Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

AIMATOΛΟΓΙΚΕς ΕΞΕΤΑΣΕΙς -ΜΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ


Recommended Posts

Κοριτσια μου θα τρελλαθω..το μωρο ειναι 10 μηνων και εδω και 4 μηνες δεν εχει βαλει παρα μονο 200 γραμμαρια και υψος απο 72 πηγε 73 εκ.

πγαμε στο γιατρο ο οποιος λεει οτι δεν ειναι φυσιολογικο να παρει μονο 200 γραμμαρια και το παραξενο ειναι οτι τρωει κανονικα και με ορεξη..διαροιες και εμετους δεν κανει.

προτεινε αιματολογικες εξετασεις και ουρων.

ΤΙ θ αμπορουσε να ειναι δεν μου ειπε διοτι ξερει οτι ειμαι αγχωτικη ως τρελας με τα παιδια αλλα εμενα τι με θες..απο χτες το βραδυ δεν κοιμηθηκα και το σκεφτομαι συνεχεια..

σας εχει τυχει κατι αναλογο?πες τε μου κατι θα τρελλαθω.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι αυτο που ενω τρωει το παιδι δεν βαζει κιλα..

τι ασθενεια μπορει να ειναι?απαπα ..την τριτη θα παω στην εξπρες γιατι ειναι γραμμενο το παιδι εκει και θ αγινουν ολες οι εξετασεις..ως τοτε..μαλλον θα με ακουτε εσεις..

Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμάμαι να σου πω νούμερα, αλλά όταν και οι 2 μου κόρες, κάθε μια στην αντίστοιχη ηλικία (8 - 10 μηνών) δεν έπαιρναν βάρος, η παιδίατρος διέταξε εξετάσεις ούρων για να αποκλειστεί η ασυμπτωματική (δηλαδή χωρίς συμπτώματα) ουρολοίμωξη. Τελικά όλα οκ, απλώς είναι το σκαρί τους έτσι.

 

Εdit: και τρώγανε πολύ καλά!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλημερα,

ο παιδιατρος δεν υποψιαζεται κάτι?? Το πιο συνηθες σε αυτή την περιπτωση ειναι η ουρολοιμωξη .. δεν εχει πυρετο ... το υποψιαζεσαι απο το θεμα του βαρους

Ελπιζω να ειναι ολα καλα... εδω ειμαστε για να σε ακουμε!!!!

 

 

Link to comment
Share on other sites

demi μου δεν παίρνεις το παιδάκι να πάτε σήμερα? Αντέχεις έως την Τρίτη?

Αν και θέλω να πιστεύω ότι δε θα είναι κάτι σοβαρό αφού το παιδί δεν έχει άλλα συμπτώματα, πήγαινε σε ένα μικροβιολογικό και κάντες να σου φύγει το άγχος!

Εγώ δε θα άντεχα να περιμένω μέχρι την Τρίτη!

Καλά αποτελέσματα!

Link to comment
Share on other sites

Μήπως περπάτησε ή είναι σε φάση να περπατήσει; Η δική μου από τον Ιούνιο μέχρι και τον Οκτώβριο δεν πήρε ούτε δράμι (είχε χάσει κιόλας) και ούτε πόντο... μετά συνεχίσαμε κανονικά. Ήταν το διάστημα που ετοιμαζόταν να περπατήσει και περπάτησε ;)

δεν υπαρχει λαθος και σωστο υπαρχει ΜΟΝΟ διαφορετικο!

(Λορέτα Ποντικίνα)

Ξέρω τα πάντα αλλά δεν μπορώ να σας τα αποκαλύψω!

Link to comment
Share on other sites

demi μου δεν παίρνεις το παιδάκι να πάτε σήμερα? Αντέχεις έως την Τρίτη?

Αν και θέλω να πιστεύω ότι δε θα είναι κάτι σοβαρό αφού το παιδί δεν έχει άλλα συμπτώματα, πήγαινε σε ένα μικροβιολογικό και κάντες να σου φύγει το άγχος!

Εγώ δε θα άντεχα να περιμένω μέχρι την Τρίτη!

Καλά αποτελέσματα!

 

ΑΣΕ δεν αντεχω τελικα και θα παω αυριο ..ειναι μια καθηγητρια εκει η οποια σε οτι μου εχει πει ειναι αψογη και τη ςεχω εμπιστοσυνη..Κωστοπουλου ονομαζεται..

 

ΑΕRIKO οντως ετοιμαζεται για βηματακια και ολη μερα ειναι υπερδραστηριος..και ο πρωτος μου γιος ειναι πολυ αδυνατος αλλα στην ηλικια των 10 μηνων ηταν 2 κιλα πιο βαρυς και 4 ποντους πιο ψηλος..

μην συγκρινεις θα μου πειτε αλλα μεγαλες διαφορες ειναι..δεν με νοιαζει αν γινει ψηλος η κοντος μονο να ειναι καλα ..εχω δει τοσα πολλα σαν φυσιοθεραπευτρια και το μυαλο μου παιζει ασχημα παιχνιδια.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει είναι λογικό να παθαίνεις... επαγγελματική παράκρουση :lol: αλλά θα δεις πως δεν θα είναι τίποτα ;)

δεν υπαρχει λαθος και σωστο υπαρχει ΜΟΝΟ διαφορετικο!

(Λορέτα Ποντικίνα)

Ξέρω τα πάντα αλλά δεν μπορώ να σας τα αποκαλύψω!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Είσαι τρελλή τέλος...:D ( βέβαια δε φταις εσύ ο γιατρός ), Εγώ θυμάμαι που μου έλεγε ότι όλαααααααα τα μωράκια περνάνε αυτή τη φάση για κάποιος μήνες...Το ανησυχητικό ίσως και να ήταν εάν έχανε....

απλά σε έβαλε να κάνεις τις εξετάσεις γιατί μάλλον σε έχει μάθει για να σε ξε-αγχώσει και με αποδείξεις:wink:

  

Link to comment
Share on other sites

Είσαι τρελλή τέλος...:D ( βέβαια δε φταις εσύ ο γιατρός ), Εγώ θυμάμαι που μου έλεγε ότι όλαααααααα τα μωράκια περνάνε αυτή τη φάση για κάποιος μήνες...Το ανησυχητικό ίσως και να ήταν εάν έχανε....

απλά σε έβαλε να κάνεις τις εξετάσεις γιατί μάλλον σε έχει μάθει για να σε ξε-αγχώσει και με αποδείξεις:wink:

 

AX λες βρε dalia?μακαρι ..ειμαι στη δουλεια και το μυαλο εκει κολλημενο..δεν εχασε αλλα δεν εβαλε κιολας ..200 γρ τιποτα δηλ.

μακαρι μακαρι ..

Link to comment
Share on other sites

AX λες βρε dalia?μακαρι ..ειμαι στη δουλεια και το μυαλο εκει κολλημενο..δεν εχασε αλλα δεν εβαλε κιολας ..200 γρ τιποτα δηλ.

μακαρι μακαρι ..

 

και εμείς την είχαμε περάσει αυτή τη φάση αλλά δε θυμάμαι για πόσους μήνες....

:D

που να δεις τον ανιψιό μου που την περνάει χρόοοοονια τη φάση. με τον δικό μου ηλικιακά έχουν 11 μέρες διαφορά και φαίνεται σα να έχουν κανά δυο χρόννια

υ.γ. το πολύ πολύ καμιά κρυφο ουρολοίμωξη να έχει

  

Link to comment
Share on other sites

ΛΟΙΠΟΝ οι εξετασεις εδειξαν δυσανεξια στην λακτοζη και αλλαζουμε γαλα..

ως επισης αλλαζουμε διατροφη ..σε 1 μηνα επανεξεταση για να δουμε αν πηρε κιλα και βλεποντας και κανοντας...

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η περπατουρα δια ροπαλου(ασχετο με το θεμα απλα το γραφω)

Link to comment
Share on other sites

Από τη δυσανεξία δεν πήρε βάρος; Δεν το είχα ξανακούσει αυτό! Είμαι στην ίδια φάση που ψάχνομαι για ποιο λόγο η μικρή μου δεν παίρνει βάρος : είναι εφτά μηνών και ζυγίζει μόλις 5650, κάτω και από τη χαμηλότερη καμπύλη δηλαδή! Από μικρή έπαιρνε βάρος πολύ αργά, αλλά δε μας έκανε εντύπωση γιατί έπινε πολύ λίγο γάλα, τώρα όμως ανησυχώ γιατί με τις στερεές τα πάει πολύ καλά. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι από όταν άρχισε τις στερεές κάνει 6-7 φορές τη μέρα κακά της, το μεσημεριανό π.χ. το βγάζει περίπου 1-1,5 ώρα μετά. Θα μπορούσε να είναι από δυσανεξία ή κάτι τετοιο; Εσείς demi τι εξετάσεις κάνατε;

 

Εύχομαι τώρα που βρήκατε τι φταίει να πάνε όλα καλά!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...