Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

άρνηση συμμετοχής στις δραστηριότητες του προνηπίου


Recommended Posts

Καλημέρα και χρόνια πολλά.

 

Έχω ένα αγοράκι 4,5 χρονών που φέτος πήγε για πρώτη χρονιά στο προνήπιο. Είναι ένα παιδάκι πολύ ντροπαλό και εσωστρεφές αλλά πολύ έξυπνο. Τις πρώτες ημέρες στο σχολείο δεν έκλαψε καθόλου. Τώρα 3 μήνες περίπου μετά έχει κάνει 3 καλούς φίλους, πηγαίνει χωρίς κλάματα αλλά δεν απαντάει στη δασκάλα του σε τίποτε. Συγκεκριμένα, η δασκάλα του μας είπε ότι δε θέλει να κάνει παζλ, όταν τον ρωτάει κάτι λέει δεν ξερω και δεν του αρέσει καθόλου να ζωγραφίζει.

Η δασκάλα μας είπε ότι δεν έχει παρουσιάσει εξέλιξη, νομίζει ότι δεν καταλαβαίνει (ενὠ κάτι τέτοιο δεν ισχύει, αφού σπίτι διαβάζουμε πολλά βιβλία και ξέρει πάρα πολλά πράγματα) και ότι αν δεν παρουσιάσει εξέλιξη μέχρι το Μάρτιο θα πρέπει να απευθυνθούμε σε ειδικά κέντρα.

Οταν της είπαμε ότι είναι ένα ντροπαλό παιδί μας απάντησε ότι έχει περάσει ο χρόνος προσαρμογής του και ότι μπορεί να έχει διανοητικό ή συναισθηματικό πρόβλημα. Εκτός σχολείου πάντως ειναι ομιλητικότατος και μιλάει με όλους και παίζει άνετα.

Ἐχει τύχει κάτι αντίστοιχο σε κάποιον άλλο; Με την δασκάλα δεν υπάρχει σημείο επαφής, δυστυχώς.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


γεια σου και χρόνια πολλά!

παρόμοιο πρόβλημα αντιμετωπίζω κι εγώ με το γιο μου-4,5 κι αυτός-.Μόνο που δεν παρατηρήθηκε από την αρχή του ετους αλλά τον τελευταίο ΄μήνα κι έχει να κάνει με τις δραστηριότητες. Αρνείται να κάνει οτιδήποτε. Ουτε ζωγραφιά για τον αη βασίλη δεν ήθελε να φτιάξει. Η δασκάλα του ευτυχώς είναι πολύ συνεργάσιμη και μου είπε ότι μάλλον περνάει κάποια φάση. ϊσως εκδηλώνει ζήλια για το μικρότερο αδερφάκι του κι εκφράζεται έτσι. Μου είπε να τον παρακολουθούμε και βλέπουμε πως θα πάει.Μήπως ο γιος σου έχει πάρει στραβά τη δασκάλα του και είναι τόσο αρνητικός;αν τον συζζητήσεις σου απαντάει; εμένα ο δικός μου μου λέει ότι είναι δύσκολα ή ότι είναι κουρασμένος και γι αυτό δεν κάνει τις εργασίες του.. πάντως γενικά ακούω από πολλά παιδάκια την άρνηση για το ρπονήπιο. Δε νομίζω ότι υπάρχει απαράιτητα πρόβλημα. Μην ανησυχείς. παρακολουθείς το θέμα και κρίνεις!καλή πρωτοχρονιά!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Η αλήθεια είναι ότι με τη δασκάλα του τόσο καιρό δεν έχει αναπτύξει καμμία επαφή. Οταν τον πηγαίνω ούτε γυρίζει να την κοιτάξει. Αλλά και αυτή μου φαίνεται πολύ ψυχρή γυναίκα. Δε νομίζω ότι τον έχει προσεγγίσει καθόλου. Οταν τον ρωτάω μου λέει ότι δεν έχει όρεξη να της απαντήσει. Επίσης, μου λέει ότι δεν του αρέσει καθόλου η ζωγραφική. Και στο σπίτι δεν έχει πολύ διάθεση να ζωγραφίσει, όμως με διάφορους τρόπους τον καταφέρνω να κάνουμε δραστηριότητες που περιλαμβάνουν και ζωγραφική. Στο σπίτι επίσης κάνει δύσκολα παζλ, διαβάζουμε πάρα πολλά βιβλία έχει πολύ παρατηρητικότητα, ξέρει όλα τα γράμματα, τους αριθμούς.

Για το σχολείο μου έχει πει ότι όταν η δασκάλα φωνάζει αυτός και η φίλη του κλείνουν τα αυτιά τους και ότι βάζει κάθε μέρα τιμωρία ένα παιδάκι πολύ ζωηρό.

Link to comment
Share on other sites

Εμεις ειχαμε κατι παρομοιο περισυ. Πρωτη χρονια και σε ξενη γλωσσα. Οποτε το παιδι οντως δεν καταλαβαινε τι συνεβαινε. Αυτο που εκανε η δασκαλα ηταν να βαζει τον φιλο του να κανει πρωτος τις ασκησεις και μετα ο δικος μου τον μιμουταν. Οσο για το ντροπαλος νομιζω οτι και ο δικος μου ειναι πολυ (πχ δεν ειπε το ποιημα στην γιορτη γιατι ειχε κοσμο ενω το ειχε πει στις προβες) ομως στις δραστηριοτητες συμμετεχει κανονικα και στο βελγικο σχολειο και στο ελληνικο. Αλλιως φερεται οταν ειμαι εγω μπροστα και αλλιως οταν δεν ξερει οτι τον βλεπω.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Επιστημονική συνεργ.

Φίλη μου, έχουμε πει πολλές φορές ότι κάθε παιδάκι έχει το δικό του χρόνο προσαρμογής , ο οποίος μπορεί να διαρκέσει από μερικές μέρες, μέχρι και ολόκληρη σχεδόν την πρώτη χρονιά επαφής του παιδιού με το σχολικό περιβάλλον. Οφείλουμε να σεβαστούμε αυτή την ιδιαιτερότητα και να βρούμε τρόπους ενθάρρυνσης ώστε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του

Κι επειδή σαφώς στόχος είναι η ένταξη του παιδιού στην ομάδα, κατευθυνόμαστε προς αυτό το σκοπό ακόμη και με μη λεκτικούς τρόπους επικοινωνίας ( μπορεί δηλ να μην αρέσκεται να συμμετέχει στις συζητήσεις αλλά να είναι υπεύθυνος σε κάτι που κάνει καλά όπως μάζεμα κάποιας γωνιάς ή οδηγός της ομάδας ή οτιδήποτε βλέπουμε ότι του αρέσει...)Μπορείτε επίσης να καλείτε σπίτι κάποιο φίλο συμμαθητή για παιχνίδι ώστε να υπάρχει κρίκος σύνδεσης σχολείου σπιτιού.

Έτσι σταδιακά εξελίσσεται η συναισθηματική ανασφάλεια. Προσπαθείστε να συνεργαστείτε με τη νηπιαγωγό προς αυτό το σκοπό.

Καλή συνέχεια!

Νηπιαγωγός

Για να δείτε το βιογραφικό μου, πατήστε εδώ.

Για να δείτε άλλες απαντήσεις μου, πατήστε πάνω στο όνομα χρήστη μου και

Εμφάνιση Περισσοτέρων Μυνημάτων του Χρήστη

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Η αλήθεια είναι ότι με τη δασκάλα του τόσο καιρό δεν έχει αναπτύξει καμμία επαφή. Οταν τον πηγαίνω ούτε γυρίζει να την κοιτάξει. Αλλά και αυτή μου φαίνεται πολύ ψυχρή γυναίκα. Δε νομίζω ότι τον έχει προσεγγίσει καθόλου. Οταν τον ρωτάω μου λέει ότι δεν έχει όρεξη να της απαντήσει. Επίσης, μου λέει ότι δεν του αρέσει καθόλου η ζωγραφική. Και στο σπίτι δεν έχει πολύ διάθεση να ζωγραφίσει, όμως με διάφορους τρόπους τον καταφέρνω να κάνουμε δραστηριότητες που περιλαμβάνουν και ζωγραφική. Στο σπίτι επίσης κάνει δύσκολα παζλ, διαβάζουμε πάρα πολλά βιβλία έχει πολύ παρατηρητικότητα, ξέρει όλα τα γράμματα, τους αριθμούς.

Για το σχολείο μου έχει πει ότι όταν η δασκάλα φωνάζει αυτός και η φίλη του κλείνουν τα αυτιά τους και ότι βάζει κάθε μέρα τιμωρία ένα παιδάκι πολύ ζωηρό.

 

Ψάξε λίγο αν υπάρχει συνεργασία και συνενόηση της δασκάλας με το παιδί.

Εκεί νομίζω ότι υπάρχει το πρόβλημα, απ'οσα γράφεις. Ίσως δεν τον εμπνέει, ή δεν ασχολείται αρκετά μαζί του.

natassa + tasos = 15 years together

 

" Να θυμάσαι ότι κάθε άνθρωπος που συναντάς, κάτι φοβάται, κάτι αγαπά και κάτι έχει χάσει"

Link to comment
Share on other sites

Θ ατολμησω να σου πω οτι το προβλημα το εχει η δασκαλα και οχι το παιδι σου.

Αν το παιδι ειχε τετοια συμπεριφορα και στο σπιτι, οκ, κατι μπορει να μην πηγαινε καλα.

Αλλα ειναι πολυ συνηθες το παιδι να αντιδρα στο γεγονος οτι παει σχολειο και να ειναι εκει αρνητικο και μη συνεργασιμο.

Η δασκαλα ειναι που βρισκει τον τροπο να το προσεγγισει οταν μαλιστα της λεει η μητερα οτι το παιδι δεν ειναι ετσι στο σπιτι.

Πολυ φοβαμαι οτι τη δικη της αποτυχια να προσεγγισει το παιδι την εξηγει ως προβλημα.

Στην ουσια δε σε ακουει, αν πραγματι το παιδι στο σπιτι συνεργαζεται, ασχολειται με πραγματα και ειναι αρνητικο μονο στο σχολειο, θα πρεπει να ψαξει να βρει εκεινη τι φταιει.

Κι εσυ φυσικα θα πρεπει να εισαι κατα το δυνατον αντικειμενικη στην αποψη σου για το παιδι.

k9Tap3.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...