Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

ρυζαλευρο 4,5 μηνων με αποκλειστικο θηλασμο?


Recommended Posts

πηγαμε στον παιδιατρο!τον ζυγισε και ΠΑΝΤΑ μου τον βγαζει 200γρ λιγοτερο απο την δικη μου ζυγαρια!ετσι και σημερα!μου ερχεται να την πεταξω!ο μικροσ γεννηθηκε 4090 και 53εκ στισ 6-10-10!!!σημερα ηταν 63εκ και 6300(με την δικη μου)εχουμε κανει και για ουρολοιμωξεισ αλλα ολα οκ!!!ο παιδιατροσ μου προτεινε να ξεκινησω σε 10μερεσ καθε απογευμα ρυζαλευρο και μαλιστα πριν τον θηλασμο για να αυξησει το βαροσ του!!!τι να κανω???:D:confused::mad:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Ο παιδίατρός σας είναι υπέρ του θηλασμου;Κανονικά ο αποκλειστικός θηλασμός είναι μέχρι 6 μηνών:o.Θα ήθελες να μιλήσεις με μια σύμβουλο θηλασμου για να είσαι σίσουρη;Έμένα ας πούμε ο μικρούλης μου όσο τον θήλαζα έπερνε καλύτερο βάρος από ότι τώρα που τρώει:confused:.Δε θέλω να σε πάρω στο λαιμό μου:rolleyes:.Αν θές μπορώ να σου στείλω με π.μ το τηλ. μιας συμβούλου ,αν και αν δεν κάνω λάθος υπάχει στην παρέα μας μια σύμβουλος η aglaia.Πιστεύω πως θα βρείς βοήθεια:-).Όχι τίποτα άλλο μην ξεκινήσεις ριζάλευρο και χάσετε την μπάλα όπως εμείς με το βάρος του:rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

πηγαμε στον παιδιατρο!τον ζυγισε και ΠΑΝΤΑ μου τον βγαζει 200γρ λιγοτερο απο την δικη μου ζυγαρια!ετσι και σημερα!μου ερχεται να την πεταξω!ο μικροσ γεννηθηκε 4090 και 53εκ στισ 6-10-10!!!σημερα ηταν 63εκ και 6300(με την δικη μου)εχουμε κανει και για ουρολοιμωξεισ αλλα ολα οκ!!!ο παιδιατροσ μου προτεινε να ξεκινησω σε 10μερεσ καθε απογευμα ρυζαλευρο και μαλιστα πριν τον θηλασμο για να αυξησει το βαροσ του!!!τι να κανω???:D:confused::mad:

 

eleni γεια! περίμενε να σου απαντήσει η Αγλαΐα για το βάρος, αλλά μην δώσεις ρυζάλευρο σε καμία περίπτωση, είναι πάρα πολύ νωρίς. Αφού κλείσει τον 6ο ξεκινάμε στερεές και μάλιστα δεν είναι υποχρεωτικό να δώσεις κρέμες, δίνεις φρουτάκια και λαχανικά ;)

Ρίξε μια ματιά εδώ για το βάρος που πρέπει να παίρνει το μωρό

http://www.kellymom.com/babyconcerns/growth/weight-gain-metric.html

Link to comment
Share on other sites

eleni γεια! περίμενε να σου απαντήσει η Αγλαΐα για το βάρος, αλλά μην δώσεις ρυζάλευρο σε καμία περίπτωση, είναι πάρα πολύ νωρίς. Αφού κλείσει τον 6ο ξεκινάμε στερεές και μάλιστα δεν είναι υποχρεωτικό να δώσεις κρέμες, δίνεις φρουτάκια και λαχανικά ;)

Ρίξε μια ματιά εδώ για το βάρος που πρέπει να παίρνει το μωρό

http://www.kellymom.com/babyconcerns/growth/weight-gain-metric.html

 

 

ευχαριστω πολυ κοριτσια!τα εχω διαβασει αυτα στο kellzmoon, και παιρνει ναι μεν κανονικο αλλα προσ το χαμηλο οριο!ειναι αναμεσα στην καμπυλη 50 και 75!!!μου ειπε για μνο 1 μια φορα το απογευμα και μετα να τον θηλαζω!εγω του ειπα οτι ειμαι κατα τησ σκονησ γενικα και θελω να τον θηλασω μεχρι τον 1χρονο και μετα να παρει φρεσκο!και τον ρωτησα για τα φρουτα και μου ειπε οτι θα μπουν στον 6ο!!του ειπα οτι εχει γλειψει καροτο και μηλο και δεν ξυνισε τα μουτρα του!και μου ειπε οτι με τα φρουτα μπορει να μην θελει μετα το στηθοσ!ειναι πολυ εμπειροσ και παλιοσ παιδιατροσ!ηταν και παιδιατροσ μου!και ειναι πολυ ψειρασ!ειμαι μπερδεμενη!

αν θεσ στειλε μου τηλ απο συμβουλο θηλ.!:D

Link to comment
Share on other sites

είναι πολύ νωρίς για ρυζάλευρο (μα τι έχουν στο μυαλό τους οι παιδίατροι;;;)!

Διάβασε αυτό http://parents.org.gr/forum/showthread.php?t=39697

και δώσε μας μας όλες τις ζυγίσεις από τότε που γεννήθηκε, με την ίδια ζυγαριά, για να αξιολογηθεί το βάρος

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 2 weeks later...

Τι να σας πω βρε κορίτσια; Και εμένα κάτι τέτοιο είπαν για τον ανηψιό μου που έχουμε 20 ημέρες διαφορά.......και φυσικά εγώ διαφωνώ......!!!!

Αν μου πει και εμένα το ίδιο η παιδίατρός μου; Τι θα κάνω; Θα έρθω σε ρήξη με αυτήν;

Link to comment
Share on other sites

και τον ρωτησα για τα φρουτα και μου ειπε οτι θα μπουν στον 6ο!!του ειπα οτι εχει γλειψει καροτο και μηλο και δεν ξυνισε τα μουτρα του!και μου ειπε οτι με τα φρουτα μπορει να μην θελει μετα το στηθοσ!

η μικρη μου ξεκινησε γυρω στον 6ο να δοκιμαζει γευσεις απο φρουτοκρεμα -που εφτιαχνα για εμενα- στο δαχτυλο μου..και εννοειτε οτι ξινιζε κι ανατριχιαζε.. οταν μπηκαμε στον 7ο -περιπου- ξεκινησαμε μηλο,αχλαδι και φρουτοκρεμα..δεν ειχαμε κανενα προβλημα..και καθε φορα που προσθεταμε κατι καινουριο , σχεδον παντα οι πρωτες φορες ηταν με σταβομουτσουνιασμα..και οσο με τον θηλασμο δεν ειχαμε κανενα προβλημα..

83hKp3.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...