αξίας.

Το Amazon έχει έδρα κ στην Ελλάδα, αποδίδει ΦΠΑ κ έχει Ελληνικό Αφμ για αυτό κ ίσως παρατηρήσετε μια διαφορά στην αξία των προϊόντων μεταφέροντάς τα στο καλάθι σας μετά γιατί στην Αγγλία ο σύνηθες φπα είναι 21% ενώ στην Ελλάδα 23% .Πχ στα παιδικά βρεφικά είδη (παμπερς) έχει γύρω στο 6-9% φπα η Αγγλία κ η αύξηση στο καλάθι σας θα είναι μεγαλύτερη αφου στην Ελλάδα έχουν 23% φπα τα είδη αυτά. Πάντα προσθέτει αυτό το +2% ΦΠΑ (από το 21%) για αυτό κ ανεβαίνει ελάχιστα η τιμή τους. Όμως ακριβώς επειδή έχει ελληνικό Αφμ μπορείτε τις αποδείξεις να μη τις πετάτε κ να τις κρατάτε να τις βάλετε στην επόμενη φορολογική σας δήλωση, στα έξοδα σας.

Και καταλήγετε να τοποθετήσετε παραγγελία στο Amazon.

 

 

Αφού κάνω την πρώτη μου παραγγελία στο Amazon.

 

Το πρώτο που θα ακολουθήσει είναι να σας ευχαριστήσει το Amazon κ να σας ενημερώσει με το που θα φορτώσει εκ νέου την σελίδα με τον αριθμό παραγγελίας σας.

Θα σας έρθει κ ένα γράμμα επιβεβαίωσης παραγγελίας στο μειλ που καταχωρήσατε όταν γραφτήκατε στο Amazon, ενημερώνοντας σας για την παραγγελία που μόλις βάλατε , τα προϊόντα που πήρατε το σύνολο των χρημάτων κτλπ.

Από εκεί κ πέρα να θέλετε να δείτε τις παραγγελίες σας ψάχνετε πάνω δεξιά με ψιλά γράμματα τέρμα δεξιά που λέει Your account το πατάτε κ σας προχωρά στην σελίδα του λογαριασμού σας ως μέλος του Amazon

Εκεί τώρα έχει διάφορες ενότητες , με διάφορα όμορφα κουμπάκια που δεν θα σας βλάψει να τα πατήσετε , να περιηγηθείτε λίγο να πάρετε μια ιδέα .

Στην πρώτη ενότητα λέει Your orders εκεί αν το πατήσετε θα σας πετάξει στη σελίδα με τις παραγγελίες που έχετε βάλει ημερολογιακά καταχωρημένες από την παλιότερη προς την νεώτερη πάνω πάνω.

 

Προφανώς κ θα δείτε την παραγγελία που μόλις βάλατε με αυτό τον τρόπο προβολής

 

Order Placed:

5 Dec 2011

View Order Details | Printable Order Summary

• Order Number: 203-χχχχχχχ-5χχχχχχχχ

• Recipient: Το όνομά σας εδώ

• Order Total: £34.09

 

Αν πατήσετε το View Order Details θα σας ανοιξει το αναλυτικός λογαριασμός με τα ποσά τα προιόντα το φπα τις πληροφορίες πληρωμής κτλπ.

Αν πατήσετε το Printable Order Summary τότε θα σας πετάξει στο ίδιο αρχείο/λογαριασμό έτοιμο προς εκτύπωση.

 

Και στα δεξιά θα έχει φωτογραφία των αντικειμένων που παραγγείλατε με τον τίτλο της ημερομηνίας πιθανής παραλαβής σας .Πχ

Delivery 1 of 1

Dispatched

(What's this?)

Delivery Estimate: 13 Dec 2011 αυτό εδώ είναι η πιθανή ημερομηνία άφιξης της παραγγελίας σας, μπορεί να παραλάβετε νωρίτερα αλλά μπορεί κ αργότερα.

 

Εδώ σας λέει ότι δεν σας έδωσε τράκινγκ νούμερο γιατί πιθανώς τα έχει στείλει με απλή αποστολή royal mail αγγλικά ελτα ή με τα dhl post τα γερμανικά ελτά.-->No tracking information. Why?

Όταν θα το στείλει με UPS μεταφορική τότε θα σας ενημερώσει για το τρακινγκ νούμερο στο μειλ που θα σας λέει ότι η παραγγελία σας έχει φύγει.

 

Τώρα αυτά που σας έδειξα είναι όσο έχετε βάλει μια παραγγελία κ έχει ήδη φύγει έχει γίνει ήδη dispatched.

 

Αν την έχετε βάλει αλλά δεν έχει φύγει ακόμη στο σημείο του dispatched θα βρίσκεται υπό επεξεργασία κ θα λέει από πάνω πχ Estimated dispatch 19/12 Όταν θα είναι μια μέρα ή λίγες ώρες πριν τη διώξουν τότε θα λέει Dispatching soon. Όταν πια με το καλό την διώξουν την παραγγελία σας τότε θα σας έρθει ένα γράμμα στο μείλ που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας στο Amazon ότι η τάδε παραγγελία σας έχει φύγει κ θα αναφέρει πια σε εκείνο το σημείο Estimated Delivery 25/12.

 

Τρόποι Αποστολής Δεμάτων του Amazon

 

Καλό κ χρήσιμο να γνωρίζετε ότι το Amazon μπορεί να χωρίσει στα τρία μέρη ακόμη κ μια σχετικά μικρή παραγγελία (από άποψη τεμαχίων) κ αυτό γιατί έχει αποθήκες σε διάφορα σημεία κ αποστέλλει αυτά που παραγγείλατε ακόμη κ από δυο αποθήκες του.

Οι τρόποι που χρησιμοποιεί ασχέτως βάρους, αξίας κ όγκου των προϊόντων είναι οι εξής:

 

• Με Royall Mail δηλαδή τα αγγλικά ελτά κ θα σας έρθει με ΕΛΤΑ κ χωρίς αριθμό αποστολής για να το παρακολουθείτε.

 

• Με Dhl Post δηλαδή τα γερμανικά ελτά κ θα σας έρθει ή με ΕΛΤΑ απλή αποστολή ή με τις Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ (Κουριερ δηλαδή) και θα σας δώσει κ αριθμό αποστολής για να παρακολουθείτε το δέμα σας εδώ www.dhl.de (Αλλάζουμε τη σελίδα πάνω δεξιά στα αγγλικά, έχει το σημαιάκι, κ αριστερά κάτω εχει το κουτί αναζήτησης της αποστολής που ψάχνουμε. Εκεί βάζουμε τον αριθμό που μας έχει στείλει το Amazon στο γράμμα του ή που αναφέρεται στην ενότητα που βρίσκονται οι παραγγελίες μας στην εν λόγω παραγγελία μας. Περιμένουμε να φτάσει στο προτελευταίο στάδιο ( που αναφέρει ότι θα προσπαθήσουν να παραδώσουν (γιατί πριν από αυτό δεν είναι έτοιμο για παράδοση ακόμα) και παίρνουμε τηλέφωνο στις Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ (www.elta-courier.gr) το τηλ είναι 8001183000 (από σταθερό τηλέφωνο) να αναζητήσουμε το δέμα μας. Στο τηλέφωνο βγαίνει αυτόματη ομιλήτρια όπου μας βάζει να επιλέξουμε ενότητες βοήθειας, επιλέγουμε την 3η εντολή καθώς αναφέρει ότι αφορά για αποστολές εξωτερικού κ εκεί στην ομιλήτρια που θα βγει θα δώσουμε τον αριθμό αποστολής του δέματος μας.

 

• Και με κούριερ την UPS όπου κ συνήθως έχουμε παραλαβή δέματος εντός μιας ή δυο ημερών από την ημερομηνία αποστολής της κ πάλι θα σας δώσει αριθμό αποστολής για να παρακολουθείτε το δέμα σας. Θα μπείτε εδώ -> http://www.ups.com/content/gr/el/index.jsx όπου κ εκεί που λέει αριστερά αριθμός φορτωτικής , εκεί θα βάλετε το νούμερο που σας έχει προμηθεύσει το Amazon.

 

Αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με μια αποστολή/δέμα σας

 

Για τους χψ λόγους το δέμα σας έχει καθυστερήσει να έρθει , έχει παρέλθει η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής που σας έδωσε το amazon (αυτό το βλέπουμε είπαμε εκεί στην παραγγελία μας στο my account my orders όπου πάνω από την παραγγελία σας θα λέει πχ Estimated delivery 25/12 Τότε η πρώτη κίνηση που πρέπει να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε με το help desk του amazon.

Αυτό θα το βρείτε με τα εξής βήματα

 

Πάνω δεξιά όπου βρίσκεται το Your account δίπλα του γράφει Help το πατάτε κ σας πετάει στην σελίδα βοήθειας του amazon. Εκεί έχει διάφορα θέματα (καλό θα ήταν αν δεν γνωρίζετε καλά τη χρήση τους να περιηγηθείτε για να εξοικειωθείτε με την ενότητα αυτή) εσάς σας ενδιαφέρει στην προκειμένη περίπτωση να επικοινωνήσετε με το costumer service του amazon για αυτό κ θα πατήσετε στην μεσαία στήλη το πρώτο λινκ που λέει How to contact customer service εκεί με το που το πατάτε σας πετάει στην επόμενη σελίδα όπου πρώτο πρώτο εμφανίζεται το εξής

Contact Us

Get Express customer service or contact us by e-mail or phone.

 

We're here to help you - Phone: 7am-10pm, Mon to Sat, 10am-7pm Sun E-mail: 24 hours, 7 days a week.

Πατάτε το contact us και σας πετάει στην επομένη σελίδα όπου κ (σας βάζει ίσως να λογκάρετε πάλι στον λογαριασμό σας) θα δείτε το παρακάτω πινακάκι

 

Customer Service

What can we help you with?

I need assistance with

An order I placed Something else <-Εδώ μπορείτε να επιλέξετε αν αφορά η επικοινωνία σας για μια παραγγελία ή για κάτι άλλο.

Εδώ μπορείτε να επιλέξετε για ποια από όλες τις παραγγελίες σας αφορά το μήνυμα σας

 

5 Dec 2011 Κάπως έτσι θα εμφανίζετε η τελευταία σας παραγγελία

Order # 203-XXXXXX-XXXXXXX

Dispatched (Shipment 1)

Delivery Estimate: 13 Dec 2011

Braun Ear Thermometer Lens Filters LF40 - Pack of 40

Braun ThermoScan 5 IRT4520 Ear Thermometer

Return Items

Leave Packaging Feedback

 

Tell us more about your issue

Select an issue <-Και εδώ θα διαλέξετε περί ποιου θέματος αφορά πχ ότι δεν ήρθε το δέμα ή ότι θέλετε να κάνετε επιστροφή ή ότι θέλετε να κάνετε παράπονο γιατί ήρθε σπασμένο/χαλασμένο/ανοιγμένο κτλπ

How would you like to contact us?

E-mail

Send us an e-mail

 

Και εδώ θα διαλέξετε πατώντας το σωστό κουμπάκι αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί τους με email ή με τηλέφωνο. (Η επιλογή του τηλεφώνου υπάρχει μεν αλλά είναι μόνο για τους κατοίκους της Αγγλίας κ της Ιρλανδίας)

Αν επιλέξετε το email θα σας πετάξει σε αυτή τη σελίδα όπου κ θα πρέπει να γράψετε το ερώτημά σας σε απλά λόγια.

E-mail Amazon.co.uk Customer Service

To: Amazon.co.uk Customer Service

Account: E…. …., s……[email protected]

The following information will be included in your e-mail:

Order: 5 Dec 2011 / 203-9894656-5056359

Items: Braun Ear Thermometer Lens Filters LF40 - Pack of 40

Braun ThermoScan 5 IRT4520 Ear Thermometer

 

Issue Details: Where's my stuff?

Edit Items or Details

 

Και θα περιμένετε μετά απάντησή τους που συνήθως το αργότερο σε 24ώρες απαντούν αν όχι νωρίτερα πχ σε μια ώρα.

 

 

Μενού My Account στο Amazon.

 

Τώρα αφού είδαμε πως λειτουργεί το amazon ας πάμε στο μενού του My account. Εκεί όταν το πατήσετε θα σας βγάλει στο μενού όπου κ θα υπάρχουν οι διάφορες υποενότητες (καλό είναι να περιηγηθείτε για να αποκτήσετε εμπειρία κ γνώση για το μενού αυτό.)

Αυτές που μας ενδιαφέρουν άμεσα είναι οι

 

More Order Actions

• Return Items or Gifts <-εδώ πατάτε για να επιστρέψετε ένα προϊόν

Payment & GC

Credit Cards & Gift Cards

 

Payment Methods

• Manage your Payment Methods <-Εδώ για να επιβλέψετε τον τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει

 

• Add a Credit Card <-Εδώ για να προσθέσετε ή να διορθώσετε μια πιστωτική κάρτα (Μπορείτε να προσθέσετε VISA,MASTERCARD,MAESTRO & AMERICAN EXPRESS.)

 

• Turn On / Turn Off Amazon Currency Converter <-Εδώ για να επιλέξετε αν θέλετε να σας χρεώνει με λίρες ή να σας αλλάζει την ισοτιμία Αγγλικής Λίρας =Ευρώ το ίδιο το amazon, αν και η ισοτιμία που εμφανίζει είναι ελαφρώς ποιο τσιμπημένη από αυτή που θα βρείτε σε επίσημα σαιτ. (Αυτό θα το αποφασίσετε βάση σε ποια τράπεζα ανήκει η πιστωτική σας κάρτα πχ η Eurobank /Πειραιώς κάθε φορά που χρεώνεται η κάρτα σας σε οποιοδήποτε άλλο νόμισμα πέρα του ευρώ σας χρεώνει ένα ποσοστό επί του ποσού της συναλλαγής σας σε έξοδα συναλλάγματος. Κάποιες τράπεζες δεν το κάνουν. Διαλέγετε κατά βούληση.)

Settings

Password, Prime & E-mail

Account Settings

• Change Name, E-mail Address, or Password <-Εδώ μπορείτε να δουλέψετε τον λογαριασμό σας, τα στοιχεία σας κτλπ.

• Forgot Your Password?

• 1-Click Settings

• Prime Settings

Address Book

• Manage Address Book <-Εδώ να προσθέσετε παραπάνω από μια διεύθυνση αποστολής των δεμάτων σας.Εννοώ ότι πχ θέλετε να αγοράσετε μεν εσείς κάτι με τον λογαριασμό σας αλλά να το στείλετε σε μια φίλη, (ΔΕΝ εννοώ τεμάχια μιας παραγγελίας να αποσταλούν σε εσάς κ κάποια τεμάχια σε άλλο παραλήπτη, μιλάω για μια ολόκληρη παραγγελία) τότε απλά θα προσθέσετε την νέα διεύθυνση αποστολής, κ όταν θα κάνετε τα βήματα της παραγγελιάς σας θα σας προωθήσει να διαλέξετε σε πια διεύθυνση θέλετε να αποσταλούν.

• Add New Address

 

Συχνές ερωτήσεις κ απαντήσεις στο Amazon.

 

Επίσης καλό είναι να γνωρίζετε ότι το Amazon θα χρεώσει την κάρτα σας μόνο όταν είναι να διώξει την παραγγελία σας. Όταν βάζετε παραγγελία , ελέγχει αν είναι οκ η κάρτα σας ηλεκτρονικά, αν έχει χρήματα κτλπ αλλά θα την χρεώσει μόνο όταν ετοιμάζεται να διώξει την παραγγελία σας. Για αυτό μην ανησυχήσετε αν δεν δείτε άμεσα την χρέωση στην αναλυτική της κάρτας σας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Διαφημίσεις

Γειά σας αγαπητά μέλη μεταφέραμε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτό το λινκ:

 

http://parents.org.gr/forum/showthread.php?t=93528&page=188

έτσι ωστε στο thread να περιλαμβάνει απλώς τις οδηγίες για αγορές μέσω του Amazon.co.uk

 

Ευχαριστούμε για την κατανόηση

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...