Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Σταθμοί μητέρας και παιδιού, ΙΚΑ


Recommended Posts

Καλή σας μέρα κοριτσάκια,

 

Είπα να θίξω το θέμα "σταθμός μητέρας και παιδιού" γιατί είχα μια απαράδεκτη εμπειρία από γυναικολόγο του ΙΚΑ.

Πρόσφατα επισκέφθηκα το σταθμό στις Τζιτζιφιές προκειμένου να μου γράψει τα φάρμακα που μου είχε συστήσει ο γυναικολόγος που με παρακολουθεί.

Ένα έχω να πω, η ειρωνία που εισέπραξα από τον γιατρό του ΙΚΑ ηταν ανεκδιήγητη. Χαρακτηριστικά μου είπε ότι "εγω δεν είμαι γραμματεάς για να γράφω τα φάρμακα που θές". Επίσης μου ανέφερε ότι έχει να μου προτείνει τα δικά του φάρμακα που φυσικά έχουν τριπλάσια τιμή, και φυσικά μόνο από αυτό μπορώ να καταλάβω ότι είναι πολύ καλύτερα. Άκουσον, άκουσον!!!

Δεν θέλω πάντως να σας κουράσω με τον μακροσκελή μονόλογο, αλλά ζητώ τη βοήθειά σας για να μου προτείνεται κάποιο άλλο σταθμό μητέρας και πιαιδιού που μπορώ να εξυπηρετηθώ και να μην συγχυστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Διαφημίσεις


Καλή σας μέρα κοριτσάκια,

 

Είπα να θίξω το θέμα "σταθμός μητέρας και παιδιού" γιατί είχα μια απαράδεκτη εμπειρία από γυναικολόγο του ΙΚΑ.

Πρόσφατα επισκέφθηκα το σταθμό στις Τζιτζιφιές προκειμένου να μου γράψει τα φάρμακα που μου είχε συστήσει ο γυναικολόγος που με παρακολουθεί.

Ένα έχω να πω, η ειρωνία που εισέπραξα από τον γιατρό του ΙΚΑ ηταν ανεκδιήγητη. Χαρακτηριστικά μου είπε ότι "εγω δεν είμαι γραμματεάς για να γράφω τα φάρμακα που θές". Επίσης μου ανέφερε ότι έχει να μου προτείνει τα δικά του φάρμακα που φυσικά έχουν τριπλάσια τιμή, και φυσικά μόνο από αυτό μπορώ να καταλάβω ότι είναι πολύ καλύτερα. Άκουσον, άκουσον!!!

Δεν θέλω πάντως να σας κουράσω με τον μακροσκελή μονόλογο, αλλά ζητώ τη βοήθειά σας για να μου προτείνεται κάποιο άλλο σταθμό μητέρας και πιαιδιού που μπορώ να εξυπηρετηθώ και να μην συγχυστώ.

καλη μου ξερω ακριβως για ποιον μιλας!τετοια ειρωνια κ αγενεια δεν την εχω δει παρα μονο σε γιατρους του ικα!!!τους σιχαινομαι:twisted::twisted::twisted::twisted:

Link to comment
Share on other sites

Αμφιβάλλω αν μπορώ να σε βοηθήσω, γιατι πολύ απλά ο σταθμός που γνωρίζω και πηγαίνω είναι στο Χαλάνδρι. :rolleyes:

Εκτός αν είσαι τόσο αποφάσισμένη :) Δεν έχω παράπονο από τη συμπεριφορά (αν και όλοι οι γιατροί του ΙΚΑ έχουν κάτι) και επίσης το συγκεκριμένο κέντρο μάνας και παιδιού δεν έχει σχεδόν ποτέ κόσμο.

Good luck :wink:

6Br6p3.png

''Life is what happens to you when you 're busy making other plans''

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι είναι και σε ποιον γιατρό θα πέσεις... εγώ πήγαινα Ζωγράφου που και εκεί γενικά δεν περίμενα ποτέ και δεν έχει σχεδόν καθόλου .. είχα πέσει και εγώ σε έναν αγενέστατο, λες και μου έκανε χάρη που ήταν εκεί, με ταλαιπώρησε πάρα πολύ.. μην τα θυμάμαι και συγχίζομαι... όταν άλλαξε και μπήκε μία γυναίκα δεν είχα κανένα πρόβλημα...

Link to comment
Share on other sites

Ένα έχω να πω, η ειρωνία που εισέπραξα από τον γιατρό του ΙΚΑ ηταν ανεκδιήγητη.

 

Σαν να μιλάς για τον μ$@%$%# του κέντρου μάνας και παιδιού της Ελευσίνας! Με έφερνε στο αμήν κάθε φορά που πήγαινα στην εγκυμοσύνη μου... Στο τέλος τον απομάκρυναν και ησύχασαν οι γυναίκες... Ελπίζω να μην ήρθε προς τα κει...:?:-?:?

Evolve or Dissolve

 

Μάταιοι είναι οι αγώνες που δεν δόθηκαν ποτέ.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Γειά σου Ρωξάνη. Ωχ! Εννοείς το κέντρο στο Μοσχάτο στην Κοραή ή αυτό είναι άλλο? Αν ειναι το ιδιο την εβαψα γιατί αυτό είναι κοντά μου.

Να σε ρωτησω όμως, μόνο ένα γιατρό εχει εκεί ή έχει και άλλους και απλά ετυχες σε αυτόν?

Πήγες πρώτη φορά? Σου ζήτησε να σε εξετάσει ή του εδειξες το πρωτο υπέρηχο?

Ρωταω γιατι και εγω πρωτη φορά τώρα θα πάω.

7SKXp3.png

6zRCp3.png

Link to comment
Share on other sites

ελα τωρα!!!σε βρισκω υπερβολικη:lol::lol::lol::lol::lol::lol: για αυτο το καμαρι του σταθμου μιλας???:lol::lol::lol::lol::lol:αν δεν ηταν οι κοπελες στην γραμματεια που ειναι πολυ καλες καινουριο θα το ειχα κανει στην εγκυμοσυνη μου...υπαρχει κ στην αγια σοφια στον πειραια(κοντα στο λιμανι )αν σε βολευει..παντως μη συγχυζεσαι!!δεν εισαι η μονη!!!!οσες τον εχουμε πετυχει τα ιδια λεμε!!!

Link to comment
Share on other sites

georkost, μπορεις να μου δωσεις στοιχεια για το κεντρο που λες στον Πειραιά? Την διευθυνση και τηλεφωνο αν εχεις? Αγια Σοφια εννοείς εκκλησία? Σε ποιο ΙΚΑ ανήκει για να το βρω στο Ιντερνετ? Εκει ειναι ποιό ανθρωπινοι οι γιατροι?

7SKXp3.png

6zRCp3.png

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
georkost, μπορεις να μου δωσεις στοιχεια για το κεντρο που λες στον Πειραιά? Την διευθυνση και τηλεφωνο αν εχεις? Αγια Σοφια εννοείς εκκλησία? Σε ποιο ΙΚΑ ανήκει για να το βρω στο Ιντερνετ? Εκει ειναι ποιό ανθρωπινοι οι γιατροι?

 

πω πω..συγγνωμη τωρα το ειδα!!!:oops::oops::oops:ειναι καθετα στην Βλαχακου..πολυ κοντα στο λιμανι..αν ξερεις που ειναι το jumbo χοντρα χοντρα 2 τετραγωνα απο πισω..

1000 συγγνωμη και παλι

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...