Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

Love Parents.org.gr? Tell a friend!

To νέο μισθολόγιο των ΔΥ

Recommended Posts

Κοριτσάκια μου και αγόρια για πάρτε κομπιουτεράκια να δούμε τις νέες αποδοχές http://www.tovima.gr/society/article/?aid=423765

Δεν βλέπω να ισχύει το ότι δεν θα επηρεαστεί το 80% των υπαλλήλων αλλά μόνο τα ρετιρέ. Μάλλον πάμε ολοταχώς (δηλ. αύριο) για πτώχευση για να πέσει τέτοιο τσεκούρι. Αν ψηφιστεί και γίνει νόμος, ο ιδιωτικός τομέας θα φαντάζει πλέον για αρκετούς μια καλή επιλογή.

Διαφημίσεις

• Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Εγώ πάλι μια χαρά τους βλέπω τους μισθούς!!!!

Είμαι πολιτικος μηχανικός ανεργη 1 1/5 χρόνο!Πηγα σε συνέντευξη για δουλεια κ μου είπε 800 καθαρά (εννοει +ΦΠΑ) αλλά χωρις ΤΣΜΕΔΕ (ήτοι 250/μήνα) άρα 800-250=550!!Α!!!!Κι εχω και 2 παιδια και 7χρ προυπηρεσία

Αν υπάρχει ΠΕ πενταετούς φοίτησης στο Δημόσιο με 550 τότε να συγκρίνουμε ιδιωτικό με δημόσιο;)

Ομολογώ ότι η απάντησή σου είναι πολυ διαφωτιστική γιατί το 1998 έπαιρνα 900 καθαρά ως μισθωτή και σε μία κλήση για συνέντευξη μου είχαν πει στο τηλ. 800 με απόδειξη και δεν πήγα καν στη συνέντευξη. Άρα εκεί είμαστε πάλι.

Εγώ προφανώς και θα δεχόμουν με αυτα τα λεφτά, αλλά τελικά δεν με πήρε!

Το 2004 έπαιρνα 800+Φπα +τσμεδε+δωρα παρόο που ήμουν με μπλοκάκι!

Τώρα δεν μπορώ κάν να βρώ δουλεια!

sorry για το off αλλά για να δείτε πως υπαρχουν κ χειρότερα!Ο άντρας μου ΙΥ έπαιρνε 1200-1500 ανάλογα αν δουλευε κ Σάββατα εδώ κ 1 1/5 χρόνο του εδινε 500/μήνα και τα υπόλοιπα τα κράταγε!Το αποτέλεσμα να μας χρωστάει γύρω στα 10000 κ ο άντρας μου να είναι ταμειο ανεργιας (πάλι καλα να λέμε)

Διαφημίσεις

Φυσικά υπάρχουν και χειρότερα. Όμως όλη αυτή η επίθεση στο δημόσιο (του οποίου το μισθολογικό κόστος δεν είναι τόσο υψηλό όσο μας λένε στην πραγματικότητα), γίνεται μόνο και μόνο για να μειωθούν οι μισθοί στον ιδιωτικό τομέα. Αυτός είναι ο μεγάλος στόχος. όχι οι δημόσιοι υπάλληλοι.