Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΕς


Recommended Posts

http://2grpe-peiraia.att.sch.gr/sym9peir/paralili_16_6_2011.pdf

& http://2grpe-peiraia.att.sch.gr/sym9peir/view.pdf

Παντως με οσους γονεις εχω συνεργαστει και χρειαστηκαν συνοδο για το παιδι τους, η διαδικασια εγκρισης και καλυψης των εξοδων ειναι αρκετα χρονοβορα και πολλοι γονεις δεν ειχαν αυτο το περιθωριο χρονου και πληρωναν απο την τσεπη τους τον ανθρωπο....

4usdp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


emmaki δεν ξερω το νομο που λες, αμα θέλεις βάλε τον.

Δεν ξερω ακριβώς τι σημαίνει παράλληλη στηριξη αλλά δεν θα μπορούσε σε καποιες περιπτώσεις αυτό να το κάνει για παράδειγμα μια ψυχολόγος?

 

Το θέμα δημοσια παιδεία είναι άλλο δεν πρεπει να το μπλέκουμε με το δικαίωμα αυτών των παιδιών να βρίσκονται στην τάξη. Αν δηλαδή ηταν διορισμένος ο συνοδός με καθόλου προσόντα και δεν επρεπε καν να δωσεις συγκατάθεση θα ήταν καλύτερα?

 

"Παράλληλη στήριξη" είναι εκπαιδευτικό πλαίσιο της ειδικής αγωγής. Είναι ακριβώς αυτό που σου είπα, δηλαδή δεύτερος δάσκαλος μέσα στη γενική τάξη που κάθεται δίπλα στο παιδί με ειδικές ανάγκες και το βοηθά ουσιαστικά να παρακολουθεί το μ΄παθημα που γίνεταιο στην τάξη. Μπορεί π.χ. αν πρόκειται για παιδί με ΔΕΠΠΥ, να το βοηθά ώστε να συγκεντρωνεται, αν πρόκειται για παιδί με πρόβλημα όρασης ή με κινητικό πρόβλημα να του κρατάει σημειώσεις μέσα στην τάξη, αν πρόκειται για παιδί με αυτισμό να "σπάει" το μάθημα σε μικρά κομμάτια κλπ κλπ κλπ πάντα ανάλογα με το παιδί και τις συγκεκριμένες ανάγκες που έχει αυτό.

Σέβομαι απόλυτα τη δουλειά των ψυχολόγων, 'όπως και όλων των άλλων ειδικοτήτων που εμπλέκονται στο χώρο της ειδικής αγωγής, αλλά ΔΕΝ είναι εκπαιδευτικοί (και δεν νομίζω ότι διεκδικούν αν είναι εκπαιδευτικοί). Οπότε, όταν μιλάμε για εκπαιδευτική δομή, οφείλει αυτός που εργάζεται σε αυτήν να είναι εκπαιδευτικός.

Δεν ξέρω τι συμβαίνει σε άλλες επαγγελματικές ομάδες, αλλά υποθέτω ότι ένας αρχιτέκτονας δεν γίνεται πολιτικός μηχανικός και ας έχει γνώσεις στατικής, ένας παθολόγος δεν γίνεται χειρόυργος και ας έχει γνώσεις χειρουργικής κλπ Έτσι και ένας ψυχολόγος/κοινωνικός λειτουργός/λογοθεραπευτής/όποια-άλλη-ειδικότητα δεν γίνεται δάσκαλος!

Το δικαίωμε όλων των παιδιών να βρίσκονται μέσα στην τάξη είναι αναφαίρετο!!! Ακριβώς επειδή είναι αναφαίρετο είναι ένας από τους βασικούς ρόλους του κράτους να φροντίσει ώστε όλα τα παιδιά να βρίσκονται μέσα στην τάξη. Για το λόγο αυτό πρέπει να προσλαμβάνει εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης για όλα τα παιδιά που τους έχουν ανάγκη και όχι για μερικά, όπως γίνεται μέχρι σήμερα. Επίσης, δεν μπορεί να πετάει το μπαλάκι στους γονέις, ώστε να εξασφαλίσουν αυτοί πληρώνοντας από την τσέπη τους, το δάσκαλο του παιδιού τους! Και αν δεν μπορούν να πληρώσουν;;;;;

Η παράλληλη στήριξη, επαναλαμβάνω, είναι εκπαιδευτική δομή της ειδικής αγωγής και ως εκπαιδευτική δομή πρέπει να αντιμετωπίζεται.

Η παράλληλη στήριξη υπάρχει και προσφερεται από το κράτος, αλλά στα πλαίσια της "οικονομίας", αποφάσισαν να βάλουν αυτή τη φράση μέσα στο νόμο του 2008 (Νόμος ειδικής αγωγής), και πάλι όχι για όλα τα παιδιά, αλλά μόνο για τα παιδιά που είναι αυτιστικά (άλλη τεράστια διάκριση!!!)

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...