Recommended Posts

    καλησπέρα σας!

    Είμαι μια μαμά ενός παιδιού δευτέρας δημοτικού και τώρα ανακάλυψα από μόνη μου πως από τις 10 ώρες της Γλώσσας πρέπει να υπάρχει και μία ώρα που να υπάρχει το μάθημα της Φιλαναγνωσίας.Αυτό ισχύει για τα παιδιά που πάνε στα 800 ολοήμερα σχολεία που είναι στο πιλοτικό πρόγραμμα.Το έμαθα από άλλες μαμάδες σε άλλα σχολεία και αν και εμείς είμαστε μέσα στα 800 αυτά σχολεία με λύπη μου ανακάλυψα πως ούτε λόγος!

    Με λίγο ψάξιμο στο ιντερνετ βρήκα αυτά

     

    http://www.philanagnosia.gr/

     

    http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typou/deltia-typoy/08-09-10-i-filanagnosia-sta-800-oloimera-dimotika-sxoleia.html

     

    Ρώτησα την κυρία μας αν θα κάνουμε και μου απάντησε αρχικά ότι η πρώτη και η δευτέρα δημοτικού δεν κάνουν και όταν της είπα μα πως σε άλλα σχολεία κάνουν μου απάντησε με θρασος πως το δικό μας τμήμα δεν κάνει!

    Αυτήν την κυρία εγώ δεν μπορώ να την πείσω να κάνει τέτοιο μάθημα κυρίως γιατί δεν έχει καμία διάθεση!

    Είπα λοιπόν να πάω στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας όπου ανήκω κι εγώ!Μία κυρία μου είπε :"Ωχ μωρέ τι κόλλημα έχεις φάει?".Αυτό λέω είναι το επίπεδο μας μάλλον άρα να πορευτώ μόνη μου?

    Κι εδώ θέλω τα φώτα σας.Σκέφτομαι να πάω στη διευθύντρια και χωρίς εμπάθεια φυσικά να παραπονεθώ.

    Η γνώμη σας ποια είναι? Είμαι εγώ κακιά που βρίσκω κάτι πολύ όμορφο για τα παιδιά μας να πετάσετε στα σκουπίδια έτσι απλά ή είναι πρέπον να διεκδικήσω τη διδαχή αυτού του μαθήματος.Σκέφτομαι ότι το μόνο που θα καταφέρω είναι να "στιγματιστώ" και στο τέλος αν κάποιος δεν το έχει μέσα του δεν πρόκειτε να γίνει!

     

    Σας ακούω


    Κωνσταντίνος 30-03-2004

    Χριστίνα-Λαμπρινή 7-11-2008

    jZxup2.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    καλησπέρα σας!

    Είμαι μια μαμά ενός παιδιού δευτέρας δημοτικού και τώρα ανακάλυψα από μόνη μου πως από τις 10 ώρες της Γλώσσας πρέπει να υπάρχει και μία ώρα που να υπάρχει το μάθημα της Φιλαναγνωσίας.Αυτό ισχύει για τα παιδιά που πάνε στα 800 ολοήμερα σχολεία που είναι στο πιλοτικό πρόγραμμα.Το έμαθα από άλλες μαμάδες σε άλλα σχολεία και αν και εμείς είμαστε μέσα στα 800 αυτά σχολεία με λύπη μου ανακάλυψα πως ούτε λόγος!

    Με λίγο ψάξιμο στο ιντερνετ βρήκα αυτά

     

    http://www.philanagnosia.gr/

     

    http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typou/deltia-typoy/08-09-10-i-filanagnosia-sta-800-oloimera-dimotika-sxoleia.html

     

    Ρώτησα την κυρία μας αν θα κάνουμε και μου απάντησε αρχικά ότι η πρώτη και η δευτέρα δημοτικού δεν κάνουν και όταν της είπα μα πως σε άλλα σχολεία κάνουν μου απάντησε με θρασος πως το δικό μας τμήμα δεν κάνει!

    Αυτήν την κυρία εγώ δεν μπορώ να την πείσω να κάνει τέτοιο μάθημα κυρίως γιατί δεν έχει καμία διάθεση!

    Είπα λοιπόν να πάω στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας όπου ανήκω κι εγώ!Μία κυρία μου είπε :"Ωχ μωρέ τι κόλλημα έχεις φάει?".Αυτό λέω είναι το επίπεδο μας μάλλον άρα να πορευτώ μόνη μου?

    Κι εδώ θέλω τα φώτα σας.Σκέφτομαι να πάω στη διευθύντρια και χωρίς εμπάθεια φυσικά να παραπονεθώ.

    Η γνώμη σας ποια είναι? Είμαι εγώ κακιά που βρίσκω κάτι πολύ όμορφο για τα παιδιά μας να πετάσετε στα σκουπίδια έτσι απλά ή είναι πρέπον να διεκδικήσω τη διδαχή αυτού του μαθήματος.Σκέφτομαι ότι το μόνο που θα καταφέρω είναι να "στιγματιστώ" και στο τέλος αν κάποιος δεν το έχει μέσα του δεν πρόκειτε να γίνει!

     

    Σας ακούω

     

    Οπως λενε και οι οδηγείες του Υπουργείου απο το link που παρέθεσες, σε αυτη τη μια πρόσθετη ώρα που αφιερώνεται στη φιλαναγνωσία, γίνεται ανάγνωση λογοτεχνικών κειμένων. Αυτό, θεωρώ απίθανο να μην το κάνουν στην τάξη ούτως ή άλλως. Το αν θα κάνουν και κάτι περισσότερο, είναι καθαρά στην ευχαίρια της εκπαιδευτικού.

    Στα λεω αυτα ως μητέρα, αλλά και ως δασκάλα μουσικής που δουλευω σε ένα απο τα ΕΑΕΠ (τα 800 που λέμε). Αλλοι δάσκαλοι υλοποιούν τα προγράμματα κάνοντας τα απολύτως απαραίτητα, ενω άλλοι κάνουν πολύ δημιουργικές δουλειές. Δεν κατακρίνω αυτούς που κάνουν τα απαραίτητα όμως. Ταυτόχρονα έχουν και την ευέλικτη ζώνη που και αυτη είναι συγκεκριμένη στα ΕΑΕΠ και με απαιτήσεις. Επίσης, αν το τμήμα δυσκολεύεται στη γλώσσα, ο εκπαιδευτικός προτιμά αυτη τη μια έξτρα ώρα να την αφιερώσει στο να βοηθήσει τα παιδιά στο γράψημο και στην ανάγνωση (ειδικά στην Α δημοτικού).

     

    Πάντως η εκπαιδευτικός σίγουρα το χειρίστηκε λάθος. Θα μπορούσε να σου εξηγήσει το σκεπτικό της αντί να στο κόψει ξερά.


    6/ 11/2007: Ο μικρός Πρίγκιπας!!!

    24/3/2011: Η Μπουκίτσα μας!!!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    H αλήθεια είναι πως πριν πάω στη δασκάλα εκανα κουβέντα με το γιο μου αλλά και κάθε μέρα τον ρωτάω.Στην ευέλικτη ζώνη ζωγραφίζουν,στα καλλιτεχνικά ζωγραφίζουν στα Αγγλικά ζωγραφίζουν και γενικά ζωγραφίζουν πολύ μα πάρα πολύ!Μια μέρα που έτυχα με την διευθύντρια της είπα στα γρήγορα πως δεν γίνεται να ζωγραφίζουν συνέχεια!Μου είπε πως δεν μπορούν να κάνουν πολλά γιατί δεν έχουν εφόδια όπως πχ ένα βιβλίο στα Αγγλικά.Και σε συγκέντρωση του Συλλόγου μας ανέφερε από μόνη της το μάθημα της Φιλαναγνωσίας και μας είπε ότι είναι ένα μάθημα για τα παιδιά 3ης δημοτικού και πάνω!Λες και εμείς δεν μπορούσαμε να μάθουμε!


    Κωνσταντίνος 30-03-2004

    Χριστίνα-Λαμπρινή 7-11-2008

    jZxup2.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ξέρεις κάτι ΛΕΝΑΝΕΚ;;; Να απαιτήσεις να εφαρμοστεί το πρόγραμμα!!! Το πρόγραμμα αυτό των 800 σχολείων φτιαχτηκε στα πρότυπα των καλών ιδιωτικών σχολείων και είναι από τα ελάχιστα καλά πράγματα που έχουν συμβεί τον τελευταίο καιρό...

     

    Κι ενω κάποιοι εκπαιδευτικοί βρήκαν δημιουργική διέξοδο σε αυτό, κάποιοι άλλοι το σαμποτάρουν συστηματικά γιατί...ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ!!! Πόσο δύσκολο είναι να φέρνει ένα παιδί κάθε βδομαδα στο σχολειο ένα βιβλιάκι και να το διαβάζουν το συζητάνε κλπ;;; Μη μου πείτε δεν έχουν λεφτά, υπάρχουν και δημόσιες δανειστικές βιβλιοθήκες και στο κάτω κάτω ας φέρει η δασκαλα, ας δανειστεί από κάπου, αν και το σωστο είναι να ΠΑΡΑΚΙΝΗΘΟΥΝ τα παιδιά να ασχοληθούν με το βιβλίο...

     

    ΥΓ. Στο σχολειο που πηγαινει η κόρη μου διαβάζουν από το προνήπιο (που πάει τώρα) ένα βιβλιάκι κάθε βδομάδα. Στις μεγαλύτερες τάξεις υπάρχει "λέσχη βιβλιοφάγων" οπου τα παιδιά συναγωνίζονται πιο θα διαβάσει πιο πολλά βιβλια με έπαθλο (σε όλα) επισκέψεις σε εκδοτικούς οίκους, βιβλία δώρο νομιζω κλπ

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Το πως θα πορευτείς και για το αν θα βγάλεις άκρη ή όχι είναι κάτι για το οποίο δυστυχώς δεν μπορώ να σου απαντήσω!!!

     

    Εμάς είναι ένα από τα 800 σχολεία και να κάνουν Φιλαναγνωσία, στην αρχή της χρονιάς μας ζήτησε η δασκάλα 2 παραμύθια τα οποία θα επιστραφούν στο τέλος.

     

    Αλλά εμείς έχουμε μια δασκάλα που ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ με θράσος στους γονείς, ακούσει τους γονείς και τα παιδιά, συζητάει μαζί τους, αγαπάει τα παιδιά, όταν λείπει ένα παιδί φτιάχνει "την ύλη της ημέρας" και την στέλνει στο παιδί που λείπει.


    Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΟ ΧΑΡΙΣΜΑ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites




    Ξέρεις κάτι ΛΕΝΑΝΕΚ;;; Να απαιτήσεις να εφαρμοστεί το πρόγραμμα!!! Το πρόγραμμα αυτό των 800 σχολείων φτιαχτηκε στα πρότυπα των καλών ιδιωτικών σχολείων και είναι από τα ελάχιστα καλά πράγματα που έχουν συμβεί τον τελευταίο καιρό...

     

    Κι ενω κάποιοι εκπαιδευτικοί βρήκαν δημιουργική διέξοδο σε αυτό, κάποιοι άλλοι το σαμποτάρουν συστηματικά γιατί...ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ!!! Πόσο δύσκολο είναι να φέρνει ένα παιδί κάθε βδομαδα στο σχολειο ένα βιβλιάκι και να το διαβάζουν το συζητάνε κλπ;;; Μη μου πείτε δεν έχουν λεφτά, υπάρχουν και δημόσιες δανειστικές βιβλιοθήκες και στο κάτω κάτω ας φέρει η δασκαλα, ας δανειστεί από κάπου, αν και το σωστο είναι να ΠΑΡΑΚΙΝΗΘΟΥΝ τα παιδιά να ασχοληθούν με το βιβλίο...

     

    ΥΓ. Στο σχολειο που πηγαινει η κόρη μου διαβάζουν από το προνήπιο (που πάει τώρα) ένα βιβλιάκι κάθε βδομάδα. Στις μεγαλύτερες τάξεις υπάρχει "λέσχη βιβλιοφάγων" οπου τα παιδιά συναγωνίζονται πιο θα διαβάσει πιο πολλά βιβλια με έπαθλο (σε όλα) επισκέψεις σε εκδοτικούς οίκους, βιβλία δώρο νομιζω κλπ

     

    Συμφωνώ. Η Φιλαναγνωσία ΔΕΝ είναι απλά διαβάζω λογοτεχνικά κείμενα. Προσπαθεί να εξοικειώσει τα παιδιά με το να δανείζονται βιβλία και να τα διαβάζουν. Το ότι δεν το κάνουν τα δημόσια σχολεία, παρά το ότι δεν απαιτεί καθόλου έξοδα και καθόλου υποδομές, το ότι και το τελευταίο δημόσιο σχολείο δεν έχει μία βασική παιδική βιβλιοθήκη (50 βιβλία), ΔΕΝ είναι παράλειψη. Είναι σκοταδισμός. Τώρα αν κάποιοι γονείς θεωρούν ότι μία παραπάνω ώρα ορθογραφία ή ανάγνωση είναι πιο χρήσιμη, τότε πρέπει οι δάσκαλοι να τους μιλήσουν (ίσως αν τους έλεγαν ότι είναι το μόνο μάθημα που μπορεί να εξασφαλίσει στα παιδιά έναν πραγματικά καλό βαθμό στην έκθεση στην πανελληνιες:lol::lol:).

    Αν όμως το θεωρούν αυτό κάποιοι δάσκαλα, τα πράγματα είναι σοβαρά.

     

    Θα σου έλεγα να επιμείνεις αλλά θα είναι μάταιο, γιατί, βλέπεις, το μάθημα αυτό πρέπει να διδάσκεται με μεράκι και πραγματικό ενδιαφέρον... Με το ζόρι δεν γίνεται.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Οπως Επίσης, αν το τμήμα δυσκολεύεται στη γλώσσα, ο εκπαιδευτικός προτιμά αυτη τη μια έξτρα ώρα να την αφιερώσει στο να βοηθήσει τα παιδιά στο γράψημο και στην ανάγνωση (ειδικά στην Α δημοτικού).

     

    .

     

    Αυτό το θεωρώ ανεπίτρεπτη ενέργεια. Έτσι και την εποχή μας 'έθαβαν' σοβαρά μαθήματα όπως η μουσική και η αγωγή του πολίτη, για να μας κάνουν μαθηματικά και χημεία.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Δεν εχω διαβασει ολες τις απαντησεις και να πω οτι δεν ανηκουμε στα 800 πιλοτικα...παρα αυτα αναλογα τους εκπαιδευτικους τα δικα μου παιδια το εχουν κανει (και μαλιστα η κορη μου το ειχε κανει πριν 4 χρονια στην πρωτη..οπου τα Χριστουγεννα το καναν και θεατρικη παρασταση και την επομενη χρονα στην δευτερα..επισης εκεινη η δασκαλα ειχε ενεργοποιησει την δανειστικη βιβλιοθηκη και σχ ολα τα παιδια παιρναν βιβλια για το σκ και κατα την ανοιξη φωναζουν μια μερα καποια συγγραφεα να μιλησει στα παιδια )

     

    Οποτε πρεπει να το εχει μεσα του ο δασκαλος να θελει να δημιουργησει ...αλλα αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει τους αλλους να τους αφησουμε απ την στιγμη που ειναι στις υποχρεωσεις τους..για μενα..προχωρα... τα παιδια δεν στιγματιζονται απ τις κινησεις των γονιων τους (τι θα κανουν δλδ) ...εξαλλου αν πεσει κατι στην αντιληψη σου υπαρχει και η πρωτοβαθμια :)

    Πες μας μονο τι εκανες (καποια στιγμη πρεπει να αρχισουμε να μιλαμε )

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Αυτό το θεωρώ ανεπίτρεπτη ενέργεια. Έτσι και την εποχή μας 'έθαβαν' σοβαρά μαθήματα όπως η μουσική και η αγωγή του πολίτη, για να μας κάνουν μαθηματικά και χημεία.

     

     

    Το μάθημα της μουσικής ακόμη και στις μέρες μας "θάβεται". Η κόρη μου πάει στη Β'Δημοτικού και δεν έχει κάνει ακόμα τίποτα στην μουσική. Η δασκάλα μας από πέρυσι κρίνει σκόπιμο να διδάσκει εκείνη την ώρα μαθηματικά.:?


    Δώσ' μου τα χέρια σου να κρατήσω τη ζωή μου.Τάσος Λειβαδίτης.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Μαλλον ειναι θεμα διευθυντη...οι δικοι μας πιεζουν και μας φερνουν και για εικαστικα δασκαλα και για μουσικη ...μπορει ν αργουν να τους στειλουν ...αλλα μονοι αυτοι τους κανουν...(και ειναι αλλη ωρα των εικαστικων με την ειδικη δασκαλα και αλλη της ζωγραφικγς γενικα στην ταξη)

    Εαν δεν ερθει μουσικος... απλα σχολανε πιο νωρις

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Να απαιτήσεις να εφαρμοστεί το πρόγραμμα!!! Το πρόγραμμα αυτό των 800 σχολείων φτιαχτηκε στα πρότυπα των καλών ιδιωτικών σχολείων και είναι από τα ελάχιστα καλά πράγματα που έχουν συμβεί τον τελευταίο καιρό...

     

    Κι ενω κάποιοι εκπαιδευτικοί βρήκαν δημιουργική διέξοδο σε αυτό, κάποιοι άλλοι το σαμποτάρουν συστηματικά γιατί...ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ!!! Πόσο δύσκολο είναι να φέρνει ένα παιδί κάθε βδομαδα στο σχολειο ένα βιβλιάκι και να το διαβάζουν το συζητάνε κλπ;;; Μη μου πείτε δεν έχουν λεφτά, υπάρχουν και δημόσιες δανειστικές βιβλιοθήκες και στο κάτω κάτω ας φέρει η δασκαλα, ας δανειστεί από κάπου, αν και το σωστο είναι να ΠΑΡΑΚΙΝΗΘΟΥΝ τα παιδιά να ασχοληθούν με το βιβλίο...

     

    Υποκλίνομαι στις απόψεις σου !

    "Κι ενώ κάποιοι εκπαιδευτικοί βρήκαν δημιουργική διέξοδο σε αυτό, άλλοι το σαμποτάρουν συστηματικά γιατί...βαριούνται"

    Αυτό τα λέει όλα κι έχω ήδη στο μυαλό μου τον σημαιοφόρο της δεύτερης άποψης για τα 800 σχολεία κι αυτή είναι η διευθύντρια μας! Κι αν και δεν είναι ότι αυτή βαριέται αλλά συντηρεί τα τελευταία δύο χρόνια την βαρεμάρα των υφιστάμενων της δηλαδή των δασκάλων!Μόνο μία δασκάλα πραγματικά ξεχωρίζει αλλά...

    Φυλάω τη φράση σου για να την χρησιμοποιήσω!

    Ευχαριστώ!


    Κωνσταντίνος 30-03-2004

    Χριστίνα-Λαμπρινή 7-11-2008

    jZxup2.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Αν περιμένουμε να μας φέρουν δάσκαλο μουσικής καλοκαιριάσαμε. Εδώ πλησίαζαν Χριστούγεννα και δεν είχαμε ακόμη δάσκαλο για τα αγγλικά.:?

    Άραγε το μάθημα της μουσικής γίνεται μόνο από δάσκαλο μουσικής ή μπορεί να διδάξει και η ίδια μας η δασκάλα?


    Δώσ' μου τα χέρια σου να κρατήσω τη ζωή μου.Τάσος Λειβαδίτης.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Άραγε το μάθημα της μουσικής γίνεται μόνο από δάσκαλο μουσικής ή μπορεί να διδάξει και η ίδια μας η δασκάλα?

    Εδώ είναι ένα τεράστιο θέμα, κυρίως επαγγελματικό και λιγότερο εκπαιδευτικό. Πριν από 20-30 χρόνια ο δάσκαλος μας δίδασκε και τη ζωγραφική και τη γυμναστική και τη μουσική. Τα μάθαιναν στο πανεπιστήμιο (το ξέρω γιατί είναι δασκάλα η κολητή μου και σχεδόν μαζί σπουδάζαμε) ως αντικείμενα που θα τα διδάξουν στα παιδιά, και μπορεί να τα μαθαίνουν ακόμα.

    Το ζήτημα ξεκίνησε όταν προέκυψαν οι υπεράρθμοι γυμναστές και μουσικοί. Μετά οι αγγλικοί, οι εικαστικοί κλπ. Και για να μην παρεξηγηθώ, σαφώς και είναι καλύτερο να διδάσκεται το παιδί από ειδικό, όμως έχουμε φτάσει στο σημείο να μην κάνει το σχολείο ζωγραφική ή καλλιτεχνικά, και τα παιδιά να αφήνονται ακάλυπτα, μέχρι να διοριστεί εικαστικός.

    Έχουμε μπερδέψει τα επαγγελματικά δικαιώματα με το δικαίωμα των παιδιών μας στην πρόσβαση στη γνώση και το λέω με κάθε καλή διάθεση. Περιμένουμε το θεατρολόγο για τη θεατρική αγωγή, ενώ η μέση δασκάλα μπορεί να καλύψει την ανάγκη, έστω πρόσκαιρα.

    Τί να πω, μπορεί να έχω και άδικο, εμείς πάντως ένα σωρό θέατρα είχαμε ανεβάσει στο δημοτικό, χωρίς θεατρολόγο.....

     

    ΤΟ ξαναλέω, θέλω να έχουν δουλειά όλοι οι άνθρωποι, και είμαι ΟΚ με το να δημιουργούμε ανάγκες που μπορούν να καλυφθούν οικονομικότερα, για να ανοίξουμε θέσεις εργασίας. Αυτό που δεν μου αρέσει είναι να λειτουργεί η έλλειψη ειδικών επαγγελματιών ως άλλοθι για να ΜΗΝ διδάσκονται τα παιδιά ένα αντικείμενο...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Συμφωνώ. Η Φιλαναγνωσία ΔΕΝ είναι απλά διαβάζω λογοτεχνικά κείμενα. Προσπαθεί να εξοικειώσει τα παιδιά με το να δανείζονται βιβλία και να τα διαβάζουν. Το ότι δεν το κάνουν τα δημόσια σχολεία, παρά το ότι δεν απαιτεί καθόλου έξοδα και καθόλου υποδομές, το ότι και το τελευταίο δημόσιο σχολείο δεν έχει μία βασική παιδική βιβλιοθήκη (50 βιβλία), ΔΕΝ είναι παράλειψη. Είναι σκοταδισμός. Τώρα αν κάποιοι γονείς θεωρούν ότι μία παραπάνω ώρα ορθογραφία ή ανάγνωση είναι πιο χρήσιμη, τότε πρέπει οι δάσκαλοι να τους μιλήσουν (ίσως αν τους έλεγαν ότι είναι το μόνο μάθημα που μπορεί να εξασφαλίσει στα παιδιά έναν πραγματικά καλό βαθμό στην έκθεση στην πανελληνιες:lol::lol:).

    Αν όμως το θεωρούν αυτό κάποιοι δάσκαλα, τα πράγματα είναι σοβαρά.

     

    Θα σου έλεγα να επιμείνεις αλλά θα είναι μάταιο, γιατί, βλέπεις, το μάθημα αυτό πρέπει να διδάσκεται με μεράκι και πραγματικό ενδιαφέρον... Με το ζόρι δεν γίνεται.[/QUOTE]

     

    Aααχχχ... Πόσο δίκιο έχεις! Και να ήταν η μοναδική περίπτωση? Δυστηχώς, στο Ελλάντα, στα σχολεία αλλά και παντου εξαρτωμαστε από την καλή θεληση του άλλου να κάνει σωστα την δουλειά του!

    Εγω, θα έλεγα κουκλα μου, να μην κάνεις τιποτα, γιατι αν πιεστει και πολύ η... κυρία, και το κάνει τελικά, το ποθητο αποτελεσμα, το οποίο ειναι και ο σκοπος για τον οποιο γινεται όλο αυτό, δεν θα το έχεις! Αυτό που εννοώ είναι οτι αντι το παιδι να αγαπήσει τα βιβλία, θα τα μισήσει αν αυτο γινει με λάθος τρόπο! Οπώτε, το καλύτερο που θα σου προτεινα, είναι να καθιερωσεις μια φορά την εβδομάδα να πηγαινεις με το παιδι σου σε μια δανειστικη βιβλιοθηκη, να διαλεγει εκεινο ενα βιβλίο, και μετα αφου το διαβάσετε, να το συζητάτε λίγο μαζι, να το βάζεις να ζωγραφιζει κάτι από ττην ιστορια κλπ.

    Δυστηχως, σε αυτο αλλά και σε πολλά άλλα, εαν δεν ασχοληθούμε εμείς με κάποια πραγματα, καλό δεν βλέπουμε...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Λοιπόν εγώ το θέμα μου θα το κάνω χωρίς εμπάθεια!

    Όσο για το γιο μου έχει ήδη διαβάσει αρκετά βιβλία,τα συζητάμε και ας έχω και άλλα δύο παιδάκια σπίτι χωρίς βοήθεια από πουθενά,κι ας παλεύω να πηγαίνω και στη δουλειά μου!

    Εχω βιβλιοπωλείο!

     

    Θα μπορούσε επίσης η κυρία διευθύντρια όπως κι εδώ ίσως να με κατηγορήσουν αλλά το σχολείο του γιου μου ουδεμία σχέση έχει με το μαγαζί μου.Είναι εντελώς διαφορετικές περιοχές αλλά και εγώ δεν έχω πλησιάσει στο σχολείο σε σχέση με το μαγαζί!Δεν ξέρω αν το θυμούνται καν!

    Η αλήθεια είναι πως για την φιλαναγνωσία έμαθα και από διάφορους πελάτες και ζήλεψα!Και το έψαξα λίγο!

    Και δεν θ'ελω να ανήκω στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για να αποφασίζω αν θα κάνουμε χορό αποκριατικο σε ταβέρνα,να διαλέγω βασιλόπιτες,κουλουράκια και καφέ για τις συνελεύσεις και άλλα διάφορα αρκετά κενά για μένα προσωπικά!


    Κωνσταντίνος 30-03-2004

    Χριστίνα-Λαμπρινή 7-11-2008

    jZxup2.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Εδώ είναι ένα τεράστιο θέμα, κυρίως επαγγελματικό και λιγότερο εκπαιδευτικό. Πριν από 20-30 χρόνια ο δάσκαλος μας δίδασκε και τη ζωγραφική και τη γυμναστική και τη μουσική. Τα μάθαιναν στο πανεπιστήμιο (το ξέρω γιατί είναι δασκάλα η κολητή μου και σχεδόν μαζί σπουδάζαμε) ως αντικείμενα που θα τα διδάξουν στα παιδιά, και μπορεί να τα μαθαίνουν ακόμα.

    Το ζήτημα ξεκίνησε όταν προέκυψαν οι υπεράρθμοι γυμναστές και μουσικοί. Μετά οι αγγλικοί, οι εικαστικοί κλπ. Και για να μην παρεξηγηθώ, σαφώς και είναι καλύτερο να διδάσκεται το παιδί από ειδικό, όμως έχουμε φτάσει στο σημείο να μην κάνει το σχολείο ζωγραφική ή καλλιτεχνικά, και τα παιδιά να αφήνονται ακάλυπτα, μέχρι να διοριστεί εικαστικός.

    Έχουμε μπερδέψει τα επαγγελματικά δικαιώματα με το δικαίωμα των παιδιών μας στην πρόσβαση στη γνώση και το λέω με κάθε καλή διάθεση. Περιμένουμε το θεατρολόγο για τη θεατρική αγωγή, ενώ η μέση δασκάλα μπορεί να καλύψει την ανάγκη, έστω πρόσκαιρα.

    Τί να πω, μπορεί να έχω και άδικο, εμείς πάντως ένα σωρό θέατρα είχαμε ανεβάσει στο δημοτικό, χωρίς θεατρολόγο.....

     

    ΤΟ ξαναλέω, θέλω να έχουν δουλειά όλοι οι άνθρωποι, και είμαι ΟΚ με το να δημιουργούμε ανάγκες που μπορούν να καλυφθούν οικονομικότερα, για να ανοίξουμε θέσεις εργασίας. Αυτό που δεν μου αρέσει είναι να λειτουργεί η έλλειψη ειδικών επαγγελματιών ως άλλοθι για να ΜΗΝ διδάσκονται τα παιδιά ένα αντικείμενο...

     

    kyra θα σου πω ποια είναι η διαφορά του μαθήματος που θα κάνει ένας μουσικός ή ένας θεατρολόγος σε σχέση με τον δάσκαλο. Ο δάσκαλος, στο μάθημα της μουσικής, θα κάνει τραγούδια, ενω στο μάθημα της θεατρικής αγωγής, θα προετοιμάσει το σκετσάκι- θεατρικό για κάποια γιορτή.

    Ο μουσικός όμως θα κάνει μουσικοκινητική αγωγή στις Α και Β τάξεις και απο Γ και πάνω θα κάνει ουσιαστικό μάθημα μουσικής που θα στοχεύσει στο να κατανοήσουν τα παιδιά τις μουσικές έννοιες και να μπορέσουν να εκφραστούν δημιουργικά μέσω της μουσικής. Αντίστοιχα, ο θεατρολόγος θα φροντίσει μέσω των θεατρικών παιχνιδιών και των δραματοποιήσεων να βοηθήσει τα παιδιά να εκφραστούν. Το ίδιο και ο εικαστικός.

     

    Επίσης, κάθε άλλο παρά πληθόρα εκπαιδευτικών υπάρχει στις ειδικότητες αυτές. Αντίθετα υπάρχουν τεράστια κενά! Προσωπικά θεωρώ πως είναι καλύτερο να μην καλύπτεται απο δάσκαλο το μάθημα της μουσικής, γιατί πολύ απλά, στο σύστημα η κάλυψη του κενού απο δάσκαλο εμφανίζεται ως "μη έληψη". Θεωρούν δηλαδή απο το υπουργείο οτι είναι καλημένο το κενό, άρα δεν χρειάζεται να έρθει δάσκαλος μουσικής. Ομως απο άποψη γνωσεων, ο μέσος δάσκαλος δεν μπορεί να διδάξει το μάθημα της μουσικής, εκτως και αν ο ίδιος τυχαίνει να έχει γνωσεις μουσικής ή έχει το μεράκι να το ψάξει.

     

    Οσο για τα διάφορα προγράμματα... όλα εξαρτώνται απο το διευθυντή. Αν ο διευθυντης θέλει το σχολείο του ενεργό, καθοδηγρί τους δασκάλους στο να κάνουν πράγματα και έτσι όλα είναι πιο δημιουργικά. Αν ο διευθυντης δεν "σπρώξει" τους δασκάλους, τότε μόνο όσοι πραγματικά το θέλουν θα κάνουν πράγματα.

     

    Οπως πολύ σωστά αναφέρατε, υπάρχουν πολλές δραστηριότητες που μπορούν να γίνουν με μηδαμινό κόστος και είναι κρίμα να μην γίνονται επειδή οι δάσκαλοι βαριούνται.


    6/ 11/2007: Ο μικρός Πρίγκιπας!!!

    24/3/2011: Η Μπουκίτσα μας!!!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    kyra θα σου πω ποια είναι η διαφορά του μαθήματος που θα κάνει ένας μουσικός ή ένας θεατρολόγος σε σχέση με τον δάσκαλο. Ο δάσκαλος, στο μάθημα της μουσικής, θα κάνει τραγούδια, ενω στο μάθημα της θεατρικής αγωγής, θα προετοιμάσει το σκετσάκι- θεατρικό για κάποια γιορτή.

    Ο μουσικός όμως θα κάνει μουσικοκινητική αγωγή στις Α και Β τάξεις και απο Γ και πάνω θα κάνει ουσιαστικό μάθημα μουσικής που θα στοχεύσει στο να κατανοήσουν τα παιδιά τις μουσικές έννοιες και να μπορέσουν να εκφραστούν δημιουργικά μέσω της μουσικής. Αντίστοιχα, ο θεατρολόγος θα φροντίσει μέσω των θεατρικών παιχνιδιών και των δραματοποιήσεων να βοηθήσει τα παιδιά να εκφραστούν. Το ίδιο και ο εικαστικός.

     

    .

     

    Δεν θα διαφωνήσω με αυτά που λές, αν και στο πανεπιστήμιο διδάσκονται τα ανάλογα μαθήματα και σε αρκετό βάθος (πχ. υπάρχει μάθημα Μουσική και διδακτική της Μουσικής). Εγώ όμως έχουμε φτάσει στο σημείο, όταν λείπει ο εικαστικός ή ο μουσικός να αφήνονται τα παιδιά στην αυλή για να περάσουν την ώρα τους. Και λέω εγώ η φτωχή: Ένας δάσκαλος να τους κάνει μία ζωγραφική, μία χειροτεχνία, μία κατασκευή, γιατί δεν υπάρχει? Ή εικαστικός ή τίποτα?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Προσωπικά θεωρώ πως είναι καλύτερο να μην καλύπτεται απο δάσκαλο το μάθημα της μουσικής, γιατί πολύ απλά, στο σύστημα η κάλυψη του κενού απο δάσκαλο εμφανίζεται ως "μη έληψη". Θεωρούν δηλαδή απο το υπουργείο οτι είναι καλημένο το κενό, άρα δεν χρειάζεται να έρθει δάσκαλος μουσικής. Ομως απο άποψη γνωσεων, ο μέσος δάσκαλος δεν μπορεί να διδάξει το μάθημα της μουσικής, εκτως και αν ο ίδιος τυχαίνει να έχει γνωσεις μουσικής ή έχει το μεράκι να το ψάξει..

     

    Συμφωνώ με αυτά που γράφεις αλλά δεν είναι προτιμότερο να διδάσκεται από τη δασκάλα μας το μάθημα της μουσικής με όσες γνώσεις κι αν έχει παρά την ώρα εκείνη να διδάσκει μαθηματικά?

    Η κόρη μου βρίσκεται δύο χρόνια στο Δημοτικό και πέρα από ζωγραφική, μελέτη περιβάλλοντος, μαθηματικά και γλώσσα δεν έχει διδαχθεί τίποτα άλλο. Δε θα αναφέρω θεατρικές παραστάσεις, σκετσάκια ή όποια άλλη δραστηριότητα εντός και εκτός σχολείου γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν.


    Δώσ' μου τα χέρια σου να κρατήσω τη ζωή μου.Τάσος Λειβαδίτης.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Σχετικά με τη φιλαναγνωσία δεν ήξερα καν ότι υπάρχει τέτοια ώρα αλλά τώρα κατάλαβα γιατί δίνεται τόση έμφαση στο σχολείο στο διάβασμα βιβλίων. Ο μικρός μου που πάει Δ' πρώτη φορά δείχνει τόσο ενδιαφέρον για βιβλία. Τον πηγαίναμε και εμείς στη δημοτική βιβλιοθήκη για να δανείζεται και να έχει μία τριβή αλλά τώρα πραγματικά παίρνει πρωτοβουλία. Έκαναν ένα παζάρι βιβλίου στο σχολείο πριν τα Χριστούγεννα και τα βιβλία που πήραν τα δανείζονται από τη βιβλιοθήκη της τάξης και έγινε ήδη μία παρουσίαση από συγγραφέα. Πρώτη φορά επίσης με ρωτάει για συγγραφείς αν τους ξέρω. Νόμιζα ότι ήταν πρωτοβουλία της δασκάλας αλλά όντως το μάθημα μπορεί να περάσει καλύτερα το μήνυμα από ότι οι γονείς.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Συμφωνώ με αυτά που γράφεις αλλά δεν είναι προτιμότερο να διδάσκεται από τη δασκάλα μας το μάθημα της μουσικής με όσες γνώσεις κι αν έχει παρά την ώρα εκείνη να διδάσκει μαθηματικά?

    Η κόρη μου βρίσκεται δύο χρόνια στο Δημοτικό και πέρα από ζωγραφική, μελέτη περιβάλλοντος, μαθηματικά και γλώσσα δεν έχει διδαχθεί τίποτα άλλο. Δε θα αναφέρω θεατρικές παραστάσεις, σκετσάκια ή όποια άλλη δραστηριότητα εντός και εκτός σχολείου γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν.

     

    Εχετε το δικιο σας, δεν διαφωνώ. Απλά η ιστορία είναι δίκοπο μαχαίρι, απλά γιατι με το να είναι χρεωμένη η ώρα στον δάσκαλο,το παιδί σας δεν πρόκειται, κατα πάσα πιθανότητα, ποτέ να κάνει μάθημα με δάσκαλο μουσικής, θεατρολόγο, εικαστικό. Συμφωνω όμως πως είναι κρίμα εκείνη την ώρα να κάνει μαθηματικά ή γλώσσα. Πραγματικά ειναι πολύ ωραίο να βλέπω μαθητές που δεν τα πάνε τόσο καλά στα άλλα μαθήματα, να βρήσκουν έναν τρόπο έκφρασης μέσω κάποιου μαθήματος της αισθητικής αγωγής. Αμέσως η αυτοεκτίμηση του ανεβαίνει και γίνεται καλύτερος και στα άλλα μαθήματα! Το βλέπω να συμβαίνει συχνά και πραγματικά είναι συγκινητικό. Το ίδιο και με τη Φιλαναγνωσία. Εχει τύχει να κάνω δραστηριότητες μαζί με δασκάλους στα πλαίσια της Φιλαναγνωσίας και είναι εντυπωσιακός ο εμθουσιασμός με τον οποίο ανταποκρίνονται τα παιδιά.


    6/ 11/2007: Ο μικρός Πρίγκιπας!!!

    24/3/2011: Η Μπουκίτσα μας!!!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    εμένα μου άρεσαν πολυ αυτά που διάβασα για το μάθημα - ευχαριστώ για το λινκ

    Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να αρνούνται κάτι τόσο δημιουργικό σε μικρές τάξεις. Τα περισσοτέρα από αυτά τα δικά μου τα παιδιά τα κάνουν στο νηπιαγώγειο (και φαντάζομαι ότι γίνονται σε πολλά νηπιαγωγεία) έχουν δανειστική βιβλιοθήκη (που την έφτιαξε ο σύλλογος) αφιερώνουν 1-2 ώρες την βδομάδα να διαλέξουν βιβλία,τα φερνουν σπίτι και διαβάζουμε, ζωγραφίζουν αυτό που τους άρεσε, περιγράφουν στην τάξη αυτό που τους άρεσε, και επίσης πολλές φορές κάνουν δραματοποίηση με συμμαθητές τους βιβλία που τους διάβασε η δασκάλα κλπ.

    Γιατί να μην μπορεί να γίνει στην πρώτη τάξη?

    Και αν τό τμήμα έχει πρόβλημα στην γλώσσα, δεν νομίζω να βοηθηθεί με το να κάνει ακόμα 1 ώρα μάθημα με το ίδιο παθητικό τρόπο. Ενα παιδάκι που έχει πρόβλημα στην ανάγνωση περισσότερο θα βοηθηθεί αν προσπαθήσει μόνο του να διαβάσει ένα βιβλίο που του κίνησε το ενδιαφέρον και ένα παιδάκι που έχει πρόβλημα στην έκφραση σίγουρα θα βοηθηθεί με το να αφηγηθεί ενα βιβλίο που διάβασε ή του διάβασαν. Απλώς είναι πιο ενεργητικός και δημιουργικός τρόπος μάθησης.

    Θα μου δημιουργούσε πάντως αρνητική προδιάθεση αν η δασκάλα αππέριπτε αυτό το μάθημα.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Στο δικο μας το κανουν. Βεβαια δεν ξερω ακριβως τι εννοειτε με το μαθημα (δεν διαβασα ολα τα ποστ). Αυτο που κανουν ειναι το εξης. Πηγαν ολα τα παιδια απο ενα παραμυθι , και καθε εβδομαδα παιρνουν ενα απο αυτα τα παιδια (τα παιδια επιλεγουν) .

    Τους δινουν και ενα εντυπο οπου εκει ζωγραφιζουν κατι που τους βγαζει το παραμυθι , γραφουν τι τιτλο θα εβαζαν εκεινα, και επισης γραφουν τι τους εντυπωσιασε.

     

    Μερικες φορες ειναι και παραμυθι απο την δανειστικη βιβλιοθηκη του σχολειου.


    Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Και φυσικά υπέστη ήττα κατά κράτος!

    Η απογοήτευση μου απέραντη!

    Φτωχοί στο πνεύμα και πολλοί εκπαιδευτικοί!

    Απίστευτα γελοίες δικαιολογίες!

    Ότι το σχολείο ανήκει στο πρόγραμμα της φιλαναγνωσίας επειδή μόνο του το επέλεξε και το δήλωσε,ότι δεν είναι δυνατό να εφαρμοστεί στην Α και Β δημοτικού γιατί τα παιδιά είναι χαζά αλλά παρόλαυτα τους διαβάζουν παραμυθάκια όποτε μπορούν!

    Συζήτηση δεν έγινε γιατί όταν προσπαθούσα να ρωτήσω ή να ανταπαντήσω έμπενε πιο βροντερή η φωνή της διευθύντριας και επισκίαζε κάθε λέξη πριν ακόμη αυτή ολοκληρωθεί!Και οι υπόλοιπες που ήταν μαζί μου γιατί πήγαμε ως σύλλογος,κουβέντα για να μην τα χαλάσουν με τη διευθύντρια και γίνουν εχθροί!

    Άλλο ένα θέμα για δάσκαλο που βρίζει τους μαθητές αναφέρθηκε.

    Στην αρχή χαμογελούσε η διευθύντρια και έλεγε μα καλά δεν τον ξέρετε τόσα χρόνια τον Φώτη?Και όταν της είπαν ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτό υποσχέθηκε να βάλει το δάσκαλο να ζητήσει ενημέρωση γονέων που ποτέ δεν κάνει για να του εκθέσουν του ιδίου το πρόβλημα τους!Και ότι η πρωτοβάθμια δεν μπορεί να κάνει κάτι.

    Εγώ πάντως της είπα πως αν είναι αλήθεια αυτά που ακούω θα ήθελα να υπερασπιστώ τους γονείς αν κι εκείνοι το θέλουν αλλά σίγουρα δεν θα ανεχτώ κάτι τέτοιο με οποιονδήποτε τρόπο αν τύχει να είναι κάποιο από τα παιδιά μου στο τμήμα του!Υπόσχεση για το μέλλον!

    Απογοητεύτηκα γενικότερα!απογοητεύτηκα,απογοητεύτηκα!!!!


    Κωνσταντίνος 30-03-2004

    Χριστίνα-Λαμπρινή 7-11-2008

    jZxup2.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Και φυσικά υπέστη ήττα κατά κράτος!

    Η απογοήτευση μου απέραντη!

    Φτωχοί στο πνεύμα και πολλοί εκπαιδευτικοί!

    Απίστευτα γελοίες δικαιολογίες!

    Ότι το σχολείο ανήκει στο πρόγραμμα της φιλαναγνωσίας επειδή μόνο του το επέλεξε και το δήλωσε,ότι δεν είναι δυνατό να εφαρμοστεί στην Α και Β δημοτικού γιατί τα παιδιά είναι χαζά αλλά παρόλαυτα τους διαβάζουν παραμυθάκια όποτε μπορούν!

    Συζήτηση δεν έγινε γιατί όταν προσπαθούσα να ρωτήσω ή να ανταπαντήσω έμπενε πιο βροντερή η φωνή της διευθύντριας και επισκίαζε κάθε λέξη πριν ακόμη αυτή ολοκληρωθεί!Και οι υπόλοιπες που ήταν μαζί μου γιατί πήγαμε ως σύλλογος,κουβέντα για να μην τα χαλάσουν με τη διευθύντρια και γίνουν εχθροί!

    Άλλο ένα θέμα για δάσκαλο που βρίζει τους μαθητές αναφέρθηκε.

    Στην αρχή χαμογελούσε η διευθύντρια και έλεγε μα καλά δεν τον ξέρετε τόσα χρόνια τον Φώτη?Και όταν της είπαν ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτό υποσχέθηκε να βάλει το δάσκαλο να ζητήσει ενημέρωση γονέων που ποτέ δεν κάνει για να του εκθέσουν του ιδίου το πρόβλημα τους!Και ότι η πρωτοβάθμια δεν μπορεί να κάνει κάτι.

    Εγώ πάντως της είπα πως αν είναι αλήθεια αυτά που ακούω θα ήθελα να υπερασπιστώ τους γονείς αν κι εκείνοι το θέλουν αλλά σίγουρα δεν θα ανεχτώ κάτι τέτοιο με οποιονδήποτε τρόπο αν τύχει να είναι κάποιο από τα παιδιά μου στο τμήμα του!Υπόσχεση για το μέλλον!

    Απογοητεύτηκα γενικότερα!απογοητεύτηκα,απογοητεύτηκα!!!!

     

    Δεν πρέπει να απογοητευόμαστε και να το βάζουμε κάτω, είναι κρίμα για τα παιδια μας.

    Το "συστημα", με όλα τα στραβά και παράλογα του, παρόλα αυτά, προβλέπει τόσα πολλά για τα παιδιά - δεν μπορούμε να αφηνουμε κάποιους αδιάφορους (για να μην πώ κατι χειρότερο) να τους τα στερησουν.

    Πρέπει να ενημερωνόμαστε, να ξερουμε τι δικαιουμαστε (υπάρχουν λινκς οπου μπορείς να βρεις τα πάντα πια για οτιδηποτε προβλεπεται για το σχολειο) και να τα διεκδικουμε - και όσο πιο πολλοι γονεις μαζι, τόσο το καλυτερο.

     

    Για τον δάσκαλο που βρίζει, απο ίδια πειρα με αντιστοιχο περιστατικο παλιοτερα, θα έλεγα να μην περιμενετε τιποτα απο τη διευθυντρια. Στα πλαισια της συναδελφικης αλληλεγγυης δεν προκειται να κάνει τιποτα. Άσε που σιγουρα υπαρχουν & δασκαλοι που επικροτουν τη συγκεκριμενη παιδαγωγικη μεθοδο του συναδελφου γιατι - ε, και τι έγινε αν εκνευριστει και πει και μια κουβεντα παραπάνω???

    Η μονη λυση σε αυτη την περιπτωση, εφόσον έχει ήδη γινει μια πρωτη κουβεντα, ειναι έγγραφο προς το διευθυντη με κοινοποιηση στην πρωτοβάθμια - και όσο περισσότερες υπογραφες γονιων του τμηματος γινεται. Την προφορικη διαμαρτυρια μπορεί να την αγνοήσουν, την έγγραφη όχι.

    Καλή δύναμη!!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Και φυσικά υπέστη ήττα κατά κράτος!

    Η απογοήτευση μου απέραντη!

    Φτωχοί στο πνεύμα και πολλοί εκπαιδευτικοί!

    Απίστευτα γελοίες δικαιολογίες!

    Ότι το σχολείο ανήκει στο πρόγραμμα της φιλαναγνωσίας επειδή μόνο του το επέλεξε και το δήλωσε,ότι δεν είναι δυνατό να εφαρμοστεί στην Α και Β δημοτικού γιατί τα παιδιά είναι χαζά αλλά παρόλαυτα τους διαβάζουν παραμυθάκια όποτε μπορούν!

    Συζήτηση δεν έγινε γιατί όταν προσπαθούσα να ρωτήσω ή να ανταπαντήσω έμπενε πιο βροντερή η φωνή της διευθύντριας και επισκίαζε κάθε λέξη πριν ακόμη αυτή ολοκληρωθεί!Και οι υπόλοιπες που ήταν μαζί μου γιατί πήγαμε ως σύλλογος,κουβέντα για να μην τα χαλάσουν με τη διευθύντρια και γίνουν εχθροί!

    Άλλο ένα θέμα για δάσκαλο που βρίζει τους μαθητές αναφέρθηκε.

    Στην αρχή χαμογελούσε η διευθύντρια και έλεγε μα καλά δεν τον ξέρετε τόσα χρόνια τον Φώτη?Και όταν της είπαν ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτό υποσχέθηκε να βάλει το δάσκαλο να ζητήσει ενημέρωση γονέων που ποτέ δεν κάνει για να του εκθέσουν του ιδίου το πρόβλημα τους!Και ότι η πρωτοβάθμια δεν μπορεί να κάνει κάτι.

    Εγώ πάντως της είπα πως αν είναι αλήθεια αυτά που ακούω θα ήθελα να υπερασπιστώ τους γονείς αν κι εκείνοι το θέλουν αλλά σίγουρα δεν θα ανεχτώ κάτι τέτοιο με οποιονδήποτε τρόπο αν τύχει να είναι κάποιο από τα παιδιά μου στο τμήμα του!Υπόσχεση για το μέλλον!

    Απογοητεύτηκα γενικότερα!απογοητεύτηκα,απογοητεύτηκα!!!!

     

    Ειναι να μην απογοητευεσαι κοριτσι μου?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

    Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Σύνδεση

    Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα