Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Μπορεί να γίνουμε νονοί... τι χρειαζεται...


Marilena

Recommended Posts

Καλησπέρα,

 

συζηταμε με ενα φιλικό ζευγάρι να βαπτίσουμε το κοριτσάκι τους... είναι ενα ζουζουνάκι σκέτη γλύκα... Πολύ το θέλουμε...

 

Ήθελα όμως να επιβεβαιώσω πρότα από όλα τι χρειάζεται από την πλευρά των νοννών...

Γράφω μια λίστα... και βοηθήστε με ότι ξεχνάω...

1) Βαπτιστικά ρούχα

2) Εσώρουχα

3) Λαδόπανα

4) Λαμπάδα

5) Μαρτυρικά

6) Σταυρός

7) Παπουτσάκια

8) Κουτί για τα βαπτιστικά

 

Νομιζω αυτα ειναι τα στανταρ... ? Για βοηθηστε...

 

Επισης θέλω να μου πείτε αν ξέρετε καταστήματα για την αγορά τους και κυρίως online...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγώ που έχω βαφτίσει ένα αγοράκι πήρα τα βαφτιστικά από την MIKELINA

16ο χιλ Λ.Μαραθώνος Παλλήνη 2106666675 και Κωνσταντινουπόλεως 53 Περιστέρι(Γέφυρα Ροσινιόλ) 2105726862! Έχει μεγάλη ποικιλία και πολύ καλές τιμές!

 

 

 

m.gifa.gift.gifh.gifi.gifl.gifd.gifa.gif

Ματθίλδη 17/08/2007

Λουκάς-Ανδρέας 17/01/2010

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που έχω βαφτίσει ένα αγοράκι πήρα τα βαφτιστικά από την MIKELINA

16ο χιλ Λ.Μαραθώνος Παλλήνη 2106666675 και Κωνσταντινουπόλεως 53 Περιστέρι(Γέφυρα Ροσινιόλ) 2105726862! Έχει μεγάλη ποικιλία και πολύ καλές τιμές!

 

Και εμείς όλα από κει τα πήραμε και όλοι οι γνωστοί μας!!! το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!! :wink:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 2 months later...

Βρε κοριτσια τις πετσετες ποιος τις παιρνει εγω η ο νονος? Ξερετε ποιες λεω. Μια που σκουπιζει ο παπας τα χερια του και μια που μπαινει πανω απο το λαδοπανο το λενε νομιζω για να μην περασει το λαδι και λερωθει ο νονος.

 

Don't let fears hold you back from living everyday to your fullest!

Link to comment
Share on other sites

Βρε κοριτσια τις πετσετες ποιος τις παιρνει εγω η ο νονος? Ξερετε ποιες λεω. Μια που σκουπιζει ο παπας τα χερια του και μια που μπαινει πανω απο το λαδοπανο το λενε νομιζω για να μην περασει το λαδι και λερωθει ο νονος.

 

 

 

ναι Χρυσα μου τις πετσετες τις περνει ο νονος...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω Σοφουλα,

 

Πριν χρονια στη βαφτιση της αδερφης μου θυμαται η μαμα μου οτι τις ειχε παρει εκεινη. Και στη βαφτιση μιας ξαδερφης μου το ιδιο.

Τελικα μηπως ειναι και ετσι και αλλιως?

 

Don't let fears hold you back from living everyday to your fullest!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Eξαρταται απ τα εθιμα καθε τοπου

Εγω ξερω οτι οι μπομπονιερες ειναι των γονιων αλλα σε καποιες περιοχες ειναι των νονων :?

 

Νομίζω ότι στη Βόρειο Ελλάδα είναι των νονών :?

πακέτο :?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Γεια σας κι από μένα!

Επειδή μάλλον θα βαφτίσω κι εγώ μέσα στο έτος, μπορείτε χοντρικά να μου πείτε το κόστος μιας βάφτισης, για να μην μου έρθει ξαφνικά και δεν έχω τα χάπια μου μαζί?? :wink:

Το κάνω με όλη μου την καρδιά και το χαίρομαι, απλά θα ήθελα να ξέρω που βαδίζω... :D

Link to comment
Share on other sites

Η δική μας νονά έδωσε - τιμές Αθήνας όμως....

650 για τα βαφτιστικά (ρούχα, εσώρουχα, κουτί, λαμπάδα, παπούτσια - κάλτσες, μαρτυρικά, λαδόπανα κλπ) και περίπου 300 για τον σταυρό....

Μετά δικά της έξοδα τα ρούχα της κλπ...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Βρε κορίτσια, να κάνω μια χαζή ερώτηση, γιατί δε γνωρίζω; :oops: Το στολισμό της εκκλησίας εξωτερικά (π.χ μπαλόνια, λουλούδια στο προαύλιο) ποιος το αναλαμβάνει οικονομικά; Η νονά ή οι γονείς; :roll:

117500.birthday.png

ezBoard Code:

Link to comment
Share on other sites

Βρε κορίτσια, να κάνω μια χαζή ερώτηση, γιατί δε γνωρίζω; :oops: Το στολισμό της εκκλησίας εξωτερικά (π.χ μπαλόνια, λουλούδια στο προαύλιο) ποιος το αναλαμβάνει οικονομικά; Η νονά ή οι γονείς; :roll:

 

αυτό είναι μάλλον κατόπιν συμφωνίας....

εγώ παρακαλάω την κουμπάρα μου να με αφήσει να πληρώσω τουλάχιστον τα μισά μπαλόνια και δε με αφήνει....

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που έχω βαφτίσει ένα αγοράκι πήρα τα βαφτιστικά από την MIKELINA

16ο χιλ Λ.Μαραθώνος Παλλήνη 2106666675 και Κωνσταντινουπόλεως 53 Περιστέρι(Γέφυρα Ροσινιόλ) 2105726862! Έχει μεγάλη ποικιλία και πολύ καλές τιμές!

 

Και εμείς όλα από κει τα πήραμε και όλοι οι γνωστοί μας!!! το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!! :wink:

 

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΤΙΜΗ ΠΑΚΕΤΟΥ?? ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ

Link to comment
Share on other sites

Κοιταξε εγω που εγινα νονα εχω να σου πω οτι οι τιμες διαφερουν αναλογα τι θελεις κ απο που να ψωνισεις οπως κ με το σταυρο συμβαινει το ιδιο αναλογα αν θα ειναι σκετος ή με γεμισμα λευκοχρυσο ή κλασσικος παντως εμενα μου πηγε η βαφτιση περιπου 1200 ευρω χωρις το στολισμο.

 

Ο στολισμος ειναι της νονας βασικα αλλα αν δεν προτιθετε σε συννενοηση παντα με τους γονεις μπορει να γινει ή απο κοινου ή απο τους γονεις αποκλειστικα.

 

Εγω το προτεινα να τον κανω κ με τη κουμπαρα μου αποφασισαμε να κανουμε μονο ανθοστηλες μιας κ στη κολυμπηθρα απαγορευοταν να βαλουμε λουλουδια. Κ επισης εξωτερικα πηραμε μπαλονια κ στολισαμε την εκκλησια αφου μας το επετρεψαν. :D

 

Ελπιζω να βοηθησα...

Link to comment
Share on other sites

Εκτος απο αυτο το μαγαζι, γνωριζετε κανενα αλλο καλο?

Δεν εχω παει εκει ακομα, αλλα ψαχνομαι γενικα!

Επισης, γνωριζετε αν εχει επωνυμα ρουχαλακια?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...