Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Μυθος το οτι ο παιδικος τα βοηθαει να μιλησουν γρηγοροτερα?


Recommended Posts

Τα παιδιά χρειάζονται σπιτική φροντίδα

 

children3-425x288.jpg

 

Τα παιδιά, ηλικίας 1.5 έως 3 ετών, τα οποία έχουν φροντίδα στο σπίτι αναπτύσσουν καλύτερες γλωσσικές δεξιότητες από τα παιδιά που ακολουθούν το πρόγραμμα ενός κέντρου νηπίων, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.

Διαπιστώθηκε ότι καμία σχέση δεν υπάρχει μεταξύ του τύπου φύλαξης των παιδιών από την ηλικία του στην ενός έτους στη γλωσσική γνώση και ανάπτυξη μιας και σε αυτήν ακριβώς την ηλικία βασίζεται η γλωσσική δεξιότητα της μετέπειτα περιόδου του παιδιού.

 

 

Πρόκειται για μια έρευνα από το νορβηγικό Ινστιτούτο δημόσιας υγείας.

Η μελέτη βασίζεται σε πληροφορίες γύρω από 19,919 παιδιά που επιλέχτηκαν βάσει του ιατρικού μητρώου γέννησής τους.

 

Όπως διαπιστώθηκε περίπου το 12 τοις εκατό των τρίχρονων παιδιών, παρουσίασαν είτε καθυστερημένη γλωσσική δυνατότητα ή αποκλίσεις από την κανονική γλωσσική ανάπτυξη. Βεβαίως αυτό ποικίλλει ανάλογα με τον ορισμό των γλωσσικών προβλημάτων. Τα παιδιά που μεγάλωσαν στο σπίτι παρουσίασαν πολύ καλύτερα αποτελέσματα από εκείνα που διοχετεύτηκαν σε νηπιακούς σταθμούς ή βρεφικά κέντρα.

 

 

Για τα μισά περίπου από τα παιδιά, οι δυσκολίες στην εκμάθηση των γλωσσών είναι παροδικές. Για τα υπόλοιπα οι δυσκολίες που εξακολουθούν να υφίστανται σε ολόκληρη την σχολική χρονιά θα μπορούσαν να έχουν επιπτώσεις για το αν το παιδί είναι σε θέση, να προσαρμοστεί κοινωνικά και να λειτουργήσει στο σχολείο, στην εργασία αργότερα, στην κοινωνία μεταγενέστερα.

 

 

Η έρευνα αποκαλύπτει επίσης κατά πόσον η οργάνωση των μαθησιακών δραστηριοτήτων επηρεάζει τα παιδιά.

 

Το παιδί που ενεργεί περισσότερο ελεύθερα - όπως μπορεί να το κάνει στο σπίτι,- αναπτύσσει πιο γρήγορα την προσωπικότητα του και ωριμάζει περισσότερο από το παιδί, που του υποδεικνύουν διαρκώς τον τρόπο οργάνωσης.

 

 

http://www.newsbomb.gr/gynaika/story/ta-paidia-chreiazontai-spitikh-frontida

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Μάλλον δεν τα κατάλαβε όλα καλά η μεταφράστρια ;)

Δεν επιχειρώ να την κάνω την μετάφραση (Καμοιά ειδική / εθελόντρια ???)

αλλά το αυθεντικό άρθρο είναι στο:

 

http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=233&trg=Area_5774&MainLeft_5669=5774:0:&Area_5774=5544:87533::0:5776:1:::0:0

 

και λέει :

New study supports previous research

 

Children in formal child care have better language skills

 

Publisert 05.01.2011 , oppdatert: 05.01.2011, 10:27

 

e3facefd67.jpgFewer children who attend regular formal centre- and family-based child care at 1.5 years and 3 years of age were late talkers compared with children who are looked after at home by a parent, child-carer or in an outdoor nursery. This is shown in a new study by the Norwegian Institute of Public Health of nearly 20,000 children.

The study found no relation between the type of child care at the age of 1 year and subsequent language competence, which may indicate that the positive effect of centre-based child care first occurs between the ages of 1 to 1.5 years.

Furthermore, there were fewer children who were late talkers among those who attended full-time centre-based child care compared with part-time attendance at 3 years of age.

The findings support most of the previous research showing that children who have been in formal child care have better language skills than children who have had more informal care.

The study, “Does universally accessible child care protect children from late talking? Results from a Norwegian population-based prospective study,” is published by Ratib Lekhal and co-authors in the journal Early Child Development and Care.

The publication is based on information about 19,919 children collected by the Norwegian Mother and Child Cohort Study (MoBa) and the Medical Birth Registry of Norway at the Norwegian Institute of Public Health. This is a correlation study, meaning that one can comment on the relationship between centre-based child care and language development, but not directly about the cause. However, a number of other possible factors such as income, parental education, mother tongue and parental age are accounted for. The child's health at birth and social communication before the child started in formal child care was accounted for.

The incidence of delayed language development

 

Studies show that about 12 per cent of three year old children have either delayed language or show other deviations from normal language development. The prevalence varies according to the definition of language problems.

For about half of the children, difficulties in learning language are transient. For other children, the difficulties persist throughout school years and could have implications for how the child is able to adapt socially and function in school, work and society.

For many of the children, language difficulties disappear in the transition between pre-school and school, but appear in the form of reading and writing difficulties during the early school years.

Language and Learning Study

 

The publication is part of the Norwegian Institute of Public Health's Language and Learning study. This project will provide new knowledge about children's language development, the development trajectory in children with language difficulties and how they cope in school. The study will also reveal whether the organisation of learning activities in formal child care affects children's academic and social development through their school years. Knowledge from studies of different development trajectories will eventually be used to better target treatment measures for children with language difficulties.

The project uses information from MoBa and hopes to conduct a clinical study of children with language difficulties at the age of 5.

Link to comment
Share on other sites

Ο παιδίατρός μας είχε πει το εξής πολύ σωστό:

 

O παιδικός σταθμός είναι σαν μια ζυγαριά:

 

Aπο την μια είναι το "τι μαθαίνει"

και απο την άλλη το "τι παθαίνει" το παιδί.

 

ΠΡΙΝ ΤΑ 3

γέρνει στο "τι παθαίνει" και καθόλου στο "τι μαθαίνει".

 

ΜΕΤΑ ΤΑ 3

γέρνει στο "τι μαθαίνει"

Link to comment
Share on other sites

Ο παιδίατρός μας είχε πει το εξής πολύ σωστό:

 

O παιδικός σταθμός είναι σαν μια ζυγαριά:

 

Aπο την μια είναι το "τι μαθαίνει"

και απο την άλλη το "τι παθαίνει" το παιδί.

 

ΠΡΙΝ ΤΑ 3

γέρνει στο "τι παθαίνει" και καθόλου στο "τι μαθαίνει".

 

ΜΕΤΑ ΤΑ 3

γέρνει στο "τι μαθαίνει"

αημφωνω

.....

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα κορίτσια!

στομυαλό μου ειστε. αυτές τις μέρες σκεφτόμουν πολύ εντονα να στείλω τον Χρηστάκη παιδικό οταν μαλακώσει λίγο ο καιρός. ο λόγος βέβαια η ικανότητες του στον λόγο. ειμαστε ακόμη στο μαμα μπαμπά παπού γιάγια μαμ και νταντά για το νερό. 21 μηνών παρα κάτι...ολα τα άλλα μισά όπως εχω ξαναπεί σε αλλο θεμα. εχω πάθει την πλάκα μου με κανα 2 παιδάκια συνομίλικα που κάνουν ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΟ διαλογο. οπότε δεν με παρηγορεί το μην τον συγκρίνεις γιατι οσο βλεπω τοσο αγχωνομαι. μαλιστα το ανακοίνωσα και στην μαμά μου που τον προσέχει και η απάντηση της ηταν ''παιδικό να πας εσυ'' κ ο αντρας μου ξεράθηκε στα γέλια. ο γιατρός ισχυρίζεται πως πριν τα 3 καλό ειναι να μην πηγαίνουν αν υπάρχει αλλη επιλογή. απο την άλλη μου ειπε πως ισως και να ελεγε περισσότερα γιατι εγω του προλαβαίνω τις επιθυμίες πριν τις εκφράσει. ισως να χει και δίκιο. αλλα βρε κορίτσια ολο με μεγάλους ειναι το παιδί. δεν εχουμε καθόλου παιδάκια στον περίγυρο...εχει δηλ η κουμπάρα μου αλλα ειναι συνεχει αρρωστα κ οταν λεμε συνεχεια εννοούμε ΣΥΝΕΧΕΙΑ. και μια πολύ καλη μου φίλη εχει αλλα δεν τον συναναστρεφει με αλλα παιδάκια γιατι φοβάται.κ το να μεγαλώνει το παιδάκι με μεγάλους μόνο κ αυτό καλό δεν ειναι. αχ δεν ξέρω ειμαι να σκάσω με το θέμα της ομιλίας. προχθές ημουν ετοιμη να βάλω τα κλάματα γιατί ηθελε κατι και το εδειχνε. προσπαθούσα με διαφορα τεχνασματα που εχω διαβάσει να τον κάνω να το πεί αλλα το παιδι εκνευρλιστηκε φριχτά! μονο τα κλάματα δεν εβαλα απ την μ@λ@κι@ που με δέρνει.

M6bap3.png

 

cik1p3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

χαιρομαι που το διαβαζω βασικα αυτο..το αγγλικο αρθρο δεν το διαβασα δεν ξερω αν λεει κατι αλλο βεβαια, παντως εχω το κοριτσακι μου στο σπιτι και θα το στειλω αυτο το σεπτεμβρη.Εχω ολους να μου λενε πως το παιδι στον παιδικο κοινωνικοποιειτε πιο ευκολα και ειναι καλο να πηγαινει μετα το χρονο.Διαφωνω..Οσο για την ομιλια που λεει και το αρθρο το κοριτσακι μου μιλαει παρα πολυ καθαρα απο νωρις, κανει απιστευτες προτασεις καιρο τωρα αρα σιγουρα ειναι μυθος το οτι ο παιδικος τα βοηθαει να μιλησουν γρηγοροτερα

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα κορίτσια!

στομυαλό μου ειστε. αυτές τις μέρες σκεφτόμουν πολύ εντονα να στείλω τον Χρηστάκη παιδικό οταν μαλακώσει λίγο ο καιρός. ο λόγος βέβαια η ικανότητες του στον λόγο. ειμαστε ακόμη στο μαμα μπαμπά παπού γιάγια μαμ και νταντά για το νερό. 21 μηνών παρα κάτι...ολα τα άλλα μισά όπως εχω ξαναπεί σε αλλο θεμα. εχω πάθει την πλάκα μου με κανα 2 παιδάκια συνομίλικα που κάνουν ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΟ διαλογο. οπότε δεν με παρηγορεί το μην τον συγκρίνεις γιατι οσο βλεπω τοσο αγχωνομαι. μαλιστα το ανακοίνωσα και στην μαμά μου που τον προσέχει και η απάντηση της ηταν ''παιδικό να πας εσυ'' κ ο αντρας μου ξεράθηκε στα γέλια. ο γιατρός ισχυρίζεται πως πριν τα 3 καλό ειναι να μην πηγαίνουν αν υπάρχει αλλη επιλογή. απο την άλλη μου ειπε πως ισως και να ελεγε περισσότερα γιατι εγω του προλαβαίνω τις επιθυμίες πριν τις εκφράσει. ισως να χει και δίκιο. αλλα βρε κορίτσια ολο με μεγάλους ειναι το παιδί. δεν εχουμε καθόλου παιδάκια στον περίγυρο...εχει δηλ η κουμπάρα μου αλλα ειναι συνεχει αρρωστα κ οταν λεμε συνεχεια εννοούμε ΣΥΝΕΧΕΙΑ. και μια πολύ καλη μου φίλη εχει αλλα δεν τον συναναστρεφει με αλλα παιδάκια γιατι φοβάται.κ το να μεγαλώνει το παιδάκι με μεγάλους μόνο κ αυτό καλό δεν ειναι. αχ δεν ξέρω ειμαι να σκάσω με το θέμα της ομιλίας. προχθές ημουν ετοιμη να βάλω τα κλάματα γιατί ηθελε κατι και το εδειχνε. προσπαθούσα με διαφορα τεχνασματα που εχω διαβάσει να τον κάνω να το πεί αλλα το παιδι εκνευρλιστηκε φριχτά! μονο τα κλάματα δεν εβαλα απ την μ@λ@κι@ που με δέρνει.

 

Στην ηλικία σας λέγαμε πολύ λίγες λέξεις. Πριν από λίγες μέρες "λύθηκε" η γλώσσα της και άρχισε να τα λέει μαζεμένα! Μου είχαν πει ότι μπορεί να συμβεί έτσι και δεν το πίστευα...νομίζω ότι είναι μικρούλης πάντως και κακώς αγχώνεσαι για την ομιλία του. Αν το παιδί ακούει θα μιλήσει....δεν έχουν όλα τα παιδιά τους ίδιους ρυθμούς, μην το ξεχνάς!

Όσο για τον παιδικό, αν αυτός είναι ο μόνος λόγος εγώ στη θέση σου δε θα το έκανα... έχει τρομάξει το μάτι μου με τις αρρώστιες!! 2 φίλες μου τον σταμάτησαν λόγω αυτού, αυτές τις μέρες...

Θα έρθει και σε επαφή με παιδάκια μην ανησυχείς! Για μένα 1000 φορές να είναι καλά και να μην αρρωσταίνει (όσο γίνεται) παρά να μιλήσει πιο γρήγορα.

Παιδικό θα την έστελνα μόνο αν έπρεπε να εργαστώ και δεν μπορούσα να βρω άλλη λύση (γιαγια, νταντά κτλ). Για κανέναν άλλο λόγο!

Link to comment
Share on other sites

χαιρομαι που το διαβαζω βασικα αυτο..το αγγλικο αρθρο δεν το διαβασα δεν ξερω αν λεει κατι αλλο βεβαια, παντως εχω το κοριτσακι μου στο σπιτι και θα το στειλω αυτο το σεπτεμβρη.Εχω ολους να μου λενε πως το παιδι στον παιδικο κοινωνικοποιειτε πιο ευκολα και ειναι καλο να πηγαινει μετα το χρονο.Διαφωνω..Οσο για την ομιλια που λεει και το αρθρο το κοριτσακι μου μιλαει παρα πολυ καθαρα απο νωρις, κανει απιστευτες προτασεις καιρο τωρα αρα σιγουρα ειναι μυθος το οτι ο παιδικος τα βοηθαει να μιλησουν γρηγοροτερα

 

Το αγγλικό άρθρο το οποίο είναι δημοσιευμένο στην επίσημη σελίδα του Νορβηγικού Ινστιτούτου Δημόσιας Υγείας γι αυτό το λέω "αυθεντικό" λέει τα αντίθετα από το Ελληνικό ή τουλάχιστον εγώ έτσι καταλαμβαίνω.

Το θέμα έχει πολυσυζητηθεί σε άλλα site, απλά εβαλα το αγγλικό άρθρο για κάνω μια "επισήμανση" στην Παραπληροφόρηση του διαδικτύου (δεν εννοώ εσένα elenik - μιλώ για την μετάφραση)

Link to comment
Share on other sites

Το αγγλικό άρθρο το οποίο είναι δημοσιευμένο στην επίσημη σελίδα του Νορβηγικού Ινστιτούτου Δημόσιας Υγείας γι αυτό το λέω "αυθεντικό" λέει τα αντίθετα από το Ελληνικό ή τουλάχιστον εγώ έτσι καταλαμβαίνω.

Το θέμα έχει πολυσυζητηθεί σε άλλα site, απλά εβαλα το αγγλικό άρθρο για κάνω μια "επισήμανση" στην Παραπληροφόρηση του διαδικτύου (δεν εννοώ εσένα elenik - μιλώ για την μετάφραση)

 

Όντως λένε ακριβώς το αντίθετο!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

εμενα παντως η μικρη εχει εναμιση μηνα που πηγαινει παιδικο...

Δεν ξερω αν ειναι συμπτωση ή αν οντως βοήθησε ο παιδικος

το μονο που ξερω ειναι οτι πριν τον παιδικο ελεγε τρεις τεσσερις λέξεις

και τωρα το λεξιλογιο της εχει μεγαλώσει κατακόρυφα, κανει και προτάσεις και βαζει και αρθρα....

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τον πρώτο τον έστειλα 3μισι παιδικό από άποψη. Και τώρα είμαι της ίδια άποψης ότι τα παιδιά πρέπει να πηγαίνουν παιδικό μετά τα τρία.

Τον δεύτερο, επειδή έφυγε η κυρία που τους κρατούσε, επέλεξα να πάει στα δύο. Νομίζω ότι είναι μικρός, αλλά είχα εμπιστοσύνη στο σταθμό και ένοιωθα καλά.

Το παιδί είναι πολύ πολύ ευτυχισμένο. Είναι τόσο ευτυχισμένο που όταν είμαι σπίτι και σκέφτομαι να τον κρατήσω μαζί μου, ουρλιάζει με το μπουφάν στο χέρι,μέχρι να τον κατεβάσω στο σχολικό μαζί με τον αδερφό του. Αν έμαθε να μιλάει καλύτερα? Δεν ξέρω, έτσι κι αλλιώς λίγες λέξεις ξέρει, μπορεί να ήταν τελείως 'μουγγό' χωρίς το σταθμό.

Αν κέρδισε κάτι? Έμαθε να κρεμάει το μπουφάν του και να διπλώνει την πετσέτα του, ναι μπορούσα να τα μάθει και ένα χρόνο αργότερα.

Γιατί συνεχίζω να τον στέλνω παρόλο που πιστεύω ότι είναι μικρός και έχω βρει και γυναίκα? Γιατί είναι τόσο χαρούμενος που δεν έχω καρδιά να τον σταματήσω.

Link to comment
Share on other sites

Ο παιδίατρός μας είχε πει το εξής πολύ σωστό:

 

O παιδικός σταθμός είναι σαν μια ζυγαριά:

 

Aπο την μια είναι το "τι μαθαίνει"

και απο την άλλη το "τι παθαίνει" το παιδί.

 

ΠΡΙΝ ΤΑ 3

γέρνει στο "τι παθαίνει" και καθόλου στο "τι μαθαίνει".

 

ΜΕΤΑ ΤΑ 3

γέρνει στο "τι μαθαίνει"

 

Δεν ξερω για το αρθρο αλλα μου αρεσε αυτο που λες Σοφια.......:D Κοιτα εγω δεν εχω εμπειρια απο παιδικους (ακομα) και παιζεται αν θα αποκτησω ή αν θα παω κατευθειαν στην εμπειρια του προνηπιου. Εχω ακουσει πολλα.....ουυυυυ.........παρα πολλα απο παρα πολλους. Τα συμπερασματα μου για τους παιδικους τα εχω βγαλει. Βλεποντας και κρινοντας με τα δικα μου δεδομενα. Πιστευω οτι ειναι υπερεκτιμημενοι οχι απο τις μανουλες και τους μπαμπαδες. Οχι απο τους γονεις. Αλλα απο αυτους που εχουν συμφεροντα. Και ειναι πολλοι αυτοι. Συνεργασιες και καλα γλωσσολογων (που τυφλα και αν ειναι) με μυριαδες παιδικους και αντιστοιχα ποσοστα. Τυφλωνουν τους γονεις με το 'α, το παιδι δεν μιλαει, δωσε μου εμενα 300 ευρω το session και πληρωσε και τον παιδικο που θα σου συστησω' ενω πολυ απλα το παιδι δεν ειναι η ωρα του να μιλησει. Με την παιδιατρο μου μια απλη συζητηση ειχαμε γιατι και εγω ως πρωτομανα δεν ηξερα. Της λεω 'να στειλω την μικρη παιδικο? θα την βοηθησει πουθενα?. Η απαντηση ηταν 'αφου δεν δουλευεις με καμια παναγια ΠΡΙΝ τα 3 και μετα απο αυτα θα το ξανασυζητησουμε. Μονο αν το παιδι το ιδιο θελει'.......και αυτο ακολουθω. Κανενας (εχω μαλιασει) δεν θα με πεισει οτι αυτο που της δινει το σπιτι της ειναι κατωτερο του παιδικου. Αν ειναι δυνατον τι προσπαθουν να περασουν στον κοσμο.......και κυριως ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ.....

Don't give me love, i've had my share. Give me the truth instead.....

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω για το αρθρο αλλα μου αρεσε αυτο που λες Σοφια.......:D ...............................................................................

Πιστευω οτι ειναι υπερεκτιμημενοι οχι απο τις μανουλες και τους μπαμπαδες. Οχι απο τους γονεις. Αλλα απο αυτους που εχουν συμφεροντα. Και ειναι πολλοι αυτοι. Συνεργασιες και καλα γλωσσολογων (που τυφλα και αν ειναι) με μυριαδες παιδικους και αντιστοιχα ποσοστα. Τυφλωνουν τους γονεις με το 'α, το παιδι δεν μιλαει, δωσε μου εμενα 300 ευρω το session και πληρωσε και τον παιδικο που θα σου συστησω' ενω πολυ απλα το παιδι δεν ειναι η ωρα του να μιλησει.

 

Αυτό συμβαίνει κυρίως με τα κέντρα λογοθεραπείας.

Ουουουου εκεί να δεις συμφέροντα!!!!!!!

Σου βγάζουν το παιδί προβληματικό ....με το ζόρι!!!

 

Με την παιδιατρο μου μια απλη συζητηση ειχαμε γιατι και εγω ως πρωτομανα δεν ηξερα. Της λεω 'να στειλω την μικρη παιδικο? θα την βοηθησει πουθενα?. Η απαντηση ηταν 'αφου δεν δουλευεις με καμια παναγια ΠΡΙΝ τα 3 και μετα απο αυτα θα το ξανασυζητησουμε. Μονο αν το παιδι το ιδιο θελει'.......και αυτο ακολουθω. Κανενας (εχω μαλιασει) δεν θα με πεισει οτι αυτο που της δινει το σπιτι της ειναι κατωτερο του παιδικου. Αν ειναι δυνατον τι προσπαθουν να περασουν στον κοσμο.......και κυριως ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ.....

 

Ακριβώς!

Εαν πάει ένα παιδάκι παιδικό σταθμό πριν τα 3 ταλαιπωρείται μόνο απο τις ιώσεις...

.....άσκοπα!

Link to comment
Share on other sites

εμενα παντως η μικρη εχει εναμιση μηνα που πηγαινει παιδικο...

Δεν ξερω αν ειναι συμπτωση ή αν οντως βοήθησε ο παιδικος

το μονο που ξερω ειναι οτι πριν τον παιδικο ελεγε τρεις τεσσερις λέξεις

και τωρα το λεξιλογιο της εχει μεγαλώσει κατακόρυφα, κανει και προτάσεις και βαζει και αρθρα....

 

Σύμπτωματικά, κι εμάς σε αυτή την ηλικία

είχαμε δει μεγάλη εξέλιξη

(απο μόνη της στο σπίτι)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αυτό συμβαίνει κυρίως με τα κέντρα λογοθεραπείας.

Ουουουου εκεί να δεις συμφέροντα!!!!!!!

Σου βγάζουν το παιδί προβληματικό ....με το ζόρι!!!

 

 

 

Ακριβώς!

Εαν πάει ένα παιδάκι παιδικό σταθμό πριν τα 3 ταλαιπωρείται μόνο απο τις ιώσεις...

.....άσκοπα!

 

ετσι συμφωνω απολυτα...και τωρα που ερχεται το δευτερο μωρακι εχω και το κεφαλι μου ησυχο.Οκ δεν ειναι αυτος λογος αλλα ειναι ενα συν

Link to comment
Share on other sites

εγω δεν εργαζομαι..ο γιος μου ειναι σπιτι μαζι μου....

μιλαει απο πολυ μικρουλης....απο 1,5 ετων εκανε προτασεις με ρηματα....εμαθε 30 λεξεις αγγλικες...(δεν μπορουσε να πει καποιες λεξουλες 15 μηνων κ του τις ειπα ετσι...ηξερε οτι του τις ελεγα σε αλλη γλωσσα....κ τωρα με παρακαλαει να τον στειλω αγγλικα....

 

Μιλησα τις προαλλες με μια νηπιαγωγο κ μου ειπε οτι αφου ασχολουμε μαζι του ειναι πολυ καλο κ να μην τον στειλω ακομη παιδικο....η ακριβης φρασης της ηταν ''καλυτερα σπιτι''...επισης κ ο παιδιατρος τα ιδια βεβαια απο θεμα των ιωσεων καλυτερα σπιτι...

 

απο την στιγμη που δεν εργαζομαι ειναι καλυτερα που μεγαλωνω εγω το παιδι μου....αν δουλευα κ εγω θα τον εστελνα δεν εχω αλλη επιλογη.

Link to comment
Share on other sites

Η κόρη μου άργησε να μιλήσει... Και χάλια άρθρωση... Κάναμε όλο το πακετάκι, αναπτυξιολόγοι, παιδοψυχολόγος, λογοθεραπεία... Όλοι έλεγαν ότι θα έπρεπε να πάει στον παιδικο σταθμό. Οι συγκυρίες ήταν τέτοιες που επέλεξα να μην πάει παιδικό σταθμό στα 3 (γέννησα τότε, πήρα εξάμηνο κτλ και είχα 1μιση χρόνο που μπορούσα να είμαι σπίτι και να ζήσω τα παιδιά μου ίσως περισσότερο από ότι θα τα ζήσω ποτέ!)... Πήγε λοιπόν φέτος πρώτη φορά, παιδικό σταθμό σαν προνήπιο... Δεν ξέρω πόσο μεγαλύτερη θα ήταν η εξέλιξή της στον λόγο - πλέον δεν έχουμε θέμα, μόνο το "ρο" έχει μείνει να φτιάξουμε - όμως πραγματικά δεθήκαμε τόσο πολύ μεταξύ μας που δεν το αλλάζω με τίποτα. Κι ας ήταν περισσότερο κουραστικό για μένα μιας κι έπρεπε να κάνω εγώ όλα τα παιδάκια μαζί!

Μάλλον πιστεύω κι εγώ ότι έχουν χρόνια μπροστά τους για τα σχολεία, αν υπάρχει η δυνατότητα καλύτερα να είναι με την μανούλα...

Ο γιος μου όμως, μιας και δεν γίνεται αλλιώς - ελπίζω μόνο να έχω την δουλειά μου! - στα 2μιση θα πάει στον παιδικό σταθμό...

LCizp3.pngI0Pwp3.png

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν τα κατάλαβε όλα καλά η μεταφράστρια ;)

Δεν επιχειρώ να την κάνω την μετάφραση (Καμοιά ειδική / εθελόντρια ???)

αλλά το αυθεντικό άρθρο είναι στο:

 

http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=233&trg=Area_5774&MainLeft_5669=5774:0:&Area_5774=5544:87533::0:5776:1:::0:0

 

Καλα τωρα με εβαλες στην φωτια :lol::lol: και πηρες τον πυροσβεστηρα :lol::lol: .

Πες παιδακι μου ποια ειναι η διαφορα που θα μεταφρασω εγω ολο τουτο?:mrgreen:

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα κορίτσια!

στομυαλό μου ειστε. αυτές τις μέρες σκεφτόμουν πολύ εντονα να στείλω τον Χρηστάκη παιδικό οταν μαλακώσει λίγο ο καιρός. ο λόγος βέβαια η ικανότητες του στον λόγο. ειμαστε ακόμη στο μαμα μπαμπά παπού γιάγια μαμ και νταντά για το νερό. 21 μηνών παρα κάτι...ολα τα άλλα μισά όπως εχω ξαναπεί σε αλλο θεμα. εχω πάθει την πλάκα μου με κανα 2 παιδάκια συνομίλικα που κάνουν ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΟ διαλογο. οπότε δεν με παρηγορεί το μην τον συγκρίνεις γιατι οσο βλεπω τοσο αγχωνομαι. μαλιστα το ανακοίνωσα και στην μαμά μου που τον προσέχει και η απάντηση της ηταν ''παιδικό να πας εσυ'' κ ο αντρας μου ξεράθηκε στα γέλια. ο γιατρός ισχυρίζεται πως πριν τα 3 καλό ειναι να μην πηγαίνουν αν υπάρχει αλλη επιλογή. απο την άλλη μου ειπε πως ισως και να ελεγε περισσότερα γιατι εγω του προλαβαίνω τις επιθυμίες πριν τις εκφράσει. ισως να χει και δίκιο. αλλα βρε κορίτσια ολο με μεγάλους ειναι το παιδί. δεν εχουμε καθόλου παιδάκια στον περίγυρο...εχει δηλ η κουμπάρα μου αλλα ειναι συνεχει αρρωστα κ οταν λεμε συνεχεια εννοούμε ΣΥΝΕΧΕΙΑ. και μια πολύ καλη μου φίλη εχει αλλα δεν τον συναναστρεφει με αλλα παιδάκια γιατι φοβάται.κ το να μεγαλώνει το παιδάκι με μεγάλους μόνο κ αυτό καλό δεν ειναι. αχ δεν ξέρω ειμαι να σκάσω με το θέμα της ομιλίας. προχθές ημουν ετοιμη να βάλω τα κλάματα γιατί ηθελε κατι και το εδειχνε. προσπαθούσα με διαφορα τεχνασματα που εχω διαβάσει να τον κάνω να το πεί αλλα το παιδι εκνευρλιστηκε φριχτά! μονο τα κλάματα δεν εβαλα απ την μ@λ@κι@ που με δέρνει.

 

Στην ηληκια σας λεγαμε ... μαμα, μπαμπα, γιαγια .... αυτα αν θυμαμαι καλα.

Στους 25 μηνες πηρε μια φορα.....:lol::lol:

Χαλαρωσε παιδακι μου... μωρακι ειναι ακομα.

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Ο παιδίατρός μας είχε πει το εξής πολύ σωστό:

 

O παιδικός σταθμός είναι σαν μια ζυγαριά:

 

Aπο την μια είναι το "τι μαθαίνει"

και απο την άλλη το "τι παθαίνει" το παιδί.

 

ΠΡΙΝ ΤΑ 3

γέρνει στο "τι παθαίνει" και καθόλου στο "τι μαθαίνει".

 

ΜΕΤΑ ΤΑ 3

γέρνει στο "τι μαθαίνει"

 

 

Πολυ μου αρεσε αυτο που ειπε η παιδιατρος σου αλλα δεν με συμφερει...

Αφηστε με στις τυψεις μου :lol:

 

Ακομα πληρωνω το "τι παθαινει" του Βασιλη :-(

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Καλα τωρα με εβαλες στην φωτια :lol::lol: και πηρες τον πυροσβεστηρα :lol::lol: .

Πες παιδακι μου ποια ειναι η διαφορα που θα μεταφρασω εγω ολο τουτο?:mrgreen:

Συγνώμη,

θα κάνω απόπειρα μετάφρασης αργότερα αν και παρακινδενεμένο,

σκεφτόμουν μήπως υπάρχει κανένας άλλος καλοθελητής που θα το κανε πιο σωστα πχ καμοια Αγγλικού...

Link to comment
Share on other sites

ειμαστε ακόμη στο μαμα μπαμπά παπού γιάγια μαμ και νταντά για το νερό. 21 μηνών παρα κάτι...ολα τα άλλα μισά όπως εχω ξαναπεί σε αλλο θεμα.

 

To αγόρι μου, 2ο παιδάκι, άρχισε να σχηματίζει συλλαβές 28 μηνών. Μου φαίνεται έλεγε μαμά, μπαμπά αλλά τίποτα άλλο. Είχαμε ένα βιβλιαράκι με ζώα, δείχναμε την εικόνα, πώς κάνει η πάπια, πα, πα, πα, πως κάνει η κότα, κο, κο, κο, κλπ. Άπειρες φορές επανάληψη όχι σαν άσκηση αλλά γιατί καταλαβαίναμε ότι του άρεσε πολύ που επιτέλους επικοινωνούσε. Η εξέλιξή του ραγδαία και φυσικά τώρα δεν βάζει γλώσσα μέσα. Παιδικό πήγε στα 3,5 αλλά μέσα στο σπίτι είχε την κόρη μου που έχουν 5 χρόνια διαφορά και τον έπαιζε άπειρες ώρες.

 

Η κόρη μου μίλησε 1 χρονών και στα 2 είχε κανονικό ρεπερτόριο. Όσο να 'ναι είχα ψιλοαγχωθεί και εγώ αλλά ο δικός σου είναι ακόμη μικρός. Υπομονή και μη στενοχωριέσαι.

 

Για τον παιδικό αν έχεις επιλογή το καλύτερο για μένα είναι όταν το παιδί μπορεί να αυτοπροστατευθεί. Είτε γιατί είναι από τα μεγάλα δηλ. μετά τα 3 ή να μιλάει και να επικοινωνείς καθαρά περίπου μετά τα 2,5. Αν έχει πρόβλημα ομιλίας και στο σπίτι δεν έχει πολύ αλληλεπίδραση (ανεξάρτητα να είναι μεγάλοι ή παιδιά) ο παιδικός βοηθάει αλλά προέχει η ασφάλειά του. Έχω δει παιδάκι 4 ετών που πλέον το πρόβλημα ήταν εμφανές να βοηθιέται πολύ στα προνήπια.

Link to comment
Share on other sites

Απόπειρα 1η για τις πρώτες προτάσεις:

-Fewer children who attend regular formal centre- and family-based child care at 1.5 years and 3 years of age were late talkers compared with children who are looked after at home by a parent, child-carer or in an outdoor nursery.

Λιγότερα παιδιά που πηγαίνουν σε «οργανωμένο/ επίσημο» κέντρο φροντίδας (σταθμό) ή «family-based child care» κέντρο (εδώ νομίζω μιλάνε για κάτι σαν χωριά SOS) για φροντίδα των παιδιών από 1,5 -3 ετών έχουν καθυστέριση στην ομιλία σε σύγκριση με παιδιά που έχουν τη φροντίδα στο σπίτι από τον έναν γονέα ή φροντιστή (νταντά) ή σε υπαίθριο νηπιαγωγείο.

-This is shown in a new study by the Norwegian Institute of Public Health of nearly 20,000 children.

Αυτό φαίνεται σε μια νέα μελέτη από το Νορβηγικό Ινστιτούτο Δημόσιας Υγείας που αφορά σχεδόν 20.000 παιδιά.

 

Και έπαθα την πλάκα μου, είπα «άλλος κόσμος» γιατί έψαξα να δω τι είναι το υπαίθριο νηπιαγωγίο: http://www.youtube.com/watch?v=Fp4Nny_rIiw

Ενώ εδώ είναι για όλα τα νηπιαγωγεία νομίζω έχουν 1 φορά την βδομάδα στην ύπαιθρο:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Aχ βαχ, μη μου λέτε για Νορβηγία. Ήμουν πριν από λίγες μέρες και γύριζαν έτσι, όλα τα παιδάκια στο δρόμο, με τα σκι τους, με τις ... τούμπες τους. Άλλωστε τί να κάνουν και οι άνθρωποι, αυτός είναι ο καιρός τους, να βγάλουν όλο το χειμώνα δίπλα στο τζάκι?????

Είπα κι εγώ, θα τη βγάλουμε στο ξενοδοχείο με τους -15. Κάθε άλλο, όλος ο κόσμος ήταν στο δρόμο.

Άλλος κόσμος, πράγματι!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...