Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

ποσο καιρο κουνιουνται τα δοντακια?


Recommended Posts

η κορη μου εγινε 5 ετων τον οκτωβριο και πριν ενα μηνα κ κατι,αρχισαν να της κουνιουνται τα 2 κατω μπροστινα δοντια(αυτα που βγαζουν πρωτα τα μωρα) ποσο καιρο κουνιουνται?ξερει καμια απο εσας?εγω δε θυμαμαι απο τον εαυτο μου..ρωτησα κ τη μαμα μου ουτε αυτη θυμαται να μου πει.....δεν ειναι πολυ ενας μηνας???

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


ευχαριστω που απαντησες!ανησυχησα μηπως ειναι πολυ καιρος ενας μηνας γιατι φοβαμαι μην αρχισουν να βγαινουν τα καινουρια απο κατω κ βγουν στραβα!επισης φοβαμαι κ το αλλο που δε το ειχα σκεφτει αλλα μου το ειπε η μανα μου κ μου κολλησε στο μυαλο:evil:...υπαρχει κινδυνος να φυγει το δοντι στον υπνο κ να το καταπιει???:shock::shock::shock:

Link to comment
Share on other sites

Το να το καταπιεί γίνεται γιατί κατάπιε η κόρη μου το δικό της φέτος τρώγοντας σάντουϊτς. Τώρα στον ύπνο γίνεται; Πιο πιθανόν δαγκώνοντας κάτι να φύγει και να το καταπιεί.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δημητρα , το πρωτο δοντακι της κορης μου εφυγε περιπου σε 20 ημερες , το δευτερο ομως κουνουσε τρεις μηνες(!!!!!!) και τελικα προχθες της το εβγαλε η παιδοοδοντιατρος γιατι το καινουριο ειχε βγει σχεδον ολο πισω απο το παλιο.Ευτυχως κουνουσε πολυ και δεν πονεσε καθολου η μικρη.

Μας ειπε ομως η γιατρος , οτι τα κατω δοντακια πηγενουν μονα τους στη θεση τους μολις βρουν χωρο χωρις να χρειαστει να κανουμε κατι ιδιαιτερο.

Link to comment
Share on other sites

Δημητρα , το πρωτο δοντακι της κορης μου εφυγε περιπου σε 20 ημερες , το δευτερο ομως κουνουσε τρεις μηνες(!!!!!!) και τελικα προχθες της το εβγαλε η παιδοοδοντιατρος γιατι το καινουριο ειχε βγει σχεδον ολο πισω απο το παλιο.Ευτυχως κουνουσε πολυ και δεν πονεσε καθολου η μικρη.

Μας ειπε ομως η γιατρος , οτι τα κατω δοντακια πηγενουν μονα τους στη θεση τους μολις βρουν χωρο χωρις να χρειαστει να κανουμε κατι ιδιαιτερο.

 

να μωρε φοβαμαι μηπως βγουν τα απο κατω κ στραβωσουν κ χρειαστει τιποτα...σιδερακια..επειδη ειχα σιδερακια στα πισω δοντια οταν ημουν μικρη..μου εχει μεινει το ψυχολογικο :?:mad:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

...:rolleyes: εχω τοσο μα τοσο γερα δοντια που....τα περισσοτερα μου τα εβγαλε η οδοντιατρος γιατι ερχοντουσαν τα αλλα απο κατω και δεν "κουνιοντουσαν"

το ιδιο κ η αδερφη μου η οποια...εχασε τον κυνοδοντα της εμεινε μεσα στο οστο κ εχει ακομη τον βρεφικο...το ιδιο κ η μαμα μου:lol: εχουν το βρεφικο τους κυνοδοντα ο οποιος ειναι εκει στη θεση του σαν κανουργιος

ο παππους μου μεχρι τα 98 του που πε8ανε ..δεν ειχε μασελα..εγω ενα σφραγισμα φετος κλεινω τα 32:rolleyes:

οφ τοπικ αλλα ηθελα να παινεψω τα δοντια μας χεχεχε

ασχετο αλλα μη φοβασαι κανεις δεν επαθε κατι απο δοντι.... :wink:

 

(εντιτ:κ να σου πω οτι υπαρχουν περιπτωσεις που δεν κουνιουνται τα δοντακια.....)

1kOup2.pngTxJmp3.png
Link to comment
Share on other sites

αυτο μου εκανε εντυπωση κ εμενα γιατι θυμαμαι απο οταν πηγαινα εγω σχολειο...γυρω στα 7 αρχιζαν να κουνιουνται η κανω λαθος???παντως κ αλλα 3 παιδακια στον σχολειο της συνομιλικα κουνιουνται τα δοντια τους κ το ενα μαλιστα σε 4 μηνες θα κλεισει τα 5 κ κουνιεται ενα δοντακι κατω:shock:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλημερα Δημητρα!!Ο γιος μου ειναι πεντεμιση και εχει αλλαξει τρια δοντακια!Πρωτο κουνιοτανε το παν αριστερα το καλοκαιρι αυτο,αλλα τελικα πεσαν πρωτα τα δυο κατω και το πανω αριστερα επεσε πριν καμια δεκαπενταρια μερες ;)

Κάθε φορά που θες να πας μπροστά.......πήγαινε πίσω και πάρε ΦΟΡΑ!!

 

Link to comment
Share on other sites

Απο τα 6 μεχρι τα 7 η μεγαλη μου κορη αλλαξε τα δοντακια της, συνηθως της κουνουσαν 2-2 μαζι, καμια σχεση με τα δικα μου. Επειδη φοβοταν τα αφηναμε να κουνανε μεχρι να κρεμονται απο μια ακρουλα μονο. Φυσικα τα επομενα απο κατω εβγαιναν αλλου για αλλου. Ευτυχως με τον καιρο τα δοντια ηρθαν στη σωστη θεση (και η καρδια μου επισης!).Δεν καθοταν με τπτ να της τα τραβηξω.

Σημειωνω μοναχα πως απο τη στιγμη που βγαινουν τα μονιμα ο οδοντιατρος μας συμβουλεψε να κανουμε μια φορα το χρονο φθοριωση. Βαζει μια κρεμα σε 2 θηκες και τις προσαρμοζει για λιγη ωρα στα δοντακια.

Παντως εχουν πολυ γελιο οταν ειναι κουτσοδοντικα!

Link to comment
Share on other sites

εννοειται οτι βγαίνουν θεοστραβα στην αρχή. Μηω τρομάξεις έρχονται στη θέση σιγά σιγά. Της κορης μου ξεκίνησν να κουνιουνται πριν κλεισει τα 5. μεχρι να πεσουν τα δυο πρωτα πέρασαν 2 μήνες!!! Τώρα ειναι 6χρ. και έχει βγάλει 12 δόντια και έχει αλλάξει 6!!!

Link to comment
Share on other sites

πωπω πολυ γρηγορα τα αλλαζει η κορη σου!!!! δε θυμομουν οι βγαινουν στραβα στην αρχη!καλα που μου το ειπες γιατι θα παθαινα μια φρικη!

Link to comment
Share on other sites

ουτε εγω το ηξερα αυτο!!Παντως του δικου μου αργουνε πολυ να φυτρωσουν τα κανουρια....τουλαχιστον μηνα να μη πω και διμηνο!

Κάθε φορά που θες να πας μπροστά.......πήγαινε πίσω και πάρε ΦΟΡΑ!!

 

Link to comment
Share on other sites

Του πρώτου (5 ετών) κουνιόντουσαν για δέκα μέρες σε ένα δίμηνο έβγαλε τα 4 μπροστά και έκαναν σχεδόν ένα χρόνο για τα καινόυργια. (έσκασα)

Του δεύτερου (4 ετών) την μια μέρα κουνιόντουσαν και την άλλη έπαιφταν σε ένα μήνα βγαίναν και τα καινούργια.

http://as1ce6u0g410010MzQzfDAwMDY0MjJsfHdlIGFyZSB0b2dldGhlcg.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...