Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Η συμπεριφορά των χρηστών σε ένα φόρουμ


Amnesia

Recommended Posts

Πιστεύετε πως η συμπεριφορά των χρηστών σε ένα φόρουμ είναι ίδια με τη συμπεριφορά στην πραγματική ζωή;

Είναι οι χρήστες "αληθινοί" ή βγάζουν έναν άλλο εαυτό; Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό;

zhGbp3.png

εγώ (θηλάζοντας): "βγάζει;;"

απάντηση κόρης που πίνει γάλα: "βααδει βααδει"

εγώ: "τι βγάζει;"

απάντηση:"αλα με μει" (γάλα με μέλι) :-)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

δεν νομιζω πως μπορεις ευκολα να προσποιηθεις κατι που δεν εισαι

εγω τουλαχιστον δεν εχω και χρονο

αλλα ακομα και αν καποιος προσπαθησει καποια στιγμη βγαινουν τα πραγματικα χαρακτηριστικα του εαυτου του

Η οικογενοια μου ειναι ολη μου η ζωη

 

328e.jpg328ep3.png

Link to comment
Share on other sites

ειναι αναλογα με τις διαθεσεις και τις προθεσεις του καθενος.εχω ''συναντησει''ατομα που πλαθουν ολοκληρες φανταστικες ιστοριες,με υποτιθεμενες εγκυμοσυνες ή διαφορα αλλα προβληματα.εχω κανει φιλιες που κρατουν απο τοτε που μπηκα σχεδον σε αυτο το φορουμ και νιωθω πολυ τυχερη που γνωρισα αυτα τα ατομα.το σιγουρο ειναι οτι η γκαμα επικοινωνιας ειναι τεραστια και ατελιωτη στο ιντερνετ,αλλα και τοσο περιορισμενη σαν να βλεπεις χιλιαδες ανθρωπους στην χουφτα του ενος χεριου σου.ο γραπτος διαλογος περιοριζει την εκφραση και πολλες φορες βλεπω παρεξηγησεις λογο αυτου.προσωπικα ομως απαντωντας στην ερωτηση σου,καλυπτομαι πολυ που μπορω να μιλησω ελευθερα για τις σκεψεις μου και να τις μοιραστω.αν και με τον καιρο εχω βρει φιλες φιλεναδων απο την ζωη μου μεχρι και κουμπαρες γτ ως γνωστων ο κοσμος μας ειναι μιιικροοος!!!

my 3 little stars are my reason to be2946785n7mfu4of95.gif

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι σε ενα φορουμ οπως αυτο με χιλιαδες χρηστες σιγουρα καποιοι θα προσποιουνται ή θα σπανε πλακα ή θα εκτονωνονται αλλα νομιζω οτι η πλειοψηφια ειναι ειλικρινης.

Προσωπικα δεν εχω μπει σε αλλο φορουμ, αλλα το συγκεκριμενο με εχει βοηθησει παρα πολυ καθως εχει ολα τα θεματα που αφορουν ενα γονιο. Ειναι ενα πολυ ωραιο μεσο για να εκφρασουν οι γονεις τους φοβους, τις αποριες και τις εμπειριες τους οποτε τους συμφερει να ειναι ειλικρινεις καθως θα παρουν χρησιμες πληροφοριες!

Link to comment
Share on other sites

αν μιλησω για τον εαυτο μου ναι οπως ειμαι εδω μεσα ετσι ειμαι και εξω... με τα καλα μου και με τα στραβα μου...μου αρεσει η ειλικρινεια και δεν μπορω με τιποτα την υποκρισια...

οσο για τους αλλους καποια στιγμη πεφουν οι μασκες αλλα πανω κατω φαινεται ο χαρακτηρας του ανθρωπου ειτε στον γραπτο λογο ειτε στον προφορικο...μυαλο ολοι εχουμε...καρδια ομως ελαχιστοι!:rolleyes:

η Κατερινα μας ηρθε...13/2/2006

''ζω για να βλεπω την θαλασσα των ματιων σου'!

η Μαρια-Δημητρα ειναι μαζι μας απο 19/5/2013!

'η νυχτα γεμισε φως!'

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πιστευω οτι δεν υπαρχει λογος να προσποιηθει καποιος σε ενα φορουμ..αφου ουτως η αλλως με ενα ψευδωνυμο διατηρεις την ανωνυμια σου..αν χρειαζεται κ εδω να δειχνουμε τον τελειο υπεροχο κλπ κλπ εαυτο μας ζητω που καηκαμε!!ισως καποιος να εχει την αναγκη να ειναι μεσα σε ολα τα θεματα κ να θελει να δειξει ολες τις πλευρες του..ισως:confused::confused:

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως συμμετέχεις στις συζητήσεις ενός φόρουμ γιατι έχεις κάποιες απορίες.

Μπήκα σε αυτό το φόρουμ θέλωντας να συζητήσω ένα οικογενειακό θέμα που με απασχολεί.Η ανωνυμία βοηθάει και τις δύο πλευρές να επικοινωνήσουν καλύτερα.Δεν κάλυψα καμία πτυχή του προβλήματος μου που ενδεχομένως θα δίσταζα να εκμυστηρευτώ σε δικά μου πρόσωπα.Προσωπικά,δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να αποκρύψει ένας χρήστης στοιχεία του χαρακτήρα του,ούτε να προσπαθήσει να πείσει για κάτι που δεν είναι.

97Cep2.png

 

 

''dum spiro spero''

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι θα μιλήσω καθαρά εμπειρικά απο αυτα που έχω συναντησει τουλάχιστον!!!

 

Πρώτα από όλα εξαρτάται σε τι site ή φόρουμ έχεις μπει....Αλλιώς συμπεριφέρεσαι σε ένα site γνωριμιών, αλλιώς σε ένα site γονέων, αλλιώς σε ένα site παιχνιδιών κλπ κλπ.. Τοποθετείσαι διαφορετικά και από θέμα σκέψης και από θέμα νοοτροπίας στο κάθε site, ανάλογα το "είδος" του όπως και να το κάνουμε.

 

Τώρα,

μια ζωή θα υπάρχουν "troll" ή άνθρωποι που λειτουργούν ως "spam", όπως άλλωστε υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι και στην καθημερινή μας ζωή....θέλουν απλά να κάνουν εντύπωση λέγοντας ψέματα, βρίζοντας, αλλάζοντας απλά την ίδια τους νορμάλ ζωή σε "κάτι" άλλο "κρυφό" με σκοπό να κάνουν τον χαβαλέ τους εις βάρος άλλων....

 

Επίσης,

υπάρχουν άτομα που είναι μυθομανής και χτίζουν ιστορίες και στις πλασάρουν εσένα σαν πραγματικές με σκοπό να εντυπωσιάσουν ή να "βγάλουν" λαβράκι από την δική σου υπερευαισθησία.

 

το εύρος της διαφορετικότητας των ατόμων καθώς και των συμπεριφορών είναι μεγάλο στην πραγματική ζωή πόσο μάλλον όταν είσαι κρυμμένος πίσω από ένα pc και μπορείς να παρουσιαστείς και ως "μεγιστάνας".

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι θα μιλήσω καθαρά εμπειρικά απο αυτα που έχω συναντησει τουλάχιστον!!!

 

Πρώτα από όλα εξαρτάται σε τι site ή φόρουμ έχεις μπει....Αλλιώς συμπεριφέρεσαι σε ένα site γνωριμιών, αλλιώς σε ένα site γονέων, αλλιώς σε ένα site παιχνιδιών κλπ κλπ.. Τοποθετείσαι διαφορετικά και από θέμα σκέψης και από θέμα νοοτροπίας στο κάθε site, ανάλογα το "είδος" του όπως και να το κάνουμε.

 

Τώρα,

μια ζωή θα υπάρχουν "troll" ή άνθρωποι που λειτουργούν ως "spam", όπως άλλωστε υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι και στην καθημερινή μας ζωή....θέλουν απλά να κάνουν εντύπωση λέγοντας ψέματα, βρίζοντας, αλλάζοντας απλά την ίδια τους νορμάλ ζωή σε "κάτι" άλλο "κρυφό" με σκοπό να κάνουν τον χαβαλέ τους εις βάρος άλλων....

 

Επίσης,

υπάρχουν άτομα που είναι μυθομανής και χτίζουν ιστορίες και στις πλασάρουν εσένα σαν πραγματικές με σκοπό να εντυπωσιάσουν ή να "βγάλουν" λαβράκι από την δική σου υπερευαισθησία.

 

το εύρος της διαφορετικότητας των ατόμων καθώς και των συμπεριφορών είναι μεγάλο στην πραγματική ζωή πόσο μάλλον όταν είσαι κρυμμένος πίσω από ένα pc και μπορείς να παρουσιαστείς και ως "μεγιστάνας".

ναι συμφωνω....εγω παντως απο το παρεντς γνωρισα υπεροχες κοπελες.....δυο χρονια τωρα κολλητες μου, συμπεθερες μου, κουμπαρες μου κλπ!:P...και δεν ειναι λιγες....

Εδω μεσα παντως μου κανει και λιγο 'σχολειο'....οι 'καλες' μαθητριες, οι 'κακες', οι 'χαιδεμενες', οι 'παρεες' κλπ.....παιρνουμε και τις αποβολες μας και ολα τρεντυ!!!!:cool: Τα Χριστουγεννα η 'ταξη' μου πηγε και πενθημερη!!!

....μονο που ειναι θηλεων ρε γαμωτο.....:D

Link to comment
Share on other sites

Κατά την γνώμη μου είναι πολύ δύσκολο να συμμετέχεις σε συζυτήσεις και να παρουσιάζεις κάτι διαφορετικό από αυτό που είσαι. Αργά ή γρήγορα θα αποκαλυφτείς.

Έχω συναντήσει κάποιες κοπέλες από κοντά και ήταν όλες εξαιρετικές:D ακριβώς αυτό που παρουσιάζονταν.

 

Άλλωστε το να δημιουργείς λάθος εντυπώσεις ή να προκαλείς τα άλλα μέλη τι μπορεί να σου προσφέρει?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ναι συμφωνω....εγω παντως απο το παρεντς γνωρισα υπεροχες κοπελες.....δυο χρονια τωρα κολλητες μου, συμπεθερες μου, κουμπαρες μου κλπ!:P...και δεν ειναι λιγες....

Εδω μεσα παντως μου κανει και λιγο 'σχολειο'....οι 'καλες' μαθητριες, οι 'κακες', οι 'χαιδεμενες', οι 'παρεες' κλπ.....παιρνουμε και τις αποβολες μας και ολα τρεντυ!!!!:cool: Τα Χριστουγεννα η 'ταξη' μου πηγε και πενθημερη!!!

....μονο που ειναι θηλεων ρε γαμωτο.....:D

 

 

Εγω ειμαι της αποψης πως οσο και να θες να κρυφτεις... οσο και να μην θες να δειξεις καποια πραγματα... κατι θα βγει... κατι θα φανει... καποιος θα σε καταλαβει... και υπαρχουν πολλα παραδειγματα και εδω μεσα και στο καφε... που βγηκαν χαρακτηρες και κακοηθειες και κακιες και ξεκατινιασματα....

Υπαρχουν ορισμενοι ανθρωποι που πισω απο ενα σαιτ και ενα απροσωπο ψευδονυμο προσπαθουν να δειξουν κατι αλλο απο αυτο που ειναι... και το καταφερνουν μερικες φορες αλλα παντα στο τελος φαινονται τι πραγματικα ειναι... γιατι ακομα και σε ενα σαιτ υπαρχει πολλες φορες καθημερινη επαφη οπως στην ταξη μας αλεκα... και οχι μονο απο τον υπολογιστη αλλα και προσωπικη και τηλεφωνικη....

Θα συμφωνησω μαζι σου περι καλων και κακων μαθητριων... περι παρεων και περι χαιδεμενων..... στο κατω κατω.... ολοι μας το κανουμε αυτο και στην πραγματικη μας ζωη.... εχουμε τις φιλες μας... τις καλες μας φιλες και τις κολλητες μας....

Οσο για το παρεντς... ναι εξαιτιας του παρεντς γνωρισα την ταξη μου.... τις φιλες μου...τις αδερφες μου.... και το ευχαριστω για αυτο... και ακομα και η πενθημερη αν και τοτε με χαλασε πααααααααααρα πολυ.... τωρα δεν με χαλαει καθολου.... και ξερεις γιατι ε? Γιατι ηταν η αιτια και η αφορμη να δεθουμε ακομα πιο πολυ... να ενωθουμε σε ενα τμημα θηλεων... στο οποιο δεν εχει καλες και κακες μαθητριες.... δεν εχει κλικες παρα μονο μια μεγαλη παρεα που προχωραει μπροστα μαζι προσπαθωντας να γινει ακομα καλυτερη....

Περναμε πολυ καλα στην εκδρομη μας.... σε ευχαριστουμε παρεντς....

Ειμαι παντα η ιδια και στο φορουμ και στο ριαλ λαιφ... δεν μπορω να κρυψω τι ή ποια ειμαι....

Link to comment
Share on other sites

ναι συμφωνω....εγω παντως απο το παρεντς γνωρισα υπεροχες κοπελες.....δυο χρονια τωρα κολλητες μου, συμπεθερες μου, κουμπαρες μου κλπ!:P...και δεν ειναι λιγες....

Εδω μεσα παντως μου κανει και λιγο 'σχολειο'....οι 'καλες' μαθητριες, οι 'κακες', οι 'χαιδεμενες', οι 'παρεες' κλπ.....παιρνουμε και τις αποβολες μας και ολα τρεντυ!!!!:cool: Τα Χριστουγεννα η 'ταξη' μου πηγε και πενθημερη!!!

....μονο που ειναι θηλεων ρε γαμωτο.....:D

 

Πολυ ευστοχο Aleca οντως σχολειο μου θυμιζει μερικες φορες οπως ειναι και η κοινωνια μας πανω κατω....

Link to comment
Share on other sites

 

Άλλωστε το να δημιουργείς λάθος εντυπώσεις ή να προκαλείς τα άλλα μέλη τι μπορεί να σου προσφέρει?

 

Τίποτε...........άλλωστε αυτοί που τα κάνουν έχουν και ιντερνετική ονομασία.......... ΤΡΟΛ

[B][SIZE="3"]Τα δικαιώματά μας συκοφαντήθηκαν ως προνόμια [/SIZE][/B](κλεμμένο το'χω, δεν είναι δική μου σοφία)
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα σας φέρω δυο παραδείγματα από την εμπειρία μου σε κάποια φόρουμς..

 

Έτυχε σε ένα απο αυτά να υπάρχει κάποια κοπέλα η οποία μιλούσε πάντα σε όλους και είχε πολύ χιούμορ..πολύ όμως.. έγραφε θαυμάσια, η κάθε γραμμή της έβγαζε αν όχι γέλιο, χαμόγελο σίγουρα.. Πεταγόταν παντού και άφηνε το στίγμα της!

 

Σε κάποια συνάντηση των μελών του φόρουμ, κι ενώ όλοι περιμέναμε η κοπέλα να είναι η ψυχή της παρέας όπως μέσα στο φόρουμ, εκπλαγήκαμε όταν είδαμε οτι έχουμε να κάνουμε με μια κοπέλα όχι τόσο κοινωνική να το πω? ντροπαλή να το πω? πάντως το χιούμορ της δεν ξεδιπλώθηκε στον προφορικό λόγο...

 

Επίσης, ένα δεύτερο άτομο, ο τσαμπουκάς του φόρουμ, αποδείχθηκε αρνάκι...

 

Και τα δύο παιδιά, χρυσά παιδιά στο φόρουμ, χρυσά και στη πραγματική ζωή..όταν μίλησα για συμπεριφορά δεν εννοούσα καλή και κακή συμπερίφορά.. αλλά γενικότερα συμπεριφορά..

 

Και (ξανά)αναρωτιέμαι, μήπως η ανωνυμία ενός φόρουμ μας δίνει την ευκαιρία να είμαστε κάτι που δεν είμαστε στη πραγματική μας ζωή?

zhGbp3.png

εγώ (θηλάζοντας): "βγάζει;;"

απάντηση κόρης που πίνει γάλα: "βααδει βααδει"

εγώ: "τι βγάζει;"

απάντηση:"αλα με μει" (γάλα με μέλι) :-)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα σας φέρω δυο παραδείγματα από την εμπειρία μου σε κάποια φόρουμς..

 

Έτυχε σε ένα απο αυτά να υπάρχει κάποια κοπέλα η οποία μιλούσε πάντα σε όλους και είχε πολύ χιούμορ..πολύ όμως.. έγραφε θαυμάσια, η κάθε γραμμή της έβγαζε αν όχι γέλιο, χαμόγελο σίγουρα.. Πεταγόταν παντού και άφηνε το στίγμα της!

 

Σε κάποια συνάντηση των μελών του φόρουμ, κι ενώ όλοι περιμέναμε η κοπέλα να είναι η ψυχή της παρέας όπως μέσα στο φόρουμ, εκπλαγήκαμε όταν είδαμε οτι έχουμε να κάνουμε με μια κοπέλα όχι τόσο κοινωνική να το πω? ντροπαλή να το πω? πάντως το χιούμορ της δεν ξεδιπλώθηκε στον προφορικό λόγο...

 

Επίσης, ένα δεύτερο άτομο, ο τσαμπουκάς του φόρουμ, αποδείχθηκε αρνάκι...

 

Και τα δύο παιδιά, χρυσά παιδιά στο φόρουμ, χρυσά και στη πραγματική ζωή..όταν μίλησα για συμπεριφορά δεν εννοούσα καλή και κακή συμπερίφορά.. αλλά γενικότερα συμπεριφορά..

 

Και (ξανά)αναρωτιέμαι, μήπως η ανωνυμία ενός φόρουμ μας δίνει την ευκαιρία να είμαστε κάτι που δεν είμαστε στη πραγματική μας ζωή?

 

αλλο ο προφορικος, κ αλλο ο γραπτος λογος. κ εγω ειμαι καλυτερη στα γραπτα..νομιζω οτι αυτο ειναι κ μονο! δεν ειναι αλλη η ζωη του φορουμ κ αλλη η "ριαλ λαιφ". κ το ψευτικο, καποια στιγμη θα βγει στην επιφανεια. εστω κ αν πεσουν κεφαλια!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εγώ θα σας φέρω δυο παραδείγματα από την εμπειρία μου σε κάποια φόρουμς..

 

Έτυχε σε ένα απο αυτά να υπάρχει κάποια κοπέλα η οποία μιλούσε πάντα σε όλους και είχε πολύ χιούμορ..πολύ όμως.. έγραφε θαυμάσια, η κάθε γραμμή της έβγαζε αν όχι γέλιο, χαμόγελο σίγουρα.. Πεταγόταν παντού και άφηνε το στίγμα της!

 

Σε κάποια συνάντηση των μελών του φόρουμ, κι ενώ όλοι περιμέναμε η κοπέλα να είναι η ψυχή της παρέας όπως μέσα στο φόρουμ, εκπλαγήκαμε όταν είδαμε οτι έχουμε να κάνουμε με μια κοπέλα όχι τόσο κοινωνική να το πω? ντροπαλή να το πω? πάντως το χιούμορ της δεν ξεδιπλώθηκε στον προφορικό λόγο...

 

Επίσης, ένα δεύτερο άτομο, ο τσαμπουκάς του φόρουμ, αποδείχθηκε αρνάκι...

 

Και τα δύο παιδιά, χρυσά παιδιά στο φόρουμ, χρυσά και στη πραγματική ζωή..όταν μίλησα για συμπεριφορά δεν εννοούσα καλή και κακή συμπερίφορά.. αλλά γενικότερα συμπεριφορά..

 

Και (ξανά)αναρωτιέμαι, μήπως η ανωνυμία ενός φόρουμ μας δίνει την ευκαιρία να είμαστε κάτι που δεν είμαστε στη πραγματική μας ζωή?

 

Συμφωνω απολυτα! Το χω συναντησει κι εγω αυτο που λες....Καποια στιγμη ειχαμε βρεθει καποια ατομα απο αλλο φορουμ και αυτος που ηταν ο ....μαω και δερνω, αποδειχθηκε....καλα, αστο τι αποδειχθηκε!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απολυτα! Το χω συναντησει κι εγω αυτο που λες....Καποια στιγμη ειχαμε βρεθει καποια ατομα απο αλλο φορουμ και αυτος που ηταν ο ....μαω και δερνω, αποδειχθηκε....καλα, αστο τι αποδειχθηκε!

 

φαντάζομαι!!

αυτό πάντως δεν είναι λόγω διαφοράς προφορικού με γραπτό λόγο..

zhGbp3.png

εγώ (θηλάζοντας): "βγάζει;;"

απάντηση κόρης που πίνει γάλα: "βααδει βααδει"

εγώ: "τι βγάζει;"

απάντηση:"αλα με μει" (γάλα με μέλι) :-)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι δεν πιστεύω πως, τελικά, γίνεται να "βγάλεις" κάτι τελείως άλλο από αυτό που είσαι στην πραγματικότητα, εκτός εάν το κάνεις σκοπίμως οπότε η περίπτωση είναι "παθολογική" ας μου επιτραπεί ο χαρακτηρισμός... και μιλάω πάντα από την εμπειρία μου εδώ...απλά, όπως και στην αληθινή ζωή, υπάρχουν άνθρωποι με τους οποίους ταιριάζουν τα χνώτα μας και άλλοι με τους οποίους όχι... ο χαρακτήρας φαίνεται έστω και μέσα από τον γραπτό λόγο όταν η επικοινωνία είναι σε καθημερινό επίπεδο !

x3lfp2?r=1334129047

 

ziswp2.png

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα...μαλλον καλημερα.....ο γραπτος απο τον προφορικο λογο δεν εχει μεγαλη αποσταση μεταξυ τους...ο γραπτος σου δινει λιγο παραπανω χρονο για ατακα κ καθαροτερη σκεψη...ολα τα θετικα κ τα αρνητικα στοιχεια που κουβαλαει ο καθε ανθρωπος βγαινει με τον ενα η με τον αλλο τροπο...εκτος κ αν ειναι σχιζοφρενης καποιος...αληθεια μου εκανε κ μενα εντυπωση το σχολιακι κατω απο το τικερακι...για ποιον χτυπαει η καμπανα???

a49c371c7a.png
Link to comment
Share on other sites

κορίτσια συγκεντρωθείτε και μην παρεκλίνετε του θέματος..

(ανάθεμα τις καμπάνες μου!)

 

ή μάλλον, μιας και το φερε η κουβέντα...έτσι κάνετε και στο ριαλ λαιφ? εκεί που μιλάνε οι άλλοι για ένα θέμα, διακόπτετε και συνεχίζετε σε άλλη βάση?

πχ.

Φίλη 1: Έτσι που λες, στη δουλειά χαμός αυτές τις μέρες

Φίλη 2: Για πές..

Φίλη 1: Ε να μωρέ, έχουμε να παραδώσουμε τα προσχέδια μέχρι Παρασκευή και δεν έχουμε φτάσει ούτε στο 30% μεχρι τώρα

Φίλη 3: Και για πείτε κορίτσια, αυτό το μανό που φοράω σας αρέσει?

Φίλη 1 και Φίλη 2 κοιτούν αποσβολωμένες

 

Το κάνετε αυτό κορίτσια στο ρίαλ λάιφ?

zhGbp3.png

εγώ (θηλάζοντας): "βγάζει;;"

απάντηση κόρης που πίνει γάλα: "βααδει βααδει"

εγώ: "τι βγάζει;"

απάντηση:"αλα με μει" (γάλα με μέλι) :-)

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα και το κανω.... αν δεν το εκανα στο ριαλ λαιφ δεν θα το εκανα και εδω... αυτο ειναι το ριαλ λαιφ... να λεω εγω αλλα και να με διακοπτει η φιλη μου, ο αντρας μου, το παιδι μου για να μου πουν το οτιδηποτε ασχετο....

Ειμαι παντα η ιδια και στο φορουμ και στο ριαλ λαιφ... δεν μπορω να κρυψω τι ή ποια ειμαι....

Link to comment
Share on other sites

κορίτσια συγκεντρωθείτε και μην παρεκλίνετε του θέματος..

(ανάθεμα τις καμπάνες μου!)

 

ή μάλλον, μιας και το φερε η κουβέντα...έτσι κάνετε και στο ριαλ λαιφ? εκεί που μιλάνε οι άλλοι για ένα θέμα, διακόπτετε και συνεχίζετε σε άλλη βάση?

πχ.

Φίλη 1: Έτσι που λες, στη δουλειά χαμός αυτές τις μέρες

Φίλη 2: Για πές..

Φίλη 1: Ε να μωρέ, έχουμε να παραδώσουμε τα προσχέδια μέχρι Παρασκευή και δεν έχουμε φτάσει ούτε στο 30% μεχρι τώρα

Φίλη 3: Και για πείτε κορίτσια, αυτό το μανό που φοράω σας αρέσει?

Φίλη 1 και Φίλη 2 κοιτούν αποσβολωμένες

 

Το κάνετε αυτό κορίτσια στο ρίαλ λάιφ?

 

ω ναι,μπορουμε να συζηταμε για πολλα θεματα ταυτοχρονα!!!!(δεν σου κανω πλακα,σοβαρα απανταω)

Link to comment
Share on other sites

μάλλον δεν το έθεσα σωστά...

 

δεν είστε σε συζήτηση μεταξύ φίλων σας, αλλά σε μια κουβέντα με ανθρώπους που μόλις γνωρίσατε σε ένα τραπέζι για παράδειγμα..

 

 

το κάνετε με την ίδια άνεση που το κάνατε μόλις στη συζήτηση μας? (και ευχαριστώ για το ΩΡΑΙΟΤΑΤΟ παράδειγμα) :-)

zhGbp3.png

εγώ (θηλάζοντας): "βγάζει;;"

απάντηση κόρης που πίνει γάλα: "βααδει βααδει"

εγώ: "τι βγάζει;"

απάντηση:"αλα με μει" (γάλα με μέλι) :-)

Link to comment
Share on other sites

μάλλον δεν το έθεσα σωστά...

 

δεν είστε σε συζήτηση μεταξύ φίλων σας, αλλά σε μια κουβέντα με ανθρώπους που μόλις γνωρίσατε σε ένα τραπέζι για παράδειγμα..

 

 

το κάνετε με την ίδια άνεση που το κάνατε μόλις στη συζήτηση μας? (και ευχαριστώ για το ΩΡΑΙΟΤΑΤΟ παράδειγμα) :-)

αν η συζητηση ειναι σε επιπεδο 'διασκεδασης ' ή εστω 'κουβεντας να γινεται' ναι...αν ειναι σε επιπεδο 'επαγγελματικο' η 'ενημερωτικο' η τελος παντως 'επιστημονικο', όχι..κραταω χαρακτηρα!;)

Link to comment
Share on other sites

μάλλον δεν το έθεσα σωστά...

 

δεν είστε σε συζήτηση μεταξύ φίλων σας, αλλά σε μια κουβέντα με ανθρώπους που μόλις γνωρίσατε σε ένα τραπέζι για παράδειγμα..

 

 

το κάνετε με την ίδια άνεση που το κάνατε μόλις στη συζήτηση μας? (και ευχαριστώ για το ΩΡΑΙΟΤΑΤΟ παράδειγμα) :-)

α δεν ειμαι με φιλους????οκ το κανω κ αυτο για να τους δειξω οτι τους εχω χεσμενους με ολο το σεβασμο.....

a49c371c7a.png
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...