Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Βραχιόλι - ηλεκτρονική ταυτότητα σε βρέφη!


marios08

Recommended Posts

Τα μαιευτήρια Μητέρα και Λητώ του Ομίλου Υγεία, σε συνεργασία με τη θυγατρική εταιρεία του Ομίλου της MIG, Singular Logic, στο πλαίσιο της αναβάθμισης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών τους

και με στόχο την παροχή της μέγιστης δυνατής ασφάλειας στα βρέφη κατά την παραμονή τους στο Μαιευτήριο, προχώρησαν στην εγκατάσταση πρωτοποριακού -για τα ελληνικά δεδομένα- Συστήματος Υψηλής Προστασίας Βρεφών.Το σύστημα αυτό, το οποίο είναι απόλυτα ασφαλές και...ακίνδυνο για τα νεογνά, καθιστά πρακτικά αδύνατη τη μη ηθελημένη απομάκρυνση βρέφους από το νοσοκομείο, ελαχιστοποιεί την πιθανότητα λάθους απόδοσης νεογνού σε μητέρα, ενώ παράλληλα αυξάνει σημαντικά το ποσοστό ασφάλειας των βρεφών εντός των νοσοκομείων.

Ήδη εφαρμόζεται στα μεγαλύτερα Μαιευτήρια της Ευρώπης και της Αμερικής και είναι εγκεκριμένο από τον FDA, Class VI (ιατρική χρήση) και πιστοποιημένο κατά τα Ευρωπαϊκά Πρότυπα EN300 328, EN 300 440 class 2.

Συγκεκριμένα, τα βρέφη που γεννιούνται στα μαιευτήρια Μητέρα και Λητώ του Ομίλου Υγεία, εξοπλίζονται με ένα βραχιόλι από υποαλλεργικό, μη αναφλέξιμο, μη τοξικό και βιοσυμβατό υλικό, το οποίο διαθέτει ενσωματωμένη ηλεκτρονική ταυτότητα (RFID), που πληροφορεί για την ακριβή –ανά πάσα στιγμή- θέση του μωρού εντός των μαιευτηρίων. Το σύστημα είναι συνδεδεμένο με το κεντρικό σύστημα διαχείρισης βρεφών των εν λόγω μαιευτηρίων και ενεργοποιείται σε περιπτώσεις μη ηθελημένης απομάκρυνσης του βρέφους από το νοσοκομείο ή προσπάθειας αφαίρεσης του βραχιολιού από το νεογνό.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του Μητέρα κος Κωνσταντίνος Σταύρου: ʽΟι ολοένα αυξανόμενες ανάγκες στα μαιευτήρια για παροχή απόλυτης προστασίας στα βρέφη, μας οδήγησε στην εγκατάσταση ενός τέτοιου πρωτοποριακού συστήματος, το οποίο είναι 100% ασφαλές τόσο για τα βρέφη όσο και για το προσωπικό που το χειρίζεται, καθώς εκπέμπει μηδενική ακτινοβολία. Πρόκειται για άλλη μια πρωτοπορία του Ομίλου Υγεία προς όφελος των οικογενειών που μας εμπιστεύονται ό, τι πολυτιμότερο έχουν, τα παιδιά τους ʽ.

 

 

http://www.cosmo.gr/Health/Hellas/310175.html

 

Τώρα εαν είναι για καλό η κακό αυτό δεν μπορώ να πω...

μήπως όμως ξεκινάει το φακέλωμα μας από τόσο νώρις???

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


:confused::confused::confused:

 

γιατί το κάνουν αυτό; είχαν κρούσματα απαγωγής ή απομάκρυνσης βρεφών από τα μαιευτήρια;;; ειδικά στο μητερα κ στο λητώ δε νομίζω!!!

 

κάποιο λάκκο έχει η φάβα!!!:rolleyes:

945076uyzon4w470.gif

"Τί ωφελείται ο άνθρωπος εάν κερδίσει τον κόσμο όλο και χάσει την ψυχή του;"

Link to comment
Share on other sites

αν και δεν βλεπω τις οικογενειακες ιστοριες στον αλφα..λογω αυπνιας χθες το ειδα και το επεισοδιο ηταν κατι παρομοιο..εδωσαν σε δυο ζευγαρια δυο διαφορετικα μωρα...ιδιωτικο μαιευτηριο...δεν ξερω γιατι αλλα το ειχε πολυ επισημασμενο αυτο...θελουν να μας πουν κατι;:rolleyes:

τωρα για αυτο που κανουν τα δυο μεγαλυτερα μαιευτηρια στην Ελλαδα;

νομιζω καλα κανουν...ξερω και γω; τοσα γινονται! δυστηχως!:evil:

η Κατερινα μας ηρθε...13/2/2006

''ζω για να βλεπω την θαλασσα των ματιων σου'!

η Μαρια-Δημητρα ειναι μαζι μας απο 19/5/2013!

'η νυχτα γεμισε φως!'

Link to comment
Share on other sites

:confused::confused::confused:

 

γιατί το κάνουν αυτό; είχαν κρούσματα απαγωγής ή απομάκρυνσης βρεφών από τα μαιευτήρια;;; ειδικά στο μητερα κ στο λητώ δε νομίζω!!!

 

κάποιο λάκκο έχει η φάβα!!!:rolleyes:

που παει το μυαλο σου; σε καμια κομπινα;:confused:

η Κατερινα μας ηρθε...13/2/2006

''ζω για να βλεπω την θαλασσα των ματιων σου'!

η Μαρια-Δημητρα ειναι μαζι μας απο 19/5/2013!

'η νυχτα γεμισε φως!'

Link to comment
Share on other sites

όχι κομπίνα αλλά μάλλον φακέλωμα όπως είπε κ ο μάριος πιο πάνω. πρώτα χάναμε τα σκυλιά κ τους βάλαμε ηλεκτρονική ταυτότητα... τώρα χάνουμε τα βρέφη κ κάνουμε το ίδιο. άρα σε λίγο καιρό θα βάλουν κ σε μας... κ δεν είναι ότι έχω σκοπό να κάνω κανα έγκλημα κ θέλω να κρύβομαι... αλλά με το να ξέρουν κάποιοι ανα πάσα ώρα κ στιγμή πού ειμαι κ τι κάνω... με τρομάζει κάπως κ με κάνει να σκεφτώ πως αυτός που θέλει να ξέρει πού είμαι κ τί κάνω κάποιο περίεργο κ ανεξήγητο λόγο έχει να το κάνει αυτό... και μάλιστα τόσο οργανωμένα...:mad:

νομίζω πως είναι η απόλυτη εξαθλίωση της ανθρώπινης υπόστασης και καταπατείται η ελευθερία του ατόμου!! κ δε δέχομαι για απάντηση ότι με αυτό τον τρόπο προλαμβάνεται η τρομοκρατια (γιατί το άκουσα κ αυτό). εγώ δεν έχω σκοπό να σκοτώσω κανεναν κ απαιτώ να μη με βάλουν στο ίδιο καζάνι με το φανατικό μουσουλμάνο που το κορανι τον κατευθύνει σε τέτοιο δρόμο!!! θέλω ομως να κάνω κοπάνα από τη δουλειά μου κ να πάω για καφέ κ να μην το ξέρει κανείς!!! μπορώ;;;;:confused:

945076uyzon4w470.gif

"Τί ωφελείται ο άνθρωπος εάν κερδίσει τον κόσμο όλο και χάσει την ψυχή του;"

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

όχι κομπίνα αλλά μάλλον φακέλωμα όπως είπε κ ο μάριος πιο πάνω. πρώτα χάναμε τα σκυλιά κ τους βάλαμε ηλεκτρονική ταυτότητα... τώρα χάνουμε τα βρέφη κ κάνουμε το ίδιο. άρα σε λίγο καιρό θα βάλουν κ σε μας... κ δεν είναι ότι έχω σκοπό να κάνω κανα έγκλημα κ θέλω να κρύβομαι... αλλά με το να ξέρουν κάποιοι ανα πάσα ώρα κ στιγμή πού ειμαι κ τι κάνω... με τρομάζει κάπως κ με κάνει να σκεφτώ πως αυτός που θέλει να ξέρει πού είμαι κ τί κάνω κάποιο περίεργο κ ανεξήγητο λόγο έχει να το κάνει αυτό... και μάλιστα τόσο οργανωμένα...:mad:

νομίζω πως είναι η απόλυτη εξαθλίωση της ανθρώπινης υπόστασης και καταπατείται η ελευθερία του ατόμου!! κ δε δέχομαι για απάντηση ότι με αυτό τον τρόπο προλαμβάνεται η τρομοκρατια (γιατί το άκουσα κ αυτό). εγώ δεν έχω σκοπό να σκοτώσω κανεναν κ απαιτώ να μη με βάλουν στο ίδιο καζάνι με το φανατικό μουσουλμάνο που το κορανι τον κατευθύνει σε τέτοιο δρόμο!!! θέλω ομως να κάνω κοπάνα από τη δουλειά μου κ να πάω για καφέ κ να μην το ξέρει κανείς!!! μπορώ;;;;:confused:

 

συμφωνώ και επαυξάνω στα λεγόμενα σου.....

Link to comment
Share on other sites

Εγώ συμφωνώ απόλυτα με την Marlen αλλά αυτό με τις ταυτότητες μέσα στα μαιευτήρια μου κάνει καλή ιδέα αλλά μόνο για όσο διάστημα το παιδάκι παραμείνει μέσα σε αυτήν.

Επειδή είναι πολύς ο κόσμος εγώ θα αισθανόμον μεγαλύτερη σιγουρια να ήξερα ανα πάσα στιγμή που είναι το μωρό μου μέσα στο κτήριο αυτό που όσο να είναι δεν θα μπορούσα να το έχω όλη την ώρα υπό την εποπτεία μου..

Βεβαια αυτό ισως είναι ένας τρόπος για να εισάγουνε "γλυκά'' τα chipakια στα παιδιά στην αρχή και σε μας στην συνέχεια στο μέλλον...

Marlen με έβαλες σε σκέψεις...

Link to comment
Share on other sites

http://www.cosmo.gr/Health/Hellas/310175.html

 

Τώρα εαν είναι για καλό η κακό αυτό δεν μπορώ να πω...

μήπως όμως ξεκινάει το φακέλωμα μας από τόσο νώρις???

 

Δεν νομίζω ότι προκύπτει ότι στο βραχιολάκι θα αποθηκεύεται οποιαδήποτε πληροφορία. Ενα είδος gps θα είναι.

 

Κατά εσέ, από που θα προκύψει θέμα φακελώματος;;;

Το Ήλεκτράκι μου και ο Οδυσσέας μου, οι ηλιαχτίδες μου!

..................................................................................

Ο Θεός πέθανε...

Ο Μαρξ πέθανε...

κι Εγώ τώρα τελευταία δε νοιώθω πολυ καλά...

Link to comment
Share on other sites

Τα μαιευτήρια Μητέρα και Λητώ του Ομίλου Υγεία, σε συνεργασία με τη θυγατρική εταιρεία του Ομίλου της MIG, Singular Logic, στο πλαίσιο της αναβάθμισης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών τους

και με στόχο την παροχή της μέγιστης δυνατής ασφάλειας στα βρέφη κατά την παραμονή τους στο Μαιευτήριο, προχώρησαν στην εγκατάσταση πρωτοποριακού -για τα ελληνικά δεδομένα- Συστήματος Υψηλής Προστασίας Βρεφών.Το σύστημα αυτό, το οποίο είναι απόλυτα ασφαλές και...ακίνδυνο για τα νεογνά, καθιστά πρακτικά αδύνατη τη μη ηθελημένη απομάκρυνση βρέφους από το νοσοκομείο, ελαχιστοποιεί την πιθανότητα λάθους απόδοσης νεογνού σε μητέρα, ενώ παράλληλα αυξάνει σημαντικά το ποσοστό ασφάλειας των βρεφών εντός των νοσοκομείων.

Ήδη εφαρμόζεται στα μεγαλύτερα Μαιευτήρια της Ευρώπης και της Αμερικής και είναι εγκεκριμένο από τον FDA, Class VI (ιατρική χρήση) και πιστοποιημένο κατά τα Ευρωπαϊκά Πρότυπα EN300 328, EN 300 440 class 2.

Συγκεκριμένα, τα βρέφη που γεννιούνται στα μαιευτήρια Μητέρα και Λητώ του Ομίλου Υγεία, εξοπλίζονται με ένα βραχιόλι από υποαλλεργικό, μη αναφλέξιμο, μη τοξικό και βιοσυμβατό υλικό, το οποίο διαθέτει ενσωματωμένη ηλεκτρονική ταυτότητα (RFID), που πληροφορεί για την ακριβή –ανά πάσα στιγμή- θέση του μωρού εντός των μαιευτηρίων. Το σύστημα είναι συνδεδεμένο με το κεντρικό σύστημα διαχείρισης βρεφών των εν λόγω μαιευτηρίων και ενεργοποιείται σε περιπτώσεις μη ηθελημένης απομάκρυνσης του βρέφους από το νοσοκομείο ή προσπάθειας αφαίρεσης του βραχιολιού από το νεογνό.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του Μητέρα κος Κωνσταντίνος Σταύρου: ʽΟι ολοένα αυξανόμενες ανάγκες στα μαιευτήρια για παροχή απόλυτης προστασίας στα βρέφη, μας οδήγησε στην εγκατάσταση ενός τέτοιου πρωτοποριακού συστήματος, το οποίο είναι 100% ασφαλές τόσο για τα βρέφη όσο και για το προσωπικό που το χειρίζεται, καθώς εκπέμπει μηδενική ακτινοβολία. Πρόκειται για άλλη μια πρωτοπορία του Ομίλου Υγεία προς όφελος των οικογενειών που μας εμπιστεύονται ό, τι πολυτιμότερο έχουν, τα παιδιά τους ʽ.

 

 

http://www.cosmo.gr/Health/Hellas/310175.html

 

Τώρα εαν είναι για καλό η κακό αυτό δεν μπορώ να πω...

μήπως όμως ξεκινάει το φακέλωμα μας από τόσο νώρις???

 

 

:twisted: δεν κοιταζουν να κανουν κανα σωστο σεμιναριο θηλασμου πρωτα ωστε να μαθουν οι νεες μανουλες να θηλαζουν σωστα..??παροχες υψιστης ασφαλειας και π@π@ριες...

βρε ουστ

εγω παντως δε θα το δεχομουν....ουτε για μενα ουτε για το παιδι μου

1kOup2.pngTxJmp3.png
Link to comment
Share on other sites

όχι κομπίνα αλλά μάλλον φακέλωμα όπως είπε κ ο μάριος πιο πάνω. πρώτα χάναμε τα σκυλιά κ τους βάλαμε ηλεκτρονική ταυτότητα... τώρα χάνουμε τα βρέφη κ κάνουμε το ίδιο. άρα σε λίγο καιρό θα βάλουν κ σε μας... κ δεν είναι ότι έχω σκοπό να κάνω κανα έγκλημα κ θέλω να κρύβομαι... αλλά με το να ξέρουν κάποιοι ανα πάσα ώρα κ στιγμή πού ειμαι κ τι κάνω... με τρομάζει κάπως κ με κάνει να σκεφτώ πως αυτός που θέλει να ξέρει πού είμαι κ τί κάνω κάποιο περίεργο κ ανεξήγητο λόγο έχει να το κάνει αυτό... και μάλιστα τόσο οργανωμένα...:mad:

νομίζω πως είναι η απόλυτη εξαθλίωση της ανθρώπινης υπόστασης και καταπατείται η ελευθερία του ατόμου!! κ δε δέχομαι για απάντηση ότι με αυτό τον τρόπο προλαμβάνεται η τρομοκρατια (γιατί το άκουσα κ αυτό). εγώ δεν έχω σκοπό να σκοτώσω κανεναν κ απαιτώ να μη με βάλουν στο ίδιο καζάνι με το φανατικό μουσουλμάνο που το κορανι τον κατευθύνει σε τέτοιο δρόμο!!! θέλω ομως να κάνω κοπάνα από τη δουλειά μου κ να πάω για καφέ κ να μην το ξέρει κανείς!!! μπορώ;;;;:confused:

 

συγγνώμη, σε ποιες δραστηριότητες θα προβεί ένα βρέφος μέσα στο μαιευτήριο, και δεν θέλει να ξέρουμε ποιες θα είναι αυτές; Ξεχάσατε το περιστατικό στο Έλενα που μπήκε η άσχετη και έκλεψε το μωρό της κοπέλας; Έστω και σε 5 λεπτά να μου το φέρνανε πίσω, δεν θα ήθελα με την καμία να είμαι στη θέση αυτής της μάνας! Δεν λέει ότι το τσιπ θα καταγράφει στοιχεία του μωρού, των γονιών, φορολογικά και τι ψηφίζουν, λέει απλά ότι θα ανιχνεύει το πού βρίσκεται και τίποτε άλλο. Προσωπικά χρήσιμο το θεωρώ κι όχι σημάδι του Αντίχριστου :D

Time flies like the wind; fruit flies like bananas
 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δηλαδή... στατιστικά... πόσα παιδιά έχουν χαθεί ή μπερδευτεί όλαααααααα αυτά τα χρόνια για να πάμε σε ένα τέτοιο μέτρο?

 

Και αντί αυτού (που έχει την ανεπάρκεια των εργαζομένων ως δεδομένη...) γιατί δεν ενισχύουν το προσωπικό (προσλήψεις νοσηλευτών, σεκιούριτι, κάμερες, ασφαλείς εισόδους - εξόδους, κ.λ.π.)?

Ένα πολύ απλό μέτρο θα ήταν να μην μπορείς να βγεις από συγκεκριμένες εξόδους του μαιευτηρίου εαν δεν αποδείξεις με χαρτιά ότι είσαι ο γονέας του παιδιού.

 

Και μετά, στο παιδικό σταθμό - νηπιαγωγείο - δημοτικό... άλλα βραχιόλια ανίχνευσης...?

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή... στατιστικά... πόσα παιδιά έχουν χαθεί ή μπερδευτεί όλαααααααα αυτά τα χρόνια για να πάμε σε ένα τέτοιο μέτρο?

 

Και αντί αυτού (που έχει την ανεπάρκεια των εργαζομένων ως δεδομένη...) γιατί δεν ενισχύουν το προσωπικό (προσλήψεις νοσηλευτών, σεκιούριτι, κάμερες, ασφαλείς εισόδους - εξόδους, κ.λ.π.)?

Ένα πολύ απλό μέτρο θα ήταν να μην μπορείς να βγεις από συγκεκριμένες εξόδους του μαιευτηρίου εαν δεν αποδείξεις με χαρτιά ότι είσαι ο γονέας του παιδιού.

 

Και μετά, στο παιδικό σταθμό - νηπιαγωγείο - δημοτικό... άλλα βραχιόλια ανίχνευσης...?

 

Εδώ δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα στατιστικής, αν κάτι είναι ακίνδυνο και μπορεί να αποτελέσει βοήθεια να αποφευχθούν τέτοια περιστατικά, ποιο είναι το κακό; Δεν είναι κάτι που γίνεται κάθε μέρα, αλλά όπως προείπα εγώ τουλάχιστον δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση της μαμάς εκείνης στο Έλενα.

 

Για το προσωπικό που αναφέρεις, πιστεύω ότι ακριβώς θέλουν να περιορίσουν την εμπλοκή τους στο θέμα αυτό, και γιατί δεν είναι πάντα εύκολο να ξέρει ο σεκιούριτι π.χ. όλους τους νοσηλευτές ενός μεγάλου νοσοκομείου αλλά και για να αποκλείσουν ενδεχόμενα συμμετοχής τους σε παράνομες δραστηριότητες.

 

Νομίζω ότι καταλαβαίνεις κι εσύ ότι είναι άλλο πράμα να μιλάμε για το σύστημα αυτό σε ένα μαιευτήριο, κι εντελώς διαφορετικό για ένα νηπιαγωγείο ή παιδικό, δεν μιλάμε για παρακολούθηση δραστηριοτήτων και καταγραφή δεδομένων, αλλά απλό εντοπισμό του πού βρίσκεται το παιδί. Μάλιστα μου έλεγε γνωστή μου που γέννησε εδώ Αμερική ότι αν κάποιος επιχειρήσει να βγάλει παιδί με τέτοιο βραχιόλι από την κλινική, αυτόματα κλειδώνουν όλες οι είσοδοι-έξοδοι της πτέρυγας. Προσωπικά το εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο από τον οποιοδήποτε σεκιουριτά :D

Time flies like the wind; fruit flies like bananas
 

Link to comment
Share on other sites

ζουζού, ρώτησα για τα στατιστικά στοιχεία για να καταλάβω από που ορμώμενοι σκέφθηκαν το μέτρο...

 

και να σου πω και την αλήθεια, πολύ λίγο εμπιστεύομαι τους προέδρους Α.Ε... που μάλιστα - όπως είπε και μια κοπέλα παραπάνω - δεν εστιάζουν ούτε καν στο θηλασμό, ένας Θεός ξέρει γιατί... και τώρα θέλουν να με πείσουν ότι κόπτονται για την ασφάλεια των παιδιών μας...

 

τα "μηχανήματα" γενικά είναι καλά κι ούτε τα θεωρώ κατασκευάσματα του διαβόλου:mrgreen: αλλά για μένα ο ανθρώπινος παράγοντας είναι πάντα πιο ισχυρός - δηλαδή, ακόμα και βραχιόλι να φοράνε τα μωράκια, αν κάποιος θέλει να κάνει δολιοφθορά, θα την κάνει δυστυχώς...

υπάρχουν κι άλλοι τρόποι προφύλαξης, τους είπα παραπάνω!

 

για το έλενα που λες τώρα, αυτό δεν είναι νοσοκομείο (μιλάω για τις κτιριακές υποδομές και το επίπεδο ασφαλείας σε ανθρώπινο δυναμικό), είναι ξέφραγο αμπέλι - ας το μαντρώσουν πρώτα κι αν δεν αποδώσει... περνάμε στους μπρασελέδες!

 

όσο για το σχολείο αργότερα, εννοούσα πως πολλά έχουν ακουστεί για προσπάθειες αρπαγής των παιδιών κατά το σχόλασμα μέσα από την αυλή του σχολείου - εκεί τι θα γίνει? θα φορέσουν πάλι ανάλογα βραχιολάκια?

 

δεν λύνεται με τα τσιπάκια το πρόβλημα... και δεν φοβάμαι την καταγραφή των προσωπικών στοιχείων... ούτως ή άλλως, φακελωμένους μας έχουν όλους!:cool:

 

(υ.γ.) δεν το παίζω άνετη... φαντάζομαι πως όπως όλοι οι γονείς... ο μεγαλύτερος φόβος για το παιδί μου μετά από την ασθένεια ή το ατύχημα... είναι η αρπαγή (μικρού παιδιού)...

 

αλλά δεν μπορώ και τα πυροτεχνήματα...

Link to comment
Share on other sites

ζουζού, ρώτησα για τα στατιστικά στοιχεία για να καταλάβω από που ορμώμενοι σκέφθηκαν το μέτρο...

 

και να σου πω και την αλήθεια, πολύ λίγο εμπιστεύομαι τους προέδρους Α.Ε... που μάλιστα - όπως είπε και μια κοπέλα παραπάνω - δεν εστιάζουν ούτε καν στο θηλασμό, ένας Θεός ξέρει γιατί... και τώρα θέλουν να με πείσουν ότι κόπτονται για την ασφάλεια των παιδιών μας...

 

τα "μηχανήματα" γενικά είναι καλά κι ούτε τα θεωρώ κατασκευάσματα του διαβόλου:mrgreen: αλλά για μένα ο ανθρώπινος παράγοντας είναι πάντα πιο ισχυρός - δηλαδή, ακόμα και βραχιόλι να φοράνε τα μωράκια, αν κάποιος θέλει να κάνει δολιοφθορά, θα την κάνει δυστυχώς...

υπάρχουν κι άλλοι τρόποι προφύλαξης, τους είπα παραπάνω!

 

για το έλενα που λες τώρα, αυτό δεν είναι νοσοκομείο (μιλάω για τις κτιριακές υποδομές και το επίπεδο ασφαλείας σε ανθρώπινο δυναμικό), είναι ξέφραγο αμπέλι - ας το μαντρώσουν πρώτα κι αν δεν αποδώσει... περνάμε στους μπρασελέδες!

 

όσο για το σχολείο αργότερα, εννοούσα πως πολλά έχουν ακουστεί για προσπάθειες αρπαγής των παιδιών κατά το σχόλασμα μέσα από την αυλή του σχολείου - εκεί τι θα γίνει? θα φορέσουν πάλι ανάλογα βραχιολάκια?

 

δεν λύνεται με τα τσιπάκια το πρόβλημα... και δεν φοβάμαι την καταγραφή των προσωπικών στοιχείων... ούτως ή άλλως, φακελωμένους μας έχουν όλους!:cool:

 

(υ.γ.) δεν το παίζω άνετη... φαντάζομαι πως όπως όλοι οι γονείς... ο μεγαλύτερος φόβος για το παιδί μου μετά από την ασθένεια ή το ατύχημα... είναι η αρπαγή (μικρού παιδιού)...

 

αλλά δεν μπορώ και τα πυροτεχνήματα...

 

η ανακοίνωση "από την καλή μας την καρδιά βρε κουτά σας φέραμε την τεχνολογία κι εδώ στην Ψωροκώσταινα" κι εμένα μου κάθεται στο λαιμό σα σκληρή μπριζόλα :D αλλά το βραχιόλι αυτό καθεαυτό δεν με ενοχλεί. Για το θηλασμό πάλι μην είμαστε άδικες, στο ΙΑΣΩ που γέννησα είχαν κάθε πρωί μαθήματα θηλασμού και περιποίησης βρέφους, αλλά από τις τρεις που ήμασταν στο δωμάτιο καμία δεν αξιώθηκε να πάει ;)

Time flies like the wind; fruit flies like bananas
 

Link to comment
Share on other sites

Εδώ δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα στατιστικής, αν κάτι είναι ακίνδυνο και μπορεί να αποτελέσει βοήθεια να αποφευχθούν τέτοια περιστατικά, ποιο είναι το κακό; Δεν είναι κάτι που γίνεται κάθε μέρα, αλλά όπως προείπα εγώ τουλάχιστον δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση της μαμάς εκείνης στο Έλενα.

 

Για το προσωπικό που αναφέρεις, πιστεύω ότι ακριβώς θέλουν να περιορίσουν την εμπλοκή τους στο θέμα αυτό, και γιατί δεν είναι πάντα εύκολο να ξέρει ο σεκιούριτι π.χ. όλους τους νοσηλευτές ενός μεγάλου νοσοκομείου αλλά και για να αποκλείσουν ενδεχόμενα συμμετοχής τους σε παράνομες δραστηριότητες.

 

Νομίζω ότι καταλαβαίνεις κι εσύ ότι είναι άλλο πράμα να μιλάμε για το σύστημα αυτό σε ένα μαιευτήριο, κι εντελώς διαφορετικό για ένα νηπιαγωγείο ή παιδικό, δεν μιλάμε για παρακολούθηση δραστηριοτήτων και καταγραφή δεδομένων, αλλά απλό εντοπισμό του πού βρίσκεται το παιδί. Μάλιστα μου έλεγε γνωστή μου που γέννησε εδώ Αμερική ότι αν κάποιος επιχειρήσει να βγάλει παιδί με τέτοιο βραχιόλι από την κλινική, αυτόματα κλειδώνουν όλες οι είσοδοι-έξοδοι της πτέρυγας. Προσωπικά το εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο από τον οποιοδήποτε σεκιουριτά :D

 

Εγώ εγώ :P;)! Καλά γιατί το βλέπετε τόσο στραβά??? εμένα όταν με ενημέρωσαν για το θεσμό αυτό κατά την ξενάγηση μας στο μαιευτήριο το βρήκα ιδιαίτερα ασφαλές και μη φανταστείτε οτι μένω σε καμιά περιοχή με εγκληματικότητα! απλό παράδειγμα οτι κοιμόμαστε με ξεκλείδωτες πόρτες στην κυριολεξία!!! ποτέ κανένα περιστατικό στο νοσοκομείο δεν έχει συμβεί!!! δεν ξέρω που το πάτε και τι σκέφτεστε αλλά σε εμάς ήταν ένα πολύ απλό γεγονός χωρίς καμιά παράμετρο άλλη, ούτε παρακολουθήσεις, ούτε ιστορίες συνομοσίες υπήρχαν ούτε τίποτα, ήταν ένα απλό θέμα ασφάλειας! εμένα ξέρετε ποιο είναι αυτό που με ανησυχεί και έπρεπε να σας απασχολεί κι εσάς πιστεύω??? το γεγονός οτι οι άνθρωποι πλέον αντικαθίστανται από μηχανές!!! χάνει την δουλειά του ο κόσμος και οι περισσότεροι αντί να σταθούμε σε αυτό πλέκουμε συνομοσίες....

tb2xm4.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πολύ θετικό που εκσυγχρονίζονται. Αυτό το σύστημα με το χάρτινο καρτελάκι και το όνομα γραμμένο με το Bic δεν ήταν και το πιο ασφαλές.

There is no patch for human stupidity.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ θετικό που εκσυγχρονίζονται. Αυτό το σύστημα με το χάρτινο καρτελάκι και το όνομα γραμμένο με το Bic δεν ήταν και το πιο ασφαλές.

 

αν πούμε λοιπόν οτι αυτό είνια εκσυγχρονισμός, ελπίζω να εκσυγχρονιστούν και σε άλλα πράγματα όπως το μωρό να είναι συνέχεια με το μαμά, από την πρώτη στιγμή μέχρι την έξοδο, η συμπεριφορά του προσωπικού να βελτιωθεί, να υπάρξει μεγαλύτερη στήριξη στον θηλασμό κτλ. Τουλαχιστον εδώ το βραχιολάκι συνοδεύετε με όλα τα παραπάνω!!!!!

tb2xm4.png
Link to comment
Share on other sites

χμμμ.. το βρισκω πολυ καλη ιδεα! και πολυ ασφαλες. ποτε δε ξερεις... τοσα ακουμε. δε θα μπω στο τριπακι να σκεφτω τα παραπανω που αναφερετε περι.. κατι παιζει απο πισω και τετοια. απλα μου αρεσειπολυ σαν ιδεα. αυτο

1-2-3MPOMPIRES!!!

Link to comment
Share on other sites

βρε ουστ

εγω παντως δε θα το δεχομουν....ουτε για μενα ουτε για το παιδι μου

 

 

Πες τα πες τα κ εγώ μαζί σου. Ουτέ κ εγώ θα το δεχόμουν....

 

δηλαδή όταν εσείς αρνηθείτε και σας δώσει το νομικό τμήμα της κλινικής να υπογράψετε οτι σε οποιαδήποτε περίπτωση αρπαγής ή κάτι τέτοιο δεν φέρει καμιά ευθύνη το μαιευτήριο, θα το υπογράψετε???? δεν θα το βάλετε??? αν ασς πουν οτι είναι το μόνο μέτρο ασφάλειας που έχουν για τα νεογέννητα σας θα το αφήσετε χωρίς βραχιολάκι??? συγνώμη αλλά χωρίς παρεξήγηση αυτά είναι μεγάλα λόγια εκ του ασφαλούς....

tb2xm4.png
Link to comment
Share on other sites

χμμμ.. το βρισκω πολυ καλη ιδεα! και πολυ ασφαλες. ποτε δε ξερεις... τοσα ακουμε. δε θα μπω στο τριπακι να σκεφτω τα παραπανω που αναφερετε περι.. κατι παιζει απο πισω και τετοια. απλα μου αρεσειπολυ σαν ιδεα. αυτο

 

Είναι καλή μου το έχω ζήσει και σοβαρά είναι πολύ καλή ιδέα!!! δεν είχε τίποτα "κρυφό" η όλη υπόθεση..... :-P

tb2xm4.png
Link to comment
Share on other sites

αν πούμε λοιπόν οτι αυτό είνια εκσυγχρονισμός, ελπίζω να εκσυγχρονιστούν και σε άλλα πράγματα όπως το μωρό να είναι συνέχεια με το μαμά, από την πρώτη στιγμή μέχρι την έξοδο, η συμπεριφορά του προσωπικού να βελτιωθεί, να υπάρξει μεγαλύτερη στήριξη στον θηλασμό κτλ. Τουλαχιστον εδώ το βραχιολάκι συνοδεύετε με όλα τα παραπάνω!!!!!

 

Περιμένω να γεννήσω εκεί τις επόμενες εβδομάδες. Για τα παραπάνω θα δω πόσο βελτιώθηκαν από την προηγούμενη φορά. Πάντως γενική από τον πρώτο τοκετό, αν ξέρεις τι θέλεις και τους το ζητάς το παίρνεις. Θα δοκιμάσω και το rooming in και θα σας πω εντυπώσεις.

There is no patch for human stupidity.

Link to comment
Share on other sites

Ε...

Μια απορία: τι σχέση έχει ο θηλασμός και η μη υποστήριξή του με το βραχιολάκι;;;

 

Στο κάτω κάτω, από το κακό επιλέγουμε το χειρότερο; και ανεπάρκεια στη στήριξη θηλασμού και λιγότερη ασφάλεια;

 

Σε λίγο κάποιος θα γράψει για σημάδι 666....

Το Ήλεκτράκι μου και ο Οδυσσέας μου, οι ηλιαχτίδες μου!

..................................................................................

Ο Θεός πέθανε...

Ο Μαρξ πέθανε...

κι Εγώ τώρα τελευταία δε νοιώθω πολυ καλά...

Link to comment
Share on other sites

Και τους υπαλλήλους φύλαξης θα μπορούσαν να αυξήσουν, και πρόσθετα μέτρα ασφαλείας θα μπορούσαν να πάρουν, σαν αυτά που έχουν στις γραφειάρες τους, και να αφήνουν τις μαμάδες να έχουν τα μωράκια τους στο θάλαμο. Οπως είπε η φίλη πιο πάνω, αρχίσαμε με τα σκυλιά, πάμε για τον άνθρωπο, επειδή οι ενήλικες αντιδρούν να το ρίξουμε στα μωρά και στο θέμα ασφάλειας. Και αφού οι έλληνες δε το παίρνουν ας φτιάξουμε και την ηλεκτρονική ταυτοτητα του μετανάστη....Απλά εκει που δε μπορούν να το περάσουν το πάνε απο άλλο δρόμο. Εγω λοιπόν δε το δέχομαι και δε θα το δεχτώ αν πάω για 3ο μωρό πρώτα ο Θεός.

Link to comment
Share on other sites

Οι κοπελες που διαφωνουν με αυτο το μετρο θα μπορουσαν να εξηγησουν τους λογους με λιγα λογια και χωρις να το συνδεσουν με το τι μπορει να συμβει στο μελλον (φακελωμα στο δημοτικο) η με το αν τα νοσκομεια εστιαζουν σε λλα θεματα (θηλασμο κλπ) η οχι???

Εγω ας πουμε συμφωνω μια που το βλεπω ως ενα απλο gps για ενα πλασματακι που δε μπορει να προστατεψει τον εαυτο του....αλλα επειδη μπορει αν μην εχω σκεφτει ολα τα προβληματα που μπορει να προκυψουν απο αυτο, θα θελατε να μας πειτε?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...