Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Ιδιαίτερα απο εκπαιδευτικούς δημοσίου σε φροντιστήρια καταγγελίες


Recommended Posts

http://tvxs.gr/news/

 

 

 

Κυνήγι των καθηγητών του Δημοσίου για τα ιδιαίτερα

Στο πλαίσιο πάταξης της παραοικονομίας στην Παιδεία, η υπουργός κ. Διαμαντοπούλου αρχίζει σαφάρι κατά των εκπαιδευτικών που ενώ το πρωί διδάσκουν σε δημόσια σχολεία, το απόγευμα παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα σε φροντιστήρια. Η κ. Διαμαντοπούλου ενημέρωσε τον πρωθυπουργό και τους λοιπούς υπουργούς σε χθεσινή σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου για τα κοινωνικά θέματα, οπότε και αποφασίστηκε να υπάρξει σύντομα και συνεδρίαση της Διυπουργικής Επιτροπής, στην οποία θα συμμετάσχει και ο υπουργός Δικαιοσύνης Χ. Καστανίδης.

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το Βήμα, στο γραφείο της υπουργού Παιδείας έχουν φτάσει αρκετές καταγγελίες για καθηγητές που παραβιάζουν τον νόμο αλλά και την επαγγελματική δεοντολογία παραδίδοντας μαθήματα κατ΄ οίκον σε μαθητές τους από το δημόσιο σχολείο, εισπράττοντας μαύρο χρήμα, χωρίς αποδείξεις. Σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο, απαγορεύεται σε καθηγητές να παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα γενικώς, και όχι μόνο σε μαθητές του σχολείου στο οποίο εργάζονται.

 

 

(εχει και αλλα θεματα το άρθρο)

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Διαφημίσεις


  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ειμαι μητερα το παιδι μου παει στη δευτερα ταξη του δημοτικου απο περισυ λοιπον ο συλλογος γονεων και κηδεμονων με τη βοηθεια του γυμναστη του σχολειου παραδιδουν μαθηματα ρυθμικης γυμναστικης στο αμφιθεατρο του σχολειου τις απογευματινες ωρες, με μηνιαια διδακτρα 35 ευρω και εγγραφη 15 ευρω θελω παρακαλω να μαθω αν εχει το δικαιωμα ο συλλογος γονεων να εισπρατει τοσο μεγαλα χρηματικα ποσο αν και πληροφοριες μου λενε οτι τα λεφτα τα παιρνει ο γυμναστης

Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων να κάνει χρήση του σχολικού γυμναστηρίου με συνδρομή από τους εκπαιδευόμενους. Δεν πιστεύω πάντως ότι όλα τα λεφτά πάνε στον γυμναστή.

 

Λογικά κάποια πάνε στο σχολείο, μιας και γίνεται κατανάλωση ρεύματος κτλ, κάποια σοτν σύλλογο και κάποια στον γυμναστή.

 

Ο γυμναστής από την άλλη έχει το δικαίωμα να ασκήσει έργο εκτός σχολικού ωραρίου μέχρι τις 10 ώρες εβδομαδιαίος και αυτό κατόπιν της έγγραφης σύμφωνης γνώμης της αντίστοιχης εκπαιδευτικής διεύθυνσης.

 

Λογικά δεν γίνεται κάτι παράνομο, αν αυτό υποννοείς κάτι τέτοιο στο Post σου, εφόσον υπάρχουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα και άδειες από τις αρμόδιες υπηρεσίες.

 

Φυσικά έχεις κάθε δικαίωμα να πας στον Διευθυντή του σχολείου και να ρωτήσεις όσες λεπτομέριες επιθυμείς, όπως και στον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων μιας και αυτοί το οργάνωσαν.

Τα πάντα για τον γάμο και την σωστή διοργάνωση του www.ingamos.gr

Link to comment
Share on other sites

Είναι δυνατόν...Το πρόβλημα αυτής της χώρας είναι τα ιδιαίτερα που κάνουν οι καθηγητές; Δε λεω ότι είναι νόμιμο αλλά από τη στιγμή που τους απαγορεύει το δεύτερο επάγγελμα, αναγκαστικά το κάνουν παράνομα. Δηλαδή είναι σα να λέμε ότι δεν έχουν το δικαίωμα να αυξήσουν το εισόδημα τους. Στο κάτω κάτω δουλεύουν, δεν κλέβουν, ούτε υποχρεώνουν κανένα να τους πάρει. Η λύση είναι να το κανουν νόμιμο απλά να πρέπει να κόβουν απόδειξη

gth0p3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

δεν παμε καλα μου φαινεται...δεν κοιτα να πιασει κανενα μεγαλο ψαρακα και ασχολειται με τα μικρα, δεν κοιταει πως καταντησε το εκπαιδευτικο συστημα και τα παιδια τρεχουν ολη μερα και νυχτα στα φροντιστηρια και αυτα που δεν εχουν χρηματα και καποτε εκαναν προσθετη διδασκαλια την κοβει και αυτη σιγα σιγα. δεν ντρεπονται λιγο.

δεν τη βλεπω ομως να ανεβαζει το μισθο του εκπαιδευτικου για να μην χρειαζεται να δουλευει "παρανομα" οπως λεει αντιθετως τον μειωνει ακομα περισσοτερο, ουτε καθαριστρια στα υπουργεια δεν παιρνει τοσα

Η Κατερινούλα μου εχει αποκτησει αδερφούλη 

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει στη χώρα μας ένα γενικότερο αίσθημα του δικαίου που φαντάζομαι ότι ικανοποιείται με τέτοιες εξαγγελίες όπως της κας υπουργού Παιδείας.

Όμως είναι θλιβερό να στήνονται στον τοίχο οι εκπαιδευτικοί,οι πιο κακοπληρωμένοι του δημόσιου τομέα.

Με τους μισθούς που παίρνουν αμφιβάλλω αν μπορούν να ζουν αξιοπρεπώς

καλύπτοντας και τις ανάγκες για ενημέρωση που επιβάλλει η κοινωνία μας.

Ουκ επ άρτω ζει μόνον ο άνθρωπος.

Και να μην ξεχνάμε ότι ο εκπαιδευτικός είναι ένας επιστήμονας,σπούδασε σε πανεπιστήμιο,

και όπως κάθε επιστήμονας πρέπει να ενημερώνεται.

Αυτό σημαίνει βιβλία,διαδίκτυο,επιμόρφωση.Δηλαδή χρήματα.

 

Αν τα ιδιαίτερα είναι παράνομα,δεν θα διαφωνήσω.

Ας σκύψει όμως η κυρία υπουργός στην ανάγκη να γίνονται ιδιαίτερα,τόσο από τους εκπαιδευτικούς

όσο και από τους γονείς τους,μήπως αυτό λέει κάτι για τα σχολεία μας και το εκπαιδευτικό μας σύστημα;

Αυτό είναι όμως δική της δουλειά και είμαι περίεργη να δω τι θα κάνει κι αυτή!

Επίσης μήπως να κοιτάξουν να μαζέψουν κανέναν φοροφυγά των πολλών εκατομμυρίων ευρώ;

Κι αυτό πάλι δουλειά της κυβέρνησης,εδώ κι αν έχω περιέργεια!

Link to comment
Share on other sites

Το σκεπτικο "θα σας τα μαθουν στο φροντηστηριο" και να εννοουν τους εαυτους τους εκτος σχολειου πρεπει να ληξει.

 

Όμως είναι θλιβερό να στήνονται στον τοίχο οι εκπαιδευτικοί,οι πιο κακοπληρωμένοι του δημόσιου τομέα.Με τους μισθούς που παίρνουν αμφιβάλλω αν μπορούν να ζουν αξιοπρεπώς καλύπτοντας και τις ανάγκες για ενημέρωση που επιβάλλει η κοινωνία μας.Ουκ επ άρτω ζει μόνον ο άνθρωπος.

1. Καθονται 15 μερες Χριστουγεννα - Πασχα και 3 μηνες καλοκαιρι

2. Εχουν την καλυψη της μονιμοτητας.

3. Ειναι σπιτακι τους 13:00-14:00 το μεσημερι

4. Τα ιδιαιτερα ειναι ως επι το πληστον μαυρα (αρα παρανομα)

5. και σημαντικοτερο : Δεν κανουν καλα την δουλεια τους και ετσι κρινονται απαραιτητα τα ιδιαιτερα και τα φροντηστηρια να καλυψουν το κενο (και αν μου πειτε θα χαρουν αν γινεται σωστη δουλεια στην εκπαιδευση και κοπουν τα εξωσχολικα εγω θα φαω τις κοτσιδες μου).

 

ΥΓ. Υπαρχουν παντα λαμπρες εξαιρεσεις αλλα χανονται μεσα στο χαος της παραπαιδειας.

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω που την απεκτησες αυτην την αποψη αλλα ειναι θλιβερο να την εχεις.

καλο θα ηταν να πας να δοκιμασεις να κανεις μαθημα σε 25 ατομα σε επαλ, σε τμημα μηχανολογων πχ εκθεση, να πρεπει να πας σπιτι σου (που ο θεος ξερει ποσο μακρυα θα ειναι αν εισαι διορισμενος και εισαι στην περιοχη σου...) να εχεις τις δουλειες σου, να πρεπει να διορθωσεις γραπτα, να ετοιμασεις ασκησεις για την αλλη μερα και να προετοιμασεις το μαθημα σου.

αλλα μαλλον αυτα δεν τα ξερεις ε;;;

οσοι ειναι εξω απο το χορο μιλανε πολυ ευκολα!

η καθε δουλεια εχει τα καλα και τα κακα της και στο σχολειο δεν αρκεισαι μονο στο εκπαιδευτικο εργο εχεις και ποσα αλλα διοικητικα (ναι ξερεις δεν τα κανει ουτε ο διευθυντης ουτε ο υποδιευθυντης!)

αν εξαιρεσεις τους γυμναστες που δεν εχουν δουλεια στο σπιτι οι αλλοι σε πληροφορω εχουν και μπολικη!!!

βεβαια ειναι αδυνατο να σου αλλαξω τη γνωμη που εχεις αλλα δυστυχως αυτην εχουν πολλοι απο εσας που περιμενουν επισης να κανουμε αγγελουδι το διαβολακι τους και εκτος απο μαθημα πρεπει να ειμαστε και παιδαγωγοι και να σκεφτομαστε και τη προσωπικοτητα και ιδιαιτεροτητα του καθε μαθητη και ετσι πρεπει!

αυτα!

Η Κατερινούλα μου εχει αποκτησει αδερφούλη 

Link to comment
Share on other sites

ααααααααα οσον αφορα τη δουλεια δυστυχως οταν διοριζει μονιμο ή αναπληρωτη τον ιανουαριο (αυτο εγινε περσι στο σχολειο που ημουν ) για να κανει μαθημα κατευθυνσης λογικο ηταν να τρεχουν και να μην φτανουν αλλα και οι ωρες για τα μαθηματα ειναι λιγες και τα μαθηματα πολλα!δυστυχως ετσι τα εχει κανει και τα παιδια κακως οδευουν προς τα φροντιστηρια

τωρα οι μονιμοι να δουλευουν σε φροντιστηρια οντως ειναι κακο

αλλα κακο ειναι ολοι οι γιατροι, δικηγοροι, υδραυλικοι, μηχανικοι, ηλεκτρολογοι, μαναβηδες κτλ που δουλευουν μαυρα καθως δεν δινουν αποδειξη, σου ρουφανε και το αιμα και τις περισσοτερες φορες δεν εχουν τελειωσει ουτε λυκειο. αλλα για αυτους δεν λενε και πολλα ή κανω λαθος

Η Κατερινούλα μου εχει αποκτησει αδερφούλη 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

δεν ξερω που την απεκτησες αυτην την αποψη αλλα ειναι θλιβερο να την εχεις.

καλο θα ηταν να πας να δοκιμασεις να κανεις μαθημα σε 25 ατομα σε επαλ, σε τμημα μηχανολογων πχ εκθεση, να πρεπει να πας σπιτι σου (που ο θεος ξερει ποσο μακρυα θα ειναι αν εισαι διορισμενος και εισαι στην περιοχη σου...) να εχεις τις δουλειες σου, να πρεπει να διορθωσεις γραπτα, να ετοιμασεις ασκησεις για την αλλη μερα και να προετοιμασεις το μαθημα σου.

αλλα μαλλον αυτα δεν τα ξερεις ε;;;

οσοι ειναι εξω απο το χορο μιλανε πολυ ευκολα!

η καθε δουλεια εχει τα καλα και τα κακα της και στο σχολειο δεν αρκεισαι μονο στο εκπαιδευτικο εργο εχεις και ποσα αλλα διοικητικα (ναι ξερεις δεν τα κανει ουτε ο διευθυντης ουτε ο υποδιευθυντης!)

αν εξαιρεσεις τους γυμναστες που δεν εχουν δουλεια στο σπιτι οι αλλοι σε πληροφορω εχουν και μπολικη!!!

βεβαια ειναι αδυνατο να σου αλλαξω τη γνωμη που εχεις αλλα δυστυχως αυτην εχουν πολλοι απο εσας που περιμενουν επισης να κανουμε αγγελουδι το διαβολακι τους και εκτος απο μαθημα πρεπει να ειμαστε και παιδαγωγοι και να σκεφτομαστε και τη προσωπικοτητα και ιδιαιτεροτητα του καθε μαθητη και ετσι πρεπει!

αυτα!

 

 

οτι κ να πεις παντα ετσι θα σκεφτονται..δεν αλλαζει..

Link to comment
Share on other sites

Το σκεπτικο "θα σας τα μαθουν στο φροντηστηριο" και να εννοουν τους εαυτους τους εκτος σχολειου πρεπει να ληξει.

 

 

1. Καθονται 15 μερες Χριστουγεννα - Πασχα και 3 μηνες καλοκαιρι

2. Εχουν την καλυψη της μονιμοτητας.

3. Ειναι σπιτακι τους 13:00-14:00 το μεσημερι

4. Τα ιδιαιτερα ειναι ως επι το πληστον μαυρα (αρα παρανομα)

5. και σημαντικοτερο : Δεν κανουν καλα την δουλεια τους και ετσι κρινονται απαραιτητα τα ιδιαιτερα και τα φροντηστηρια να καλυψουν το κενο (και αν μου πειτε θα χαρουν αν γινεται σωστη δουλεια στην εκπαιδευση και κοπουν τα εξωσχολικα εγω θα φαω τις κοτσιδες μου).

 

ΥΓ. Υπαρχουν παντα λαμπρες εξαιρεσεις αλλα χανονται μεσα στο χαος της παραπαιδειας.

 

 

Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα αγαπητή μου.

1. Έχουμε τις ίδιες ή και λιγότερες ημέρες αργίας σε σχέση με τους εκπαιδευτικούς του εξωτερικού, ψάξτο καλύτερα πριν δημιουργήσεις λανθασμένες εντυπώσεις.

2. Και γιατί η μονιμότητα είναι κάτι που ενοχλεί; Οι υπόλιοιποι δημόσιοι υπάλληλοι δεν είναι μόνιμοι; Κάποιοι από μας τουλάχιστον μπήκαμε με το σπαθί μας στην εκπαίδευση με διαγωνισμό αξιοκρατικό , έχουμε μεταπτυχιακά και ειδικεύσεις, και είμαστε σ εμεγάλο βαθμό σε υψηλότερο μορφωτικό επίπεδο από τους υπόλοιπους δημοσιους υπαλλήλους. Ξεχνάς βέβαια και τις χιλιάδες των αναπληρωτών - ωρομισθίων που κάθε χρόνο καλύπτουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες όπου Ελλάδας,αναμένουν στο ακουστικό τους επί μήνες μέχρι να τους καλέσουν και διαλύουν τις οικογένειές τους .

3. Σπιτάκι 13:00 - 14:00 ναι μπορεί κάποια μέρα τη βδομάδα, αλλά έλα εσύ να διορθώσεις 67 περιλήψεις Έκθεσης Γ Λυκείου που έχω εγώ στο γραφείο μου και έχω φάει τουλάχιστον 15 λεπτά για την καθεμιά. Υπάρχουν φορές που για 1 ώρα μάθημα στην τάξη δουλεύω 3 στο σπίτι.Το 3ωρο είναι το λιγότερο που δαπανώ καθημερινά για την προετοιμασία της επόμενης μέρας. Ποιος άλλος δημόσιος αφιερώνει χρονο για τη δουλειά του στο σπίτι του; Πάει 3 κλείνουν τα κιτάπια τους και bye bye.Ας είχα κι εγώ συνθήκες να κάνω τη δουλειά μου στο σχολείο μου και να σαι σίγουρη πως δε θα επιβάρυνα την οικογένειά μου με αυτή (να χα βιβλιοθήκη ας πούμε, Η/Υ-που δεν υπάρχει ουτε 1 διαθέσιμος- ,γραφείο να κάθομαι κτλ κτλ).

4. τα ιδιαίτερα είναι ό,τι χυδαιότερο γιο μένα. Αλλά πραγματικά κάποιοι δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά παιδιά. Εμείς ας πούμε με το ΔΝΤ ,που είμαστε κι οι 2 εκπαιδευτικοί, χάσαμε 170 ευρώ το μήνα και πόσα άλλα από τα δώρα κτλ. Κάποιος μονόμισθος πώς να τα καταφέρει; Οι εκπαιδευτικοί δεν κάνουν μόνο ιδιαίτερα. να σου πως εγώ περιπτώσεις συναδέρφων που δουλεύουν χαμάληδες σε μεταφορικές εταιρείες, πλασιέ, πιτσαδόροι κλπ. Κι από την άλλη, μήπως θα έπρεπε να τα βάζετε με το Σύστημα που μας οδηγεί σε αυτή την αφαίμαξη;

5. Ναι ναι πηγαίνετε στα φροντιστήρια όπου διδάσκουν κοριτσάκια κι αγοράκια που δεν μπορούν μα περάσουν στον ΑΣΕΠ και τα ξεζουμάνε για 7 ευρώ την ώρα. εκείνο που πληρώνετε το εκτιμάτε, το δωρεάν είναι ευτελές ,έτσι; Αθάνατη ΕΛλάδα..

6. Ο καθένας από αυτούς που καταφέρεται εναντίον του κλάδου θα μπορούσε να γίνει εκπαιδευτικός και ζει μέσα σε αυτη τη ΧΛΙΔΑ, που υποστηρίζει η συμφορουμίτισσα πως ζούμε. Αλήθεια, εσύ γιατί δεν έγινες;

Link to comment
Share on other sites

εχω πραγματικα βαρεθει αυτην την καραμελα με τα ιδιαιτερα των εκπαιδευτικων κι ακομη περισσοτερο με την καραμελα της παραπαιδειας.

Ο λογος ειναι οτι τα ιδιαιτερα τα συντηρουν οι γονεις και οι μαθητες κι οχι μονο οι εκπαιδευτικοι...ισο μεριδιο ευθυνης και στους δυο.

Επισης σε μια ελευθερη κοινωνια ο καθενας ειναι ελευθερος να δραστηριοποιηθει επαγγελματικα οπως του αρεσει.Γι αυτο υπαρχει η ιδιωτικη πρωτοβουλια και ετσι υπαρχουν φροντηστηρια που παρεχουν αυτο που αρκετοι ζητανε.Ετσι και πολλοι καθηγητες διορισμενοι και κατεξοχην αδιοριστοι προσφερουν και τα λεγομενα ιδιαιτερα.Το μονο κακο αν θελετε που βλεπω σε αυτο ειναι οτι εχουν μαυρο χρωμα.Γι αυτο και το κρατος δεν απαγορευει τα ιδιαιτερα αλλα το να μην κοβεις αποδειξη!!!!!!!!!!!Κατα τα αλλα οπως υπαρχει δημοσιο και ιδιωτικο νοσοκομειο ετσι υπαρχουν και εκπαιδευτικοι που προσφερουν μαθηματα στο σπιτι κι ειναι επιλογη καθενος αν θα τους χρησιμοποιησει ή οχι.

Το φαινομενο υπηρχε απο πολυ παλια απλα τα ιδιαιτερα τα εκαναν λιγοι,γιατι λιγοι ειχαν το χρημα και επισης οι μαθητες κοπιαζαν πολυ περισσοτερο.

Σημερα,στο βωμο του "πρεπει να σπουδασω παση θυσια ακομη κι αν ειμαι στουρνος,γιατι σπουδασε κι ο γειτονας",οι οικογενειες ξεπουλιουνται εις γνωσιν τους.

 

Οι 2 μηνες το καλοκαιρι(οχι 3) και οι 15 μερες Χριστουγεννα-Πασχα ειναι "χατηρι του βασιλικου ποτιζεται η γλαστρα".Οπου βασιλικος οι μαθητες και γλαστρα οι εκπαιδευτικοι.Το ωραριο μας ειναι 8-2 και πολλες φορες αναλογα με το σε ποσα σχολεια πας την ημερα το εξαντλεις.

Να μην σχολιασω την μονιμοτητα...ολος ο δημοσιος τομεας την εχει..και μεταξυ μας οταν βρεθει υγιης μηχανισμος που να ελεγχει και να αρει λογω σοβαρων θεματων κι οχι κομματικων διευκολυνσεων καλοδεχουμενη!!!!!!

Επισης δεν ειναι τυχαιο οτι παρα τις προσφατες μειωσεις των μισθων οι δικοι μας δεν αγγιχτηκαν και ιδιαιτερα...ειναι οι μικροτεροι οταν σε αλλες υπηρεσιες υπουργειων,τραπεζων κλπ ο μισθος μιας καθαριστριας ειναι κατα 50%τουλαχιστον μεγαλυτερος.

Και τελευταιο και καταιδρωμενο αφηνω το γεγονος οτι μεσα σε μια μερα πρεπει να καταφερεις να επικοινωνησεις και να συνεννοηθεις με πανω απο 90 διαφορετικες προσωπικοτητες(το λιγοτερο 3 τμηματα χ30 μαθητες),να βαζεις πισω τον καθε εγωισμο και να τα βγαζεις περα οταν ενας γονιος πολλες φορες δεν μπορει να κουμανταρει 1-2 παιδια που μπορει να εχει σπιτι του.

Οι ωρες δουλειας δε στο σπιτι για προετοιμασια και διορθωμα...καλυτερα να μην τις σκεφτομαι.....

 

Ολα τα παραπανω(συγγνωμη για το σεντονι) ειναι διαπιστωσεις,οχι δικαιολογιες-η αλλη πλευρα του νομισματος αν θελετε-πολυ φιλικα και χωρις διαθεση για εκνευρισμους.

Το μονο που με εξοργιζει και στεναχωρει ειναι οτι οπως σε ολα τα επαγγελματα υπαρχουν ατομα που ντροπιαζουν τον κλαδο ετσι και στον δικο μας υπαρχουν αρκετοι δυστυχως που δινουν πατημα ωστε να μας εχουν ολους αδιακριτως στην μπουκα του κανονιου.

Link to comment
Share on other sites

Marsolan με εκφράζουν απόλυτα όσα γράφεις.

 

1)Αποδεδειγμένα,ο Έλληνας γονιός θέλει το παιδί του να σπουδάσει,

ακόμα και αν "δεν τα παίρνει" τα γράμματα,με αποτέλεσμα χαμένα λεφτά(μικρές περιουσίες) για ιδιαίτερα για μια θεσούλα σε ΤΕΙ της πλάκας,

χαμένα χρόνια για δήθεν σπουδές,εκεί να δεις έξοδα,ιδιάιτερα αν το παιδί περάσει σε άλλη πόλη, και μετά....."αχ το παιδί δεν βρίσκει δουλειά"

και δεν αναγνωρίζεται η αξία του.

Η διαδρομή συνεχίζεται στα κομματικά γραφεία για μια θέση στο έρμο το Δημόσιο....

Τα τεχνικά επαγγέλματα τα έχουμε απαξιώσει,αν και οικονομικά αποδίδουν πολύ καλά(όποιος ψάχνει να βρει υδραυλικό/ηλεκτρολόγο/καλό ξυλουργό κλπ. με καταλαβαίνει).

 

2)Επειδή έχω φίλους και συγγενείς καθηγητές και δάσκαλους βλέπω ότι το μάθημά τους δεν είναι μόνο στο σχολείο,αλλά και στο σπίτι αφιερώνουν ώρες για προετοιμασία,διόρθωση,προετοιμασία εθνικών γιορτών κλπ.

 

 

3)Όσο για αυτές τις περιβόητες καλοκαιρινές διακοπές...μάλλον ξεχνάμε σε ποια χώρα ζούμε και ποιες θερμοκρασίες έχουμε από Μάιο ή Ιούνιο 30+

Θα μπορούσαν οι μαθητές να αποδώσουν με τα 40άρια του Ιουλίου;

Επίσης μετά την καλοκαιρινή απογραφή των δημοσίων υπαλλήλων ο αριθμός των εκπαιδευτικών οριστικοποιήθηκε στις 74.000.

Ασφαλώς,μέσα σε αυτούς θα υπάρχουν καλοί,λιγότερο καλοί,

αλλά και άριστοι.

Link to comment
Share on other sites

Επισης σε μια ελευθερη κοινωνια ο καθενας ειναι ελευθερος να δραστηριοποιηθει επαγγελματικα οπως του αρεσει.

 

Συμφωνώ με όλα όσα λες εκτός από το παραπάνω αν φυσικά αυτό περιλαμβάνει τους εκπαιδευτικούς του δημοσίου. Όπως και άλλες κατηγορίες δημοσίων υπαλλήλων, εφοριακών, μηχανικών, κλπ, δεν μπορούν να δραστηριοποιηθούν ελεύθερα επαγγελματικά πλην εξαιρέσεων όπου παρέχεται η σχετική άδεια. Όποιος το κάνει ας παραδέχεται τουλάχιστον τι κάνει και ας μην ψάχνει να "νομιμοποιηθεί" στα μάτια των υπολοίπων. Ναι οι καιροί είναι δύσκολοι για όλους αλλά πιο δύσκολοι είναι για τις χιλιάδες των πτυχιούχων που είναι άνεργοι. Ας σκεφτούμε λίγο και αυτούς.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δυστυχώς συγκρίνουμε πράγματα ανόμοια μεταξύ τους.

 

Ελένη θεωρώ ότι σου απάντησαν οι υπόλοιποι για τον φόρτο εργασίας που έχει ένας εκπαιδευτικός σπίτι(ειδικά φιλόλογοι που κάνουν έκθεση...τι να διαβάσεις και τι να πρωτοδιορθώσεις). Φυσικά υπάρχουν και άνθρωποι που το μόνο που κοιτάζουν είναι να κάνουν τρεις πρώτες ώρες στο σχολείο και μετά μην τους είδατε αλλά σε όλο το δημόσιο υπάρχουν αυτοί(πήγαινε σε πολεοδομία και θα καταλάβεις,2 μήνες ψάχναμε τον αρμόδιο μηχανικό, ούτε το τηλ του δεν σήκωνε), και από τη στιγμή που οι προϊστάμενοι δεν τους μαζεύουν δεν είναι δίκαιο να παίρνει όλους τους υπόλοιπους η μπάλα.

 

Σε ένα φροντιστήριο ο αριθμός των μαθητών δεν υπερβαίνει τους 10(στη χειρότερη).

Σε ένα σχολείο ο αντίστοιχος αριθμός είναι 25-30. Ακόμα και στο καλύτερο φροντιστήριο λοιπόν δεν νομίζω πως ο καλύτερός τους καθηγητής θα μπορούσε να δώσει κάποιο αποτέλεσμα.

Στο φροντιστήριο κατατάσσονται οι μαθητές ανάλογα με το επίπεδό τους (συνήθως... υπάρχουν τμήματα καλά και κάτω του μετρίου-για να μην το πω αλλιώς).

Στο ιδιαίτερο οι ανάγκες του κάθε μαθητή αντιμετωπίζονται ατομικά (αν και σε αρκετές περιπτώσεις πάλι πάνε χαμένα τα λεφτά καθώς ο μαθητής δεν εννοεί να στρωθεί και να διαβάσει)

Στο σχολείο κατατάσσονται αλφαβητικά κι όπως τύχει (να θυμήσω πάλι το πλήθος των μαθητων).

Υπαρχει γενικώς η νοοτροπία ότι αφού θα πάω φροντιστήριο/ιδιαίτερο, τι να προσέχω τώρα τι θα μου πει ο κάθε μ... σχολείο, θα μου τα ξαναπουν το απόγευμα οπότε ας μιλήσω με τον φίλο/την φίλη για αισθηματικά, ας κάνω την πλάκα μου (και δεν με νοιάζει που ενοχλώ τους άλλους και εμποδίζω το μάθημα).

 

Η αποψη μου είναι πως όλα ξεκινούν από το σπίτι. Όταν ο γονιός δεν έχει χρόνο/όρεξη/κέφια να ασχοληθεί με το παιδί του από μικρή ηλικία και να το βάλει στο σωστό δρόμο (να είναι συνεπές στις υποχρεώσεις του, στο διάβασμά του, να έχει επαφή συχνή με τους δασκάλους του ώστε τυχούσες αποκλίσεις να προλαμβάνονται) ,τότε πως το παιδί θα μάθει να διαβάζει μόνο του? Κι αν το μάθει από μικρή ηλικία τότε μεγαλώνοντας η βοήθεια που ίσως χρειαστεί να είναι απειροελάχιστη καθώς από μόνο του θα μπορούσε να βγάλει μια άκρη ψάχνοντας και άλλα βιβλία/πηγές κτλ.

 

Όσο για τα ιδιαίτερα των καθηγητών....όποιος είναι άξιος να κάνει και με τις ευλογίες μας!

Ας αποφασίσει επιτέλους το αρμόδιο υπουργείο να επιτρέπει τις αποδείξεις οπότε να μπαίνουν και λεφτά στα ταμεία!

Εξάλλου θυμηθείτε όλοι ότι:

στην οικιακή βοηθό (αλλοδαπή /αδήλωτη)

στο συνεργείο αυτοκινήτων

στον γιατρό (!!! εδώ σας θέλω όσες έχουν γεννήσει)

στον δικηγόρο

στον ηλεκτρολόγο/υδραυλικό/μπογιατζή κου λοιπούς εργάτες που παίρνουμε για επισκευές στο σπίτι

και πολλούς πολλούς άλλους, ούτε που τολμάμε να ζητήσουμε απόδειξη καθώς το ποσό που θα πρέπει να πληρώσουμε αυξάνει κατά πολύ! (για τους γιατρούς δεν το συζητώ καν)

 

Αν ήθελε το Υπουργείο παιδείας να έχει καλύτερα αποτελέσματα και να μην ανθεί η παραπαιδεία, ας έβαζε λιγότερους μαθητές στις τάξεις (πολύ λιγότερους), τα λεφτά που ξοδεύει για διαδραστικούς πίνακες (άλλη πατάτα και αυτή όπως θέλουν να την εφαρμόσουν) ή φορητούς υπολογιστές στα παιδάκια και άλλα πολλά χρήματα που σπαταλά άσκοπα, να τα ξόδευε για καλύτερες συνθήκες μέσα στην τάξη και για περισσότερους εκπαιδευτικούς.

Το καλύτερο μάθημα το έκανα πέρισυ που έλειπαν τα περισσότερα λόγω Η1Ν1 και ήταν στην τάξη ούτε τα μισά.

 

Έχω διδάξει στε δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια(πανεπιστημιακά μαθήματα), με τις αποδείξεις μου παρακαλώ νομιμότατη (ΤΕΒΕ) και αυτό που είδα είναι ότι το χάλι ξεκινά από τη νοοτροπία ορισμένων. Το μάθημά μου δεν διαφέρει σε τίποτε από αυτό που έκανα και παλαιότερα στα ιδιαίτερα, όμως και πάλι βλέπω ότι οι γονείς κάνουν στα παιδιά τους ιδιαίτερα για να τους επαναλάβουν άλλη μία φορά αυτά που έβαλα τα ίδια τα παιδιά μέχρι και να τα γράψουν στο τετράδιό τους για να μην τα ξεχάσουν!

 

Με συγχωρείτε για την έκταση του μηνύματος. Θα ήθελα να γράψω και πολλά άλλα μα δεν βρίσκω το νόημα καθώς όσοι τα ζουν τα ξέρουν κι όσοι δεν θέλουν, δεν θα τα εννοήσουν με τίποτε.

Link to comment
Share on other sites

Και κάτι τελευταίο....

Στις απομακρυσμένες και ακριτικές περιοχές πώς ζουν τα παιδιά χωρίς ιδιαίτερο και μάλιστα αριστεύουν στις εξετάσεις τους?

Ο καθαρός αέρας της εξοχής να φταίει?

Πέρασα ως νεοδιόριστη και από εκεί. Με τρία παιδιά μες στην τάξη και ΠΔΣ το μεσημέρι όχι ιδιαίτερα δεν χρειάζονταν, αλλά και η δουλειά που κάναμε ήταν υπεραρκετή. Φυσικά στη μέση του πουθενά δεν υπάρχει καφετέρια ή ιντερνετ καφέ να πάει το βλαστάρι, έχει την μαμά από πάνω από το κεφάλι του, ξέρει από δουλειά (αγροτική) και το ένστικτο της επιβίωσης είναι ισχυρότερο. Οπότε κάθεται και διαβάζει για να ξεφύγει από την κατάσταση που ζει.

Αν όλα τα παιδιά τον χρόνο που ξοδεύουν στα φροντιστήρια/ιδιαίτερα (εύκολες λύσεις μασημένη τροφή) τον διέθεταν στο να προσπαθήσουν μόνα τους τότε δεν θα χρειαζόντουσαν βοήθεια στο σπίτι.

Link to comment
Share on other sites

Ναι οι καιροί είναι δύσκολοι για όλους αλλά πιο δύσκολοι είναι για τις χιλιάδες των πτυχιούχων που είναι άνεργοι. Ας σκεφτούμε λίγο και αυτούς.

 

Είχα αρκετούς μαθητές και συμφοιτητές οι οποίοι κοίταζαν να αντιγράψουν για να περάσουν βασικά μαθήματα με γνώσεις απαραίτητες για το σχολείο. Επειδή υπάρχουν πολλοί τέτοιοι έξω με παρόμοια πτυχία, είναι φυσικό να μην μπορεί να βρει ένα μεγάλο μέρος δουλειά. Και φυσικά ποιος γονιός θα ήθελε ένας τέτοιος καθηγητής να διδάξει το παιδί του?

Φυσικά υπάρχουν και οι λίγοι άξιοι, οι οποίοι μένουν άνεργοι καθώς κάποιοι άλλοι ανάξιοι έχουν πιάσει τις θέσεις εργασιάς και αρκούνται στο να λύσουν μόνο ασκήσεις από γνωστά βοηθήματα. Έχω παραδείγματα μεγάλων φροντιστηρίων που οι καθηγητές τους αιώνιοι φοιτητές, ερχόντουσαν στο φροντιστήριο να περάσουν μαθήματα μπας και πάρουν το πτυχίο τους. Κατά τα άλλα το έπαιζαν μεγαλοφροντιστηριάδες! Για τα ακριβά τους ιδιαίτερα που το καυχιόντουσαν κι όλας να μην το συζητήσω....

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω που την απεκτησες αυτην την αποψη αλλα ειναι θλιβερο να την εχεις.

καλο θα ηταν να πας να δοκιμασεις να κανεις μαθημα σε 25 ατομα σε επαλ, σε τμημα μηχανολογων πχ εκθεση, να πρεπει να πας σπιτι σου (που ο θεος ξερει ποσο μακρυα θα ειναι αν εισαι διορισμενος και εισαι στην περιοχη σου...) να εχεις τις δουλειες σου, να πρεπει να διορθωσεις γραπτα, να ετοιμασεις ασκησεις για την αλλη μερα και να προετοιμασεις το μαθημα σου.

αλλα μαλλον αυτα δεν τα ξερεις ε;;;

οσοι ειναι εξω απο το χορο μιλανε πολυ ευκολα!

 

 

Προφανώς φαντάζεσαι οτι ολοι οι υπόλοιποι δουλευουμε διπλα στο σπιτι μας,δεν εχουμε δικες μας δουλειες,δεν παιρνουμε δουλεια για το σπιτι κλπ σωστα?

Για δοκιμασε να τα κανεις ολα αυτα αλλα να φευγεις απο το σπιτι σου στις 7 το πρωι και να επιστρεφεις στις 7 το απογευμα,με απληρωτες υπερωριες και με το μονιμο φοβο οτι αν δεν τα κανεις σωστα σε σχολασαν και μετα τα ξαναλεμε...

Αντε για οντως μου φαινεται...οποιος ειναι εξω απ'το χορο πολλα τραγουδια ξερει...εχεις δικιο σ'αυτο.

 

η καθε δουλεια εχει τα καλα και τα κακα της και στο σχολειο δεν αρκεισαι μονο στο εκπαιδευτικο εργο εχεις και ποσα αλλα διοικητικα (ναι ξερεις δεν τα κανει ουτε ο διευθυντης ουτε ο υποδιευθυντης!)

αν εξαιρεσεις τους γυμναστες που δεν εχουν δουλεια στο σπιτι οι αλλοι σε πληροφορω εχουν και μπολικη!!!

βεβαια ειναι αδυνατο να σου αλλαξω τη γνωμη που εχεις αλλα δυστυχως αυτην εχουν πολλοι απο εσας που περιμενουν επισης να κανουμε αγγελουδι το διαβολακι τους και εκτος απο μαθημα πρεπει να ειμαστε και παιδαγωγοι και να σκεφτομαστε και τη προσωπικοτητα και ιδιαιτεροτητα του καθε μαθητη και ετσι πρεπει!

αυτα!

 

Ασε το τι πρεπει και μεινε στο τι γινεται...και μη κρινεις μονο απο τον εαυτο σου αλλα απο το συνολο.Γιατι ολοι περασαμε απο τα θρανια και ξερουμε τι επικρατει.

 

 

Τεσπα...ολες οι δουλειες εχουν τις δυσκολιες τους και τις ευκολιες τους.

Αλλα οταν κατι ειναι παρανομο ειναι παρανομο..end of story.

Ελεος πια με αυτη την κλαψα των εκπαιδευτικων που ταχαμου κανουν τη χειροτερη δουλεια και ειναι και οι πιο κακοπληρωμενοι και αρα θα πρεπει να τους επιτρεπουμε να παρανομουν χωρις να παραπονιομαστε...

Μηπως να κανουμε και ερανο να σας δινουμε ενα συμπληρωμα καθε μηνα...μιας και οπως φανταζεστε εμας μας τρεχουν απο τις τσεπες?

Link to comment
Share on other sites

Επειδή υπάρχουν πολλοί τέτοιοι έξω με παρόμοια πτυχία, είναι φυσικό να μην μπορεί να βρει ένα μεγάλο μέρος δουλειά. Νομίζω ότι το θέμα της ανεργίας στην Ελλάδα είναι τόσο εκτεταμένο που ξεφεύγει από το επίπεδο δεν είναι αρκετά καλός δεν βρίσκει δουλειά. Όποιος έχει δουλέψει στο εξωτερικό αντιλαμβάνεται ότι η αγορά εργασίας στην Ελλάδα για πτυχιούχους είναι ανύπαρκτη. Αντίθετα προσφέρεται για μετανάστες, χειρωνάκτες, κλπ. Και φυσικά ποιος γονιός θα ήθελε ένας τέτοιος καθηγητής να διδάξει το παιδί του? Αυτό είναι θέμα του γονιού και του καθηγητή. Δεν είναι αρκετά καλός, παίρνεις άλλον.

Φυσικά υπάρχουν και οι λίγοι άξιοι, οι οποίοι μένουν άνεργοι καθώς κάποιοι άλλοι ανάξιοι έχουν πιάσει τις θέσεις εργασιάς και αρκούνται στο να λύσουν μόνο ασκήσεις από γνωστά βοηθήματα. Έχω παραδείγματα μεγάλων φροντιστηρίων που οι καθηγητές τους αιώνιοι φοιτητές, ερχόντουσαν στο φροντιστήριο να περάσουν μαθήματα μπας και πάρουν το πτυχίο τους. Κατά τα άλλα το έπαιζαν μεγαλοφροντιστηριάδες! Για τα ακριβά τους ιδιαίτερα που το καυχιόντουσαν κι όλας να μην το συζητήσω.... Αυτά συμβαίνουν αλλά δεν είναι θέμα που απασχολεί τον καθηγητή του δημοσίου τι συμβαίνει στα φροντιστήρια. Ο καθηγητής του δημοσίου φροντίζει να κάνει καλά τη δουλειά του και να ασχολείται με το τι γίνεται στο σχολείο όχι στα φροντιστήρια.

 

Οι εκπαιδευτικοί του δημοσίου δεν είναι ο μόνος κλάδος ΔΥ υπαλλήλων που μπορεί να βγάλει μαύρα λεφτά εκμεταλλευόμενος και τη θέση του. Ο μηχανικός μπορεί με μία χαζομελέτη 5 σελίδων να πάρει ένα διχίλιαρο με εργασία 2-3 ημερών, να την εγκρίνει ο ίδιος γιατί ξέρει τι χρειάζεται και όλοι ικανοποιημένοι. Η ίδια μελέτη από τεχνικό γραφείο κοστίζει τα διπλά και τρίδιπλα και θα έχει τόσες ελλείψεις που θα σέρνεται από γραφείο σε γραφείο μέχρι να εγκριθεί. Δεν είναι προφανές τι κοινωνικό και αναπτυξιακό έργο επιτελεί ο μηχανικός ΔΥ που κάνει παράνομα μελέτες; Πατάσσει τη γραφειοκρατία και ρίχνει το κόστος των κλειστών επαγγελμάτων. Ο ίδιος σίγουρα θα απονέμει βραβείο στον εαυτό του.

 

Aυτό που με προβληματίζει όμως είναι ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν δικαιολογήσει και νομιμοποιήσει μέσα τους τα παράνομα φροντιστήρια. Ακούς πάντα την ίδια επιχειρηματολογία. Πώς θα γίνει ο εκπαιδευτικός του δημοσίου μοχλός αλλαγής όταν δεν αντιλαμβάνεται το πρόβλημα;

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς φαντάζεσαι οτι ολοι οι υπόλοιποι δουλευουμε διπλα στο σπιτι μας,δεν εχουμε δικες μας δουλειες,δεν παιρνουμε δουλεια για το σπιτι κλπ σωστα?

Για δοκιμασε να τα κανεις ολα αυτα αλλα να φευγεις απο το σπιτι σου στις 7 το πρωι και να επιστρεφεις στις 7 το απογευμα,με απληρωτες υπερωριες και με το μονιμο φοβο οτι αν δεν τα κανεις σωστα σε σχολασαν και μετα τα ξαναλεμε...

Αντε για οντως μου φαινεται...οποιος ειναι εξω απ'το χορο πολλα τραγουδια ξερει...εχεις δικιο σ'αυτο.

 

 

 

Ασε το τι πρεπει και μεινε στο τι γινεται...και μη κρινεις μονο απο τον εαυτο σου αλλα απο το συνολο.Γιατι ολοι περασαμε απο τα θρανια και ξερουμε τι επικρατει.

 

 

Τεσπα...ολες οι δουλειες εχουν τις δυσκολιες τους και τις ευκολιες τους.

Αλλα οταν κατι ειναι παρανομο ειναι παρανομο..end of story.

Ελεος πια με αυτη την κλαψα των εκπαιδευτικων που ταχαμου κανουν τη χειροτερη δουλεια και ειναι και οι πιο κακοπληρωμενοι και αρα θα πρεπει να τους επιτρεπουμε να παρανομουν χωρις να παραπονιομαστε...

Μηπως να κανουμε και ερανο να σας δινουμε ενα συμπληρωμα καθε μηνα...μιας και οπως φανταζεστε εμας μας τρεχουν απο τις τσεπες?

 

:D:D:D

Παράνομος είναι και ο κλέφτης και ο κλεπταποδόχος όμως....

Είναι στο χέρι όλων την επόμενη φορά που θα θέλουμε να προσλάβουμε καθηγητή για ιδιαίτερα να ζητήσουμε κάποιον που είναι νόμιμος και κόβει αποδείξεις. Κανείς δεν μας φταίει αν γνωρίζουμε εκ των προτέρων ότι δεν θα πάρουμε απόδειξη κι όμως τον προσλαμβάνουμε να κάνουμε τη δουλειά μας και μετά έχουμε να λέμε...για να λέμε

Link to comment
Share on other sites

:D:D:D

Παράνομος είναι και ο κλέφτης και ο κλεπταποδόχος όμως....

Είναι στο χέρι όλων την επόμενη φορά που θα θέλουμε να προσλάβουμε καθηγητή για ιδιαίτερα να ζητήσουμε κάποιον που είναι νόμιμος και κόβει αποδείξεις. Κανείς δεν μας φταίει αν γνωρίζουμε εκ των προτέρων ότι δεν θα πάρουμε απόδειξη κι όμως τον προσλαμβάνουμε να κάνουμε τη δουλειά μας και μετά έχουμε να λέμε...για να λέμε

 

Μα φυσικα...εχεις απολυτο δικιο σε αυτο...

Link to comment
Share on other sites

Θα πω και την προσωπική μου άποψη για τα φροντιστήρια ανεξάρτητα από το τι πιστεύει ο Έλληνας γονιός. Τα θεωρώ τελείως ανέντιμη πρακτική, σκέτη κοροϊδία απέναντι στα παιδιά. Πώς μπορεί ο καθηγητής να κοουτσάρει μαθητές για να επιτύχουν στο Πανεπιστήμιο, να πάρουν πτυχίο και μετά ως άνεργοι να το ρίξουν και αυτοί στα φροντιστήρια και φαύλος κύκλος. Άντε ο γονιός δεν το βλέπει, αναρωτιέμαι γιατί βέβαια, ο καθηγητής με τι κουράγιο γίνεται μοχλός αυτού του φαύλου κύκλου. Μόνο την ανεργία μπορώ να δεχτώ ως δικαιολογία, τα υπόλοιπα περισσεύουν.

Link to comment
Share on other sites

Όλοι στην ίδια παγίδα πέφτετε!!!!!!!!!

Αντί να υπάρχει ομοψυχία και αλληλεγγύη μπροστά στα εργασιακά δικαιώματα που χάνουμε κάθε μέρα αδιαμαρτύρητα τρώγεστε μεταξύ σας!!!!!

Το διαίρει και βασίλευε μια χαρά βλέπω λειτουργεί!!!

Χθες τα βάζατε με τους φορτηγατζήδες, σήμερα με τους εκπαιδευτικούς!!!!αύριο τί έχει το μενού;

ΞΥΠΝΗΣΤΕ!....αντί να στρέφεστε ο ένας εναντίον του άλλου, ανοίξτε τα μάτια σας και κοιτάξτε ποιός πραγματικά σας κλέβει!...και που μάλλον δεν είναι ο εκπαιδευτικός!...ούτε ο φαρμκοποιός...ούτε ο φορτηγατζής....ούτε εγώ ούτε εσύ!

Link to comment
Share on other sites

Όλοι στην ίδια παγίδα πέφτετε!!!!!!!!!

Αντί να υπάρχει ομοψυχία και αλληλεγγύη μπροστά στα εργασιακά δικαιώματα που χάνουμε κάθε μέρα αδιαμαρτύρητα τρώγεστε μεταξύ σας!!!!!

Το διαίρει και βασίλευε μια χαρά βλέπω λειτουργεί!!!

Χθες τα βάζατε με τους φορτηγατζήδες, σήμερα με τους εκπαιδευτικούς!!!!αύριο τί έχει το μενού;

ΞΥΠΝΗΣΤΕ!....αντί να στρέφεστε ο ένας εναντίον του άλλου, ανοίξτε τα μάτια σας και κοιτάξτε ποιός πραγματικά σας κλέβει!...και που μάλλον δεν είναι ο εκπαιδευτικός!...ούτε ο φαρμκοποιός...ούτε ο φορτηγατζής....ούτε εγώ ούτε εσύ!

 

 

χμ...εισαι σιγουρη γι'αυτο που λες?Γιατι οκ φταινε οι πολιτικοι που καταχραστηκαν,εφαγαν,εκλεψαν.Οχι ομως οτι και εμεις οι υπολοιποι δε φταιμε...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...