Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

ΠΡΟΝΗΠΙΑ- ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ?


Recommended Posts


Διαφημίσεις


το νηπιαγωγειο ειναι υποχρεωτικο. τα δημοσια σχολεια παιρνουν οσα νηπιαγωγακια εχουν κανει αιτηση,γεμιζουν τις θεσεις και αν σε περιπτωση μεινει καποια ελευθερη, κανουν κληρωση και παίρνουν προνήπια.

με αποτελεσμα καποια δημοσια νηπιαγωγεια να μην εχουν προνηπια και αλλα να εχουν.

 

οσο γι αυτο που λες για μεσον... δεν το ξερω

 

εσυ, μπορεις να κανεις αιτηση στο νηπιαγωγειο που ανηκει η διεύθυνσή σου και αν το πσρουν το παιδί... τυχερη εισαι!

 

age.png

Link to comment
Share on other sites

κοριτσια μπερδευτικα τωρα...η μικρη φετος μαλλον παει προνηπιο, που πρεπει να παω να κανω χαρτια στο σχολειο στο παιδικο...δηλαδη το τμημα προνηπιο ειναι μαζι με το τμημα νηπιο???? αν θα εχουν θεση θα την παρουν??

Link to comment
Share on other sites

κοριτσια μπερδευτικα τωρα...η μικρη φετος μαλλον παει προνηπιο, που πρεπει να παω να κανω χαρτια στο σχολειο στο παιδικο...δηλαδη το τμημα προνηπιο ειναι μαζι με το τμημα νηπιο???? αν θα εχουν θεση θα την παρουν??

 

αν του χρονου ειναι για ταξη νηπιου θα κανεις εγγραφη αρχες ιουνη στο νηοιαγωγειο της γειτονιας σου

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

κι εγω μπερδευτηκα τωρα

δεν ειναι για νηπια ο γιος μου

γεννηθηκε Ιουνιο του 07

αρα προνηπια

θα παω στο νηπιαγωγειο να κανω αιτηση?

 

ναι στο νηπιαγωγειο εκτος αν θες στον παιδικο σταθμο αν παρουν του χρονου προνηπια.αν δες δημοσιο νηπιαγωγειο θα πας σ αυτο της γειτονιας σου κ θα κανεις εκει την εγγραφη.αν εχουν θεσεις θα το παρουν αν οχι..ισως σε στειλουν σε αλλο εκει κοντα

Link to comment
Share on other sites

αν του χρονου ειναι για ταξη νηπιου θα κανεις εγγραφη αρχες ιουνη στο νηοιαγωγειο της γειτονιας σου

 

ο.κ ευχαριστω θα ρωτησω και στο παιδικο σταθμο για το που πρεπει να παω...

Link to comment
Share on other sites

ναι στο νηπιαγωγειο εκτος αν θες στον παιδικο σταθμο αν παρουν του χρονου προνηπια.αν δες δημοσιο νηπιαγωγειο θα πας σ αυτο της γειτονιας σου κ θα κανεις εκει την εγγραφη.αν εχουν θεσεις θα το παρουν αν οχι..ισως σε στειλουν σε αλλο εκει κοντα

 

σ ευχαριστω πολυ

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

αν εχεις επιλογη να επιλεξεις νηπιαγωγειο κ οχι παιδικο

 

θα ηθελα να παει νηπιαγωγειο επειδη ειναι διπλα ακριβος ενω ο παιδικος ειναι 10 λεπτα περπατημα ....αλλα αλλο λογο δεν εχω...το ιδιο μου φαινεται .....ποια αλλη διαφορα....?

Link to comment
Share on other sites

θα ηθελα να παει νηπιαγωγειο επειδη ειναι διπλα ακριβος ενω ο παιδικος ειναι 10 λεπτα περπατημα ....αλλα αλλο λογο δεν εχω...το ιδιο μου φαινεται .....ποια αλλη διαφορα....?

 

το νηπιαγωγειο διδασκει-ανηκει στο παιδειας.ο παιδικος ειναι φυλαξη.σιγουρα κατι κανουν κ εκει αλλα δεν υπαγονται σε καποιο συγκεκριμενο εκπαιδευτικο προγραμμα

Link to comment
Share on other sites

κι εγω μπερδευτηκα τωρα

δεν ειναι για νηπια ο γιος μου

γεννηθηκε Ιουνιο του 07

αρα προνηπια

θα παω στο νηπιαγωγειο να κανω αιτηση?

 

ναι. μπορεις να κανεις αιτηση στο δημοσιο της γειτονιάς σου, αλλα αν υπαρχουν θεσεις και αν κληρωθει, θα μπει στο ιδφιο τμημα με τα νηπιαγωγάκια (2006)

 

age.png

Link to comment
Share on other sites

απο τις θεσεις που περισσευουν προηγουνται παιδια τριτεκνων και οσο για το μεσο στην Ελλαδα ειμαστε ολα γινονται.

κοριτσακια μου!

Link to comment
Share on other sites

το νηπιαγωγειο διδασκει-ανηκει στο παιδειας.ο παιδικος ειναι φυλαξη.σιγουρα κατι κανουν κ εκει αλλα δεν υπαγονται σε καποιο συγκεκριμενο εκπαιδευτικο προγραμμα

 

Κατερίνα νομίζω ότι αυτό που λες δεν ισχύει 100%! Εξαρτάται κυρίως από τον σταθμό! Στο δικό μας υπήρχε κανονικό πρόγραμμα διδασκαλίας στα προνήπια! Δεν ξέρω αν ακολουθούσε πιστά το πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας, αλλά ο γιος μου έμαθε αριθμούς και όλα τα κεφαλαία γράμματα της αλφαβήτας. Επίσης ασχοληθήκανε πολύ με τη στοματική υγιεινή και αρκετά με θέματα διατροφής!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

φυσικά και κάνουν πράγματα στον παιδικό και μάθαίνουν κιόλας, αυτό που σου λέει η Κατερίνα είναι ότι οι σταθμοί δεν εποπτεύονται και δεν ανήκουν στο υπούργειο παιδείας. αυτό σημαίνει πως αν οι παιδαγωγοί έχουν τις γνώσεις ( ΑΠ υπουργείου) και τα μέσα θα το ακολουθήσουν, αν όχι θα επιλέξουν με ποιες δραστηριότητες θα απασχολήσουν τα παιδιά. φυσικά και δεν τα έχουν όλη μέρα να κάθονται...

vyLxp3.pngG7Azp3.png

Link to comment
Share on other sites

Κατερίνα νομίζω ότι αυτό που λες δεν ισχύει 100%! Εξαρτάται κυρίως από τον σταθμό! Στο δικό μας υπήρχε κανονικό πρόγραμμα διδασκαλίας στα προνήπια! Δεν ξέρω αν ακολουθούσε πιστά το πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας, αλλά ο γιος μου έμαθε αριθμούς και όλα τα κεφαλαία γράμματα της αλφαβήτας. Επίσης ασχοληθήκανε πολύ με τη στοματική υγιεινή και αρκετά με θέματα διατροφής!

 

φυσικά και κάνουν πράγματα στον παιδικό και μάθαίνουν κιόλας, αυτό που σου λέει η Κατερίνα είναι ότι οι σταθμοί δεν εποπτεύονται και δεν ανήκουν στο υπούργειο παιδείας. αυτό σημαίνει πως αν οι παιδαγωγοί έχουν τις γνώσεις ( ΑΠ υπουργείου) και τα μέσα θα το ακολουθήσουν, αν όχι θα επιλέξουν με ποιες δραστηριότητες θα απασχολήσουν τα παιδιά. φυσικά και δεν τα έχουν όλη μέρα να κάθονται...

 

ΣΥΜΦΩΝΩ

οι παιδικοί σταθμοί στα τμηματα προνηπιου και νηπιου ακολουθούν το πρόγραμμα του υπ. παιδείας οπως και τα δημοσια σχολεια

 

age.png

Link to comment
Share on other sites

Κατερίνα νομίζω ότι αυτό που λες δεν ισχύει 100%! Εξαρτάται κυρίως από τον σταθμό! Στο δικό μας υπήρχε κανονικό πρόγραμμα διδασκαλίας στα προνήπια! Δεν ξέρω αν ακολουθούσε πιστά το πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας, αλλά ο γιος μου έμαθε αριθμούς και όλα τα κεφαλαία γράμματα της αλφαβήτας. Επίσης ασχοληθήκανε πολύ με τη στοματική υγιεινή και αρκετά με θέματα διατροφής!

 

Οι παιδικοί σταθμοί ανήκουν στο Υπουργείο Υγείας και τα νηπιαγωγεία στο Παιδείας.

Τα νηπιαγωγεία είναι υποχρεωμένα να εφαρμόζουν το αναλυτικό πρόγραμμα του υπουργείου (μπορείτε να το βρείτε στη σελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου) ενώ οι παιδικοί σταθμοί όχι.

Στο νηπιαγωγείο γίνεται συνδιδασκαλία προνηπίων και νηπίων, με αποτέλεσμα ο ένας να μαθαίνει από τον άλλο. Ειδικά για τα μικράκια είναι πολύ σημαντικό, γιατί παραδειγματίζονται από τα μεγάλα και προσωρούν γρογορότερα. Στους παιδικούς υποθέτω (γιατί δεν έχω δουλέψει ποτέ σε παιδικό) ότι τα προνήπια είναι μόνα τους σε μια αίθουσα (με την παιδαγωγό έννοείται).

Επίσης, κάτι για την ύλη....στο νηπιαγωγείο δεν μαθαίνουμε γράμματα. Μαθαίνουμε να γράφουμε το όνομα μας, μαθαίνουμε να γράφουμε άλλα πράγματα στην αρχή με αντιγραφή και μετά μόνοι μας (αρκετά παιδιά μέχριτ ο τέλος της χρονιάς το καταφέρνουν, κυρίως νήπια, αλλά και κάποια προνήπια). Δεν μαθαίνουμε δηλαδή την αλφαβήτα, άλλωστε αυτό δεν γίνεται πλέον ούτε και στο δημοτικό.

Επίσης, δουλέυουμε με τη μέθοδο project. Δηλαδή πάιρνουμε ένα θέμα και το βλέπουμε από πάρα πολλές οπτικές. Π.χ. σεισμούς. Μαθαίνουμε τι είναι ο σεισμός, πώς γίνεται, βλέπουμε εικόνες από καταστροφές, μαθαίνουμε τι πρέπει να κάνουμε σε περίπτωση σεισμού, μαθαίνουμε το μύθο το Εγκέλαδου από τη μυθολογία, μαθαίνουμε τραγούδια, επικοινωνούμε με το Οργανισμό Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας και παίρνουμε πληροφορίες κλπ κλπ και στο τέλος κάνουμε μια παρουσίαση όλων συνήθως στους γονείς...

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι να εχει καλη δασκαλα που να εχει ενδιαφερον. Αυτο ομως ειναι και το τυχερο της υποθεσης. Αν ειναι καλη η δασκαλ και στον παιδικο γινεται καλη δουλεια. Αγχωνομαστε να ψαχνουμε το καλυτερο για τα παιδια μας και ξαφνικα μας τυχαινει μια δασκαλα που δεν ενδιαφερεται και τοτε...... τι κανουμε;

κοριτσακια μου!

Link to comment
Share on other sites

μαλλον ειμαι λιγο χαζη τελικα..........δηλαδη εμενα το παιδι μου αν το παρουνε θα ειναι μαζι με τα νηπια στην ιδια αιθουσα??? τοτε γιατι λενε οτι αλου εχουν προνηπια κι αλλου οχι???

γιατι νηπιαγωγειο εχω 50 μετρα απ το σπιτι μου, αλλα μου ειπαν για προνηπια πρεπει να κοιταξω μεσα στο κεντρο....και ειναι μακρια!

Link to comment
Share on other sites

μαλλον ειμαι λιγο χαζη τελικα..........δηλαδη εμενα το παιδι μου αν το παρουνε θα ειναι μαζι με τα νηπια στην ιδια αιθουσα???

 

ναι! θα ειναι στην ιδια αιθουσα με τα νηπια

 

τοτε γιατι λενε οτι αλου εχουν προνηπια κι αλλου οχι???

 

οταν λενε οτι εχουν προνηπια, εννοουν οτι εχουν παιδιά που είναι προνηπια. οχι τμημα προνηπιων (οπως παλια που ειχαν ενα τμημα νηπιων, ενα προνηπιων).

γιατι σε καποια σχολεια υπηρχαν ελευθερες θεσεις απο νηπια και σε αλλα σχολεια δεν υπηρχαν.

σε αυτα που υπηρχαν θεσεις, εκαναν κληρωση και πηρα προνηπια.

 

 

 

γιατι νηπιαγωγειο εχω 50 μετρα απ το σπιτι μου, αλλα μου ειπαν για προνηπια πρεπει να κοιταξω μεσα στο κεντρο....και ειναι μακρια!

 

λογω διευθυνσης νομιζω δεν μπορεις να πας σε αλλο δημοσιο σχολειο

 

age.png

Link to comment
Share on other sites

ναι! θα ειναι στην ιδια αιθουσα με τα νηπια

 

τωρα καταλαβα! νομιοζα ηταν χωρια τμημα

σ ευχαριστω πολυ

 

κι αυτο γιατι τα παιδια-προνηπια είναι η μειοψηφια επειδη (ακομη) δεν ειναι υποχρεωτικο το προνηπιο...

 

age.png

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ο γιος μου πέρυσι πήγαινε προνήπια σε παιδικό σταθμό και φέτος νήπια σε νηπιαγωγείο....

Φέτος με πέρυσι κάνανε σχεδόν τα ίδια πράγματα, θεματολογία, τρόπο διδασκαλίας κ.τ.λ.

Με λίγα λόγια σταθήκαμε και τις 2 χρονιές πολύ τυχεροί..( εύχομαι η τύχη να συνεχιστεί και του χρόνου )...

Απο κει και πέρα επειδή προσωπικά έμεινα και πέρυσι πολύ ευχαριστημένη θα προσθέσω στα θετικά του παιδικού σαν εργαζόμενη ότι με βόλευαν οι ώρες αφού μπορούσα να τον πάω 7:30 και δεν χρειαζόταν να αγχώνομαι τι να ετοιμάσω για να φάει το πρωί που θα ξυπνήσει και τι δεκατιανό να του βάλω μαζί, αφού στον παιδικό είχαν ένα πολύ ισορροπημένο διαιτολόγιο και έτρωγαν εκεί..

  

Link to comment
Share on other sites

α, τελεια τωρα ειναι που πανικοβληθηκα.. εμενα που ειναι δεκεμβρη 2007, θα ειναι ηδη απο τα πιο μικρα προνηπιακια.. αμα ειναι και στην ιδια αιθουσα προνηπιακια και νηπιακια θα τον εχουν του κλωτσου και του μπατσου..

the hand that rocks the cradle, is the hand that rules the world..

πριγκιπακος και νεραϊδουλα ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...