Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

η ηλικια των 5-6 και η γλωσσική τους αναπτυξη


Recommended Posts

τα παιδάκια που βρίσκονται σε αυτή την ηλικία βρίσκονται στην κρίσιμη περίοδο όσο αναφορά την γλωσσική τους ανάπτυξη.Τα φυσιολογικά στάδια ανάπτυξης όσο αναφορά την κατανόηση και έκφραση, είναι τα παρακάτω:

ΕΚΦΡΑΣΗ

το ενεργητικό λεξιλόγιο του παιδιού παρουσιάζει ραγδαία αύξηση.

οι προτάσεις του περιλαμβάνουν λεπτομέρειες.

ονομάζει αντίθετα.

ανταλάσσει πληροφορίες κάνοντας ερωτήσεις.

μετράει μέχρι το 30 μηχανικά.

ονομάζει 6 βασικά χρώματα και 3 βασικά σχήματα.

ονομάζει τις μέρες της εβδομάδας με τη σειρά.

χρησιμοποιεί επίθετα για να περιγράψει ανθρώπους και αντικείμενα.

χρησιμοποιεί ποσοτικές λέξεις.

τραγουδά και απαγγέλει ποιήματα.

κάνει ερωτήσεις με το πώς.

 

ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ

 

έχει αντιληπτικό λεξιλόγιο αποτελούμενο από 13.000 λέξεις

ακολουθεί εντολές που δίνονται σε μια ομάδα

κατανοεί έννοιες ποσότητας

κατανοεί έννοιες ακολουθίας

 

:P οτιδήποτε άλλη πληροφορία θέλετε, μπορείτε όλες οι μανούλες να με ρωτήστε, ανεξάρτητα με την ηλικία του παιδιού.

....γιατί είναι ωραία να επικοινωνείς...!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Ευχαριστουμε :D Ειναι ομορφο να εχουμε καποιους ειδικους που εχουν την διαθεση να μας ακουσουν και να μας βοηθησουν

Ασχετο,μα αυτο που μετρανε τις λεξεις σε καθε ηλικια μου εκανε παντα μεγαλη εντυπωση!Και καλα τα πρωτα χρονια 100,200,αντε και 1000 λεξεις!

Μα 13000 λεξεις? :shock: Ποιος μετραει 13000 λεξεις?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ευχαριστούμε πολύ!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D

Πάντως εγώ από την προσωπική μου εμπειρία, τους τελευταίους μήνες, οφείλω να ομολογήσω ότι χάρη στην υπέροχη δουλειά της λογοπεδικού(σε κρατικό οργανισμό), ο γιος μου μέσα σε λίγους μήνες κατάφερε να αρθρώσει σωστά τα δύο σύμφωνα λ και ρ, με μεγάλη επιτυχία.

Μπράβο σε όλους εσάς που κάνετε αυτήν την καταπληκτική δουλειά με όρεξη και αγάπη για τα παιδιά!!! :D:D:D

n3kPp3.png

zewgp3.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΑΓΑΠΗΤΗ ΟΛΙΑ

 

Θα ήθελα να σε ρωτησω κατι που δεν αφορα το δικο μου παιδι αλλα τον ανηψιο μου που ειναι 6 χρονων και φετος θα παει Α δημοτικου. Πριν απο μερικά χρόνια οταν ηταν γυρω στα 4 δεν προφερε καλα καποια συμφωνα το ρ, ξ, σ ειτα τα μπερδευε ελεγε αντι για νερο-νελο κλπ και επισης απευφευγε να μιλησει μπροστά σε άλλους, γιατι φυσικα ειναι πολυ εξυπνο παιδι και καταλαβαινε ότι δε μιλουσε σωστά. Η αδελφη μου το πηγε σε λογοθεραπευτη έκαναν καποιες ασκησεις για 1 περιπου χρονο και το παιδι σαν απο θαυμα ροδάνι πηγαινε η γλωσσα του. Εδω και περιπου 4 μηνες η αδελφη μου και εγω παρατηρησαμε οτι ξανακυλησε στις παλιες του συνηθειες ιδιαιτερα με γραμμα ρ και δεν πολυμιλαει παλι ή το αποφευγει οταν μπορει. Σημειωνω ότι εχει 1 μεγαλυτερο αδελφο κατα 11/2 χρονο που συχνα τον κοροιδευει οταν κανει λαθη. Μηπως φταιει αυτο? Θα ηταν καλη ιδεα να ξαναπηγαινε για θεραπεια??

Link to comment
Share on other sites

γειά σου δεν είμαι η Ολια,

 

αλλα πρεπει να σου πω οτι καποιος πρέπει να μιλήσει με τον αδερφό του,(αυτόν που τον κοροιδεύει)

 

και να του εξηγήσει ότι αυτό που κάνει έχει πολύ κακό αποτέλεσμα.

 

προφανώς οι γονείς δεν το έχουν καταφέρει, οπότε χρειάζονται βοήθεια.

 

είναι πάρα πολυ σημαντικό,

 

έχω δεί αδέρφια που τα καταφέρνουν φοβερά να έχουν κατανόηση ο ένας για τον άλλο σε τέτοια προβλήματα,

οπότε πρεπει να δοθεί μυνημα στους γονείς ότι πρεπει οπωσκαιδήποτε να ασχοληθούν με αυτό!

 

αυτό και μόνο αν ρυθμιστεί, θα αφαιρέσει πολλές ενοχές και τυψεις που μπορεί να εχει ο μικρότερος αδερφός που έχει το θεματάκι με τα ρξ σ κτλ.

 

δεν θεωρώ λύση, το να παει ο μικρός αδερφός θεραπεία απλώς επειδή η οικογένεια δεν καταφέρνει να δείξει το σωστό δρομο στον μεγάλο γιό.

 

δεν είναι θέμα τιμωρίας, αλλά θεμα ισορροπιών.

 

μόνο αν δουν ότι εκεί πανε καλύτερα τα πραγματα κ

αυτό δεν εχει βοηθήσει τον μικρό να αισθανθεί καλύτερα για τον εαυτό του,

 

τότε να πάνε πάλι για θεραπεία.

 

όμως απο ότι ξέρω, λογικά ίσως θέλει καποιες επαναληπτικές ασκήσεις κάθε τόσο..

 

είναι σημαντικό σε συγκεκριμένα γράμματα απο ότι θυμάμαι, να μαθει η γλώσσα να κανει την σωστή κινηση για να προφερθεί το γράμμα.

 

αυτό πιθανόν ίσως να το ξέμαθε, ή η θεραπεία να μην ήταν αρκετή δηλ να επρεπε να κανει καποιες επαναληπτικές/αναμνηστικές και να μην τις έκανε?

 

πάντως ας μιλήσουν και με τον ειδικό που έκαναν θεραπεία να δουν τι τους συστήνει και εκείνος!

 

προέχει όμως

να εχει το παιδί αυτό ηρεμία στην προσωπική του ζωή στο σπίτι!

αυτό επείγει.!

 

να διαβάσουν βιβλία οι γονείς με παιδιά που είναι διαφορετικά,

στον μεγάλο γιό, για να αποκτήσει λιγο περισσότερη ενσυναίσθηση για αυτό το θέμα.

προφανώς παίρνει προσοχή για αυτό και εκείνος, εάν τον τιμωρουν για αυτό,

οπότε δεν ειναι καθόλου καλή λύση η τιμωρία και η επίπληξη!!!

 

για τον μικρό, είναι το πρώτο του παράδειγμα της κοινωνίας - εάν ο ίδιος του ο αδερφός τον κοροιδεύει σίγουρα πιστευει ότι και όλοι οι άλλοι τον κοροιδευουν ακομα και αν δεν το λενε φανερα!

 

είναι μια μαχη η οποία οπωσκαιδήποτε πρέπει να γίνει απο την οικογένεια,....

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα σε ολα ειναι να καταλαβουμε εμεις οι γονεις ποτε παραγματικα υπαρχει προβλημα και να το αντιμετωπισουμε σωστα...

 

Ειναι δυσκολο πολλες φορες να σκεφτουμε οτι το δικο μας παιδι εχει προβλημα στο λογο του.

 

Η κορη μου αργησε να μιλησει. Αρχισε να λεει προτασεις σε ηλικια 2,5 χρονων και οχι καθαρα... Μπερδευε το λ , ξ,ψ,β,φ, ρ..

Τωρα μιλαει πολυ καθαρα και η γλωσσα της ροδανη. Το μονο που με προβληματιζει ειναι οτι στις μεγαλες λεξεις κανει αναγραμματισμο. πχ τον παιδοτοπο τον λεει παιδοποτο..

Και το ρο το λεει λο. Αυτο ειναι ανησυχητικο? Η ηλικια της ειναι 3 και 8 μηνων.

Link to comment
Share on other sites

αγαπητή ioannaELENI

 

στα παιδάκια που παρουσιάζουν κάποιο αρθρωτικό πρόβλημα, το τελευταίο στάδιο της θεραπείας είναι η αυτοματοποίηση των κινήσεων των οργάνων της στοματικής κοιλότητας όσο αναφορά τις κινήσεις που χρειάζεται να κάνουν για το κάθε γραμματάκι αντίστοιχα. πολλές φορές, η θεραπεία σταματά πρόωρα με αποτέλεσμα το παιδάκι ναι μεν να λέει σωστά τα γραμματάκια κατά την μίμηση(πχ. πες νερο) αλλά να κάνει λάθη στον αυθόρμητο λόγο του. Συνεπώς χρειάζεται ακόμα λίγο καιρό θεραπεία.

 

Σίγουρα πρέπει το παιδάκι να το δει μια λογοθεραπεύτρια, όχι απαραίτητα για θεραπεία, αλλα για επαναξιολόγηση. και το πιο σημαντικό από όλα είναι να εξηγήσουν οι γονείς στον αδερφό του, πόσο λάθος είναι η συμπεριφορά του και πόσο άσχημα νίωθει ο μικρούλης...!

....γιατί είναι ωραία να επικοινωνείς...!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

αγαπητή Ναντια

 

Μην σε προβληματίζει καθόλου οι αντικαταστάσεις και η δυσκολία εκφοράς του /ρ / σε αυτή την ηλικία που είναι η μικρή. είναι φυσιολογικό. κοίταξε το σε 'ένα χρόνο και αν ακόμα δεν μπορεί να πει το ρ, να την δει κάποιος ειδικός ώστε να σου πει σε τι στάδιο βρίσκονται τα όργανα της στοματικής κοιλότητας που είναι υπεύθυνα για τον λόγο.

Να χαίρεσαι την μικρούλα.....

....γιατί είναι ωραία να επικοινωνείς...!!!

Link to comment
Share on other sites

Nantia,

 

η άρθρωση του /ρ/ είναι δύσκολη για παιδιά ακόμα και προσχολικής ηλικίας και η διάρκεια εκμάθησης μπορεί να διαρκέσει εβδομάδες ή και περισσότερο ανάλογα με τους ρυθμόυς του παιδιού, την ικανότητα του να μιμείται, το γνωστικό του επίπεδο κτλ.

 

Συνήθως το /ρ/ εμφανίζεται τελευταίο στην ομιλία του παιδιού, για το λόγο ότι για την εκφορά του απαιτούνται λεπτές και δύσκολες - παλμικές κινήσεις-της γλώσσας.

....γιατί είναι ωραία να επικοινωνείς...!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Θα ήθελα να αναφέρω κι εγώ την περίπτωση της κόρης μου. Είναι 5 ετών κι έχει δυσκολίες στην άρθρωση. Γενικά άργησε πολύ να μιλήσει (3-3.5 ετών άρχισε να λέει δισύλλαβες λέξεις, ενώ μέχρι τότε έλεγε μόνο κάποια μονοσύλλαβα).Σήμερα δε λέει το ρ και το λ μέσα σε λέξεις σχεδόν καθόλου, ενώ το λ τουλάχιστον μπορεί να το προφέρει αν επιμείνουμε κυρίως στην αρχή της λέξης. Επίσης αλλάζει διάφορα γράμματα(π.χ. αντί να πει θα πάω λέει να πάω εννοώντας θα κ.α.). Το πρόβλημά μου τώρα είναι ότι γενικά αρνείται να κάνει οποιαδήποτε προσπάθεια να βελτιώσει την κατάσταση.

Όταν ήταν 3 ετών είχαμε επισκεφτεί ένα λογοθεραπευτή και η εμπειρία ήταν τραυματική. Την πήρε μόνη της στο δωμάτιο χωρίς εμένα, για να οριοθετήσει τη σχέση τους ότως μου είπε. Η μικρή ούρλιαζε από την ώρα που μπήκε για κανένα 20 λεπτο περίπου και μετά αναγκάστηκε να με φωνάξει κι εμένα μέσα στο δωμάτιο. Τη δεύτερη φορά που πήγαμε η μικρή στήλωσε τα πόδια απ' έξω και δεν έμπαινε μέσα με τίποτα. Τελικά ο λογοθεραπευτής μου είπε ότι η κατάστασή της ήταν κάπως οριακή και ότι είχαμε ακόμη κανένα εξάμηνο περιθώριο μέχρι να πούμε ότι έχουμε πραγματικά πρόβλημα και μου συνέστησε να καθόμαστε οι δυο μας στον καθρέφτη και να λέμε δισύλλαβες λεξούλες αργά και καθαρά μαζί. Αυτό η μικρή δεν το έκανε ποτέ, είτε επειδή τη δυσκόλευε είτε και μόνο επειδή άκουσε ότι το είπε ο λογοθεραπευτής. Τελικά η μικρή είπε τα δισύλλαβα μόνη της μέσα στο χρονικό όριο που μας είχε δώσει ο ειδικός. Τώρα εξακολουθεί να αρνείται να κάνει την παραμικρή προσπάθεια να διορθώσει κάτι. Και μόνο να της τονίσουμε λίγο ή να επαναλάβουμε μια λέξη για να την πει πιο καθαρά θυμώνει και αρνείται να πει ο,τιδήποτε. Εμείς τι πρέπει να κάνουμε τώρα; Να περιμένουμε λίγο ακόμη μήπως μόνη της τα καταφέρει μιας και οι ρυθμοί της είναι προφανώς πιο αργοί ή να αναζητήσουμε έναν ειδικό και με ποια κρίτήρια (γιατί αν είναι σαν τον προηγούμενο αποκλείεται να έχουμε αποτελέσματα.);

.png.png
Link to comment
Share on other sites

θα ήθελα αν γίνεται να μου πεις το όνομα αυτού του ειδικου, εάν δε θες δημοσια με πμ τουλαχιστον έτσι ώστε να ξέρω.

 

να οριοθετήσει τη σχέση του..??? ΟΡΙΣΤΕ?....

δεν είμαστε καλά... εάν συνέβη όπως το περιγράφεις, ειναι ..... απάνθρωπο για ένα παιδάκι 3 ετών, και απαράδεκτο και αντιεπαγγελματικό.... να σου ζητάει, να του ζητάει κατι τετοιο. να κλαίει 20 λεπτά?!! ΕΛΕΟΣΣΣ..... (δεν το λεω συχνά!)

 

αυτό που ξέρω είναι ότι δεν είναι σωστό οι γονείς να προσπαθούν να "διορθώσουν" τις λέξεις ή την άρθρωση,

μόνο να κάνουν με ειδικό τρόπο τα συγκεκριμένα "παιχνίδια" της γλώσσας σε άσχετες στιγμές αλλά όχι σαν διόρθωση όταν μιλάει.

 

και απο οτι ξέρω η όποια προσπάθεια πρέπει να γίνεται απο τον λογοθεραπευτή σε συνεργασία, όχι με το βουρδουλα,

φυσικά ΟΧΙ με τέτοιο τρόπο όπως περιέγραψες,

φυσικά δεν ήθελε να πάει η κόρη σου και αμφιβάλλω εντελώς αν θα είναι ψυχολογικά καλό να ξαναπάει σε οποιονδήποτε λογοθεραπευτή μετά απο αυτό!

 

1) πηγαίνει στον παιδικό?

2) αν ναι, τι σου έχουν πει οι δασκάλες?

3) αν δεν πηγαίνει πρεπει οπωσδήποτε να πάει, έτσι ώστε να συνηθίσει να ακούει τα άλλα παιδιά και να επικοινωνεί χωρίς την πίεση να λεει κατι σωστά. θα αναφέρεις στις υπευθυνες οτι δεν θελεις καθόλου να την πιέσουν και οτι θελεις να προσεξει η δασκάλα να μην αφήσει να την κοροιδέψει καποιο παιδί (στην περιπτωση που δεν συνεννοείται καλά) και να την υπερασπίζει σε τέτοιες περιπτώσεις λέγοντας ότι όλοι είμαστε διαφορετικοί.

 

μπορείς και να πάρεις τηλέφωνο την ΕΨΥΠΕ στο 801 801 1177 για να εξηγήσεις εκεί την κατασταση λεπτομερώς και να σε συμβουλέψουν για το πως να προσεγγίσεις την κόρη σου σε περίπτωση που επιλέξεις να συμβουλευτείς ξανά ειδικό.

θέλει ΠΑΡΑ πολύ προσοχή αυτό, και μπορεί να κάνει περισσότερη ζημιά, παρά καλό, εάν το άτομο δεν είναι καλό με τα παιδιά,

μπορεί να είναι άριστος επιστήμονας, αλλά πρεπει να είναι καλός με τα παιδιά και να εχει το ένστικτο να επικοινωνεί μαζί τους,

 

ακούς εκεί να οριοθετήσει την σχέση τους!....!!!!

αυτό ήταν ότι χειρότερο μπορουσε να κάνει, και απο την πρώτη τους κιόλας συνάντηση... α ν ε ί ν α ι δ υ ν α τ ο ν ....

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητή Ολγα θα ήθελα και εγώ να μου λύσεις μια απορία.

Το αγοράκι μου 3,5 χρονών μπορω να πω οτι γενικά μιλαει καλά και έχει πλουσιο λεξιλόγιο, έχει ένα προβλημα στην προφορα του σ. Το προφερει σαν τ. Κατα συνεπεια και το ξ το προφερει χτ και το ψ φτ. Με προβληματίζει το γεγονός επειδή κατά καιρούς ακόμη και σήμερα παρουσιάζει μειωμένη ακοή λόγω συσσώρευσης υγρού στα αυτία του. Από πποιά ηλικία και μετά -Εφόσον συνεχισει ετσι-θα πρέπει να συμβουλευτώ ειδικό?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Η βοήθειά σου στο φορουμ είναι πολύτιμη και μακάρι να υπήρχαν και άλλοι ειδικοί για να ζητάμε συμβουλές.

W7hT.jpg

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ο ΟΡΛ τι λέει για το υγρό??

σε αυτή την ηλικία που αναπτύσσεται η ομιλία, είναι εξαιρετικά σημαντικό να έχουν καλή ακοή τα παιδιά, όχι οτι αυτό σχετίζεται απαραίτητα με τομπέρδεμα των γραμμάτων αλλά σίγουρα υπάρχει περίπτωση η μειωμένη ακοή να δυσκολεύει τα πράγματα λίγο.

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα ειναι χρονιο. Αρχικά τον Οκτωβριο που μας περασε βγαλαμε τα κρεατάκια και ενω περιμενεμε να βελτιωθει το θεμα υγρο στα αυτια, δεν βελτιωθηκε σημαντικα. Τελικα τον ΣΕπτεμβριο μαλλον παμε για τυπανοτομη για παριχετευση του υγρου

W7hT.jpg

Link to comment
Share on other sites

christiki,

 

Λοιπόν συμφωνώ ότι η στάση του λογοθεραπευτή ήταν απαράδεχτη από την στιγμή που το παιδάκι ήταν σε αυτή την ηλικία. Βέβαια πρέπει να σημειώσω ότι γενικά πρέπει να δημιουργείται μια καλή σχέση μεταξύ ειδικού και παιδιού, μια σχέση εμπιστοσύνης, ώστε να έχουμε καλή συνεργασία και συνεπώς καλύτερα θεραπευτικά αποτελέσματα. Φυσικά υπάρχουν διάφοροι τρόποι που επιτυγχάνεται αυτό...! :D

 

Όσο αναφορά το παιδάκι, είναι απόλυτα φυσιολογικό να θυμώνει όταν την διορθώνετε και είναι και λάθος αντιμετώπιση του προβλήματος.

 

Εφόσον είναι πέντε ετών, πρέπει να το δει λογοθεραπευτής (δεν είναι όλοι σαν τον κύριο που πήγες!!). Είμαι κάθετη σε αυτό για το λόγο ότι το μικρό βρίσκετε στην κρίσιμη ηλικία όσο αναφορά την ανάπτυξη της ομιλίας του και πρέπει η παρέμβαση να είναι άμεση, 'ώστε να βρεθεί το κατάλληλο θεραπευτικό πρόγραμμα. θα ήθελα να ξέρω εάν πηγαίνει σε προνήπιο ή νήπιο και ποία είναι η σχέση του με τα άλλα παιδάκια.

 

γενικά κάθε περίπτωση παιδιού είναι διαφορετική, για αυτό και κάνουμε αξιολόγηση σε όλα τα επίπεδα.

 

ότι άλλο θέλεις να ρωτήσεις...μην διστάσεις!!

....γιατί είναι ωραία να επικοινωνείς...!!!

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητή ELENA1974

 

Η ακοή του παιδιού έχει μια πολύ πολύ στενή σχέση με την ανάπτυξη της ομιλίας του και με την σωστή άρθρωση των γραμμάτων.

ακουόγραμμα έχει γίνει; και αν ναι τι αποτελέσματα είχαμε;

 

απάντησε μου σε αυτό σε παρακαλώ, για να μπορώ να σου πω περισσότερα!

 

πάντως κυνήγησε το γιατί είναι πολύ σημαντικό για την ομιλία και την συμπεριφορά του παιδιού.

....γιατί είναι ωραία να επικοινωνείς...!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει κανει ακουογραμμα-μαλλον εχει ακνει αλλα δεν συνεργαζονταν.

Το προβλημα στην ακοη δεν ειναι μονιμο παρα οταν ειναι μπουκωμενος. Για παραδειγμα αυτον τον καιρο ακουει μια χαρα. Οταν ομως ειναι μπουκωμενος πρεπει να του μιλαμε λιγο πιο δυνατα απο συνηθως

W7hT.jpg

Link to comment
Share on other sites

kalimera

 

εφόσον δεν είναι μόνιμο, θα πρέπει να γίνει λογοπεδική αξιολόγηση, και να ξανά πας για ακουόγραμμα. δεν πρέπει να αφήνουμε τον καιρό να περνάει έτσι!

 

Το Σεπτέμβρη θα ήταν καλό να αρχίσει θεραπεία, για τα αρθρωτικά προβλήματα!

....γιατί είναι ωραία να επικοινωνείς...!!!

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά υπάρχουν διάφοροι τρόποι που επιτυγχάνεται αυτό...! Very Happy

 

Γειά σου Όλια !.

θα ήταν πάρα πολύ χρήσιμο, για τους γονείς

εαν εχεις την διαθεση και προλαβαίνεις, να τους πεις τι μπορουν να περιμένουν απο την πρώτη επίσκεψη σε ένα μια λογοπεδικό.

 

τι θα προσπαθήσει να κανει ο ειδικός, με ποιούς τρόπους θα προσεγγίσει το παιδί?

 

έτσι ώστε οι γονείς να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι και να αναγνωρίσουν και αμέσως εάν κάτι δεν είναι σε αυτή την κατεύθυνση. (όσο αυτό ειναι εφικτό, καθώς σίγουρα οι ειδικοί έχουν διαφορετικό χαρακτήρα και προσέγγιση ο καθένας)

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

Πιστευεις δηλαδη οτι δεν ειναι πολύ νωρίς?

Οτι η λάθος προφορά θα βελτιωθεί καθως μεγαλώνει ή ίσως με την επεμβαση της τυμπανοτομής?

Αυτό που με προβληματίζει είναι οτι δεν θα συνεργάζεται

W7hT.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας και για τις συμβουλές σας. Όσον αφορά στον παιδικό σταθμό να σας πω ότι πήγαινε προνήπιο πέρσι και φέτος θα πάει στο νήπιο. Όμως πέρσι ήταν στο ίδιο τμήμα με τη μεγάλη της αδελφή και στην αρχή τη χρησιμοποιούσε ως μεσάζοντα και προς τη δασκάλα και προς τα άλλα παιδιά. Στη συνέχεια όμως με τη βοήθεια και το ενδιαφέρον της δασκάλας της( που είναι εξαιρετική στη δουλειά της) ανεξαρτητοποιήθηκε και έδειξε γενικά ένα δυναμικό χαρακτήρα. Στη μηνιαία ενημέρωση που μας έκανε η δασκάλα της γενικά μου έλεγε ότι είναι δυναμική, ανεξάρτητη με δικές της παρέες απόλυτα συγκροτημένη στο λόγο και στη σκέψη της. Όσον αφορά στο πρόβλημα της άρθρωσης μου είπε ότι το παιδί βρίσκεται στο μέσο όρο. Δηλαδή υπάρχουν παιδάκια της ηλικίας της που μιλούν πιο καθαρά και άλλα που δυσκολεύονται ακόμη περισσότερο. Γενικά τα άλλα παιδια την καταλαβαίνουν και γι' αυτό δεν έχει πρόβλημα με τις παρέες της. Ακόμη μου είπε ότι φυσικά μια επίσκεψη σε ένα είδικό είναι καλύτερη και μπορεί να μας δώσει μια πιο ολοκληρωμένη άποψη. Απλώς μου πρότεινε να περιμένουμε 2-3 μήνες, ώστε να πάει στο νήπιο μόνη της πια, να είναι χωρίς καμιά στήριξη από την αδελφή της πλέον που θα είναι στην πρώτη Δημοτικού και αναλόγως να πράξουμε.

Να επισημάνω ότι επειδή έχουμε γενικότερες εκρήξεις θυμού που αναφέρω σε άλλο θέμα αποφεύγουμε εντελώς να τη διορθώνουμε(το κάναμε τον πρώτο καιρο επαναλαμβάνοντάς της μια λέξη καθαρά για να τη βοηθήσουμε, αλλά είδαμε ότι δεν έχει αποτέλεσμα και το σταματήσαμε πολύ γρήγορα. Να σκεφτείτε ότι το ποίημα που είπε στη γιορτή της λήξης στο σχολείο είχε μέσα σε κάθε στίχο ένα θα π.χ. θα μεγαλώσεις, θα γίνεις ευγενική, θα... θα... κλπ. Ε! ούτε ένα δεν είπε "θα 'όλα τα είπε "να". Να μεγαλώσεις, να γίνεις ευγενική... Την πρώτη μέρα που πήραμε το ποίημα το διαβάσαμε και θέλησε να το μάθει της, το διάβασα και όταν ξεκίνησε να πει τον πρώτο στίχο είπε να αντί για θα και εγώ ασυναίσθητα της είπα θα. Σταμάτησε να λέει το ποίημα και δεν ξανάκανε πρόβα μαζί μου παρα μόνο μετά από ένα μήνα περίπου την παραμονή της γιορτής αφού το είχε κάνει πρόβα με τη δασκάλα της και την είχε αφήσει να το λέει να.

Όπως καταλαβαίνετε τα πράγματα χρειάζονται πολύ προσοχή, γι΄αυτό και σκεφτόμαστε να δούμε το θέμα συνολικά. Δηλαδή θα ήθελα κατ΄αρχήν να δούμε ένα παιδοψυχολόγο για να μπορέσουμε να τα βρούμε λίγο μαζί της και μετά να δούμε πιο εξειδικευμένα ένα λογοθεραπευτή. Όμως Όλια θα μας βοηθούσε πραγματικά αν μας έλεγες κάποια βασικά κριτήρια για να διαλέξουμε ένα ειδικό και τι να περιμένουμε από αυτόν στην πρώτη επίσκεψη ώστε να ξέρουμε ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο. ευχαριστώ πολύ.

.png.png
Link to comment
Share on other sites

ELENA1974,

 

θεωρώ ότι δεν είναι νωρίς μόνο και μόνο επειδή υπάρχει το υγρό στο τύμπανο.

 

επιμένω για ακουόγραμμα και λογοπεδική αξιολόγηση. Να έχουμε ολοκληρωμένη κλινική εικόνα ώστε να βγάλουμε συμπεράσματα και προτάσεις!

....γιατί είναι ωραία να επικοινωνείς...!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...