Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Να σας γνωρίσω τη Ρέα μου; (κ ιστορία τοκετού)


Recommended Posts

Λοιπόν, θα ήθελα να σας γνωρίσω την κόρη μου!

http://s142.photobucket.com/albums/r87/sstamoul/?action=view&current=rhea040.jpg

Γεννήθηκε την Παρασκευή (16/11) στις 7:30 το πρωί, μετά από έναν υπέροχο φυσικό τοκετό!

 

 

Στο μαιευτήριο πήγαμε κατά τις 4 το πρωί, είχα διαστολή 7 και κάναμε εισαγωγή.

http://s142.photobucket.com/albums/r87/sstamoul/?action=view&current=rhea002.jpg

 

Μετά πήγαμε στο καφενείο, όπου έφαγα ένα σάντουιτς με προσούτο!

http://s142.photobucket.com/albums/r87/sstamoul/?action=view&current=rhea008.jpg

(Στη φωτογραφία φοράω ήδη το βραχιολάκι του μαιευτηρίου. Η "πεταλούδα" για χρήση ορού στο χέρι είναι υποχρεωτική, αλλά ευτυχώς δεν τη χρειαστήκαμε καθόλου! Όπως τη βάλαμε, έτσι τη βγάλαμε, άδεια και άχρηστη!)

 

Όταν οι συσπάσεις έγιναν πολύ έντονες, δεν ήθελα πια τον κόσμο στο καφενείο. Ζήτησα να περπατάω, καθώς αυτό με ανακούφιζε πολύ από τις συσπάσεις. Το καλύτερο απ' όλα (και αυτό που επιτάχυνε πολύ τη διαδικασία) ήταν το ανεβοκατέβασμα στις σκάλες!

http://s142.photobucket.com/albums/r87/sstamoul/?action=view&current=rhea003.jpg

 

Κατά τις 6:30 πήγαμε στην αίθουσα, βάλαμε μουσική, χαμηλώσαμε τα φώτα και συγκεντρωθήκαμε στον ερχομό της κόρης μας.

http://s142.photobucket.com/albums/r87/sstamoul/?action=view&current=rhea012.jpg

 

Ο άντρας μου ήταν όλη την ώρα μαζί μου, με βοηθούσε να χαλαρώσω και μου έκανε μασάζ στην πλάτη (ήταν υπέροχο). Δοκίμαζα διάφορες στάσεις για να βρω εκείνες που με βοηθούσαν περισσότερο, στα τέσσερα, σε βαθύ κάθισμα ενώ με στήριζε ο άντρας μου, όρθια με τους αγκώνες στο κρεβάτι, κλπ.

 

Σύντομα, ένιωσα την ανάγκη να σπρώξω! (Χάρηκα πολύ, τι ανακουφιστικό συναίσθημα!) Πήγαμε στο διπλανό δωμάτιο (χειρουργείο), κλείσαμε τους προβολείς, κάθισα στο κρεβάτι του χειρουργείου και "πιάσαμε" την κόρη μας!

http://s142.photobucket.com/albums/r87/sstamoul/?action=view&current=rhea018.jpg

 

Ήμασταν τόσο χαρούμενοι! Η Ρέα ήταν πανέμορφη (είμαι χαζομαμά) και την ερωτευτήκαμε αμέσως!

http://s142.photobucket.com/albums/r87/sstamoul/?action=view&current=rhea023.jpg

 

Την κράτησα μέχρι να σταματήσει να πάλλεται ο ομφάλιος λώρος, της φορέσαμε βραχιολάκι, και την πλύναμε πρόχειρα εκεί.

http://s142.photobucket.com/albums/r87/sstamoul/?action=view&current=rhea037.jpg

Ένα λεπτό μετά, μου έβγαλαν την πεταλούδα απ' την παλάμη και πήγαμε πίσω στο δωμάτιο όπου την έβαλα στο στήθος και την κράτησα για μιάμιση ώρα.

http://s142.photobucket.com/albums/r87/sstamoul/?action=view&current=rhea034.jpg

Ήταν οι πιο όμορφες στιγμές της ζωής μου!

 

Δυο ώρες αργότερα, στο δωμάτιο πλέον του μαιευτηρίου, την είχα και πάλι μαζί μου!

http://s142.photobucket.com/albums/r87/sstamoul/?action=view&current=rhea048.jpg

Ήμασταν και οι δυο πολύ κουρασμένες και ρίξαμε και έναν υπνάκο.

http://s142.photobucket.com/albums/r87/sstamoul/?action=view&current=rhea058.jpg

 

Φύγαμε την άλλη μέρα (Σάββατο) το πρωί. Ευτυχώς! Είναι τόσο καλύτερα σπίτι μας! Και μας περίμενε κι ο Βασιλάκης μου!

Διαβάσαμε όλοι μαζί τα βιβλία που του έφερε δώρο η αδερφή του!

http://s142.photobucket.com/albums/r87/sstamoul/?action=view&current=rhea085.jpg

 

Κρατώντας τη Ρέα αναρωτιέμαι πότε θα μου φύγει η κοιλιά! (χα, χα και μωρό και έγκυος!)

http://s142.photobucket.com/albums/r87/sstamoul/?action=view&current=rhea081.jpg

 

Η πρώτη μου έξοδος με την τριών ημερών κόρη μου, σήμερα το πρωί, που πήγαμε στο ΚΕΠ για να κάνω εξουσιοδότηση για την ονοματοδοσία της!

http://s142.photobucket.com/albums/r87/sstamoul/?action=view&current=rhea094.jpg

 

Εύχομαι σε όλες τις εγκυούλες όμορφους τοκετούς και με το καλό τα μωράκια σας!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

να σου ζησειιιιιιιιιιιιιιιι!!!!

συγκινηθηκα ταμαλα και ανυπομονω να το ξαναζησω :D:D:D

ειλικρινα σε ευχαριστουμε που το μοιραστηκες μαζι μας!!!εισαι υπεροχη και εσυ και τα παιδακια σου!!

Link to comment
Share on other sites

Εχω μεινει αφωνη!!! :D

Συγχαρητηρια για ολα!Εισαι καταπληκτικη!Να σας ζησει το ζουζουνι σας!

Ολη η υποθεση της γεννας την κανεις να μοιαζει οπως την περιγραφεις τοσο απλη και φυσιολογικη!Εγω την γεννα μου την θυμαμαι με τρομο!Τοσο που φοβαμαι να ξαναμεινω εγκυος!

Πραγματικα συγκινηθηκα πολυ απο την περιγραφη σου!Να ειστε ολοι σας παντα μα παντα καλα και τοσο μα τοσο ευτυχισμενοι! :D

yHVLp3.png G2Hmp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Να σου ζήσει sstamoul. Πραγματικά πολύ συγκινητικό.

Με το καλό όλες οι εγκυούλες και εύχομαι να το ξαναζήσω και γω αυτό το θαύμα!!!

Ξανά, να σου ζήσει και να είναι γερή και ευτυχισμένη.

sL7ap2.png

Link to comment
Share on other sites

Ευχομαι οτι καλυτερο για την οικογενεια σου!

Πραγματικα ευχαριστουμε που το μοιραστηκες μαζι μας βημα-βημα!

Εχεις θαυμασια οικογενεια!

Επισης εντυπωσιαστηκα απο το ποσο γρηγορα αναρρωσες απο την εγκυμοσυνη και βεβαια φαινεται οτι το χαρηκες πολυ!!!!!

Μακαρι και ολες εμεις να εχουμε τετοια εγκυμοσυνη & τοκετό

pEmXp3.png
Link to comment
Share on other sites

Mια υπέροχη κορούλα και μια υπέροχη μανούλα!!!

Nα είστε γερές και οι δυό σας και σας ευχαριστούμε για την υπέροχη φωτοιστορία σας!!

Mοναδικές στιγμές και ανεπανάληπτες!

Mε κάνατε να ανυπομονώ να τις ξαναζήσω!

Με τα παιδιά μου, ξαναγεννιέμαι...

bUwEp2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

να σου ζησειιιιιιιιιιιιιιιι!!!!

συγκινηθηκα ταμαλα και ανυπομονω να το ξαναζησω :D:D:D

ειλικρινα σε ευχαριστουμε που το μοιραστηκες μαζι μας!!!εισαι υπεροχη και εσυ και τα παιδακια σου!!

 

Ακριβώς έπαθα πλάκα........ Να είστε όλοι γεροί και ευτυχισμένοι....

Οι θησαυροί μου:

Δημήτρης 5,5 χρονών, Ματθαίος 22 μηνών

Link to comment
Share on other sites

Ειδικά η φωτογραφία που έχει μόλις γεννηθεί, αλλά και αυτή που θηλάζει με συγκλόνησε τόσο που δάκρυσα!Τί να πω... έχουμε να κάνουμε με ένα θαύμα...να σου ζήσει και να χαίρεστε την οικογένεια σας!

Link to comment
Share on other sites

Να σας ζήσει... να ρωτήσω κάτι πιο πρακτικό, που γέννησες και είχες όλες αυτές τις ευκολίες? (μωρό αμέσως στο στήθος, μουσική, εξαγωγή την επόμενη μέρα?)

eNeap2.pngNziDp2.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ! Είμαι κι εγώ πολύ συγκινημένη και τόσο χαρούμενη που θέλω να το λέω σε όλο τον κόσμο και χαίρομαι που το μοιράζομαι μαζί σας!

Τώρα που γράφω τη φοράω και την κοιτάω και δεν το πιστεύω!

 

Να σας ζήσει... να ρωτήσω κάτι πιο πρακτικό, που γέννησες και είχες όλες αυτές τις ευκολίες? (μωρό αμέσως στο στήθος, μουσική, εξαγωγή την επόμενη μέρα?)

 

Γέννησα στο ΜΗΤΕΡΑ. Πράγματι, δεν είναι συνηθισμένος τοκετός για το ΜΗΤΕΡΑ! Ας είναι καλά η γιατρός μου που με γλίτωσε από ορούς, καρδιοτοκογράφους, περιορισμό στο κρεβάτι, έντονα φώτα και ένα σωρό άσχετο κόσμο γύρω μου στις πιο προσωπικές μας στιγμές! Άσε που δε μου έσπασε τα νερά (ούτε την τελευταία στιγμή, έσπασαν μόνα τους όταν βγήκε πια και το κεφάλι της Ρέας), και αυτό βοήθησε επίσης στο να είναι οι πόνοι απαλότεροι! (Οι περισσότεροι γιατροί τα σπάνε όταν πας στο μαιευτήριο για να επιταχύνουν τη διαδικασία). Η γιατρός μου είναι καταπληκτική και αν μια γυναίκα θέλει να γεννήσει με φυσικό τρόπο την υποστηρίζει σ' αυτό. Έφυγα απ' το μαιευτήριο με υπογραφή της γιατρού μου, δική μου και του άντρα μου (υπέγραψα δηλαδή ότι φεύγω χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του παιδιάτρου). Ο παιδίατρός μας ήρθε χθες στο σπίτι και είδε τη μικρή, της κάναμε και όλα τα τεστ αιμοληψίας που πρέπει να γίνουν το 3ο 24ωρο και έτσι όλα καλά! :wink:

Link to comment
Share on other sites

τέλεια... μπράβο στην ευτυχισμένη μανούλα και στην καταπληκτική γιατρό...

 

Να σας ζήσει και πάλι και να την χαίρεστε μαζί με τον Βασιλάκη σας!

eNeap2.pngNziDp2.png
Link to comment
Share on other sites

Μου θύμισες τις μοναδικές και αξέχαστες αυτές στιγμές ... με τον καλύτερο τρόπο που θα μπορούσες να μου τις θυμίσεις...!!!

 

Να σας ζήσει...

 

372209nyll1x06ss.gif

Όταν παίρνω...γεμίζουν τα χέρια μου. Όταν δίνω, γεμίζει η ψυχή μου...

Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια !!!

Να σας ζήσει η κορούλα σας !!!

Μακάρι και η δικιά μου γυναίκα να έχει έτσι εύκολη γέννα και να μην ταλαιπωρηθεί.

Φιλικά

Γιάννης

Link to comment
Share on other sites

Να σας ζήσει το πανέμορφο μπουμπουκάκι σας!!! Ανεπανάληπτο το ημερολόγιο της γέννας!!! Πραγματικά ένας υπέροχος φυσικός τοκετός!!! Τις καλύτερες ευχές μου σε σένα και την οικογένειά σου!!!

1aLup3.png

 

BtUIp3.png

Link to comment
Share on other sites

Να σας ζήσει! Μας συγκίνησες όλους! Μαμά και κόρη είστε καταπληκτικές και οι φωτογραφίες ήταν συγκολονιστικές. Σε ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας αυτή τη μοναδική σας εμπειρία. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

Δημήτρης 25/01/07

Εβελίνα 12/04/08

Χριστίνα 04/10/10

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...