Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

κατά πόσο επηρεάζει το ζάχαρο την ζωή μιας εγκύου


Recommended Posts

Γεία σας,Είμαι 14 εβδομάδων έγκύος.Κατά την εξέταση ζαχάρου που έκανα νηστική, η πρώτη τιμή ήταν 81 και μετά την λήψη 50gr γλυκόζης 156. Η γυκαικολόγος μου είπε ότι η δεύτερη τιμή είναι πολύ υψηλή και μου είπε ότι πρέπει οποδήποτε να κάνω καμπύλη ζαχάρου κατά την οποία θα μου πάρουν 3 φορές αίμα και την οποία θα κάνω αύριο. Όταν έκανα την πρώτη φορά εξέταση αφού μου έδωσαν την γλυκόζη πήγα σπίτι και κοιμήθηκα και ξαναπήγα μετά από μία ώρα.Λέτε αυτό να φταίει και η δεύτερη τιμή ήταν υψηλή ή πρέπει να είσαι ακινησία έτσι και αλλιώς?Έχω πολύ άγχος για αύριο αλλά ότι και να γίνει είπα θα το παλέψω.:|

Θέλω να ξέρω κατά πόσο αλλάζει η καθημερινότητα μιας εγκύου και αν η ύπαρξη ζαχάρου στην εγκυμοσύνη επηρεάζει και στην εργασία μια έγκυο? Δουλέυω 8άρο και βάλε σε τράπεζα με πολύ άγχος.Θα χειροτερέψει την κατάστασή μου εφόσον επιβεβαιωθούν οι φόβοι?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


ρούλη, απο τα λιγα που ξερω, στην καμπύλη δεν πρεπει να κινεισαι (εντονα), γιατι το καις το ζαχαρο. αρα φυσιολογικά ο υπνος δεν εκανε κακό. Ίσως αλλοιωσε το αποτελεσμα, αλλά προς τα κάτω, όχι προς τα πάνω! Το ζαχαρο επηρεαζει τη ζωή μιας εγκυου, αλλά υπαρχουν πολλές μορφές. Μπορεί το δικο σου να ρυθμιστεί μονο με διατροφή (ήπια μορφή) ή ακομα και να χρειαστείς ενεσεις ινσουλίνης (δύσκολη μορφή). Επισης, το αγχος, ανεβαζει το ζαχαρο!

Σε καθε περιπτωση αρμοδιος είναι ο ενδοκρινολογος-διαβητολογος και οχι ο γυναικολογος. Σημασία εχει όμως να συνεργαζονται οι δυο ειδικοτητες!

Σου ευχομαι ενα γερό και τελειομηνο μωράκι!!!

pdNQp3.pngjWt5p3.png

 

  

Link to comment
Share on other sites

Γεία σας,Είμαι 14 εβδομάδων έγκύος.Κατά την εξέταση ζαχάρου που έκανα νηστική, η πρώτη τιμή ήταν 81 και μετά την λήψη 50gr γλυκόζης 156. Η γυκαικολόγος μου είπε ότι η δεύτερη τιμή είναι πολύ υψηλή και μου είπε ότι πρέπει οποδήποτε να κάνω καμπύλη ζαχάρου κατά την οποία θα μου πάρουν 3 φορές αίμα και την οποία θα κάνω αύριο. Όταν έκανα την πρώτη φορά εξέταση αφού μου έδωσαν την γλυκόζη πήγα σπίτι και κοιμήθηκα και ξαναπήγα μετά από μία ώρα.Λέτε αυτό να φταίει και η δεύτερη τιμή ήταν υψηλή ή πρέπει να είσαι ακινησία έτσι και αλλιώς?Έχω πολύ άγχος για αύριο αλλά ότι και να γίνει είπα θα το παλέψω.:|

Θέλω να ξέρω κατά πόσο αλλάζει η καθημερινότητα μιας εγκύου και αν η ύπαρξη ζαχάρου στην εγκυμοσύνη επηρεάζει και στην εργασία μια έγκυο? Δουλέυω 8άρο και βάλε σε τράπεζα με πολύ άγχος.Θα χειροτερέψει την κατάστασή μου εφόσον επιβεβαιωθούν οι φόβοι?

κανονικα επρεπε να μην περπατησεις αλλα εαν ρολο το σακχαρο θα επεφτε δεν θα ανεβαινε. εγω εμφανισα σακχαρο απο την 5η εβδομαδα και δεν επηρεαστηκε καθολου η ζωη μου.

sq3Zp2.png
Link to comment
Share on other sites

Επίσης, εαν εμφανισεις διαβητη κύησης, εχεις αυξημνο ποσοστό να εμφανίσεις ζαχαρο μεγαλώνοντας. Αυτό που προεχει όμως τωρα είναι η υγεια του μωρού σου!!!

Christy28, ξαναεκανα καμπυλη ζαχαρου και ινσουλινης το Σαββατο. Και λεω ξανα, γιατί ο διαβητολογος που πήγα αρχικά (ξερεις ποιος) δε μου ειπε να κανω και ινσουλινης μαζί και εν τελει χρειαζόταν! Έπεσαν όλοι να με φανε που δεν την έκανα και κανεις δεν το πιστευε όταν έλεγα ότι ο γιατρός δεν τη ζήτησε... Οποτε άλλαξα διαβητολογο και ξεκινησα φουλ πακετο εξετασεων. Ανυπομονώ να παρω τα αποτελεσματα μηπως δω προκοπή...

Η μπέμπα σου τι κανει?

pdNQp3.pngjWt5p3.png

 

  

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Γεία σας,Είμαι 14 εβδομάδων έγκύος.Κατά την εξέταση ζαχάρου που έκανα νηστική, η πρώτη τιμή ήταν 81 και μετά την λήψη 50gr γλυκόζης 156. Η γυκαικολόγος μου είπε ότι η δεύτερη τιμή είναι πολύ υψηλή και μου είπε ότι πρέπει οποδήποτε να κάνω καμπύλη ζαχάρου κατά την οποία θα μου πάρουν 3 φορές αίμα και την οποία θα κάνω αύριο. Όταν έκανα την πρώτη φορά εξέταση αφού μου έδωσαν την γλυκόζη πήγα σπίτι και κοιμήθηκα και ξαναπήγα μετά από μία ώρα.Λέτε αυτό να φταίει και η δεύτερη τιμή ήταν υψηλή ή πρέπει να είσαι ακινησία έτσι και αλλιώς?Έχω πολύ άγχος για αύριο αλλά ότι και να γίνει είπα θα το παλέψω.:|

Θέλω να ξέρω κατά πόσο αλλάζει η καθημερινότητα μιας εγκύου και αν η ύπαρξη ζαχάρου στην εγκυμοσύνη επηρεάζει και στην εργασία μια έγκυο? Δουλέυω 8άρο και βάλε σε τράπεζα με πολύ άγχος.Θα χειροτερέψει την κατάστασή μου εφόσον επιβεβαιωθούν οι φόβοι?

 

Γεια σου Ρούλη,

 

καταρχήν πρέπει να είσαι ήρεμη.

 

Πάσχω από διαβήτη τύπου ΙΙ (μη ινσουλινοεξαρτώμενος) και κατάφερα και έκανα δύο υπέροχα κορίτσια.

 

Για όλη μου τη ζωή είμαι αναγκασμένη να παίρνω χάπι πριν φάω ή πριν πιω οτιδήποτε για να μη μου ανέβει το ζάχαρο.

 

Όταν έμεινα έγκυος αναγκαστικά σταμάτησα τη λήψη του χαπιού και ακολουθούσα μια ειδική διατροφή (αν και καμιά φορά έτρωγα και καμιά σοκολατίτσα!!!)

 

Η καθημερινότητα μου παρέμεινε η ίδια, δεν είδα καμία διαφορά στη ζωή μου απλά ήμουν λίγο πιο προσεκτική σε θέματα διατροφής και είχα μαζί μου μετρητή ζαχάρου για να κάνω τις μετρήσεις μου.

 

Εγώ ήμουν σε ναυτιλιακή εταιρεία (εκεί να δεις άγχος!) και δούλευα μέχρι την τελευταία στιγμή.

 

Αν έχεις μια καλή εγκυμοσύνη (όπως ήταν και οι 2 δικές μου) τότε δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα!

 

Απλά χρειάζεται λίγο προσοχή και ισορροπημένη διατροφή.

[IMG]http://lbym.lilypie.com/Suo4p2.png[/IMG]
[IMG]http://lb4m.lilypie.com/5wubp2.png[/IMG]
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ catSai. Μου έδωσες κουράγιο και δύναμη για να αντιμετωπίσω ό,τι χρειαστεί.

 

Κι εσύ να είσαι καλά και το μωράκι σου!

 

Ότι και να σου πουν οι γιατροί εσύ να παραμένεις ήρεμη και να μη το σκέφτεσαι!

 

Εγώ πάντως όταν έπαψα να το σκέφτομαι παρατήρησα ότι το ζάχαρο μου παρέμενε σε χαμηλά επίπεδα και γέννησα με φυσιολογικό τοκετό δύο τελειόμηνα κορίτσια με φυσιολογικό βάρος.

[IMG]http://lbym.lilypie.com/Suo4p2.png[/IMG]
[IMG]http://lb4m.lilypie.com/5wubp2.png[/IMG]
Link to comment
Share on other sites

Επίσης, εαν εμφανισεις διαβητη κύησης, εχεις αυξημνο ποσοστό να εμφανίσεις ζαχαρο μεγαλώνοντας. Αυτό που προεχει όμως τωρα είναι η υγεια του μωρού σου!!!

Christy28, ξαναεκανα καμπυλη ζαχαρου και ινσουλινης το Σαββατο. Και λεω ξανα, γιατί ο διαβητολογος που πήγα αρχικά (ξερεις ποιος) δε μου ειπε να κανω και ινσουλινης μαζί και εν τελει χρειαζόταν! Έπεσαν όλοι να με φανε που δεν την έκανα και κανεις δεν το πιστευε όταν έλεγα ότι ο γιατρός δεν τη ζήτησε... Οποτε άλλαξα διαβητολογο και ξεκινησα φουλ πακετο εξετασεων. Ανυπομονώ να παρω τα αποτελεσματα μηπως δω προκοπή...

Η μπέμπα σου τι κανει?

Ειχες παει απο οτι θυμαμαι σε αυτον που διατηρουσα τις επιφυλαξεις μου ετσι δεν ειναι? σε ποιον πηγες τωρα? η μπεμπα μου εχει γκρινια,ειναι λιγο συναχομενη. κατα τα αλλα ξενυχτι και αγιος ο Θεος! περιμενω πμ με τα νεα σου! φιλια

sq3Zp2.png
Link to comment
Share on other sites

γεια σας κοριτσια !!!

εγω στην 1η εγκυμοσυνη εκανα καμπυλη ζαχαρου και ο γιατρος μου ειπε οτι εχω διαβητη κυησης.

πηγα σε διατροφολογο και μου ειπε να ακολουθησω μια διαιτα και να μετραω το ζαχαρο μου 1 ωρα μετα απο καθε γευμα και οτι θα πρεπει να ειναι κατω απο 110.

ευτυχως το ρυθμισα με τη διαιτα και δεν χρειαστηκε να κανω ινσουλινη!!

τελικα γεννησα ενα τελειωμηνο υγιες αγορακι με φυσιολογικο τοκετο!!

τωρα ειμαι παλι εγκυος με διδυμα 24 εβδομαδων και ακολουθω παλι την ιδια διαιτα και δεν εχω προβλημα!!

το μονο που μου τη δινει ειναι οτι δεν μπορω να φαω οτι θελω και καποιες φορεσ εχω εντονη επιθυμια για γλυκα,ζυμαρικα,ψωμια και ζοριζομαι....

σκεφτομαι ομως τα μωρακια και παιρνω δυναμη και κουραγιο....

ο γιατρος μου ειπε οτι αν ο διαβητης δεν ρυθμιστει υπαρχει κινδυνος για τα μωρα και ετσι δεν ξεφευγω καθολου απο τη διαιτα μου...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Γειά σας κορίτσια!

Εμένα ο γυναικολόγος με έβαλε να κάνω την καμπύλη με γλυκόζη 50 γρ. από τις πρώτες εβδομάδες της εγκυμοσύνης και οι τιμές βγήκαν στα όρια: 104 προ λήψεως και 141,5 μετά. Αμέσως μου σύστησε διαβητολόγο και μου έδωσε το μηχάνημα μέτρησης του ζαχάρου. Ο διαβητολόγος μου είπε να μην τρώω γλυκά, μέλι,τηγανητά, πίτες, πίτσες, όσπρια και κρέμες γάλακτος. Μέχρι πριν λίγες μέρες, σπάνια ξέφευγα απο το όριο, το 120 μετά το φαγητό, και αυτές που ξέφευγα δεν ξεπερνούσαν το 130. Και μάλιστα έτυχε να φάω και πίτσες και καρμπονάρες. Από την Παρασκευή όμως τα πράγματα πάνε απο το κακό στο χειρότερο. Με ψητές πατάτες σήμερα μου πήγε 149, με παξιμάδι,ντομάτα και λίγη φέτα 122, μέχρι και το πρωί πριν το φαγητό είχα 98 με όριο το 90. Μ'έχει πάρει απο κάτω, έχω τρομερό θυμό κάθε φορά που οι τιμές είναι τόσο υψηλές. Δεν έχω πει ακόμη τίποτα στο διαβητολόγο γιατί θέλω πρώτα να συγκεντρώσω τις τιμές μιας εβδομάδας. Ωστόσο τρέμω για το τι θα μου απαγορεύσει πάλι. Ξέρω οτι θα μου κόψει τις πατάτες- όχι τις τηγανιτές,αυτές κόπηκαν απο την αρχή, αλλά και τις ψητές,και τις βραστές. Εχω ήδη θέμα με το φαγητό γιατι το κρέας δεν το τρώω, το σιχαίνομαι. Οπότε απο αυτά που επιτρέπονται μόνο τα λαχανικά απομένουν. Είναι δυνατόν να βγάλω την εγκυμοσύνη μόνο με λαχανικά; Τώρα είμαι στην 15η εβδομάδα που την κλέινω την Κυριακή. Προσωπικά, το ζάχαρο μ'έχει επηρέασει πολύ γιατι οι υδατάνθρακες, το άμυλο και τα γαλακτομικά ήταν πάντα το βασικό μέρος της διατροφής μου και έχω προβληματιστεί. Και γενικά τα όχι και τα μη με ενοχλούν πολύ, νιώθω σαν άρρωστη και δεν μπορώ να απολαύσω την εγκυμοσύνη μου. Και στεναχωριέμαι γιατί είναι ακόμη πολύ νωρίς και φοβάμαι για το πως θα πάει μετά και επιπλέον ανησυχώ για το μωρό. Εμένα όλο αυτό το θέμα, να έχω καθημερινά το πρόβλημα: τι να φάω που να μην ανεβάζει το ζάχαρο και ταυτοχρονα να προσφέρει στο μωρό; και αυτο το τρύπημα και την ανησυχία για τις τιμές που θα βγουν μου έχει ρημάξει την ψυχολογία. Και ίσως καλύτερα να μην ήξερα τίποτα γιατί τότε θα ήμουν πιο ήρεμη παρά τώρα που μπορεί και αυτή ακριβώς η διαδικασία να μου κάνει το κακό:-(

Link to comment
Share on other sites

Αχ! Στην πρωτη μου εγκυμοσυνη η καμπυλη ζαχαρου υψηλη , η γυναικολογος με εστειλε σε ενδροκρινολογο και ουτα καθε εξης ( διαιτα , μετρησεις κλπ ) στην δευτερη μου εγκυμοσυνη η καμπυλη εδειξε υπογλυκαιμια , κανενα προβλημα εκει και τωρα παλι ζαχαρο στην τριτη μου εγκυμοσυνη .Η αληθεια ειναι οτι δεν με πειραζει το ζαχαρο τοσο πολυ οσο η λαιμαργια μου . Θελω ολα τα γλυκα και μπορω να τα φαω εστω και κρυφα . δεν μπορω να σταματησω. Μπορω να ειμαι ολη μερα μονο με γλυκα και με καθολου φαγητο . Κι επειδη η καμπυλη εδειξε ζαχαρο σημαινει οτι εχω προδιαθεση .Καποια στιγμη στη ζωη μου θα ειμαι διαβητικη ....κριμα γιατι εγω λατρευω το σιροπι!Ειναι κληρονομικο ο πατερας μου ειναι διαβητικος...

Link to comment
Share on other sites

Αχ! Στην πρωτη μου εγκυμοσυνη η καμπυλη ζαχαρου υψηλη , η γυναικολογος με εστειλε σε ενδροκρινολογο και ουτα καθε εξης ( διαιτα , μετρησεις κλπ ) στην δευτερη μου εγκυμοσυνη η καμπυλη εδειξε υπογλυκαιμια , κανενα προβλημα εκει και τωρα παλι ζαχαρο στην τριτη μου εγκυμοσυνη .Η αληθεια ειναι οτι δεν με πειραζει το ζαχαρο τοσο πολυ οσο η λαιμαργια μου . Θελω ολα τα γλυκα και μπορω να τα φαω εστω και κρυφα . δεν μπορω να σταματησω. Μπορω να ειμαι ολη μερα μονο με γλυκα και με καθολου φαγητο . Κι επειδη η καμπυλη εδειξε ζαχαρο σημαινει οτι εχω προδιαθεση .Καποια στιγμη στη ζωη μου θα ειμαι διαβητικη ....κριμα γιατι εγω λατρευω το σιροπι!Ειναι κληρονομικο ο πατερας μου ειναι διαβητικος...

 

στην δική μου περίπτωση πάντως δεν υπάρχει θέμα κληρονομικότητας και γι'αυτό έπεσα απο τα σύννεφα όταν ο γιατρός με παρέπεμψε σε διαβητολόγο.Απο την άλλη δεν είμαι λάτρης των γλυκών αλλά τώρα που μου απαγορεύτηκαν τα λαχταράω ακόμη και αυτά που δεν έτρωγα ποτέ. :| Το χειρότερο μου όμως θα είναι αν μου απαγορευσουν τα ζυμαρικά που είναι η μεγάλη μου αδυναμία

Link to comment
Share on other sites

Δεν στα εχει απαγορεψει ακομα? Ποσο μηνων εισαι ? Η αληθεια ειναι παντως οτι η γιατρος μου ελεγε οτι σε μια εγκυος δεν μπορουμε να απαγορεψουμε τιποτα απλα να περιορισουμε την ποσοτητα .Εγω εκει εχω το προβλημα στην ποσοτητα , δεν μου αρκει ενα κοματακι σοκολατα την εβδομαδα...Απο κιλα πως πας?

Link to comment
Share on other sites

Δεν στα εχει απαγορεψει ακομα? Ποσο μηνων εισαι ? Η αληθεια ειναι παντως οτι η γιατρος μου ελεγε οτι σε μια εγκυος δεν μπορουμε να απαγορεψουμε τιποτα απλα να περιορισουμε την ποσοτητα .Εγω εκει εχω το προβλημα στην ποσοτητα , δεν μου αρκει ενα κοματακι σοκολατα την εβδομαδα...Απο κιλα πως πας?

 

είμαι στην 15η εβδομαδα, δηλ. την κλείνω την Κυριακή. Ελπίζω να μην μου τα κόψει γιατί τότε θα λιμοκτονήσω. Απο κιλά αυτή την εβδομάδα είμαι +1 απο το αρχικό βάρος. Εχω μικρά σκαμπανεβάσματα, δηλ. αρχικά ήμουν -1,5 μετά το ξαναπήρα, πήγα στο +1,5 απο το αρχικό και τώρα έχασα το μισό και είμαι όπως είπα +1. Επίσης, έως τώρα η ημερολογιακή ηλικία του εμβρύου ήταν ακριβώς ίδια με την υπερηχογραφική. Αυτά εως 1/2 που έκανα τον τελευταίο υπέρηχο. Τώρα δεν ξέρω τι γίνεται, περιμένω να ξαναπάω στις 23 του μήνα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Γειά σας κορίτσια!

Εμένα ο γυναικολόγος με έβαλε να κάνω την καμπύλη με γλυκόζη 50 γρ. από τις πρώτες εβδομάδες της εγκυμοσύνης και οι τιμές βγήκαν στα όρια: 104 προ λήψεως και 141,5 μετά. Αμέσως μου σύστησε διαβητολόγο και μου έδωσε το μηχάνημα μέτρησης του ζαχάρου. Ο διαβητολόγος μου είπε να μην τρώω γλυκά, μέλι,τηγανητά, πίτες, πίτσες, όσπρια και κρέμες γάλακτος. Μέχρι πριν λίγες μέρες, σπάνια ξέφευγα απο το όριο, το 120 μετά το φαγητό, και αυτές που ξέφευγα δεν ξεπερνούσαν το 130. Και μάλιστα έτυχε να φάω και πίτσες και καρμπονάρες. Από την Παρασκευή όμως τα πράγματα πάνε απο το κακό στο χειρότερο. Με ψητές πατάτες σήμερα μου πήγε 149, με παξιμάδι,ντομάτα και λίγη φέτα 122, μέχρι και το πρωί πριν το φαγητό είχα 98 με όριο το 90. Μ'έχει πάρει απο κάτω, έχω τρομερό θυμό κάθε φορά που οι τιμές είναι τόσο υψηλές. Δεν έχω πει ακόμη τίποτα στο διαβητολόγο γιατί θέλω πρώτα να συγκεντρώσω τις τιμές μιας εβδομάδας. Ωστόσο τρέμω για το τι θα μου απαγορεύσει πάλι. Ξέρω οτι θα μου κόψει τις πατάτες- όχι τις τηγανιτές,αυτές κόπηκαν απο την αρχή, αλλά και τις ψητές,και τις βραστές. Εχω ήδη θέμα με το φαγητό γιατι το κρέας δεν το τρώω, το σιχαίνομαι. Οπότε απο αυτά που επιτρέπονται μόνο τα λαχανικά απομένουν. Είναι δυνατόν να βγάλω την εγκυμοσύνη μόνο με λαχανικά; Τώρα είμαι στην 15η εβδομάδα που την κλέινω την Κυριακή. Προσωπικά, το ζάχαρο μ'έχει επηρέασει πολύ γιατι οι υδατάνθρακες, το άμυλο και τα γαλακτομικά ήταν πάντα το βασικό μέρος της διατροφής μου και έχω προβληματιστεί. Και γενικά τα όχι και τα μη με ενοχλούν πολύ, νιώθω σαν άρρωστη και δεν μπορώ να απολαύσω την εγκυμοσύνη μου. Και στεναχωριέμαι γιατί είναι ακόμη πολύ νωρίς και φοβάμαι για το πως θα πάει μετά και επιπλέον ανησυχώ για το μωρό. Εμένα όλο αυτό το θέμα, να έχω καθημερινά το πρόβλημα: τι να φάω που να μην ανεβάζει το ζάχαρο και ταυτοχρονα να προσφέρει στο μωρό; και αυτο το τρύπημα και την ανησυχία για τις τιμές που θα βγουν μου έχει ρημάξει την ψυχολογία. Και ίσως καλύτερα να μην ήξερα τίποτα γιατί τότε θα ήμουν πιο ήρεμη παρά τώρα που μπορεί και αυτή ακριβώς η διαδικασία να μου κάνει το κακό:-(

 

Οταν το ζαχαρο σταματαει να ρυθμιζεται με την διατροφη,ο γιατρος μας ξεκιναει ινσουλινη .Πολλες γυναικες κανουν ινσουλινη στην εγκυμοσυνη και μετα την σταματανε και τρωνε ο,τι και πριν..και να ξερεις εαν υπαρχει διαβητης κυησης,δεν εχει σχεση με το τι τρως (μονο).Εγω απο κει που το ρυθμιζα με διατροφη,ενα ωραιο πρωι ξυπναω με 130 (νυστικη)και αρχισα ινσουλινη.Μην σου πω οτι με την ισνουλινη ειναι και καλυτερα γιατι μπορεις καμια φορα να κανεις και την παρασπονδια σου...

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας κορίτσια, διανύω την 9η εβδομάδα της εγκυμοσύνης μου, έκανα εξετάσεις και μου βρήκαν 97 ζάχαρο, αλλα και ίχνη γλυκόζης στα ούρα, αυτό δεν μου φαίνεται και πολύ καλο, εσείς τι λέτε? Η πλάκα είναι ότι λόγω εγκυμοσύνης δεν τρώω γλυκά ειδικά σοκολάτα γιατί μου φέρνει απίστευτη καούρα και ξινίλα. Τρώω πολύ λεμόνι και τρελαίνομαι για κρέας.

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lmtf.lilypie.com/tovmp2.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Maternity tickers" /></a>

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας κορίτσια, διανύω την 9η εβδομάδα της εγκυμοσύνης μου, έκανα εξετάσεις και μου βρήκαν 97 ζάχαρο, αλλα και ίχνη γλυκόζης στα ούρα, αυτό δεν μου φαίνεται και πολύ καλο, εσείς τι λέτε? Η πλάκα είναι ότι λόγω εγκυμοσύνης δεν τρώω γλυκά ειδικά σοκολάτα γιατί μου φέρνει απίστευτη καούρα και ξινίλα. Τρώω πολύ λεμόνι και τρελαίνομαι για κρέας.

 

Δεν ξέρω αν έχεισ ζάχαρο, εμένα μου το βρήκαν στην καμπύλη. Αυτό θα σου το πει ο γιατρός. Πάντως, αφου νιώθεις απέχθεια για τα γλυκά και τρελαίνεσαι για το κρέας δεν θα έχεις πρόβλημα γιατί το κρέας δεν το ανεβάζει οπότε μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

Οταν το ζαχαρο σταματαει να ρυθμιζεται με την διατροφη,ο γιατρος μας ξεκιναει ινσουλινη .Πολλες γυναικες κανουν ινσουλινη στην εγκυμοσυνη και μετα την σταματανε και τρωνε ο,τι και πριν..και να ξερεις εαν υπαρχει διαβητης κυησης,δεν εχει σχεση με το τι τρως (μονο).Εγω απο κει που το ρυθμιζα με διατροφη,ενα ωραιο πρωι ξυπναω με 130 (νυστικη)και αρχισα ινσουλινη.Μην σου πω οτι με την ισνουλινη ειναι και καλυτερα γιατι μπορεις καμια φορα να κανεις και την παρασπονδια σου...

 

Το έχω καταλάβει ότι δεν έχει σχέση μόνο με το τι τρως και αυτό είναι που με τρελαίνει δεν ξέρω πως να το αντιμετωπίσω. Ε, θα ήθελα να αποφύγω όσο μπορώ την ινσουλίνη. Δεν είναι πολύ νωρίς ακόμη; Εσυ σε ποια εβδομάδα της εγκυμοσύνης την ξεκίνησες; Και τι εννοείς να κάνω ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ παρασπονδία; Δεν θα μπορώ να τρώω ότι θέλω; δηλ και θεραπεία και ενέσεισ;;;

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας κορίτσια, διανύω την 9η εβδομάδα της εγκυμοσύνης μου, έκανα εξετάσεις και μου βρήκαν 97 ζάχαρο, αλλα και ίχνη γλυκόζης στα ούρα, αυτό δεν μου φαίνεται και πολύ καλο, εσείς τι λέτε? Η πλάκα είναι ότι λόγω εγκυμοσύνης δεν τρώω γλυκά ειδικά σοκολάτα γιατί μου φέρνει απίστευτη καούρα και ξινίλα. Τρώω πολύ λεμόνι και τρελαίνομαι για κρέας.

 

Η φυσιολογικη τιμη ζαχαρου ειναι 60 με 120 mg/dl ή 3 με 6 mmol/L

οποτε εισαι στα φυσιολογικα ορια.ειχες φαει/πιει κατι πριν τη μετρηση?

το δειγμα ουρων,ηταν οχι απ τα πρωτα,αλλα απ τη μεση της ροης?καθως επηρεαζει λιγακι τις μετρησεις

as1cHuj0g410010MTI2NzUwZHwxNTM5OGRifE1ZIEJBQlkgQk9ZIElT.gif
Link to comment
Share on other sites

Η φυσιολογικη τιμη ζαχαρου ειναι 60 με 120 mg/dl ή 3 με 6 mmol/L

οποτε εισαι στα φυσιολογικα ορια.ειχες φαει/πιει κατι πριν τη μετρηση?

το δειγμα ουρων,ηταν οχι απ τα πρωτα,αλλα απ τη μεση της ροης?καθως επηρεαζει λιγακι τις μετρησεις

 

Οχι ήταν τα πρώτα πρώτα ούρα. Είχα φάει το απόγευμα χαλβάς σιμιγδαλενιο και το βράδυ έφαγα φρυγανιές.

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lmtf.lilypie.com/tovmp2.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Maternity tickers" /></a>

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας κορίτσια, διανύω την 9η εβδομάδα της εγκυμοσύνης μου, έκανα εξετάσεις και μου βρήκαν 97 ζάχαρο, αλλα και ίχνη γλυκόζης στα ούρα, αυτό δεν μου φαίνεται και πολύ καλο, εσείς τι λέτε? Η πλάκα είναι ότι λόγω εγκυμοσύνης δεν τρώω γλυκά ειδικά σοκολάτα γιατί μου φέρνει απίστευτη καούρα και ξινίλα. Τρώω πολύ λεμόνι και τρελαίνομαι για κρέας.

Η ανωτερη φυσιολικη τιμη του σακχαρου νηστειας κατα την διαρκεια της εγκυμοσυνης ειναι 90! ειχα κι εγω σακχαρο νηστειας και αυτο που μου τονιζε ο διαβητολογος μου ειναι οτι ειναι διαφορετικα τα φυσιολογικα ορια για την εγκυμοσυνη, οπως επισης δεν ειναι φυσιολογικο να εχουμε σακχαρο στα ουρα μας, καθε τοσο εκανα εξεταση για να δουν αν εχω σακχαρο στα ουρα, εαν δεν ειχα σημαινε (μαζι και με αλλους παραγοντες) οτι το σακχαρο μου ειναι ρυθμισμενο. Να πας σε εναν διαβητολογο αμεσα και θα σου πει τι να κανεις.

Ευχομαι ενα γερο μωρο και μια ευκολη ςεκυμοσυνη!!!

sq3Zp2.png
Link to comment
Share on other sites

Αχ! Στην πρωτη μου εγκυμοσυνη η καμπυλη ζαχαρου υψηλη , η γυναικολογος με εστειλε σε ενδροκρινολογο και ουτα καθε εξης ( διαιτα , μετρησεις κλπ ) στην δευτερη μου εγκυμοσυνη η καμπυλη εδειξε υπογλυκαιμια , κανενα προβλημα εκει και τωρα παλι ζαχαρο στην τριτη μου εγκυμοσυνη .Η αληθεια ειναι οτι δεν με πειραζει το ζαχαρο τοσο πολυ οσο η λαιμαργια μου . Θελω ολα τα γλυκα και μπορω να τα φαω εστω και κρυφα . δεν μπορω να σταματησω. Μπορω να ειμαι ολη μερα μονο με γλυκα και με καθολου φαγητο . Κι επειδη η καμπυλη εδειξε ζαχαρο σημαινει οτι εχω προδιαθεση .Καποια στιγμη στη ζωη μου θα ειμαι διαβητικη ....κριμα γιατι εγω λατρευω το σιροπι!Ειναι κληρονομικο ο πατερας μου ειναι διαβητικος...

 

Κι εγώ είμαι διαβητική τύπου ΙΙ (κληρονομικό από τον πατέρα μου) αλλά τρώω και γλυκά και ζυμαρικά (με μέτρο πάντα!!!) αλλά πάντα πίνω ένα χάπι πριν φάω.

 

Επίσης θα ήθελα να πω ότι καμιά φορά οι μετρητές ζαχάρου που δίνουν οι ενδοκρινολόγοι (σπάνιο μεν αλλά εμένα μου συνέβη) δίνουν λάθος αποτελέσματα (λόγω ελαττωματικότητας).

 

Στην πρώτη μου εγκυμοσύνη μου έδωσε ο ενδοκρινολόγος μετρητή ο οποίος μου έδινε αποτελέσματα 170-190. Από το φόβο μου είχα αρρωστήσει γιατί ο γιατρός μου έλεγε ότι δυστυχώς θα πρέπει να ξεκινήσω ινσουλίνη.

 

Οταν όμως πήγα στο ιατρείο του και μου έκανε κι εκείνος μέτρηση με το δικό του μετρητή και με το δικό μου (γιατί έλεγα, αποκλείεται τόσο υψηλό ζάχαρο, θα το καταλάβαινα) τελικά αποδείχθηκε ότι ο μετρητής είναι ελαττωματικός και έδινε ψευδή αποτελέσματα.

[IMG]http://lbym.lilypie.com/Suo4p2.png[/IMG]
[IMG]http://lb4m.lilypie.com/5wubp2.png[/IMG]
Link to comment
Share on other sites

Οχι ήταν τα πρώτα πρώτα ούρα. Είχα φάει το απόγευμα χαλβάς σιμιγδαλενιο και το βράδυ έφαγα φρυγανιές.

 

Θεωρω πως η εξεταση που εκανες,δεν ηταν καμπυλη ζαχαρου,αλλα απλη μετρηση με ζαχαρομετρο,χωρις να εχεις φαει το πρωι.97 εισαι ενταξει.Τι σου ειπαν κ απ το κεντρο που εκανες την εξεταση?

 

Στη βιβλιογραφια κ στα εξεταστικα κεντρα θα βρεις διαφορετικες τιμες,αλλα δεν αποκλεινουν πολυ μεταξυ τους. 70 με 120 πριν απο γευμα κ κατω απο 180 δυο ωρες μετα το γευμα.Ο γιατρος σου ομως ειναι εκεινος με τον οποιο θα συζητησετε και θα αποφασισει ποια ειναι τα ορια για εσενα,πως μπορεις να ρυθμισεις το ζαχαρο σου,τι να προσεχεις κλπ

 

Αν αισθανεσαι ανασφαλεια,μπορεις να ζητησεις να σου γινει καμπυλη ζαχαρου,οπου με αυτη την εξεταση κ παραλληλα με συμπτωματολογια,μπορει να ανιχνευθει διαβητης οπου κ παλι με τον γιατρο σου θα συζητησετε για τη ρυθμηση του ζαχαρου σου.

 

Η εξεταση ουρων γινεται για πολλους λογους,οχι μονο για την ευρεση ζαχαρου κ δεν αποτελει παντα αξιοπιστο δεικτη,ευρεσης προβληματος ρυθμησης του ζαχαρου

 

Γενικα παντως,καλο ειναι να προσεχεις τη διατροφη σου κ να γυμναζεσαι ελαφρα εαν μπορεις.Μην αγχωνεσαι,απολαυσε την εγκυμοσυνη σου κ εμπιστευσου το ενστικτο σου εαν κατι σου λεει πως δεν παει καλα,ψαξτο.

as1cHuj0g410010MTI2NzUwZHwxNTM5OGRifE1ZIEJBQlkgQk9ZIElT.gif
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...