Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Ρατσίστρια δεν είμαι αλλά προβληματίστηκα….


Recommended Posts

Στην καθημερινότητα μου αλλά και στα παιχνίδια σε παιδικές χαρές κτλ συναναστρεφόμαστε χωρίς κανένα πρόβλημα με αλλοδαπούς, αλλόθρησκουςκ.τ.λ..πάντρεψα τη φίλη μου με Αλβανό, όλα καλά…

Λοιπόν χθές πήγα με την αδερφή μου για παρέα στο νηπιαγωγείο να κάνει εγγραφή στα προνήπια, το οποίο σχολείο συστεγάζεται με δημοτικό….

Τι να πω, τα ελληνάκια ήταν μειονότητα, στην αυλή του σχολείου δεν άκουγες καθόλου ελληνικά…και αυτό δυστυχώς δεν είναι υπερβολή.

Προβληματιστήκαμε αρκετά με την αδερφή μου, όταν ο μικρός πάει πρώτη τι θα γίνει ?? Συζητώντας με δασκάλες φίλες και συγγενείς μας επαλήθευσαν αυτό ακριβώς που φοβόμασταν…Η ύλη σε περιπτώσεις τέτοιων σχολείων δεν προχωράει κανονικά, πρώτα μαθαίνουν βασικά ελληνικά στα υπόλοιπα παιδάκια, αφού καταρχήν υπάρχει μεγάλο πρόβλημα συνεννόησης και μετά αρχίζουν τα μαθήματα…και φυσικά αφού τα περισσότερα παιδάκια δεν ξέρουν ελληνικά το επίπεδο της τάξης ( λογικά ) θα είναι ανάλογο…

Αυτό που σκεφτήκαμε αρχικά είναι να γράψει για τις πρώτες τάξεις του δημοτικού το παιδί σε γειτονικό δήμο, ή μου είπε στην τελική να στερηθούμε και να τον γράψω σε ιδιωτικό…

Όταν πήγαινα στο λύκειο δεν μπορείτε να φανταστείτε τι είχαμε σούρει την ξαδέρφη του μπαμπά μου όταν πήγε το παιδί της σε άλλο δήμο, τι ψηλομύτα, τι ρατσίστρια…τι δεν είπαμε..και να τώρα που τα λουζόμαστε…

Τι έχετε να πείτε για το θέμα από τη στιγμή που θα εξαρτιόταν το μέλλον του παιδιού σας…. Ντράπηκα πραγματικά όταν έπιασα τον εαυτό μου σε συζήτηση με την αδερφή μου να της λέω « ευτυχώς στο δικός μας σχολείο δεν υπάρχει τέτοιο θέμα»…:oops:

Φυσικά κάτι ανάλογο δε νομίζω να ισχύει στην γειτονιά της αδερφής μου..

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Κοίτα η αλήθεια είναι ότι κι εγώ θα προβληματιζόμουνα γιατί θα πήγαινε πίσω το παιδί μου στα μαθήματά του κι όχι γιατί θα έκανε παρέα με παιδάκια που έχουν διαφορετική καταγωγή. Τα ιδιωτικά σχολεία δεν τα πολυσυμπαθώ, πήγαινα ιδιωτικό στο δημοτικό και ομολογώ ότι δεν ήταν και η καλύτερη εμπειρία. Και γιαυτο δεν θα ήθελα να στείλω το παιδί μου σε ιδιωτικό. Μάλλον θα επέλεγα να γράψω το παιδί σε σχολείο γειτονικής περιοχής αν και έτσι νομίζω ότι ενισχύουμε την περιθωριοποίηση των ξένων. Απο την άλλη σκέφτεσαι και το μέλλον του παιδιού σου..τι να πω, δίλλημα..

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι λογικο οτι αφου τα αλλα δεν ξερουν τη γλωσσα θα πανε ολα πισω στην εκμαθηση?

 

αυτός είναι ο μόνος λόγος που προβληματιστίκαμε

 

 

και να πω και κατι αλλο?μερικοι λαοι πχ αλβανοι και ρουμανοι εχουν την εγκληματικοτητα στο αιμα τους οποτε μακρια......

 

εδώ διαφωνώ, δεν είναι θέμα λαού είναι θέμα ανθρώπου:wink:

σε πολλά πράγματα ήμαστε χειρότεροι...

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

Έτυχε να πάω νηπιαγωγείο στο Λονδίνο, σε γειτονιά πολυφυλετική. Εκεί τι κάνανε λοιπόν; Ήμαστε όλοι μαζί, αγγλοτραφή και ξένα παιδάκια, και για μια ώρα την ημέρα, εγώ και κάτι Πακιστανάκια, Γιαπωνεζάκια κι ίσως Ινδάκια (ούτε που θυμάμαι πλέον) κάναμε μια ώρα την ημέρα αγγλικά. Αυό κράτησε για 2 μήνες περίπου και μετά ενσωματωθήκαμε πλήρως στην τάξη - άλλωστε τα μικρά μαθαίνουν πολύ εύκολα.

 

Να, λοιπόν, μια λύση για τα παιδάκια της πρώτης δημοτικού - εφόσον βέβαια υπήρχαν οι υποδομές αλλά κυρίως η πολιτική βούληση για επίλυση των καταστάσεων αυτών.

 

Γιατί όλοι ξέρουμε τι συνέβη στην εκπληκτική διευθύντρια του σχολείου της Γκράβας... (αλήθεια, αν κανείς ξέρει τι απέγινε με την ποινική δίωξη, ας το γράψει στο άλλο thread).

Link to comment
Share on other sites

Έτυχε να πάω νηπιαγωγείο στο Λονδίνο, σε γειτονιά πολυφυλετική. Εκεί τι κάνανε λοιπόν; Ήμαστε όλοι μαζί, αγγλοτραφή και ξένα παιδάκια, και για μια ώρα την ημέρα, εγώ και κάτι Πακιστανάκια, Γιαπωνεζάκια κι ίσως Ινδάκια (ούτε που θυμάμαι πλέον) κάναμε μια ώρα την ημέρα αγγλικά. Αυό κράτησε για 2 μήνες περίπου και μετά ενσωματωθήκαμε πλήρως στην τάξη - άλλωστε τα μικρά μαθαίνουν πολύ εύκολα.

 

Να, λοιπόν, μια λύση για τα παιδάκια της πρώτης δημοτικού - εφόσον βέβαια υπήρχαν οι υποδομές αλλά κυρίως η πολιτική βούληση για επίλυση των καταστάσεων αυτών.

 

peony μου λύσεις σίγουρα υπάρχουν αλλά εγώ συζητάω το θέμα μόνο και μόνο επειδή εδώ στην Ελλαδίτσα μας δεν πρόκειτε να γίνει κάτι..

στην ουσία τι γίνεται σ'αυτή την περίπτωση? και τα ελληνάκια μένουν πίσω στην εκπαίδευση τους αλλά και τα υπόλοιπα παιδάκια δεν πρόκειται να μάθουν απολύτως τίποτα από τη στιγμή που δεν υπάρχουν υποδομές

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Έτυχε να πάω νηπιαγωγείο στο Λονδίνο, σε γειτονιά πολυφυλετική. Εκεί τι κάνανε λοιπόν; Ήμαστε όλοι μαζί, αγγλοτραφή και ξένα παιδάκια, και για μια ώρα την ημέρα, εγώ και κάτι Πακιστανάκια, Γιαπωνεζάκια κι ίσως Ινδάκια (ούτε που θυμάμαι πλέον) κάναμε μια ώρα την ημέρα αγγλικά. Αυό κράτησε για 2 μήνες περίπου και μετά ενσωματωθήκαμε πλήρως στην τάξη - άλλωστε τα μικρά μαθαίνουν πολύ εύκολα.

 

Να, λοιπόν, μια λύση για τα παιδάκια της πρώτης δημοτικού - εφόσον βέβαια υπήρχαν οι υποδομές αλλά κυρίως η πολιτική βούληση για επίλυση των καταστάσεων αυτών.

 

Γιατί όλοι ξέρουμε τι συνέβη στην εκπληκτική διευθύντρια του σχολείου της Γκράβας... (αλήθεια, αν κανείς ξέρει τι απέγινε με την ποινική δίωξη, ας το γράψει στο άλλο thread).

 

Συμφωμω απολυτα με μια τετοια προσεγγιση, γιατι ετσι και τα αλλοδαπα παιδακια θα διευκολυνονταν περισσοτερο να ενταχθουν αλλα και το παιδι μου δε θα ηταν αναγκασμενο να μενει πισω προκειμενου να συμβαδισει με τα αλλα παιδια..

 

Κριμα ομως που δε νομιζω να ζησω να το δω.. Εδω βρε παιδια στον παιδικο που παει η μικρη (δημοσιος) απο φετος δε θα λειτουργησει το βρεφικο τμημα και θα απολυσουν κοσμο γιατι δεν δινουν παλι λεφτα, τι λεμε τωρα...

 

Κι εμενα με απασχολει παντως πολυ αυτο το θεμα...

oaiqp2.pngm9YLp2.png
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω κ εγω απολυτα μαζι σου κ ειναι ενα θεμα που μας απασχολει κ εμας ως γονεις. Δεν με πειραζει να κανει παρεα με ξενα παιδιακια, γιατι σαφως κ υπαρχουν σωστες οικογενειες κ παιδια που κ ηθος εχουν κ προσπαθουν κ πολυ καλοι μαθητες ειναι. Ομως υπαρχει κ ενα μεγαλο ποσοστο που δημιουργουν προβληματα, φασαριες και φυσικα λογω ελλειψης παιδειας κ απο την πλευρα των γονιων που δεν μπορουν να βοηθησουν κ να παρακολουθησουν τα παιδια τους αντιμετωπιζουν κ προβληματα με το επιπεδο τους ως μαθητες. Εγω παντως το παιδι μου δεν θα το εστελνα σε ενα σχολειο γεματο μεταναστες. Κ φυσικα δεχομαι οτι υπαρχουν κ παρα πολλα ελληνακια που δημιουργουν παρομοια θεματα κ εχουν πολυ χαμηλο επιπεδο. Κ σε ενα τετοιο σχολειο δε θα εστελνα επισης την κορη μου. Αν κ δεχομαι οτι ακομα κ απο πολυ υποβαθμισμενες περιοχες κ απο σχολεια με πολυ χαμηλο μεσο ορο βγαινουν αξιοι ανθρωποι κ επιστημονες. Ομως παρολα αυτα, εγω εφοσον εχω τη δυνατοτητα να επιλεξω κ να στειλω την κορη μου οπου πιστευω οτι ειναι καλυτερα θα το κανω. Κ ας με πουν ρατσιστρια κ οτι αλλο. Εγω θελω οσο μπορω να της δωσω το καλυτερο κ να τη βοηθησω. Κ αυτο θα κανω..

Link to comment
Share on other sites

dalia μου οι σκεψεις σου θα ηταν και δικες μου σκεψεις αν εβλεπα αυτη την κατασταση που περιγραφεις.

σαφως και δεν ειναι ρατσιστικος ο τροπος σκεψης σου, σε νοιαζει το παιδι σου και το καλο του, οπως ολους μας αλλωστε.

Δεν ειναι οι μονο αλλοδαποι που προκαλουν τα προβληματα, ειναι και πολλοι Ελληνες οπως πολυ σωστα περιγραφουν τα κοριτσια..

Τελος συμφωνω οτι τα παιδακια μαθαινουν ευκολα αρα αν υπηρχε ενα συστημα σαν αυτο που περιγραφει η peony λογικα δεν θα υπηρχε προβλημα αλλα....σιγα και μη..

τι κανουμε;;

το καλυτερο για τα παιδια μας...οπως το οριζει η τσεπη μας και η δυνατοτητα μας..

Link to comment
Share on other sites

ρε συ DALIA εγω εστειλα σε ιδιωτικο σχολειο τον μεγαλο μου για να του φυγει λιγο η ζηλεια για τον μπεμπουλη και στον παιδικο που παει ειναι 5 αλοδαπα παιδακια....μην νομίζεις πως αν θα τον στειλεις σε ιδιωτικο και ''στερηθεις'' δεν θα αντιμετωπισεις παρομοιο ''προβλημα''..αν λεγεται και προβλημα...

Διομήδης 27/09/05

Γιώργος 18/10/08

Πολυχρόνης 03/07/10

 

Link to comment
Share on other sites

Στην καθημερινότητα μου αλλά και στα παιχνίδια σε παιδικές χαρές κτλ συναναστρεφόμαστε χωρίς κανένα πρόβλημα με αλλοδαπούς, αλλόθρησκουςκ.τ.λ..πάντρεψα τη φίλη μου με Αλβανό, όλα καλά…

 

Λοιπόν χθές πήγα με την αδερφή μου για παρέα στο νηπιαγωγείο να κάνει εγγραφή στα προνήπια, το οποίο σχολείο συστεγάζεται με δημοτικό….

Τι να πω, τα ελληνάκια ήταν μειονότητα, στην αυλή του σχολείου δεν άκουγες καθόλου ελληνικά…και αυτό δυστυχώς δεν είναι υπερβολή.

Προβληματιστήκαμε αρκετά με την αδερφή μου, όταν ο μικρός πάει πρώτη τι θα γίνει ?? Συζητώντας με δασκάλες φίλες και συγγενείς μας επαλήθευσαν αυτό ακριβώς που φοβόμασταν…Η ύλη σε περιπτώσεις τέτοιων σχολείων δεν προχωράει κανονικά, πρώτα μαθαίνουν βασικά ελληνικά στα υπόλοιπα παιδάκια, αφού καταρχήν υπάρχει μεγάλο πρόβλημα συνεννόησης και μετά αρχίζουν τα μαθήματα…και φυσικά αφού τα περισσότερα παιδάκια δεν ξέρουν ελληνικά το επίπεδο της τάξης ( λογικά ) θα είναι ανάλογο…

Αυτό που σκεφτήκαμε αρχικά είναι να γράψει για τις πρώτες τάξεις του δημοτικού το παιδί σε γειτονικό δήμο, ή μου είπε στην τελική να στερηθούμε και να τον γράψω σε ιδιωτικό…

Όταν πήγαινα στο λύκειο δεν μπορείτε να φανταστείτε τι είχαμε σούρει την ξαδέρφη του μπαμπά μου όταν πήγε το παιδί της σε άλλο δήμο, τι ψηλομύτα, τι ρατσίστρια…τι δεν είπαμε..και να τώρα που τα λουζόμαστε…

Τι έχετε να πείτε για το θέμα από τη στιγμή που θα εξαρτιόταν το μέλλον του παιδιού σας…. Ντράπηκα πραγματικά όταν έπιασα τον εαυτό μου σε συζήτηση με την αδερφή μου να της λέω « ευτυχώς στο δικός μας σχολείο δεν υπάρχει τέτοιο θέμα»…:oops:

Φυσικά κάτι ανάλογο δε νομίζω να ισχύει στην γειτονιά της αδερφής μου..

 

συγνώμι αλλά το θέμα είναι αυτό

και είναι ένας και μόνο ο προβληματισμός....το ότι τα ελληνάκια μένουν πίσω στην ύλη και αυτό δεν το βγάζω από την κεφάλα μου το έχω συζητήσει με εκπαιδευτικούς ΑΝΟΙΧΤΟΜΥΑΛΟΥΣ..

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κορίτσια η μητέρα μου είναι δασκάλα σε σχολείο στο Δενδροπόταμο Θεσσαλονίκης. Όσοι είναι από Θεσσαλονίκηθα ξέρουν τι σημαίνει αυτό... Εκτός από τσιγγανάκια υπάρχουν αλβανάκια, ρωσσάκια κλπ κλπ. Σε πληροφορώ Dalia μου ότι τα παιδάκια που συνέχισαν και πήγαν γυμνάσιο γιατί δυστυχώς δεν τα αφήνουν οι γονείς τους όλα να συνεχίσουν... αυτά λοιπόν τα παιδάκια τα περισσότερα έστω αρίστευσαν και επειδή είναι χρόνια δασκάλα εκεί η μητέρα μου και έχει επαφές ακόμη με όλα τα παιδάκια που περάσαν απο τα χέρια της (είναι ερωτευμένη με τη δουλειά της), τα περισσότερα έχουν περάσει πανεπιστήμιο ΚΑΙ μερικά πέρισυ βραβεύτικαν γιατί αρίστευσαν σε σύνολο νομού Θεσσαλονίκης. Πρωτιά στα πανεπιστήμια!!!!! Δεν είναι λοιπόν απόλυτο αυτό που λες.

Το κοριτσάκι μου είναι όλη μου η ζωή

Link to comment
Share on other sites

Ισως θα επρεπε να υπήρχε ενα προπαρασκευαστικό στάδιο για τα αλλοδαπά παιδάκια!

Οπως πχ στα πανεπιστήμια του εξωτερικού όπου κάποιο χρονικό διαστημα μαθαίνεις την γλωσσα και μετα κανονικά φοιτάς στο τμημα που σε ενδιαφέρει!

Link to comment
Share on other sites

Ισως θα επρεπε να υπήρχε ενα προπαρασκευαστικό στάδιο για τα αλλοδαπά παιδάκια!

Οπως πχ στα πανεπιστήμια του εξωτερικού όπου κάποιο χρονικό διαστημα μαθαίνεις την γλωσσα και μετα κανονικά φοιτάς στο τμημα που σε ενδιαφέρει!

 

 

Και επανέρχομαι Ντάλια!!!!!!

Τα παιδάκια των Ελληνων που ζούνε στο εξωτερικό και δεν πάνε σε ελληνόφωνα σχολεία πως ενσωματώνονται στο σύνολο;

Ξερει καμιά;

Link to comment
Share on other sites

Και επανέρχομαι Ντάλια!!!!!!

Τα παιδάκια των Ελληνων που ζούνε στο εξωτερικό και δεν πάνε σε ελληνόφωνα σχολεία πως ενσωματώνονται στο σύνολο;

Ξερει καμιά;

 

 

Λείπει και η Ισπανίδα να μας πει πώς ενσωματώθηκαν τα κορίτσια της πέρσυ στο σχολείο.

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites

Έτυχε να πάω νηπιαγωγείο στο Λονδίνο, σε γειτονιά πολυφυλετική. Εκεί τι κάνανε λοιπόν; Ήμαστε όλοι μαζί, αγγλοτραφή και ξένα παιδάκια, και για μια ώρα την ημέρα, εγώ και κάτι Πακιστανάκια, Γιαπωνεζάκια κι ίσως Ινδάκια (ούτε που θυμάμαι πλέον) κάναμε μια ώρα την ημέρα αγγλικά. Αυό κράτησε για 2 μήνες περίπου και μετά ενσωματωθήκαμε πλήρως στην τάξη - άλλωστε τα μικρά μαθαίνουν πολύ εύκολα.

 

Να, λοιπόν, μια λύση για τα παιδάκια της πρώτης δημοτικού - εφόσον βέβαια υπήρχαν οι υποδομές αλλά κυρίως η πολιτική βούληση για επίλυση των καταστάσεων αυτών.

 

Γιατί όλοι ξέρουμε τι συνέβη στην εκπληκτική διευθύντρια του σχολείου της Γκράβας... (αλήθεια, αν κανείς ξέρει τι απέγινε με την ποινική δίωξη, ας το γράψει στο άλλο thread).

 

περιεγραψε η πεονυ πιο πανω κατι σχετικο...μια λυση ας πουμε...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

νταλια μου θελω να πιστευω πως οι δασκαλες θα προσαρμοσουν ετσι το προγραμμα ουτω σωστε και να προχωρανε και τα παιδακια που δεν μιλανε πολυ καλα την γλωσσα μα και να μην χανετε η υλη τουλαχιστον αυτο ειπαν σε μια φιλη μου που το παιδακι της θα παει πρωτη δημοτικου και τα παιδια ειναι σε αναλογια 50-50 και δυστηχως μερικα απο αυτα της ειπε η δασκαλα οτι δεν μιλανε ουτε καν τα βασικα για να μπορεσουν να συννενοηθουν.αν επιλεξεις δημοσιο καλο ειναι να του εξασκεις λιγο την γλωσσα στο σπιτι αν και καμια φορα ειναι αναποφεκτο να μην μαθουν και καποιες λεξεις απο αλλη γλωσσα.πιστευω ομως οτι ειναι και καθαρα θεμα δασκαλου πως θα το χειριστει και τι συμβουλες θα δωσει στα παιδια και τους γονεις.ξερω μας φενεται λιγακι περιεργο μιας και ειμαι της γενιας του 80 που ειχαμε ελαχιστα παιδακια στο σχολειο απο αλλη χωρα εχουν αλλαξει πολυ απο τοτε τα πραγματα και θελω να πιστευω οτι εχουν καταρτηστει αναλογα και οι δασκαλοι να μπορουν να χειρηζονται αυτα τα θεματα.παντως θα ρ τησω και μια φιλη μου εκπαιδευτικο να μου πει ακριβως τι κανουν και θα σου στηλω μηνυμα φιλια

Nrdkp3.png
Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια η μητέρα μου είναι δασκάλα σε σχολείο στο Δενδροπόταμο Θεσσαλονίκης. Όσοι είναι από Θεσσαλονίκηθα ξέρουν τι σημαίνει αυτό... Εκτός από τσιγγανάκια υπάρχουν αλβανάκια, ρωσσάκια κλπ κλπ. Σε πληροφορώ Dalia μου ότι τα παιδάκια που συνέχισαν και πήγαν γυμνάσιο γιατί δυστυχώς δεν τα αφήνουν οι γονείς τους όλα να συνεχίσουν... αυτά λοιπόν τα παιδάκια τα περισσότερα έστω αρίστευσαν και επειδή είναι χρόνια δασκάλα εκεί η μητέρα μου και έχει επαφές ακόμη με όλα τα παιδάκια που περάσαν απο τα χέρια της (είναι ερωτευμένη με τη δουλειά της), τα περισσότερα έχουν περάσει πανεπιστήμιο ΚΑΙ μερικά πέρισυ βραβεύτικαν γιατί αρίστευσαν σε σύνολο νομού Θεσσαλονίκης. Πρωτιά στα πανεπιστήμια!!!!! Δεν είναι λοιπόν απόλυτο αυτό που λες.

 

mitaki μου τα γνωρίζω αυτά που λες...

εγώ στο πόστ μίλησα για τις πρώτες τάξεις του δημοτικού και μόνο εκεί δηλ. που μπαίνουν οι βάσεις ...για την πρώτη και τη δευτέρα προβληματιστήκαμε με την αδερφή μου τι να κάνει....

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

περιεγραψε η πεονυ πιο πανω κατι σχετικο...μια λυση ας πουμε...

 

Μπραβο ..... το είχα ξεχάσει!

Ισως και αν καθυστερούσαν ενα χρονο να πανε σχολείο!

Δεν ξερω βεβαια κατα πόσο μπορεί αυτό να γίνει!

Εννοώ κατα ποσο ειναι εφικτό σε σχεση με την ηλικία και την ικανότητα του ανθρώπου στην μάθηση!

Σας μπέρδεψα;

Και εγω μπερδευτηκα ετσι οπως το εγραψα!

 

Παμε πάλι........

Για να πηγαίνει ενα παιδάκι 6 χρονων στην 1η δημοτικού φαντάζομαι οτι εχουν μελετήσει καποιοι την ικανότητά του να απορροφά την γνωση!

Αλλιώς θα πηγαίναμε οτι ηλικία θελαμε ο καθένας!

Ισως θα μπορούσε να γίνει στην ηλικία των 5 και 6 ετων κάποιο μαθημα προετοιμασίας για αυτά τα παιδάκια (γλωσσας ίσως ή δεν ξέρω τι άλλο) και μετα να αρχιζαν το σχολείο!

Βεβαια αυτό θα κόστιζε αρκετα παραπάνω στο κράτος αλλά κάποια στιγμή πρεπει να πηρωσουμε και για την παιδεία!

Link to comment
Share on other sites

mitaki μου τα γνωρίζω αυτά που λες...

εγώ στο πόστ μίλησα για τις πρώτες τάξεις του δημοτικού και μόνο εκεί δηλ. που μπαίνουν οι βάσεις ...για την πρώτη και τη δευτέρα προβληματιστήκαμε με την αδερφή μου τι να κάνει....

 

λοιπόν: στο δικό μας σχολείο έχει και ελληνάκια (στο μεγαλύτερο ποσοστό) και ξένα παιδάκια. Ολα, και τα μεν και τα δε, έχουν τις αδυναμίες τους αλλά και τα ταλέντα τους. Είναι στο χέρι νομίζω της κάθε δασκάλας να προχωρήσει ή όχι η τάξη, μέχρι ένα σημείο βέβαια. Από αυτό το σημείο και μετά, υπεύθυνη ειναι η πολιτεία η οποία δεν έχει -δυστυχώς- μεριμνήσει για την ενσωμάτωσή τους στην κοινωνία. Οχι των παιδιών, τα παιδιά αυτά εδώ γεννήθηκαν. Την ενσωμάτωση των γονιών τους, ώστε να μπορέσουν να βοηθήσουν τα παιδιά τους.

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites

Στο εξωτερικο υπαρχουν προπαρασκευαστικα τμηματα για τη γλωσσα. Το ιδιο γινεται κ για τα πανεπιστημια.. Θα επρεπε να συμβαινει κατι τετοιο κ εδω, δεδομενου κιολας οτι υπαρχει τοσο μεγαλος αριθμος μεταναστων. Εξω υπαρχουν κ ειδικες σχολες κ για τους ενηλικες ξενους, οπου μπορουν να μαθουν κ τη γλωσσα κ οτι αλλο χρειαζονται για να ενταχθουν στην κοινωνια ομαλα.

Κ για να μη δημιουργουνται παρεξηγησεις, προσωπικα δε λεωοτι φταινε οι μεταναστες για τα προβληματα που υπαρχουν, αλλα το κρατος που δεν μεριμνα για την ομαλη ενταξη τους. Κ για αυτο λεω οτι θα πρεπει να ληφθουν μετρα, οχι για να εκδιωχθουν ή να μεταφερονται σε στρατοπεδα συγκεντρωσεων, αλλα για να βοηθηθουν κ εκεινοι στην καθημερινοτητα τους, αλλα κ οι υπολοιποι νομιμοι πολιτες (ελληνες κ μη) να προστατευθουν.

Κ το θεμα με το σχολειο ειναι σημαντικο πολυ κ προβλημα κανεις δε λεει οτι δημιουργουν μονο τα παιδια των μεταναστων. Αυτο πολυ συζηταμε ειναι οτι ενα απο τα θεματα της παιδειας σημερα ειναι οτι λογω των μεταναστων υπαρχουν τμηματα οπου τα μισα παιδια δεν μιλουν καν τη γλωσσα καλα κ αυτο φυσικα παει πισω ολο το τμημα. Το να αναγνωριζουμε το προβλημα δεν μας κανει ρατσιστες, ουτε γενικευουμε κ λεμε οτι ολα τα παιδια των μεταναστων ειναι αχρηστα κ κακοι μαθητες. Προς Θεου, ολοι ξερουμε οτι κατι τετοιο δεν ισχυει. Υπαρχουν κ αλλα προβληματα στην ελληνικη παιδεια και στο σχολειο σημερα, απλα εδω αναφερομαστε στο συγκεκριμενο.

Link to comment
Share on other sites

Τυπικά υπάρχουν κι εδώ οι υποδομές. Τα φροντιστηριακά τμήματα που ιδρύονται για να διδάσκονται τα παιδιά την ελληνική και τις τάξεις υποδοχής για τον πρώτο καιρό που τα παιδιά δε μιλούν καθόλου ελληνικά. Επίσης υπάρχουν κάποια (ελάχιστα) διαπολιτισμικά σχολεία. Να επισημάνω τα εξής:

1. Αυτά υποτίθεται ότι ξεκινούν στο δημοτικό, αν και το μεγαλύτερο ποσοστό των παιδιών που δε μιλούν γρι ελληνικά είναι στο νηπιαγωγείο, αλλά πρόβλεψη για εκεί εννοείται ότι δεν υπάρχει.

2. Στην πράξη λειτουργούν ελάχιστα τέτοια τμήματα υποστελεχωμένα και με τρομερά λειτουργικά προβλήματα.

3.Αν αντί να φωνάζουμε να πάνε στη χώρα τους φωνάζαμε για τα δικαιώματά τους και απαιτούσαμε σχολεία που να τους στηρίζουν, τότε και τα ελληνάκια θα απολάμβαναν ποιοτική εκπαίδευση.

4. Οι όποιες προσπάθειες γίνονται μεμονωμένα (π.χ. το 132ο Αθηνών που προαναφέρθηκε) τελικά καταπνίγονται από τον υπερβάλλοντα ζήλο μερικών που τους νοιάζει η ακριβής προσευχή (και όχι το ότι προσεύχονταν όλοι μαζί) και η διδασκαλία της Αλβανικής (και όχι η διδασκαλία της μητρικής γλώσσας που ούτως ή άλλως θα έπρεπε να υπάρχει, γιατί εκτός από Αλβανικά στο 132ο διδάσκονταν και Αραβικά στα παιδιά, καθώς και Ελληνικά στους γονείς).

5. Ο σεβασμός διδάσκεται με πράξεις και με στάση ζωής. Αν μια ζωή αισθάνεσαι κατατρεγμένος και "εκκολαπτόμενος εγκληματίας" όπως συνάδελφος χαρακτήρισε αλβανάκι μαθητή μου, ποιον θα σεβαστείς και για ποιο λόγο. Ό,τι σπέρνουμε θερίζουμε :Χ

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

mitaki μου τα γνωρίζω αυτά που λες...

εγώ στο πόστ μίλησα για τις πρώτες τάξεις του δημοτικού και μόνο εκεί δηλ. που μπαίνουν οι βάσεις ...για την πρώτη και τη δευτέρα προβληματιστήκαμε με την αδερφή μου τι να κάνει....

 

Μα η δουλειά η βασική από το δημοτικό ξεκινάει. Το λέω και πραγματικά το πιστεύω. Όχι για να ... ευλογήσω τα γένια μου και στην προκειμένη περίπτωση τη μάνα μου. Αλλά για να κάνουν ότι έκαναν τα παιδάκια αυτά άρα πήραν καλές βάσεις από το δημοτικό. Και απ' όσο ξέρω υπάρχει ειδικό τμήμα μέσα στο δημοτικό που διδάσκει η μάνα μου για τα παιδάκια που δυσκολεύονται ώστε να μη μένουν πίσω τα υπόλοιπα παιδιά. Και μάλιστα φέτος αυτό το τμήμα έχει διαλέξει η μητέρα μου. Ελπίζω να σε καθησύχασα λίγο.

Το κοριτσάκι μου είναι όλη μου η ζωή

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για να επανέλθω στον αρχικό προβληματισμό της Ντάλιας, η ύπαρξη και μόνο αλλοδαπών σε μία σχολική τάξη δεν σημαίνει ότι θα κατέβει και το μορφωτικό επίπεδο.

 

Μην ξεχνάς ότι οι ίδιοι άνθρωποι που δεν επιθυμούν να πάνε τα παιδιά τους στα ίδια σχολεία με αλλοδαπούς για να μην κατέβει το μορφωτικό τους επίπεδο είναι οι ίδιοι που ωρύονται κατά τις εθνικές γιορτές, όταν τα αλλοδαπά παιδιά γίνονται σημαιοφόροι γιατί έδειξαν καλύτερες σχολικές επιδόσεις από τα δικά τους παιδιά.

 

Σχετικά με την εγγραφή του ανηψιού σου σε σχολείο διπλανού δήμου χωρίς αλλοδαπούς, θα μου πεις ποιον δήμο εννοείς να μου φύγει και η απορία; Γιατί προσωπικά, στη Θεσσαλονίκη, δε γνωρίζω κάποιον συγκεκριμένο δήμο, στον οποίο να μην υπάρχουν αλλοδαποί στα σχολεία :wink:

 

Και η κόρη μου πηγαίνει στα νήπια μαζί με ελληνόπουλα και παιδιά άλλων εθνικοτήτων και δεν βλέπω να έχει μείνει πίσω. Επίσης από ό,τι παρακολουθώ στις σχολικές γιορτές υπάρχουν ελληνόπουλα που δεν μπορούν να αρθρώσουν δυο προτάσεις και παιδιά αλλοδαπών που δίνουν ολόκληρη παράσταση και καταχειροκροτούνται από όλους. Φυσικά, παρατηρώ και το αντίστροφο. Επομένως δεν είναι θέμα καταγωγής, DNA ή ΙΧΩΡ αλλά θέμα παιδιού.

.....δε νομίζω τάκη....

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω λόγια να περιγράψω το τι συμβαίνει στο καημένο το post της Ντάλια...

Ντάλια να σου πω τι γίνεται στο σχολείο της ανηψιάς μου στην Ερέτρια, το οποίο είναι και πρότυπο Δημοτικό Ελλάδος.

Το σχολείο είναι ολοήμερο, μετά το τέλος του κανονικού, όλα τα αλλοδαπά παιδάκια παραμένουν στο σχολείο και υπάρχουν δασκάλες που τους μαθαίνουν ελληνικά, και συμπληρώνουν τα κενά που πιθανόν να έχουν από την παράδοση της ημέρας. Δεν είναι υποχρεώμενα να το κάνουν, όμως όλες οι μαμάδες συνέναισαν στο να μένουν τα παιδιά τους παραπάνω. Η Ιωάννα μαζί και με άλλα Ελληνόπουλα λόγω του ότι η αδελφή μου τελειώνει αργά από την δουλειά την άφηνε αρκετές φορές στο ολοήμερο. Οί ίδιες δασκάλες βάζουν τα ελληνάκια να μελετήσουν και να κάνουν τις ασκήσεις της επόμενης ημέρας. Έτσι όταν επιστρέφει το παιδί στο σπίτι δεν έχει διαβασμα, παρά μόνο έναν έλεγχο από την μαμά που πλέον είναι και περιττός.

 

Μία παρένθεση: Στην Ερέτρια έχει πάρα πολλούς αλλοδαπούς, και η Ιωάννα με πολλά παιδάκια κάνει και παρέα, γιατί αυτό καλλιεργούν και οι δασκάλοι οι οποίοι είναι και πιο ανοιχτόμυαλοι αν και πιο μεγάλοι σε ηλικία. Η αδελφή μου λοιπόν μένει στην επαρχία και έχει αντιμετώπισεί σίγουρα περισσότερα από ότι εμείς στην μεγαλούπολη. Το θέμα είναι να είσαι θετικός στις αλλάγες και στην διαφορετικότητα, και να μην κάνεις την τρίχα τριχιά

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...