Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Λάθος παραγγελία βάφτισης! Φρίκη!


AngiCat

Recommended Posts

Κορίτσια, πέρασε η βάφτιση, το παιδάκι μου πήρε το όνομά του και όλοι οι υπόλοιποι το χαρήκαμε.

Θέλω όμως, μιας και όλα τελείωσαν να αναφέρω την περιπέτεια με τα μαρτυρικά. Τα αγοράσαμε με μια φίλη μου από το ίντερνετ και συγκεκριμένα από την ιστοσελίδα edit admin

Στην παραγγελία που έδωσα διευκρίνησα ότι έχω αγόρι και θέλω τα μαρτυρικά με την κορώνα και μπλε χάντρα με στραυρουδάκι που είναι αυτά "edit admin".

Το σοκ το πάθαμε αφού ήρθαν (πληρώσαμε με αντικαταβολή ή με κατάθεση, δεν ξέρω, η φίλη μου πλήρωσε) και τότε διαπιστώσαμε πως η κορώνα γράφει PRINCESS Και όχι PRINCE!

Δεν όφειλε να με ενημερώσει πως δεν έχει κορωνίτσα για αγόρια ώστε να διαλέξω κάτι που δεν θα έχει γραφή;

 

Εννοείται πως δεν τα έδωσα στην βάφτιση και η εν λόγω κυρία δεν τα έπαιρνε πίσω. Τα έχω να θυμάμαι την γκάφα της και να στέλνω και σε κανέναν που κάνει συλλογή. Σίγουρα πιο πρωτότυπα δεν θα βρει!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Θα βάλω φωτογραφία. Αλλά ας συνεχίσω με μια ενημέρωση.

 

Η κυρία με τα μαρτυρικά μου τηλεφώνησε να μου διευκρινίσει ότι δεν ισχύει αυτό που έγραψα εδώ στο πάρεντσ και πως τα έπαιρνε πίσω σε αντικατάσταση με κάποια άλλα 30 λεπτά ακριβότερα. Άλλο να υπολογίζεις 80 ευρώ και άλλο να υπολογίζεις 140 ασφαλώς οπότε και δεν δέχτηκα. Εγώ αυτά τα μαρτυρικά που διάλεξα ήθελα και όχι άλλα. Στην τιμή που τα επέλεξα και όχι σε άλλη.

 

Ομολογώ να πω πως ήταν ευγενέστατη και μου είπε ότι πραγματικά δεν το πρόσεξε ότι λέει Princess και όχι Prince. Δεν ξέρω τι να σας πω...εσείς κρίνετε. 100 μαρτυρικά έφτιαξε, 100 κορώνες πέρασαν από τα χέρια της. Ούτε μια δεν πρόσεξε τι λέει; Εγώ πάντως έχω μείνει με μια σακούλα μαρτυρικά τα οποία και κρατάω ενθύμιο της ελληνικής αποτυχημένης προσπάθειας για e-business.

 

Τώρα το άλλο σχόλιο, της ζήτησα να μην με ξαναενοχλήσει στο τηλέφωνο και ότι θέλει να το γράψει εδώ. Περιμένω την απάντησή της. Δεν το γράφω με κακία, αντιθέτως ήμουν κι εγώ πολύ ευγενική στο τηλέφωνο. Παραθέτω στοιχεία γιατί ξέρω πόσο πολύ θέλουμε όλες να είναι τέλεια όλα στην βάφτιση των παιδιών μας.

Link to comment
Share on other sites

Γνώμη μου: καλά κάνεις και ενημερώνεις και τους υπόλοιπους γονείς. Ίσως όντως να οφείλεται σε "ανθρώπινο λάθος" η λανθασμένη τελική αποστολή των μαρτυρικών (εάν και δεν νομίζω γιατί είναι αρκετά τα κομμάτια στο σύνολό τους), αλλά, και πάλι... κι εμείς μια φορά βαφτίζουμε και θέλουμε/απαιτούμε το αποτέλεσμα να είναι έτσι όπως το έχουμε προσυμφωνημένο με τον εκάστοτε επαγγελματία στον οποίο έχουμε απευθυνθεί κι έχουμε δώσει το οποιοδήποτε χρηματικό ποσό.

Να σας ζήσει ο Λευτεράκης ! Γερός και καλότυχος να είναι !

x3lfp2?r=1334129047

 

ziswp2.png

Link to comment
Share on other sites

ΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΕΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΡΙΝ ΤΗ ΒΑΠΤΙΣΗ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΟΥ "ΛΑΘΟΣ".Η ΚΥΡΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΣ.ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ PARENTS ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΥΤΗ ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΦΗΜΗΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΡΙΒΗΣ

Η ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

ΜΗΤΑΚΙΔΟΥ ΠΟΛΥΜΝΙΑ

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Θεωρώ ότι όχι μόνο θα έπρεπε να αντικατασταθεί η παραγγελία αλλά και να επιβαρυνθεί και τα έξοδα μεταφοράς το μαγαζί και όχι να ζητάει επιπλέον χρήματα για την αντικατάσταση του λάθους τους!!

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια, πέρασε η βάφτιση, το παιδάκι μου πήρε το όνομά του και όλοι οι υπόλοιποι το χαρήκαμε.

Θέλω όμως, μιας και όλα τελείωσαν να αναφέρω την περιπέτεια με τα μαρτυρικά. Τα αγοράσαμε με μια φίλη μου από το ίντερνετ και συγκεκριμένα από την ιστοσελίδα edit admin

Στην παραγγελία που έδωσα διευκρίνησα ότι έχω αγόρι και θέλω τα μαρτυρικά με την κορώνα και μπλε χάντρα με στραυρουδάκι που είναι αυτά "edit admin ".

Το σοκ το πάθαμε αφού ήρθαν (πληρώσαμε με αντικαταβολή ή με κατάθεση, δεν ξέρω, η φίλη μου πλήρωσε) και τότε διαπιστώσαμε πως η κορώνα γράφει PRINCESS Και όχι PRINCE!

Δεν όφειλε να με ενημερώσει πως δεν έχει κορωνίτσα για αγόρια ώστε να διαλέξω κάτι που δεν θα έχει γραφή;

 

Εννοείται πως δεν τα έδωσα στην βάφτιση και η εν λόγω κυρία δεν τα έπαιρνε πίσω. Τα έχω να θυμάμαι την γκάφα της και να στέλνω και σε κανέναν που κάνει συλλογή. Σίγουρα πιο πρωτότυπα δεν θα βρει!

καταρχην κριμα για το λαθος που εγινε.γινονται αυτα και εχει τυχει και σε μενα με αγορα απο ιντερνετ

νομιζω οτι μια καλη ιδεα θα ηταν και να τα πουλησεις σε καμια κοπελια απο δω που προκειται να βαφτισει κοριτσακι

eQMGp2.png

Link to comment
Share on other sites

θα συμφωνήσω με την Πένυ.....θα έπρεπε να αντικατασταθούν χωρίς επιβάρυνση.και όχι να ζητούν και επιπλέον χρήματα....αλλά τι λειτουργεί σωστά σε αυτή τη χώρα;κάνουμε το λάθος και ζητάμε και τα ρέστα...ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΟΟΣ

Link to comment
Share on other sites

ΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΕΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΡΙΝ ΤΗ ΒΑΠΤΙΣΗ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΟΥ "ΛΑΘΟΣ".Η ΚΥΡΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΣ.ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ PARENTS ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΥΤΗ ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΦΗΜΗΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΡΙΒΗΣ

Η ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

ΜΗΤΑΚΙΔΟΥ ΠΟΛΥΜΝΙΑ

 

Δεν μιλάμε για δυσφήμηση αλλά για κατάθεση πραγματικών γεγονότων. Το μήνυμα δεν υπάρχει λόγος να διαγραφεί εφόσον έχω και αποδεικτικά στοιχεία. Εγώ απλά ενημερώνω για ένα γεγονός και εσείς προσπαθείτε να το δικαιολογήσετε. Δικαίωμα του καθενός. Μπορείτε κι εσείς να καταθέσετε την δική σας άποψη.

Link to comment
Share on other sites

Καλα και συ δεν ειδες τη φωτο που γραφει princess?

Εγω τα ειχα παρει απο μια πολυ γνωστη εταιρεια την ad......... που την διαφημιζουν και πολυ εδω μεσα απο οτι ειδα στο blog που εχεις βαλει αυτη εστω εχει ωραια μαρτυρικα να διαλεξεις εμεις ασε που πληρωσαμε 200ευρω για 150 μαρτυρικα που ειμασταν αναγκασμενοι να παρουμε 200 ηρθαν παραμονη της βαφτισης και ηταν καταμαυρα,

και οταν τα πηγα πισω την ιδια μερα μας ειπαν οτι κατι καναμε εμεις και οτι αυτα συμβαινουν

και δεν μπορουν να κανουν τιποτα και στο τελος πηγαμε και αγοράσαμε απο αλλου τα σταυρουδακια και εκατσα και τα εφτοιαξα μονη μου.

Εγω παντως πιστευω οτι αν ειχες μιλησει μαζι της θα τα χατε βρει ειχες πολυ χρονο και αφου ειχε δεχτει να κανει την αλλαγη κιολας θα το παζαρευες και λιγο

κατι θα εκανες.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αν κανεις ζουμ φαινεται καθαρα,και για να πουμε του στραβου το δικιο δεν ειναι υποχρεωμενη η γυναικα να γνωριζει αγγλικα:P

 

Που να κάνω ζουμ; Στην φωτογραφία; Έκανα και δεν το είχα προσέξει. Εμένα μου φάνηκε σαν σκάλισμα.

Όσο για το ότι δεν είναι υποχρεωμένη να γνωρίζει Αγγλικά θα συμφωνήσω αν και οι περισσότεροι γνωρίζουμε.

Πάντως τα εν λόγω μαρτυρικά, αν ήταν με την σωστή κορωνίτσα θα ήταν τέλεια και από τιμή και από ποιότητα και από σχέδιο. Δεν νομίζω ότι το έκανε επίτηδες για να με κοροϊδέψει αλλά θα μπορούσε να τα είχε πάρει πίσω και να μου είχε προσφέρει επιστροφή στα χρήματά μου, όχι να προσπαθήσει να μου πουλήσει ακριβότερα.

Link to comment
Share on other sites

Ρε κορίτσια τί λέτε: όχι και δεν είναι υποχρεωμένη να γνωρίζει αγγλικά αλλά το εμπόρευμά της. Θυμάστε το πουλάει και εσεις στερείστε 50 Ε από τον χρόνο που ξοδέψατε δουλεύοντας ή μακρυά από το παιδί σας για να του δώσετε το καλύτερο.

 

Οφείλει όπως και οι υπόλοιπο στο ιντερνετ 1) να έχει ευκρινείς φωτο 2) να έχει περιγραφή αναλυτική από την στιγμή που τα πουλάει μόνο στο ιντερνετ 3) εφόσον έγινε το λάθος το οποίο κρίνω ήταν ανθρώπινο να ζητήσει η εταιρεία ειστροφή του είδους και να δώσει τα χρήματα πίσω. Έτσι, κάνουν όλες οι σοβαρές εταιρείες. Ας γνωρίζουμε κα τα δικαιώματά μας. Δέχομαι το ανθρώπινο λάθος μπορεί να συμβεί και δεν χρειάζεται να καταδικάζουμε έτσι μία εταιρεία. Η οποία μάλιστα από ότι είδα έχει και ωραία μαρτυρικά. Αλλά έπρεπε η εταιρεία να το χειριστεί διαφορετικά με την πελάτισσα για να μην φτάσουν ως εδώ. Εγώ πάντως όταν δεν παίρνω αυτό για το οποίο πληρώνω διαμαρτύρομαι. Στέλνω καφέδες πίσω σε καφετέριες αν δεν πίνεται, κάνω παρατηρεήσεις για τις εξωφρενικές τιμές, ζητάω έκπτωση. Μα ζούμε σε πολύ δύσκολους καιρούς και διαπραγματευόμαστε ακόμα τα αυτονόητα.

beeeeezzzzz

Link to comment
Share on other sites

Γνώμη μου είναι, πως σε αυτές τις περιπτώσεις, ένας σοβαρός επαγγελματίας πρέπει να λάβει πολύ σοβαρά το να μείνει ευχαριστημένος ο πελάτης του και ας στοιχίσει κάτι πάρα πάνω στον επαγγελματία.

Το να μείνει κανείς ικανοποιημένος είναι η καλύτερη διαφήμιση για έναν επαγγελματία.

Πιστεύω πως η εταιρία έπρεπε να αντικαταστήσει τα μαρτυρικά χωρίς να ζητάει επιπλέον χρήματα.

AngiCat ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

Κάποια μέρα θα πρέπει να καταλάβουν στην Ελλάδα, πως ο κόσμος έχει ξυπνήσει, μια χούφτα Έλληνες είμαστε και δεν πρόκειται να δίνουμε ούτε ένα ευρώ στα ελληνικά καταστήματα, εαν δεν μάθουν να σέβονται τους πελάτες τους.

Link to comment
Share on other sites

Tι λέτε βρε κορίτσια? Δεν είναι υποχρεωμένη να ξέρει αγγλικά σε κάτι που εμπορεύεται?Αν δεν ξέρεις εσύ τι γράφει πως θα το πουλήσεις στον αλλο.Δηλαδή αν αντί για prince εγραφε happy birthday και εκείνη δεν γνώριζε αγγλικά σημαινεί ότι θα επρεπε να την δικαιολογήσουμε.Αν δεν γνωρίζεις κάποια γλωσσα περιορίσου στην ελληνική.Μην τρελαθούμε!!!! Σίγουρα λάθη όλοι κάνουμε.Το θέμα όμως είναι να το αναγνωρίζεις και όχι να κοιτάς να βγάλεις και από τα λάθη σου!!!!Ουσιαστικά να ζητάς τα ρέστα από τον πελάτη που σου αφήνει τα χρήματά του!!!Ελεος.....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλημέρα σας.

Επειδή καταλαβαίνω την πικρία σας για το συγκεκριμένο θέμα θα ήθελα απλά να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα.

1ον.Η εταιρεία την οποία με τόσο ζήλο προσπαθείτε να δυσφημήσετε πότε πρίν δεν είχε κανένα παράπονο από κανένα πελάτη της

και αν υπήρχε η λύση του ήταν άμεση.

2ον.Εμείς οι δύο δεν είχαμε μιλήσει πότε εκτός μετά απο την συγκεκριμένη δημοσιευσή σας.Αντιθέτως και ίσως αυτό είναι το λάθος και

των δύο μας η συνεννόηση είχε γίνει μέσω τρίτου.

3ον.Από την αρχή που μιλήσαμε με τη φίλη σας είχα παραδεχτεί το λάθος της παραγωγής που δυστυχώς γίνονται λάθη όχι όμως εσκεμένα,

και είχα δώσει 3-4 επιλογές στη φίλη σας για να μπορέσουμε να καλύψουμε την παραγγελία σας χωρίς να υπάρχει πρόβλημα από μέρους μας. Ειλικρινά δεν μπορώ να γνωρίζω τι ακριβώς σας μετέφερε χωρίς να θέλω να προσβάλω την κοπέλα απλά από στόμα σε στόμα κάτι μπορεί να μην

Υπόθηκε σωστά.

4ον.Ποτέ δεν υπήρξε θέμα με επιστροφή χρημάτων γιατί ποτέ δεν μας το ζητήσατε.

5ον.Αφού είχαμε δώσει την δυνατότητα αλλαγής των μαρτυρικών που θα έπρεπε να πώ ότι αυτή η υπόθεση είναι από τον Ιούλιο ποτέ δεν

επικοινωνήσατε μαζί μας για να σας εξυπηρετήσουμε ή να κανονίσουμε κάτι διαφορετικό.

Με λίγα λόγια σαν εταιρεία και ως ιδιοκτήτρια της εταιρείας εγώ είχα παραδεχτεί το λάθος μας και την άμεση αντικαταστασή τους.

Θα πρέπει όμως και εσείς να παραδεχτείτε ότι φέρεται μέρος ευθύνης διότι ποτέ δεν ενδοιαφερθήκατε να πάρετε ενα απλό τηλέφωνο και να

συνεννοηθήτε μαζί μας αλλά συνέχεια βάζατε τη φίλη σας και εκεί έγινε όλη η παρεξήγηση διότι περί παρεξηγήσεως πρόκειται και έχετε δώσει

τόση διάσταση στο θέμα.Αν μη τι άλλο πιστέυω ότι στο χώρο έχω μια από τις καλύτερες βιοτεχνίες και οι δουλειές μου μπορουν να το αποδείξουν

και δε νομίζω να μη μπορούσα να σας καλύψω για 100 μαρτυρικά.

Απο κεί και πέρα ειλικρινά δε ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω για εσάς εφόσον σας είχα δώσει την δυνατότητα να κάνετε ότι θέλετε και εσείς προτιμήσατε

αυτό τον τρόπο.

Ευχαριστώ πολύ

Μητακίδου Πολυμνία

Link to comment
Share on other sites

'Ηρθε η ωρα να απαντησω κι εγω με τη σειρα μου, μιας και ειμαι η φιλη η οποια μπορει να λεει οτι θελει στη φιλη της!

 

Προτου πω κι εγω τι εγινε, να αναφερω οτι με την κολλητη μου παραπανω κανονισαμε 2 βαφτισεις 800 ατομων συνολικα, χωρις να κανουμε λαθος και να εχουμε προβλημα. Η μια ειχα αναλαβει τα μισα και η αλλη τα αλλα μισα.

 

Τωρα οσον αφορα τα μαρτυρικα, ειπα στην εκπροσωπο της παραπανω εταιρειας, οτι εχουμε και οι δυο αγορια και θελουμε αυτα τα μαρτυρικα και καποια αλλα για το δικο μου αγορι. Αφου εννοειται κανονιστηκαν τα χρηματα μας τα εστειλε η κυρια με κουριερ, το οποιο χρεωθηκαμε εμεις γιατι μενουμε και σε αλλη πολη. Με το ταχυδρομειο που της ζητησα να μου τα στειλει δεν μπορουσε γιατι ειχε καποιο προβλημα το οποιο δεν θα αναφερω, αλλα ουτε και στη μητερα μου που ηταν στην ιδια πολη μπορουσε να τα παει. Τελος παντων κατανοητο κι αυτο. κανονισα να παει η θεια μου να τα παρει, η οποια γυναικα οντας σε διακοπες δεν μπορεσε.

 

Φανταζεστε την εκπληξη μου οταν πηρα στα χερια μου το σακουλακι!!!! εμεινα αφωνη! η φιλη μου ειναι και για κακη μου τυχη καθηγητρια αγγλικων, οποτε φανταζεστε...

 

Ενιωθα φοβερες τυψεις. Δεν ηξερα τι να της πω... Ναι μεν ειχαμε απλετο χρονο μπροστα μας για να δουμε τι θα κανουμε οπως ειπωθηκε παραπανω, αλλα η φιλη μου επρεπε να κατεβει Πελοπονησσο για καποια σοβαρη οικογενειακη της υποχρεωση, απο την οποια επεστρεψε λιγο πριν τισ βαφτισεις μας. Ετσι επρεπε εγω να τη βοηθησω. Μιλησα λοιπον με την παραπανω κυρια και μου ειπε οτι, θα μας τα αντικαταστησει με καποια αλλη κορωνα η οποια εκανε 30 παραπανω! Καταλαβαινετε τη διαφορα. Σκεφτηκα να τα πληρωσω εγω και να μην πω τιποτα αλλα δεν ειχα. Γιατι θα επρεπε να τα στειλω με κουριερ και να τα παρω με κουριερ αφου στο ταχυδρομειο εγω δεν θα μπορουσα να παω (ειμαι μονη μου σε αυτην την πολη) με ενα μωρο 3 μηνων και με τη δουλεια και να πληρωσω και τη διαφορα. Η αλλη λυση που μου προτεινε ηταν να τα στειλω πισω και τα τελευταια γραμματα απο το princess, δηλαδη το ss, να μου το καλυψει με glitter! Αν εχετε δει το μαρτυρικο καταλαβαινετε πως θα φαινοταν! Ολες εχουμε παιδια και θελουμε στις βαφτισεις τους να ειναι ολα τελεια.

 

Τα λεφτα ναι δεν τα ζητησαμε πισω. Αλλα δεν ηθελα να φερω και την επιχειρηση σε δυσκολη θεση, αφου κι εμεις εχουμε επιχειρηση δικη μας 40 χρονια τωρα. Ομως δεν το εκτιμησαν να μου πουν βρε κοπελα μου γραψε λαθος. Στειλτα, σου αλλαζω την κορωνα ΔΩΡΕΑΝ εννοειται κι ουτε γατα ουτε ζημια! Το πιο απλο!!!! Ετσι δεν ειναι? Και εγω ετσι θα πληρωνα με χαρα το κουριερ!

 

Οποτε ουτε να δυσφημισουμε κανεναν θελουμε, ουτε να πουμε οτι δεν εχετε ωραια πραγματα, αλλα ουτε τιποτε αλλο. Και κακως ειπωθηκαν τοσα πολλα.Επρεπε απλα να ειχατε αλλαξει την κορωνα δωρεαν. Κι επειδη δεν ειμαστε ανθρωποι των καβγαδων δεν πειραμε κανενα τηλεφωνο.

 

Να σημειωσω οτι μονη μου πηρα λευκο μανο και προσπαθησα να τα βαψω ενα ενα , αλλα δε γινοταν. Κι ολα αυτα για μια αλλαγη κορωνας και για τα 30 ευρω που συγνωμη, αλλα δε μου περισσευαν!

 

Καλημερα σας!

J6Wpp3.png
Link to comment
Share on other sites

με την συγκεκριμενη εταιρια συνεργαζομαι και πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω πως εγινε το ολο θεμα..

η κοπελα που εχει αυτο το site την γνωριζω (απο το site) και εχω μονο καλα λογια να πω..

ειναι εξαιρετικος ανθρωπος με το Α κεφαλαιο ..και να εξηγησω...

εχει αναβληθει η βαφτιση του γιου μου λογο του ιου του δυτικου νειλου που ηρθε και βρηκε τον αμοιρο πατερα μου..

η κοπελα ΕΝΩ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΡΑΧΜΗ ΑΠΟ ΜΕΝΑ εχει τις μπομπονιερες και τα μαρτυρικα και τα χαιρεται γιατι εγω ακομα δεν τα παρελαβα για ψυχολογικους κυριως λογουςκαι γιατι δεν ξερω ποτε θα γινει εν τελει η βαπτιση..

και ενω εγω περιμενα να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ τα χρηματα της ηταν η μονη που μου πηρε τηλεφωνο ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙ για την πορεια της υγειας του...

εκανε κοπο ξοδεψε χρηματα και αναμενει απο μενα να τα παρω χωρις καμια ενοχληση..

 

ενω αλλοι εκμεταλευτηκαν το γεγονος και εχασα πολλα χρηματα..

ειναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ και κανει πολυ ομορφα πραγματα..ειναι γλυκυτατη και ο Θεος να την εχει καλα γιατι εκεινες της δυσκολες ωρες με συγκινησε το ανθρωπινο ενδιαφερον της...

 

καποια παρεξηγηση θα εχει γινει σιγουρα..

Link to comment
Share on other sites

Μα ποιος ειπε οτι δεν ειναι καλος ανθρωπος η οτι εμεις δεν ειμαστε καλοι ανθρωποι??????????????????

 

Απλα καναμε μια απλη παραθεση καποιων γεγονοτων. Ο καθενας ειπε τη γνωμη του και τελειωσε.

 

Κι εκεινη ειναι εξαιρετικος ανθρωπος κι εμεις το ιδιο! Το ενα ομως δεν εχει να κανει με το αλλο.

J6Wpp3.png
Link to comment
Share on other sites

δεν ειπα κατι για εσας και δεχομαι οσα ειπωθηκαν ..

απλα πιστευω οτι οταν δεν εισαι καλος επαγγελματιας φαινεται ...κατι τετοιο δεν μου φανηκε εμενα ισα ισα..πανω απο 12 παραγγελιες (τωρα που τα μετραω )εχουμε κανει ολες οι φιλες και ειμαστε πολυ ευχαριστημενες.

Γραφω πανω απο 3 χρονια στο παρεντς οποτε οπως αντιλαμβανεσαι δεν ειμαι ουτε φιλη της ουτε συγγενης της κοπελας αυτη..μου ειναι μια αγνωστη που απλα με αγγιξε πολυ οταν περνουσα δυσκολα..

ειπα απλα οτι σιγουρα θα ειναι παρεξηγηση γιατι δεν εχει στοιχεια ανθρωπου που εκμεταλευεται καταστασεις...προς θεου..εμενα μου κρατησαν 500 ευρω απο την ταβερνα που θα εκανα το γλεντι και δεν δεχτηκαν να κανω το γλεντι αργοτερα και ας κρατουσαν την προκαταβολη..εκει να δεις φασαριες και αντιεπαγγελματιες..

Link to comment
Share on other sites

Δεν αναφέρθηκα στο αν η κυρία είναι ή όχι καλός άνθρωπος. Δεν νομίζω πως έχει σχέση με το θέμα μας. Είπα αρχικά ότι φαντάζομαι πως δεν το έκανε επίτηδες, αλλά δεν είχα σωστή αντιμετώπιση γενικότερα σε αυτή την πώληση. Επίσης δεν είπα ότι γενικά συμπεριφέρεται έτσι στις πωλήσεις της και είμαι σίγουρη πως θα έχει πανευτυχείς πελάτες. Εγώ δεν είμαι μια από αυτές και ήθελα να το δηλώσω. Ακόμα περιμένω να μου προτείνει να πάρει πίσω τα μαρτυρικά αλλιώς αν δεν έχει τέτοια πρόθεση, να τα χαρίσω σε κάποια κοπέλα που τα χρειάζεται και έχει κοριτσάκι, εφόσον βέβαια δεν την ενοχλεί η σιέλ χάντρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

χαχα που το θυμήθηκες! Απολύτως τίποτα. Τα έχω στην ντουλάπα μου για ενθύμιο της αναισθησίας μερικών μερικών! Κάποια μου τα ζήτησε αλλά μετά δεν έβρισκα το μήνυμα για να της τα στείλω.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...