Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

κολπικα υγρα μετα απο αποβολη?


Recommended Posts

Γειά σας,θα ήθελα να μου πείτε αν μετα απο αποβολη είχατε αυξημένες κολπικές εκκρίσεις,εγώ μετά απο 29 ημέρες απο την αποβολή εκτός του οτι δεν μου έχει ερθει περιοδος ακόμη,εχω πολλά ασπρα υγρά.Ξέρετε τι μπορεί να είναι?Έχω εκνευριστεί πολύ που δεν αδιαθετώ!(δεν το πιστεύω οτι το λέω αυτό!!!)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Συνήθως τα άσπρα κολπικά υγρά υποδηλώνουν κάποια μόλυνση...μια κολπίτιδα π.χ. Η αποβολή δεν έχει καμία σχέση με αυξημένα κολπικά υγρά!Περίμενε καμιά 10αριά μέρες ακόμα για την περίοδό σου(αργεί συνήθως μετά απο επέμβαση) και μετά κάνε κάποιες εξετάσεις μήπως έχεις κάποιο μικρόβιο.Περαστικά!

o30Sp3.png

 

 

 

cZW4p3.png

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως τα άσπρα κολπικά υγρά υποδηλώνουν κάποια μόλυνση...μια κολπίτιδα π.χ. Η αποβολή δεν έχει καμία σχέση με αυξημένα κολπικά υγρά!Περίμενε καμιά 10αριά μέρες ακόμα για την περίοδό σου(αργεί συνήθως μετά απο επέμβαση) και μετά κάνε κάποιες εξετάσεις μήπως έχεις κάποιο μικρόβιο.Περαστικά!

 

Δεν έκανα καποια επέμβαση,αυτόματη αποβολή είχα.Σ'ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλο θα ητανε να μιλησεις με τον γυναικολογο σου η ακομα καλυτερα να τον επισκεφτεις.Πιθανον να ειναι καποια κολπιτιδα,αλλα καλυτερα θα στα πει ο γιατρος σου.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας,θα ήθελα να μου πείτε αν μετα απο αποβολη είχατε αυξημένες κολπικές εκκρίσεις,εγώ μετά απο 29 ημέρες απο την αποβολή εκτός του οτι δεν μου έχει ερθει περιοδος ακόμη,εχω πολλά ασπρα υγρά.Ξέρετε τι μπορεί να είναι?Έχω εκνευριστεί πολύ που δεν αδιαθετώ!(δεν το πιστεύω οτι το λέω αυτό!!!)
καλησπερα,λυπαμαι πολυ γιαυτο που σου συμβαινει,ηθελα να σου γραψω οτι δυστηχως μεσα σε 6 μηνες ειχα και εγω 2 αποβολες που εγιναν απο μονες τους,και μαλιστα απο την 2 αποβολη ακομα περιμενω να αδιαθετησω,ειχα και εγω αρκετα ασπρα υγρα και συνηθως αργει να ερθει η περιοδος μετα την αποβολη,την πρωτη φορα εκανε 45 μερες,τωρα ειμαι στην 30μερα.Συμφωνα με την γυναικολογο μου ειναι φυσιολογικα ολα αυτα.ελπιζω να σε βοηθησα και ευχομαι και σε σενα να μην συμβαινει τιποτα σοβαρο αλλα να ειναι ολα καλα.
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...