Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Αρνηση συμμετοχής σε οποιαδηποτε δραστηριοτητα


Recommended Posts

ε να ειμαι παλι με το θεμα της μικρής και το σχολειο.

απο τα χριστουγεννα και μετά αρνειται να κανει στο νηπιο οτιδηποτε περα απο το να ζωγραφισει, η νηπιαγωγος μου ειπε οτι ειναι χαλαρη στην αρχή την αφησε μετά της ειπε οτι στο φακελο σου δεν θα παρεις τιποτα και της ειπε δεν με νοιαζει. μου ειπε λοιπον οτι θα την αφησει μεχρι την Παρασκευή που θα δωσει τους φακελους με τις δραστηριοτητες του μηνα μηπως που δεν θα εχει τιποτα η μικρή αλλαξει και απο εβδομαδα θα ειναι πιο αυστηρη, το σκεφτεται μονο και δεν το εχει κανει τοσο καιρο γιατι εχει καταλαβει οτι ειμαι ''χαλαρη'' οπως μου ειπε και δεν θελει να ειναι αυστηρη στο σχολειο και χαλαροτητα στο σπιτι.

 

το θεμα ειναι οτι αν δουλευω πρωινη πρωινη βαρδια δηλαδη 6 δεν μπορω να την παω εγω σχολειο και δυστυχώς οπως εγινε και σημερα δεν μπορεσαν να την πανε στο σχολειο.

 

οταν την ρωταω για το σχολειο δεν θελει να το ακουει παρολα αυτα ξερω οτι προσεχει τι λενε γιατι πχ προχθες μου ελεγε για την οραση την ακοή τον εγκεφαλο και απο οτι μου ειπε η δασκαλα κανουν για το σωμα.

επισης εδω και καμια εβδομαδα γραφει στις ζωγραφιες της και το επωνυμό της.

 

τι να κανω πως να την κανω να αγαπησει το σχολειο και να μην το βλεπει αγγαρεια

 

χτες παντως που μου ειπε οτι εγω δεν θελω να κανω τις δουλειες στο σχολειο οταν πηγαμε σπιτι και μου ειπε οτι πειναει της ειπα '' Αγαπη μου η μαμα σημερα δεν εκανε την δουλεια της και δεν εχει φαγητό, τι νομιζεις ειναι σωστο? και ετσι μου ειπε οτι εχεις δικιο θα παω στο σχολειο.....

αλλα σημερα σχολειο γιοκ.

αυτα εχω πελαγωσει.....

l86Tp3.png d6AUp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


αντι η δασκαλα να γινει πιο αυστηρη και να της τονιζει οτι δεν θα εχει τιποτε στον μηνιαιο της φακελο,θα προτεινα να προσπαθουσε να την προσεγγισει,να μαθει για ποιο λογο η μικρη δεν επιθυμει πλεον να συμμετεχει στις δραστηριοτητες του σχολειου...θα δεχομουν οτι η μικρη περνα μια φαση,αλλα θα διερευνουσα μηπως οντως κατι εχει ειπωθει,κατι εχει συμβει,που εχει ενοχλησει την μικρη και αντιδρα με αυτο τον τροπο...η μεθοδος πιεση παντως,δεν θα μου αρεσε σαν μεσω αντιμετωπισης,προτιμω την μεθοδο προσεγγισης,ειναι μικρουλα ακομα,ας το λαβουμε και αυτο υποψιν μας

εχω εναν μικρο πριγγηπα στην αγκαλια μου...

Link to comment
Share on other sites

Μαρία μου και εγώ συμφωνώ με τη magdoulini.

Και μόνο που ανέφερε τη λέξη αυστηρότητα με χαλάει. Η προσέγγιση της δασκάλας θα πρέπει να είναι τέτοια που να εμπνέει τα παιδιά να κάνουν αυτά που υποτίθεται πρέπει να κάνουν στο νηπιαγωγείο, χωρίς να χρειαστεί να τα πιέσει. Ο γιος μου που δεν δέχεται από κανέναν να του πει τι και πως θα κάνει κάτι και όταν ακούει "πρέπει" χτυπιέται, στο σχολείο ακουλουθεί κατά γράμμα αυτά που τους λέει η δασκάλα και μάλιστα με μεγάλη χαρά. Είναι ήρεμη, υπομονετική, με αστείρευτη όρεξη που κάνει τα παιδιά να αφομιώνουν τη "διδακτική ύλη" σαν παιχνίδι και ταυτόχρονα να υπακούν στους κανόνες του σχολείου αβίαστα.

Επειδή απ'ότι έχω καταλάβει τα παιδιά μας μοιάζουν αρκετά στο χαρακτήρα ;) θα πρότεινα καταρχήν να ψάξεις μήπως έχει στραβώσει με τη δασκάλα για κάποιο άλλο λόγο και της βγαίνει με άρνηση και στο μεταξύ να τονίζεις αυτά που της αρέσουν στο σχολείο (π.χ. φίλοι, ελεύθερο παιχνίδι κλπ) ώστε μέχρι να βρες άκρη να μην διαμαρτύρεται τουλάχιστον στο να πηγαίνει.

Link to comment
Share on other sites

 

το θεμα ειναι οτι αν δουλευω πρωινη πρωινη βαρδια δηλαδη 6 δεν μπορω να την παω εγω σχολειο και δυστυχώς οπως εγινε και σημερα δεν μπορεσαν να την πανε στο σχολειο.

 

οταν την ρωταω για το σχολειο δεν θελει να το ακουει παρολα αυτα ξερω οτι προσεχει τι λενε γιατι πχ προχθες μου ελεγε για την οραση την ακοή τον εγκεφαλο και απο οτι μου ειπε η δασκαλα κανουν για το σωμα.

επισης εδω και καμια εβδομαδα γραφει στις ζωγραφιες της και το επωνυμό της.

 

 

 

Αρχικά, πρέπει να καταλάβουν όλοι (γονείς και παιδί) ότι το σχολείο είναι υποχρεωτικό και όχι κάτι που όταν θέλουμε πηγαίνουμε. Είναι η "δουλειά" του παιδιού και, όπως ο μεγάλος, δεν πηγαίνει στη "δουλειά" του μόνο όταν υπάρχει πραγματικά σοβαρός λόγος (π.χ. αρρώστεια).

Οι μεγάλοι πρέπει να καταλάβουν ότι το σχολείο είναι υποχρεωτικό και το παιδί οφείλουν να το πηγαίνουν. Το ότι η μαμά λείπει στη δουελιά δεν πρέπει να αποτελεί δικαιολογία για να μην πηγαίνει το παιδί σχολείο. Γιατί πολύ απλά έτσι δεν θα μπορέσει το ίδιο το παιδί να αντιληφθεί τη σπουδαιότητα του σχολείου (αφού είναι κάτι που δεν πηγαίνουμε συνάχεια, αλλά μόνο όταν η μαμά είναι σπίτι και δεν δουλεύει εκείνη την ώρα, γιατί να κάνει και αυτό την προσπάθεια να παρακολουθήσει; έτσι και αλλιώς την επόμενη μέρα μπορεί πάλι να μην πάει....)

 

Από εκεί και πέρα, εμένα ως νηπιαγωγό, με ενδιαφέρει αυτά που λέω τα παιδιά να τα αφομοιώνουν. Αν δεν κάνουν την εργασία, αλλά έχουν καταλάβει αυτό που λέω...δεν έγινε και τίποτα.... Άλλωστε στο νηπιαγωγείο δεν πάμε για να γεμίζουμε φακέλους με εργασίες, αλλά για να μάθουμε. Και το παιδί φαίνεται να μαθαίνει, αφού μιλάει για πράγματα που συζητάνε στο σχολείο (σώμα) και μάλιστα για δύσκολα πράγματα με όρους (ακοή, όραση, εγκέφαλος), αλλά έχει αποκτήσει και επιπλέον δεξιότητες (γράφει επίθετο)....

Τέλος, η ζωγραφιά μπορεί να φαίνεται κάτι απλό. Μέσα σε μια ζωγραφιά, όμως, το παιδί μπορεί να δείξει όλα όσα έχει μάθει.....Μπορεί, π.χ. να συνδυάζει το κόκκινο με το κίτρινο για να πετύχει το πορτοκαλί, να ζωγραφίσει στο κρανίο έναν εγκέφαλο, να γράψει......Δεν είναι απαραίτητο, λοιπόν, οι γνώσεις ενός παιδιού να "πιστοποιούνται" από το αριθμό των τυποποιημένων εργασιών που βάζει η δασκάλα.

Φυσικά και οι εργασίες χρειάζονται! Απλά δεν είναι ο μόνος τρόπος.

 

Κλείνοντας, θεωρώ ότι αν το παιδί αντιληφθεί ότι το σχολείο είναι αναπόφευκτο και πηγαίνει τακτικά, θα αντιληφθεί ότι στα πλαίσια του κάνουμε και τη δουλειά που μας βάζουν.

Link to comment
Share on other sites

  • Επιστημονική συνεργ.

Είναι φυσικό μετά την περίοδο των διακοπών, να χρειάζεται μια επαναπροσαρμογή της μικρής στο σχολικό περιβάλλον.

Είναι θέμα χρόνου, ώστε να νιώσει έτοιμη γι αυτό και δεν χρειάζεται πίεση και ποινές ...

Από την άλλη ,θα βοηθούσε σε αυτό να έχει ένα σταθερό πρόγραμμα και να μη συμβαίνουν αδικαιολόγητες απουσίες διότι η προσπάθεια γυρίζει πίσω...

Καλή δύναμη, καλή συνέχεια !

Νηπιαγωγός

Για να δείτε το βιογραφικό μου, πατήστε εδώ.

Για να δείτε άλλες απαντήσεις μου, πατήστε πάνω στο όνομα χρήστη μου και

Εμφάνιση Περισσοτέρων Μυνημάτων του Χρήστη

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ευχαριστω για τις απαντησεις! η μικρή αποφασισε να κανει μια προσπαθεια αλλα συνεχιζει να δυσανασχετεί. προχτες μου ειπε οτι δεν ηθελε να φτιαξει τον Εγκεφαλο γιατι ο εγκεφαλος δεν ειναι ανθρωπος και αυτη δεν ηθελε να φτιαξει ανθρωπο αλλα κανονικά εναν εγκεφαλο οπως ειναι στο κεφαλι μας!!!! της ειπα οτι πρεπει να εξηγεις στην κυρια γιατι δεν θες να κανεις κατι αλλα αν η κυρια σας δινει μια εργασια να την τελειωνεις.

μου απαντησε οτι εγω δεν θελω να ασχολουμαι ολο με ενα προγμα θελω να κοιταω παντου???? τωρα τι ειναι αυτο μαλλον δεν μπορει να μεινει συγκεντρωμενη θα δουμε.

l86Tp3.png d6AUp3.png
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...