Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Προβληματα με συγγενικα ατομα.....


vallery

Recommended Posts

Καλησπερα!!! Θα ηθελα να σας πω κατι που με εχει πειραξει αρκετα και εμενα και τον αντρα μου ακομα πιο πολυ. Στις 12 Μαρτιου γενναω και η συνυφαδα μου εχουν κλεισει εκκλησια για να κανουν τον γαμο στις 12 Μαρτιου. Θα ηθελα να μου δωσετε καποια συμβουλη ... το θεωρητε σωστο ?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Καλησπερα!!! Θα ηθελα να σας πω κατι που με εχει πειραξει αρκετα και εμενα και τον αντρα μου ακομα πιο πολυ. Στις 12 Μαρτιου γενναω και η συνυφαδα μου εχουν κλεισει εκκλησια για να κανουν τον γαμο στις 12 Μαρτιου. Θα ηθελα να μου δωσετε καποια συμβουλη ... το θεωρητε σωστο ?[/QUOT

 

κατι δεν μου κάθεται...πως ειναι δυνατόν να κάνουν γάμο μεσα στην σαρρακοστή???

M6bap3.png

 

cik1p3.png

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή τι έπρεπε να κάνει κατά τη γνώμη σου? Να αναβάλλει τον γάμο ή να τον κάνει νωρίτερα πριν γεννήσεις?

 εχω δυο μπουμπουκακια

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

συγνωμη που επαναλαμβάνομαι ρε κορίτσια αλλα γίνονται γάμοι μεσα στην σαρρακοστή?

 

Eυστοχη η παρατηρηση σου... οντως την Σαρακοστη δεν γινεται κανενα μυστηριο....

Link to comment
Share on other sites

συγνωμη που επαναλαμβάνομαι ρε κορίτσια αλλα γίνονται γάμοι μεσα στην σαρρακοστή?

 

νομίζω βγάλαμε συμπέρασμα...:wink::rolleyes:

 εχω δυο μπουμπουκακια

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ωραία. Η κοπέλα άνοιξε το θέμα. Να πω και εγώ μια φορά τον πόνο μου σε αυτό το Post επειδή αυτά τα πράγματα συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες: Πριν λιγότερο από 2 χρόνια ήμουν έγκυος στην κόρη μου και γνώριζα την πιθανή ημερομηνία τοκετού αφου καλώς εχόντων των πραγμάτων θα γεννούσα με προγραμματισμένη καισαρική.3 μήνες πριν γεννήσω ο αδερφός μου (με τον οποίο είχα και έχω άριστη σχέση) αποφάσισε με τη νύφη μου (με την οποία είχαν ήδη 2 παιδιά να κάνουν το γάμο του 1 εβδομάδα μετά τη γέννα (με καισαρική το τονίζω)....500 χλμ μακρυά. Τόσα χρόνια το ανέβαλαν και αποφάσισαν τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή να το κάνουν. Ποτέ δεν κατάλαβα το σκεπτικό τους. Το αποτέλεσμα φυσικά να μην μπορέσω να πάω στο γάμο τους και ούτε οι γονείς να τον χαρούν ιδιαίτερα αφού έφυγαν με την ψυχή στο στόμα να πάνε στο γάμο του παιδιού του και εγώ να μείνω μόνη σπιτι μετά από καισαρική να προσπαθώ να κουμαντάρω 1 2χρονο και 1 νεογέννητο. ΑΚόμα το γιατί δεν το ξέρω....

Γάμοι τη Σαρακοστή από όσο ξέρω μόνο πολιτικοί.....

Link to comment
Share on other sites

Δεν αμφιβάλλει κανείς ότι υπάρχουν γαϊδούρια... Να με συγχωρείς δηλαδή αλλά εγώ τον αδελφό μου έτσι θα τον έλεγα αν μου το έκανε αυτό...

pJO3p2.pngB6Ndp2.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Eνταξει και τι εγινε?

Αλλωστε την πρωτη μερα της γεννας θελουμε την ησυχια μας!!!!

Εξαλλου δεν σημαινει οτι ντε και καλα θα γεννησεις την ημερομηνια που σου εδωσε ο γιατρος.

Το προβλημα λοιπον που ειναι?

Link to comment
Share on other sites

απο οσο εμαθα πολιτικο θα κανουν με γλεντι και ολα τα υπολοιπα που κανουν σε εναν θρησκευτικο γιατι μετα δεν θα κανουν θρησκευτικο. (ετσι λενε τουλαχιστον). Ακομα και πιο νωρις να γεννησω παλι θα πρεπει να εχω παρει την μιση ευχη για να παω. Τουλαχιστον θα μπορουσαν να τον κανουν 2 εβδομαδες μετα για να μπορεσουμε με τον αντρα μου να παμε.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία. Η κοπέλα άνοιξε το θέμα. Να πω και εγώ μια φορά τον πόνο μου σε αυτό το Post επειδή αυτά τα πράγματα συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες: Πριν λιγότερο από 2 χρόνια ήμουν έγκυος στην κόρη μου και γνώριζα την πιθανή ημερομηνία τοκετού αφου καλώς εχόντων των πραγμάτων θα γεννούσα με προγραμματισμένη καισαρική.3 μήνες πριν γεννήσω ο αδερφός μου (με τον οποίο είχα και έχω άριστη σχέση) αποφάσισε με τη νύφη μου (με την οποία είχαν ήδη 2 παιδιά να κάνουν το γάμο του 1 εβδομάδα μετά τη γέννα (με καισαρική το τονίζω)....500 χλμ μακρυά. Τόσα χρόνια το ανέβαλαν και αποφάσισαν τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή να το κάνουν. Ποτέ δεν κατάλαβα το σκεπτικό τους. Το αποτέλεσμα φυσικά να μην μπορέσω να πάω στο γάμο τους και ούτε οι γονείς να τον χαρούν ιδιαίτερα αφού έφυγαν με την ψυχή στο στόμα να πάνε στο γάμο του παιδιού του και εγώ να μείνω μόνη σπιτι μετά από καισαρική να προσπαθώ να κουμαντάρω 1 2χρονο και 1 νεογέννητο. ΑΚόμα το γιατί δεν το ξέρω....

Γάμοι τη Σαρακοστή από όσο ξέρω μόνο πολιτικοί.....

 

 

Και εμενα αυτο το γιατι ειναι που δεν γνωριζω.... Παντως δεν ειναι εγγυος .

Link to comment
Share on other sites

Andigo τους το έχεις συγχωρέσει???

Την ίδια μακακία ήθελε να κάνει η αδελφή μου στη βάφτιση του γιού της, που τα έκλεισε όλα την περίοδο που εγώ θα ήμουν λεχώνα (γνωρίζαμε την Π.Η.Τ.). Τους έβαλα και τα ακύρωσαν διότι εμείς πάντοτε τους υπολογίζαμε όλους -από το στενό οικογενειακό περιβάλλον- και δεν το δεχόμουν με τίποτα!!!! Τελικά τα αλλάξανε μετά από διαπληκτισμούς και παρέμβαση των γονιών μου, φυσικά..

Link to comment
Share on other sites

απο οσο εμαθα πολιτικο θα κανουν με γλεντι και ολα τα υπολοιπα που κανουν σε εναν θρησκευτικο γιατι μετα δεν θα κανουν θρησκευτικο. (ετσι λενε τουλαχιστον). Ακομα και πιο νωρις να γεννησω παλι θα πρεπει να εχω παρει την μιση ευχη για να παω. Τουλαχιστον θα μπορουσαν να τον κανουν 2 εβδομαδες μετα για να μπορεσουμε με τον αντρα μου να παμε.

 

Μισή ευχή, αντικειμενικά και λογικά, δεν υπάρχει!!!

Δεν γίνεται αυτό, μπορείς να κάνεις μισό αγιασμό ή να πάρεις μισό βάπτισμα? Αν θες να βγεις από το σπίτι, βγες... απλά να αποφεύγεις τους πολυσύχναστους χώρους.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί σε όλες τις κοινωνικές υποχρέωσεις θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψην μας, πότε γεννάει ο άλλος, πότε θέλει να φύγει ταξίδι κλπ.

Τότε τους βόλευε, τοτε κλείσανε.

Αν δεν έχεςι γεννήσει και θες να πας πήγαινε, Αν έχεις γεννήσει, και έχεις την δυνατότητα να πας, πάλι πήγαινε.

 

Αυτά είναι αφορμές για παρεξηγήσεις και τσακωμούς για μένα. Οι πραγματικές σχέσεις και φιλίες δεν βασίζονται στο αν μπορώ ή όχι να παρευρεθώ σ'ένα γάμο ή όχι, ακόμα και της αδερφής μου να'τανε.

[B][SIZE="3"]Τα δικαιώματά μας συκοφαντήθηκαν ως προνόμια [/SIZE][/B](κλεμμένο το'χω, δεν είναι δική μου σοφία)
Link to comment
Share on other sites

Να σου πω κάτι όμως... Είναι πολύ δυσάρεστο να μην παρευρίσκεσαι σε ένα τόσο χαρμόσυνο γεγονός και ακόμη περισσότερο δείχνει ότι δεν σε υπολογίζει ο άλλος. Μιλάω πάντα για το στενό περιβάλλον...

Όποιος το έχει βιώσει μπορεί να το αισθανθεί! Σε πιάνει το παράπονο...

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω κάτι όμως... Είναι πολύ δυσάρεστο να μην παρευρίσκεσαι σε ένα τόσο χαρμόσυνο γεγονός και ακόμη περισσότερο δείχνει ότι δεν σε υπολογίζει ο άλλος. Μιλάω πάντα για το στενό περιβάλλον...

Όποιος το έχει βιώσει μπορεί να το αισθανθεί! Σε πιάνει το παράπονο...

 

Νιτσα εμένα προσωπικά με πιάνει το παράπονο όταν προσπαθεί ο άλλος να μου "επιβάλει" να κάνω κάποια πράγματα που θέλω, σύμφωνα με το δικό του πλάνο.

Υποθέτω ότι όταν επιλέγεις να κάνεις κάτι στην ζωή σου, γάμο, βάφτιση και συμπίπτει με κάτι άλλο στην οικογένεια, δεν γίνεται επίτηδες.

 

Ένας γάμος γίνεται για να ενωθεί το ζευγάρι και να το ευχαριστηθεί πάνω απ΄ολα το ζευγάρι και μετά οι υπόλοιποι..... γονείς αδέρφια κλπ.

Εμένα μου το βγάλανε ξυνό............φχαριστηθήκανε όλοι οι υπόλοιποι εκτός από μένα.

Γι'αυτό έχω μάθει στη ζωή μου να δίνω προτεραιότητα πρώτα στα σχέδια των άλλων όταν δεν με επηρεάζουν και δεν με αφορούν προσωπικά.

¨οπως είπα, αν θες να παρεξηγηθείς, θα βρεις πολλές αιτίες.

 

Καλησπερα!!! Θα ηθελα να σας πω κατι που με εχει πειραξει αρκετα και εμενα και τον αντρα μου ακομα πιο πολυ. Στις 12 Μαρτιου γενναω και η συνυφαδα μου εχουν κλεισει εκκλησια για να κανουν τον γαμο στις 12 Μαρτιου. Θα ηθελα να μου δωσετε καποια συμβουλη ... το θεωρητε σωστο ?

 

 

απο οσο εμαθα πολιτικο θα κανουν με γλεντι και ολα τα υπολοιπα που κανουν σε εναν θρησκευτικο γιατι μετα δεν θα κανουν θρησκευτικο. (ετσι λενε τουλαχιστον). Ακομα και πιο νωρις να γεννησω παλι θα πρεπει να εχω παρει την μιση ευχη για να παω. Τουλαχιστον θα μπορουσαν να τον κανουν 2 εβδομαδες μετα για να μπορεσουμε με τον αντρα μου να παμε.

 

Τελικά τι από τα 2 ισχύει?

 

Και να το θεωρώ "σωστό". Το πλάνο της μιας οικογένειας γιατί θα πρέπει να αφορά την άλλη?

[B][SIZE="3"]Τα δικαιώματά μας συκοφαντήθηκαν ως προνόμια [/SIZE][/B](κλεμμένο το'χω, δεν είναι δική μου σοφία)
Link to comment
Share on other sites

Νιτσα εμένα προσωπικά με πιάνει το παράπονο όταν προσπαθεί ο άλλος να μου "επιβάλει" να κάνω κάποια πράγματα που θέλω, σύμφωνα με το δικό του πλάνο.

Υποθέτω ότι όταν επιλέγεις να κάνεις κάτι στην ζωή σου, γάμο, βάφτιση και συμπίπτει με κάτι άλλο στην οικογένεια, δεν γίνεται επίτηδες.

 

Ένας γάμος γίνεται για να ενωθεί το ζευγάρι και να το ευχαριστηθεί πάνω απ΄ολα το ζευγάρι και μετά οι υπόλοιποι..... γονείς αδέρφια κλπ.

Εμένα μου το βγάλανε ξυνό............φχαριστηθήκανε όλοι οι υπόλοιποι εκτός από μένα.

Γι'αυτό έχω μάθει στη ζωή μου να δίνω προτεραιότητα πρώτα στα σχέδια των άλλων όταν δεν με επηρεάζουν και δεν με αφορούν προσωπικά.

¨οπως είπα, αν θες να παρεξηγηθείς, θα βρεις πολλές αιτίες.

 

Μωρέ δίκιο έχεις. Αλλά όπως είπα είχα και έχω καλές σχέσεις με τον αδερφό μου αλλά μου έμεινε το παράπονο γιατί ενώ ήξεραν πότε θα γεννούσα προγραμματισμένα με καισαρική, αποφάσισαν 3 μήνες πριν γεννήσω να κάνουν το γάμο τους που τον ανέβαλλαν κάθε τόσο για κοντά 4 χρόνια (είχαν ήδη 2 παιδιά φαντάσου) όχι δίπλα στο σπίτι τους (που θα μπορούσα να πάω τουλάχιστον στην εκκλησία για να τους δω να παντρεύονται) αλλά 500 χιλιόμετρα μακρυά στο χωριό που καταγόμαστε. Και εγώ είχα προγραμματίσει το γάμο μας και έμαθα μετά ότι θα γεννούσε η νύφη λιγο πιο πριν αλλά δεν τον ακύρωσα, ούτε όμως πήγα στην άλλη άκρη. Δίπλα στο σπίτι μας και στο σπίτι τους πήγα. Δεν είπα τίποτα αλλά θα ήθελα να ήμουν και εγώ στη χαρά τους γιατί πως να το κάνουμε αδερφός είναι...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...