Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΜΝΙΑΚΟΥ


Recommended Posts

Υγρου

γεια σας κορίτσια πήγα στης 7 φεβρουαρίου στον γυναικολογο και μου βρηκε πολλα υγρα στην κοιλιά μου είπε ξεκουραση οχι σκυψίματα οχι περπατημα και να συμπεριφέρομαι σαν να ειμαι 9 μηνών ....η κοιλιά μου ειναι πολυ μεγαλη για 29 εβδομάδων,να παιρνω την πίεση καθημερινά και να κανω καμπύλη ζαχάρου .....

επειδη την πρωτη φορά ειχα γεννησει 32 εβδομάδω εχω φοβηθει ξερετε τιποτα επι του θέματος σας εχει συμβει εχετε αναλογη εμπειρια.??

 

μπορειν να συμβει τιποτα στο μωρο!??

εντωμεταξυ να σας πω οτι λογω και προοωρων συσπασεων παιρνω yutopar rulid αντιβίωση utrogestan κολπικά υπόθετα και εχουν ηρεμησει οι συσπάσεις!!

περιμενω σχολια σας!

ff033a3307.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Ki εμενα μου βρηκε αυξημενο αμνιακο,την καμπυλη την εκανα ηταν μια χαρα,το μονο που μου ειπε ηταν να προεχω να μην κουραζομαι και να μην σηκωνω το μωρο!Αλλα νομιζα οτι μου τα πε ετσι γενικα οπως συνηθως!Λες να μου το ειπε γι αυτο?

Οπως και να χει να προσεχουμε...λιγο εμεινε!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κοριτσια κι εγω ειχα πολυ ομως υγρο,εχω γεννησει εδω και 11 μηνες,ολα μια χαρα μην στεναχωριεσαι γλυκια μου ολα καλαθα πανε κι εγω ειχα διαβασει τρομακτικα πραγματα αλλα απο τη στιγμη που ο γιατρος σου δεν λεει τιποτα χαλαρωσε,φαντασου εγω ειχα τοσο πολυ που μου σκασαν αυτοι τα νερα και οταν εβγαινε ειχα κιαλλα υγρα που βγηκαν μαζι με τον μικρο:D:D:Dαπλα να μην κουραζεσαι πολυ α λογο πολλων υγρων εκανα πιο συχνα υπερηχους μονο αυτο,ευχομαι να πανε ολα τελειααααααααααααα:D:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

χαχχαχα ουτε στην ωρα μου ουτε προωρα,3 μερες αργοτερα:D:D:Dγι αυτο σου λεω χαλαρωσε απλα λιγη προσοχη θελει,παντως εγω εριχνα πολυυυυυυυυυυυυυ περπατημα μιλαμε για 4 ωρες ημερησιως ουτε θυμαμαι που πηγαινα:D:D:Dδεν επαθα τιποτα,αντε με το καλοοοοοοοοοοο

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάλι που μου διέγνωσαν πολυ-υδράμνιο(πολύ αυξημένο αμνιακό δηλαδη) πρώτα με έβαλαν κι εκανα 3 φορές καμπύλη για να σιγουρευτουν πως δεν εχω ζαχαρο. Εκανα καθε 2 εβδομάδες υπέρηχο και στο τέλος κάθε βδομάδα και καθ οτι η κατασταση δεν βελτιωθηκε στο ελάχιστο, τελικα με έβαλαν νωρίτερα για καισαρικη. Το μωρο πάντως μια χαρα. Αρα, κανενας λόγος ανησυχιας.

6/ 11/2007: Ο μικρός Πρίγκιπας!!!

24/3/2011: Η Μπουκίτσα μας!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

κι εμενα σε εναν υπερηχο την 36η εβδομαδα μου βρηκαν αυξημενα αμνιακα και τρελλαθηκα διαβαζοντας τι μπορει να σημαινει αλλα τελικα γεννησα ακριβως τη 40η εβδομαδα ενα υγειεστατο αγορακι 4,5 κιλα!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...