Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

να βάλω το πλυντήριο έξω από το σπίτι στην αποθήκη


Recommended Posts

Ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας. Φτιάχνω σπίτι και σκεφτόμουνα να βάλω το πλυντήριο στην αποθήκη που είναι όμως έξω από το σπίτι. Πιστεύετε ότι θα με βόλευε ειδικά το χειμώνα με το κρύο να πηγαινοέρχομαι για να δω αν έχει τελειώσει να βγάλω τα ρούχα να τα μεταφέρω στο σπίτι.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


δεν μπορείς να φτιάξεις ένα μικρό αποθηκάκι μέσα στο σπίτι? πιο βολικό θα ήταν,ειδικά χειμώνα όπως λες...θα πρέπει να μεταφέρεις και τα άπλυτα από το σπίτι στην αποθήκη κάθε φορά...

Link to comment
Share on other sites

Miamama Σε τσακωσα!! χαχα!!

 

λοιπον anastasiaspil απαντω ως εχουσα πλυσταριο στο σπιτι μου το οποιο εχω εξαναγκαστει να το χω αποθηκη με οτι αχρηστο θες και το πλυντηριο να μου πιανει χωρο στο μπανιο μου..

 

εαν εχεις χωρο ωστε να εχεις το πλυντηριο εκει και το σιδερωτηριο σου θα ειναι ισως βολικοτερο.. τα απλυτα αν εχεις εναν διακριτικο χωρο μεσα στο σπιτι να βαλεις ενα ομορφο καλαθι και μολις μαζευτουν να τα μεταφερεις στο πλυσταριο θα ειναι εξισου βολικο.. βεβαια ολα αυτα εξαρτωνται και απο το ποσο συχνα πλενεις, ποσο βολικη ειναι αυτη η αποθηκη, ποσο μακρυα απο το διαμερισμα..κλπ..

 

εγω παντως θελω πριν κλεισω τα ματια μου να μου χει δωσει ο Θεος και η κυρια που φυλαει τοσα πραγματα στην αποθηκη μας να το ζησω σαν πλυσταριο και να παψω να χω τη σιδερωστρα μεσα στην κρεβατοκαμαρα μου και το πλυντηριο να μου κλεινει το μικρο μας μπανιο..

Link to comment
Share on other sites

αν σε παίρνει στα τετραγωνικά και εννοω να μην χαλάσεις την διάταξη του σπιτιου σου θα μπορουσες να κάνεις ένα μικρο χωρο διπλά απο την κουζινα σου να βάλεις ντουλάπια φθηνά το πλυντηριο σου την σιδερωστρα τις λεκανες....και να το εχεις σαν αποθηκευτικο χωρο αν έχεις ντουλάπια να βάζεις και πραγματα και ναμην χρειάζεσαι άλλο χωρο εξτρα....

παροχη για το πλυντηριο θα έιναι πιο έυκολο να βγαλεις απο την κουζινα.....ή το μπάνιο.....

αν και εμένα προσωπικά το πλυντηριο μου αρεσει μεσα στην κουζινα.....

1129643tvsq1yiqpw.gif
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Έχω μια μικρή αποθήκη μέσα στο σπίτι η οποία όμως δεν έχει παράθυρο ούτε εξαερισμό. Πάνω από το πλυντήριο έχω και στεγνωτήριο. Θα μπορούσα να τα βάλω εκεί αλλά φοβάμαι για υγρασία. Το σπίτι που φτιάχνουμε είναι μονοκατοικία και η αποθήκη είναι περίπου 3 μέτρα μακριά.Έλεγα να τα βάλω στο WC που χωράνε αλλά ο άντρας μου επιμένει να μην το έχουμε μέσα στο σπίτι. Πλυντήριο βάζω σχεδόν καθημερινά και είμαστε τρεις.

Link to comment
Share on other sites

Εγω τα εχω και τα 2 εξω στην αυλη...Απο πανω εχουμε τεντα και το χειμωνα κλεινουμε με πλαστικο γυρω.Με εχει βολεψει πολυ και το μπανιο μου ειναι μια χαρα.Το προτιμω...

Δεν ειχα σκεφτει ομως το θεμα με την υγρασια...Οταν θα ερθουν να παρουν το παλιο μου θα ρωτησοω τους ειδικους αν υπαρχει προβλημα:|

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι σκουριάζουν απ' την υγρασία. Εγώ βάζω πλυντήριο συνήθως νύχτα γιατί το πρωί δουλεύω και σκέφτομαι το χειμώνα μέσα στο κρύο και τη βροχή πως θα βγαίνω συνέχεια έξω.Για το καλοκαίρι δεν το σκέφτομαι. Φοβάμαι μήπως κάνω λάθος κίνηση και μετά ταλαιπωρούμαι άδικα.

Link to comment
Share on other sites

ξανασκέψου το αν βάζεις κάθε μέρα πλυντήριο...

πχ εγώ έχω το πλυντήριο στη κουζίνα,δεν χωράει στο wc κάτω, ούτε πάνω στο μπάνιο (διαμέρισμα με σοφίτα) οπότε, τα άπλυτα είναι πάνω στο μπάνιο,τα ετοιμάζω και τα κατεβάζω...αλλά όχι κάθε μέρα...πριν κάνουμε το παιδί τον χειμώνα τα άπλωνα στο δωμάτιο του στο καλοριφέρ,ξανά με τη λεκάνη πάνω,βόλτες έκανα με τις λεκάνες...έγκυος θυμάμαι πάνω κάτω...

νομίζω ότι η καλύτερη λύση θα ήταν ένα αποθηκάκι στη κουζίνα ή να σου φτιάξει ο μαραγκός ένα ωραίο ντουλάπι να βάλεις το πλυντήριο μέσα στο μπάνιο. η αποθήκη που λες χωρίς παράθυρο έχει υγρασία?

η αδερφή μου πχ έκοψε λίγο από το μπάνιο κι έκανε ένα αποθηκάκι ίσα ίσα να χωράει το πλυντηριο και ράφια...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που το είχα στην αποθήκη έξω από το σπίτι με ταλαιπώρησε αρκετά.

Άσε που έπρεπε να μαζεύω τα ρούχα, να τα βγάζω έξω στην αποθήκη και ταυτόχρονα να έχω το νου μου στο παιδί. Κι είχα κι ένα μόνιμο άγχος... να μην κλειδωθώ απ' έξω με την μικρή μέσα ;)

Θα πρότεινα αν μπορείς καλύτερα μέσα στο σπίτι σου (μπάνιο ή κουζίνα)

81332fc420.png

ad017ac402.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ξανασκέψου το αν βάζεις κάθε μέρα πλυντήριο...

πχ εγώ έχω το πλυντήριο στη κουζίνα,δεν χωράει στο wc κάτω, ούτε πάνω στο μπάνιο (διαμέρισμα με σοφίτα) οπότε, τα άπλυτα είναι πάνω στο μπάνιο,τα ετοιμάζω και τα κατεβάζω...αλλά όχι κάθε μέρα...πριν κάνουμε το παιδί τον χειμώνα τα άπλωνα στο δωμάτιο του στο καλοριφέρ,ξανά με τη λεκάνη πάνω,βόλτες έκανα με τις λεκάνες...έγκυος θυμάμαι πάνω κάτω...

νομίζω ότι η καλύτερη λύση θα ήταν ένα αποθηκάκι στη κουζίνα ή να σου φτιάξει ο μαραγκός ένα ωραίο ντουλάπι να βάλεις το πλυντήριο μέσα στο μπάνιο. η αποθήκη που λες χωρίς παράθυρο έχει υγρασία?

η αδερφή μου πχ έκοψε λίγο από το μπάνιο κι έκανε ένα αποθηκάκι ίσα ίσα να χωράει το πλυντηριο και ράφια...

 

Το αποθηκάκι είναι χωρίς παράθυρο ?

Link to comment
Share on other sites

Η αποθήκη που θα είναι μέσα στο σπίτι δεν θα έχει υγρασία αλλά ούτε και παράθυρο. Δεν θα μυρίζει η αποχεύτεση όταν δουλεύει το πλυντήριο ? Και το στεγνωτήριο δεν χρειάζεται εξαερισμό ? Πάντως θα ήταν καλή λύση αυτή. Θα με βόλευε πολύ. Οι εξαερισμοί που βάζουνε στα μπάνια χωρίς παράθυρο είναι αποτελεσματικοί ?

Link to comment
Share on other sites

αν βαλεις ενα καλο εξαερισμο δεν θα εχεις προβλημα

προσωπικα ειχα παρει πολυ αψηφιστα το θεμα πλυτνηριο εξω απτο σπιτι (το εχουμε στην ταρατσα 2 οροφους πανω) επειδη το σπιτι που νοικιαζω εχει εκει το πλυσταριο......

με μικρα παιδια δεν γινεται, θες να το εχεις συνεχεια στην επιβλεψη σου για το ποτε τελειωσε και για το στεγνωτηριο ακομα περισσοτερο.....στο κρυο κ την ζεστη διανυεις αποστασεις και τα ρουχα ολο και μαζευονται γιατι λες ''θα παω σε λιγο'' ή ''μολις ερθει ο μπαμπας τους για να τα προσεχει'' κλπ

η συμβουλη μου ως παθουσα ειναι φτιαξε το αποθηκακι ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Σκέφτομαι να βάλω αυτόν τον εξαερισμό που χρησιμοποιούν στα μπάνια που ανάβει μαζί με το φως, στην αποθηκούλα που θα έχω μέσα στο σπίτι. Ελπίζω να έχει αποτέλεσμα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Η αποθήκη που θα είναι μέσα στο σπίτι δεν θα έχει υγρασία αλλά ούτε και παράθυρο. Δεν θα μυρίζει η αποχεύτεση όταν δουλεύει το πλυντήριο ? Και το στεγνωτήριο δεν χρειάζεται εξαερισμό ? Πάντως θα ήταν καλή λύση αυτή. Θα με βόλευε πολύ. Οι εξαερισμοί που βάζουνε στα μπάνια χωρίς παράθυρο είναι αποτελεσματικοί ?

το πλυντήριο μου το έχω σε μικρή αποθήκη μέσα στο σπίτι δεν έχει παράθυρο ούτε εξαερισμό εδώ και 5 χρόνια βάζω σχεδόν κάθε μέρα πλυντήριο δεν υπάρχει θέμα με την υγρασία τώρα σκεφτόμαστε να βάλουμε και το στεγνωτήριο εκεί μόνο που όταν δουλεύει θα πρέπει να έχω απλά την πόρτα ανοιχτή λόγω του υδρατμού αλλά δεν νομίζω θα δημιουργηθεί θέμα αν το δωματιάκι αερίζεται επαρκώς :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σχετικά με την ερώτηση που έκανες, η δική μου άποψη είναι να τοποθετήσεις το πλυντήριο στην εξωτερική αποθήκη για τους κάτωθι λόγους:

1) Σε περίπτωση φωτιάς του πλυντήρίου δεν κινδυνέυει το σπίτι σου και πίστεψέ με κάθε χρόνο έχουμε έναν μεγάλο αριθμό πυρκαγιών που οφείλονται σε βραχυκυκλώματα πλυντηρίων.

2) Σε περίπτωση διαρροής νερού (και αυτό συχνό φαινόμενο) απλά δεν σε νοιάζει διότι δεν θα πάθει καμία ζημιά το εσωτερικό της οικίας σου.

3) Θα βάζεις πλυντήριο ότι ώρα; γουστάρεις, χωρίς να σε ενδιαφέρει ο θόρυβος.

 

Εγώ έφτιαξα ένα αποθηκάκι, στο μπαλκόνι του σπιτιού μου και τοποθέτησα εκεί το πλυντήριο.

 

Ελπίζω να μην άργησα να απαντήσω αλλά σκέψου πολύ σοβαρά τα ανωτέρω και ιδίως την περίπτωση (1), η οποία αποτελεί και πάγια επαγγελματική μου συμβουλή.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με την ερώτηση που έκανες, η δική μου άποψη είναι να τοποθετήσεις το πλυντήριο στην εξωτερική αποθήκη για τους κάτωθι λόγους:

1) Σε περίπτωση φωτιάς του πλυντήρίου δεν κινδυνέυει το σπίτι σου και πίστεψέ με κάθε χρόνο έχουμε έναν μεγάλο αριθμό πυρκαγιών που οφείλονται σε βραχυκυκλώματα πλυντηρίων.

2) Σε περίπτωση διαρροής νερού (και αυτό συχνό φαινόμενο) απλά δεν σε νοιάζει διότι δεν θα πάθει καμία ζημιά το εσωτερικό της οικίας σου.

3) Θα βάζεις πλυντήριο ότι ώρα; γουστάρεις, χωρίς να σε ενδιαφέρει ο θόρυβος.

 

Εγώ έφτιαξα ένα αποθηκάκι, στο μπαλκόνι του σπιτιού μου και τοποθέτησα εκεί το πλυντήριο.

 

Ελπίζω να μην άργησα να απαντήσω αλλά σκέψου πολύ σοβαρά τα ανωτέρω και ιδίως την περίπτωση (1), η οποία αποτελεί και πάγια επαγγελματική μου συμβουλή.

 

Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Η αλήθεια είναι ότι έχεις απόλυτο δίκιο και για τις 3 περιπτώσεις. Ειδικά για τη 2η περίπτωση που είναι και πολύ συχνή. Μπήκα πάλι σε δίλημμα :cry:

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω εξω θα σου ελεγα να το βαλεις.

Στο σπιτι που φτιαχνω εχω βαλει ηδη παροχες και θα το εχω σε ενα μπαλκονι σκεπαστο...εκει και το στεγνωτηριο...

για τους λογους κατεξοχην που αναφερονται παραπανω και επειτα γιατι δεν μου αρεσει καθολου μεσα στο μπανιο!!

Link to comment
Share on other sites

Εμεις εδω εχουμε πλυσταριο με κοινοχρηστα πληντυρια και στεγνωτηρια στο υπογειο. Τα χρησιμοποιουμε για λογους οικονομιας (και γιατι τα ρουχα δεν στεγνωνουν στο διαμερισμα). το μονο προβλημα που αντιμετωπιζω ειναι τι κανω με τα παιδια οταν πρεπει να παω στο πληντηριο, Φυσικα δεν μπορω να τα αφησω μονα τους στο διαμερισμα αλλα ουτε και να τα κουβαλαω μαζι μου καθως και τα ρουχα και τα σαπουνια.. Οποτε τα πληντυρια μπαινουν οταν ειναι 2 ενηλικες στο σπιτι..

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω εξω θα σου ελεγα να το βαλεις.

Στο σπιτι που φτιαχνω εχω βαλει ηδη παροχες και θα το εχω σε ενα μπαλκονι σκεπαστο...εκει και το στεγνωτηριο...

για τους λογους κατεξοχην που αναφερονται παραπανω και επειτα γιατι δεν μου αρεσει καθολου μεσα στο μπανιο!!

 

 

 

Συμφωνώ. Στο μπάνιο πιάνει χώρο. Στη θέση του μπορώ να βάλω μια μεγάλη ντουλάπα και να χωρέσει ένα σωρό πράγματα. Σκέφτομαι να κάνω το ρεύμα νυχτερινό, οπότε θα μπορώ να βάζω πλυντήριο τη νύχτα χωρίς να ακούγεται μέσα στο σπίτι.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...