Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Κείμενο προσκλητηρίου γάμου


anta-maria

Recommended Posts

kalimera koritsia irtha pali na zitiso ti voithia sas!!!!! loipon einai kati diaforetiko alla me eixate voithisei toso poli me tion vaftisi tis koris mou kai gia auto to logo pairno to tharos na zitiso kai pali ti voitheia sas. loipon ego distixos eimai apo auti tin omada pou xorisa me ton patera tis koris mou otan auti itan 1 etous....telos panton tora exo vrei ton antra tis zois mou pou einai kai o deuteros pateras tis mikris(to simantikotero) tin agapaei pio poli kai po ton biologiko tis patera....apofasisame loipon na pantreutoume to kalokairi kai thelo ena romantiko keimeno gia to prosklitirio kai fantazomoun kati pou na einai san na to grafei i kori mou...... .ego distixos den eimai katholou kali se auto gia auto kai sas zito tin empneusi sas..... euxaristo

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Καλημέρα!Σου εύχομαι τα καλύτερα!μήπως όμως πρέπει να κοιτάξεις σε άλλο site που να αφορά γάμους?ίσως εκεί να βρεις καποιο κειμενάκι που να ταιριάζει!Μετά υπάρχει μία κοπέλα από αυτό το site δεν θυμάμαι πως τη λένε που φτιάχνει απίστευτα κειμενάκια για βαφτίσεις αλλά μπορείς να της ζητήσεις να σου φτιάξει κάτι για το γάμο σου!Ελπίζω να σε βοήθησα!

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι μια μικρη κοπελα, κι εχω μια γλυκεια μαμα

που καρδια μου με φωναζει και πριγκηπισσα συχνα

Xάρη αυτη μου 'χει ζητησει, να την παω στην εκκλησιά

χέρι χέρι να βαδίσει δίπλα μου ολο χαρά

Ετσι τωρα θα μπορέσω τη μαμα να συνοδέψω

στην καινουρια της ζωη που θα ειναι ονειρικη

Στο μπαμπα θα παραδωσω τη μαμα μου την καλη

και μαζι στην εκκλησία θα βαδίσουνε αυτοί!

 

μερα, ωρα κλπ

οτι αλλαγη θες, την κανουμε!

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι μια μικρη κοπελα, κι εχω μια γλυκεια μαμα

που καρδια μου με φωναζει και πριγκηπισσα συχνα

αποφασισα να κανω κατι και εγω γι αυτην

για να δει πως τη λατρευω και δε ζω χωρις αυτην

εβαλα λοιπον τα μεσα, για να βρω εναν μπαμπα

τη μαμα μου ν αγαπαει και εμενα, φυσικα!!!

Εκπληξη της το φυλαω, τον καλυτερο εχω βρει

και η μαμα μου θα το μαθει, στην εκκλησια σαν θα ρθεί!

Μην της το προδωσετε ομως, το μικρο μου μυστικο

θα το μαθει, οταν θα ειναι, κουκλα μες το νυφικο!!

 

μερα, ωρα κλπ

οτι αλλαγη θες, την κανουμε!

 

 

stella ise megalo talento.....mprabo

me siginise to kimeno!!!!!!!!!!!

i ora i kali

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δεν έχω καταλάβει, με το μπαμπά της η μικρούλα σου δεν έχει σχέση καμία? Γιατί, αν έχει σχέση, είναι περίεργο και για εκείνον και για το παιδί να λες ότι 'έβαλε τα μέσα να βρει έναν μπαμπά'.

Το ποιηματάκι είναι τέλειο πραγματικά............

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι μια μικρη κοπελα, κι εχω μια γλυκεια μαμα

που καρδια μου με φωναζει και πριγκηπισσα συχνα

αποφασισα να κανω κατι και εγω γι αυτην

για να δει πως τη λατρευω και δε ζω χωρις αυτην

εβαλα λοιπον τα μεσα, για να βρω εναν μπαμπα

τη μαμα μου ν αγαπαει και εμενα, φυσικα!!!

Εκπληξη της το φυλαω, τον καλυτερο εχω βρει

και η μαμα μου θα το μαθει, στην εκκλησια σαν θα ρθεί!

Μην της το προδωσετε ομως, το μικρο μου μυστικο

θα το μαθει, οταν θα ειναι, κουκλα μες το νυφικο!!

 

μερα, ωρα κλπ

οτι αλλαγη θες, την κανουμε!

Στελλα εχεις ταλέντο!!!!Πουλα το μπας και κονομισεις, δυσκολα χρονια!!!!!:D

Το Λιτσάκι μου 19/8/1989

Η Δημητρούλα μου 21/1/1991

Ο Χριστόφορος μου 9/7/1993

και ο μικρος μου Μαρίος_Βασιλείος 30/8/2010

Link to comment
Share on other sites

einai iperoxo pragmatika...me sigkinises para ma para poli..... thelo omos mia diorthosei gt i mirki exei epafi me ton mpampa tis opote ti les na diorthosoume auto pou leei na vrei mpampa!!!!!!!1 euxaristo eipa , den eipa!!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

einai iperoxo pragmatika...me sigkinises para ma para poli..... thelo omos mia diorthosei gt i mirki exei epafi me ton mpampa tis opote ti les na diorthosoume auto pou leei na vrei mpampa!!!!!!!1 euxaristo eipa , den eipa!!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

 

up up

το αλλαξα

δες το παλι

μηπως να μην αναφερω καθολου τη λεξη μπαμπα?

αλλα πρεπει να φαινεται κι ο ανθρωπος!

πες μου οπως θες

εδω ειμαι

φιλια σε ολους!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

stella mou niotho kataipoxreomeni....... koita na deis den ksero an prepei na anaferthei os mpampas....... katalavaineis gia to diko tou soi tha einai kapos alla thelo poli na anaferete alla de mporo na skefto pos.....

 

κοιτα αν γραψεις για αυτον οτι κι αν γραψεις θα ναι καπως

αν γραψεις μπαμπας ειναι καπως

αν δε γραψεις τιποτα επικεντρωνεσαι σε σενα και τηνκ κορη σου

πως να τον πεις τωρα δεν ξερω

εκτος αν αφαιρεσουμε τελειως το τελος

κατσε να το ξαναδω

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι μια μικρη κοπελα,

κι εχω μια γλυκεια μαμα

που καρδια μου με φωναζει

και πριγκηπισσα συχνα

Xάρη αυτη μου 'χει ζητησει,

να την παω στην εκκλησιά

θελει να τη συνοδεψω

σε ετουτη τη χαρα

Κι εκπληξη την περιμενει

οταν φτασουμε εκει

πριγκηπας να της χαρισει

μια ζωη ονειρικη

 

 

μερα, ωρα κλπ

οτι αλλαγη θες, την κανουμε!

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι μια μικρη κοπελα,

κι εχω μια γλυκεια μαμα

που καρδια μου με φωναζει

και πριγκηπισσα συχνα

Xάρη αυτη μου 'χει ζητησει,

να την παω στην εκκλησιά

θελει να τη συνοδεψω

σε ετουτη τη χαρα

Κι εκπληξη την περιμενει

οταν φτασουμε εκει

πριγκηπας να της χαρισει

μια ζωη ονειρικη

 

 

μερα, ωρα κλπ

 

 

 

οτι αλλαγη θες, την κανουμε!

 

Aυτό είναι πραγαμτικά τέλειο!!! Μπράβο ρε Στέλλα. Πόσο είπαμε πάει το κείμενο?? Nα σε έχουμε υπόψη μας:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ειμαι μια μικρη κοπελα,

κι εχω μια γλυκεια μαμα

που καρδια μου με φωναζει

και πριγκηπισσα συχνα

Xάρη αυτη μου 'χει ζητησει,

να την παω στην εκκλησιά

θελει να τη συνοδεψω

σε ετουτη τη χαρα

Κι εκπληξη την περιμενει

οταν φτασουμε εκει

πριγκηπας να της χαρισει

μια ζωη ονειρικη

 

 

μερα, ωρα κλπ

οτι αλλαγη θες, την κανουμε!

 

 

Τέλειο!!!!! κλαπ κλαπ (παλαμάκια)

Μπράβο!!

EkcAp3.png
Link to comment
Share on other sites

καλά ότι και να πω τώρα είναι λίγο!!!!! απλά τελειο!!!!!!!! δε ξέρω πως να σε ευχαριστίσω

 

χμ....οταν βρεθεις σε εκκλησια αναψε ενα κερακι για μενα για την υγεια μου που ειναι ψιλοχαλια...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...